NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة اولاد البواب و امهم و الجارة ـ سبعة أجزاء 31/5/2023

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
953
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,607
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل

الفصل الثاني ...

سيبت حنان و روحت و انا مبسوط قوي و دماغي شغاله في حنان و ام سيد و حبيبه الي شوفتها بتتناك من اخوها و بقيت مشوش فحسيت اني عايز انام نمت و صحيت لاقيتها بقت ١٢ بالليل بصيت علي سيد و اخته لاقيتهم لسه في الشارع دخلت اخدت دش و اكلت و عملت شاي و ولعت سيجاره حشيش و قعدت اشربها حسيت انهم دخلو الاوضه اخدت موبايلي و سيجارة الحشيش و قعدت ابص عليهم لاقيت حبيبه قاعده علي السرير و سيد في الحمام خرج باللباس فقط و هي دخلت بعده و خرجت قعدت علي طرف السرير و بتكلم سيد لاقيته قعد جنبها و قعدو يتكلمو و انا مش سامعهم بس باصورهم فيديو لاقيت حبيبه بدأت تلعب في زوبر سيد من فوق اللباس و هي بتكلمه و هو حضنها و باسها من خدها نامت علي ظهرها و قلعت بنطلونها و الاندر و نامت و فتحت رجليها و هو قعد علي الارض يلحس في كسها حسيت ان حبيبه هي الي بتدير الموضوع مش هو بعد ما لحس ليها نيمته و طلعت زوبره و قعدت تمص فيه و بعدها قلعت الجزء الي فوق و خليته يرضع بزازها الصغيره الحلوه و بعدها نامت علي ظهرها و نام فوقها و هي قافله رجليها و قعد يزنق فيها لغاية ما جابهم علي بطنها برضه و قام يمسحو بعض بالمناديل و لما بدأو يلبسو سبتهم و طبعا انا هاتجنن و هايج جدا بس فهمت كده ان حبيبه هي الي بتقود العلاقه بينهم يمكن لانها الكبيره المهم قلت اكلم حنان اشوفها نايمه و لا صاحيه هي لما بتنام بتقفل جرس الموبايل فقلت لو ردت تبقي صاحيه اتصلت لاقيتها بترد عليا عرفت انها لسه صاحيه و قعدت اهزر معاها و اقولها عروسه بقي اتفقنا اروح ليها بعد ساعه تقوم صحصحت كده و نشرب سوا قهوه اخدت معايا اللاب و دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر مش قميص عادي و حاطه ميكاب و بيرفيام و كأنها عروسه ولعنا برضه سيجارة حشيش و اتكلمنا شويه فهمت منها ان موضوع الجنس كان روتيني جدا طول عمرها و انها سمعت من هزار الستات مع بعض عن افلام السكس و حاجات بتحصل فيها بس عمرها ما شافته شغلت اللاب علشان اشغل فيلم سكس قلت اجيب فيلم لواحده كبيره في السن مع واحد من سن ابنها علشان يشجعها و يكون قريب من واقعنا قعدنا نتفرج و بنحشش و هي مركزه قوي فيه و خصوصا موضوع المص و اللحس لانها طلبت تعيده تاني قلتلها عجبك لما لحست كسك قالت قوي قوي انتو كمان بتحسو نفس الاحساس لما واحده بتمص ليكم قلت اكيد طبعا بنتفرج و احنا بنلعب في بعض و بنبوس بعض قلتلها تعالي ندخل جوه اخدنا حاجاتنا و دخلنا و شغلت اللاب جنب السرير و قلعها و قلعت ملط و قعدنا علي السرير قلتلها بصي انا بحبك و باحترمك و اكيد انتي كمان تعالي نتفق الي بيحصل هنا مالوش دعوه بحياتنا كوني حره بلاش كسوف اتكلمي اشتمي قولي كل حاجه و اعملي كل حاجه نفسك فيها مهما كانت شغلت فيلم تاني بس عربي فيه واحده و هي بتتناك بتشخر و تشتم و بتتناك بجنون و قعدنا نتفرج نزلت لحست كسها و اقولها كسك عسل يا بت تقولي انت الي عسل يا حبيبي اقولها كسك بياكلك تقولي قوي اقولها عايز يتناك تقولي جامد اقولها عايز يتناك من مين سكتت شويه و قلتلها عايز يتناك من زوبري قالت ايوه قلتلها عايز يتناك من مين قالت من زوبرك قمت نايم جنبها و قلتلها زوبري ده ؟ مسكته و قالت ايوه و قامت قربته من بوقها و لحسته بطرف لسانها و باسته و بدأت تمص فيه زي الفيلم و كان واضح انه عجبها المص نمنا عكس بعض و بقيت الحس لها و هي تمص ليا و بدأت تتكلم عادي و تقولي قطعه الهايج ده و بدأت تشتم زي الي في الفيلم و تقولي الحسه الهايج نمت علي ظهري و قعدت بكسها علي زوبري و بقت تتنطط عليه زي القيلم و تصرخ اه نيكني نيكني هاموت علي زوبرك اقولها عايزه تتناكي زي الشرموطه دي تقولي ايوه قمت نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و باقولها طب خدي علشان تبقي زي الشرموطه دي و هي تسخن اكتر و تقولي نيك يا خول نيك الشرموطه بتاعتك زي ما كانت بتقول في الفيلم و كان واضح ان الموضوع كان بيهيجها اكتر و بقينا ننيك و هي اه نيكني يا راجل نيك ده طلع النيك حاجه تانيه غير الي كنت اعرفها بحبك و فضلت انيكها لغاية ما جيبناهم سوا و كملنا سهرتنا للصبح نتفرج علي افلام عربي و هي كأنها بتتعلم الصبح دخلت شقتي و سيبت عندها اللاب و نمت صحيت العصر اتصلت بيها لم ترد قلت اكيد نايمه لما تصحي هاتكلمني طلبت غدا و لاقيت حبيبه بتخبط عليا مع الدليفري اخدت منه الاكل و دخلت تبص لو فيه اطباق عايزه تتغسل او زباله عايزه تخرج و بقيت اهزر معاها و خليتها اتغدت معايا و قعدنا نهزر و بدأت اعاكس فيها و اقولها انها حلوه و جسمها حلو هي بتبتسم و تهزر فلاقيت نفسي باقولها تعرفي اني معجب بيكي قوي قالت ازاي قلتلها اعجاب راجل لبنت و انتي بنوته حلوه و اي واحد ممكن يعجب بيكي قالت انا كمان معجبه بيك حطيت ايدي علي خدها لاقيتها بتحط خدها علي ايدي لمست شفايفها بصباعي لاقيتها متجاوبه معايا قلتلها انا معجب بيكي بقالي كتير و هاتجنن عليكي و علي الشفايف الي تجنن دي لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي بس انا مش بحب كده و حسيتها عايزاني اتحايل عليها قمت قايل لها علي فكره انا شوفتك قالت شوفتني ازاي قلتلها اقولك و ما تتخضيش قالت بثقه و غرور كده قول قمت مشغل ليها الفيديو لاقيتها تنحت طفيته و قلتلها ما تخافيش و لو مش عايزاني هامسح الفيديو و كأن مافيش حاجه حصلت اخدت بعضها و خرجت من غير ما تتكلم بعد ساعه رجعت و قالت لي انا عرفت انت صورت الفيديو ازاي و انا مش زعلانه و قعدنا نتكلم و فهمت منها انهم من صغرهم و هما بيشوفو ابوهم و امهم و هما عاملين نايمين و ان الموضوع بدأ مع اخوها لما مسكته بيحسس عليها و هي نايمه في الاول خافت بعدها عجبها و بقت تسيبه لغاية ما في يوم صحيت فجأه بعد ما سابته يحسس عليها لغاية ما وصل لكسها ضربته و بعدها بقت تخليه يعمل الي هي تقوله عليه و انها مسيطره عليه و انها شافت ده في افلام سكس فسئلتها لعبتي في طيزه قالت بعبصته فيها و انه بيعمل اي حاجه تطلبها و ده بيبسطه قوي قلتلها انا نفسي فيكي قوي و لو مش عايزه يبقي خلاص قالت لأ انا عايزاك و باستني من شفايفي بس خليها بكره اجيلك العصر كده بتبقي العماره هاديه و سيد عارف اني باوضب شقتك قعدنا اتكلمنا شويه و فرجتها علي فيديوهات ابوها و امها و فيديوهاتها و هي بتستحمي قالت واضح ان امي عاجباك هي كمان قلتلها بصراحه اه ضحكت و قالت عايز تنيكها هي كمان ضحنا شويه و لاقيت حنان بتكلمني اخدت التليفون و دخلت رديت عليها و فهمتها ان حبيبه عندي بتوضب الشقه فقالت هاتستناني نتعشي سوا روحت ليها بالليل و لاقيتها واحده تانيه خالص في لبسها و الميكاب حتي في كلامها عرفت منها انها قعدت تتفرج علي سكس بعد ما سيبتها الصبح و فهمت ان الافلام غيرتها و انها عايزه تعيش الجنس و بقت تشرب حشيش كتير و كأنها عايزه تخرج عن وعيها و بقت تقولي زوبرك و تقول كسي و لاقيتها بتقولي هاوريك فيلم لاقيتها جايبه فيلم اجنبي لواحده بتتناك بجنون و عنف في طيزها و كسها اخدتها و دخلنا غرفة النوم و اول ما دخلنا قلتلها باقولك ايه انا افشخ كسمك قالت افسخ يا كسمك قمت راميها علي السرير و نايم فوقها نقطع شفايف بعض و بقيت اقفش فيها بعنف و قمت مقطع قميص النوم من علي صدرها علشان اطلع بزازها اقطعهم و هي اااه قطعني يا دكري و انا اقولها هاقطع كسمك يا شرموطه تقولي قطع يا خول شرموطتك و كايفها نزلت علي كسها بقيت اقطع فيه مص و لحس و هي اححححح اح كسي هايموتني بقي شرموط قوي بياكلني طول الوقت كنت فاكراه مات انت صحيته قلتلها هادلعه و بقيت اقطع فيه و ارضعه و الحسه و هي تصرخ من الهيجان و تقولي عايزه اتناك و بقيت ابعبصها في طيزها و هي متجاوبه و تقولي حلو اقولها ابعبصك يا شرموطه تقولي بعبص انا شرموطه قمت عليها دخلت زوبري في كسها و قلتلها عايزه تتناكي كده يا شرموطه قالت ايوه كده ارزع فيه متعه المتناك ده قلت ليها عايز انيكك في طيزك الجامده دي قالت نيكها بس متع كسي الاول فضلت انيكها و نشتم بعض لغاية ما جيبناهم قمت من عليها لاقيتها مسكت زوبري و قامت و كأنها عايزه تدوق طعمه حطت لسانها عليه و بقت تمصه شويه شويه و هو غرقان باللبن و عسلها و لاقيتها بتمصه بشهوه لغايه ما هاج تاني قمت منيمها علي بطنها و قلتلها هافتحك في طيزك علشان تبقي مفتوحه من ورا و من قدام وشرموطه رسمي قمت نازل علي طيزها لحستها و بالعب في كسها لغاية ما هاجت و غرقت خرمها من ريقي و بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي تتوجع و تحاول تتعدل اضربها علي طيزها و اقولها نامي يا وسخه لما افتحك و حسيتها عاجبها فضلت ابعبص و ادخل صباعي و دخلت الثاني و هي تتوجع قوي قمت نايم عليها و بدأت ازنق زوبري في خرمها و دخلت راسه و هي بدأت تتوجع اكتر و تصرخ و تحاول تتخلص مني لكني غلبتها و دخلت زوبري فيها و هي كانت هاتموت تحتي و بعد ما دخلته كله ثبته و لم اتحرك بس هي حسيتها انها تعبت قوي تحتي فخرجته براحه قوي اول ما خرج حسيتها انها ردت ليها روحها قمت من عليها قلتلها مالك قالت فشختني بجد حاسه ان طيزي مفشوخه و مش قادره اقوم قعدت الاعبها لغاية ما حست بتحسن اتصلت بالصيديله خليتها تجيب لي مطهر داخلي و مرهم مخدر قمت مخليها تقوم تنضف خرمها و بقيت احط جواه المخدر علشان ترتاح و قعدنا نتكلم و تقولي مع انها بتتوجع بس كانت مبسوطه و انها حست بمتعه لما قطعت القميص عليها و عرفت انها عجبها الجنس بعنف و لاقيتها بتقولي انها كانت عايشه في كبت من سنين و حرمان و انها مبسوطه جدا و حاسه انها رجعت صغيره و بتحب الجنس و بدأت افرجها علي افلام اتنين ستات علي راجل و ستات مع بعض و بشكل غريب تحولت الي مدمنه جنس و افلام و شرب حشيش سخنا علي بعض مع الحشيش قمت منزلها علي زوبري تمص فيه و اقولها مصي سيدك يا وسخه و هي تمصه بعنف و تقولي طعمه حلو قوي نيمتها علي وشها و نزلت الحس طيزها و قعدت ابعبص فيها حسيتها ميتجيبه لان المخدر عمل مفعوله قمت جيبت كريم و دهنت زوبري و دخلته في خرمها و بدأت ادخل زوبري فيها و هي بتتوجع بس بسيط لغاية ما دخل و بقيت بحركه فيها و هي تتوجع بس عاجبها الوجع و بقت تقول اه يا فاشخني افشخ هي لما بتشرب حشيش بتبقي فاجره و بقت تقولي نيكني اقولها فشختك يا متناكه و فتحت طيزك تقولي بتاعتك و تقولي اه اه حلو حلو و بيوجع بس حلو اوجعني و اديني ارزع فيها تصرخ و تقول اي ناار اقولها حلو تقولي جامد فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم في طيزها و هما نازلين في طيزها قالت اححححححح سخن قوي نااااااار مولعه في طيزي خرجته براحه و نمت جنبها و قالت انت تجنن قلتلها انتي اتغيرتي خالص انا متفاجئ بيكي التغير ده و جنونك الجنسي المفاجئ قالت انا من زمان ايام جوزي كنت بحب الموضوع ده و كنا بنعمله كل يوم و لما مات اتحرمت من حاجه بحبها قوي لسنين و كنت لما اتعب احط ايدي علي كسي لغاية ما ارتاح و لما حصل الي بينا شوفت متعه اكبر و احلي في حاجه بحبها قوي و خليتني اتمتع بيها و احبها اكتر سئلتها ايه من الافلام شوفتيه نفسك تجربيه سكتت ثواني و قالت نفسي تكون معانا واحده تانيه قلتلها نفسك تجربي جنس معاها قالت اجرب لو ما عجبنيش هاتمتع معاك قلتلها خلاص نجيب واحده معانا قالت و تفضحنا و قلبناها هزار و ضحك قمنا كان النهار طلع روحت علي شقتي اخدت دش و نمت علشان حبيبه الي هاتجي عندي بعد العصر .... نلتقي في الجزء القادم

الجزء الثالث ...

بعد التغيير الي حصل لحنان و تحولها من ست كبيره محترمه و ليها مكانه و هيبه عند الكل و انا كنت باعتبرها زي والدتي و قعدتي عندها كل الناس اتعودت عليها لانهم عمر ما حد يفكر اي تفكير فيها غلط و الكل كان بيشوفني ابنها فعلا تحولت حنان الي شرموطه فاجره معايا برغم سنها و جنونها للجنس و الافلام السكس الي بقت مدمنه ليها لدرجة انها بقت مشغلاها طول اليوم و الحشيش الي بقت تحبه قوي لدرجة انها طلبت مني اشتري ليها و طبعا انا قلت في البدايه انها مدمنه سجاير و بتشربها امام الكل عادي و خصوصا اننا في منطقه قديمه و راقيه و خلاص اتفقنا ان لقاءنا كل ليله ادخل عندها بعد ما باب العماره يتقفل في الليل و البواب يدخل غرفته خلاص و اخرج من عندها الصبح و طول اليوم نتعامل عادي امام الناس .. المهم انا بعد ما خرجت من عندها الصبح روحت انام علشان اتفاقي مع حبيبه انها هاتجيلي بعد العصر فعلا صحيت اخدت دش و اتغديت و شربت سيجارة حشيش و قعدت انتظرها و فعلا لاقيتها جت و اول ما دخلت اخدتها في حضني و قلتلها لو جايه خايفه مني يبقي بلاش و ما تخافيش قالت في البدايه كنت مرعوبه بس لما فكرت لاقيت اني معجبه بيك و انك ابن ناس و مش بتاع فضايح و كلام ده لانك حتي لو حد شافه صحيح هاتفضح بس انت كمان هايبقي شكلك وحش و انا عايزاك و هاسيبلك نفسي خالص بس بشرط .. افضل بنت زي ما انا انا كنت باقفل رجلي مع سيد علشان عيل و ممكن يفضحني لكن انت كبير و هاتحافظ عليا .. توعدني ؟ قلتلها طبعا اوعدك لاني هاخاف عليكي حضنا بعض قوي و اخدتها علي غرفة النوم و بقينا نحضن و نبوس بعض برومانسيه قلعتها عبايه كانت لابساها لاقيتها لابسه براه اسود صغير علي قد بزازها الصغيره الي علي جسم صغير بس مجسم بشكل يجنن و تحت اندر اسود زيه علي وسط بطياز مدوره تهبل لاقيت نفسي اتجننت عليها و بقينا نبوس بعض كحبيبين غايبين عن بعض سنين و بحسس علي جسمها قلعتني التيشيرت بتاعي و حطت خدها علي صدري و تحسس علي صدري نيمتها علي السرير و قعدت ابوسها و احسس عليها و نزلت طلعت بزازها الصغيره البيضه بحلمات وردي رضعتها لاقيتها بتقولي اه يا حبيبي دلعني بقيت ارضع فيهم و ادخل بزها تقريبا جوه بوقي قلعتها البراه و بقيت ارضعهم و العب فيهم و هي اه يا حبيبي اه بحبك قوي و انا اقولها و انا كمان و بحسس علي وسطها لغاية ما نزلت علي كسها بقيت احسس عليه براحه من فوق الاندر و هي بقت تقول اه بهيجان اكتر و بقت تحرك رجليها من هيجانها نزلت ابوس في بطنها و انزل علي كسها و باقلعها الاندر لغاية ما ظهر كسها الصغير الابيض الوردي البكر ده و نازل منه عسل مخليه بيلمع حطيت لساني الحسه سمعت احححح بدأت الحسه و ابوسه و العب بلساني فيه و هي تتلوي و تقول احححححح ااااأاه عجبك يا حبيبي اقولها هو ايه ؟ تقولي كسي عجبك اقولها يجنن كسك عسل تقولي ااااه يا حبيبي بحبك قوي قمت قالع بنطلوني و نمت جنبها و قلتلها مش نفسك تشوفي ده بصت لزوبري و هجمت عليه و نزلت فيه مص و كأنها بتاكله و تقول حبيبي ده بحبه قوي يجنن زوبرك قوي كسي هايموت عليه قلتلها ريحي كسك قامت قاعده علي زوبري بكسها طبعا ما دخلتوش بقي بين شفايف كسها و بقت تدعكهم في بعض و بقت زي المجنونه و تقول اااه اااه يا كسي يا ابن المتناكه هايج علي طول ابن الوسخه نيكه بزوبرك الحلو نيك هاموت و طبعا انا ماسك بزازها بادعك فيهم و هي بتدعك كسها في زوبري و هايجه بجنون و تقول ااااه جامد نيكني جامد كسي مولع هايج هايموت علي زوبر ينيكه قوي و تدعك جامد لغاية ما اترمت فوقي و تبوسني جامد عرفت انها بتجيب جابت و اترمت عليا في حضني قالت بحبك بجد و نامت جنبي و هي ماسكه زوبري بتلعب فيه و تقول تعرف انك اول زوبر يلمس كسي فقلتلها ليه هو اخوكي زوبره ما لمسوش قالت خالص علشان كنت بخاف يفتحني قلتلها طب مافيش حد تاني غير اخوكي قالت هو لو كان فيه حد كنت عملت كده مع اخويا هنا لو عرفت واحد تاني يوم الشارع كله بيعرف قلتلها اشمعني انا طيب قالت لانك مش من هنا و لا تعرف حد و محترم و كبير قلتلها شكرا اتعدلت و قامت تمص زوبري و تقولي هاتهم في بوقي عايزه اعرف طعمهم عامل ازاي قلتلها عرفتي الحاجات دي منين قالت الافلام السكس قعدت تمص فيه لغاية ما فعلا جيبتهم في بوقها بس هي اول ما جيبتهم خرجته و كملت علي شفايفها و وشها خلصت قعدت تلعب فيه و هو غرقان في لبنه و تلعب في وشها الغرقان بلبني هو كمان و سئلتني انسطت قلتلها قوي قالت و انا كمان قامت دخلت الحمام و خرجت تلبس و انا دخلت و خرجت البس لاقيتها قاعده مولعه سيجاره و كنت اول مره اشوفها بتدخن قلتلها انتي بتدخني قالت خفيف قعدت جنبها و اخدتها في حضني زي اي حبيبين و بقت تحكي لي حكايتها مع اخوها و ان السبب ابوهم الي بينيك امهم و هما موجودين و انه واطي و بتكرهه لانه وسخ يعرف واحد قريب من المنطقه بيأجر شقق مفروشه و خدامين شراميط و ابويا الخول شغال معاه معرص و ياريته بنشوف منه غير الشتيمه و الضرب و كل فلوسه علي البلد بيشتري مواشي بيتاجر فيها مع اخوه الي مات قلتلها طب و امك ضحكت و قالت امي عاجباك صح ؟ قلتلها جدا قالت شكلك بتاع نسوان قلتلها انا باعشق الجنس و باحب الي بيبقو سكس زيك انتي و امك ضحكت و قالت مش عايز تنيك سيد هو كمان قلتلها بهزار لو طيزه حلوه انيكها قالت اطمن حلوه قلت خلاص انيكها كل ده بنقوله و بنضحك يعني بنهزر قلتلها تعرفي اجمل حاجه فيكي انك بتحبي الجنس مش مجرد عايزه تتناكي و خلاص قالت عايز ايه من واحده من اول ما وعيت علي الدنيا و هي بتشوف ابوها بينيك امها و ماكنتش فاهمه بيعملو ايه في الاول و بعدها فهمت و كنت باقعد ابص علي كسي و اشوف ابويا بيدخل زوبره فين في كس امي و طبعا كنت باحط صباعي ده حسسني بالمتعه من و انا طفله و بقيت بالعب في كسي كتير و بقيت باحب اتفرج عليهم و انا عامله نفسي نايمه علي الكنبه و كنت بابقي شايفه كل حاجه و كنت باجيب شهوتي عليهم من تحت الغطا قلتلها و اخوكي قالت نفس الموضوع بس هو طبعا اتجرأ عليا لانه مافيش غيري امامه و كنت لما بنام في الصيف ممكن تترفع جلبيتي لغاية وسطي و ده هيجه و كان بيجيبهم و هو بيحسس عليا خفيف و كنت باحس بيه و اعمل نفسي نايمه لغاية ما اتجرأ يلمس كسي انا خوفت ففتحت عنيا هو كان هايموت من الخوف لان ابويا لو عرف هايقتله بجد مش هزار انا هديته و صعب عليا و فكرت مادمت انا باكون مبسوطه لما بيحسس عليا يبقي ابسطه و انبسط و نبقي سر بعض قالت لي هو طيب قوي و غلبان قلتلها انا عارف و قالت هو بيسمع كلامي في اي حاجه اقولها له قلت ليها كويس فقلت ليها بس امك اكيد بتنبسط مع ابوكي قالت زمان من ساعة ما اشتغل معرص و امي قرفت منه و بقت مش طايقاه و خصوصا انها عارفه انه بينيك الشراميط الي بيسرحهم في الشقق المفروشه ضحكت و قالت اهدي لما تيجي نبقي نشوف و قامت علشان تشوف اخوها و هي خارجه حضنا بعض و بوسنا بعض و قالت انا مبسوطه قوي انت مبسوط ؟ قلتلها قوي خرجت و قالت اشوفك بكره و انا قعدت افكر في الي حصل و الي قالته و هاشوفها ازاي لما ابوها و امها يرجعو اتصلت بحنان لاقيتها بره قالت بتشتري حاجات و راجعه و انها كانت فكراني نايم علشان كده ما اتصلتش لما صحيت و اتفقنا نتقابل في موعدنا بعد ما باب العماره يتقفل ادخل لها قمت لبست و روحت اشتريت حشيش و اتصلت بمديري في الشغل طلبت منه اجازه اسبوع هو وافق و قلت كده بقيت فاضي لما اشوف هاعمل معاهم ايه و بصراحه كبرت في دماغي اني اقابلهم ببعض لان حنان نفسها تمارس جنس مع واحده و حبيبه شكلها هي كمان فاجره و ممكن توافق بس بقيت افكر ازاي اعمل كده و اجمعهم ... المهم حنان رجعت و كلمتني و اتفقنا نتعشي سوا دخلت ليها بعد ما الباب اتقفل لاقيتها عامله شعرها عند الكوافير و مانيكير و لابسه قميص نوم احمر و حاطه ميكاب كتير قلتلها ايه القمر ده قالت عجبتك حبيبي قلتلها تجنني حضنتها و بوستها و دخلت لاقيتها عامله عشا حلو اتعشينا و طبعا طول العشا نأكل بعض و تتشرمط عليا و بعدها عملت شاي و قعدنا نشرب حشيش معاه و هي في حضني و بنتفرج علي سكس طبعا هي من كتر الفرجه بقت تختار افلام معينه تفرجها لي لاحظت انها معظمها جماعي اتنين ستات علي راجل او فيلم كله شتايم و بهدله و احنا بنتفرج قلتلها نفسك في مين يمارس معانا لو فكرتي في واحده فكرت شويه و قالت مش عارفه بس عايزه واحده تكون تحب تعمل كده زيهم تقصد يلعبو لبعض و هما بيتناكو فقلت ليها طب تحبيها كبيره و لا شابه قالت مش عارفه انا نفسي اجرب العلاقه لانها بتهيجني قوي قلتلها اقولك سر قالت قول قلتلها انا هجت مره علي البت حبيبه و مره علي امها ضحكت قوي و قالت انا كنت حاسه كنت باشوفك و انت بتبص علي طياز الوليه بس كنت باقول مش تقصد بس حبيبه دي عيله بالنسبه ليك قلتلها هاتفرق ؟ قالت لأ ما انا اهو بتناك من واحد قد ابني بس مظبطني قلتلها يبقي هي هاتظبطني ضحكت و قالت يعني عايز تنيك المره و بنتها انت زوبرك ده عايز ينيك الكل و مسكت زوبري و بتضحك و كانت خلصت السيجاره الي معاها و دماغها راحت و نامت جنبي علي السرير حضنتها و قلتلها بس ايه الفجر ده قالت علشان تعجبك الشرموطه و ضحكت بوستها و قعدت العب في جسمها و هي تحضني طلعت بزازها لاقيتها لازقه عليه تاتو بشكل ورده حمرا قلتلها يالهوي انت بقيتي فاجره و بقيت اكل بزازها و هي ااااه قطعهم ولاد الوسخه دول بياكلوني دلعني ادلعك يا حبيبي و نزلت بإيدي رفعت قميص النوم و نزلت الحس كسها لاقيتها حاطه تاتو علي شكل قلب فوق كسها نزلت الحسه و هي ااااه يا حبيبي هاتجنن و انا اقولها ايه الجمال ده تقولي عجبتك اقولها انتي و لا اجدع شرموطه بقيت الحس كسها و ابعبصها في طيزها و هي بقت نار و صوتها علي و لاقيتها بتقولي عايز تنيك البت و امها يا خول قلتلها اه قالت و تخليني انيكهم معاك قلتلها نفشخهم سوا طبعا الكلام ده بتقوله و احنا مولعين من الهيجان مع الحشيش بيخلينا نهيج اكتر و بقيت ادخل صباعي في طيزها و اخرجه بسرعه و انا بالحس كسها و انيكها بلساني و هي مستسلمه للمتعه و تقول اححححححح جامد اقولها عايزه تنيكيهم معايا قالت اه و تفشخنا نيك قمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و اقولها انيكهم كده تقولي ايوه كده جامد ... طبعا هي بتقول بهيجان و صوت عالي ... اقولها و انتي هاتنيكيهم معايا ازاي قالت الحس كسهم و انت بتنيكهم و يلحسو لي كسي و انت بتنيكني ااااه جامد بقي نيك المعرصه الشرموطه بتاعتك بقي و متعني و انا بانيك و ارزع فيها قمت قالبها علي وشها و نزلت الحس خرم طيزها و غرقته بريقي و غرقت زوبري بريقي و نمت فوقها و بدأت ادخل زوبري فيها هي كانت بتتوجع بس مستسلمه خالص علشان يدخل بعد ما دخل سيبته شويه و بدأت احركه و هي بقت تتوجع بسيط اقولها حاسه بإيه تقولي وجع حلو كمل اديني بقيت ازود في سرعتي و هي بقت الاه تعلي بس تحسها متمتعه و بتفنس طيزها ليا و تقولي اديني افشخ افشخ اححححححح طيزي بقت متناكه زي كسي و انا الشرموطه بتاعتهم قلتلها طيزك بتاكلك قالت و كسي هايموتني قمت قالبها و نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قمت من عليها و دخلنا الحمام نستحمي سوا و عملت معاها واحد في طيزها في الحمام و خرجنا قعدنا نتكلم فسئلتها بجد كلامك انك موافقه علي حبيبه و امها قالت احنا بقينا مجانين بس ازاي و حبيبه بنت طب قول امها يبقي معقول و ضحكت قلت المهم انك موافقه قالت ازاي هايحصل قلت نفكر و واحده واحده ممكن حد يجي منهم و دول هايبقي ستر علينا قالت بس مش عايزين فضايح قلت طبعا اكيد .. قعدت معاها شويه كمان نتكلم و الفجر قمت دخلت شقتي بصراحه كنت هاموت من التعب اترميت علي السرير نمت للصبح ..... نلتقي في الجزء القادم .. دعمكم علشان اعرف انها عاجباكم

