NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة ازي نكت صاحبي وفتحته ـ حتي الجزء الثاني ـ 17/4/2023

3bwhab

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
20 نوفمبر 2022
المشاركات
5
مستوى التفاعل
40
نقاط
124
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
القصه بتبدا لما كان عندي ١8 سنه كان معرفتي عن السكس حاجه عاديه يعني واحد و واحده وبينيكو بعض لاكن شدني فديو واحد بينيك واحد بدات اتفرج علي فديوهات كتيره من كده وحبيت اجرب انيك حد وكا العاده بنتجمع انا وصحابي بنلعب ف الشارع بس كان فيه شويه عيال يعني لقبت واحد طيزه مدوره كده وابيض وناعم فشخ قولت بس هو دا هتصاحب عليه وهخليه يلعب معانا وكده بدانا نلعب استغمايه وكنت اخليه يجي معايا نستخبه بس جه بيالي فكره واحنا بنستخبه اني اقف ورا بابا عماره وافتحه استغل الفرصه
انا: محمد بقولك تعالي بس معايا هنستخبه في مكان محدش يعرفه ونكسب
محمد: يعم تمام بس ميكونش بعيد
انا: تعالي بس هو جنب المحل دا
محمد : لا يعم العماره دي ضلمه وانا بخاف
انا: تخاف وانا معاك ي عبيط تعالي بس
محمد : طيب
دخلنا العماره قولتله بص انا هقف هنا وانت هتوقف قدامي وقف عادي
طبعا وافق
محمد: يسطا انت لازق ليه فيا اوي كده
انا: يعم المكان ضيق وبعدين وطي صوتك
محمد: طيب في حاجه في طيزي لازقه وحاسس انها هتعورني
انا:متقلقش دا زبي
محمد: اي دا مش فاهمه يعني اي زبك دا
روحت نزلت البنطلون قولتله دا يسطا ما انت عندك زيو وروحت مسكتو
انا: اي دا ي محمد دا صغير اوي
محمد اححح ايدك وجعتني من الحته اللي انت مسكني منها ( كنت بدوس جامد علي بتاعتو عشان يهيج شويه ) انا: امسك كده زبي ودوس عليه زي ما بدوس
محمد: ايدا ناشف اوووي
انا: تحب تجرب احساس حلو ومش بيوجع
محمد: اه بدل الخنقه اللي احنا فيها
انا: طيب تعالي نطلع ونكسب الاول وبعدين نحرب الدور اللي جاي عشان كده طولنا
محمد: ماشي بس قولي ازي زبك كبير كده وانا صغير
انا: ياد اهدي دقيقه بس اطلع انت الاول وبعدين انا عشان محدش يشوك
طلعنا ولعبنا تاني واخدته وطلعنا الدور التاني في نفس البيت عشان كان محدش ساكن فيه البيت ع الطوب الاحمر اول ما طلعنا
محمد: اي بقي الاحساس الحلو دا
انا : نام ع بطنك كده
محمد: لا هتوسخ وامي تضربني
انا: يعم متقلقش هنفلك
محمد: طيب
نام علي بطنه قولتله نزل البنطلون شوبه كده نزلو بس مكنتش شايف حاجه حسست ع طيزه شويه ولقيت انعم طيز ف حياتي حسيت عليها احححححح قولتله طيزك دي بتاعت بنات راح قالي صحابي ف المدرسه بيقولو كده لما بيهزرو معايا قولتله انت حد بيحسس كده قالي صحابي في المدرسه وانا قاعد ع الدسك بحس ب يد بتلعب في طيزي وبعدين ببص بلاقي صحابي بقول عادي مش حد غريب
بدات العب في طيزه شويه ووسعت بين الفردتين شوبه وبعدت رجليه عن بعض ومقرب وشي شويه لقيت ريحه شدتني شويه نزلت عليها ب لساني لقيته اتنفض بعدت وشي شويه قولتله اي قالي كمل حاسس بحاجه حلوه لما لمست طيزي نزلت لحست وبوسع بين الفردتين ب يدي وادخل لساني سمعت اه بسيطه منه عرفت انه هاج قولتله تحب تجرب حاجه تاني قالي لو احساس حلو زي دا يبقي اشطا تفيت علي يدي وبعدين دعكتها ف الخرم جامد راح قال اهههه اححح يعم براحه ما كنت شغال كويس قولتله انا اسف يعم بس استني احساس حلو جاي اصبر بقي مكنتش اعؤف ان اللي بيتفتح بيحس ب الم ف الاول بدات اضغط ع خرم طيزه ب زبي شويه شويه وبعدين امشيه ع الفرق اللي بين الفردتين شويه وهو بيقولي انا حاسس ب الم واحساس حلو مش عارف ازي وناا مكمل روحت نمت عليه كده واول ما دخل زبي في طيزه روحت كابسه مره وحده بس مش جامد دخل نصه لقيته صرخ جامد
محمد : اه اههههه اي دا فين الاحساس الحلو انا حاسس اني هموووت
انا: يعم اصبر انا بشوفهم مبسوطين ف الافلام
محمد: طيب طلعو طلعو معلش
انا : طلعتو
محمد: حاسس في الم جامد ف طيزي وبعدين افلام اي دي
انا: افلام سكس تحب تشوف
محمد: اي افلام سكس دي
انا : يعني حاجه زي اللي كنا بنعملها كده
محمد: فين الانبساط ف كده انا طيزي وجعاااني اوي وهدومي اتملت تراب
انا: تعالي انضفك
محمد وقف قدامي وعمال يقول طيزي وجعاني اه ي طيزي وعد علي الموضوع دا يومين وقابلتو قولتله اي اخبار طيزك قالي تمام ****** الالم راح قولتله انا عرفت ازي تنبسط قالي ازي قولتلو لما البيت عندك يفضي كلمني اجيلك قالي مفيش غير اختي فوق وشويه وهتنزل (محمد عيلته كانت عباره عنه هو وامه و اخته وابوه مسافر في الخليج شغال واخته دي شبه محمد بالظبط بس ابيض منه ورفيعه شويه عنه بس كيرفي اوي )
قولتله طيب تمام تعالي نطلع ونقعد عندك ف الاوضه ونلعب مع بعض اي حاجه لغايت لما تمشي وافق وطلعنا فوق شويه واخته نزلت وطلعت تليفوني وفتحت فديو سكس قولتلو بص شايف اللي نايم فرحان ازي انه هيتناك وهو باصص ومتنح قولتلو تعالي نجرب مره تاني انا اتعلمت ازي انيك قالي تمام قولتله اول حلجه اطلع اقف الباب الترباس عشان محدش يخش قالي قولتلك مفيش حد قولتله لا باب الشقه مش الاوضه طلع وقفل الباب ورجع قولتله اقلع هدومك كلها قلع
انا : تعرف تمص مصاصه
محمد: اه طبعا
طلعت بتاعي وقولتلو خد مصه زي ما شوفت ف الفديو
محمد: يع يعم بقرف
انا: جرب هتحبها
محمد طيب مره وحده بس
انا يعني اي مره وحده بس هدخلو وتطلعو وبس
محمد ايوه
انا يعم متهزرش زي ما شفت ف الفديو اعمل
مسك بتاعي وقاعد يمص فيه ٣ دقايق وقالي كفايه قولتله نام ع بطنك يلا نام مسكت طيزه لحستها وشوفت احلي خرم وردي كده وطيزه مدوره اوووووووف
بعدين دخلت لساني جوه طيزه شويه واطلعه وبعدين تفيت ع الخرم ورايح احط بتاعي قولت لا اوسع الخرم الاول احسن بدات احط صابعي في طيزه واول ما بيقول اه بطلعو وبعدين ادخلو تاني وبعدين دخلت صابعين وقولتو مبروك انت كده بقيت مفتوح طبعا هو في دنيا تانيه خالص روحت حاطط زبي علي خرمه ودخلت راسه اتنفض وقال اهه بس خفيفه اوي بعدين دخلته سنه سنه لغايت نصه وسبته في طيزه قولتله ها اي رايك قالي اه كده احلي وحاسس ب احساس حلو دخلت شويه تاني براحه لغايت لما دخل كله بس وسبته شويه وبدات احركه براحه وهو شغال اه اححح وبعدين بدات اسرع اسرع لغايت لما صوت الخبط ملي المكان وصوت اهاتو بقت عالي اوووي وجبتهم ف طيزه وسبت بتاعي في طيزه


