NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الست بتجيب سائل الاول علشان يسهل الدخول و بعد كدا بتجيب مرة كمان بتاعت الاشباع
لكن بتوع افلام السكس تقريبا بول لأنهم بيكون اتماكو لحد أنهم مش عارفين يسيطرو أنهم يحبسو البول اتفشخو بمعنى اصح و أعصابهم سابت
لكن الست لما بتكون ماعملتش بقالها كتير بتجيب كتير و عسل تقيل شويا و في نسوان بتجيبه شبه لبن الرجالة كدا
و بردو كلام ممكن يطلع غلط و في ستات بتجبهم زي كأنها بترش مية كدا ..ياما هنشوف
تسلم لاجابتك

• أتفق
التفاعلات: sexypump
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Kιɳg Jr
بس يابابا
مش برجح الفعل ده عموما لانه فعل سيئ وشعور وحش وتأنيب ضمير بستغرب من الي بيتفاخر بكده بحس عاوز اطير رقبته و****

مش برجح الفعل ده عموما لانه فعل سيئ وشعور وحش وتأنيب ضمير بستغرب من الي بيتفاخر بكده بحس عاوز اطير رقبته و****
😂😂😂😂😂😂 انا عوزاك تنزل عوارض الواقع ياتيتو ولما ترتبط وتتزنق هتعمل اي😅

😂😂😂😂😂😂 انا عوزاك تنزل عوارض الواقع ياتيتو ولما ترتبط وتتزنق هتعمل اي😅
ايوه لما ارتبط فعلا هحاول احترم الي معايا وهاحفظ عليها لان دي امانه اهلها ااتمنوني عليها فعلا فشلكي هيبقي ايه؟!

شوفي كواليس الافلام اللي بتنزل وهتعرفي

• عجبني
التفاعلات: DarkHorse
هو انا ديما الاقي الست بتنزل ميتها بتنطرهم ف الافلام بس عمري مجالي الحوار دا انا ديما انزل السائل الابيض اللزج دا البنشوفوو ف للأفلام العربي عادي
هو اي الفرق وازاي المياه بتاعت الست بتتنطر كدا 🤔🤔🤔
ياريت اليدخل يكون عارف بلاش هبد
مراتى سألتني نفس السوال

هو انا ديما الاقي الست بتنزل ميتها بتنطرهم ف الافلام بس عمري مجالي الحوار دا انا ديما انزل السائل الابيض اللزج دا البنشوفوو ف للأفلام العربي عادي
يخربيت الافلام السيكوسيكو ال كلت دماغكوا😅😅

بصي ي ستي فيه ناس بقولوا انها لازم توصل لمرحلة عالية اوووي من الهيجان علشان دا يحصل و مع ذلك دا مش بيحصل مع كل الناس و يقال انه نادرا
و ناس تانية بيقولوا انه كلام افلام بس و مفيش الكلام دا ف الحقيقة

مين بقا صح ف دول اللله اعلم (الكلام دا عن قراءة يعني مش يهبد)

هو مبدئيا انا مشوفتش اجابات علميه كلها اجتهادات وتُحترم اكيد

المعلومه بتاعت ان ده بول غلط لإن البول بيبقى ليه لون مختلف وساعات لا فيه اختلاف هنا ف الرأي

ثانيا الي انتي بتنزليه ده الشهوه الطبيعيه بتاعت الانثى عشان بيحصل مداعبه خارجيه فقط لكن الي هما بينزلوه ده اسمه الاورجازم وده الست مبتوصلوش غير لما بيتم مداعبه منطقه معينه داخل المهبل اسمها ال G spot ودي اكتر منطقه ف جسم الانثى فيها مستشعرات جنسيه الي هي البظر بس دي باقي الباقي ممتد جوا المهبل ف لما بيتم مداعبته كتير بيحصل الاورجازم ده وبتوصل ل اقصى مراحل الشهوه عشان كده معظم الافلام لما بيجيبو كده بيبقى بيتعملهم مداعبه بالصوابع عشان يوصل للنقطه دي بسهوله ويتحكم اكتر بسكدا

انتي كده بتجبيهم طبيعي جدا ، لكن النت بيشربو مياه كتيره ومثيرات جنسية🌊🤫

كان في حد مشهور في المجال ده
انه متخصص يخلي اي ست squirt حتى اللي عمرهم ما حصلهم ده قبل كده
عامل قناة فكرتها انه بيسافر العالم وبيقابل بنات اتعرف عليهم على الانستا من متابعينه من ضمنهم بنات من دول في منطقتنا وبيعمل فيدوهات طويلة حوالي ساعة لكلامهم وتعارفهم وفي الاخر بيعمل لها مساج جنسي
وكل البنات بلا استثناء بتجيب معاه واكتر من مرة خلال جلسة المساج دي حتى لو ما سبقلهاش squirting في حياتها
الواد من فجره بقى عامل كورسات بيبعها علشان يعلم الرجالة مهاراته دي:ROFLMAO:

• عجبني
التفاعلات: Prince amr
انا كنت فاكر انها بتعمل ببيه مايه 😂😂 من كتر ما هى مزنوقة ف النيك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%