NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال استشارة استفسار عن الواقي الذكري

جريزمان

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا قريب هعمل علاقة وعايز استخدم واقي ذكري بس انا معرفش الانواع ولا اي الافضل فكنت عايز الناس ترشحلي انوع وازاي اعرف المقاس المناسب ليا انا عضوي طوله 18 ونص سم وتخنه 13 سم فياريت حد يفيدني
وعندي استفسار تاني بخصوص هل بيقلل الاحتكاك والمتعة ولو هو كدا ياريت حد يقولي انواع تديني المتعة كاملة مش تحسسني بعدم احتكاك العضو

على حسب النوع عندك ديوركس مثلا عامل واقي اسمه فيزر ده خفيف جدا كانك مش لابس واقي بس طبعا غالي شويه
انا عن نفسي مش بتفرق معايا اي نوع غالي او رخيص لان اهم حاجه انك تامن نفسك في اي علاقه و بالنسبه للاحجام فكلهم زي بعض تقريبا

على حسب النوع عندك ديوركس مثلا عامل واقي اسمه فيزر ده خفيف جدا كانك مش لابس واقي بس طبعا غالي شويه
انا عن نفسي مش بتفرق معايا اي نوع غالي او رخيص لان اهم حاجه انك تامن نفسك في اي علاقه و بالنسبه للاحجام فكلهم زي بعض تقريبا
تمام انا مش فارق معايا الفلوس بس اجيب حاجة كويسة بس هو متأكد من حوار الاحجام داه لان اي حد القيه يقولك اشتري الي يناسبك في الحجم عشان ميتقطعش

تمام انا مش فارق معايا الفلوس بس اجيب حاجة كويسة بس هو متأكد من حوار الاحجام داه لان اي حد القيه يقولك اشتري الي يناسبك في الحجم عشان ميتقطعش
اه متقلقش الحجم كله واحد في مصر الي هو european size

• عجبني
التفاعلات: جريزمان
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ديوركس طبعا

• عجبني
التفاعلات: جريزمان و dandash
ديوركس طبعا و فيه انواع بتزيد المتعة زى المحبب و المضلع و كده و كله حجم واحد مافيش حاجة اسمها على اد حجم العضو !

• عجبني
التفاعلات: جريزمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%