----الجزء الثاني ---

ولتلو تعالي ناخد دش مع بعض مكنش قادر يقوم سندتو ودخلنا الحمام واحنا بنستحمه عيني لمحت كلوت بنفسجي في سله الهدوم مسكتو وشميته لقيته ريحته حلوه قولتلو دا بتاع امك قالي لا اختي انا شفتها بتقلعو وانا معدي من قدام الحمام الصبح هجت اوي قولتلو جرب تلبسه كده مسكو ولبسه هجت اوي علي منظرو روحت حاضنه من ورا ولازق فيه اوي قالي يعم اوعي طيزي وجعاني بس الالم خفيف روحت لفيته وقاعدت ابوس في شفايفه جامد اوي وهما اصلا لونهم احمر والواد ساح تاني قولتلو اقعد علي ركبتك راح كان هيقلع الكلوت بتاع اخته قولتلو لا سيبه عليك شكلك احلي راح قعد قولتلو افتح بقك فتح دخلت زبي فيه قولتلو مصي ي مي ( دا اسم اخته ) هو مص بتاع خمس دقايق وحسيت اني هجيب قولتلو اقفي ي مي اسندي ع الحيطه ونزلي كلوتك نزل الكلوت شويه روح رازع زبي فيه مره وحده صرخ جامد اهه اهه براحه طيزي حرام عليك روحت حطيت يدي ع بقو ونزلت رزع فيه لغايت لما جبتهم وقولتلو البس الكلوت واللبس ف طيزك وهو لبس و بيقولي طيزي اتفشخت حرام عليك قولتلو بس اي رايك اتبسط قالي اه اووي (القصه الجديده هحكيلكم ازي نكت محمد و اخته مع بعض )
 
  • عجبني
  • محزن
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Popshetos, Mario Cr7, YaYa2410 و 23 آخرين
القصه بتبدا لما كان عندي ١٥ سنه كان معرفتي عن السكس حاجه عاديه يعني واحد و واحده وبينيكو بعض لاكن شدني فديو واحد بينيك واحد بدات اتفرج علي فديوهات كتيره من كده وحبيت اجرب انيك حد وكا العاده بنتجمع انا وصحابي بنلعب ف الشارع بس كان فيه شويه عيال صغيره بعني الواحد عنده ١١ او ١٢ سنه يعني لقبت واحد طيزه مدوره كده وابيض وناعم فشخ قولت بس هو دا هتصاحب عليه وهخليه يلعب معانا وكده بدانا نلعب استغمايه وكنت اخليه يجي معايا نستخبه بس جه بيالي فكره واحنا بنستخبه اني اقف ورا بابا عماره وافتحه استغل الفرصه
انا: محمد بقولك تعالي بس معايا هنستخبه في مكان محدش يعرفه ونكسب
محمد: يعم تمام بس ميكونش بعيد
انا: تعالي بس هو جنب المحل دا
محمد : لا يعم العماره دي ضلمه وانا بخاف
انا: تخاف وانا معاك ي عبيط تعالي بس
محمد : طيب
دخلنا العماره قولتله بص انا هقف هنا وانت هتوقف قدامي وقف عادي
طبعا وافق
محمد: يسطا انت لازق ليه فيا اوي كده
انا: يعم المكان ضيق وبعدين وطي صوتك
محمد: طيب في حاجه في طيزي لازقه وحاسس انها هتعورني
انا:متقلقش دا زبي
محمد: اي دا مش فاهمه يعني اي زبك دا
روحت نزلت البنطلون قولتله دا يسطا ما انت عندك زيو وروحت مسكتو
انا: اي دا ي محمد دا صغير اوي
محمد اححح ايدك وجعتني من الحته اللي انت مسكني منها ( كنت بدوس جامد علي بتاعتو عشان يهيج شويه ) انا: امسك كده زبي ودوس عليه زي ما بدوس
محمد: ايدا ناشف اوووي
انا: تحب تجرب احساس حلو ومش بيوجع
محمد: اه بدل الخنقه اللي احنا فيها
انا: طيب تعالي نطلع ونكسب الاول وبعدين نحرب الدور اللي جاي عشان كده طولنا
محمد: ماشي بس قولي ازي زبك كبير كده وانا صغير
انا: ياد اهدي دقيقه بس اطلع انت الاول وبعدين انا عشان محدش يشوك
طلعنا ولعبنا تاني واخدته وطلعنا الدور التاني في نفس البيت عشان كان محدش ساكن فيه البيت ع الطوب الاحمر اول ما طلعنا
محمد: اي بقي الاحساس الحلو دا
انا : نام ع بطنك كده
محمد: لا هتوسخ وامي تضربني
انا: يعم متقلقش هنفلك
محمد: طيب
نام علي بطنه قولتله نزل البنطلون شوبه كده نزلو بس مكنتش شايف حاجه حسست ع طيزه شويه ولقيت انعم طيز ف حياتي حسيت عليها احححححح قولتله طيزك دي بتاعت بنات راح قالي صحابي ف المدرسه بيقولو كده لما بيهزرو معايا قولتله انت حد بيحسس كده قالي صحابي في المدرسه وانا قاعد ع الدسك بحس ب يد بتلعب في طيزي وبعدين ببص بلاقي صحابي بقول عادي مش حد غريب
بدات العب في طيزه شويه ووسعت بين الفردتين شوبه وبعدت رجليه عن بعض ومقرب وشي شويه لقيت ريحه شدتني شويه نزلت عليها ب لساني لقيته اتنفض بعدت وشي شويه قولتله اي قالي كمل حاسس بحاجه حلوه لما لمست طيزي نزلت لحست وبوسع بين الفردتين ب يدي وادخل لساني سمعت اه بسيطه منه عرفت انه هاج قولتله تحب تجرب حاجه تاني قالي لو احساس حلو زي دا يبقي اشطا تفيت علي يدي وبعدين دعكتها ف الخرم جامد راح قال اهههه اححح يعم براحه ما كنت شغال كويس قولتله انا اسف يعم بس استني احساس حلو جاي اصبر بقي مكنتش اعؤف ان اللي بيتفتح بيحس ب الم ف الاول بدات اضغط ع خرم طيزه ب زبي شويه شويه وبعدين امشيه ع الفرق اللي بين الفردتين شويه وهو بيقولي انا حاسس ب الم واحساس حلو مش عارف ازي وناا مكمل روحت نمت عليه كده واول ما دخل زبي في طيزه روحت كابسه مره وحده بس مش جامد دخل نصه لقيته صرخ جامد
محمد : اه اههههه اي دا فين الاحساس الحلو انا حاسس اني هموووت
انا: يعم اصبر انا بشوفهم مبسوطين ف الافلام
محمد: طيب طلعو طلعو معلش
انا : طلعتو
محمد: حاسس في الم جامد ف طيزي وبعدين افلام اي دي
انا: افلام سكس تحب تشوف
محمد: اي افلام سكس دي
انا : يعني حاجه زي اللي كنا بنعملها كده
محمد: فين الانبساط ف كده انا طيزي وجعاااني اوي وهدومي اتملت تراب
انا: تعالي انضفك
محمد وقف قدامي وعمال يقول طيزي وجعاني اه ي طيزي وعد علي الموضوع دا يومين وقابلتو قولتله اي اخبار طيزك قالي تمام ****** الالم راح قولتله انا عرفت ازي تنبسط قالي ازي قولتلو لما البيت عندك يفضي كلمني اجيلك قالي مفيش غير اختي فوق وشويه وهتنزل (محمد عيلته كانت عباره عنه هو وامه و اخته وابوه مسافر في الخليج شغال واخته دي شبه محمد بالظبط بس ابيض منه ورفيعه شويه عنه بس كيرفي اوي )
قولتله طيب تمام تعالي نطلع ونقعد عندك ف الاوضه ونلعب مع بعض اي حاجه لغايت لما تمشي وافق وطلعنا فوق شويه واخته نزلت وطلعت تليفوني وفتحت فديو سكس قولتلو بص شايف اللي نايم فرحان ازي انه هيتناك وهو باصص ومتنح قولتلو تعالي نجرب مره تاني انا اتعلمت ازي انيك قالي تمام قولتله اول حلجه اطلع اقف الباب الترباس عشان محدش يخش قالي قولتلك مفيش حد قولتله لا باب الشقه مش الاوضه طلع وقفل الباب ورجع قولتله اقلع هدومك كلها قلع
انا : تعرف تمص مصاصه
محمد: اه طبعا
طلعت بتاعي وقولتلو خد مصه زي ما شوفت ف الفديو
محمد: يع يعم بقرف
انا: جرب هتحبها
محمد طيب مره وحده بس
انا يعني اي مره وحده بس هدخلو وتطلعو وبس
محمد ايوه
انا يعم متهزرش زي ما شفت ف الفديو اعمل
مسك بتاعي وقاعد يمص فيه ٣ دقايق وقالي كفايه قولتله نام ع بطنك يلا نام مسكت طيزه لحستها وشوفت احلي خرم وردي كده وطيزه مدوره اوووووووف
بعدين دخلت لساني جوه طيزه شويه واطلعه وبعدين تفيت ع الخرم ورايح احط بتاعي قولت لا اوسع الخرم الاول احسن بدات احط صابعي في طيزه واول ما بيقول اه بطلعو وبعدين ادخلو تاني وبعدين دخلت صابعين وقولتو مبروك انت كده بقيت مفتوح طبعا هو في دنيا تانيه خالص روحت حاطط زبي علي خرمه ودخلت راسه اتنفض وقال اهه بس خفيفه اوي بعدين دخلته سنه سنه لغايت نصه وسبته في طيزه قولتله ها اي رايك قالي اه كده احلي وحاسس ب احساس حلو دخلت شويه تاني براحه لغايت لما دخل كله بس وسبته شويه وبدات احركه براحه وهو شغال اه اححح وبعدين بدات اسرع اسرع لغايت لما صوت الخبط ملي المكان وصوت اهاتو بقت عالي اوووي وجبتهم ف طيزه وسبت بتاعي في طيزه
----الجزء الثاني ---
ولتلو تعالي ناخد دش مع بعض مكنش قادر يقوم سندتو ودخلنا الحمام واحنا بنستحمه عيني لمحت كلوت بنفسجي في سله الهدوم مسكتو وشميته لقيته ريحته حلوه قولتلو دا بتاع امك قالي لا اختي انا شفتها بتقلعو وانا معدي من قدام الحمام الصبح هجت اوي قولتلو جرب تلبسه كده مسكو ولبسه هجت اوي علي منظرو روحت حاضنه من ورا ولازق فيه اوي قالي يعم اوعي طيزي وجعاني بس الالم خفيف روحت لفيته وقاعدت ابوس في شفايفه جامد اوي وهما اصلا لونهم احمر والواد ساح تاني قولتلو اقعد علي ركبتك راح كان هيقلع الكلوت بتاع اخته قولتلو لا سيبه عليك شكلك احلي راح قعد قولتلو افتح بقك فتح دخلت زبي فيه قولتلو مصي ي مي ( دا اسم اخته ) هو مص بتاع خمس دقايق وحسيت اني هجيب قولتلو اقفي ي مي اسندي ع الحيطه ونزلي كلوتك نزل الكلوت شويه روح رازع زبي فيه مره وحده صرخ جامد اهه اهه براحه طيزي حرام عليك روحت حطيت يدي ع بقو ونزلت رزع فيه لغايت لما جبتهم وقولتلو البس الكلوت واللبس ف طيزك وهو لبس و بيقولي طيزي اتفشخت حرام عليك قولتلو بس اي رايك اتبسط قالي اه اووي (القصه الجديده هحكيلكم ازي نكت محمد و اخته مع بعض )
 
