NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا وهو هنعمل لاول مره وبيقولي في برشامه منع الحمل بتتاخد قبل العلاقه وهيستعمل كاندم ونعمل من اودام عادي وانا قريت ان البرشام اللي بيتاخد مره واحده دا ممكن يحصل حمل بنسبة 25% وقالي خلاص نعمل من ورا وانا مش حابه من ورا وعايزه من اودام بس خايفه ساعدوني
الكاندوم اهم من البرشام عن تجربه 🤝🏻

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: كابح الرغبات
انا وهو هنعمل لاول مره وبيقولي في برشامه منع الحمل بتتاخد قبل العلاقه وهيستعمل كاندم ونعمل من اودام عادي وانا قريت ان البرشام اللي بيتاخد مره واحده دا ممكن يحصل حمل بنسبة 25% وقالي خلاص نعمل من ورا وانا مش حابه من ورا وعايزه من اودام بس خايفه ساعدوني
خدي حقنة منع الحمل ودي مفعوله بتستمر لمدة شهر

مايجيبهمش جوه وخلاص

تاخدي حبيتين منع حمل وفي اناث مش بينفع معاها البرشام خليه ينزل بره لو بيعرف يتحكم في نفسه وبعد الموضوع دا اشربي قرفه كتير عشان لو في حاحه متثبتش

كوندوم تمام ٩٨٪؜لو انت مش بنت اصلا يبقا احسن حاجة تركبي لولب
لو في نيويورك فعلا سهل جدا تلاقي اماكن نضيفة بتركبه ببلاش و امان

تاخدي حبيتين منع حمل وفي اناث مش بينفع معاها البرشام خليه ينزل بره لو بيعرف يتحكم في نفسه وبعد الموضوع دا اشربي قرفه كتير عشان لو في حاحه متثبتش
ضحك هيستيري انت كنت تمام لحد ينزل برا و ان مكنتش مضمونة لان في نيبة بتنزل قبل القذف

هو في اسم برشام منع حمل ده مفعوله اكيد الكوندوم بيقلل المتعه شويه و خلي بالك لو اتفقتوا تعملوا كده من غير كوندوم او برشام و يجيب بره و خلاص فده ممكن يسبب حمل لان السوائل اللي بتخرج اثناء العلاقه بيبقي فيها حيوانات منويه و ممكن عادي تسبب حمل
كلام سليم

• عجبني
التفاعلات: μαρο
كاندوم
او لو عرف يسيطر هلي نفسه وميجبهمش جواكي

ضحك هيستيري انت كنت تمام لحد ينزل برا و ان مكنتش مضمونة لان في نيبة بتنزل قبل القذف
ضحك هستيري طيب لما يبقي عندك خبره هتفهم متقلقش

• عجبني
التفاعلات: Adamz6969
  • عجبني
التفاعلات: كابح الرغبات
  • عجبني
التفاعلات: Adamz6969
يعني خبرتي في النيك بكلية طب

خليك بقي في الطب بتاعك ومتدخلش تجود علي كل تعليق للناس وتعمل فيها الفاهم الوحيد
موضوع القرفة دة خبرة في سينابون
دي اسطورة شهيرة

الحقنه اضمن من البرشام

بالنسبه للبرشام هتحملي بنسبه كبيره
الكاندم هو الحل
بس مش هيستمتع ويكره العلاقه
ابقي متعيه وارضعيله بقي

شوفي ايام البريود امتي و اعملي يا قبلها بيومين ثلاثة يا بعدها بيومين ثلاثة
دول مفيهومش تخصيب ابداااااااا
ده كلام مضبوط بس بعد الدورة خمس ايام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%