NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تعرفي وانا كدا العب في زبي حتى لو مش عاوز بس بحب المتعه ممتعه وإحساس

• حبيته
التفاعلات: أم رودى
بتحبي الغيرة
بحب الراجل الغيور مبحبش الديوث العرص لكن مش معنى اننا صحاب واتكلمنا تقولى اقفلي المنتدى مثلا ومعرفش اي لا انا اعمل كده من نفسي لو بحبك وبينا حاجة بجد

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
بص بحب اكون مع راجل عارفة كويس انه بيحبنى بس عادى عارفة انشغاله وسيباله مساحة وهو كمان سايبلي مساحة مش ليل نهار محن

مش شايفة ان فى صداقة من غير تفكير ف جنس او مشاعر بصراحة لكن منكرش ان حتى لو مع شخص بحبه جدا جوزى او اى حد بحس انى محتاجة لصديق او حد افضفضله واخرج معاه اللى مينفعش مع حد لكن بشروط مثلا بسرية تامة ومحدش يعرف اي تفاصيل عن التانى

انا بيتوتية ممكن احب البلكونة 😂

بحب المكرونة اوى والبانيه وبعشق القهوة

طبعا البوس والرومانسية لازم ف البداية كل حاجة ف الجنس متعة وانا متمتعش ابدا لو اتناكت دوغرى كده لازم دلع وتمنع ف الاول وبوس ومداعبات وبعدين من كتر الهيجان والمتعة تقلب عنف ورزع

وشكرا علىالاسئلة المتوعة دى واللى حبيتها لان مش كلها جنس ودى حاجة احترمها❤
اولا اسئلتك جميله ومتميزة زيك
ثانيا انا بسال لني بحب اشوف دماغ الشحصيه الي قدامي ودا من صفات التعامل الصحيح من الي قدامك ومبسوط جدا اني عرفت شخصيه علي الجانب العام شحص كويس وعن الست فاهيه ست وشديدة❤اتمني نكون اصدقاء بعيدا عن اي شي او جنس لو مش هزعجك

• حبيته
التفاعلات: أم رودى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بحب الراجل الغيور مبحبش الديوث العرص لكن مش معنى اننا صحاب واتكلمنا تقولى اقفلي المنتدى مثلا ومعرفش اي لا انا اعمل كده من نفسي لو بحبك وبينا حاجة بجد
عندك حق واكيد طبعا كلامنا قبل كدا مش قصدت كدا بس التفاهم بين اى اثنين هو نجاح اى علاقة

ايه الفرق بين الحب والمحن عندك
المحن اي كلام بيتقال ملوش وقت معين اوفر متزوق لكن الحب بيكون باين من الافعال والمواقف ممكن موقف غيرة او خوف عليا ممكن نصيحة او سؤال مكالمة منه ف عز انشغاله حتى لو دقيقة كده يعني

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: yttj و Mesexy
المحن اي كلام بيتقال ملوش وقت معين اوفر متزوق لكن الحب بيكون باين من الافعال والمواقف ممكن موقف غيرة او خوف عليا ممكن نصيحة او سؤال مكالمة منه ف عز انشغاله حتى لو دقيقة كده يعني
ممكن ميبنش من الكلام غير وش لوش لكن الخوف على حد ويهمه ميكنش زعلان

خلى بالك من نفسك عامتا حتى لو في أوقات اختلفنا لكن الحياة خايفة الشخص يقدر احساسة ويديه للي يستاهلو

واكيد لو يتاح الفرصة اكلمك في اى وقت حتى لو مشغول في شغلي وتبقي في بالى

لا طبعا مش اي حد اولا مبحبش الراجل اللى يدخل يقولى تعالى انيكك والجو دا عبط انا بحب كل حاجة تمشي بمزاج نتعرف ندردش نرتاح لبعض نبقا صحاب تحرش استعباط بطل سفالة هوب اسيب نفسي تقلب احلى نيكة كده😂😂
طب يلا نتعرف وندردش 😂😂

اي اكتر مره عملتي علاقه ومش قادره تنسيها لحد دلواتي وكان مين الشخص؟
كانت مرة من شهرين كده كنت هايجة اوى اوى ولوحدى ف البيت كلمت واحد اعرفه وفشخنا بعض حرفيا الجيران سمعت صوتى

كانت مرة من شهرين كده كنت هايجة اوى اوى ولوحدى ف البيت كلمت واحد اعرفه وفشخنا بعض حرفيا الجيران سمعت صوتى
جالك البيت ؟

كان نفسي حد مش تفرق وصوتها يعلى من كتر المتعه بدل السينما الصامته

• عجبني
التفاعلات: yttj

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%