  • عجبني
التفاعلات: YaYa2410, enta 7abiby, حزلقوم و 2 آخرين
جميل ياريت بقية الاجزاء
 
نفس اللي كنت بعمله في ابن عمي الصغير وهو 11 سنه ي سلام علي احساسه
 
  • عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher و Rema77
----الجزء الثاني ---
ولتلو تعالي ناخد دش مع بعض مكنش قادر يقوم سندتو ودخلنا الحمام واحنا بنستحمه عيني لمحت كلوت بنفسجي في سله الهدوم مسكتو وشميته لقيته ريحته حلوه قولتلو دا بتاع امك قالي لا اختي انا شفتها بتقلعو وانا معدي من قدام الحمام الصبح هجت اوي قولتلو جرب تلبسه كده مسكو ولبسه هجت اوي علي منظرو روحت حاضنه من ورا ولازق فيه اوي قالي يعم اوعي طيزي وجعاني بس الالم خفيف روحت لفيته وقاعدت ابوس في شفايفه جامد اوي وهما اصلا لونهم احمر والواد ساح تاني قولتلو اقعد علي ركبتك راح كان هيقلع الكلوت بتاع اخته قولتلو لا سيبه عليك شكلك احلي راح قعد قولتلو افتح بقك فتح دخلت زبي فيه قولتلو مصي ي مي ( دا اسم اخته ) هو مص بتاع خمس دقايق وحسيت اني هجيب قولتلو اقفي ي مي اسندي ع الحيطه ونزلي كلوتك نزل الكلوت شويه روح رازع زبي فيه مره وحده صرخ جامد اهه اهه براحه طيزي حرام عليك روحت حطيت يدي ع بقو ونزلت رزع فيه لغايت لما جبتهم وقولتلو البس الكلوت واللبس ف طيزك وهو لبس و بيقولي طيزي اتفشخت حرام عليك قولتلو بس اي رايك اتبسط قالي اه اووي (القصه الجديده هحكيلكم ازي نكت محمد و اخته مع بعض )
ممكن تكمل الروايه
 
