NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ازى تعرف المحترمه من الشرموطه

هو سوال ممكن يكون صعب عند البعض
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت
لانةفى كتير بتلبس حشم عشان تشرمط
وفى كتير بتلبس فري وبتكون قد حالها

كيف بتعرف البنت انها شرموطة ولا لا
من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
اللى يقول لك إنه يعرفها من أى حاجة من الحاجات الخمسة اللى انت قولتها إعرف إنه على **** حكايته
مش هتعرف حقيقة البنت غير لما تعرفها كويس وتتعرف عليها بجد وتعرف شخصيتها عالحقيقة مش شات عالنت ولا كلام عالفون
غير كده كله بيقول ويحكى ويطلع كبت وخلاص

وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
باختصار لو معندهاش زب بين رجليها تبقى شرموطة علطول

• انا معترض
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Bootkoko، Fuckbd و aahmedegypt
مهو بده طريقه حتى يعرف الي ماخذه فلوس من غيره حتى ما تاخذ منه المهر وهو يحاسب ويلبس 😅😅😅
يلبس ليه؟ و هي مش بتلبس في حيطة 😂

• عجبني
التفاعلات: عراب الغرام
الفكرة مش ان انا شايف ايه وانتي شايفة الفكرة قايمة على فكرة دا صح فلازم يتعمل ودا غلط فنبعد عنه عادي جدا انك متقتنعيش بكلامي حقك بس هتقليلي منه بناءا على ايه علشان انتي مش مقتنعة مش كفاية لازم تحددي انا كنت غلط في ايه علشان تقللي من كلامي الحوار أصل وفصل اننا نعلي الصح ونقلل من الغلط علشان يتعالج مش لمجرد انه عنده ظروف فغلط نسامح مش كدا ما فيه ناس ظروفها نفس الظروف ويمكن أوسخ ومغلطتش أبطل اقلل من اللي غلط لما يرتجع وهنا أطبطب عليه غير هجلده مانا لما بعامل اللي غلط بالطبطة وأحن عليه ويمكن أحسن من اللي مبيغلطش يبقى هيبطل غلط ليه ما كدا هيفضل ع حاله وممكن يغوط بحجة الظروف مفيش حد ظروفه دايمة بس هي حجة عشان نبرر الغلط هيفضل غلط باختلاف الظروف عشان النتيجة واحدة😅😅
لا اجلد نفسك الاول على عيوبك و غلطاتك و ملكش دعوه بعيوب و غلطات الناس انت مش وصى على حد ولا ليك سلطه على حد ولا انت ملاك منزه من الخطأ عشان تشاور على الناس و تقول دا غلط يتجلد و دى عملت تتوصف و دى سوت تتوصم

خليك فى نفسك و في عيوب عشان لو ركزت مع الناس انت كدا بتقل من نفسك مش منهم

• عجبني
التفاعلات: جينجر
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
عينيها وكلامها طبعا بس انا عندي رأى في الموضوع ده بنت وليها علاقات قپلي لو حبتني وكفيتها من كله مشاعر وجنس أحسن من تحت السواهي دواهي

• عجبني
التفاعلات: asaad2024
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
لما تعاشرها ويكون بينكم تواصل وحاجات تعرفها كويس من غير محد يقول كلام عليها وانت تسمعه .
الست تعرف بالقرب والعشره

لا اجلد نفسك الاول على عيوبك و غلطاتك و ملكش دعوه بعيوب و غلطات الناس انت مش وصى على حد ولا ليك سلطه على حد ولا انت ملاك منزه من الخطأ عشان تشاور على الناس و تقول دا غلط يتجلد و دى عملت تتوصف و دى سوت تتوصم

خليك فى نفسك و في عيوب عشان لو ركزت مع الناس انت كدا بتقل من نفسك مش منهم
انا مبركزش على حد ولا بقول اني ملاك نازل من السما ولا قلت إن ليا سلطة على حد ولا قلت إن وصي على انا قلت اللي بيغلط يتجازى مقولتش ومستثنتش نفسي من حاجة انا زيي زي أي حد طبيعي لما أغلط لازم أتجازى كلنا كدا مش انا لوحدي اومال الثواب والعقاب اتعمل لبه والغلط والصح اتعمل ليه انت مش واصلك قصدي بالكامل ودا حوار يطول شرحه عموما ورأيك يحترم يباشا

مفيش حاجة اسمها ست شرموطة يبابا

• عجبني
التفاعلات: جينجر و الصقر_الجارح
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
كل وحده جواها شرموطه هى بتتحكم فيها .
فى الى بتطلع شرمطتها على جوزها او حببها وفى الى بتتبرع بشرمطتها على الكل .
وف الاخر كله محترم بعد العلاقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تصنيفك للستات بين محترمين و شراميط تصنيف غير عادل و سطحى جدا و بيدل على ضيق افق

الستات بشر بيحاولوا يعملوا الصح و مش ديما بينجحوا و احيانا بيغلطوا و الغلطه متخليش الست "شرموطه"

الا لو كنت تقصد العاهرات و بائعى المتعه و دول مش محتاج تميزهم لانهم هما بيميزوا نفسهم و بيعرضو خدماتهم علنا و مع ذلك برضو دول بشر الظروف اضطرتهم يمشوا فى الاتجاه دا و دا برضو ميدلكش الحق تقلل منهم بسبب اختياراتهم و قرارتهم الشخصيه

احسنتي كعادتك يا سمر​

مفيش حاجة اسمها ست شرموطة يبابا

فيه شرموطه مع حبيبها او جوزها او عشيقها وهي لازم تبقي كده لكن مع غيره تبقي قمه في الجدية​

انا بعرف الشراميط من ريحتهم.. ومتقوليش ازاي لأن دي موهبة عندي مش موجودة عن حد

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
الشرموطه هي اللي بتتناك بمقابل مادي ودي مش هتعرفها غير لو هي عايزه تعرفك... لكن في انواع تانيا هبقي اعمل موضوع احكي فيه الحوار ده

وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
على فكره كله فكسان علشان فى شراميط كتير اوووى ولا بيبان عليهم اى حاجه بس بتفرق بس من واحده لتانيه فى الخبره بس مش اكتر ازاى تبان قدام كل الناس انها محترمه بس هيا اكبر شرموطه ومدورها فاهم قصدى

وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
من عنيها وحياتك انا كنت راكب مشروع امبارح وعنيا جت في عين واحد عنيها بتقول انا نازلة اتناك

انا قولت رجالة
كده بقا انا المفرود اتكسف واتضايق واتعصب صح.. بس تصدقي فعلاً انتي شرموطه عشان كده الموضوع معصبك انا اسف ياشرموطه 👍🏻سوري يلبوه.. معلش يوسخه😂😂😂🖕🏻

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%