NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لعبة اسأل مريم اسئلة جنسيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
وايه علاقته بالطعن فى شرف البنت هو زى ختان الذكور هل كده بيطعن فى الذكور طيب ما فيه ولاد فى اوربا مبيتختنوش والكتير بيختن
لأن علي حسب فكر الناس البتعمل كده ان المش مختونه نسبة انها تهيج هتكون اعلي فبيشلوها خوفا من انها تزني .

غلط اتكلم عن الاتنين انا عندى ادلة بس مينفعش اقولها فى الجروب ده
انا عارفه النص الذكر الموضوع ده وعلشان تتأكد اني عارفاها لما اتكلم عن الشنب والباط والعانة

لأن علي حسب فكر الناس البتعمل كده ان المش مختونه نسبة انها تهيج هتكون اعلي فبيشلوها خوفا من انها تزني .
ده جزء منه صحيح لانه تناقل بين الاجيال بشى من الغلط وهو فرط الشهوة عند الست الغير مختونة

انا عارفه النص الذكر الموضوع ده وعلشان تتأكد اني عارفاها لما اتكلم عن الشنب والباط والعانة
لا مش ده بس

ده جزء منه صحيح لانه تناقل بين الاجيال بشى من الغلط وهو فرط الشهوة عند الست الغير مختونة
يعني طعن ف شرافها

مش فاهم بردو الاختلاف بيكون ايه فالعلاقه
الست مش بيكون عندها شهوة بتكون باردة ، يعني تقدر تعتبرها حفرة جامده

مش فاهم بردو الاختلاف بيكون ايه فالعلاقه
الست مش بيكون عندها شهوة بتكون باردة ، يعني تقدر تعتبرها حفرة جامده

على فكرة انا ممكن اجيبلك فوائد كتير للختان وادلة وحاجات طبية لكن عشان تعرفى المشكلة كلها فاللى هيقوم بالختان لو دكتور وفاهم عمر الست مهيكون عندها برود

على فكرة انا ممكن اجيبلك فوائد كتير للختان وادلة وحاجات طبية لكن عشان تعرفى المشكلة كلها فاللى هيقوم بالختان لو دكتور وفاهم عمر الست مهيكون عندها برود
و**** انا بقولك العارفاه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** انا بقولك العارفاه
ده عشان الحملة اللى اتعملت عليه وتاثير الاعلان على البنات ومعرفتها لكن ليه اكتر من ٥فوائد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%