الجزء الرابع ...

بعد ما حنان خلاص بقت مدمنه جنس و بقت طول ماهي صاحيه بقت تتفرج علي جنس و بقت عايزه تجرب كل حاجه في الجنس و كانت قبل ما اخرج من عندها طلبت مني انزل معاها لما نصحي نشتري حاجات طبعا انا روحت نمت من التعب صحيت العصر علي تليفون من حبيبه بتقولي بص علينا و صور الي هاتشوفه اخدت التليفون و دخلت الحمام لاقيت سيد نايم علي السرير و حبيبه دخلت قعدت علي طرف السرير و قعدو يتكلمو طبعا انا مش سامعهم و بدأت حبيبه تلعب في زوبر سيد و بعدها سيد قلع هدومه و قعدت حبيبه تلعب و تمص زوبره و تبعبص في طيزه شويه و سيد نام علي بطنه و بقت حبيبه تبعبص فيه و تضربه علي طيزه و لاقيتها قامت و فضل نايم و بيكلمها بصوت واطي انا مش عارف افسره و لاقيت حبيبه جايبه خياره طويله و رفيعه و علبة كريم و اخدت من الكريم و بدأت تبعبص سيد بيه و تدخله في خرمه و جابت الخياره و بدأت تدخلها فيه و بقت تبص ناحيتي و كأنها بتقولي شوف طبعا لانها عرفت انا باصور منين و ازاي و فضلت تدخلها براحه لغاية ما دخلت و بعدها خلت سيد رفع وسطه و نامت تحت زوبره تمص فيه و هي بتنيكه بالخياره و فضلت علي كده لغاية ما سيد جاب لبنه في بوقها و قامت راحت علي الحمام تغسل بوقها و سيد سحب الخياره من طيزه و مسح طيزه و لبس هدومه انا خرجت من الحمام قعدت اتفرج علي الفيديو لاقيتها بتتصل و تقولي ايه رأيك قلتلها تعالي قالت انا كنت جايه ليك لاقيتها بتخبط و دخلت اخدتها في حضني و بوستها قلتلها ايه ده ؟ قالت ايه رأيك ؟ قلتلها في ايه ؟ قالت في طيز سيد قلتلها انتي عايزاني انيك سيد قالت اه و انا معاه تنيكنا سوا قلتلها انتي مجنونه قالت هاتتمتع صدقني بصراحه عجبتني الفكره و خصوصا ان في المقابل تشاركني مع حنان و هاتوافق علي طول قعدنا نتكلم و نفكر ازاي هايحصل و طبعا شغلت ليها الفيديو تتفرج عليه و سيبتها تجهز اكل و دخلت اخد دش خرجت لاقيتها مجهزه اكل قعدت اكل و لاقيتها بتقولي انا لاقيت حل قلتلها هو ايه قالت نوريه الفيديو ده انك شوفتنا و انا هاقنعه بالباقي قلتلها بس انا نفسي افتح طيزك و انيكها لانها تجنن و حسست عليها قالت هاخليك تفتحها و تنيكني فيها علشان امتعك زي ما هاتمتعني قلتلها انتي بتحبي الجنس للدرجه دي قالت انا باجيب شهوتي في اليوم اكتر من مره باقولك واحده فتحت عنيها علي النيك و ضحكنا قلتلها طب مش نفسك تجربي مع واحده و انيككم سوا قالت نفسي و لو ده يبسطك بس ازاي و فين دي انا وفرت ليك الخول وفر لي انت الشرموطه بقي و ضحكنا طبعا هاتقولو قاعد تتكلم و مش بتنيك طبعا ده اهم من النيك و فعلا بقيت مهتم بالموضوع اكتر ما مهتم انيكها لان كمان شويه و حنان هاتكلمني علشان نخرج سوا يعني مافيش وقت للنيك المهم عرفتها اني خارج مع حنان علشان تفهم اني مش هاينفع انيكها بس طبعا كان فيه لعب بينا و بوس في وسط كلامنا و لما جيبت سيرة حنان سئلتها ايه رأيك فيها قالت جدعه قوي و بحبها قوي و حتي امي سرها كله معاها فهزرت معاها و قلتلها برغم سنها بس موزه جامده ماسكه نفسها لاقيتها بتضحك و تقولي ايه عايز تنيكها دي كمان قلتلها الي هايخليني انيك دكر مش هايفرق بقي كس كبير و لا صغير و ضحكنا قوي قوي فقالت هي جامده و واخده بالها من نفسها الفلوس و راحة البال تخليها تفضل حلوه كده قلتلها يعني تستاهل قالت طب هاتظبطها ازاي دي معتبراك ابنها قلتلها هاحاول لو حصل تشاركيني فيها قالت بص انا معاك مادمنا هانتبسط قلتلها علي الاقل نلاقي مكان نتقابل فيه بعد ما ابوكي و امك يرجعو .. قالت صحيح دول لما يرجعو مش هاعرف اشوفك امي هي الي بتدخلك دايما و انا لو هي مشغوله و بتيجي في اي وقت قلتلها يبقي مافيش غير حنان هي الي تحل الموضوع قالت صح بس ازاي قلتلها سيبيني افكر و ارد عليكي قالت ماشي حنان اتصلت و فعلا نزلنا اشترينا شاشه جديده و لاب توب و وصله من اللاب للشاشه بس طويله انا كده كنت بدأت افهم هي عايزه تركب شاشه في غرفة النوم و توصلها للاب علشان تتفرج علي الافلام السكس براحتها و صوره و صوت واضحين بقيت اقول في عقلي انتي ايه الجنان الجنسي ده دي بقت مجنونه رسمي بحاجه اسمها الجنس و لو قلتلها اي حاجه هاتوافق مقابل الجنس روحنا البيت و فعلا حطينا الشاشه علي ترابيزه امام السرير بحيث الي نايمين يبقي شايفين كويس و شغلنا اللاب و ظبطته و كانت فرحانه قوي و احنا بنعمل كل ده طبعا بندلع و نبوس و نلعب و نتكلم و جيبت موضوع حبيبه و امها تاني و انها هي الوحيده الي تعرف تظبط امها لانها صاحبتها قوي و سرها كله معاها و انها في الاول تظبطني معاها و انيكها و الدنيا تمشي تحت ايديها و ساعتها سهل تشاركنا قالت فكره كويسه قلتلها و حبيبه سيبيها عليا قالت انت مصمم علي البت ليه ؟ قلتلها عاجباني قالت بس دي بنت قلت و هاتفضل بنت احنا عايزينا تسخنا و سهله هابقي انيكها في طيزها قالت المهم نحافظ عليها قلت اكيد المهم تكوني انتي حابه الموضوع ابتسمت و باستني و قالت احب اي حاجه معاك هاتعمل ايه علشان تجيبها دي قلتلها مش هاعمل حاجه بصي قمت مشغل ليها الفيلم الي كانت بتنيك سيد بالخياره هي شافت الفيلم ده تنحت و هي بتتفرج و شغلت بعده و هو نايم فوقها و طبعا فيديوهات ام سيد و جوزها الي هيجوني عليها و حكيت ليها اني كنت باضرب عشرات عليها طبعا هي كانت متعتها بالفرجه قللت الصدمه هي صدمتها كانت انت سيد بينيك اخته و اخته بتنيكه بخياره و ده كان فعلا مضايقها ان ازاي اتنين اخوات و خصوصا انها بتحبهم قوي يعملو كده الموضوع اخد شويه وقت في الصدمه بس طلبنا عشا و اتعشينا و دخلنا غرفة النوم بقي نجرب الشاشه و نشرب سيجارتين الحشيش و طبعا زي ما قلتلكم الحشيش بيطلع الشرموطه الي جواها طلبت احمل الافلام بتاعة ام سيد و عيالها علي اللاب و تتفرج عليهم علي الشاشه بوضوح فعلا شغلتهم و بدأت بفيديو ام سيد و جوزها لاقيتها بتقولي سيبك من ده هات بتاع العيال عرفت لان بتاع العيال فيه مص و لحس و بعبصه اما بتاع ام سيد جوزها راكب بيرزع شويه و خلاص المهم السيجاره اشتغلت و بدأت تعلق علي طيز الواد و ان زوبري اكبر و ان البت طيزها حلوه و صغيره و ان زوبر الواد اصغر من زوبري قلتلها انتي بتفكري في ايه يا شرموطه قالت انت ناوي تعمل ايه هاتوريهم الفيلم و تجيبهم بيه ؟ قلت انتي عجبك العيال قالت هي فكره و هايبقي تحت ايدينا قلتلها اجيب حبيبه لاقيتها بتقول لو وريته لحبيبه هاتقول لاخوها و ساعتها ما تعرفش اخوها ممكن من الخوف يعمل ايه في نفسه ده عيل خايب و مليان عقد و رعب من ابوه قلتلها تقصدي اجيب الواد انيكه قالت لو انت تحب فحكيت ليها الحقيقه كامله اني نكت حبيبه و الي حصل و اني صورت الفيديو بناء علي رغبتها لانها مجنونه جنس زيك هي فرحت ان حبيبه مجنونة جنس زيها و بكده هاتشاركها جنانها و خصوصا لما عرفت انها عايزاني انيك اخوها و هي الي طلبت ده و مش فاضل غير اني اعرفكم ببعض ضحكت و حضنتني و قالت انت غيرتني خالص المفروض ازعل منك انك مخبي عليا بس مش زعلانه لاني بجد بحبك هاتعرفنا ببعض ازاي ؟ قلتلها هاجيبها عندك و تتعرفو قالت بالسهوله دي قلت هو فيه اسهل من كده قمت حاضنها و بايسها بوسه طويله و قعدت اقفش فيها و هي طبعا هايجه و جاهزه للنيك لابسه قميص واسع مفتوح و قصير علي اللحم قعدت احسس عليها و العب في كسها لاقيتها بتقولي نيكني زي ما هاتنيك حبيبه قلتلها يعني مش هادخله فيكي قالت ايوه عايزه اعرف متعتها عامله ازاي بقيت اقفش فيها و ابوس جسمها و هي سايحه علي نفسها و اه بمحن و نزلت علي كسها قعدت الحس فيه و هي هيجانها يزيد و بقت تفرك برجليها و تحرك و سطها و تزنق وشي في كسها قمت عليها و زنقت زوبري في زنبورها كأني بافرش لبنت و لاقيتها الاح دي بقت جامده و بقت ماسكه وسطي و تزنقني اكتر و تحرك وسطها جامد معايا و تقول اح ده يجنن المتناكه دي بتتمتع بكل المتعه دي ازنق قوي اقولها زنبوك بياكلك تقولي مولع نيكه قمت نايم علي ظهري و قلتلها اطلعي عليه طلعت بقت تفرك زنبورها في زوبري بكل قوتها و تقول بنت الوسخه البت طلعت متناكه و الواد خول هاقطعها لما تيجي تحتي قلتلها هاتعملي ايه قالت هادعك كسها بكسي كده ده الدعك طلع حلو قوي فهمت انها دخلت في فيديوهات الستات الي مع بعضها كمان قلتلها و الواد هاتعملي فيه ايه قالت هاتنيكه و انا بانيكها و طبعا الكلام ده بيخليها تسرع اكتر من الهيجان لغاية ما اترمت في حضني و زنقته قوي و حضنتني قوي و هي بتزوم قوووووي عرفت انها بتجيب بعد ما خلصت لاقيتها اترمت جنبي و قالت ايه ده انا اتهد حيلي قلتلها المهم انبسطتي قالت قوي حلو قوي قوي قمت رافع رجليها الي من ناحيتي و انا نايم جنبها قمت مدخل زوبري جواها و قلتلها انسجمي بمتعته دلوقتي و بقيت ادخله و اخرجه براحه قوي في كسها الي مليان لبنها و عامل صوت مع حركة زوبري فيه و هي متمتعه قوي و حضنتها من ظهرها قوي و هي في دنيا تانيه لغاية ما جيبتهم فيها لاقيتها بتزنق زوبري فيها قوي عرفت انها بتجيب تاني الرعشه الاخيره و هي بتزوم و هي بتقول اااااه نار نار خلصنا حضنا بعض و بوسنا بعض و قالت انا خلاص مشيت معاك و انا سعيده انا معاك و تسعدني و اسعدك اتفقنا ؟ قلتلها اتفقنا قالت بكره تخلص موضوع حبيبه قلتلها ماشي قلتلها و انتي تخلصي موضوع امها لما ترجع قالت اعتبرها في حضنك قعدت معاها شويه و بعدها روحت علي شقتي نمت صحيت الظهر اتصلت بحبيبه قلتلها لما تفضي تعالي قالت ماشي بعد ساعتين جت و حضنا بعض و لاقيتها بتقولي تحب تنيك سيد امتي قلتلها ايه ده بالسرعه دي قالت قلتله انك شوفتنا اني اتفقت معاك تشاركنا و خلاص و هو وافق و طمنته و الباقي عليك بقي تاخده براحه قلتلها و انا خلصت موضوع حنان قالت ازاي حكيت ليها اننا علي علاقه و لما عرضت عليها انك تشاركينا وافقت طبعا حبيبه كانت متفاجأه من ان واحده زي مدام حنان الي الكل بيعمل ليها حساب و الكل بيحترمها طلعت بتتناك و هي في السن ده كمان المهم الزهول راح و اتفقنا نروح عندها و اتصلت بحنان لاقيتها صاحيه و بتقولي لسه كنت هاكلمك قلتلها حبيبه عندي و هانجيلك لاقيتها اتلبخت كده و قالت بالسرعه ده قلتلها اخبط علي الحديد قالت طب تعالو طبعا حبيبه رايحه معايا مكسوفه و محرجه ليها و حنان فتحت و دخلنا مش بتبص في وش حبيبه و دخلنا قعدنا حنان راحت علي المطبخ روحت جيبتها و قعدتها و قلت بصو بقي كلنا بقينا بنحب حاجه واحده و عايزين نعملها سوا يبقي نتخطي الحواجز ضحكت حنان و قالت ازاي ؟ قلتلها بسيطه اخدت حبيبه من ايديها و روحت لحنان و قلتلهم بوسو بعض كل واحده تشوف حلاوة شفايف التانيه ابتسمو كده بكسوف لبعض قلت ليهم بوسو بعض لاقيتهم حضنو بعض كده و راحو لبعض و باسو بعض بوسه طويله شويه و كل واحده تحس انها كانت بتتذوق طعم البوسه خلصو و قلت لحنان ايه رأيك قالت عسل و سئلت حبيبه قالت سكر قمت بايسهم قلت ليهم ايه رأيكم نسهر سوا الليله حنان قالت ماشي و حبيبه قالت و سيد قلتلها خلي سيد المره الجايه لما تتعودو علي بعض الاول سيد يبقي بكره النهارده تقولي له انك هاتنامي مع حنان الليله ده و اعتقد انك نمتي عندها كتير قبل كده قالت اه عادي اتفقنا علي كده و قلت لحبيبه اعملي حسابك النهارده هافتح طيزك ضحكت و قالت هاتوجعني قامت حنان جابت مرهم المخدر و قالت ليها لما تيجي ابقي حطي من ده هايخفف عليكي و ضحكنا و خرجت حبيبه و قعدت مع حنان كانت مبسوطه و بتفكر ازاي تخليها ليله حلوه و هانعمل فيها ايه هي قالت لحبيبه تيجي عندها الساعه ٨ علشان نتعشي سوا كلنا و سئلتني علي الحشيش قلتلها معايا طلبت اجهز سجاير فعلا لفيت سجاير و جهزتهم و في الليل جت حبيبه زي ما اتفقنا بس المره دي كانو بيتكلمو مع بعض عادي و انا ابوس و اقفش فيهم و نضحك اتعشينا و ولعنا انا و حنان كل واحد سيجارة حشيش عزمت علي حبيبه رفضت فقلت ليها انتي بتشربي سجاير قالت خفيف قلتلها خلاص جربي خفيف حنان قالت انا ما كنتش باشرب لما شربته لاقيته تحفه و خصوصا مع قلة الادب و ضحكت طبعا نفهم من كلامها ان السيجاره بدأت لانها دماغها خفيفه بجد من اول نفسين بتشتغل حبيبه قالت طب اجرب اخدت نفس قعدت تكح شربتها شاي قمنا دخلنا علي السرير حبيبه لابسه بدي و بنطلون و حنان قميص نوم حنان قالت افرجكم علي حاجه حلوه فتحت اللاب و شغلت فيلم اتنين ستات مع راجل انا كنت اخدت حبيبه في حضني ابوس فيها و العب في بزازها قلعتها التيشيرت لاقيتها لابسه براه ازرق علي البزاز الحلوه الصغيره طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي اه اه لاقيت حنان جت جنبها من الناحيه التانيه و باستها من شفايفها بوسه طويله كانو بيقطعو شفايف بعض و انا بالعب في كس حبيبه لاقيت حنان نزلت قلعت حبيبه البنطلون بالاندر و نزلت تلحس لها كسها بقيت انا بابوس حبيبه و العب في بزازها و حنان بتلحس كسها قمت لفيت من ورا حنان و هي موطيه بتلحس كس حبيبه و رفعت القميص لاقيتها مش لابسه اندر نزلت الحس كسها و خرم طيزها و بقو الاتنين بيزومو و يقول اح و اه قمت مدخل زوبري في كس حنان من ورا و بقيت انيك فيها و ارزع و هي بتلحس كس حبيبه و حبيبه في دنيا تانيه من المتعه مره واحده حنان نامت علي ظهرها و فتحت رجليها و تقول لحبيبه قومي يا شرموطه الحسي كسي حبيبة قالت لها اتعدلي يا متناكه طيب لاقيت حنان بتقولها اهو يا متناكه الحسي يا كسمك نزلت حبيبه عليها تلحس و تاكل كسها و انا من وراها بادعك زوبري في كسها و ابعبص طيزها لاقيت طيزها غرقانه عسل و لعاب عرفت ان حنان كانت بتبعبصها و هي بتلحس لها بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي طبعا المرهم المخدر الي حطاه و اللبن و اللعاب مسهلين الموضوع لدرجة اني دخلت صباعين و طبعا المخدر مش مخليها تحس بوجع قمت زانق زوبري في خرمها بعد ما حسيت انه وسع بدأت ادخله و هي بدأت تحس بالوجع و تحاول تخرجه و انا ماسكها و هي بدأت تقول اي براحه بيوجع كان نص زوبري بقي في طيزها قمت نايم عليها نامت علي حنان و دخلته كله و هي صرخت حنان حضنتها و قالت براحه علشان مش تتعوري اهدي هديت و انا بدأت ادخله و اخرجه براحه و هي بتتوجع بس بسيط شويه و قمت مخرجه و نيمتها علي ظهرها و خليت حنان تعمل وضع الدوجي عكسها علشان يبقي كل واحده يبقي كسها في وش التاني و يلحسو لبعض و انا بقيت انيك حنان شويه في كسها و شويه في طيزها و حبيبه بتلحس لها و هي بتلحس لحبيبه قمت مخلي حنان تنام فوق حبيبه و تنيكها زي ما كانت نفسها علشان تدعك كسها في كس حبيبه و فعلا شغلو دعك في بعض و شتيمه حنان تقولها يا فاجره و حبيبه تقولها يا متناكه و ادعكي يا شرموطه و يدعكو في بعض لغاية ما جابو شهوتهم مع بعض و قعدو يمصو زوبري لغاية ما جيبتهم علي وشهم و بوقهم و باسو بعض بلبني و كانو مبسوطين قوي و قضينا ليله نيك و دعك و تفريش و شتايم و سكس و حبيبه شربت حشيش و اتكلمنا في موضوع امها قالت الي معاها مفتاحها حنان لانها بتحبها و تثق فيها قوي و سرها كله عندها حنان قالت الي اعرفه عن امك ماحدش يعرفه قلتلها ماسكه عليها حاجه ؟ قالت لأ بس هي يجي منها و خصوصا معاك علشان انت عاجبها اتفقنا تاني يوم يبقي سيد معانا و انيكه معاهم و نعمل سهره حلوه .... اتمني تكون عجبتكم و نلتقي في الجزء القادم .. دعمكم

الجزء الخامس ...