  • عجبني
التفاعلات: فكرى
القصه بتبدا لما كان عندي ١8 سنه كان معرفتي عن السكس حاجه عاديه يعني واحد و واحده وبينيكو بعض لاكن شدني فديو واحد بينيك واحد بدات اتفرج علي فديوهات كتيره من كده وحبيت اجرب انيك حد وكا العاده بنتجمع انا وصحابي بنلعب ف الشارع بس كان فيه شويه عيال يعني لقبت واحد طيزه مدوره كده وابيض وناعم فشخ قولت بس هو دا هتصاحب عليه وهخليه يلعب معانا وكده بدانا نلعب استغمايه وكنت اخليه يجي معايا نستخبه بس جه بيالي فكره واحنا بنستخبه اني اقف ورا بابا عماره وافتحه استغل الفرصه
انا: محمد بقولك تعالي بس معايا هنستخبه في مكان محدش يعرفه ونكسب
محمد: يعم تمام بس ميكونش بعيد
انا: تعالي بس هو جنب المحل دا
محمد : لا يعم العماره دي ضلمه وانا بخاف
انا: تخاف وانا معاك ي عبيط تعالي بس
محمد : طيب
دخلنا العماره قولتله بص انا هقف هنا وانت هتوقف قدامي وقف عادي
طبعا وافق
محمد: يسطا انت لازق ليه فيا اوي كده
انا: يعم المكان ضيق وبعدين وطي صوتك
محمد: طيب في حاجه في طيزي لازقه وحاسس انها هتعورني
انا:متقلقش دا زبي
محمد: اي دا مش فاهمه يعني اي زبك دا
روحت نزلت البنطلون قولتله دا يسطا ما انت عندك زيو وروحت مسكتو
انا: اي دا ي محمد دا صغير اوي
محمد اححح ايدك وجعتني من الحته اللي انت مسكني منها ( كنت بدوس جامد علي بتاعتو عشان يهيج شويه ) انا: امسك كده زبي ودوس عليه زي ما بدوس
محمد: ايدا ناشف اوووي
انا: تحب تجرب احساس حلو ومش بيوجع
محمد: اه بدل الخنقه اللي احنا فيها
انا: طيب تعالي نطلع ونكسب الاول وبعدين نحرب الدور اللي جاي عشان كده طولنا
محمد: ماشي بس قولي ازي زبك كبير كده وانا صغير
انا: ياد اهدي دقيقه بس اطلع انت الاول وبعدين انا عشان محدش يشوك
طلعنا ولعبنا تاني واخدته وطلعنا الدور التاني في نفس البيت عشان كان محدش ساكن فيه البيت ع الطوب الاحمر اول ما طلعنا
محمد: اي بقي الاحساس الحلو دا
انا : نام ع بطنك كده
محمد: لا هتوسخ وامي تضربني
انا: يعم متقلقش هنفلك
محمد: طيب
نام علي بطنه قولتله نزل البنطلون شوبه كده نزلو بس مكنتش شايف حاجه حسست ع طيزه شويه ولقيت انعم طيز ف حياتي حسيت عليها احححححح قولتله طيزك دي بتاعت بنات راح قالي صحابي ف المدرسه بيقولو كده لما بيهزرو معايا قولتله انت حد بيحسس كده قالي صحابي في المدرسه وانا قاعد ع الدسك بحس ب يد بتلعب في طيزي وبعدين ببص بلاقي صحابي بقول عادي مش حد غريب
بدات العب في طيزه شويه ووسعت بين الفردتين شوبه وبعدت رجليه عن بعض ومقرب وشي شويه لقيت ريحه شدتني شويه نزلت عليها ب لساني لقيته اتنفض بعدت وشي شويه قولتله اي قالي كمل حاسس بحاجه حلوه لما لمست طيزي نزلت لحست وبوسع بين الفردتين ب يدي وادخل لساني سمعت اه بسيطه منه عرفت انه هاج قولتله تحب تجرب حاجه تاني قالي لو احساس حلو زي دا يبقي اشطا تفيت علي يدي وبعدين دعكتها ف الخرم جامد راح قال اهههه اححح يعم براحه ما كنت شغال كويس قولتله انا اسف يعم بس استني احساس حلو جاي اصبر بقي مكنتش اعؤف ان اللي بيتفتح بيحس ب الم ف الاول بدات اضغط ع خرم طيزه ب زبي شويه شويه وبعدين امشيه ع الفرق اللي بين الفردتين شويه وهو بيقولي انا حاسس ب الم واحساس حلو مش عارف ازي وناا مكمل روحت نمت عليه كده واول ما دخل زبي في طيزه روحت كابسه مره وحده بس مش جامد دخل نصه لقيته صرخ جامد
محمد : اه اههههه اي دا فين الاحساس الحلو انا حاسس اني هموووت
انا: يعم اصبر انا بشوفهم مبسوطين ف الافلام
محمد: طيب طلعو طلعو معلش
انا : طلعتو
محمد: حاسس في الم جامد ف طيزي وبعدين افلام اي دي
انا: افلام سكس تحب تشوف
محمد: اي افلام سكس دي
انا : يعني حاجه زي اللي كنا بنعملها كده
محمد: فين الانبساط ف كده انا طيزي وجعاااني اوي وهدومي اتملت تراب
انا: تعالي انضفك
محمد وقف قدامي وعمال يقول طيزي وجعاني اه ي طيزي وعد علي الموضوع دا يومين وقابلتو قولتله اي اخبار طيزك قالي تمام ****** الالم راح قولتله انا عرفت ازي تنبسط قالي ازي قولتلو لما البيت عندك يفضي كلمني اجيلك قالي مفيش غير اختي فوق وشويه وهتنزل (محمد عيلته كانت عباره عنه هو وامه و اخته وابوه مسافر في الخليج شغال واخته دي شبه محمد بالظبط بس ابيض منه ورفيعه شويه عنه بس كيرفي اوي )
قولتله طيب تمام تعالي نطلع ونقعد عندك ف الاوضه ونلعب مع بعض اي حاجه لغايت لما تمشي وافق وطلعنا فوق شويه واخته نزلت وطلعت تليفوني وفتحت فديو سكس قولتلو بص شايف اللي نايم فرحان ازي انه هيتناك وهو باصص ومتنح قولتلو تعالي نجرب مره تاني انا اتعلمت ازي انيك قالي تمام قولتله اول حلجه اطلع اقف الباب الترباس عشان محدش يخش قالي قولتلك مفيش حد قولتله لا باب الشقه مش الاوضه طلع وقفل الباب ورجع قولتله اقلع هدومك كلها قلع
انا : تعرف تمص مصاصه
محمد: اه طبعا
طلعت بتاعي وقولتلو خد مصه زي ما شوفت ف الفديو
محمد: يع يعم بقرف
انا: جرب هتحبها
محمد طيب مره وحده بس
انا يعني اي مره وحده بس هدخلو وتطلعو وبس
محمد ايوه
انا يعم متهزرش زي ما شفت ف الفديو اعمل
مسك بتاعي وقاعد يمص فيه ٣ دقايق وقالي كفايه قولتله نام ع بطنك يلا نام مسكت طيزه لحستها وشوفت احلي خرم وردي كده وطيزه مدوره اوووووووف
بعدين دخلت لساني جوه طيزه شويه واطلعه وبعدين تفيت ع الخرم ورايح احط بتاعي قولت لا اوسع الخرم الاول احسن بدات احط صابعي في طيزه واول ما بيقول اه بطلعو وبعدين ادخلو تاني وبعدين دخلت صابعين وقولتو مبروك انت كده بقيت مفتوح طبعا هو في دنيا تانيه خالص روحت حاطط زبي علي خرمه ودخلت راسه اتنفض وقال اهه بس خفيفه اوي بعدين دخلته سنه سنه لغايت نصه وسبته في طيزه قولتله ها اي رايك قالي اه كده احلي وحاسس ب احساس حلو دخلت شويه تاني براحه لغايت لما دخل كله بس وسبته شويه وبدات احركه براحه وهو شغال اه اححح وبعدين بدات اسرع اسرع لغايت لما صوت الخبط ملي المكان وصوت اهاتو بقت عالي اوووي وجبتهم ف طيزه وسبت بتاعي في طيزه


