NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

gigio

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا سالب بنوتي عاوز اسأل سوال هل السالب ممكن يعمل سكويرت اليجاوب ارجوكم يكون فاهم الفرق بين سكويرت و الcum

• حبيته
التفاعلات: Modymoony
يا عم كلمنا بالعربى اعمل معروف .

لا مش ممكن
ممكن precum لكن مش سكويرت ذي الي تشوفه في الافلام ده ٩٩% منه مش حقيقي و بيكون بول
حتى السكويرت الحقيقي بيكون جزء كبير منه بول و الباقي افرازات مهبليه

• حبيته
التفاعلات: Modymoony
لا مش ممكن
ممكن precum لكن مش سكويرت ذي الي تشوفه في الافلام ده ٩٩% منه مش حقيقي و بيكون بول
حتى السكويرت الحقيقي بيكون جزء كبير منه بول و الباقي افرازات مهبليه
منا بسأل هل ينفع ولا لا

ينفع لو تحولت الى انثى جسمانيا

على فكرة كونك بنوتي شيء لا علاقة له بكونك سالب! لان هذا احساسك بنوعك اما سالب فهو دورك في علاقة مثلية!
لكن لا علاقة بين سالب و الباقي! السالب و الموجب المبادل كلهم رجال!

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Manbisexual و Modymoony
على فكرة كونك بنوتي شيء لا علاقة له بكونك سالب! لان هذا احساسك بنوعك اما سالب فهو دورك في علاقة مثلية!
لكن لا علاقة بين سالب و الباقي! السالب و الموجب المبادل كلهم رجال!
احسنت كلامك صح فعلا

• عجبني
التفاعلات: جينجر
انا سالب بنوتي عاوز اسأل سوال هل السالب ممكن يعمل سكويرت اليجاوب ارجوكم يكون فاهم الفرق بين سكويرت و الcum
ممكن تيجي خاص انا تعبان

حسب ما فهمت من كلامك انت بتسأل عن السكويرت واللي بكون بالنسبة لك كونك بنوتي هو ترتاحي بدون ما تلمسه ونتيجة للمضاجعة من الموجب تلاقيك تجيبهم على روحك
عادي ممكن لو وصلت لدرجة انك فعلا تعيش دور الأنثى حتى لو انت بنوتي، تكون مشاعرك انثوية قبل جسمك

حسب ما فهمت من كلامك انت بتسأل عن السكويرت واللي بكون بالنسبة لك كونك بنوتي هو ترتاحي بدون ما تلمسه ونتيجة للمضاجعة من الموجب تلاقيك تجيبهم على روحك
عادي ممكن لو وصلت لدرجة انك فعلا تعيش دور الأنثى حتى لو انت بنوتي، تكون مشاعرك انثوية قبل جسمك
لا فية فرق بين الاثنين

عادي يجيبهم على نفسه من غير ما يلمسه ولو هو اول مرة يتناك
الموضوع من دعك البروستاتا من خلال العضو الذكري اللي داخل دك وخارج دعك
وانا اقصد الكلمتين دك ودعك
خصوصا عن خروج القضيب من فتحة شرج بيقوم بعمل مساج تدليكي فتقوم بافراز المني

• عجبني
التفاعلات: Kokik
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا مش عارف مفهومك للسكويرت ايه بالنسبه للسالب أو البنوتي أو أيا كان المصطلح.
لكن تعالي كده نبص نشوف العلاقة لما بتحصل بالنسبه للشخص المتلقي أو السالب يعني ايه بيحصل فيه.
اولا بيتم اختراق الشرج و الضغط علي غدة البروستاتا وده بيعمل ٣ حاجات.
الأولي هي نزول المذي أو ال precum زاي ما بيتقال عليها.
الثانية هي الشعور و الرغبة في التبول وبعض الناس ممكن ينزل منها البول غصب عنها اذا اعصبها سابت.
التالته وهي القذف أو ال sissygasm أو prostate orgasm برضو مش هتفرق المصطلح كلهم واحد.

فببساطه كده اذا كان حاجة من التلاته دول هو مفهوم السكويرت بالنسبالك فالاجابة علي سؤالك انك تقدر توصل ليها بمجرد تدريب نفسك علي الوصول للنشوة أو المتعه أو تسبب نفسك أن البول يتسرب منك علي حسب مفهومك ليها هي ايه.

• عجبني
التفاعلات: same7sama7
المفروض من تجربتك انت الي تقولنا

الثانية
بص انا مش عارف مفهومك للسكويرت ايه بالنسبه للسالب أو البنوتي أو أيا كان المصطلح.
لكن تعالي كده نبص نشوف العلاقة لما بتحصل بالنسبه للشخص المتلقي أو السالب يعني ايه بيحصل فيه.
اولا بيتم اختراق الشرج و الضغط علي غدة البروستاتا وده بيعمل ٣ حاجات.
الأولي هي نزول المذي أو ال precum زاي ما بيتقال عليها.
الثانية هي الشعور و الرغبة في التبول وبعض الناس ممكن ينزل منها البول غصب عنها اذا اعصبها سابت.
التالته وهي القذف أو ال sissygasm أو prostate orgasm برضو مش هتفرق المصطلح كلهم واحد.

فببساطه كده اذا كان حاجة من التلاته دول هو مفهوم السكويرت بالنسبالك فالاجابة علي سؤالك انك تقدر توصل ليها بمجرد تدريب نفسك علي الوصول للنشوة أو المتعه أو تسبب نفسك أن البول يتسرب منك علي حسب مفهومك ليها هي ايه.

يبقا سيب نفسك وهتوصل للاحساس الي انت عايزة.
بس عشان متكونش خايف أو قلقان عرف شريكك الي معاك و خليك في مكان مهيئ أنه بتعمل فيه كده او خد احطيتاتك بحيث الدنيا تبقا تحت السيطرة و متبهدلش الدنيا لأن الحاجتين دول ممكن يسببوا ليك احساس قلق يمنعك من الوصول للي عايزه.

سكويرت ازاي يا حبيبي وانت جسمانيا لسي راجل

• عجبني
التفاعلات: Kokik

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%