NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اي اكتر حاجه حابه تحصلك جنسيا لسه معملتهاش ونفسك تعمليها؟
نفسي اسافر بره مصر وانطلق انا وجوزى بقا او اقولك انطلق مع اى زوبر يعجبنى😂

بتحبي الجماعى

• بيضحكني
التفاعلات: أم رودى
تحبي الراجل التقيل ولا الي يهتم بيكي وبحتاجك
٢ايه رايك في صداقه بين راجل وست حتي من غير جنس

اكتر مكان بتحبي تخرجي فيه
اكتر اكله بتحبيها ومشروب
بتحبي البوس والرومانسية ولا الرزع والسرير علطول
بص بحب اكون مع راجل عارفة كويس انه بيحبنى بس عادى عارفة انشغاله وسيباله مساحة وهو كمان سايبلي مساحة مش ليل نهار محن

مش شايفة ان فى صداقة من غير تفكير ف جنس او مشاعر بصراحة لكن منكرش ان حتى لو مع شخص بحبه جدا جوزى او اى حد بحس انى محتاجة لصديق او حد افضفضله واخرج معاه اللى مينفعش مع حد لكن بشروط مثلا بسرية تامة ومحدش يعرف اي تفاصيل عن التانى

انا بيتوتية ممكن احب البلكونة 😂

بحب المكرونة اوى والبانيه وبعشق القهوة

طبعا البوس والرومانسية لازم ف البداية كل حاجة ف الجنس متعة وانا متمتعش ابدا لو اتناكت دوغرى كده لازم دلع وتمنع ف الاول وبوس ومداعبات وبعدين من كتر الهيجان والمتعة تقلب عنف ورزع

وشكرا علىالاسئلة المتوعة دى واللى حبيتها لان مش كلها جنس ودى حاجة احترمها❤

• عجبني
التفاعلات: I do Not çare
  • حبيته
احلى احساس ممكن تحسية برومانسية ولا بعنف
من دا على دا لكن الاجمل انى احسه وقت العنف محتاجنى اوى ومش قادر يوقف نيك فيا من المتعة

بص بحب اكون مع راجل عارفة كويس انه بيحبنى بس عادى عارفة انشغاله وسيباله مساحة وهو كمان سايبلي مساحة مش ليل نهار محن

مش شايفة ان فى صداقة من غير تفكير ف جنس او مشاعر بصراحة لكن منكرش ان حتى لو مع شخص بحبه جدا جوزى او اى حد بحس انى محتاجة لصديق او حد افضفضله واخرج معاه اللى مينفعش مع حد لكن بشروط مثلا بسرية تامة ومحدش يعرف اي تفاصيل عن التانى

انا بيتوتية ممكن احب البلكونة 😂

بحب المكرونة اوى والبانيه وبعشق القهوة

طبعا البوس والرومانسية لازم ف البداية كل حاجة ف الجنس متعة وانا متمتعش ابدا لو اتناكت دوغرى كده لازم دلع وتمنع ف الاول وبوس ومداعبات وبعدين من كتر الهيجان والمتعة تقلب عنف ورزع

وشكرا علىالاسئلة المتوعة دى واللى حبيتها لان مش كلها جنس ودى حاجة احترمها❤
الجنس ليس كل شئ بس في ست حابة تسمع أكثر عن جسمها وشكلها عن كلامها وغيره من الامور

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نادرا لما الواحد يلاقي حد بيهتم بالإحساس مع أنه اهم حاجة

الجنس ليس كل شئ بس في ست حابة تسمع أكثر عن جسمها وشكلها عن كلامها وغيره من الامور
طبعا لكن انا بحب احس الحب اكتر مش مجرد كلام رومانسي ومحن

اي اكتر مره عملتي علاقه ومش قادره تنسيها لحد دلواتي وكان مين الشخص؟

• حبيته
نادرا لما الواحد يلاقي حد بيهتم بالإحساس مع أنه اهم حاجة
غالبا بتكون علاقات اشباع وخلاص واحظة عاوزة تتناك وخلاص عشان كسها محروم لكن انا بالنسبالى الجنس دا مش احتياج الجنس مزاج وعشق ومتعة بحسها مش شرط العب ف كسي عشان اجيب شهوتى انا كل يوم كسي لازم يتدعك كده وخلاص لازم احس بمتعة الهيجان حتى لو مش هجيب

• حبيته
التفاعلات: Mesexy
غالبا بتكون علاقات اشباع وخلاص واحظة عاوزة تتناك وخلاص عشان كسها محروم لكن انا بالنسبالى الجنس دا مش احتياج الجنس مزاج وعشق ومتعة بحسها مش شرط العب ف كسي عشان اجيب شهوتى انا كل يوم كسي لازم يتدعك كده وخلاص لازم احس بمتعة الهيجان حتى لو مش هجيب
كلامك صحيح

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%