----الجزء الثاني ---

ولتلو تعالي ناخد دش مع بعض مكنش قادر يقوم سندتو ودخلنا الحمام واحنا بنستحمه عيني لمحت كلوت بنفسجي في سله الهدوم مسكتو وشميته لقيته ريحته حلوه قولتلو دا بتاع امك قالي لا اختي انا شفتها بتقلعو وانا معدي من قدام الحمام الصبح هجت اوي قولتلو جرب تلبسه كده مسكو ولبسه هجت اوي علي منظرو روحت حاضنه من ورا ولازق فيه اوي قالي يعم اوعي طيزي وجعاني بس الالم خفيف روحت لفيته وقاعدت ابوس في شفايفه جامد اوي وهما اصلا لونهم احمر والواد ساح تاني قولتلو اقعد علي ركبتك راح كان هيقلع الكلوت بتاع اخته قولتلو لا سيبه عليك شكلك احلي راح قعد قولتلو افتح بقك فتح دخلت زبي فيه قولتلو مصي ي مي ( دا اسم اخته ) هو مص بتاع خمس دقايق وحسيت اني هجيب قولتلو اقفي ي مي اسندي ع الحيطه ونزلي كلوتك نزل الكلوت شويه روح رازع زبي فيه مره وحده صرخ جامد اهه اهه براحه طيزي حرام عليك روحت حطيت يدي ع بقو ونزلت رزع فيه لغايت لما جبتهم وقولتلو البس الكلوت واللبس ف طيزك وهو لبس و بيقولي طيزي اتفشخت حرام عليك قولتلو بس اي رايك اتبسط قالي اه اووي (القصه الجديده هحكيلكم ازي نكت محمد و اخته مع بعض )
الجزء التالت
روحت البيت قاعد مبسوط فشخ شويه ونمت صحيت طلعت قاعدة تاني ف الشارع كانت الساعه ١٠ بليل روحت لعب كوره وملقتش محمد فا استغربت طلعت علي بيته خبطت ع الباب عادي بقي علي اساس اني هروح اخدته وننزل نلعب وانا بخبط لقيت اخته فتحت الباب
انا : محمد قاعد
مي: اه في اوضته دقيقه انادم عليه
انا : تمام براحتك ي قمر
مي هنا ضحكت ودخلت نادمت ع محمد اول ما طلع
محمد : اي يسطا
اومال اي يعم مش هتنزل ولا اي نلعب كوره تحت
محمد: طيزي وجعاني اوي يعم
انا. : اهدي اختك جوه
محمد : لا عادي اصلها لما جاتت شفتني لابس الكلوت بتاعها
انا : احا وعملت اي
محمد: ضحكت قالتلي عارفه انك خول والعيال بتبعبصك ف المدرسه
انا : وانت عملت اي
محمد : عملت نفسي مدايق بس انا مبسوط اوي
انا : ما انت لبوه زيها بس اشطا قريب هنيكك معاها
محمد: طيب ما تيجي دلوقتي انا طيزي بتاكلني
انا : احا ي متناكه اختك جوه
محمد: عادي يعم وبعدين لو اتكلمت نيكها معايا
انا : احا بجد
محمد تعالي بس وجوه انا هخليك تنيكها
دخلنا جوه راح لاخته قالها هنلعب ب البلايستيشن ف الاوضي شويه اخته قالتله براحتك امك انهارده قاعده عند خالتك
دخلنا الاوضي انا ومحمد قالي استنا اتربس الباب عشان ناخد رحتنا
راح تربس الباب وجه قاعد جنبي وقالي شغلنا فلم تاني من بتاع المره اللي فاتت ( قصده علي فيلم سكس شواذ) شغلت الفيلم وشويه والفلم خلص واللي كان بيتناك ف الفيلم شرب لبن اللي ناكه هو هنا قالي عايز اجرب زي كده قولتله تمام
روحت قولتله اقلع وانا قلعت قولتله اومال فين كلوت اختك قالي ما خدته مني لما جاتت من برا
قولتله روح هات واحد تاني دلوقتي قالي لا مش هينفع اختي جوه ف الاوضي روحت عملت نفسي زعلت ومش هنيكه قالي خلاص يعم هروح اجبلك حاجه من الغسيل طلع شويه وجه جابلي كلوت تاني احمر جااامد فشخ قولتله البسه كده راح لبسه قولتله جامده ي مي اححح ع طيزك يبت ضحك وعمل نفسه مكسوف روحت قولتله تعالي بقي مص بتاعي راح ناطط فضل يمص ف بتاعي ١٠ دقايق قالي مش بينزل لبن ليه قولتله اهدي بقي وتعالي كده روحت شلته ورميته ع السرير وشادد الكلوت بتاع اخته وقولتله هفشخ كسك ي مي راح قالي افشخ براحتك روح تافف علي خرمه ودخلت صباعي راح مصوت دخلت صباعي التاني وكتمت بقه عشان الصوت فضلت اطلع وادخل ف ثوابعي روحت طلعت صوابعي وسبت بقه قالي دخل بتاع دخلت بتاعي فيه هنا ودخلته جامد لقيته صوت وقال احححححح براحه اخته دخلت ف الوقت دا الاوضي
مي : احا وانا اللي فكره انك راجل دا انت طلع شرموطه اكتر مني ( وهنا مكنتش اعرف انها شرموطه اصلا )
محمد: اه اه ما انتي شرموطه عايزاني اطلع اي ما شرموط زيك
( هنا انا كنت مطلع زبي وخايف اصلا من الفضيحه )
مي : طيب تمام هوريك الشرموطه هتعمل اي
راحت مي حطت ٣ صوابع ف طيز محمد وهو راح مصرخ جامد
مي : خد ي خول خد ي قحبه بقي انا شرموطه وكمان لابس كلوتي الوسخ خد ي متناك
محمد : اه اها اه طيزي حرام عليكي اههه طيزي اححح
انا روحت رازع مي قلم علي وشها وشديت صوابعها من طيز محمد وروحت رازع بتاعي مره وحده في طيزه جامد راح مصوت ومي هاجت اوي بعد القلم دا
مسكت بعدين بزازها وانا بنيك ف محمد وهي متجاوبه معايا فشخ روحت مقرب منها ولازق شفايفي ف شفايفها وفضلت انيك وانا ببوس ف مي وهي مش بتعمل حاجه وبعدين سبت شفايفها وقولتلها اقلعي راحت قلعت من غير ما تتناقش معايا وهنا لقيتها لابسه الكلوت البنفسجي اللي كنت بنيك بيه محمد الصبح هنا انا هجت اوووي واشتغلت انيك ف محمد جامد ومحمد اه اه اهه كفايه طيزي وجعتني اهههه احححح خخخخ طيزي كفايه روحت مدخل زبي للاخر ف طيزه ونطر لبني ف طيزه وبعدين قمت وانا بتاعي واقف نص وقفه لقيت مي جايه وبتمسك بتاعي
مي : اي دا كبير اوي ازي طيزه كانت مستحمله دا كلو
محمد : هتتعودي عليه زي ما انا اتعودت
انا: بتعرفي تمصي ي شرموطه
مي : هجرب بس يع دا طالع من طيز محمد
انا: اخلصي حطيه ف بوقك ي متناكه روحت رزعتها قلم تاني
مي هاجت اووي وبقت تمص ف بتاعي جامد لدرجة اني جبت ف بقها تاني لقيت محمد قام طاير علي بوق اخته وعايز شوية لبن يدوقه اخته تفت اللبن ف بوقه وطلعت تخش الحمام وانا طلعت وراها وروحت زنقتها قدام الحوض هي بتغسل بقها قولتلها طيزك جامد روحت مدخل صباعي فيها الغريبه ان صباعي دخل لنصه كده مره وحده
مي : اه يححح طلع صباعك طيزي لا لا اه اه اححححح
انا : بتتناكي يبت
مي : لا دا اخو صحبتي انا مرتبطه بيه وهو دخل بتاعه فيا وانا مكنتش فاهمه وقاعد اعيط وطيزي وجعتني اوي ومن سعتها وانا مرضتش اروحلو تاني
دخلت صابعي جامد للاخر بقت تتنطنط قدامي وتصرخ احححح طلعه طلعه اهههه طلعت صباعي ودخلت صباعي بس براحه خالص وهي شغاله اه اه اه براحه طيب ابوس ايدك اهه لغايت لما خرمها وسع دخلت راس زبي ولقيتها اتنفضت ونزلت عسلها ومش قادره تقف ع رجلها طلعت بتاعي وسندها لغايت الاوضي بتاعت محمد
محمد : مالها يسطا عملت فيها اي وبيضحك
انا : هفشخها زي ما فشختك
محمد : ياريت عشان ماتزلنيش ويضحك
روحت منومها ع بطنها وجبت مخده وحطيتها عن وسطها عشان طيزها تفتح ( حرفيا الوضع دا جامد ) لقيت محمد راح عند راسها وبيمسك زبه الصغير خالص بيحطه ف بقها وهي فتحت بقها وبتمص وانا بدات ادخل زبي تاني بس براحه ومي مش قادره تتكلم عشان بتمص لمحمد شويه وبدات ادخل بتاعي لنصه لقيت محمد بينهت وبيجيب لبنه ف بقها وبيقولها ابلعي دا جامد مي بلعت اللبن ومش قادره تتكلم وانا روحت رازع بتاعي مره وحده ف طيزها لقيتها بتصوت وغرقت السرير جابتهم وانا ع المنظر روحت منزل ف طيزها وهي اهه اححح سخن في حاجه سخنه ف طيزي اههه