روحت شقتي بعد ليله حلوه و كنت مبسوط جدا باني بقيت بمارس كل شئ في الجنس و مع ست كبيره و بنوته صغيره و بكره هانيك اخوها و بنخطط انيك امها يعني كل متع النيك المهم نمت و صحيت العصر اكلت و اخدت دش و اتصلت بحبيبه تطلع لي هي و اخوها علشان اظبطه قبل سهرة بالليل علشام يفك معانا فعلا جابته و جت هو دخل ساكت مكسوف حضنته و طبطبت عليه و بوسته من خده هو جسمه مليان شويه ابيض و اخدته و قعدته جنبي و طمنته و قلتله لو مش عايز تعمل حاجه خلاص انزل بس انت عجبني قوي و انا عارف انك بتحبني قالي جدا قلتله و انا كمان و عدلت وشقه و بوسته من شفايفه بوسه خفيفه حبيبه ضحكت و قالت انا عارفه سيد بيفك منين و قامت قعدت جنبه و مسكت زوبره هو اتكسف و ابتسم هي قعدت تهزر و تلعب في زوبره و هو سابها لاني كنت ببوسه من شفايفه اصلها عجبتني بصراحه و الواد بيبوس بطريقه حلوه قوي قلعته حبيبة البنطلون و قلعت بنطلونها و قعدت و فتحت رجليها و قالت لسيد تعالي هو نزل علي الارض يلحس كسها هي غمزت لي علشان انزل انيكه فعلا طلعت زوبري و نزلت وراه و لاني عارف انه مفتوح لما دخلت الخياره في طيزه غرقت زوبري و خرمه بريقي و بدأت ادخل زوبري فيه لاقيته بيدخل بس هو تحسه بيتوجع بسيط لغاية ما دخلت زوبري كله و بقيت انيكه و هو بيلحس لحبيبه و بيقول اه اه سئلته حلو زوبري قالي قوي قلتله مبسوط اني بنيكك قالي قوي حبيبه قالت ان طيزها مولعه من امبارح قلتلها هاتبقي زي طيزه بعد ما الوجع بيروح سئلته جربت اللبن في طيزك قالي لأ قلتله طب استعد لنزول لبني في كسك يا مخروقه علشان ده الي هتيخليها تاكلك بعد كده خدي و قمت جايب لبني جواه و هو اححححححح بيلسع اححححححح بعد ما جيبت حبيبه نزلت تلحس لبني الي خارج من خرم طيزه و تلعب في كسها و زوبره علشان تجيب علي الاحساس ده و هو يجيب لبنه لفيت و بوسته بوسه طويله كان بيتلذذ فيها و جاب لبنه علي البوسه مع لعب حبيبه في زوبره خلص حضني قوي و قالي بحبك قوي قلتله هاتبقي معايا قالي علي طول قلتله خلاص في الليل تسهر معانا عند حنان قالي ماشي خرجو و بعد حوالي ساعه سمعت هيصه و صوت عالي جاي من غرفتهم و كأن امهم بتتخانق بصيت من الحمام لاقيت فعلا ام سيد قاعده علي السرير و اختها و عيالها و جوز اختها اتصلت بحنان قلتلها ان ام سيد رجعت قالت عارفه بس رجعت فجأه كده و عيالها مش عارفين ازاي ؟ و ايه الهيصه الي عندهم قالت اصبر هاعرف روحت عندها و ندهت علي حبيبه و سئلناها عرفنا ان ابوها ضرب امها و طردها و هي جت وحدها علشان عرفت انه مشارك اخوه في ارض و مواشي و مجوعنا و اخوه عنده بنت واحده يعني هايورث في اخوه كمان فلما بتكلمه ضربها و شتمها و طردها و امها مالهاش غير اخت بوابه في عماره جنبنا .. كده الليله باظت حنان قالت لحبيبه تجي ليها بعد ما الناس تمشي فعلا جت بعد ساعه و حكت لينا الي عرفته و انها مستحمله بهدله منه من سنين هي و العيال و في الاخر بيعملنا ايه و لا حاجه و كان باين عليها الضرب فعلا .. طبعا الليله باظت و قلنا ناخد اجازه يوم لان ام سيد سهرت بقي مع حنان تحكي و تشكي هي و العيال عدت الليله و نمت الصبح صحيت الظهر علي صريخ و حاجات بتتكسر و اصوات عاليه لاقيت ابوسيد ماسك مراته و العيال نازل فيهم ضرب و البوابين بيحاولو يحوشوه و سكان العماره نزلت انا نزلت احجز عليه مع الناس ايده خبطت في وشي لاقيت نفسي باضربه بالكف علي قفاه طبعا الكل بيحجز مش بيضربه انا الي ضربته بيلف يشوف مين الي ضربه وقع علي الارض بقيت اضربه برجلي الناس انتبهت لينا و بقت تحوش فيا و انا هيجت و الجيران معايا و بقي موضوع كبير انتي بالحكم عليه من العماره انه ما يدخلهاش و لو مراته و عياله عايزين يحصلوه مع السلامه يقعدو من غيره اهلا بيهم هما اختارو يقعدو من غيره و هو سافر البلد يراعي مصالحه بعد موت اخوه و استقر هناك و عرفنا بعد مرور شهور انه اتجوز ارملة اخوه المهم بعد ما اخد حاجته و مشي اصبحو وحدهم و طبعا هما كانو فرحانين اني ضربته علشانهم و خصوصا ام سيد الي اعتبرتها حاجه كبيره و دخلت لي تاني يوم ما الموضوع خلص تشكرني اني دافعت عنها مع اني ضربته علشان ايده الي جت علي وشي بس هما افتكرو اني ضربته علشانهم و دفاعا عنهم و الطريقه الي شكرتني بيها ام سيد طريقه فيها حب و محن نسوان الفلاحين الحلو ده و تقولي ما كنتش اعرف اني مهمه عند حد للدرجه دي انه يتخانق علشاني طبعا قلتلها انتي تستهلي و حطيت ايدي علي كتفها لاقيتها اتكسفت و قامت تمشي قلتلها انتي اسمك ايه الحقيقي قالت نجاة طبعا لكم ان تتخيلو اني حسيت وقتها اني في فيلم عربي قديم هي خرجت و انا قعدت اضحك لاقيتها راحت لحنان اتصلت بيها و حكيت ليها الي حصل قالت حلو كده سيبها لي بقي ما تجيش الا لما تمشي هي ام سيد قعدت لغاية وقت ما بتقفل العماره علشان تدخل تنام انا دخلت لحنان بعدها و قالت لي ان الموضوع كبير و مش هاتصدق ولعنا سيجارتين حشيش و قعدت تحكيلي و فهمت ان ام سيد فرحانه انها خلصت منه حتي لو مش هايطلقها و اقولك المفاجأه قلتلها قولي قالت انها شافت الواد و البنت بيلعبو في نفسهم بسبب انه بينام معاها و هما موجودين و ان العيال كبرت و بقت بتفهم و بتسمعهم و بتبقي متأكده انهم صاحيين و عاملين نفسهم نايمين بس تعمل ايه قلتلها شافتهم مع بعض ؟ قالت لأ شافتهم بيلعبو في نفسهم حبيبة دخلت عليها لاقيتها نايمه علي السرير فاتحه رجليها و رافعاهم و زانقة المخده في نفسها الكلام ده بتقول كان من حوالي ٦ سنين يعني كانت لسه تعتبر طفله وقتها و الواد دخلت لاقيته في الحمام بيجيب لنفسه و بقت تشوف الاندرات بتاعتهم و تشم لبنهم فيه علي طول بس هي معجبه بيك قوي و بتتكلم عنك بمحن قوي هاتيجي بس شكلها عايزه تتحب قلتلها خلاص احبها و ضحكنا و بعدها سئلتني عن سيد لما نيكته و قلتلها عجبني قوي و انه شرموط خاص قلتلها انا ملاحظ ان الواد عجبك قالت بصراحه اه و نفسي اشوفه و هو بيتناك عملنا سكس بس حسيت انها متعتها بقت في الجماعي اكتر لاننا مارسنا جنس كأننا عايزين نرتاح و خلاص و معظم كلامنا عن سيد و حبيبه و امهم علشان تسخن اكتر لان سيرتهم بتولعها المهم انا كانت اجازتي خلاص فاضل فيها يوم كمان فاتفقنا اني اطلب من سيد يبات عندي و هي تطلب من حبيبه تبات عندها و بعد ما امهم تنام لانها بتنام بدري علشان تصحي بدري لتنضيف العربيات في الشارع اتفقنا علي كده و روحت شقتي قبل الفجر و نمت صحيت علي جرس الباب فتحت لاقيت ام سيد بتقولي انت لسه نايم انا قلت اجي اشوفك تكون عايز حاجه بصيت في الساعه لاقيتها الساعه ١١ قلتلها غريبه انك فاضيه دلوقتي دخلت و هي بتقولي اصل النهارده الجمعه و مافيش عربيات الصبح و معظم العماره بتخرج يعني مافيش ليهم طلبات و مسحنا السلم من الصبح يعني فاضيه قلت اجيلك تكون محتاج حاجه فهمت انها داخله تجر رجلي قلتلها محتاج انك تقعدي معايا طبعا باقولها بطريقه فيها حب قالت و انا جيت اهو و ابتسمت بمحن كده و قالت شايفاك لسه صاحي اعملك تفطر راحت علي المطبخ و هي رايحه قلعت طرحتها بعلوقيه و مشيت بدلع زي الي بتوريني طيزها قلتلها دخلت اخد دش و خرجت قاصد اخرج بفوطه حول وسطي كأني نسيت اخد معايا غيار خرجت لاقيتها في الصاله مجهزه الفطار و لم تتكسف مني قعدت زي ما انا و قلتلها بصراحه جعان مسكتها من ايديها و قعدتها جنبي و عزمت عليها بأكل جت تمسك اللقمه من ايدي انا اصريت اأكلها في بوقها اكلتها و هي بتبتسم بكسوف حسست بصوابعي علي شفايفها بعد ما اكلت مني لاقيتها بتغمض عنيها فضلت احسس علي وشها لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي انا مش قدك حرام عليك قلتلها انا هاتجنن عليكي من يوم ما جيت هنا قالت عارفه و واخده بالي كنت بتبص علي طيزي لما باجي هنا و ضحكت قلتلها طب و انتي معجبه بيا و لا ايه قالت انت تعجب اي حد قلتلها انا يهمني انتي قالت انا معجبه طبعا قمت مقرب منها براحه و بوستها بوسته اتنين حبيبه و مسكت بزازها الكبيره و حسست علي جسمها جيت ارفع الجلابيه مسكتها و قالت مش هاينفع دلوقتي قلتلها ليه ؟ قالت معلش قلت بلاش اضايقها سيبتها قعدنا نتكلم و نحب في بعض و ابوسها و العب فيها و قامت علشان تلم الاكل انا قمت و طبعا لافف نفسي بفوطه قمت حضنها طبعا زوبري رفع الفوطه و رشق في بطنها لاقيتها تهيج قوي مسكت ايديها و خليتها تمسك زوبري قالت ياااه ده شادد حيله قوي قلتلها عايزك قالت معلش انا هاريحك مش هاسيبك كده قلتلها ازاي قامت فاكه الفوطه و قعدت تلعب فيه و هاتنزل تمصه قلتلها لا سيبيه لما يرتاح مع بتاعك قالت لا هاريحك قلتلها لا و رفضت و قلتلها هاسيبه كده لغاية ما تريحيه بجد حضنا بعض و بوسنا بعض و دخلت البس و هي لمت الاكل و خلصت المطبخ و قالت هاسيبك دلوقتي قلتلها انا عايز اقرب من ولادك اكتر و عايز سيد يبات معايا و يعتبرني مكان ابوه فرحت بكلامي و قالت براحتك حبيبي باستني و خرجت انا اتصلت بحنان لاقيتها لسه صاحيه حكيت ليها كل الي حصل قالت طب حلو قفلت معاها و خرجت اجيب حشيش لانه خلص لاقيت سيد و اخته و امه قاعدين علي باب العماره قلت لسيد ما تيجي تقعد معايا في الليل و تبات معايا قال قول لامي قالت و ماله ده الي عمله معانا الراجل ده ماحدش عمله كفايه انه وقف في وشه و ضربه علشانا اتفقت معاه يعدي عليا بعد ما يخلص الي امه عايزاه رجعت حوالي الساعه ٧ لاقيت سيد قاعد علي باب العماره وحده سئلته عن امه و اخته قالي عند مدام حنان و ان حبيبه هاتنام عندها هي كمان قلتله احنا هاندخل ليهم بعد ما امك تقفل و تنام ابتسم و قالي ماشي الساعه ٩ لاقيت حنان بتكلمني و حبيبه عندها و ام سيد نزلت قعدت مع سيد لاقيت حنان بتقولي الوليه ما اخدتش في ايدك غلوه قلتلها انتي عارفه ايه الي حصل قالت انها حكت ليها كل حاجه و رفضت تخليك تنيكها علشان اتكسفت علشان كسها كان فيه شعر و جت عندي نضفت نفسها و حبيبه كمان و انا كنا عاملين حفلة نضافه كده علي بكره ممكن تنيكها و بتضحك هي و حبيبه قلتلها سيد شويه و هايجي لما امه تنام هانجيلك فعلا سيد دخل الساعه ١١ و قفل الباب و امه دخلت اوضتهم و قعدنا ساعه لغاية ما اطمنت من شباك الحمام انها نامت اخدت سيد و دخلنا عند حنان و لاحظت فرحة حنان بيه قوي بس فهمت بعد كده هي كانت فرحانه ليه دخلنا اخدت حبيبه في حضني و بوستها و قعدنا طبعا شربنا الحشيش سيد رفض خالص مع ان اخته شربت و شويه و حنان قالت تعالو ندخل جوه دخلنا غرفة النوم و قعدنا علي السرير حنان شغلت فيلم سكس جماعي انا قلعت التيشيرت و الشورت و حبيبه قلعت العبايه حنان قالت تعالو نقعد ملط كلنا قلتلها فكره قلعت الاندر و حبيبه قلعت و حنان سيد قلع بكسوف قلت اشجعه و افكه اخدته في حضني و بوسته من شفايفه لاقيته ساح مني و نام علي السرير حنان قامت راحت علي زوبره قعدت تمص فيه و حبيبه تمص في زوبري هو بقي لبوه خالص معايا و بقي يزوم من الهيجان و انا بابوسه و بالعب في بزازه و حنان تمص له و تبعبص طيزه شويه و لاقيتها بتقولي تعالي نيكه اتعدل و نام علي بطنه علي طرف السرير و انا من وراه قمت مدخله هو قال احححححح حنان نامت امامه و قالت له الحس و انت بتتناك يا خول و حبيبه قامت ركبت علي وش حنان و تقولي الحسيلي يا شرموطه و الخول ده بيلحس لك و هو بيتناك حنان بقت تاكل كس حبيبه و حبيبه تدعك كسها في وش حنان و انا بانيك سيد و الكل بقي اح و اوف و شتايم و بقي السرير كله نيك سيبته و روحت علي حبيبه اخدتها و حطيته في طيزها و هي اح اح نيك حلو قوي حنان بقت تلحس كسها و انا بانيك في طيزها نمت جنب حنان و حنان قامت قعدت علي زوبري و دخلته في كسها و نامت علي صدري و قالت لسيد حطه في طيزي يا خول سيد قام حطه في طيزها و حنان بقت بتتناك في كسها و طيزها و بقت تقول اححححححححح افشخوني اااااه جامد نيكوني حلو قوي لاقيت حبيبه ضربته قلم علي وشها و تقولها عجبك يا وسخه تقولها قوووووي اوووووووف نيكوني و بقت حبيبه تضربها و تتف عليها و تشتمها و حنان يزيد هيجانها حبيبه خرجت زوبر اخوها من طيز حنان و مسكتها من شعرها و بقت تبعبصها و ترزع البعبوص و تقولها خدي يا شرموطه يا متناكه بقيتي شرموطه خلاص و عايزه اكتر من زوبر يفشخك حنان تقولها اه عايزه اتفشخ حبيبه فهمت مزاج حنان انها عايزه سكس عنيف فاجر حبيبه قومتها و قعدت مكانها علي زوبري و قالت لسيد تعالي دخله في طيزي حنان قالت تعالي نيك اختك المخروقه في طيزها عقبال كسها فضلت حبيبه تدعك كسها في زوبري و سيد يرزع في طيزها سيد جابهم في طيز اخته حنان نزلت تلحس لبنه الي نازل من طيز اخته و تلحس لبنه حبيبه جابت شهوتها عليا و بقي زوبري غرقان بعسلها حنان نزلت لحسته و نامت و قالت قوم هات لبنك في كسي قمت نمت فوقها و قعدت ارزع فيها و حبيبه تتف علي وشها و تضربها بالقلم و تشتمها و حنان متمتعه قوي لغاية ما جيبتهم في كسها و هدينا و قمنا لبسنا هدومنا و اخدت سيد و روحت شقتي و سيبتهم طبعا عرفت انهم عملو واحد مع بعض و انا سئلت سيد مبسوط قالي قوي قلتله انا نفسي في امك تزعل لو نيكتها قالي لا اخدته في حضني و بوسته و قلتله تيجي ننام ملط قالي ماشي نمنا ملط و انا حاضنه من ظهره و زوبري راشق في طيزه لاقيته سخن معايا فضلت ادخله و اخرجه و هو اححححح نيكني قلتله انت شرموط قوي ايه رأيك تلبس قميص نوم و تحط ميكاب قالي ماعنديش قلتله ده سهل المهم تكون انت حابب قالي عادي قلتله انت احساسك احساس شرموطه فاجره قالي اعجبك قلتله قوي يا شرموطه قالي شرموطه بتاعتك نيك جامد قلتله هانيك امك زي ما نكت اختك يا معرص قالي معرص عليهم ليك قلتله شرفكم علي زوبري قالي احلي زوبر لاقيت نفسي هاجيب قمت منيمه علي ظهره و فتحت رجليه و رفعتهم و دخلت زوبري فيه و نمت فوقه و رزعت فيه و هو اه اه جامد جيبتهم في طيزه و هو اححححححح لبنك يجنن في طيزي بيجنني خلصت لاقيته هو كمان جابهم قمنا اتشطفنا و نمنا لاقيت تليفونه بيرن الصبح امه بتصحيه علشان يقوم يساعدها طبعا عملت ده مع حبيبه سيد قام خرج و انا كملت نوم .... نلتقي في الجزء القادم

الجزء السادس ...

