NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شوفي ايام البريود امتي و اعملي يا قبلها بيومين ثلاثة يا بعدها بيومين ثلاثة
دول مفيهومش تخصيب ابداااااااا

• معجبنيش
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: mohmed Ahmad, الدكتور النسوانجي, The General1 و 2 آخرين
انا وهو هنعمل لاول مره وبيقولي في برشامه منع الحمل بتتاخد قبل العلاقه وهيستعمل كاندم ونعمل من اودام عادي وانا قريت ان البرشام اللي بيتاخد مره واحده دا ممكن يحصل حمل بنسبة 25% وقالي خلاص نعمل من ورا وانا مش حابه من ورا وعايزه من اودام بس خايفه ساعدوني
وانتي تتفتحي عادي ؟؟ والا مفتوحه

• عجبني
التفاعلات: The General1
انتى شكلك بنت لسه اوعى نصيحه من شاب ها يخلع بعد شويه
اوعى

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و The General1
انا وهو هنعمل لاول مره وبيقولي في برشامه منع الحمل بتتاخد قبل العلاقه وهيستعمل كاندم ونعمل من اودام عادي وانا قريت ان البرشام اللي بيتاخد مره واحده دا ممكن يحصل حمل بنسبة 25% وقالي خلاص نعمل من ورا وانا مش حابه من ورا وعايزه من اودام بس خايفه ساعدوني
من وره اضمن وامتع ودا رأى الشخصى

• عجبني
تواصلي معاي هقولك ع برشام 0% حمل بس ترا هذا مو رخيص ومو بسهوله تحصلي ف مصر

• عجبني
متتفتحيش من غير زواج

• عجبني
مش لازم ينزلهم جوه يعني وهو قالك هيلبس كاندوم خلاص

• عجبني
فيه حاجة اسمها كونترابلان ده مانع حمل للطوارئ وخليه ييلبس اتنين كاندوم او يكون نوع نضيف زي ديروكس فيذر عشان ميقلل الاحساس

• عجبني
لو فى كوندوم مش هيحصل حمل لان الحيوانات المنوية مش هتنزل عندك ببساطه يعنى وممكن تعملى فى فترة الامان الى البويضه بتكون خلاص ماتت فلو حتى دخل حيوان منوى البويضة مش هتتخصب لانها مش موجودة بس الكوندوم امان جدا

• عجبني
التفاعلات: Adamz6969
هاتوا كوندوم نوع نضيف . أو ينزلهم برا افضل

• عجبني
طالما الكاندوم مش هيتقطع يبقى كفاية واحد و أختروا كاندوم من نوعية نضيفة!!

• عجبني
شوفي ايام البريود امتي و اعملي يا قبلها بيومين ثلاثة يا بعدها بيومين ثلاثة
دول مفيهومش تخصيب ابداااااااا
مش اكيد

• عجبني
لو مش مفتوحه ف بلاش من قدام لان لو اتفتحتي ايه الخطه اللي في دماغك ثانيا نصيحه برشام مانع الحمل افضل من الكاندوم لان الكاندوم وحتي افضل الانواع زي ديوركس بيتقطع برضو وممكن يسرب ف الافضل منع الحمل ويجيبهم بره مش لازم جوه يعني 😂😂

• عجبني
هو في اسم برشام منع حمل ده مفعوله اكيد الكوندوم بيقلل المتعه شويه و خلي بالك لو اتفقتوا تعملوا كده من غير كوندوم او برشام و يجيب بره و خلاص فده ممكن يسبب حمل لان السوائل اللي بتخرج اثناء العلاقه بيبقي فيها حيوانات منويه و ممكن عادي تسبب حمل

• عجبني
التفاعلات: Adamz6969 و The General1
اول حاجة لو مش هتعملوا بإستمرار خليها في الايام اللي بعد انتهاء البريود بحد اقصي ٥ ايام او حسابها الصح ١٥ يوم من بداية نزول الدم الوقت ده مفيش تبويض اصلا فترة التبويض ١٥ يوم التانيين علشان كدا بلاش تعملي قبل ما البريود استني بعد ما تخلص حتي هتبقي هايجة اكتر
تاني حاجة الكوندوم وسيلة امان جدا و مش هيتقطع مادام ديوركس و واحد كفاية مش اتنين
تالت حاجة و حتي هو لابس كوندوم و قدر يلحق نفسه يجيبهم برة مينزلش جوا و يبعد عن كسك لما يجيبهم
رابع حاجة ممكن تزودي الامان بأي برشام منع الحمل تاخديها في اليوم اللي هتتقابلوا فيه و ممكن اليوم اللي بعده بس منصحكيش به لان هيحصل تغيرات هرمونية كتير و اختلاف مواعيد البريود و لو مشيتي عليه علي طول له اثار سلبية مش لطيفة ( و ده عنصر امان زيادة)
خامس حاجة في اسوء الظروف لو في مرة مكنتوش عاملين حسابكوا و نزل جواكي ومكانش في اي وسيلة منع حمل اشتري برشام كونترا بلان ٢ و خودي حباية بعد ما تخلصوا و ممكن تاني يوم حباية كمان مش فاكر الجرعة بالظبط اتأكدي منها من علي النت و دي وسيلة اضطرارية علشان لو جابهم جواكي و منصحش بيها علي طول بردو ( وسيلة امان زيادة لو مش مستخدمة وسيلة منع اصلا )
و اخيرا انجوي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكو مانع حمل رجالي

• عجبني
البرشام مش مضمون

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: خالد الهادي و The General1
HrcCtI4.md.jpgانصحك بلبرشام ده
وتبعد عن العلاقه بعد البريود لمده 3 او4 ايام
تحياتي🌹

• عجبني
لو فى كوندوم مش هيحصل حمل لان الحيوانات المنوية مش هتنزل عندك ببساطه يعنى وممكن تعملى فى فترة الامان الى البويضه بتكون خلاص ماتت فلو حتى دخل حيوان منوى البويضة مش هتتخصب لانها مش موجودة بس الكوندوم امان جدا
طيبه اوي
البرشام يمنع الحمل بنسبه ٩٠ % و ده لو بياخد قبلها بفتره يعني ٥ ايام على الاقل عشان البرشام بيساعد الرحم ان الجدار يبقى ناعم و الحيوانات المنويه بتقعد في الرحم ممكن لفتره توصل من ٣ ل ٥ ايام و كذلك اكاندم انان بنسبه ٩٠ % لان ممكن يحصل قطع مع الانفعال

بصي حتي لو مكتوب كتابك بس فبيت اهلك بلاش تغلطي يابنتي كبري دماغك
مش علشان تنبسطي ساعه تندمي طول عمرك
اصلا متخليهوش يلمسك لو بيخاف عليكي مش هيقرب منك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%