NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة اسأل مريم اسئلة جنسيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
تتناكى من رجالة وهو عارف وموافق

بعض ا
ده عشان الحملة اللى اتعملت عليه وتاثير الاعلان على البنات ومعرفتها لكن ليه اكتر من ٥فوائد
لحاجات يا مريم تتقلب سياسية لغاية ما يوصلوا للهدف

ده عشان الحملة اللى اتعملت عليه وتاثير الاعلان على البنات ومعرفتها لكن ليه اكتر من ٥فوائد
مفتكرش

بعض ا

لحاجات يا مريم تتقلب سياسية لغاية ما يوصلوا للهدف
منظمة الصحة العالمية هي القالت انها خطر

ومين القائمين عليها

تقريبا الماني
المانى ايه؟ damn يعنى اللعنه بس بصيغه تعجب و انبهار من الاخر انا منبهر انك مارستى كتير لدرجة انك مش فاكره كام مرة

المانى ايه؟ damn يعنى اللعنه بس بصيغه تعجب و انبهار من الاخر انا منبهر انك مارستى كتير لدرجة انك مش فاكره كام مرة
عادي يعني

مش لازم حاجه مش هقتنع بيها
ده حق وقنعاتك ورايك مش لازم اقنعك او تقنعينى انا وضحتلك حاجه اعرفها لكن اقتنعتى حاجة ترجعلك مقتنعتيش بردو حاجة ترجعلك

الست مش بيكون عندها شهوة بتكون باردة ، يعني تقدر تعتبرها حفرة جامده
معلش ممكن تبعتيلى خاص

اوك
ده حق وقنعاتك ورايك مش لازم اقنعك او تقنعينى انا وضحتلك حاجه اعرفها لكن اقتنعتى حاجة ترجعلك مقتنعتيش بردو حاجة ترجعلك

لو اى وسيلة تواصل غير هنا اوضحهالك
على فكرة انا مش بشوف حجة عشان افرض نفسي عليكى لو فهمتى كده ده علط ولكن لايضاح حاجة بنتكلم فيها محبتيش تعرفى التوضيح فعادى

على فكرة انا مش بشوف حجة عشان افرض نفسي عليكى لو فهمتى كده ده علط ولكن لايضاح حاجة بنتكلم فيها محبتيش تعرفى التوضيح فعادى
مش فاهمه

مش فاهمه
يعنى انا لما بقولك وسيلة تواصل تانية يعنى مش عايزك تفهمى انى عايز اكلمك فى اى برنامج تانى بحجة التوضيح ده

يعنى انا لما بقولك وسيلة تواصل تانية يعنى مش عايزك تفهمى انى عايز اكلمك فى اى برنامج تانى بحجة التوضيح ده
ماشي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل لو اتجوزتى هتتعرفى لجوزك باللى عملتيه وهل هتفكرى فى عملية قبل الجواز

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%