بعد ما سيد خرج من عندي كملت نوم صحيت الظهر علي تليفون من حنان بتقولي صحصح و تعالي قمت اخدت دش و اكلت و روحت ليها قالت هاقولك علي حاجه حصلت امبارح ماعرفتش اقولها امام سيد قلتلها قولي قالت و احنا بنعمل حلاوه امبارح البت حبيبه كان فيها شعر خفيف زي ما انت عارف قالت تشيلهم طبعا انا عملت كس ام سيد و كان غرقان عسل و غرق ايدي و الحلاوه و طبعا حبيبه لاحظت هيجان امها و امها اتكسفت منها لكن البت طلعت فاجره و قالت لها انا عذراكي و هزرنا بعدها باعمل كس حبيبه طبعا كانت هايجه بس حبيبه عملت حاجه خلت امها هاتجنن و انا حاطه ايدي علي كسها البت مسكت ايدي و زنقتها في كسها و دعكته لغاية ما جابت علي ايدي شتمتها امها و قالت لها بتعملي ايه يا شرموطه البت ردت عليها و قالت تعبتني و بتضحك طبعا انا لميت الموضوع و قلبتها ضحك و هزار ستات و خليت حبيبه تنضف كسي و لعبت فيه امام امها و كان هزار لكن امها قالت لي انها قلقانه من الي شافته و انا طمنتها و قلتلها تسيب البت تنام عندي و انا هاكلمها علشان ترضي تخليها عندي امبارح المهم مش عارفه اقولها ايه قلتلها قولي ليها ان البت معذوره بسبب الي كانت بتشوفه و ابوها بينيكها و الحاجات دي مش بإيد حد و الدليل انها هاجت امبارح معاكم و عايزه تتناك مني انتي هاتقنعيها هي بتسمع كلامك و علشان تثق فيكي اكتر خليني انيكها عندك مش عندي بحجة انها لو طولت عندك عيالها مش هايسئلو انما لو طولت عندي العيال هاتشك قالت تمام كده و تبقي تحت ايدينا قلتلها هاقوم و انتي نادي عليها و كلميها كأنك خايفه عليها و هاتعرصي علشان خاطرها و كلميني و ضحكنا و قمت حنان كلمت حبيبه و اتفقت معاها علي الكلام الي هاتقوله لامها و لما امها تدخل عندها علشان انيكها هما يسيبوها براحتها و ندهت علي ام سيد و كلمتها في موضوع حبيبه و اننا هانتقابل عندها ام سيد قالت ليها هاتيجي بالليل كأنها هاتسهر معاها علشان تبقي براحتها المشكله ان عندي شغل تاني يوم لان اجازتي كانت خلصت قلت انام و قبل انام كلمت حبيبه شويه في التليفون و قالت لي اننا لازم ندخل امها معانا علشان نعرف نتقابل و لازم نفكر في طريقه قلتلها خليها لظروفها قالت هاتكلم حنان و يشوفو طريقه المهم نمت صحيت علي تليفون من حنان بتقولي تعالي بصيت في الساعه لاقيتها ١٢ نص الليل روحت ليها لاقيتها وحدها قالت لي عروستك في غرفة النوم دخلت لاقيت ام سيد قاعده علي السرير لابسه قميص نوم اسود و هي جسمها ابيض و حاطه ميكاب و مكسوفه قلت ايه القمر ده وقفتها و قعدت اقولها كلام حلو و حضنتها هي دابت في ايدي بوستها بوسه طويله و حضن نامت علي السرير و انا جنبها بابوسها و احسس علي جسمها و بزازها الكبيره و طلعت بزازها ارضع فيهم و هي تقول حبيبي متعني انت حبيبي و جوزي من النهارده و انا خدامتك اه يا حبيبي بدأت احسس علي كسها و هي هيجانها يزيد و تقول اه اه رفعت قميص النوم لاقيتها من غير اندر نزلت الحس كسها اول ما بوست شفايف كسها قالت احححححح سخنتني عليك من امبارح كسي مش عايز يهدي قلتلها عايز يتناك قالت قوي قمت قالع هدومي و نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اححححححح اححححححح اهبد و اخبط بقيت ارزع فيها و هي تقولي اهبد اهبد اخبط جامد برده الهايج ده لغاية ما لاقيتها بتحضني قوي و تقولي هات هات عايزه لبنك جوايا بسرعه قمت جايب معاها لاقيتها بتصرخ و تزوم قوووي و جبنا مع بعض لاقيت حنان دخلت علينا طبعا اتعدلنا حنان قالت سمعت صرختك اتخضيت ام سيد اتكسف قوي و ضحكت و قامت تجري علي الحمام طبعا هي لابسه قميص النوم عدلته اول ما دخلت حنان انا بقي كنت ملط و مع حنان وحدنا قلتلها حسسيها انك هيجتي عليا قالت ماشي لبست هدومي و خرجنا في الصاله ام سيد خرجت من الحمام علي غرفة النوم دخلت وراها بوستها و حضنتها و قالت لي انها مكسوفه قوي من حنان قلتلها تتكسفي ليه دي حبيبتنا و مافيش حد هايعمل كده لاحد الا لو بيحبه قالت اه و خصوصا دي قلتلها انتي مكسوفه امال انا اعمل ايه الي دخلت لاقيتني ملط و انتي سيبتيها معايا و جريتي ضحكت و قالت اه دي تلاقيها ما شافتش الحاجات دي من ايام جوزها و قعدنا نضحك و قلتلها انبسطتي قالت قوي قوي كنت مشتاقه ليك قوي تصدقني لو قلتلك اني كنت محرومه من سنين قلتلها ليه هو جوزك ماكانش بيعمل حاجه قالت كان بيعمل بس كنت بابقي كارهه نفسي يوم ما يجي جنبي و ما كنتش بجيبهم معاه خالص لاني كنت بابقي هاموت من القرف منه قلتلها خلاص انا هاعوضك بوسنا بعض و قالت سيبني بقي البس هدومي خرجت و سيبتها و هي خرجت قعدنا مع بعض شويه نتكلم حنان فتحت موضوع حبيبه طبعا ام سيد كانت بتقفل علي الموضوع لكنها قالت خلاص ده بقي منا و ما ينفعش نخبي علي بعض مشاكلنا مش بتقولي انه بقي راجلك قالت طبعا حنان قالت يبقي يعرف يمكن يكون عنده حل المهم حكو الموضوع و الي حصل طبعا قالوه بهزار و تريقه ضحك و حنان حكت لي ان البنت ده حصل بسبب انها كانت بتشوف ابوها و امها من و هي طفله و كمان الواد و قعدت حنان تقول ده مش ذنبها هما الي خلوها كده و البنت معذوره و لازم نساعدها ثم هو حلو ليكم و وحش ليها انا قلتلها بصراحه عندك حق ام سيد قالت طب و الحل انا خايفه تتلم علي واحد يضيعها و نتفضح قلتلها انا عندي حل قلو ايه هو قلتلهم مش هي ارتاحت لما حنان حطت ايديها عليها قالت ايوه قلتلها خلاص لما تتعب ريحيها بنفس الطريقه انا شايف انها لو لاقيت الي يريحها هنا مش هاتفكر تعمل حاجه بره ام سيد قالت مش فاهمه حنان قالت انا فهمتك انا قلتلهم و انا هاسيبكم لاني عندي شغل بكره و سلمت عليهم و بوست ام سيد من شفايفها و خرجت روحت شقتي ريحت علي السرير افكر و مبسوط قوي لغاية ما نمت صحيت روحت شغلي طبعا حنان و حبيبه و ام سيد كلموني و انا رديت عليهم في السريع بس حسيت من حنان ان فيه جديد المهم خلصت شغلي و روحت ام سيد قابلتني علي باب العماره و بترحب بيا بنظرات كلها حب و دخلت معايا لغاية الشقه و اول ما دخلنا حضنتني و قالت وحشتني قوي هاتجنن عليك طول النهار بحبك قوي بوسنا بعض بوسه كبيره و بعدها قالت ادخل خد دش و تعالي عند حنان عاملين ليك غدا هايعجبك و هي خارجه قالت لي علي فكره حنان شكلك عجبتها من امبارح و ضحكت بشرمطه كده و خرجت اخدت دش و روحت لحنان لاقيت ام سيد و حبيبه عندها قلتلهم امال مين قاعد بره قالو سيد جهزو الغدا و اتغدينا و اتفقو معايا اني خلاص مش هاكل بره تاني و اني هاجي الاقي الغدا معمول قلت خلاص هاديكم مصروف لكده و اتفقنا علي ان الغدا و العشا عند حنان و الفطار انا بافطره في الشغل و ايام الاجازات ابقي افطر مع حنان و بكده بقينا عيله واحده بعد الغدا و طبعا الغدا ده الساعه ٧ مساءا قعدت مع حنان و حبيبه و امهم نزلو و قعدنا نتكلم عرفت منها انها فهمت ام سيد انها هاجت عليا لما شافتني عريان و انها محرومه من سنين و ان ام سيد قالت خليه يريحك و ان حنان قالت لها هاطلبها منه يعني ؟ طبعا لأ فأم سيد قالت لها خلاص سيبي الموضوع ده عليا و بكده يبقي هي الي قابلتنا ببعض و طبعا بما اني باعرص عليها معاك بكسمها هاتعرص عليا و ضحكنا سئلتها طب موضوع حبيبه قالت حبيبه هابقي اريحها انا و ضحكت قلتلها ازاي قالت امها مركزه و فرحانه بيك و قالت لي اعملي الي تشوفيه قلتلها و هاتعملي ايه ؟ قالت هاخلي حبيبه تقفشكم انت بكره تعمل نسخ علي مفتاح شقتك و تديهم نسخه علي اساس يدخلو يوضبو شقتك و انت مش موجود و في مره تبقي المره عندك و بنتها تدخل تقفشكم و بعدها كله هايبقي تمام بس اعمل حسابك انك هاتنيك ام سيد الليله و هادخل عليكم علشان تتعود الشرموطه دي و تخليني انيكها قلتلها انتي هيجتي عليها هي كمان قالت اه عجباني سهوكتها .. المهم هي شويه و هاتيجي تظبطها قدامي قبل ما تدخلو جوه فعلا شويه و جت اول ما دخلت حضنتها و بوستها و قعدنا جنب بعض و اخدتها في حضني قامت حنان دخلت جوه قمت بايس ام سيد بوسه طويله و لعبت فيها لغاية ما راحت مني لدرجة انها ما حسيتش ان حنان رجعت و قعدت تتفرج علينا رفعت عبايتها و حسست علي فخادها و هي رايحه في حضني و شفايفي و مغمضه عنيها فتحت لاقيت حنان قاعده اتكسفت و ابتسمت حنان قالت قومو ادخلو جوه تعبتوني ام سيد قالت لأ مش هاينفع دلوقتي العيال لسه قاعدين بره خليها بعد ما نقفل الباب زي امبارح ردت عليها حنان قالت مش هاينفع كده الراجل عنده شغل الصبح و بيجي بعد المغرب حرام علينا ام سيد قالت عندك حق بس اعمل ايه قلتلها خلاص هاسهر ليكي يا قمر ردت و قالت و انت مش تهون عليا حبيبي اسهرك و عندك شغل الصبح تعالي اخدتني و دخلنا علي غرفة النوم قلعت هدومها و نامت علي السرير و قالت تعالي حبيبي قلعت و نمت جنبها قامت مسكت زوبري و قعدت تمص فيه و تقولي بحبه قوي طلع يجنن بيظبط قوي حبيبي بحبك قوي سمعت صوت جرس الباب بس طنشت و اكيد هي سمعته المهم نيمتها و قعدت الحس كسها و هي اه يا حبيبي يا مغرق كسي و مهيجه ااااااه جامد يا حبيبي مولع و عايزك تطفي ناره قلتلها عايزه اطفيه بإيه قالت بزوبرك تعالي و شدتني علشان اقوم عليها نمت فوقها مسكت زوبري و دخلته في كسها و هي رافعه رجليها و تقول اححححح دخل قوي دخله اهبده و هي ااه اااه اديني ارزع فضلت ارزع فيها و لاقيت باب الاوضه اتفتح و دخلت حنان انا فضلت ارزع فيها هي شافت حنان كانت عايزه تقوم انا كملت رزع فيها و هي من هيجانها كملت حنان قعدت علي طرف السرير و قعدت تحسس علي ظهري و علي جسم ام سيد و ام سيد الاح زادت و بقت مولعه و بدأت تقول اهبد هاجيب هاجيب هات غرقني طفي النار طفييييييي و حضنتني جامد و قفلت برجليها علي وسطي و انا جيبت معاها صرخت و هي بتجيب خلصت بوستها و حنان قالت لها يخرب بيتك يا مره اني هايجتيني و بصت لزوبري و قالت حلو يا واد قلتلها عجبك قالت قوي قلتلها اتفضليه قالت هاتفضله اكيد و قربت مني و مسكته و هو غرقان لبني و عسل ام سيد و نزلت تلحس فيه و ام سيد قاعده بتتفرج و تبتسم حنان قالت لها ده حلو يا بت ردت عليها قالت يجنن حنان بطلت و قالت لام سيد علي فكره بنتك خبطت من شويه و سئلت عليكي و ماكنتش عارفه اقولها ايه اتعدلت ام سيد و قالت و قلتلها ايه ؟ قالت قلتلها انكم قاعدين بتتكلمو في موضوع مش عايزني اعرفه بس طبعا بنتك لم تصدق لانها كانت عايزه تدخل ليكم و انا منعتها لانها لو دخلت كانت هاتشوفكم كده ام سيد كانت بتلبس هدومها بسرعه و حنان بتتكلم و قالت هاقولها ايه ؟ حنان قالت بنتك متأكده ان كان فيه حاجه بتحصل بينكم ام سيد قالت يعني اتفضحت امام بنتي قلتلها الاحسن تنادو عليها تتكلمو هنا احسن ما تتكلمو تحت و حد يسمعكم حنان ندهت علي حبيبه طلعت حبيبه بتبص لامها و ليا بخبث و ابتسامه و كأنها بتقول انا عارفه بس ابتسامتها كانت بتوضح انها مش زعلانه و ده طمن امها و قالت حبيبه سئلت عليكي من شويه مدام حنان قالت انكم كنتو جوه بتتكلمو و مانعين حد يدخل عليكم و بتضحك قلتلها اه كنا بنقول كلام سر ردت و قالت و انبسطتو من الكلام مع بعض قلتلها قوي ضحكت بصوت عالي و شرمطه و قالت ماشي امها من كسوفها قالت انا نازله و خرجت و حبيبه قالت بتتكسف الشرموطه انا قلتلهم هاسيبكم بقي و ادخل لاني هاموت عايز انام .. سيبتهم و دخلت نمت و صحيت الصبح روحت شغلي ... نلتقي في الجزء القادم .. دعمكم لو عجبتكم

الفصل السابع و الاخير ...

تاني يوم و انا في الشغل كان غريب ان مافيش حد سئل و اتصل لغاية العصر اتصلت بحنان لاقيتها بتقفل في الكلام قلت يمكن عندها حد من الجيران اتصلت بحبيبه مش بترد و لا حتي امها استغربت روحت البيت لاقيت حبيبه و سيد قاعدين دخلت حبيبه قالت لي غير و هاقولهم انك جيت و سيد قالي انا عايزك قلتله هاتغدي و انادي عليك تقعد معايا شويه دخلت اخدت دش و غيرت و دخلت عند حنان لاقيتهم بيجهزو الغدا و بيهزرو و يضحكو فسئلتهم ليه مش بيردو علي تليفوناتي قالو كنا بنتناقش و بيهزرو قلتلهم يعني انتو قاعدين مع بعض طول اليوم قالو تقريبا المهم عرفت انهم قعدو قعدة ستات و كل واحده فتحت قلبها بعد ما ام سيد عرفت ان بنتها تأكدت ان فيه حاجه بيني و بين امها و بقي مؤكد بعد ما حكو ليها الي حصل و حتي حنان فهمت ام سيد انها عايزاني انيكها و حبيبه قالت بصراحه انها بتهيج علي طول و حسست امها بالذنب انها هي السبب هي و ابوها و ان الموضوع مش هاتقدر تسيطر عليه و انها عجبها قوي لعب حنان في كسها و انها موافقه بشرط حنان تبقي تريحها طبعا كل ده بيتحكي و الضحك و التريقه شغاله و احنا بناكل انا لما سمعت كلمة تبقي حنان تريح حبيبه طبعا كانو بيقولوها بهزار انا مشيت مع الهزار و قلت لحبيبه خلاص يا بت جت عليكي ماهو هاريح الاتنين دول و انا لي اربع ستات تبقي انتي الثالثه و ندور علي رابعه و تبقي كده قفلت حبيبه قالت تصدق فكره و ضحكنا و ام سيد قالت ماينفعش واحده و امها تنجوز واحد و بتضحك قلتلها هانخليها تنفع و ضحكنا و خلصنا اكل و قلتلهم حد ينزل بقي علشان سيد شكله مضايق و عايز يتكلم معايا امه قالت هو نفسيته زفت من يوم خناقة ابوه معانا قلتلها سيبيه ليا انا هاتكلم معاه بس حد ينزل مكانه قالو احنا نازلين حنان قالت لي خلص معاه و تعالي قلتلها ماشي دخلي سيد سئلني نكت امي ؟ قلتله ايوه سئلته زعلان قالي لأ بس انت وحشتني قلتله و انت كمان اخدته في حضني و بوسته و اخدته علي غرفة النوم قلعنا هدومنا و نزل يمص زوبري و نام علي بطنه و انا لحست له خرمه و نيكته بصراحه انا كنت عايز ارضيه فقط بس دماغي مش معاه المهم خلصت و قام هو جاب معايا و قمنا بعد ما بوسته و حضنته و قلتله تنزل تحكي لامك انك انبسطت لما اتكلمت معايا و تحسسها بحبك ليا قالي هي عارفه قلتله اكدها تاني قالي ماشي قلتله علي فكره حنان عاجبها زوبرك و بتحبك تنيكها قالي انا كمان كنت مبسوط قوي علشان كنت باتناك منك و بنيكها حسيت بمتعه عمري ما حسيتها قلتله هاظبط يوم و اجيبك عندها قالي ماشي هو خرج و انا روحت لحنان قالت لي نيكت الواد طبعا قلتلها الواد كان تعبان ماهو حقه برضه هو مالوش نفس في وسط الدعاره دي ؟ قالت اه دي بقت فعلا دعاره بس هانتمتع كلنا قلتلها ايه الي حصل قالت من امبارح و احنا في مواويل بسبب ان حبيبه قالت لامها انها عارفه انك كنت نايم معاها امها حست ان عنيها اتكسرت امام بنتها و طبعا حبيبه استغلت الموضوع ده علشان تضغط علي امها و تمارس جنس معايا و طبعا ام سيد عرفت اني عايزاك بعد ما مصيت زوبرك امامها و خلاص يعني براحتنا شويه و جت ام سيد تقعد معانا لان الساعه بقت ١٠ و ساعه و هايقفلو باب العماره انا قعدت ابوس و اقفش في ام سيد امام حنان و هي متجاوبه معايا و حنان تهزر و تقول هيجوني خلوني اقوم اغتصبكم قمت واخد ام سيد و داخل علي غرفة النوم قلتلها وحشتيني قالت و انت يا حبيبي حضنا بعض و بوسه طويله و قلعنا هدومنا و نزلت تمص في زوبري و انا نايم علي السرير نيمتها بعدها و نزلت الحس كسها و هي اااه اححححح جامد يا دكري جامد اححححححح كيفني و ظبطني اححححححححح حلو قوي ايوه قطعه انا مولعه نااااار تعالي بقي عايزه اتناك قوم و شدتني عليها قمت نايم فوقها و رازع زوبري فيها و هي فاتحه رجليها و بانيكها و بتقول ااااه جامد و صوتها علي دخلت حنان علينا شوفناها كملنا عادي كأنها مش موجوده نامت جنب ام سيد و قعدت تحسس علي بزازها و نزلت ترضع ليها ام سيد هاجت اكتر قامت بايساها من شفايفها في الاول ام سيد ترددت بس تقريبا حست انها هاتفصل هيجانها فكملت معاها البوسه و خليتنا ارفع جسمي علشان تلحس كس ام سيد و انا بانيكها و ام سيد ولعت اكتر و اكتر صوتها علي و بقت اااااه اححححححح نيكوني هايجه قوي و حنان قامت قلعت هدومها و قومتني و نزلت تلحس لام سيد كسها و ام سيد بقت تمص زوبري مش عايز اقولكم انها كانت بتعضه و ترضعه مش بتمصه لدرجه انه وجعني قوي و بقيت اخرجه من بوقها بالعافيه اول ما خرج يا لهووووي اااااااااه ومسكته بإيديها جامد وجعني جدا اتاريها كانت بتجيب شهوتها علي بوق حنان جابت و سابت زوبري و فضلت نايمه علي السرير قمت نايم فوقها و مدخله لاقيتها لسه عايزه و بقيت ادخله و اخرجه و هي اححح نيك ظبطني بس حسيت انها عايزه واحد براحه مش رزع كالعاده بقيت احرك زوبري براحه و هي اااه حلو قوي جميييييل بحبك قوي و تحضني جامد و رافعه رجليها و انا داخل خارج و حضنين بعض قوي انا مش شايف حنان راحت فين و انسجمت مع ام سيد و قافشين في حضن بعض و هي اااااه بحنيه قوي بتتمتع بالنيكه و اول ما فكينا بعض من الحضن بابص علي حنان لاقيتها سانده علي الدولاب و حبيبه قاعده في الارض تلحس كسها و حنان ااااه ااااه بصوت ناعم ام سيد اخدت بالها و قامت من تحتي و قالت بتعملو ايه ردت حنان و قالت بنعمل زيك و قامت نايمه علي السرير و فتحت رجليها و قالت تعالي نيكني قمت نايم فوقها و قعدت انيكها حبيبه قعدت جنبنا تلعب في جسم حنان و تبوسها و ترضع بزازها و قامت قالعه ملط و قعت بكسها علي وش حنان و حنان تلحس ليها ام سيد واقفه و لا بتتكلم مديت ايدي شديتها لاقيتها بتيجي معايا نيمتها جنب حنان و قمت من علي حنان و نمت فوقها و دخلته فيها لاقيتها بقت زي الي بتقول ماهي خربت بقي و بقت تقول نيك نيكني وحبيبة نامت عكس حنان يلعبو و يلحسو لبعض و ام سيد تقول لبنتها العبي يا شرموطه بنتها ترد تقولها اتناكي يا شرموطه يا ام كس هايج تقولها هايج علشان العرص ابوكي ماكانش بيعرف يظبطه ردت عليها و دلوقتي بتتظبطي قالت ايوه و دكري اهو بينيكني نيك بقي يا دكري حبيبه قالت لها حلو زوبره يا متناكه ردت قالت يجنن احلي من زوبر المعرص ابوكي حسيت انهم بيشتمو بعض بجد حنان بقي في دنيا تانيه مبسوطه من اللعب مع حبيبه انا و ام سيد جيبناهم و حضنتني جامد و هي بتقول تسلم يا دكري يا مكيفني و كأنها بتضايق بنتها قمت من عليها حبيبه قامت مسكت زوبري و قعدت تلحسه و تمصه و تبص لامها و تقولها طعم لبنه حلو في كسك اهو طبعا حبيبة ملط و زنقت زوبري في بزازها انا كان زوبري خلاص نام و مش عايز يقف و تعبت هي سابتني و قعدت في حضن حنان يبوسو بعض و يبوسو بعض انا لبست هدومي و ام سيد لبست انا قلتلهم اسيبكم تكملو انا مروح عندي شغل الصبح لاني كمان حسيت ان فيه خناقة بين حبيبه و امها و الي هايخلصها حنان قلت اسيبهم و انام فعلا نمت و تاني يوم حنان كلمتني و قلت لي انهم فعلا اتخانقو سوا علشان ام سيد اتفاجأت بوجودها و انها عملت كده امامي و قلعت و بكده تبقي هاتتناك مني و تتفتح و تفضحهم حنان قالت انها خلصت الموضوع و صالحتهم علي بعض و اتفقنا ان الموضوع يبقي لعب بس و طمنتها انه يحصل امامها علشان تطمن و قالت مش فاضل غير سيد قلتلها هاتعملي فيه ايه ؟ قالت ده نخليه بعيد علشان الموضوع يمشي و يبقي تخليه ينام عندك ليله و تجيبه عندي معاك و خلاص قلتلها عجبك الواد قالت بصراحه قوي بس عيل لو كان كبير شويه كنت قلت لامه اني عايزاه ينيكني بس مش هاينفع دي حنان تعتبر عيله و هو اصغر منها بسنتين كمان و امه هاتعمل عليه فيلم بجد لانها بتموت فيه و معتبراه انه لما يكبر هابقي راجلها فلو عرفت انه خول ممكن تموت فيها بجد و حبيبه عارفه كده و متفقين نبعده عن الموضوع كفايه كده قوي و فعلا بقينا نتجمع عند حنان انا و حبيبه و امها كل ليله نمارس جنس جماعي و عملنا تمثيليه امام ام سيد اني بافتح طيز حبيبه لأول مره علشان انيكها فيها هي و طيز حنان فهمناها اني لسه فاتحها و بقت شقة حنان هي الي بنتجمع فيها و ممكن حنان تعمل واحد الصبح مع حبيبه و سيد لو عرفو يخلعو من امهم لانها في الظهر اما قاعده مع اختها امام العماره او بتجيب حاجه و في الليل تبقي ام سيد معانا و احيانا انيك ام سيد فقط و بقت تدخل عندي و سيد و حبيبه يدخلو عند حنان في الليل بحجة حنان تشغل سيد علشان مش يشك في امه و طبعا سيد عارف و بيستعبط و احيانا اخلي سيد ينام معايا و ادخل بيه عند حنان ننيكها سوا و انيكم سوا و بقيت انيك حبيبة امام امها عادي بس من طيزها و ادعك زوبري في كسها امامها لكن كانت دايما ام سيد بتحب اكتر نكون سوا وحدنا و بقينا علي كده كل يوم النيك حسب الظروف مافيش حاجه متحدده ... تمت اتمني تكون عجبتكم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Mr mido, ابو الرجال الكنج, NASnas2000 و 107 آخرين
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل
ياريت ينيكهم في طيازهم و يشخ جواهم
 
  • عجبني
التفاعلات: بياع كلوتات حريمى, Hicham Yoseef792008, mhmhm و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, Shded², mhmhm و 3 آخرين
عاش استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, Shded², mhmhm و 3 آخرين
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: بحب مراتك ياخول, ابو الرجال الكنج, المحترف الرقيق و 28 آخرين
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon, Abdoooi, Hicham Yoseef792008 و 5 آخرين
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل

الفصل الثاني ...

