NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

medooo123

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا ٢٣ سنة طالب الفترة دي دايما حاسس اني محتاج الجنس مع اني مش عايز كدا وعارف ان **** هيزعل مني وكل اما ابطل اباحية برجع وبعمل العادة وكمان في بنت حصل بينا سكس فون قبل كدا بغيب واحن ليها ودايما حابب فكرة اني اعمل علاقة مع اني بزعل اما بسمع اي حاجة بس مش بقدر

شئ طبيعي ، لأن بكل بساطة الجنس زي الأكل و الشرب...تقدر تبطل أكل و شرب؟؟

شئ طبيعي ، لأن بكل بساطة الجنس زي الأكل و الشرب...تقدر تبطل أكل و شرب؟؟
مين قال كده ممكن ابطل جنس عادي مع كامل احترامي ليكي

مين قال كده ممكن ابطل جنس عادي مع كامل احترامي ليكي
أولاً : أنا ولد
ثانياً : طالما مفيش فيك عيب عضوي أو نفسي ، مش هتقدر تطبل ، و سيبك من جلد الذات و أنت تقدر بس أنت اللى حابب كده ، و كلام الشيوخ بتاع إنك شيطانك غاويك و إن أنت بس اللى مش ملتزم دينياً ، و أكيد علشان أنت إيمانك ضعيف و مش بتصلى...و الحوارات دى ، أنت لو قادر تبطل كنت بطلت من سكات و موصلتش هنا!!

أولاً : أنا ولد
ثانياً : طالما مفيش فيك عيب عضوي أو نفسي ، مش هتقدر تطبل ، و سيبك من جلد الذات و أنت تقدر بس أنت اللى حابب كده ، و كلام الشيوخ بتاع إنك شيطانك غاويك و إن أنت بس اللى مش ملتزم دينياً ، و أكيد علشان أنت إيمانك ضعيف و مش بتصلى...و الحوارات دى ، أنت لو قادر تبطل كنت بطلت من سكات و موصلتش هنا!!
انا مبطل بقالي سنتين ع فكره

و أيه اللى رجعك؟؟
لا انت فاهم غلط انا مش داخل هنا اشقط ولا اعمل علاقه اسهل عليا اعمل ف الحقيقه بدل م اخش واحاول لسه مع واحده
بس انا دخلت هنا اقتراح من واحد صاحبي لا اكتر ولا اقل

لا انت فاهم غلط انا مش داخل هنا اشقط ولا اعمل علاقه اسهل عليا اعمل ف الحقيقه بدل م اخش واحاول لسه مع واحده
بس انا دخلت هنا اقتراح من واحد صاحبي لا اكتر ولا اقل
أنا مقولتش أيه اللى رجعك المنتدى ، أنا بقول أيه اللى رجعك تفكر فى الموضوع أصلاً ، المفروض حالياً أنت مستقر و متصالح مع نفسك ، إن مفيش حاجات حرام تاني و مفيش جنس قبل الجواز...غير كده أسمها ماسك نفسي سنتين ، مش مبطل سنتين و دى تفرق أوي!!

أنا مقولتش أيه اللى رجعك المنتدى ، أنا بقول أيه اللى رجعك تفكر فى الموضوع أصلاً ، المفروض حالياً أنت مستقر و متصالح مع نفسك ، إن مفيش حاجات حرام تاني و مفيش جنس قبل الجواز...غير كده أسمها ماسك نفسي سنتين ، مش مبطل سنتين و دى تفرق أوي!!
لا بالعكس مرجعتش افكر ف الموضوع مين قال كدا

كلامك جميل جدا.
وبما انك طالب.وكده.واهلك طالع عينهم عشان يوفرولك كل حاجه عشان تنفع وتنجح.
الجنس غريزه فينا كلنا.ومطلب لجميع المخلوقات الحيه.حتي الصراصير
بس ركز في دراستك وسيبك من الجنس وبعد الدراسه ان ش**** تعيش في بيت دعاره
افهم كلامي وماتزعلش

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
لا بالعكس مرجعتش افكر ف الموضوع مين قال كدا
أومال يعني أنا أسف مش تطاول مني ، أنت بتعمل أيه هنا؟؟

أومال يعني أنا أسف مش تطاول مني ، أنت بتعمل أيه هنا؟؟
عليا الطلاق اقتراح من واحد صحبي اخش عجبني جو الكلام فضلت ع فكره انا مكلملتش اسبوع هنا

عليا الطلاق اقتراح من واحد صحبي اخش عجبني جو الكلام فضلت ع فكره انا مكلملتش اسبوع هنا
أنا قصدي ليه بتحكى عن الموضوع ، و ثم تكمل فين؟؟
ده موقع جنسي 😂 ، ماشي فيه قسم فضفضة و فيه قسم استشارات طبية ، بس دى أقسام فرعية ، الأصل هنا الصور و الفيديوهات الإباحية!!
عليا الطلاق أنت مهتكمل هنا شهر ، إلا ما تبقى ألعن من الأول!! 🤣🤣🤣

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا قصدي ليه بتحكى عن الموضوع ، و ثم تكمل فين؟؟
ده موقع جنسي 😂 ، ماشي فيه قسم فضفضة و فيه قسم استشارات طبية ، بس دى أقسام فرعية ، الأصل هنا الصور و الفيديوهات الإباحية!!
عليا الطلاق أنت مهتكمل هنا شهر ، إلا ما تبقى ألعن من الأول!! 🤣🤣🤣
الصراحه طمنتني 😂😂

• بيضحكني
ده العادي يا نزري و كل الي اتكتب قبل كده كلام و كلام و كلام لان الحقيقة ان كل ده عادي لانك مش نونو و انك دلوقتي خلاص طلعلك شنب
يبقى يا تلعب يا تتجوز و خلاص هي مش فزورة و مش شيشة عشان تبطلها و لاعزومة عشان تاجلها
هو ليه بتحسسوني ان الواحدة حتعمل زار

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%