NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Abdllawe

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
إزاي ادي ثقه لمراتي في نفسها أثناء العلاقة ديما بتكون متوتره و اقولها تطلب اللي هي عايزه تتكسف ومتتكلمش اقولها عادي يعني وأنا خاتم في صباعك ده أنا حتى جربت حاجات تخليها تحس انها قوية بوسة طيزها وخلايتها و برضو برده وخايفه تقعد عليا ومش بتتجاوب معايا

• محزن
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: مدام دعاء, Your daddy, Sylas و شخص آخر
إزاي ادي ثقه لمراتي في نفسها أثناء العلاقة ديما بتكون متوتره و اقولها تطلب اللي هي عايزه تتكسف ومتتكلمش اقولها عادي يعني وأنا خاتم في صباعك ده أنا حتى جربت حاجات تخليها تحس انها قوية بوسة طيزها وخلايتها و برضو برده وخايفه تقعد عليا ومش بتتجاوب معايا
حسسها بالحب والأمان اول اشي ، حسسها انه انت مش متزوجها بس عشان تنيكها بل عشان عشان بتحبها وبتخاف عليها ، وهي لحالها بتبسطك بزيادة ونص

مع الوقت هتفك و الجرأة هتيجي

صعب جدا تعطي لمراتك ثقه هي مفتقدها اثناء العلاقه لأنها هتحس انك بتقول كده عشان تستمتع معها لكن ممكن تحاول معها علي محورين​

المحور الاول:-​

لازم تهتم بيها اكتر بره اودة النوم حاول تديها الثقه بعيدا عن السرير وحاول تداعبها في كل وقت من تقبليل وتقفيش ...لازم تتحرش بيها دوما وتبقي في شغلك وتبعت ليها رساله انك عاوزها وهايج قوي عليها​

المحور الثاني:-​

مرحلة ما بعد العلاقه دي مهمة جدا لازم بعد ما تخلصوا تاخدها في حضنك ومش تبطل مداعبه فيها​

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود
حساسه بي الحب ولامان وحنيتك وخليك رومانسي وسيبك من بوس الطيز الحاحات دي يمكن مش عجبها اتعامل بي ايدك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحاجة الوحيدة اللى جت فى دماغى طالما أنك حاولت الكلام و منفعش هى أنك تحطلها مهيج جنسى ممكن علشان تفك معاك

مع الوقت كله هيكون تمام خليها بس تتعود اكتر واكتر عليك أتمنى لكم السعادة😍

مفتقدة الحب والامان
حسسها بمتعتها لانها خايفة

• أتفق
التفاعلات: ماستر ابراهيم
خلها هيا تتولى اختيار الاوضاع والتغيير مابنهم علشان تعرفتثق فى نفسها

• عجبني
التفاعلات: الحلم المفقود و فاشخ الاربعيه
خليها معاك تحس الامان وشعور الحنان وغير كده ممكن تحط ليها مهيج وهتفك معاك وسد معاها انت بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%