سيبت حنان و روحت و انا مبسوط قوي و دماغي شغاله في حنان و ام سيد و حبيبه الي شوفتها بتتناك من اخوها و بقيت مشوش فحسيت اني عايز انام نمت و صحيت لاقيتها بقت ١٢ بالليل بصيت علي سيد و اخته لاقيتهم لسه في الشارع دخلت اخدت دش و اكلت و عملت شاي و ولعت سيجاره حشيش و قعدت اشربها حسيت انهم دخلو الاوضه اخدت موبايلي و سيجارة الحشيش و قعدت ابص عليهم لاقيت حبيبه قاعده علي السرير و سيد في الحمام خرج باللباس فقط و هي دخلت بعده و خرجت قعدت علي طرف السرير و بتكلم سيد لاقيته قعد جنبها و قعدو يتكلمو و انا مش سامعهم بس باصورهم فيديو لاقيت حبيبه بدأت تلعب في زوبر سيد من فوق اللباس و هي بتكلمه و هو حضنها و باسها من خدها نامت علي ظهرها و قلعت بنطلونها و الاندر و نامت و فتحت رجليها و هو قعد علي الارض يلحس في كسها حسيت ان حبيبه هي الي بتدير الموضوع مش هو بعد ما لحس ليها نيمته و طلعت زوبره و قعدت تمص فيه و بعدها قلعت الجزء الي فوق و خليته يرضع بزازها الصغيره الحلوه و بعدها نامت علي ظهرها و نام فوقها و هي قافله رجليها و قعد يزنق فيها لغاية ما جابهم علي بطنها برضه و قام يمسحو بعض بالمناديل و لما بدأو يلبسو سبتهم و طبعا انا هاتجنن و هايج جدا بس فهمت كده ان حبيبه هي الي بتقود العلاقه بينهم يمكن لانها الكبيره المهم قلت اكلم حنان اشوفها نايمه و لا صاحيه هي لما بتنام بتقفل جرس الموبايل فقلت لو ردت تبقي صاحيه اتصلت لاقيتها بترد عليا عرفت انها لسه صاحيه و قعدت اهزر معاها و اقولها عروسه بقي اتفقنا اروح ليها بعد ساعه تقوم صحصحت كده و نشرب سوا قهوه اخدت معايا اللاب و دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر مش قميص عادي و حاطه ميكاب و بيرفيام و كأنها عروسه ولعنا برضه سيجارة حشيش و اتكلمنا شويه فهمت منها ان موضوع الجنس كان روتيني جدا طول عمرها و انها سمعت من هزار الستات مع بعض عن افلام السكس و حاجات بتحصل فيها بس عمرها ما شافته شغلت اللاب علشان اشغل فيلم سكس قلت اجيب فيلم لواحده كبيره في السن مع واحد من سن ابنها علشان يشجعها و يكون قريب من واقعنا قعدنا نتفرج و بنحشش و هي مركزه قوي فيه و خصوصا موضوع المص و اللحس لانها طلبت تعيده تاني قلتلها عجبك لما لحست كسك قالت قوي قوي انتو كمان بتحسو نفس الاحساس لما واحده بتمص ليكم قلت اكيد طبعا بنتفرج و احنا بنلعب في بعض و بنبوس بعض قلتلها تعالي ندخل جوه اخدنا حاجاتنا و دخلنا و شغلت اللاب جنب السرير و قلعها و قلعت ملط و قعدنا علي السرير قلتلها بصي انا بحبك و باحترمك و اكيد انتي كمان تعالي نتفق الي بيحصل هنا مالوش دعوه بحياتنا كوني حره بلاش كسوف اتكلمي اشتمي قولي كل حاجه و اعملي كل حاجه نفسك فيها مهما كانت شغلت فيلم تاني بس عربي فيه واحده و هي بتتناك بتشخر و تشتم و بتتناك بجنون و قعدنا نتفرج نزلت لحست كسها و اقولها كسك عسل يا بت تقولي انت الي عسل يا حبيبي اقولها كسك بياكلك تقولي قوي اقولها عايز يتناك تقولي جامد اقولها عايز يتناك من مين سكتت شويه و قلتلها عايز يتناك من زوبري قالت ايوه قلتلها عايز يتناك من مين قالت من زوبرك قمت نايم جنبها و قلتلها زوبري ده ؟ مسكته و قالت ايوه و قامت قربته من بوقها و لحسته بطرف لسانها و باسته و بدأت تمص فيه زي الفيلم و كان واضح انه عجبها المص نمنا عكس بعض و بقيت الحس لها و هي تمص ليا و بدأت تتكلم عادي و تقولي قطعه الهايج ده و بدأت تشتم زي الي في الفيلم و تقولي الحسه الهايج نمت علي ظهري و قعدت بكسها علي زوبري و بقت تتنطط عليه زي القيلم و تصرخ اه نيكني نيكني هاموت علي زوبرك اقولها عايزه تتناكي زي الشرموطه دي تقولي ايوه قمت نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و باقولها طب خدي علشان تبقي زي الشرموطه دي و هي تسخن اكتر و تقولي نيك يا خول نيك الشرموطه بتاعتك زي ما كانت بتقول في الفيلم و كان واضح ان الموضوع كان بيهيجها اكتر و بقينا ننيك و هي اه نيكني يا راجل نيك ده طلع النيك حاجه تانيه غير الي كنت اعرفها بحبك و فضلت انيكها لغاية ما جيبناهم سوا و كملنا سهرتنا للصبح نتفرج علي افلام عربي و هي كأنها بتتعلم الصبح دخلت شقتي و سيبت عندها اللاب و نمت صحيت العصر اتصلت بيها لم ترد قلت اكيد نايمه لما تصحي هاتكلمني طلبت غدا و لاقيت حبيبه بتخبط عليا مع الدليفري اخدت منه الاكل و دخلت تبص لو فيه اطباق عايزه تتغسل او زباله عايزه تخرج و بقيت اهزر معاها و خليتها اتغدت معايا و قعدنا نهزر و بدأت اعاكس فيها و اقولها انها حلوه و جسمها حلو هي بتبتسم و تهزر فلاقيت نفسي باقولها تعرفي اني معجب بيكي قوي قالت ازاي قلتلها اعجاب راجل لبنت و انتي بنوته حلوه و اي واحد ممكن يعجب بيكي قالت انا كمان معجبه بيك حطيت ايدي علي خدها لاقيتها بتحط خدها علي ايدي لمست شفايفها بصباعي لاقيتها متجاوبه معايا قلتلها انا معجب بيكي بقالي كتير و هاتجنن عليكي و علي الشفايف الي تجنن دي لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي بس انا مش بحب كده و حسيتها عايزاني اتحايل عليها قمت قايل لها علي فكره انا شوفتك قالت شوفتني ازاي قلتلها اقولك و ما تتخضيش قالت بثقه و غرور كده قول قمت مشغل ليها الفيديو لاقيتها تنحت طفيته و قلتلها ما تخافيش و لو مش عايزاني هامسح الفيديو و كأن مافيش حاجه حصلت اخدت بعضها و خرجت من غير ما تتكلم بعد ساعه رجعت و قالت لي انا عرفت انت صورت الفيديو ازاي و انا مش زعلانه و قعدنا نتكلم و فهمت منها انهم من صغرهم و هما بيشوفو ابوهم و امهم و هما عاملين نايمين و ان الموضوع بدأ مع اخوها لما مسكته بيحسس عليها و هي نايمه في الاول خافت بعدها عجبها و بقت تسيبه لغاية ما في يوم صحيت فجأه بعد ما سابته يحسس عليها لغاية ما وصل لكسها ضربته و بعدها بقت تخليه يعمل الي هي تقوله عليه و انها مسيطره عليه و انها شافت ده في افلام سكس فسئلتها لعبتي في طيزه قالت بعبصته فيها و انه بيعمل اي حاجه تطلبها و ده بيبسطه قوي قلتلها انا نفسي فيكي قوي و لو مش عايزه يبقي خلاص قالت لأ انا عايزاك و باستني من شفايفي بس خليها بكره اجيلك العصر كده بتبقي العماره هاديه و سيد عارف اني باوضب شقتك قعدنا اتكلمنا شويه و فرجتها علي فيديوهات ابوها و امها و فيديوهاتها و هي بتستحمي قالت واضح ان امي عاجباك هي كمان قلتلها بصراحه اه ضحكت و قالت عايز تنيكها هي كمان ضحنا شويه و لاقيت حنان بتكلمني اخدت التليفون و دخلت رديت عليها و فهمتها ان حبيبه عندي بتوضب الشقه فقالت هاتستناني نتعشي سوا روحت ليها بالليل و لاقيتها واحده تانيه خالص في لبسها و الميكاب حتي في كلامها عرفت منها انها قعدت تتفرج علي سكس بعد ما سيبتها الصبح و فهمت ان الافلام غيرتها و انها عايزه تعيش الجنس و بقت تشرب حشيش كتير و كأنها عايزه تخرج عن وعيها و بقت تقولي زوبرك و تقول كسي و لاقيتها بتقولي هاوريك فيلم لاقيتها جايبه فيلم اجنبي لواحده بتتناك بجنون و عنف في طيزها و كسها اخدتها و دخلنا غرفة النوم و اول ما دخلنا قلتلها باقولك ايه انا افشخ كسمك قالت افسخ يا كسمك قمت راميها علي السرير و نايم فوقها نقطع شفايف بعض و بقيت اقفش فيها بعنف و قمت مقطع قميص النوم من علي صدرها علشان اطلع بزازها اقطعهم و هي اااه قطعني يا دكري و انا اقولها هاقطع كسمك يا شرموطه تقولي قطع يا خول شرموطتك و كايفها نزلت علي كسها بقيت اقطع فيه مص و لحس و هي اححححح اح كسي هايموتني بقي شرموط قوي بياكلني طول الوقت كنت فاكراه مات انت صحيته قلتلها هادلعه و بقيت اقطع فيه و ارضعه و الحسه و هي تصرخ من الهيجان و تقولي عايزه اتناك و بقيت ابعبصها في طيزها و هي متجاوبه و تقولي حلو اقولها ابعبصك يا شرموطه تقولي بعبص انا شرموطه قمت عليها دخلت زوبري في كسها و قلتلها عايزه تتناكي كده يا شرموطه قالت ايوه كده ارزع فيه متعه المتناك ده قلت ليها عايز انيكك في طيزك الجامده دي قالت نيكها بس متع كسي الاول فضلت انيكها و نشتم بعض لغاية ما جيبناهم قمت من عليها لاقيتها مسكت زوبري و قامت و كأنها عايزه تدوق طعمه حطت لسانها عليه و بقت تمصه شويه شويه و هو غرقان باللبن و عسلها و لاقيتها بتمصه بشهوه لغايه ما هاج تاني قمت منيمها علي بطنها و قلتلها هافتحك في طيزك علشان تبقي مفتوحه من ورا و من قدام وشرموطه رسمي قمت نازل علي طيزها لحستها و بالعب في كسها لغاية ما هاجت و غرقت خرمها من ريقي و بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي تتوجع و تحاول تتعدل اضربها علي طيزها و اقولها نامي يا وسخه لما افتحك و حسيتها عاجبها فضلت ابعبص و ادخل صباعي و دخلت الثاني و هي تتوجع قوي قمت نايم عليها و بدأت ازنق زوبري في خرمها و دخلت راسه و هي بدأت تتوجع اكتر و تصرخ و تحاول تتخلص مني لكني غلبتها و دخلت زوبري فيها و هي كانت هاتموت تحتي و بعد ما دخلته كله ثبته و لم اتحرك بس هي حسيتها انها تعبت قوي تحتي فخرجته براحه قوي اول ما خرج حسيتها انها ردت ليها روحها قمت من عليها قلتلها مالك قالت فشختني بجد حاسه ان طيزي مفشوخه و مش قادره اقوم قعدت الاعبها لغاية ما حست بتحسن اتصلت بالصيديله خليتها تجيب لي مطهر داخلي و مرهم مخدر قمت مخليها تقوم تنضف خرمها و بقيت احط جواه المخدر علشان ترتاح و قعدنا نتكلم و تقولي مع انها بتتوجع بس كانت مبسوطه و انها حست بمتعه لما قطعت القميص عليها و عرفت انها عجبها الجنس بعنف و لاقيتها بتقولي انها كانت عايشه في كبت من سنين و حرمان و انها مبسوطه جدا و حاسه انها رجعت صغيره و بتحب الجنس و بدأت افرجها علي افلام اتنين ستات علي راجل و ستات مع بعض و بشكل غريب تحولت الي مدمنه جنس و افلام و شرب حشيش سخنا علي بعض مع الحشيش قمت منزلها علي زوبري تمص فيه و اقولها مصي سيدك يا وسخه و هي تمصه بعنف و تقولي طعمه حلو قوي نيمتها علي وشها و نزلت الحس طيزها و قعدت ابعبص فيها حسيتها ميتجيبه لان المخدر عمل مفعوله قمت جيبت كريم و دهنت زوبري و دخلته في خرمها و بدأت ادخل زوبري فيها و هي بتتوجع بس بسيط لغاية ما دخل و بقيت بحركه فيها و هي تتوجع بس عاجبها الوجع و بقت تقول اه يا فاشخني افشخ هي لما بتشرب حشيش بتبقي فاجره و بقت تقولي نيكني اقولها فشختك يا متناكه و فتحت طيزك تقولي بتاعتك و تقولي اه اه حلو حلو و بيوجع بس حلو اوجعني و اديني ارزع فيها تصرخ و تقول اي ناار اقولها حلو تقولي جامد فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم في طيزها و هما نازلين في طيزها قالت اححححححح سخن قوي نااااااار مولعه في طيزي خرجته براحه و نمت جنبها و قالت انت تجنن قلتلها انتي اتغيرتي خالص انا متفاجئ بيكي التغير ده و جنونك الجنسي المفاجئ قالت انا من زمان ايام جوزي كنت بحب الموضوع ده و كنا بنعمله كل يوم و لما مات اتحرمت من حاجه بحبها قوي لسنين و كنت لما اتعب احط ايدي علي كسي لغاية ما ارتاح و لما حصل الي بينا شوفت متعه اكبر و احلي في حاجه بحبها قوي و خليتني اتمتع بيها و احبها اكتر سئلتها ايه من الافلام شوفتيه نفسك تجربيه سكتت ثواني و قالت نفسي تكون معانا واحده تانيه قلتلها نفسك تجربي جنس معاها قالت اجرب لو ما عجبنيش هاتمتع معاك قلتلها خلاص نجيب واحده معانا قالت و تفضحنا و قلبناها هزار و ضحك قمنا كان النهار طلع روحت علي شقتي اخدت دش و نمت علشان حبيبه الي هاتجي عندي بعد العصر .... نلتقي في الجزء القادم
حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon, Hicham Yoseef792008, mhmhm و 2 آخرين
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل

الفصل الثاني ...

سيبت حنان و روحت و انا مبسوط قوي و دماغي شغاله في حنان و ام سيد و حبيبه الي شوفتها بتتناك من اخوها و بقيت مشوش فحسيت اني عايز انام نمت و صحيت لاقيتها بقت ١٢ بالليل بصيت علي سيد و اخته لاقيتهم لسه في الشارع دخلت اخدت دش و اكلت و عملت شاي و ولعت سيجاره حشيش و قعدت اشربها حسيت انهم دخلو الاوضه اخدت موبايلي و سيجارة الحشيش و قعدت ابص عليهم لاقيت حبيبه قاعده علي السرير و سيد في الحمام خرج باللباس فقط و هي دخلت بعده و خرجت قعدت علي طرف السرير و بتكلم سيد لاقيته قعد جنبها و قعدو يتكلمو و انا مش سامعهم بس باصورهم فيديو لاقيت حبيبه بدأت تلعب في زوبر سيد من فوق اللباس و هي بتكلمه و هو حضنها و باسها من خدها نامت علي ظهرها و قلعت بنطلونها و الاندر و نامت و فتحت رجليها و هو قعد علي الارض يلحس في كسها حسيت ان حبيبه هي الي بتدير الموضوع مش هو بعد ما لحس ليها نيمته و طلعت زوبره و قعدت تمص فيه و بعدها قلعت الجزء الي فوق و خليته يرضع بزازها الصغيره الحلوه و بعدها نامت علي ظهرها و نام فوقها و هي قافله رجليها و قعد يزنق فيها لغاية ما جابهم علي بطنها برضه و قام يمسحو بعض بالمناديل و لما بدأو يلبسو سبتهم و طبعا انا هاتجنن و هايج جدا بس فهمت كده ان حبيبه هي الي بتقود العلاقه بينهم يمكن لانها الكبيره المهم قلت اكلم حنان اشوفها نايمه و لا صاحيه هي لما بتنام بتقفل جرس الموبايل فقلت لو ردت تبقي صاحيه اتصلت لاقيتها بترد عليا عرفت انها لسه صاحيه و قعدت اهزر معاها و اقولها عروسه بقي اتفقنا اروح ليها بعد ساعه تقوم صحصحت كده و نشرب سوا قهوه اخدت معايا اللاب و دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر مش قميص عادي و حاطه ميكاب و بيرفيام و كأنها عروسه ولعنا برضه سيجارة حشيش و اتكلمنا شويه فهمت منها ان موضوع الجنس كان روتيني جدا طول عمرها و انها سمعت من هزار الستات مع بعض عن افلام السكس و حاجات بتحصل فيها بس عمرها ما شافته شغلت اللاب علشان اشغل فيلم سكس قلت اجيب فيلم لواحده كبيره في السن مع واحد من سن ابنها علشان يشجعها و يكون قريب من واقعنا قعدنا نتفرج و بنحشش و هي مركزه قوي فيه و خصوصا موضوع المص و اللحس لانها طلبت تعيده تاني قلتلها عجبك لما لحست كسك قالت قوي قوي انتو كمان بتحسو نفس الاحساس لما واحده بتمص ليكم قلت اكيد طبعا بنتفرج و احنا بنلعب في بعض و بنبوس بعض قلتلها تعالي ندخل جوه اخدنا حاجاتنا و دخلنا و شغلت اللاب جنب السرير و قلعها و قلعت ملط و قعدنا علي السرير قلتلها بصي انا بحبك و باحترمك و اكيد انتي كمان تعالي نتفق الي بيحصل هنا مالوش دعوه بحياتنا كوني حره بلاش كسوف اتكلمي اشتمي قولي كل حاجه و اعملي كل حاجه نفسك فيها مهما كانت شغلت فيلم تاني بس عربي فيه واحده و هي بتتناك بتشخر و تشتم و بتتناك بجنون و قعدنا نتفرج نزلت لحست كسها و اقولها كسك عسل يا بت تقولي انت الي عسل يا حبيبي اقولها كسك بياكلك تقولي قوي اقولها عايز يتناك تقولي جامد اقولها عايز يتناك من مين سكتت شويه و قلتلها عايز يتناك من زوبري قالت ايوه قلتلها عايز يتناك من مين قالت من زوبرك قمت نايم جنبها و قلتلها زوبري ده ؟ مسكته و قالت ايوه و قامت قربته من بوقها و لحسته بطرف لسانها و باسته و بدأت تمص فيه زي الفيلم و كان واضح انه عجبها المص نمنا عكس بعض و بقيت الحس لها و هي تمص ليا و بدأت تتكلم عادي و تقولي قطعه الهايج ده و بدأت تشتم زي الي في الفيلم و تقولي الحسه الهايج نمت علي ظهري و قعدت بكسها علي زوبري و بقت تتنطط عليه زي القيلم و تصرخ اه نيكني نيكني هاموت علي زوبرك اقولها عايزه تتناكي زي الشرموطه دي تقولي ايوه قمت نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و باقولها طب خدي علشان تبقي زي الشرموطه دي و هي تسخن اكتر و تقولي نيك يا خول نيك الشرموطه بتاعتك زي ما كانت بتقول في الفيلم و كان واضح ان الموضوع كان بيهيجها اكتر و بقينا ننيك و هي اه نيكني يا راجل نيك ده طلع النيك حاجه تانيه غير الي كنت اعرفها بحبك و فضلت انيكها لغاية ما جيبناهم سوا و كملنا سهرتنا للصبح نتفرج علي افلام عربي و هي كأنها بتتعلم الصبح دخلت شقتي و سيبت عندها اللاب و نمت صحيت العصر اتصلت بيها لم ترد قلت اكيد نايمه لما تصحي هاتكلمني طلبت غدا و لاقيت حبيبه بتخبط عليا مع الدليفري اخدت منه الاكل و دخلت تبص لو فيه اطباق عايزه تتغسل او زباله عايزه تخرج و بقيت اهزر معاها و خليتها اتغدت معايا و قعدنا نهزر و بدأت اعاكس فيها و اقولها انها حلوه و جسمها حلو هي بتبتسم و تهزر فلاقيت نفسي باقولها تعرفي اني معجب بيكي قوي قالت ازاي قلتلها اعجاب راجل لبنت و انتي بنوته حلوه و اي واحد ممكن يعجب بيكي قالت انا كمان معجبه بيك حطيت ايدي علي خدها لاقيتها بتحط خدها علي ايدي لمست شفايفها بصباعي لاقيتها متجاوبه معايا قلتلها انا معجب بيكي بقالي كتير و هاتجنن عليكي و علي الشفايف الي تجنن دي لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي بس انا مش بحب كده و حسيتها عايزاني اتحايل عليها قمت قايل لها علي فكره انا شوفتك قالت شوفتني ازاي قلتلها اقولك و ما تتخضيش قالت بثقه و غرور كده قول قمت مشغل ليها الفيديو لاقيتها تنحت طفيته و قلتلها ما تخافيش و لو مش عايزاني هامسح الفيديو و كأن مافيش حاجه حصلت اخدت بعضها و خرجت من غير ما تتكلم بعد ساعه رجعت و قالت لي انا عرفت انت صورت الفيديو ازاي و انا مش زعلانه و قعدنا نتكلم و فهمت منها انهم من صغرهم و هما بيشوفو ابوهم و امهم و هما عاملين نايمين و ان الموضوع بدأ مع اخوها لما مسكته بيحسس عليها و هي نايمه في الاول خافت بعدها عجبها و بقت تسيبه لغاية ما في يوم صحيت فجأه بعد ما سابته يحسس عليها لغاية ما وصل لكسها ضربته و بعدها بقت تخليه يعمل الي هي تقوله عليه و انها مسيطره عليه و انها شافت ده في افلام سكس فسئلتها لعبتي في طيزه قالت بعبصته فيها و انه بيعمل اي حاجه تطلبها و ده بيبسطه قوي قلتلها انا نفسي فيكي قوي و لو مش عايزه يبقي خلاص قالت لأ انا عايزاك و باستني من شفايفي بس خليها بكره اجيلك العصر كده بتبقي العماره هاديه و سيد عارف اني باوضب شقتك قعدنا اتكلمنا شويه و فرجتها علي فيديوهات ابوها و امها و فيديوهاتها و هي بتستحمي قالت واضح ان امي عاجباك هي كمان قلتلها بصراحه اه ضحكت و قالت عايز تنيكها هي كمان ضحنا شويه و لاقيت حنان بتكلمني اخدت التليفون و دخلت رديت عليها و فهمتها ان حبيبه عندي بتوضب الشقه فقالت هاتستناني نتعشي سوا روحت ليها بالليل و لاقيتها واحده تانيه خالص في لبسها و الميكاب حتي في كلامها عرفت منها انها قعدت تتفرج علي سكس بعد ما سيبتها الصبح و فهمت ان الافلام غيرتها و انها عايزه تعيش الجنس و بقت تشرب حشيش كتير و كأنها عايزه تخرج عن وعيها و بقت تقولي زوبرك و تقول كسي و لاقيتها بتقولي هاوريك فيلم لاقيتها جايبه فيلم اجنبي لواحده بتتناك بجنون و عنف في طيزها و كسها اخدتها و دخلنا غرفة النوم و اول ما دخلنا قلتلها باقولك ايه انا افشخ كسمك قالت افسخ يا كسمك قمت راميها علي السرير و نايم فوقها نقطع شفايف بعض و بقيت اقفش فيها بعنف و قمت مقطع قميص النوم من علي صدرها علشان اطلع بزازها اقطعهم و هي اااه قطعني يا دكري و انا اقولها هاقطع كسمك يا شرموطه تقولي قطع يا خول شرموطتك و كايفها نزلت علي كسها بقيت اقطع فيه مص و لحس و هي اححححح اح كسي هايموتني بقي شرموط قوي بياكلني طول الوقت كنت فاكراه مات انت صحيته قلتلها هادلعه و بقيت اقطع فيه و ارضعه و الحسه و هي تصرخ من الهيجان و تقولي عايزه اتناك و بقيت ابعبصها في طيزها و هي متجاوبه و تقولي حلو اقولها ابعبصك يا شرموطه تقولي بعبص انا شرموطه قمت عليها دخلت زوبري في كسها و قلتلها عايزه تتناكي كده يا شرموطه قالت ايوه كده ارزع فيه متعه المتناك ده قلت ليها عايز انيكك في طيزك الجامده دي قالت نيكها بس متع كسي الاول فضلت انيكها و نشتم بعض لغاية ما جيبناهم قمت من عليها لاقيتها مسكت زوبري و قامت و كأنها عايزه تدوق طعمه حطت لسانها عليه و بقت تمصه شويه شويه و هو غرقان باللبن و عسلها و لاقيتها بتمصه بشهوه لغايه ما هاج تاني قمت منيمها علي بطنها و قلتلها هافتحك في طيزك علشان تبقي مفتوحه من ورا و من قدام وشرموطه رسمي قمت نازل علي طيزها لحستها و بالعب في كسها لغاية ما هاجت و غرقت خرمها من ريقي و بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي تتوجع و تحاول تتعدل اضربها علي طيزها و اقولها نامي يا وسخه لما افتحك و حسيتها عاجبها فضلت ابعبص و ادخل صباعي و دخلت الثاني و هي تتوجع قوي قمت نايم عليها و بدأت ازنق زوبري في خرمها و دخلت راسه و هي بدأت تتوجع اكتر و تصرخ و تحاول تتخلص مني لكني غلبتها و دخلت زوبري فيها و هي كانت هاتموت تحتي و بعد ما دخلته كله ثبته و لم اتحرك بس هي حسيتها انها تعبت قوي تحتي فخرجته براحه قوي اول ما خرج حسيتها انها ردت ليها روحها قمت من عليها قلتلها مالك قالت فشختني بجد حاسه ان طيزي مفشوخه و مش قادره اقوم قعدت الاعبها لغاية ما حست بتحسن اتصلت بالصيديله خليتها تجيب لي مطهر داخلي و مرهم مخدر قمت مخليها تقوم تنضف خرمها و بقيت احط جواه المخدر علشان ترتاح و قعدنا نتكلم و تقولي مع انها بتتوجع بس كانت مبسوطه و انها حست بمتعه لما قطعت القميص عليها و عرفت انها عجبها الجنس بعنف و لاقيتها بتقولي انها كانت عايشه في كبت من سنين و حرمان و انها مبسوطه جدا و حاسه انها رجعت صغيره و بتحب الجنس و بدأت افرجها علي افلام اتنين ستات علي راجل و ستات مع بعض و بشكل غريب تحولت الي مدمنه جنس و افلام و شرب حشيش سخنا علي بعض مع الحشيش قمت منزلها علي زوبري تمص فيه و اقولها مصي سيدك يا وسخه و هي تمصه بعنف و تقولي طعمه حلو قوي نيمتها علي وشها و نزلت الحس طيزها و قعدت ابعبص فيها حسيتها ميتجيبه لان المخدر عمل مفعوله قمت جيبت كريم و دهنت زوبري و دخلته في خرمها و بدأت ادخل زوبري فيها و هي بتتوجع بس بسيط لغاية ما دخل و بقيت بحركه فيها و هي تتوجع بس عاجبها الوجع و بقت تقول اه يا فاشخني افشخ هي لما بتشرب حشيش بتبقي فاجره و بقت تقولي نيكني اقولها فشختك يا متناكه و فتحت طيزك تقولي بتاعتك و تقولي اه اه حلو حلو و بيوجع بس حلو اوجعني و اديني ارزع فيها تصرخ و تقول اي ناار اقولها حلو تقولي جامد فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم في طيزها و هما نازلين في طيزها قالت اححححححح سخن قوي نااااااار مولعه في طيزي خرجته براحه و نمت جنبها و قالت انت تجنن قلتلها انتي اتغيرتي خالص انا متفاجئ بيكي التغير ده و جنونك الجنسي المفاجئ قالت انا من زمان ايام جوزي كنت بحب الموضوع ده و كنا بنعمله كل يوم و لما مات اتحرمت من حاجه بحبها قوي لسنين و كنت لما اتعب احط ايدي علي كسي لغاية ما ارتاح و لما حصل الي بينا شوفت متعه اكبر و احلي في حاجه بحبها قوي و خليتني اتمتع بيها و احبها اكتر سئلتها ايه من الافلام شوفتيه نفسك تجربيه سكتت ثواني و قالت نفسي تكون معانا واحده تانيه قلتلها نفسك تجربي جنس معاها قالت اجرب لو ما عجبنيش هاتمتع معاك قلتلها خلاص نجيب واحده معانا قالت و تفضحنا و قلبناها هزار و ضحك قمنا كان النهار طلع روحت علي شقتي اخدت دش و نمت علشان حبيبه الي هاتجي عندي بعد العصر .... نلتقي في الجزء القادم
عااش كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, Shded², mhmhm و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, Shded², fahe fahd10000 و شخص آخر
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل

الفصل الثاني ...

