NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا مبحبش اللواط ولا ليا فيه انا استريت وجربته بعد الطلاق
طب حلو وايه كان رايك بشكل عام فيه
وهل تنصح المتجوزين يمارسوه

طب حلو وايه كان رايك بشكل عام فيه
وهل تنصح المتجوزين يمارسوه
لا لانه مشاكله كتير ومش ممتع ومش ده المكان الصح مافيش احسن من الطبيعى ليه تحط الجوهرة فى الخرة وأمراض وقرف

لا لانه مشاكله كتير ومش ممتع ومش ده المكان الصح مافيش احسن من الطبيعى ليه تحط الجوهرة فى الخرة وأمراض وقرف
ممكن تكون انت مش خبره كافيه او مش مقتنع بيه فا بالنسبالك مش ممتع انما هو امن جدا بشرط النظافه

دا حقك انما لما يكون حد خبره مش بيبق ليه غير المتعه
ممكن يكون حد كرهك فيه او هبد عليك عارف معظم ممثلات الجنس الشرجى البورن مش الهواه بيبقو مجبرين وبياخدو فلوس كمان بس مجبورين لان اعتقادهم فالغرب (ان دا لواط وشذوذ جنسى ودى فتحه قزره ومحظوره وبيحبوها ديقه) بعد ما قرأت كمان ان اغلب المتجوزين بيمارسو الجنس الشرجى لانها بتحب شريكها او جوزها فا بتسمحلو وفى ناس فيهم ليهم اكتر من17سنه بيمارسو شرجى مع التزام النضافه ومفيش اى حاجه وفى عرب متجوزين برضو بيمارسو من10سنين شرجى لحد الان مع التزام النضافه الجنس الشرجى له متعه غير المهبلى لو فكرنا من نحيه القذاره فا لايمكن ابدا ابدا لحس مهبل الزوجه لانو بول وبينزل منها حيض وحاجه اخر قرف فا لو دققت هتكتشف ان فى حاجات كتير قذره وبرضو مص القضيب العن امراض تيجى للراجل من مص القضيب تخيل!!!!!! لان الفم فيه بكتريه ولما بيتمص البكتريا بتدخل مجرى البول وبالسلامه على كدا فا الحجات دى كلها فالدين غير مستحبه ومكروهه جدا جدا جدا لكن موصلتش للتحريم فا يعنى نحسبها كدا ونفكر قبل اى حاجه نعملها والجنس الشرجى دا لازم يبق بموافقه الطرفين ولازم الطرف يبق خبره واستخدام سوائل المهبل اللزجه وليس اى مزلقات خارجيه

• عجبني
التفاعلات: 卍 فرعون卍
دا حقك على فكرا واقرا تعليقى وقلى هل استفدت حاجه
قريت تعليقك بس اسف مش قصدى حاجة انا جربت مرتين تلاتة واللى جربت معاهم كانو ستات نضيفة جدا بس مش مهتم بالجنس الشرج حبيبت الكس اكتر الصراحة

قريت تعليقك بس اسف مش قصدى حاجة انا جربت مرتين تلاتة واللى جربت معاهم كانو ستات نضيفة جدا بس مش مهتم بالجنس الشرج حبيبت الكس اكتر الصراحة
انا فاهم انا حبيت اوضحلك وجه نظر بسيطه عن القذاره الى فبالك ان الكس ملاك ومش قذر وان الجنس المهبلى نضيف لكن وضحتلك الى انت مغمى عليك عنو والجنس الشرجى اشبه جدا بالجنس المهبلى من نحيه ان عضلات الشرج والمستقيم بيتمددو وينقبضو زى عضلات المهبل حوالين القضين ويعصروه زى المهبل الفرق فقط ان دا مهبل ودا شرج والاتنين بنفس القذاره يختلف فقط الترطيب الطبيعى الى فالمهبل