محمد : دا لبنه ي متناكه
مي : عارف ومجرب انت ي لبوه وتضحك
محمد بس احساس جامد
مي : اووووي
اللبن بدا يطلع من طيزها لقيت محمد جاي وييلحس ف خرمها ببص ف الساعه كانت وصلت ١ بليل دخلت الحمام لقيت محمد جاي ورايه ودخل يستحمه معايا وعملت معه واحد تاني وطلعت لبست ومشيت
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: YaYa2410, nancynogaa, King'S Man و 3 آخرين
الجزء التالت
روحت البيت قاعد مبسوط فشخ شويه ونمت صحيت طلعت قاعدة تاني ف الشارع كانت الساعه ١٠ بليل روحت لعب كوره وملقتش محمد فا استغربت طلعت علي بيته خبطت ع الباب عادي بقي علي اساس اني هروح اخدته وننزل نلعب وانا بخبط لقيت اخته فتحت الباب
انا : محمد قاعد
مي: اه في اوضته دقيقه انادم عليه
انا : تمام براحتك ي قمر
مي هنا ضحكت ودخلت نادمت ع محمد اول ما طلع
محمد : اي يسطا
اومال اي يعم مش هتنزل ولا اي نلعب كوره تحت
محمد: طيزي وجعاني اوي يعم
انا. : اهدي اختك جوه
محمد : لا عادي اصلها لما جاتت شفتني لابس الكلوت بتاعها
انا : احا وعملت اي
محمد: ضحكت قالتلي عارفه انك خول والعيال بتبعبصك ف المدرسه
انا : وانت عملت اي
محمد : عملت نفسي مدايق بس انا مبسوط اوي
انا : ما انت لبوه زيها بس اشطا قريب هنيكك معاها
محمد: طيب ما تيجي دلوقتي انا طيزي بتاكلني
انا : احا ي متناكه اختك جوه
محمد: عادي يعم وبعدين لو اتكلمت نيكها معايا
انا : احا بجد
محمد تعالي بس وجوه انا هخليك تنيكها
دخلنا جوه راح لاخته قالها هنلعب ب البلايستيشن ف الاوضي شويه اخته قالتله براحتك امك انهارده قاعده عند خالتك
دخلنا الاوضي انا ومحمد قالي استنا اتربس الباب عشان ناخد رحتنا
راح تربس الباب وجه قاعد جنبي وقالي شغلنا فلم تاني من بتاع المره اللي فاتت ( قصده علي فيلم سكس شواذ) شغلت الفيلم وشويه والفلم خلص واللي كان بيتناك ف الفيلم شرب لبن اللي ناكه هو هنا قالي عايز اجرب زي كده قولتله تمام
روحت قولتله اقلع وانا قلعت قولتله اومال فين كلوت اختك قالي ما خدته مني لما جاتت من برا
قولتله روح هات واحد تاني دلوقتي قالي لا مش هينفع اختي جوه ف الاوضي روحت عملت نفسي زعلت ومش هنيكه قالي خلاص يعم هروح اجبلك حاجه من الغسيل طلع شويه وجه جابلي كلوت تاني احمر جااامد فشخ قولتله البسه كده راح لبسه قولتله جامده ي مي اححح ع طيزك يبت ضحك وعمل نفسه مكسوف روحت قولتله تعالي بقي مص بتاعي راح ناطط فضل يمص ف بتاعي ١٠ دقايق قالي مش بينزل لبن ليه قولتله اهدي بقي وتعالي كده روحت شلته ورميته ع السرير وشادد الكلوت بتاع اخته وقولتله هفشخ كسك ي مي راح قالي افشخ براحتك روح تافف علي خرمه ودخلت صباعي راح مصوت دخلت صباعي التاني وكتمت بقه عشان الصوت فضلت اطلع وادخل ف ثوابعي روحت طلعت صوابعي وسبت بقه قالي دخل بتاع دخلت بتاعي فيه هنا ودخلته جامد لقيته صوت وقال احححححح براحه اخته دخلت ف الوقت دا الاوضي
مي : احا وانا اللي فكره انك راجل دا انت طلع شرموطه اكتر مني ( وهنا مكنتش اعرف انها شرموطه اصلا )
محمد: اه اه ما انتي شرموطه عايزاني اطلع اي ما شرموط زيك
( هنا انا كنت مطلع زبي وخايف اصلا من الفضيحه )
مي : طيب تمام هوريك الشرموطه هتعمل اي
راحت مي حطت ٣ صوابع ف طيز محمد وهو راح مصرخ جامد
مي : خد ي خول خد ي قحبه بقي انا شرموطه وكمان لابس كلوتي الوسخ خد ي متناك
محمد : اه اها اه طيزي حرام عليكي اههه طيزي اححح
انا روحت رازع مي قلم علي وشها وشديت صوابعها من طيز محمد وروحت رازع بتاعي مره وحده في طيزه جامد راح مصوت ومي هاجت اوي بعد القلم دا
مسكت بعدين بزازها وانا بنيك ف محمد وهي متجاوبه معايا فشخ روحت مقرب منها ولازق شفايفي ف شفايفها وفضلت انيك وانا ببوس ف مي وهي مش بتعمل حاجه وبعدين سبت شفايفها وقولتلها اقلعي راحت قلعت من غير ما تتناقش معايا وهنا لقيتها لابسه الكلوت البنفسجي اللي كنت بنيك بيه محمد الصبح هنا انا هجت اوووي واشتغلت انيك ف محمد جامد ومحمد اه اه اهه كفايه طيزي وجعتني اهههه احححح خخخخ طيزي كفايه روحت مدخل زبي للاخر ف طيزه ونطر لبني ف طيزه وبعدين قمت وانا بتاعي واقف نص وقفه لقيت مي جايه وبتمسك بتاعي
مي : اي دا كبير اوي ازي طيزه كانت مستحمله دا كلو
محمد : هتتعودي عليه زي ما انا اتعودت
انا: بتعرفي تمصي ي شرموطه
مي : هجرب بس يع دا طالع من طيز محمد
انا: اخلصي حطيه ف بوقك ي متناكه روحت رزعتها قلم تاني
مي هاجت اووي وبقت تمص ف بتاعي جامد لدرجة اني جبت ف بقها تاني لقيت محمد قام طاير علي بوق اخته وعايز شوية لبن يدوقه اخته تفت اللبن ف بوقه وطلعت تخش الحمام وانا طلعت وراها وروحت زنقتها قدام الحوض هي بتغسل بقها قولتلها طيزك جامد روحت مدخل صباعي فيها الغريبه ان صباعي دخل لنصه كده مره وحده
مي : اه يححح طلع صباعك طيزي لا لا اه اه اححححح
انا : بتتناكي يبت
مي : لا دا اخو صحبتي انا مرتبطه بيه وهو دخل بتاعه فيا وانا مكنتش فاهمه وقاعد اعيط وطيزي وجعتني اوي ومن سعتها وانا مرضتش اروحلو تاني
دخلت صابعي جامد للاخر بقت تتنطنط قدامي وتصرخ احححح طلعه طلعه اهههه طلعت صباعي ودخلت صباعي بس براحه خالص وهي شغاله اه اه اه براحه طيب ابوس ايدك اهه لغايت لما خرمها وسع دخلت راس زبي ولقيتها اتنفضت ونزلت عسلها ومش قادره تقف ع رجلها طلعت بتاعي وسندها لغايت الاوضي بتاعت محمد
محمد : مالها يسطا عملت فيها اي وبيضحك
انا : هفشخها زي ما فشختك
محمد : ياريت عشان ماتزلنيش ويضحك
روحت منومها ع بطنها وجبت مخده وحطيتها عن وسطها عشان طيزها تفتح ( حرفيا الوضع دا جامد ) لقيت محمد راح عند راسها وبيمسك زبه الصغير خالص بيحطه ف بقها وهي فتحت بقها وبتمص وانا بدات ادخل زبي تاني بس براحه ومي مش قادره تتكلم عشان بتمص لمحمد شويه وبدات ادخل بتاعي لنصه لقيت محمد بينهت وبيجيب لبنه ف بقها وبيقولها ابلعي دا جامد مي بلعت اللبن ومش قادره تتكلم وانا روحت رازع بتاعي مره وحده ف طيزها لقيتها بتصوت وغرقت السرير جابتهم وانا ع المنظر روحت منزل ف طيزها وهي اهه اححح سخن في حاجه سخنه ف طيزي اههه
محمد : دا لبنه ي متناكه
مي : عارف ومجرب انت ي لبوه وتضحك
محمد بس احساس جامد
مي : اووووي
اللبن بدا يطلع من طيزها لقيت محمد جاي وييلحس ف خرمها ببص ف الساعه كانت وصلت ١ بليل دخلت الحمام لقيت محمد جاي ورايه ودخل يستحمه معايا وعملت معه واحد تاني وطلعت لبست ومشيت
القصه حلوه كتير ياريت تعمل قصص مشابهه ليها
 