سيبت حنان و روحت و انا مبسوط قوي و دماغي شغاله في حنان و ام سيد و حبيبه الي شوفتها بتتناك من اخوها و بقيت مشوش فحسيت اني عايز انام نمت و صحيت لاقيتها بقت ١٢ بالليل بصيت علي سيد و اخته لاقيتهم لسه في الشارع دخلت اخدت دش و اكلت و عملت شاي و ولعت سيجاره حشيش و قعدت اشربها حسيت انهم دخلو الاوضه اخدت موبايلي و سيجارة الحشيش و قعدت ابص عليهم لاقيت حبيبه قاعده علي السرير و سيد في الحمام خرج باللباس فقط و هي دخلت بعده و خرجت قعدت علي طرف السرير و بتكلم سيد لاقيته قعد جنبها و قعدو يتكلمو و انا مش سامعهم بس باصورهم فيديو لاقيت حبيبه بدأت تلعب في زوبر سيد من فوق اللباس و هي بتكلمه و هو حضنها و باسها من خدها نامت علي ظهرها و قلعت بنطلونها و الاندر و نامت و فتحت رجليها و هو قعد علي الارض يلحس في كسها حسيت ان حبيبه هي الي بتدير الموضوع مش هو بعد ما لحس ليها نيمته و طلعت زوبره و قعدت تمص فيه و بعدها قلعت الجزء الي فوق و خليته يرضع بزازها الصغيره الحلوه و بعدها نامت علي ظهرها و نام فوقها و هي قافله رجليها و قعد يزنق فيها لغاية ما جابهم علي بطنها برضه و قام يمسحو بعض بالمناديل و لما بدأو يلبسو سبتهم و طبعا انا هاتجنن و هايج جدا بس فهمت كده ان حبيبه هي الي بتقود العلاقه بينهم يمكن لانها الكبيره المهم قلت اكلم حنان اشوفها نايمه و لا صاحيه هي لما بتنام بتقفل جرس الموبايل فقلت لو ردت تبقي صاحيه اتصلت لاقيتها بترد عليا عرفت انها لسه صاحيه و قعدت اهزر معاها و اقولها عروسه بقي اتفقنا اروح ليها بعد ساعه تقوم صحصحت كده و نشرب سوا قهوه اخدت معايا اللاب و دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر مش قميص عادي و حاطه ميكاب و بيرفيام و كأنها عروسه ولعنا برضه سيجارة حشيش و اتكلمنا شويه فهمت منها ان موضوع الجنس كان روتيني جدا طول عمرها و انها سمعت من هزار الستات مع بعض عن افلام السكس و حاجات بتحصل فيها بس عمرها ما شافته شغلت اللاب علشان اشغل فيلم سكس قلت اجيب فيلم لواحده كبيره في السن مع واحد من سن ابنها علشان يشجعها و يكون قريب من واقعنا قعدنا نتفرج و بنحشش و هي مركزه قوي فيه و خصوصا موضوع المص و اللحس لانها طلبت تعيده تاني قلتلها عجبك لما لحست كسك قالت قوي قوي انتو كمان بتحسو نفس الاحساس لما واحده بتمص ليكم قلت اكيد طبعا بنتفرج و احنا بنلعب في بعض و بنبوس بعض قلتلها تعالي ندخل جوه اخدنا حاجاتنا و دخلنا و شغلت اللاب جنب السرير و قلعها و قلعت ملط و قعدنا علي السرير قلتلها بصي انا بحبك و باحترمك و اكيد انتي كمان تعالي نتفق الي بيحصل هنا مالوش دعوه بحياتنا كوني حره بلاش كسوف اتكلمي اشتمي قولي كل حاجه و اعملي كل حاجه نفسك فيها مهما كانت شغلت فيلم تاني بس عربي فيه واحده و هي بتتناك بتشخر و تشتم و بتتناك بجنون و قعدنا نتفرج نزلت لحست كسها و اقولها كسك عسل يا بت تقولي انت الي عسل يا حبيبي اقولها كسك بياكلك تقولي قوي اقولها عايز يتناك تقولي جامد اقولها عايز يتناك من مين سكتت شويه و قلتلها عايز يتناك من زوبري قالت ايوه قلتلها عايز يتناك من مين قالت من زوبرك قمت نايم جنبها و قلتلها زوبري ده ؟ مسكته و قالت ايوه و قامت قربته من بوقها و لحسته بطرف لسانها و باسته و بدأت تمص فيه زي الفيلم و كان واضح انه عجبها المص نمنا عكس بعض و بقيت الحس لها و هي تمص ليا و بدأت تتكلم عادي و تقولي قطعه الهايج ده و بدأت تشتم زي الي في الفيلم و تقولي الحسه الهايج نمت علي ظهري و قعدت بكسها علي زوبري و بقت تتنطط عليه زي القيلم و تصرخ اه نيكني نيكني هاموت علي زوبرك اقولها عايزه تتناكي زي الشرموطه دي تقولي ايوه قمت نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و باقولها طب خدي علشان تبقي زي الشرموطه دي و هي تسخن اكتر و تقولي نيك يا خول نيك الشرموطه بتاعتك زي ما كانت بتقول في الفيلم و كان واضح ان الموضوع كان بيهيجها اكتر و بقينا ننيك و هي اه نيكني يا راجل نيك ده طلع النيك حاجه تانيه غير الي كنت اعرفها بحبك و فضلت انيكها لغاية ما جيبناهم سوا و كملنا سهرتنا للصبح نتفرج علي افلام عربي و هي كأنها بتتعلم الصبح دخلت شقتي و سيبت عندها اللاب و نمت صحيت العصر اتصلت بيها لم ترد قلت اكيد نايمه لما تصحي هاتكلمني طلبت غدا و لاقيت حبيبه بتخبط عليا مع الدليفري اخدت منه الاكل و دخلت تبص لو فيه اطباق عايزه تتغسل او زباله عايزه تخرج و بقيت اهزر معاها و خليتها اتغدت معايا و قعدنا نهزر و بدأت اعاكس فيها و اقولها انها حلوه و جسمها حلو هي بتبتسم و تهزر فلاقيت نفسي باقولها تعرفي اني معجب بيكي قوي قالت ازاي قلتلها اعجاب راجل لبنت و انتي بنوته حلوه و اي واحد ممكن يعجب بيكي قالت انا كمان معجبه بيك حطيت ايدي علي خدها لاقيتها بتحط خدها علي ايدي لمست شفايفها بصباعي لاقيتها متجاوبه معايا قلتلها انا معجب بيكي بقالي كتير و هاتجنن عليكي و علي الشفايف الي تجنن دي لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي بس انا مش بحب كده و حسيتها عايزاني اتحايل عليها قمت قايل لها علي فكره انا شوفتك قالت شوفتني ازاي قلتلها اقولك و ما تتخضيش قالت بثقه و غرور كده قول قمت مشغل ليها الفيديو لاقيتها تنحت طفيته و قلتلها ما تخافيش و لو مش عايزاني هامسح الفيديو و كأن مافيش حاجه حصلت اخدت بعضها و خرجت من غير ما تتكلم بعد ساعه رجعت و قالت لي انا عرفت انت صورت الفيديو ازاي و انا مش زعلانه و قعدنا نتكلم و فهمت منها انهم من صغرهم و هما بيشوفو ابوهم و امهم و هما عاملين نايمين و ان الموضوع بدأ مع اخوها لما مسكته بيحسس عليها و هي نايمه في الاول خافت بعدها عجبها و بقت تسيبه لغاية ما في يوم صحيت فجأه بعد ما سابته يحسس عليها لغاية ما وصل لكسها ضربته و بعدها بقت تخليه يعمل الي هي تقوله عليه و انها مسيطره عليه و انها شافت ده في افلام سكس فسئلتها لعبتي في طيزه قالت بعبصته فيها و انه بيعمل اي حاجه تطلبها و ده بيبسطه قوي قلتلها انا نفسي فيكي قوي و لو مش عايزه يبقي خلاص قالت لأ انا عايزاك و باستني من شفايفي بس خليها بكره اجيلك العصر كده بتبقي العماره هاديه و سيد عارف اني باوضب شقتك قعدنا اتكلمنا شويه و فرجتها علي فيديوهات ابوها و امها و فيديوهاتها و هي بتستحمي قالت واضح ان امي عاجباك هي كمان قلتلها بصراحه اه ضحكت و قالت عايز تنيكها هي كمان ضحنا شويه و لاقيت حنان بتكلمني اخدت التليفون و دخلت رديت عليها و فهمتها ان حبيبه عندي بتوضب الشقه فقالت هاتستناني نتعشي سوا روحت ليها بالليل و لاقيتها واحده تانيه خالص في لبسها و الميكاب حتي في كلامها عرفت منها انها قعدت تتفرج علي سكس بعد ما سيبتها الصبح و فهمت ان الافلام غيرتها و انها عايزه تعيش الجنس و بقت تشرب حشيش كتير و كأنها عايزه تخرج عن وعيها و بقت تقولي زوبرك و تقول كسي و لاقيتها بتقولي هاوريك فيلم لاقيتها جايبه فيلم اجنبي لواحده بتتناك بجنون و عنف في طيزها و كسها اخدتها و دخلنا غرفة النوم و اول ما دخلنا قلتلها باقولك ايه انا افشخ كسمك قالت افسخ يا كسمك قمت راميها علي السرير و نايم فوقها نقطع شفايف بعض و بقيت اقفش فيها بعنف و قمت مقطع قميص النوم من علي صدرها علشان اطلع بزازها اقطعهم و هي اااه قطعني يا دكري و انا اقولها هاقطع كسمك يا شرموطه تقولي قطع يا خول شرموطتك و كايفها نزلت علي كسها بقيت اقطع فيه مص و لحس و هي اححححح اح كسي هايموتني بقي شرموط قوي بياكلني طول الوقت كنت فاكراه مات انت صحيته قلتلها هادلعه و بقيت اقطع فيه و ارضعه و الحسه و هي تصرخ من الهيجان و تقولي عايزه اتناك و بقيت ابعبصها في طيزها و هي متجاوبه و تقولي حلو اقولها ابعبصك يا شرموطه تقولي بعبص انا شرموطه قمت عليها دخلت زوبري في كسها و قلتلها عايزه تتناكي كده يا شرموطه قالت ايوه كده ارزع فيه متعه المتناك ده قلت ليها عايز انيكك في طيزك الجامده دي قالت نيكها بس متع كسي الاول فضلت انيكها و نشتم بعض لغاية ما جيبناهم قمت من عليها لاقيتها مسكت زوبري و قامت و كأنها عايزه تدوق طعمه حطت لسانها عليه و بقت تمصه شويه شويه و هو غرقان باللبن و عسلها و لاقيتها بتمصه بشهوه لغايه ما هاج تاني قمت منيمها علي بطنها و قلتلها هافتحك في طيزك علشان تبقي مفتوحه من ورا و من قدام وشرموطه رسمي قمت نازل علي طيزها لحستها و بالعب في كسها لغاية ما هاجت و غرقت خرمها من ريقي و بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي تتوجع و تحاول تتعدل اضربها علي طيزها و اقولها نامي يا وسخه لما افتحك و حسيتها عاجبها فضلت ابعبص و ادخل صباعي و دخلت الثاني و هي تتوجع قوي قمت نايم عليها و بدأت ازنق زوبري في خرمها و دخلت راسه و هي بدأت تتوجع اكتر و تصرخ و تحاول تتخلص مني لكني غلبتها و دخلت زوبري فيها و هي كانت هاتموت تحتي و بعد ما دخلته كله ثبته و لم اتحرك بس هي حسيتها انها تعبت قوي تحتي فخرجته براحه قوي اول ما خرج حسيتها انها ردت ليها روحها قمت من عليها قلتلها مالك قالت فشختني بجد حاسه ان طيزي مفشوخه و مش قادره اقوم قعدت الاعبها لغاية ما حست بتحسن اتصلت بالصيديله خليتها تجيب لي مطهر داخلي و مرهم مخدر قمت مخليها تقوم تنضف خرمها و بقيت احط جواه المخدر علشان ترتاح و قعدنا نتكلم و تقولي مع انها بتتوجع بس كانت مبسوطه و انها حست بمتعه لما قطعت القميص عليها و عرفت انها عجبها الجنس بعنف و لاقيتها بتقولي انها كانت عايشه في كبت من سنين و حرمان و انها مبسوطه جدا و حاسه انها رجعت صغيره و بتحب الجنس و بدأت افرجها علي افلام اتنين ستات علي راجل و ستات مع بعض و بشكل غريب تحولت الي مدمنه جنس و افلام و شرب حشيش سخنا علي بعض مع الحشيش قمت منزلها علي زوبري تمص فيه و اقولها مصي سيدك يا وسخه و هي تمصه بعنف و تقولي طعمه حلو قوي نيمتها علي وشها و نزلت الحس طيزها و قعدت ابعبص فيها حسيتها ميتجيبه لان المخدر عمل مفعوله قمت جيبت كريم و دهنت زوبري و دخلته في خرمها و بدأت ادخل زوبري فيها و هي بتتوجع بس بسيط لغاية ما دخل و بقيت بحركه فيها و هي تتوجع بس عاجبها الوجع و بقت تقول اه يا فاشخني افشخ هي لما بتشرب حشيش بتبقي فاجره و بقت تقولي نيكني اقولها فشختك يا متناكه و فتحت طيزك تقولي بتاعتك و تقولي اه اه حلو حلو و بيوجع بس حلو اوجعني و اديني ارزع فيها تصرخ و تقول اي ناار اقولها حلو تقولي جامد فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم في طيزها و هما نازلين في طيزها قالت اححححححح سخن قوي نااااااار مولعه في طيزي خرجته براحه و نمت جنبها و قالت انت تجنن قلتلها انتي اتغيرتي خالص انا متفاجئ بيكي التغير ده و جنونك الجنسي المفاجئ قالت انا من زمان ايام جوزي كنت بحب الموضوع ده و كنا بنعمله كل يوم و لما مات اتحرمت من حاجه بحبها قوي لسنين و كنت لما اتعب احط ايدي علي كسي لغاية ما ارتاح و لما حصل الي بينا شوفت متعه اكبر و احلي في حاجه بحبها قوي و خليتني اتمتع بيها و احبها اكتر سئلتها ايه من الافلام شوفتيه نفسك تجربيه سكتت ثواني و قالت نفسي تكون معانا واحده تانيه قلتلها نفسك تجربي جنس معاها قالت اجرب لو ما عجبنيش هاتمتع معاك قلتلها خلاص نجيب واحده معانا قالت و تفضحنا و قلبناها هزار و ضحك قمنا كان النهار طلع روحت علي شقتي اخدت دش و نمت علشان حبيبه الي هاتجي عندي بعد العصر .... نلتقي في الجزء القادم
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: ابو الرجال الكنج, Hicham Yoseef792008, TheQueen25 و 4 آخرين
جميله وجامده اووى قصتك ويريت تكمل ومتتأخرش واكيد التلاته بقى يجتمعوا مع بعض ام السيد وحنونه وحبيبه كمان اللى بزازها لسه صغيره بس تكيف وتمتع اووى على فكره هنيالك اووى بهم وكنت اتمنى بجد اكون معاك وكان كفايه عليا البت الصغيره لانى بعشق السن الصغير ده اووى فى النيك والجسم ده يعنى.. يريت تكمل ومتتأخرش بس... ومشكور اووى لمجهودك..
 
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, Shded², mhmhm و 2 آخرين
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل

الفصل الثاني ...

سيبت حنان و روحت و انا مبسوط قوي و دماغي شغاله في حنان و ام سيد و حبيبه الي شوفتها بتتناك من اخوها و بقيت مشوش فحسيت اني عايز انام نمت و صحيت لاقيتها بقت ١٢ بالليل بصيت علي سيد و اخته لاقيتهم لسه في الشارع دخلت اخدت دش و اكلت و عملت شاي و ولعت سيجاره حشيش و قعدت اشربها حسيت انهم دخلو الاوضه اخدت موبايلي و سيجارة الحشيش و قعدت ابص عليهم لاقيت حبيبه قاعده علي السرير و سيد في الحمام خرج باللباس فقط و هي دخلت بعده و خرجت قعدت علي طرف السرير و بتكلم سيد لاقيته قعد جنبها و قعدو يتكلمو و انا مش سامعهم بس باصورهم فيديو لاقيت حبيبه بدأت تلعب في زوبر سيد من فوق اللباس و هي بتكلمه و هو حضنها و باسها من خدها نامت علي ظهرها و قلعت بنطلونها و الاندر و نامت و فتحت رجليها و هو قعد علي الارض يلحس في كسها حسيت ان حبيبه هي الي بتدير الموضوع مش هو بعد ما لحس ليها نيمته و طلعت زوبره و قعدت تمص فيه و بعدها قلعت الجزء الي فوق و خليته يرضع بزازها الصغيره الحلوه و بعدها نامت علي ظهرها و نام فوقها و هي قافله رجليها و قعد يزنق فيها لغاية ما جابهم علي بطنها برضه و قام يمسحو بعض بالمناديل و لما بدأو يلبسو سبتهم و طبعا انا هاتجنن و هايج جدا بس فهمت كده ان حبيبه هي الي بتقود العلاقه بينهم يمكن لانها الكبيره المهم قلت اكلم حنان اشوفها نايمه و لا صاحيه هي لما بتنام بتقفل جرس الموبايل فقلت لو ردت تبقي صاحيه اتصلت لاقيتها بترد عليا عرفت انها لسه صاحيه و قعدت اهزر معاها و اقولها عروسه بقي اتفقنا اروح ليها بعد ساعه تقوم صحصحت كده و نشرب سوا قهوه اخدت معايا اللاب و دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر مش قميص عادي و حاطه ميكاب و بيرفيام و كأنها عروسه ولعنا برضه سيجارة حشيش و اتكلمنا شويه فهمت منها ان موضوع الجنس كان روتيني جدا طول عمرها و انها سمعت من هزار الستات مع بعض عن افلام السكس و حاجات بتحصل فيها بس عمرها ما شافته شغلت اللاب علشان اشغل فيلم سكس قلت اجيب فيلم لواحده كبيره في السن مع واحد من سن ابنها علشان يشجعها و يكون قريب من واقعنا قعدنا نتفرج و بنحشش و هي مركزه قوي فيه و خصوصا موضوع المص و اللحس لانها طلبت تعيده تاني قلتلها عجبك لما لحست كسك قالت قوي قوي انتو كمان بتحسو نفس الاحساس لما واحده بتمص ليكم قلت اكيد طبعا بنتفرج و احنا بنلعب في بعض و بنبوس بعض قلتلها تعالي ندخل جوه اخدنا حاجاتنا و دخلنا و شغلت اللاب جنب السرير و قلعها و قلعت ملط و قعدنا علي السرير قلتلها بصي انا بحبك و باحترمك و اكيد انتي كمان تعالي نتفق الي بيحصل هنا مالوش دعوه بحياتنا كوني حره بلاش كسوف اتكلمي اشتمي قولي كل حاجه و اعملي كل حاجه نفسك فيها مهما كانت شغلت فيلم تاني بس عربي فيه واحده و هي بتتناك بتشخر و تشتم و بتتناك بجنون و قعدنا نتفرج نزلت لحست كسها و اقولها كسك عسل يا بت تقولي انت الي عسل يا حبيبي اقولها كسك بياكلك تقولي قوي اقولها عايز يتناك تقولي جامد اقولها عايز يتناك من مين سكتت شويه و قلتلها عايز يتناك من زوبري قالت ايوه قلتلها عايز يتناك من مين قالت من زوبرك قمت نايم جنبها و قلتلها زوبري ده ؟ مسكته و قالت ايوه و قامت قربته من بوقها و لحسته بطرف لسانها و باسته و بدأت تمص فيه زي الفيلم و كان واضح انه عجبها المص نمنا عكس بعض و بقيت الحس لها و هي تمص ليا و بدأت تتكلم عادي و تقولي قطعه الهايج ده و بدأت تشتم زي الي في الفيلم و تقولي الحسه الهايج نمت علي ظهري و قعدت بكسها علي زوبري و بقت تتنطط عليه زي القيلم و تصرخ اه نيكني نيكني هاموت علي زوبرك اقولها عايزه تتناكي زي الشرموطه دي تقولي ايوه قمت نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و باقولها طب خدي علشان تبقي زي الشرموطه دي و هي تسخن اكتر و تقولي نيك يا خول نيك الشرموطه بتاعتك زي ما كانت بتقول في الفيلم و كان واضح ان الموضوع كان بيهيجها اكتر و بقينا ننيك و هي اه نيكني يا راجل نيك ده طلع النيك حاجه تانيه غير الي كنت اعرفها بحبك و فضلت انيكها لغاية ما جيبناهم سوا و كملنا سهرتنا للصبح نتفرج علي افلام عربي و هي كأنها بتتعلم الصبح دخلت شقتي و سيبت عندها اللاب و نمت صحيت العصر اتصلت بيها لم ترد قلت اكيد نايمه لما تصحي هاتكلمني طلبت غدا و لاقيت حبيبه بتخبط عليا مع الدليفري اخدت منه الاكل و دخلت تبص لو فيه اطباق عايزه تتغسل او زباله عايزه تخرج و بقيت اهزر معاها و خليتها اتغدت معايا و قعدنا نهزر و بدأت اعاكس فيها و اقولها انها حلوه و جسمها حلو هي بتبتسم و تهزر فلاقيت نفسي باقولها تعرفي اني معجب بيكي قوي قالت ازاي قلتلها اعجاب راجل لبنت و انتي بنوته حلوه و اي واحد ممكن يعجب بيكي قالت انا كمان معجبه بيك حطيت ايدي علي خدها لاقيتها بتحط خدها علي ايدي لمست شفايفها بصباعي لاقيتها متجاوبه معايا قلتلها انا معجب بيكي بقالي كتير و هاتجنن عليكي و علي الشفايف الي تجنن دي لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي بس انا مش بحب كده و حسيتها عايزاني اتحايل عليها قمت قايل لها علي فكره انا شوفتك قالت شوفتني ازاي قلتلها اقولك و ما تتخضيش قالت بثقه و غرور كده قول قمت مشغل ليها الفيديو لاقيتها تنحت طفيته و قلتلها ما تخافيش و لو مش عايزاني هامسح الفيديو و كأن مافيش حاجه حصلت اخدت بعضها و خرجت من غير ما تتكلم بعد ساعه رجعت و قالت لي انا عرفت انت صورت الفيديو ازاي و انا مش زعلانه و قعدنا نتكلم و فهمت منها انهم من صغرهم و هما بيشوفو ابوهم و امهم و هما عاملين نايمين و ان الموضوع بدأ مع اخوها لما مسكته بيحسس عليها و هي نايمه في الاول خافت بعدها عجبها و بقت تسيبه لغاية ما في يوم صحيت فجأه بعد ما سابته يحسس عليها لغاية ما وصل لكسها ضربته و بعدها بقت تخليه يعمل الي هي تقوله عليه و انها مسيطره عليه و انها شافت ده في افلام سكس فسئلتها لعبتي في طيزه قالت بعبصته فيها و انه بيعمل اي حاجه تطلبها و ده بيبسطه قوي قلتلها انا نفسي فيكي قوي و لو مش عايزه يبقي خلاص قالت لأ انا عايزاك و باستني من شفايفي بس خليها بكره اجيلك العصر كده بتبقي العماره هاديه و سيد عارف اني باوضب شقتك قعدنا اتكلمنا شويه و فرجتها علي فيديوهات ابوها و امها و فيديوهاتها و هي بتستحمي قالت واضح ان امي عاجباك هي كمان قلتلها بصراحه اه ضحكت و قالت عايز تنيكها هي كمان ضحنا شويه و لاقيت حنان بتكلمني اخدت التليفون و دخلت رديت عليها و فهمتها ان حبيبه عندي بتوضب الشقه فقالت هاتستناني نتعشي سوا روحت ليها بالليل و لاقيتها واحده تانيه خالص في لبسها و الميكاب حتي في كلامها عرفت منها انها قعدت تتفرج علي سكس بعد ما سيبتها الصبح و فهمت ان الافلام غيرتها و انها عايزه تعيش الجنس و بقت تشرب حشيش كتير و كأنها عايزه تخرج عن وعيها و بقت تقولي زوبرك و تقول كسي و لاقيتها بتقولي هاوريك فيلم لاقيتها جايبه فيلم اجنبي لواحده بتتناك بجنون و عنف في طيزها و كسها اخدتها و دخلنا غرفة النوم و اول ما دخلنا قلتلها باقولك ايه انا افشخ كسمك قالت افسخ يا كسمك قمت راميها علي السرير و نايم فوقها نقطع شفايف بعض و بقيت اقفش فيها بعنف و قمت مقطع قميص النوم من علي صدرها علشان اطلع بزازها اقطعهم و هي اااه قطعني يا دكري و انا اقولها هاقطع كسمك يا شرموطه تقولي قطع يا خول شرموطتك و كايفها نزلت علي كسها بقيت اقطع فيه مص و لحس و هي اححححح اح كسي هايموتني بقي شرموط قوي بياكلني طول الوقت كنت فاكراه مات انت صحيته قلتلها هادلعه و بقيت اقطع فيه و ارضعه و الحسه و هي تصرخ من الهيجان و تقولي عايزه اتناك و بقيت ابعبصها في طيزها و هي متجاوبه و تقولي حلو اقولها ابعبصك يا شرموطه تقولي بعبص انا شرموطه قمت عليها دخلت زوبري في كسها و قلتلها عايزه تتناكي كده يا شرموطه قالت ايوه كده ارزع فيه متعه المتناك ده قلت ليها عايز انيكك في طيزك الجامده دي قالت نيكها بس متع كسي الاول فضلت انيكها و نشتم بعض لغاية ما جيبناهم قمت من عليها لاقيتها مسكت زوبري و قامت و كأنها عايزه تدوق طعمه حطت لسانها عليه و بقت تمصه شويه شويه و هو غرقان باللبن و عسلها و لاقيتها بتمصه بشهوه لغايه ما هاج تاني قمت منيمها علي بطنها و قلتلها هافتحك في طيزك علشان تبقي مفتوحه من ورا و من قدام وشرموطه رسمي قمت نازل علي طيزها لحستها و بالعب في كسها لغاية ما هاجت و غرقت خرمها من ريقي و بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي تتوجع و تحاول تتعدل اضربها علي طيزها و اقولها نامي يا وسخه لما افتحك و حسيتها عاجبها فضلت ابعبص و ادخل صباعي و دخلت الثاني و هي تتوجع قوي قمت نايم عليها و بدأت ازنق زوبري في خرمها و دخلت راسه و هي بدأت تتوجع اكتر و تصرخ و تحاول تتخلص مني لكني غلبتها و دخلت زوبري فيها و هي كانت هاتموت تحتي و بعد ما دخلته كله ثبته و لم اتحرك بس هي حسيتها انها تعبت قوي تحتي فخرجته براحه قوي اول ما خرج حسيتها انها ردت ليها روحها قمت من عليها قلتلها مالك قالت فشختني بجد حاسه ان طيزي مفشوخه و مش قادره اقوم قعدت الاعبها لغاية ما حست بتحسن اتصلت بالصيديله خليتها تجيب لي مطهر داخلي و مرهم مخدر قمت مخليها تقوم تنضف خرمها و بقيت احط جواه المخدر علشان ترتاح و قعدنا نتكلم و تقولي مع انها بتتوجع بس كانت مبسوطه و انها حست بمتعه لما قطعت القميص عليها و عرفت انها عجبها الجنس بعنف و لاقيتها بتقولي انها كانت عايشه في كبت من سنين و حرمان و انها مبسوطه جدا و حاسه انها رجعت صغيره و بتحب الجنس و بدأت افرجها علي افلام اتنين ستات علي راجل و ستات مع بعض و بشكل غريب تحولت الي مدمنه جنس و افلام و شرب حشيش سخنا علي بعض مع الحشيش قمت منزلها علي زوبري تمص فيه و اقولها مصي سيدك يا وسخه و هي تمصه بعنف و تقولي طعمه حلو قوي نيمتها علي وشها و نزلت الحس طيزها و قعدت ابعبص فيها حسيتها ميتجيبه لان المخدر عمل مفعوله قمت جيبت كريم و دهنت زوبري و دخلته في خرمها و بدأت ادخل زوبري فيها و هي بتتوجع بس بسيط لغاية ما دخل و بقيت بحركه فيها و هي تتوجع بس عاجبها الوجع و بقت تقول اه يا فاشخني افشخ هي لما بتشرب حشيش بتبقي فاجره و بقت تقولي نيكني اقولها فشختك يا متناكه و فتحت طيزك تقولي بتاعتك و تقولي اه اه حلو حلو و بيوجع بس حلو اوجعني و اديني ارزع فيها تصرخ و تقول اي ناار اقولها حلو تقولي جامد فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم في طيزها و هما نازلين في طيزها قالت اححححححح سخن قوي نااااااار مولعه في طيزي خرجته براحه و نمت جنبها و قالت انت تجنن قلتلها انتي اتغيرتي خالص انا متفاجئ بيكي التغير ده و جنونك الجنسي المفاجئ قالت انا من زمان ايام جوزي كنت بحب الموضوع ده و كنا بنعمله كل يوم و لما مات اتحرمت من حاجه بحبها قوي لسنين و كنت لما اتعب احط ايدي علي كسي لغاية ما ارتاح و لما حصل الي بينا شوفت متعه اكبر و احلي في حاجه بحبها قوي و خليتني اتمتع بيها و احبها اكتر سئلتها ايه من الافلام شوفتيه نفسك تجربيه سكتت ثواني و قالت نفسي تكون معانا واحده تانيه قلتلها نفسك تجربي جنس معاها قالت اجرب لو ما عجبنيش هاتمتع معاك قلتلها خلاص نجيب واحده معانا قالت و تفضحنا و قلبناها هزار و ضحك قمنا كان النهار طلع روحت علي شقتي اخدت دش و نمت علشان حبيبه الي هاتجي عندي بعد العصر .... نلتقي في الجزء القادم
جميله اوي اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و 3 آخرين
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل

الفصل الثاني ...

سيبت حنان و روحت و انا مبسوط قوي و دماغي شغاله في حنان و ام سيد و حبيبه الي شوفتها بتتناك من اخوها و بقيت مشوش فحسيت اني عايز انام نمت و صحيت لاقيتها بقت ١٢ بالليل بصيت علي سيد و اخته لاقيتهم لسه في الشارع دخلت اخدت دش و اكلت و عملت شاي و ولعت سيجاره حشيش و قعدت اشربها حسيت انهم دخلو الاوضه اخدت موبايلي و سيجارة الحشيش و قعدت ابص عليهم لاقيت حبيبه قاعده علي السرير و سيد في الحمام خرج باللباس فقط و هي دخلت بعده و خرجت قعدت علي طرف السرير و بتكلم سيد لاقيته قعد جنبها و قعدو يتكلمو و انا مش سامعهم بس باصورهم فيديو لاقيت حبيبه بدأت تلعب في زوبر سيد من فوق اللباس و هي بتكلمه و هو حضنها و باسها من خدها نامت علي ظهرها و قلعت بنطلونها و الاندر و نامت و فتحت رجليها و هو قعد علي الارض يلحس في كسها حسيت ان حبيبه هي الي بتدير الموضوع مش هو بعد ما لحس ليها نيمته و طلعت زوبره و قعدت تمص فيه و بعدها قلعت الجزء الي فوق و خليته يرضع بزازها الصغيره الحلوه و بعدها نامت علي ظهرها و نام فوقها و هي قافله رجليها و قعد يزنق فيها لغاية ما جابهم علي بطنها برضه و قام يمسحو بعض بالمناديل و لما بدأو يلبسو سبتهم و طبعا انا هاتجنن و هايج جدا بس فهمت كده ان حبيبه هي الي بتقود العلاقه بينهم يمكن لانها الكبيره المهم قلت اكلم حنان اشوفها نايمه و لا صاحيه هي لما بتنام بتقفل جرس الموبايل فقلت لو ردت تبقي صاحيه اتصلت لاقيتها بترد عليا عرفت انها لسه صاحيه و قعدت اهزر معاها و اقولها عروسه بقي اتفقنا اروح ليها بعد ساعه تقوم صحصحت كده و نشرب سوا قهوه اخدت معايا اللاب و دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر مش قميص عادي و حاطه ميكاب و بيرفيام و كأنها عروسه ولعنا برضه سيجارة حشيش و اتكلمنا شويه فهمت منها ان موضوع الجنس كان روتيني جدا طول عمرها و انها سمعت من هزار الستات مع بعض عن افلام السكس و حاجات بتحصل فيها بس عمرها ما شافته شغلت اللاب علشان اشغل فيلم سكس قلت اجيب فيلم لواحده كبيره في السن مع واحد من سن ابنها علشان يشجعها و يكون قريب من واقعنا قعدنا نتفرج و بنحشش و هي مركزه قوي فيه و خصوصا موضوع المص و اللحس لانها طلبت تعيده تاني قلتلها عجبك لما لحست كسك قالت قوي قوي انتو كمان بتحسو نفس الاحساس لما واحده بتمص ليكم قلت اكيد طبعا بنتفرج و احنا بنلعب في بعض و بنبوس بعض قلتلها تعالي ندخل جوه اخدنا حاجاتنا و دخلنا و شغلت اللاب جنب السرير و قلعها و قلعت ملط و قعدنا علي السرير قلتلها بصي انا بحبك و باحترمك و اكيد انتي كمان تعالي نتفق الي بيحصل هنا مالوش دعوه بحياتنا كوني حره بلاش كسوف اتكلمي اشتمي قولي كل حاجه و اعملي كل حاجه نفسك فيها مهما كانت شغلت فيلم تاني بس عربي فيه واحده و هي بتتناك بتشخر و تشتم و بتتناك بجنون و قعدنا نتفرج نزلت لحست كسها و اقولها كسك عسل يا بت تقولي انت الي عسل يا حبيبي اقولها كسك بياكلك تقولي قوي اقولها عايز يتناك تقولي جامد اقولها عايز يتناك من مين سكتت شويه و قلتلها عايز يتناك من زوبري قالت ايوه قلتلها عايز يتناك من مين قالت من زوبرك قمت نايم جنبها و قلتلها زوبري ده ؟ مسكته و قالت ايوه و قامت قربته من بوقها و لحسته بطرف لسانها و باسته و بدأت تمص فيه زي الفيلم و كان واضح انه عجبها المص نمنا عكس بعض و بقيت الحس لها و هي تمص ليا و بدأت تتكلم عادي و تقولي قطعه الهايج ده و بدأت تشتم زي الي في الفيلم و تقولي الحسه الهايج نمت علي ظهري و قعدت بكسها علي زوبري و بقت تتنطط عليه زي القيلم و تصرخ اه نيكني نيكني هاموت علي زوبرك اقولها عايزه تتناكي زي الشرموطه دي تقولي ايوه قمت نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و باقولها طب خدي علشان تبقي زي الشرموطه دي و هي تسخن اكتر و تقولي نيك يا خول نيك الشرموطه بتاعتك زي ما كانت بتقول في الفيلم و كان واضح ان الموضوع كان بيهيجها اكتر و بقينا ننيك و هي اه نيكني يا راجل نيك ده طلع النيك حاجه تانيه غير الي كنت اعرفها بحبك و فضلت انيكها لغاية ما جيبناهم سوا و كملنا سهرتنا للصبح نتفرج علي افلام عربي و هي كأنها بتتعلم الصبح دخلت شقتي و سيبت عندها اللاب و نمت صحيت العصر اتصلت بيها لم ترد قلت اكيد نايمه لما تصحي هاتكلمني طلبت غدا و لاقيت حبيبه بتخبط عليا مع الدليفري اخدت منه الاكل و دخلت تبص لو فيه اطباق عايزه تتغسل او زباله عايزه تخرج و بقيت اهزر معاها و خليتها اتغدت معايا و قعدنا نهزر و بدأت اعاكس فيها و اقولها انها حلوه و جسمها حلو هي بتبتسم و تهزر فلاقيت نفسي باقولها تعرفي اني معجب بيكي قوي قالت ازاي قلتلها اعجاب راجل لبنت و انتي بنوته حلوه و اي واحد ممكن يعجب بيكي قالت انا كمان معجبه بيك حطيت ايدي علي خدها لاقيتها بتحط خدها علي ايدي لمست شفايفها بصباعي لاقيتها متجاوبه معايا قلتلها انا معجب بيكي بقالي كتير و هاتجنن عليكي و علي الشفايف الي تجنن دي لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي بس انا مش بحب كده و حسيتها عايزاني اتحايل عليها قمت قايل لها علي فكره انا شوفتك قالت شوفتني ازاي قلتلها اقولك و ما تتخضيش قالت بثقه و غرور كده قول قمت مشغل ليها الفيديو لاقيتها تنحت طفيته و قلتلها ما تخافيش و لو مش عايزاني هامسح الفيديو و كأن مافيش حاجه حصلت اخدت بعضها و خرجت من غير ما تتكلم بعد ساعه رجعت و قالت لي انا عرفت انت صورت الفيديو ازاي و انا مش زعلانه و قعدنا نتكلم و فهمت منها انهم من صغرهم و هما بيشوفو ابوهم و امهم و هما عاملين نايمين و ان الموضوع بدأ مع اخوها لما مسكته بيحسس عليها و هي نايمه في الاول خافت بعدها عجبها و بقت تسيبه لغاية ما في يوم صحيت فجأه بعد ما سابته يحسس عليها لغاية ما وصل لكسها ضربته و بعدها بقت تخليه يعمل الي هي تقوله عليه و انها مسيطره عليه و انها شافت ده في افلام سكس فسئلتها لعبتي في طيزه قالت بعبصته فيها و انه بيعمل اي حاجه تطلبها و ده بيبسطه قوي قلتلها انا نفسي فيكي قوي و لو مش عايزه يبقي خلاص قالت لأ انا عايزاك و باستني من شفايفي بس خليها بكره اجيلك العصر كده بتبقي العماره هاديه و سيد عارف اني باوضب شقتك قعدنا اتكلمنا شويه و فرجتها علي فيديوهات ابوها و امها و فيديوهاتها و هي بتستحمي قالت واضح ان امي عاجباك هي كمان قلتلها بصراحه اه ضحكت و قالت عايز تنيكها هي كمان ضحنا شويه و لاقيت حنان بتكلمني اخدت التليفون و دخلت رديت عليها و فهمتها ان حبيبه عندي بتوضب الشقه فقالت هاتستناني نتعشي سوا روحت ليها بالليل و لاقيتها واحده تانيه خالص في لبسها و الميكاب حتي في كلامها عرفت منها انها قعدت تتفرج علي سكس بعد ما سيبتها الصبح و فهمت ان الافلام غيرتها و انها عايزه تعيش الجنس و بقت تشرب حشيش كتير و كأنها عايزه تخرج عن وعيها و بقت تقولي زوبرك و تقول كسي و لاقيتها بتقولي هاوريك فيلم لاقيتها جايبه فيلم اجنبي لواحده بتتناك بجنون و عنف في طيزها و كسها اخدتها و دخلنا غرفة النوم و اول ما دخلنا قلتلها باقولك ايه انا افشخ كسمك قالت افسخ يا كسمك قمت راميها علي السرير و نايم فوقها نقطع شفايف بعض و بقيت اقفش فيها بعنف و قمت مقطع قميص النوم من علي صدرها علشان اطلع بزازها اقطعهم و هي اااه قطعني يا دكري و انا اقولها هاقطع كسمك يا شرموطه تقولي قطع يا خول شرموطتك و كايفها نزلت علي كسها بقيت اقطع فيه مص و لحس و هي اححححح اح كسي هايموتني بقي شرموط قوي بياكلني طول الوقت كنت فاكراه مات انت صحيته قلتلها هادلعه و بقيت اقطع فيه و ارضعه و الحسه و هي تصرخ من الهيجان و تقولي عايزه اتناك و بقيت ابعبصها في طيزها و هي متجاوبه و تقولي حلو اقولها ابعبصك يا شرموطه تقولي بعبص انا شرموطه قمت عليها دخلت زوبري في كسها و قلتلها عايزه تتناكي كده يا شرموطه قالت ايوه كده ارزع فيه متعه المتناك ده قلت ليها عايز انيكك في طيزك الجامده دي قالت نيكها بس متع كسي الاول فضلت انيكها و نشتم بعض لغاية ما جيبناهم قمت من عليها لاقيتها مسكت زوبري و قامت و كأنها عايزه تدوق طعمه حطت لسانها عليه و بقت تمصه شويه شويه و هو غرقان باللبن و عسلها و لاقيتها بتمصه بشهوه لغايه ما هاج تاني قمت منيمها علي بطنها و قلتلها هافتحك في طيزك علشان تبقي مفتوحه من ورا و من قدام وشرموطه رسمي قمت نازل علي طيزها لحستها و بالعب في كسها لغاية ما هاجت و غرقت خرمها من ريقي و بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي تتوجع و تحاول تتعدل اضربها علي طيزها و اقولها نامي يا وسخه لما افتحك و حسيتها عاجبها فضلت ابعبص و ادخل صباعي و دخلت الثاني و هي تتوجع قوي قمت نايم عليها و بدأت ازنق زوبري في خرمها و دخلت راسه و هي بدأت تتوجع اكتر و تصرخ و تحاول تتخلص مني لكني غلبتها و دخلت زوبري فيها و هي كانت هاتموت تحتي و بعد ما دخلته كله ثبته و لم اتحرك بس هي حسيتها انها تعبت قوي تحتي فخرجته براحه قوي اول ما خرج حسيتها انها ردت ليها روحها قمت من عليها قلتلها مالك قالت فشختني بجد حاسه ان طيزي مفشوخه و مش قادره اقوم قعدت الاعبها لغاية ما حست بتحسن اتصلت بالصيديله خليتها تجيب لي مطهر داخلي و مرهم مخدر قمت مخليها تقوم تنضف خرمها و بقيت احط جواه المخدر علشان ترتاح و قعدنا نتكلم و تقولي مع انها بتتوجع بس كانت مبسوطه و انها حست بمتعه لما قطعت القميص عليها و عرفت انها عجبها الجنس بعنف و لاقيتها بتقولي انها كانت عايشه في كبت من سنين و حرمان و انها مبسوطه جدا و حاسه انها رجعت صغيره و بتحب الجنس و بدأت افرجها علي افلام اتنين ستات علي راجل و ستات مع بعض و بشكل غريب تحولت الي مدمنه جنس و افلام و شرب حشيش سخنا علي بعض مع الحشيش قمت منزلها علي زوبري تمص فيه و اقولها مصي سيدك يا وسخه و هي تمصه بعنف و تقولي طعمه حلو قوي نيمتها علي وشها و نزلت الحس طيزها و قعدت ابعبص فيها حسيتها ميتجيبه لان المخدر عمل مفعوله قمت جيبت كريم و دهنت زوبري و دخلته في خرمها و بدأت ادخل زوبري فيها و هي بتتوجع بس بسيط لغاية ما دخل و بقيت بحركه فيها و هي تتوجع بس عاجبها الوجع و بقت تقول اه يا فاشخني افشخ هي لما بتشرب حشيش بتبقي فاجره و بقت تقولي نيكني اقولها فشختك يا متناكه و فتحت طيزك تقولي بتاعتك و تقولي اه اه حلو حلو و بيوجع بس حلو اوجعني و اديني ارزع فيها تصرخ و تقول اي ناار اقولها حلو تقولي جامد فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم في طيزها و هما نازلين في طيزها قالت اححححححح سخن قوي نااااااار مولعه في طيزي خرجته براحه و نمت جنبها و قالت انت تجنن قلتلها انتي اتغيرتي خالص انا متفاجئ بيكي التغير ده و جنونك الجنسي المفاجئ قالت انا من زمان ايام جوزي كنت بحب الموضوع ده و كنا بنعمله كل يوم و لما مات اتحرمت من حاجه بحبها قوي لسنين و كنت لما اتعب احط ايدي علي كسي لغاية ما ارتاح و لما حصل الي بينا شوفت متعه اكبر و احلي في حاجه بحبها قوي و خليتني اتمتع بيها و احبها اكتر سئلتها ايه من الافلام شوفتيه نفسك تجربيه سكتت ثواني و قالت نفسي تكون معانا واحده تانيه قلتلها نفسك تجربي جنس معاها قالت اجرب لو ما عجبنيش هاتمتع معاك قلتلها خلاص نجيب واحده معانا قالت و تفضحنا و قلبناها هزار و ضحك قمنا كان النهار طلع روحت علي شقتي اخدت دش و نمت علشان حبيبه الي هاتجي عندي بعد العصر .... نلتقي في الجزء القادم
تحياتى لك يا فنان استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و شخص آخر
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و شخص آخر
كمل يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و شخص آخر
تحياتي لك يا فنان كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و شخص آخر
Hr5AKPI.md.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: المحترف الرقيق, memo_q, maro R و 10 آخرين
ياريت ينيكهم في طيازهم و يشخ جواهم
الفصل الاول ...
في البدايه احب اوضح ان القصه دي فيها احداث حدثت بالفعل ...
كان عندنا شقه جدي و جدتي بعد وفاتهم دور ارضي مرتفع في حي راقي في عمارة من العمارات القديمه كنا بنأجرها لشركه و بعد انتهاء عقدها رفضنا نجددها لشكوي الجيران لانهم عملوها مخزن فقلنا نوضبها و نحط فيها عفش قديم و خلاص المهم لاقيت نفسي مدبس في موضوع التوضيب بقيت اروح كل يوم علشان الصنايعيه و بدأت اتعرف علي البواب و زوجته و اولاده و بعض البوابين حوالينا و جارتنا الي في الشقه الي امامنا اسمها مدام حنان و دي ست في دور امي ارمله و عيالها عايشين بره مصر بس ست طول اليوم قاعده في البلكونه تشرب سجاير و تتكلم في التليفون بس كانت ظريفه و دمها خفيف و عندها اخبار الشارع كله و كانت كل يوم نتكلم و ادخل عندها نشرب قهوه علشان العمال الي شغالين عرفت ان رجب البواب ده راجل بخيل جدا و زباله و كلب فلوس لكن مراته ام سيد طيبه قوي و الكل بيحبها رجب ده طول اليوم مش موجود الا قليل جدا و مراته هي و سيد ابنها و بنتها حبيبه قايمين بكل حاجه سيد عنده ١٣ سنه و حبيبه ١٥ سنه قاعدين في غرفه مدخلها من جنب العماره الغرفه دي ليها باب علي منور حمامات العماره فيه حمام و مطبخ صغيرين ليهم تحت حمام الشقه الي امامي .. انا باحكي كل ده لان كل الي قلته مهم في قصتنا .. المهم الفتره دي طبعا عرفت ام سيد و سيد و حبيبه و بقيت اهزر معاهم و طلبت منهم يشوفو حد ينضف الشقه و يوضب العفش الي جاي قالو لي احنا معاك نعملك الي انت عايزه طبعا مش مجاني بس انا كنت بارعاهم كويس و خصوصا بعد ما عرفت رجب البواب مش بيديهم مليم و اتفقت معاهم علي راتب شهري لنظافة الشقه و رعايتها زي ما عامله مدام حنان معاهم المهم فعلا فرشنا الشقه و بقيت اجي كتير لدرجه اني قررت اقعد فيها لانها كمان كانت قريبه من شغلي و باقدر اعزم اصحابي براحتي و نشرب و نحشش براحتنا .. و في ليله دخلت الحمام سمعت صوت واحده بتتكلم بصوت واطي بس واصلني بتقول خلص بقي طفيت نور الحمام و فتحت الشباك براحه شوفت من باب غرفة البواب الي علي المنور سرير جنب الباب ظاهر الا المخدات يعني مش شايف راس الي نايم و لا هو يشوفني المهم السرير نايمه فوقه ام سيد رافعه جلابيتها لغاية بطنها و فاتحه رجليها و جوزها نايم فوقها منزل لابسه الابيض الي زي الشورت و بينيك فيها طبعا كانو طافيين نور الغرفه بس فيه لمبه منوره في المنور عامله ضوء في الغرفه مبين كل حاجه هما انا شوفت كده قعدت اتفرج لغاية ما خلص هي جابت اللباس بتاعها و مسحت له زوبره و مسحت كسها و قامت دخلت علي الحمام و هو نام مكانه الحمام في مواجهتي فيه شباك زجاج عريض رفيع جرار معظم زجاجه مكسر يعني الي بيستحمي اقدر اشوفه تقريبا المهم دخلت استحمت و انا باتفرج علي جسمها هي قصيره شويه بزازها متوسطه ليها بطن طيزها كبيره طبعا انا باتفرج و بالعب في زوبري لغاية ما جيبتهم خرجت مش عارف انام من المنظر و بقيت متابع ليهم طول الوقت ابص عليهم و قررت اصور الي بيحصل و فعلا في ليله دخلت ابص عليهم بعد ما بيدخلو ينامو لاقيت ام سيد بتقلع اللباس بتاعها قمت مشغل كاميرا الموبايل وظابطها عليهم من فتحه صغيره في الشباك و بقيت اتفرج من الموبايل لاقيت رجب قام عليها و رازع زوبره في كسها و قعد يرزع فيها و هي ساكته طبعا انا عارف ان العيال نايمه معاهم في نفس الغرفه و لما خلص نام علي السرير و هي قامت برضه تستحمي يعني نفس الي حصل المره الي فاتت و طبعا انا كل ده بصورها المهم بقيت متابع ليهم و صورت ليهم اكتر من فيديو طبعا انا كل يوم ارجع من الشغل استحمي و اخرج اقعد مع اصحابي او اقعد مع مدام حنان لانها كانت فرحانه قوي بوجودي لاني بقيت باقعد معاها و بقينا اصحاب قوي مع الوقت و عرفت كل حياتها من يوم ما اتولدت و بقي الكلام بينا عادي و بقت تسئلني هاتجوز امتي و بقت تاخد راحتها اكتر معايا تدريجيا في لبسها لغاية ما بقت تقعد معايا بحمالات عادي و اقولها حنان من غير مدام هي بيضه مش مليانه طبعا انا ولا بافكر فيها و الحياه عادي بس دماغي مع ام سيد الي بقيت كل يوم باضرب عليها عشره و انا باتفرج علي فيديوهاتها و كانت لما تدخل شقتي تنضفها هي و بنتها حبيبه كنت اقعد ابص علي جسمها و اهزر معاهم و هما اخدو عليا قوي كمان لانها كانت واخده علي مدام حنان قوي و بتحكي ليها كل حاجه و طبعا حنان بتحكي لي و عرفت ان رجب البواب بيعاملهم وحش و ان العيال مش بيحبوه لانه طول الوقت يشتمهم و يضربهم و خرجهم من المدارس و ان مراته مش بتقبله و صابره علشان العيال فلاقيت نفسي باسئلها سؤال لاول مره ندخل فيها هذه المنطقه في كلامنا و كان هو مفتاح الباب سئلتها هو ازاي راجل يعرف يعاشر مراته و عياله نايمين معاه في نفس الغرفه و لا دول مش بيعملو الحاجات دي وضحكت علشان اداري علي سؤالي لاقيت حنان بتقولي ده ما عندوش ددمم بينام معاها و العيال نايمين جنبهم قلتلها ازاي هما كلهم بينامو علي سرير واحد قالت لا البنت بتنام علي كنبه في الاوضه و الواد بيفرش في الارض و هما علي سرير قلتلها طب لو عيل صحي من نومه و شافهم قالت و لا حاجه عنده مش مهم و من هنا بدأ حديثنا يدخل في بوابة الجنس لانها حكت لي انه بينام معاها بالعافيه و هي مش عايزه و ما تقدرش تقول لأ لانه جوزها و كمان هايضربها فقلت ليها بس الست بتبقي عايزه جوزها هي كمان قالت لما بتكون بتحبه انما لو مش بتحبه لأ قلتلها طب بعيد عن الجواز اي ست او راجل بيبقي عايز جنس اكيد هي بيجي عليها وقت بتبقي عايزه و بتفرغ معاه قالت اكيد ماهي هاتعمل ايه طبعا ... احنا بنتكلم جد بس بهزار و تريقه و في يوم رجعت من شغلي عرفت ان رجب و مراته سافرو البلد علشان اخوه مات و سابو العيال مع اخت ام سيد الي ماسكه عماره جنبنا في اليوم ده كنت جايب حشيش حاطه في علبة السجاير و انا داخل لاقيت حنان بتقولي هات سيجاره علشان الواد سيد مش لاقياه من الصبح يجيب لي سجاير نسيت و اديتها العلبه الي معايا لان معايا سجاير جوه كتير نسيت ان فيها الحشيش و انا باغير هدومي افتكرت جريت علي شقة حنان و سئلتها عن علبة السجاير لاقيتها بتضحك و تقولي رميتها قلتلها ترميها و هي مليانه قالت انا حره و بتضحك قلتلها طب مالاقتيش حاجه فيها قبل ما ترميها قالت حاجة ايه قلتلها حشيش ضحكت و قالت لاقيتها فتحت العلبه وطلعتها و اديتهالي و قالت طب مافيش حاجه لاختك حنونه قلتلها عيوني قالت انا شربته زمان قوي مع جوزي قلتلها خلاص اخد دش و ا٥ير و الف سيجارتين و نشربهم قالت ماشي و كانت فرحانه قوي فعلا روحت ليها و معايا سيجارتين هي قالت هاشرب معاك علشان انا دماغي خفيفه و لو حصل حاجه اتصرف بقي طبعا بتقول ده و هي بتضحك موووت ولعنا سيجاره و اخدت نفسين و قالت كفايه شربنا شاي مع السيجاره علشان يعلي الدماغ و انا كنت عايزها تتسطل بصراحه لانها بطبعا بتحب الكلام و لو عملت دماغ هاتحكي الي ماحكتوش و فعلا الدماغ اشتغلت و بقت تضحك علي اي حاجه و كنا قاعدين جنب بعض علي الكنبه لابسه قميص قطن بحمالات لاننا في الصيف و هي مش بتحب التكييف و بتحب المراوح المهم قاعدين جنب بعض علي الكنبه علشان كنا بنشرب من سيجاره واحده انا كنت عايز اكلمها في موضوع ام سيد و لما دماغها اشتغلت ريحت علي الكنبه كده جنبي فقلت ليها مالك قالت حلوه البتاعه دي الي شربناها قلتلها انتي شربتي حاجه ؟ قالت انا مبسوطه قوي قلتلها زي ايام جوزك قالت ايامه كانت احلي كنا بنشرب السيجاره و ندخل علي السرير و ضحكت قلتلها نفسك يكون موجود دلوقتي ضحكت و قالت اه بس فين ده قلتلها خلاص اتجوزي و لاقيت نفسي بعاكسها باقولها و انتي حلوه و دمك خفيف قالت في السن ده ؟ بطل كدب قلتلها طول ما انتي جواكي احساس يبقي لسه مش عجوزه و انتي حلوه فعلا انا مش باكدب لاقيتها حطت ايديها علي خدي و قالت علشان انت بس عنيك حلوه مسكت ايديها و هي علي خدي و بوست كفها لاقيتها اتعدل و بصت لي قوي انا جيت اقرب منها لاقيتها سحبت ايديها و قالت لأ مش هاينفع انا قد امك و انا باتعامل معاك زي ابني و باخد راحتي معاك علي الاساس ده و باعتبرك ابني و صديقي لكن مش هاينفع مسكت ايديها تاني و قلتلها هو ايه الي مش هاينفع قالت الي بتفكر فيه .. قلتلها انتي كمان فكرتي فيه و لو ثواني بس فكرتي و كنتي عايزاه قالت بس ده غلط قمت بايس ايديها تاني و هي قالت علشان خاطري بلاش عرفت انها عايزه و نفسها يحصل بس عقلها رافض قلتلها طب ممكن احضنك مش انتي بتقولي اني ابنك يبقي من حقي احضنك لاقيتها مستسلمه فحضنا بعض و طبعا انا بقيت احسس علي جسمها و ابوسها من كتافها العريانه و رقبتها و هي دايبه في حضني لاقيتها قالت كفاية كده قلتلها خلاص هاسيبك و اقوم بقي تقعدي براحتك قالت ماشي انا قصدت اقوم و اسيبها كده علشان المره الجايه لو اتكررت هاتبقي علشان تتناك و هي كانت كأنها بتهرب من هيجانها و استغرابها انها في السن ده و هاجت علي واحد من سن ابنها المهم دخلت شقتي ناديت علي سيد يجيب لي حاجات جابها و رجع قعد معايا عرفت ان ابوه و امه سافرو البلد علشان عمه مات و انهم هايقعدو حوالي اسبوع طبعا انا زعلان علشان مش هاشوف امه لان الموضوع كبر في دماغي قوي و لازم انيكها المهم روح و انا قاعد بافكر في حنان و الي حصل و اني فعلا هجت عليها مع انها معديه ٦٠ سنه و انها هاجت عليا و لاقيت نفسي عايز انيكها و لانها موضوع سهل لانها هي كمان هاجت عليا و لو كنت قعدت شويه كمان كنت ممكن انيكها قمت ادخل الحمام علشان ادخل انام سمعت حركه في اوضة البواب فقلت هي العيال لسه سهرانين دول كانو بينامو بدري فقلت ابص عليهم فتحت الشباك براحه اشوفهم شوف منظر لم اتوقعه ابدا لاقيت سيد قالع ملط و نايم فوق اخته حبيبه الي هي كمان ملط بس قافله رجليها هي بنت جسمها رفيع حلو و بزازها صغيره قوي و بيضه زي امها و حاضنين بعض و دقيقه و قام من عليها جايب لبنه علي بطنها قام لبس و هي مسحت لبنه بمنديل و قعدو يتكلمو كأن مافيش حاجه حصلت طبعا ده طير النوم من عيني قلت مش رايح شغل و بعت رساله اني اجازه و كان يوم خميس يعني هاقعد ٣ ايام المهم نمت بالعافيه صحيت فطرت و خرجت البلكونه ابص علي سيد و اخته لاقيت حنان قاعده في البلكونه بتقولي انت ما روحتش الشغل ؟ قلتلها اخدت اجازه لاني ما نمتش كويس امبارح ابتسمت و قالت ليه ؟ قلتلها و لا حاجه شاورت لي اني ادخل لها فعلا دخلت عندها سئلت ما نمتش كويس ليه ؟ قلتلها كنت بافكر فيكي قالت ازاي انا قد امك قلتلها انتي عرفتي تنامي قالت طول الليل بتقلب قلتلها يعني احنا الاتنين بنتعذب علشان فارق السن طظ في فارق السن انا مش شايفك كبيره انا معجب بيكي و لاقيت نفسي باقومها من علي الكرسي و باحضنها هي مستسلمه قمت باصص في عينيها و بايسها بوسه طويله هي دابت فيها معايا و قعدت احسس علي جسمها وقفت البوسه و حضنتنتي قوي و قالت تعبتني قوي قلتلها زي ما تعبتك هاريحك قالت طب سيبني دلوقتي و تعالي نتغدي سوا قلتلها و هاجيب معايا سيجارتين ضحكت و قالت ماشي خرجت و انا عايز اشوف سيد و اخته مش لاقيهم في اوضتهم او امام العماره بعد ساعه ظهرت حبيبه نديت عليها دخلت هي بنت شقيه و دمها خفيف و بتاخد علي الناس بسرعه و هي واخده عليا و علي شقتي لانها بتدخلها كل يوم تقريبا انا لاول مره ابدأ اتعامل معاها بشكل مختلف و بقيت اقولها كلمه حلوه في نص كلامنا الاقيها متجاوبه و بترد يعني في مره باقولها برغم صغر سنك بس قمر و ذكيه ردت و قالت مش قمر ده فيه بنات في العماره و الشارع قمر بجد فكرت ان لازم اصورهم و اشوف هاعمل ايه بعدها المهم دخلت لحنان وقت الغدا لاقيتها حاطه لاول مره ميكاب بس خفيف و لابسه كالعاده قميص بحمالات بس مجسم المره دي مش واسع زي غيره و لونه احمر .. هي كأنها عايزه تلبس و تحط ميكاب و جاهزه للنيك بس مكسوفه اتغدينا و عملنا الشاي و شربنا سيجارة الحشيش هي دماغها اشتغلت و بدل ما تريح علي الكنبه زي المره الي فاتت اترمت في حضني و نزلنا بوس في بعض و بقيت احسس علي جسمها و العب في بزازها و طلعت بزازها و قعدت ارضع فيهم و هي بقت تقول ااااه ااااااه و تحسس علي جسمي و تضمني لبزازها قوي نزلت بأيدي علي كسها و بارفعلها القميص قالت مش هنا تعالي جوه دخلنا غرفة النوم اخدتها في حضني و نزلت فيها بوس و لعب و قلعتها القميص و نيمتها علي السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس في كسها لاقيتها بتقولي هاتعمل ايه ؟ قلتلها هابوسه حسيتها ان مافيش حد لحس لها قبل كده نزلت بوست شفايف كسها الناعم و لاقيت كسها بينزل عسل منه خفيف قمت مدخل لساني في كسها سمعت اححححححح ايه ده حلو قو الي بتعمله ده و بقت ماسكه دماغي تزنقها في كسها و انا باقطعها لحس و هي ااااه جامد جامد قمت قلعت كل هدومي و قمت نايم فوقها و مدخل زوبري في كسها شهقت و قالت اعمل جامد جامد بقيت انيكها و اقولها كسك حلو قوي و هي تقولي اعمل اقولها اعمل ايه تسكت قلتلها انيكك تقولي اه يالا بقي اقولها انيكك في كسك بزوبري تقولي ايوه اعمل قوي لاقيتها حضنتني قوي و تقولي غرقتني جامد بقي بانزل فهمت انها بتجيب فجيبت معاها و بوستها و قومت حسيتها مكسوفه قوي قامت اخدت هدومها و جريت علي الحمام انا قمت لبست و قعدت في الصاله مستنيها خرجت و قعدت ولعت سيجاره و بتبتسم اخدها في حضني و قلتلها ايه الجمال ده قالت و هي بتضحك انت سافل قوي قالتها بس مش حلو ضحكت و قالت حلو بس انت عرفت الحاجات دي منين قلتلها حاجات ايه قالت الي عملتها قلت انا عملت ايه غريب فهمت موضوع لحس كسها سئلتها هو جوزك ما كانش بيعمل كده قالت لأ كان بينام فوقي علي طول بعد ما بنبوس بعض و يلعب في صدري قلتلها هو انتي عمرك ما سمعتي عن واحده بيتعمل معاها كده قالت احنا من زمن عيب الكلام ده سئلتها سمعتي عن الافلام السكس قالت كتير بس عمري ما شوفتها قلتلها انتي محتاجه تاخدي دروس و انا قلت هاتبقي خبره طلعتي خيبه ضحكت قالت خلاص علمني و قعدنا نهزر و اتفقنا افرجها علي سكس تتعلم منه ..... نلتقي في الجزء التاني دعمكم علشان اكمل

