NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل جامد و العاااااالمى
اوي يا نوران 😂😂
اصدقى باين عليكى
يا بنت دارى لتتحسدى
أنا خلعت بدرى بدرى وخدت لقب مطلق🤣

• عجبني
التفاعلات: عنتيل جامد
لا تدخل في علاقة مع أي شخص لن تتزوجه ، لا يجب أن تضيع حياتك في محاولة الوقوع في الحب أو الإضطرار للقلق بشأن شريك ،حياتك الآن يجب أن تقضيها مع نفسك في البحث عن نفسك ، اذهب لتلك الحفلة ، ادرس بجد ، أخرج مع اصدقائك ، أخرجي مع صديقاتك ،لأنه مع تقدمك في السن ، ستنظر للوراء وتندم علي عدم الاستمتاع بحياتك حين كنت شابًا ، انك كان لك هدف فاعمل عليه ، أن لم يكن لك هدف فلا تقلق بشأن ذلك ، الماضي مجرد ذكريات والمستقبل مجرد تخيلات أما الحاضر فهو نعمة ، استغل شبابك جيدا ، لأن ثق بي ، التقدم في السن يأتي بسرعة .
هو الكلام ده فيه نصيحه بس انا مش لاقيها
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: zipgamed .، عنتيل جامد و العاااااالمى
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
الخلاصه عيش حياتك
أنا عارفك معندكش طوله بال تقرى كل ده 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل جامد و 🩸فتى الاكتئاب🩸
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ولا هتأخد بالك😂🤷🏻‍♀️

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل جامد و 🩸فتى الاكتئاب🩸
الخلاصه عيش حياتك
أنا عارفك معندكش طوله بال تقرى كل ده 😂
اخوياااا الي فاهمني😂😂😂😂😂

خلاص من انهارده انا همتعني وهفسح نفسي واسفرني😂😂😂

• معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: zipgamed .، عنتيل جامد و العاااااالمى
  • معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: zipgamed ., عنتيل جامد, جدو سامى 🕊️ 𓁈 و شخص آخر
  • عجبني
  • معجبنيش
  • بيضحكني
  • عجبني
  • معجبنيش
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا تدخل في علاقة مع أي شخص لن تتزوجه ، لا يجب أن تضيع حياتك في محاولة الوقوع في الحب أو الإضطرار للقلق بشأن شريك ،حياتك الآن يجب أن تقضيها مع نفسك في البحث عن نفسك ، اذهب لتلك الحفلة ، ادرس بجد ، أخرج مع اصدقائك ، أخرجي مع صديقاتك ،لأنه مع تقدمك في السن ، ستنظر للوراء وتندم علي عدم الاستمتاع بحياتك حين كنت شابًا ، انك كان لك هدف فاعمل عليه ، أن لم يكن لك هدف فلا تقلق بشأن ذلك ، الماضي مجرد ذكريات والمستقبل مجرد تخيلات أما الحاضر فهو نعمة ، استغل شبابك جيدا ، لأن ثق بي ، التقدم في السن يأتي بسرعة .
قول للزمان ارجع يا زماننصيحتك جات متاخرة 9 سنين علي الاقل😐

• عجبني
نصيحة مهمة

فانا أعتقد أننا نُولد بكمية محددة من الرومانسية
والقدرة على الحب..

وان استهلكنا كميتنا كلها على محاولات عبثبة
، ستغوا كل محاولاتنا القادمة مجرد عادات..

كالصاروخ الذي يستمر في الارتفاع بالقصور الذاتي بعد أن تتوقف محركاته. “

• عجبني
التفاعلات: عنتيل جامد و LADY MONA
نصيحة مهمة

فانا أعتقد أننا نُولد بكمية محددة من الرومانسية
والقدرة على الحب..

وان استهلكنا كميتنا كلها على محاولات عبثبة
، ستغوا كل محاولاتنا القادمة مجرد عادات..

كالصاروخ الذي يستمر في الارتفاع بالقصور الذاتي بعد أن تتوقف محركاته. “
ازاي المشاعر ملهاش حدود
لكن الظروف ممكن تتعرض لمشاكل فبيقلل الرومانسيه وممكن تحب فيزود الرومانسيه

لا تدخل في علاقة مع أي شخص لن تتزوجه ، لا يجب أن تضيع حياتك في محاولة الوقوع في الحب أو الإضطرار للقلق بشأن شريك ،حياتك الآن يجب أن تقضيها مع نفسك في ا

لبحث عن نفسك ، اذهب لتلك الحفلة ، ادرس بجد ، أخرج مع اصدقائك ، أخرجي مع صديقاتك ،لأنه مع تقدمك في السن ، ستنظر للوراء وتندم علي عدم الاستمتاع بحياتك حين كنت شابًا ، انك كان لك هدف فاعمل عليه ، أن لم يكن لك هدف فلا تقلق بشأن ذلك ، الماضي مجرد ذكريات والمستقبل مجرد تخيلات أما الحاضر فهو نعمة ، استغل شبابك جيدا ، لأن ثق بي ، التقدم في السن يأتي بسرعة .

و حياة سيدي اللبلوبي بتقولي كلام زي الفل

ازاي المشاعر ملهاش حدود
لكن الظروف ممكن تتعرض لمشاكل فبيقلل الرومانسيه وممكن تحب فيزود الرومانسيه
انتهي هنا بتتكلمي عن علاقة واحدة بتمر فطارت ،uos & downs
لاكن اقصد الناس الي بتخش العلاقات عمال على بطال
منغير ما تنتقي مين الي تدخلهم جواها

المشاعر هي الحاجة الوحيدة الي بتقل حدتها مع كل مرة بنمر بنفس المواقف

كل حاجة بتكون ليها تأثير عالي اول مره

يعني لو انتي مريتي بعلاقة عاطفية رومانسية
كل حاجة لما بتبقى فيها جديده عليكي بيكون رد فعلك عليها مبهر و بتكون تأثيرها عالي

• أتفق
التفاعلات: LADY MONA
انتي صح اني مضيعش وقتي مع حد مش هتجوزه بس نص الحاجات الي قولتيها بعد كدا محتاجه شخص يكون معاكي غير الصحاب
الحب حاجه حلووه و احساس حلو بيغير اي حاجه و احساسنا ب اي حاجه و بيغير احساسنا ب المواقف
الي محبش قبل الجواز فايته كتير بجد

• أتفق
كلامك مظبوط يا مو ♥️

• حبيته
هو بعيداً عن المنتدي وشخصيتي ف المنتدي ف الحمد.لله انا مبسوط اولا من حياتي ومستغلها صح الصح والخطوات اللي انا راسمها ماشي عليها ومحقق حجات انا مرضي منها يعني كل حاجه تمام مفضلش غير كرسي وكيل النيابه وانشا.لله بعد ٣ سنين اكون محققه هو كمان🤎🤎✨

• معجبنيش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%