NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة استفسار ويا ريت دكتور او حد عارف يرد عليا ضروري

Six_machine

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
دلوقتي انا عمري ٢١ سنة وحسب ما فاهم الشخص كل ما كبر المفروض بتاعه يكبر معاه بس انا متأكد وممكن احلف ان بتاعي الفترة دي عمال يصغر مش يكبر وكل شوية تتراكم عندي دهون بمنطقة الصدر والخصر الي هي المناطق الي بتكون فيها الدهون بسبب قلة التستوستيرون ومش عارف اعمل ايه واصلا ايه السبب وايه النتيجة يعني تراكم الدهون أدى لقلة التستوستيرون ولا العكس
يا ريت رد بأقرب وقت

حجم العضو مش بيكبر مع العمر بيوصل لحجم معين و بيقف مسألة انك حاسس انه بيصغر ممكن يكون حصل انكماش في بسبب قلة تدفق الدم الدهون اللي كترت عندك ممكن تكون سببها تغذية غلط وممكن تعمل تحليل هرمون ذكورة لو قليل هتاخد ادوية تعلي مرة تانية مع التغذية و الرياضة هتكون كويس

حجم العضو مش بيكبر مع العمر بيوصل لحجم معين و بيقف مسألة انك حاسس انه بيصغر ممكن يكون حصل انكماش في بسبب قلة تدفق الدم الدهون اللي كترت عندك ممكن تكون سببها تغذية غلط وممكن تعمل تحليل هرمون ذكورة لو قليل هتاخد ادوية تعلي مرة تانية مع التغذية و الرياضة هتكون كويس
هو الصراحة اه الدهون زادت الفترة دي وزيادة مش قليلة يعني وصل وزني من ٨٢ ل١٠٦ وحاليا رجع ٨٥ ودا خلال سنتين يعني قعدت حوالي سنة لسنة ونص عندي نسبة دهون كبيرة +انا عايش بسكن طلاب والاكل مش شبه اكل البيت وبضطر اجيب اكل من برا وغالبا بيكون مليان دهون غير صحية زي الدجاج المقلي والماك وكدا
سؤال لو حسنت اكلي وانتظمت رياضة ممكن يتحسن؟
+ممكن تنصحني بنوع supplements تساعد بالموضوع دا

عادى جدا نمو العضو ثبت وانت ضحك قلت شويه العب رياضه هيرجع بحجمه تاني

• عجبني
التفاعلات: مغلق 📴
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حجم العضو بيثبت مبيصغرش بس انت عشان وزنك زاد و بطنك ابتدى يغطي حسيت انو صغر لو خسيت تاني حتكتشف انو لسا طبيعي زي ما هوا

حجم العضو بيثبت مبيصغرش بس انت عشان وزنك زاد و بطنك ابتدى يغطي حسيت انو صغر لو خسيت تاني حتكتشف انو لسا طبيعي زي ما هوا
طيب مش المفروض ٢١ سنة يعني لسا يكبر كمان؟

ملهاش علاقه بالسن دي جينات وراثية و حجمه مبيصغرش لما يوصل حجم معين بيثبت ممكن تزوده من خلال تمارين و كدا يزيد 2 أو 3 سانتي بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%