انا فاهم انا حبيت اوضحلك وجه نظر بسيطه عن القذاره الى فبالك ان الكس ملاك ومش قذر وان الجنس المهبلى نضيف لكن وضحتلك الى انت مغمى عليك عنو والجنس الشرجى اشبه جدا بالجنس المهبلى من نحيه ان عضلات الشرج والمستقيم بيتمددو وينقبضو زى عضلات المهبل حوالين القضين ويعصروه زى المهبل الفرق فقط ان دا مهبل ودا شرج والاتنين بنفس القذاره يختلف فقط الترطيب الطبيعى الى فالمهبل
لا متفقش معاك لان البكتريا اللى فى المهبل مفيدة ليك والامكنش اتخلق إنما الشرج الباكتريا اللى فيه خطيرة ويتسبب امراض ومشاكل كتير تقدر تقرا ده فى المقالات اللى مخصصة للموضوع ده

اللى حابب يسالنى عن حاجة يتفضل بما ان الواحد فاضى وفرصة نتعرف على بعض اتفضل يا نسوانجي اللى حابب يسأل يتفضل
هو انا عندي بنت عمتي اسمها مروى وهي كتير بتجنن هي قبل لا تتجوز كانت تجي لعندنا كتير وانا كنت صغير فكانت بتحبني تخليني انام جنبها اتحرش بيها تشيل هدومها قدامي تلبس لبس مثير قدامي مرات كانت بتشوف زبي مرات كنت بوقف عليها بس ماكنت اعرف فبعد ماتزوجت راحت لمدينة تانية وانا بدرس هنيك فصرت كل ماشوفها اجيبوا بس بدي اوصلها بس المشكل كل ماتعزمني زوجها يكون معنا فكيف اوصلها

اسباب طلقك وازى بتمتع نفسك درقت

اسباب طلقك وازى بتمتع نفسك درقت
اسباب الطلاق مكناش متفقين مع بعض اطلاقا فترة الخطوبة كانت تمثلية وأنها كانت داخلة على طمع كانت عايزة تبقى كلمتها هى اللى ماشية بس ده مكنش ينفع معايا باى حال من الأحوال انى اكون ماليش لازمة فى البيت وهى اللى تمشى البيت على مزاجها
بمتعة نفسى ازاى علاقات عابرة ليلة وخلاص ساعات بتبقى شفط وساعات بتيجى كده بالحب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسباب الطلاق مكناش متفقين مع بعض اطلاقا فترة الخطوبة كانت تمثلية وأنها كانت داخلة على طمع كانت عايزة تبقى كلمتها هى اللى ماشية بس ده مكنش ينفع معايا باى حال من الأحوال انى اكون ماليش لازمة فى البيت وهى اللى تمشى البيت على مزاجها
بمتعة نفسى ازاى علاقات عابرة ليلة وخلاص ساعات بتبقى شفط وساعات بتيجى كده بالحب
طب انجوز تانى او ارجع لى مرتك

طب انجوز تانى او ارجع لى مرتك
بفكر اتجوز تانى والفكرة مسيطرة اوى عليا الايام دى بس عايز اختار المرة دى صح

مراتك اتجوزت
مراتك اتجوزت ولى لسه

لا متفقش معاك لان البكتريا اللى فى المهبل مفيدة ليك والامكنش اتخلق إنما الشرج الباكتريا اللى فيه خطيرة ويتسبب امراض ومشاكل كتير تقدر تقرا ده فى المقالات اللى مخصصة للموضوع ده
انا بتكلم عن البكتريا الى فالفم وليس المهبل البكتريا الى فالمهبل مفهاش اى ضرر انما الشرج لما بيتنضف بيبق امان

دا اهم حاجة ان الإنسان يحاول يختار صح علي قد ما يقدر . علشان لو بقي في اولاد وبيحصل انفصال هما بس اللي بيضروا

• أتفق
التفاعلات: AMGjr
دا اهم حاجة ان الإنسان يحاول يختار صح علي قد ما يقدر . علشان لو بقي في اولاد وبيحصل انفصال هما بس اللي بيضروا
اتفق جدا معاك

• أتفق
التفاعلات: خاضع خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%