NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ازى تعرف المحترمه من الشرموطه

Ahmed142

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو سوال ممكن يكون صعب عند البعض
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت
لانةفى كتير بتلبس حشم عشان تشرمط
وفى كتير بتلبس فري وبتكون قد حالها

كيف بتعرف البنت انها شرموطة ولا لا
من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Anas868, hemo96, عنف ٦٦٦ و 10 آخرين
الشرموطة بتبان من نظراتها

• عجبني
التفاعلات: Ahmed142 و الصقر_الجارح
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
انت بتسأل فى مكان كل الرجالة إلى فيه فكره كل الستات هيجة و عوزه تتناك

• عجبني
التفاعلات: اللهو الخفي،،،،،, فحل نسوان 666, اميرة انيسة و 5 آخرين
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
مشيتها وطريقه كلمها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
طب وانت تغلب روحك ليه وتقعد تحلل شخصية الناس متسيب الناس في حالها وخليك فى حالك ماظنش هتحب يقول عليك وانت ماشي في حالك دا الراجل دا حشاش او او او

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: lilaly, Lostway, الشريح و 9 آخرين
طب وانت تغلب روحك ليه وتقعد تحلل شخصية الناس متسيب الناس في حالها وخليك فى حالك ماظنش هتحب يقول عليك وانت ماشي في حالك دا الراجل دا حشاش او او او
كلامك. مقنع

عشان عايزين ننيك

وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
بص ياسطي مفيش حاجه من اللي قولته تبين اي واحده شرموطه ولا لا لان الكيف والمزاج مبيبقاش لكل الناس ف كل بنت وليها طريقتها انها تبين شرمطتها للشخص الي هي عيزاه

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون، فحل نسوان 666 و الصقر_الجارح
  • انا معترض
التفاعلات: احمد ماندوو
وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
كل وحدة وكيف

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تصنيفك للستات بين محترمين و شراميط تصنيف غير عادل و سطحى جدا و بيدل على ضيق افق

الستات بشر بيحاولوا يعملوا الصح و مش ديما بينجحوا و احيانا بيغلطوا و الغلطه متخليش الست "شرموطه"

الا لو كنت تقصد العاهرات و بائعى المتعه و دول مش محتاج تميزهم لانهم هما بيميزوا نفسهم و بيعرضو خدماتهم علنا و مع ذلك برضو دول بشر الظروف اضطرتهم يمشوا فى الاتجاه دا و دا برضو ميدلكش الحق تقلل منهم بسبب اختياراتهم و قرارتهم الشخصيه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Anas868, Lostway, عاشق السكس فون و 6 آخرين
الشرموطة بتاخد منك فلوس عشان تنيكها
المحترمة بتاخد مهر عشان تنيكها و انت ايه الفرق بين الشرموط و المحترم! نفس الشيء بيدي فلوس عشان ينيك يبقى شرموط
و بيدي مهر يتجوز يبقى محترم

الستات بشر بيحاولوا يعملوا الصح و مش ديما بينجحوا و احيانا بيغلطوا و الغلطه متخليش الست "شرموطه"

الا لو كنت تقصد العاهرات و بائعى المتعه و دول مش محتاج تميزهم لانهم هما بيميزوا نفسهم و بيعرضو خدماتهم علنا و مع ذلك برضو دول بشر الظروف اضطرتهم يمشوا فى الاتجاه دا و دا برضو ميدلكش الحق تقلل منهم بسبب اختياراتهم و قرارتهم الشخصيه
الانسان اللي بيكابر في الغلط دا يستاهل انه يتقلل منه نظرية إن الإنسان لما يغلط نطبطب عليه دي نظرية عبيطة أصل معلش محدش بيعمل الغلط غصب عنه كلنا بنغلط بمزاجنا ظروف بقى مش ظروف احنا بنمشي برجلينا اللي بيغلط لازم يتقلل منه عشان يفكر قبل ما يعمل الغلط تاني ويستحي ويبعد عنه ويبقى فيه رادع مهو احنا مش هنساوي بين الصح والغلط ولا انتي ايه رأيك

وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش

فيه مثل يقول "الي تحسبه موسى يطلع فرعون"
مستحيل تعرف لانه الوحيده الي بتعرف اسرارها وكل شي عندها هي صاحبتها المقربه جدا جدا وانت وشطارتك اذا بتقدر توصل الها وتطلع الاسرار من جوا البير

الشرموطة بتاخد منك فلوس عشان تنيكها
المحترمة بتاخد مهر عشان تنيكها و انت ايه الفرق بين الشرموط و المحترم! نفس الشيء بيدي فلوس عشان ينيك يبقى شرموط
و بيدي مهر يتجوز يبقى محترم
مهو بده طريقه حتى يعرف الي ماخذه فلوس من غيره حتى ما تاخذ منه المهر وهو يحاسب ويلبس 😅😅😅

الانسان اللي بيكابر في الغلط دا يستاهل انه يتقلل منه نظرية إن الإنسان لما يغلط نطبطب عليه دي نظرية عبيطة أصل معلش محدش بيعمل الغلط غصب عنه كلنا بنغلط بمزاجنا ظروف بقى مش ظروف احنا بنمشي برجلينا اللي بيغلط لازم يتقلل منه عشان يفكر قبل ما يعمل الغلط تاني ويستحي ويبعد عنه ويبقى فيه رادع مهو احنا مش هنساوي بين الصح والغلط ولا انتي ايه رأيك
رأيي ان كلامك غلط و على حسب كلامك المفروض اقلل منك تفكر قبل ماتغلط تانى و يبقى رادع عشان مش هنساوى الصح بالغلط

بس انا طبعا مش هعمل كدا عشان مش مقتنعه بكلامك اصلا

وسهل عند البعض الاخر
انسى موضوع لبس البنت

من الكلام
الحركات
مشيتها
عطرها
نظرتها

موضوع للنقاش
من لبسها وكلامها وحركاتها

مش بمجتمعنا ممكن الحكي هذا صح باوروبا بأمريكا اما عندنا لا
هي غلطه وحده وراي المجتمع عندنا خلص رح تكون انختمت بختم الشرمطه او بلاش احكي عن غيري هذا راي المجتمع الي بعيش فيه انا

رأيي ان كلامك غلط و على حسب كلامك المفروض اقلل منك تفكر قبل ماتغلط تانى و يبقى رادع عشان مش هنساوى الصح بالغلط

بس انا طبعا مش هعمل كدا عشان مش مقتنعه بكلامك اصلا
الفكرة مش ان انا شايف ايه وانتي شايفة الفكرة قايمة على فكرة دا صح فلازم يتعمل ودا غلط فنبعد عنه عادي جدا انك متقتنعيش بكلامي حقك بس هتقليلي منه بناءا على ايه علشان انتي مش مقتنعة مش كفاية لازم تحددي انا كنت غلط في ايه علشان تقللي من كلامي الحوار أصل وفصل اننا نعلي الصح ونقلل من الغلط علشان يتعالج مش لمجرد انه عنده ظروف فغلط نسامح مش كدا ما فيه ناس ظروفها نفس الظروف ويمكن أوسخ ومغلطتش أبطل اقلل من اللي غلط لما يرتجع وهنا أطبطب عليه غير هجلده مانا لما بعامل اللي غلط بالطبطة وأحن عليه ويمكن أحسن من اللي مبيغلطش يبقى هيبطل غلط ليه ما كدا هيفضل ع حاله وممكن يغوط بحجة الظروف مفيش حد ظروفه دايمة بس هي حجة عشان نبرر الغلط هيفضل غلط باختلاف الظروف عشان النتيجة واحدة😅😅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%