  • حبيته
التفاعلات: 3bwhab
عايز انيكه هو واخته
 
  • عجبني
التفاعلات: K lion
هسجتنى على طيزه وعلى مي
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
----الجزء الثاني ---
ولتلو تعالي ناخد دش مع بعض مكنش قادر يقوم سندتو ودخلنا الحمام واحنا بنستحمه عيني لمحت كلوت بنفسجي في سله الهدوم مسكتو وشميته لقيته ريحته حلوه قولتلو دا بتاع امك قالي لا اختي انا شفتها بتقلعو وانا معدي من قدام الحمام الصبح هجت اوي قولتلو جرب تلبسه كده مسكو ولبسه هجت اوي علي منظرو روحت حاضنه من ورا ولازق فيه اوي قالي يعم اوعي طيزي وجعاني بس الالم خفيف روحت لفيته وقاعدت ابوس في شفايفه جامد اوي وهما اصلا لونهم احمر والواد ساح تاني قولتلو اقعد علي ركبتك راح كان هيقلع الكلوت بتاع اخته قولتلو لا سيبه عليك شكلك احلي راح قعد قولتلو افتح بقك فتح دخلت زبي فيه قولتلو مصي ي مي ( دا اسم اخته ) هو مص بتاع خمس دقايق وحسيت اني هجيب قولتلو اقفي ي مي اسندي ع الحيطه ونزلي كلوتك نزل الكلوت شويه روح رازع زبي فيه مره وحده صرخ جامد اهه اهه براحه طيزي حرام عليك روحت حطيت يدي ع بقو ونزلت رزع فيه لغايت لما جبتهم وقولتلو البس الكلوت واللبس ف طيزك وهو لبس و بيقولي طيزي اتفشخت حرام عليك قولتلو بس اي رايك اتبسط قالي اه اووي (القصه الجديده هحكيلكم ازي نكت محمد و اخته مع بعض )
احكي يا عم احكي يا بختك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصه بتبدا لما كان عندي ١8 سنه كان معرفتي عن السكس حاجه عاديه يعني واحد و واحده وبينيكو بعض لاكن شدني فديو واحد بينيك واحد بدات اتفرج علي فديوهات كتيره من كده وحبيت اجرب انيك حد وكا العاده بنتجمع انا وصحابي بنلعب ف الشارع بس كان فيه شويه عيال يعني لقبت واحد طيزه مدوره كده وابيض وناعم فشخ قولت بس هو دا هتصاحب عليه وهخليه يلعب معانا وكده بدانا نلعب استغمايه وكنت اخليه يجي معايا نستخبه بس جه بيالي فكره واحنا بنستخبه اني اقف ورا بابا عماره وافتحه استغل الفرصه
انا: محمد بقولك تعالي بس معايا هنستخبه في مكان محدش يعرفه ونكسب
محمد: يعم تمام بس ميكونش بعيد
انا: تعالي بس هو جنب المحل دا
محمد : لا يعم العماره دي ضلمه وانا بخاف
انا: تخاف وانا معاك ي عبيط تعالي بس
محمد : طيب
دخلنا العماره قولتله بص انا هقف هنا وانت هتوقف قدامي وقف عادي
طبعا وافق
محمد: يسطا انت لازق ليه فيا اوي كده
انا: يعم المكان ضيق وبعدين وطي صوتك
محمد: طيب في حاجه في طيزي لازقه وحاسس انها هتعورني
انا:متقلقش دا زبي
محمد: اي دا مش فاهمه يعني اي زبك دا
روحت نزلت البنطلون قولتله دا يسطا ما انت عندك زيو وروحت مسكتو
انا: اي دا ي محمد دا صغير اوي
محمد اححح ايدك وجعتني من الحته اللي انت مسكني منها ( كنت بدوس جامد علي بتاعتو عشان يهيج شويه ) انا: امسك كده زبي ودوس عليه زي ما بدوس
محمد: ايدا ناشف اوووي
انا: تحب تجرب احساس حلو ومش بيوجع
محمد: اه بدل الخنقه اللي احنا فيها
انا: طيب تعالي نطلع ونكسب الاول وبعدين نحرب الدور اللي جاي عشان كده طولنا
محمد: ماشي بس قولي ازي زبك كبير كده وانا صغير
انا: ياد اهدي دقيقه بس اطلع انت الاول وبعدين انا عشان محدش يشوك
طلعنا ولعبنا تاني واخدته وطلعنا الدور التاني في نفس البيت عشان كان محدش ساكن فيه البيت ع الطوب الاحمر اول ما طلعنا
محمد: اي بقي الاحساس الحلو دا
انا : نام ع بطنك كده
محمد: لا هتوسخ وامي تضربني
انا: يعم متقلقش هنفلك
محمد: طيب
نام علي بطنه قولتله نزل البنطلون شوبه كده نزلو بس مكنتش شايف حاجه حسست ع طيزه شويه ولقيت انعم طيز ف حياتي حسيت عليها احححححح قولتله طيزك دي بتاعت بنات راح قالي صحابي ف المدرسه بيقولو كده لما بيهزرو معايا قولتله انت حد بيحسس كده قالي صحابي في المدرسه وانا قاعد ع الدسك بحس ب يد بتلعب في طيزي وبعدين ببص بلاقي صحابي بقول عادي مش حد غريب
بدات العب في طيزه شويه ووسعت بين الفردتين شوبه وبعدت رجليه عن بعض ومقرب وشي شويه لقيت ريحه شدتني شويه نزلت عليها ب لساني لقيته اتنفض بعدت وشي شويه قولتله اي قالي كمل حاسس بحاجه حلوه لما لمست طيزي نزلت لحست وبوسع بين الفردتين ب يدي وادخل لساني سمعت اه بسيطه منه عرفت انه هاج قولتله تحب تجرب حاجه تاني قالي لو احساس حلو زي دا يبقي اشطا تفيت علي يدي وبعدين دعكتها ف الخرم جامد راح قال اهههه اححح يعم براحه ما كنت شغال كويس قولتله انا اسف يعم بس استني احساس حلو جاي اصبر بقي مكنتش اعؤف ان اللي بيتفتح بيحس ب الم ف الاول بدات اضغط ع خرم طيزه ب زبي شويه شويه وبعدين امشيه ع الفرق اللي بين الفردتين شويه وهو بيقولي انا حاسس ب الم واحساس حلو مش عارف ازي وناا مكمل روحت نمت عليه كده واول ما دخل زبي في طيزه روحت كابسه مره وحده بس مش جامد دخل نصه لقيته صرخ جامد
محمد : اه اههههه اي دا فين الاحساس الحلو انا حاسس اني هموووت
انا: يعم اصبر انا بشوفهم مبسوطين ف الافلام
محمد: طيب طلعو طلعو معلش
انا : طلعتو
محمد: حاسس في الم جامد ف طيزي وبعدين افلام اي دي
انا: افلام سكس تحب تشوف
محمد: اي افلام سكس دي
انا : يعني حاجه زي اللي كنا بنعملها كده
محمد: فين الانبساط ف كده انا طيزي وجعاااني اوي وهدومي اتملت تراب
انا: تعالي انضفك
محمد وقف قدامي وعمال يقول طيزي وجعاني اه ي طيزي وعد علي الموضوع دا يومين وقابلتو قولتله اي اخبار طيزك قالي تمام ****** الالم راح قولتله انا عرفت ازي تنبسط قالي ازي قولتلو لما البيت عندك يفضي كلمني اجيلك قالي مفيش غير اختي فوق وشويه وهتنزل (محمد عيلته كانت عباره عنه هو وامه و اخته وابوه مسافر في الخليج شغال واخته دي شبه محمد بالظبط بس ابيض منه ورفيعه شويه عنه بس كيرفي اوي )
قولتله طيب تمام تعالي نطلع ونقعد عندك ف الاوضه ونلعب مع بعض اي حاجه لغايت لما تمشي وافق وطلعنا فوق شويه واخته نزلت وطلعت تليفوني وفتحت فديو سكس قولتلو بص شايف اللي نايم فرحان ازي انه هيتناك وهو باصص ومتنح قولتلو تعالي نجرب مره تاني انا اتعلمت ازي انيك قالي تمام قولتله اول حلجه اطلع اقف الباب الترباس عشان محدش يخش قالي قولتلك مفيش حد قولتله لا باب الشقه مش الاوضه طلع وقفل الباب ورجع قولتله اقلع هدومك كلها قلع
انا : تعرف تمص مصاصه
محمد: اه طبعا
طلعت بتاعي وقولتلو خد مصه زي ما شوفت ف الفديو
محمد: يع يعم بقرف
انا: جرب هتحبها
محمد طيب مره وحده بس
انا يعني اي مره وحده بس هدخلو وتطلعو وبس
محمد ايوه
انا يعم متهزرش زي ما شفت ف الفديو اعمل
مسك بتاعي وقاعد يمص فيه ٣ دقايق وقالي كفايه قولتله نام ع بطنك يلا نام مسكت طيزه لحستها وشوفت احلي خرم وردي كده وطيزه مدوره اوووووووف
بعدين دخلت لساني جوه طيزه شويه واطلعه وبعدين تفيت ع الخرم ورايح احط بتاعي قولت لا اوسع الخرم الاول احسن بدات احط صابعي في طيزه واول ما بيقول اه بطلعو وبعدين ادخلو تاني وبعدين دخلت صابعين وقولتو مبروك انت كده بقيت مفتوح طبعا هو في دنيا تانيه خالص روحت حاطط زبي علي خرمه ودخلت راسه اتنفض وقال اهه بس خفيفه اوي بعدين دخلته سنه سنه لغايت نصه وسبته في طيزه قولتله ها اي رايك قالي اه كده احلي وحاسس ب احساس حلو دخلت شويه تاني براحه لغايت لما دخل كله بس وسبته شويه وبدات احركه براحه وهو شغال اه اححح وبعدين بدات اسرع اسرع لغايت لما صوت الخبط ملي المكان وصوت اهاتو بقت عالي اوووي وجبتهم ف طيزه وسبت بتاعي في طيزه


----الجزء الثاني ---

ولتلو تعالي ناخد دش مع بعض مكنش قادر يقوم سندتو ودخلنا الحمام واحنا بنستحمه عيني لمحت كلوت بنفسجي في سله الهدوم مسكتو وشميته لقيته ريحته حلوه قولتلو دا بتاع امك قالي لا اختي انا شفتها بتقلعو وانا معدي من قدام الحمام الصبح هجت اوي قولتلو جرب تلبسه كده مسكو ولبسه هجت اوي علي منظرو روحت حاضنه من ورا ولازق فيه اوي قالي يعم اوعي طيزي وجعاني بس الالم خفيف روحت لفيته وقاعدت ابوس في شفايفه جامد اوي وهما اصلا لونهم احمر والواد ساح تاني قولتلو اقعد علي ركبتك راح كان هيقلع الكلوت بتاع اخته قولتلو لا سيبه عليك شكلك احلي راح قعد قولتلو افتح بقك فتح دخلت زبي فيه قولتلو مصي ي مي ( دا اسم اخته ) هو مص بتاع خمس دقايق وحسيت اني هجيب قولتلو اقفي ي مي اسندي ع الحيطه ونزلي كلوتك نزل الكلوت شويه روح رازع زبي فيه مره وحده صرخ جامد اهه اهه براحه طيزي حرام عليك روحت حطيت يدي ع بقو ونزلت رزع فيه لغايت لما جبتهم وقولتلو البس الكلوت واللبس ف طيزك وهو لبس و بيقولي طيزي اتفشخت حرام عليك قولتلو بس اي رايك اتبسط قالي اه اووي (القصه الجديده هحكيلكم ازي نكت محمد و اخته مع بعض )
حلوووة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%