الفصل الثاني ...

سيبت حنان و روحت و انا مبسوط قوي و دماغي شغاله في حنان و ام سيد و حبيبه الي شوفتها بتتناك من اخوها و بقيت مشوش فحسيت اني عايز انام نمت و صحيت لاقيتها بقت ١٢ بالليل بصيت علي سيد و اخته لاقيتهم لسه في الشارع دخلت اخدت دش و اكلت و عملت شاي و ولعت سيجاره حشيش و قعدت اشربها حسيت انهم دخلو الاوضه اخدت موبايلي و سيجارة الحشيش و قعدت ابص عليهم لاقيت حبيبه قاعده علي السرير و سيد في الحمام خرج باللباس فقط و هي دخلت بعده و خرجت قعدت علي طرف السرير و بتكلم سيد لاقيته قعد جنبها و قعدو يتكلمو و انا مش سامعهم بس باصورهم فيديو لاقيت حبيبه بدأت تلعب في زوبر سيد من فوق اللباس و هي بتكلمه و هو حضنها و باسها من خدها نامت علي ظهرها و قلعت بنطلونها و الاندر و نامت و فتحت رجليها و هو قعد علي الارض يلحس في كسها حسيت ان حبيبه هي الي بتدير الموضوع مش هو بعد ما لحس ليها نيمته و طلعت زوبره و قعدت تمص فيه و بعدها قلعت الجزء الي فوق و خليته يرضع بزازها الصغيره الحلوه و بعدها نامت علي ظهرها و نام فوقها و هي قافله رجليها و قعد يزنق فيها لغاية ما جابهم علي بطنها برضه و قام يمسحو بعض بالمناديل و لما بدأو يلبسو سبتهم و طبعا انا هاتجنن و هايج جدا بس فهمت كده ان حبيبه هي الي بتقود العلاقه بينهم يمكن لانها الكبيره المهم قلت اكلم حنان اشوفها نايمه و لا صاحيه هي لما بتنام بتقفل جرس الموبايل فقلت لو ردت تبقي صاحيه اتصلت لاقيتها بترد عليا عرفت انها لسه صاحيه و قعدت اهزر معاها و اقولها عروسه بقي اتفقنا اروح ليها بعد ساعه تقوم صحصحت كده و نشرب سوا قهوه اخدت معايا اللاب و دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر مش قميص عادي و حاطه ميكاب و بيرفيام و كأنها عروسه ولعنا برضه سيجارة حشيش و اتكلمنا شويه فهمت منها ان موضوع الجنس كان روتيني جدا طول عمرها و انها سمعت من هزار الستات مع بعض عن افلام السكس و حاجات بتحصل فيها بس عمرها ما شافته شغلت اللاب علشان اشغل فيلم سكس قلت اجيب فيلم لواحده كبيره في السن مع واحد من سن ابنها علشان يشجعها و يكون قريب من واقعنا قعدنا نتفرج و بنحشش و هي مركزه قوي فيه و خصوصا موضوع المص و اللحس لانها طلبت تعيده تاني قلتلها عجبك لما لحست كسك قالت قوي قوي انتو كمان بتحسو نفس الاحساس لما واحده بتمص ليكم قلت اكيد طبعا بنتفرج و احنا بنلعب في بعض و بنبوس بعض قلتلها تعالي ندخل جوه اخدنا حاجاتنا و دخلنا و شغلت اللاب جنب السرير و قلعها و قلعت ملط و قعدنا علي السرير قلتلها بصي انا بحبك و باحترمك و اكيد انتي كمان تعالي نتفق الي بيحصل هنا مالوش دعوه بحياتنا كوني حره بلاش كسوف اتكلمي اشتمي قولي كل حاجه و اعملي كل حاجه نفسك فيها مهما كانت شغلت فيلم تاني بس عربي فيه واحده و هي بتتناك بتشخر و تشتم و بتتناك بجنون و قعدنا نتفرج نزلت لحست كسها و اقولها كسك عسل يا بت تقولي انت الي عسل يا حبيبي اقولها كسك بياكلك تقولي قوي اقولها عايز يتناك تقولي جامد اقولها عايز يتناك من مين سكتت شويه و قلتلها عايز يتناك من زوبري قالت ايوه قلتلها عايز يتناك من مين قالت من زوبرك قمت نايم جنبها و قلتلها زوبري ده ؟ مسكته و قالت ايوه و قامت قربته من بوقها و لحسته بطرف لسانها و باسته و بدأت تمص فيه زي الفيلم و كان واضح انه عجبها المص نمنا عكس بعض و بقيت الحس لها و هي تمص ليا و بدأت تتكلم عادي و تقولي قطعه الهايج ده و بدأت تشتم زي الي في الفيلم و تقولي الحسه الهايج نمت علي ظهري و قعدت بكسها علي زوبري و بقت تتنطط عليه زي القيلم و تصرخ اه نيكني نيكني هاموت علي زوبرك اقولها عايزه تتناكي زي الشرموطه دي تقولي ايوه قمت نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و باقولها طب خدي علشان تبقي زي الشرموطه دي و هي تسخن اكتر و تقولي نيك يا خول نيك الشرموطه بتاعتك زي ما كانت بتقول في الفيلم و كان واضح ان الموضوع كان بيهيجها اكتر و بقينا ننيك و هي اه نيكني يا راجل نيك ده طلع النيك حاجه تانيه غير الي كنت اعرفها بحبك و فضلت انيكها لغاية ما جيبناهم سوا و كملنا سهرتنا للصبح نتفرج علي افلام عربي و هي كأنها بتتعلم الصبح دخلت شقتي و سيبت عندها اللاب و نمت صحيت العصر اتصلت بيها لم ترد قلت اكيد نايمه لما تصحي هاتكلمني طلبت غدا و لاقيت حبيبه بتخبط عليا مع الدليفري اخدت منه الاكل و دخلت تبص لو فيه اطباق عايزه تتغسل او زباله عايزه تخرج و بقيت اهزر معاها و خليتها اتغدت معايا و قعدنا نهزر و بدأت اعاكس فيها و اقولها انها حلوه و جسمها حلو هي بتبتسم و تهزر فلاقيت نفسي باقولها تعرفي اني معجب بيكي قوي قالت ازاي قلتلها اعجاب راجل لبنت و انتي بنوته حلوه و اي واحد ممكن يعجب بيكي قالت انا كمان معجبه بيك حطيت ايدي علي خدها لاقيتها بتحط خدها علي ايدي لمست شفايفها بصباعي لاقيتها متجاوبه معايا قلتلها انا معجب بيكي بقالي كتير و هاتجنن عليكي و علي الشفايف الي تجنن دي لاقيتها بتشيل ايدي و تقولي بس انا مش بحب كده و حسيتها عايزاني اتحايل عليها قمت قايل لها علي فكره انا شوفتك قالت شوفتني ازاي قلتلها اقولك و ما تتخضيش قالت بثقه و غرور كده قول قمت مشغل ليها الفيديو لاقيتها تنحت طفيته و قلتلها ما تخافيش و لو مش عايزاني هامسح الفيديو و كأن مافيش حاجه حصلت اخدت بعضها و خرجت من غير ما تتكلم بعد ساعه رجعت و قالت لي انا عرفت انت صورت الفيديو ازاي و انا مش زعلانه و قعدنا نتكلم و فهمت منها انهم من صغرهم و هما بيشوفو ابوهم و امهم و هما عاملين نايمين و ان الموضوع بدأ مع اخوها لما مسكته بيحسس عليها و هي نايمه في الاول خافت بعدها عجبها و بقت تسيبه لغاية ما في يوم صحيت فجأه بعد ما سابته يحسس عليها لغاية ما وصل لكسها ضربته و بعدها بقت تخليه يعمل الي هي تقوله عليه و انها مسيطره عليه و انها شافت ده في افلام سكس فسئلتها لعبتي في طيزه قالت بعبصته فيها و انه بيعمل اي حاجه تطلبها و ده بيبسطه قوي قلتلها انا نفسي فيكي قوي و لو مش عايزه يبقي خلاص قالت لأ انا عايزاك و باستني من شفايفي بس خليها بكره اجيلك العصر كده بتبقي العماره هاديه و سيد عارف اني باوضب شقتك قعدنا اتكلمنا شويه و فرجتها علي فيديوهات ابوها و امها و فيديوهاتها و هي بتستحمي قالت واضح ان امي عاجباك هي كمان قلتلها بصراحه اه ضحكت و قالت عايز تنيكها هي كمان ضحنا شويه و لاقيت حنان بتكلمني اخدت التليفون و دخلت رديت عليها و فهمتها ان حبيبه عندي بتوضب الشقه فقالت هاتستناني نتعشي سوا روحت ليها بالليل و لاقيتها واحده تانيه خالص في لبسها و الميكاب حتي في كلامها عرفت منها انها قعدت تتفرج علي سكس بعد ما سيبتها الصبح و فهمت ان الافلام غيرتها و انها عايزه تعيش الجنس و بقت تشرب حشيش كتير و كأنها عايزه تخرج عن وعيها و بقت تقولي زوبرك و تقول كسي و لاقيتها بتقولي هاوريك فيلم لاقيتها جايبه فيلم اجنبي لواحده بتتناك بجنون و عنف في طيزها و كسها اخدتها و دخلنا غرفة النوم و اول ما دخلنا قلتلها باقولك ايه انا افشخ كسمك قالت افسخ يا كسمك قمت راميها علي السرير و نايم فوقها نقطع شفايف بعض و بقيت اقفش فيها بعنف و قمت مقطع قميص النوم من علي صدرها علشان اطلع بزازها اقطعهم و هي اااه قطعني يا دكري و انا اقولها هاقطع كسمك يا شرموطه تقولي قطع يا خول شرموطتك و كايفها نزلت علي كسها بقيت اقطع فيه مص و لحس و هي اححححح اح كسي هايموتني بقي شرموط قوي بياكلني طول الوقت كنت فاكراه مات انت صحيته قلتلها هادلعه و بقيت اقطع فيه و ارضعه و الحسه و هي تصرخ من الهيجان و تقولي عايزه اتناك و بقيت ابعبصها في طيزها و هي متجاوبه و تقولي حلو اقولها ابعبصك يا شرموطه تقولي بعبص انا شرموطه قمت عليها دخلت زوبري في كسها و قلتلها عايزه تتناكي كده يا شرموطه قالت ايوه كده ارزع فيه متعه المتناك ده قلت ليها عايز انيكك في طيزك الجامده دي قالت نيكها بس متع كسي الاول فضلت انيكها و نشتم بعض لغاية ما جيبناهم قمت من عليها لاقيتها مسكت زوبري و قامت و كأنها عايزه تدوق طعمه حطت لسانها عليه و بقت تمصه شويه شويه و هو غرقان باللبن و عسلها و لاقيتها بتمصه بشهوه لغايه ما هاج تاني قمت منيمها علي بطنها و قلتلها هافتحك في طيزك علشان تبقي مفتوحه من ورا و من قدام وشرموطه رسمي قمت نازل علي طيزها لحستها و بالعب في كسها لغاية ما هاجت و غرقت خرمها من ريقي و بقيت ابعبص فيها و ادخل صباعي تتوجع و تحاول تتعدل اضربها علي طيزها و اقولها نامي يا وسخه لما افتحك و حسيتها عاجبها فضلت ابعبص و ادخل صباعي و دخلت الثاني و هي تتوجع قوي قمت نايم عليها و بدأت ازنق زوبري في خرمها و دخلت راسه و هي بدأت تتوجع اكتر و تصرخ و تحاول تتخلص مني لكني غلبتها و دخلت زوبري فيها و هي كانت هاتموت تحتي و بعد ما دخلته كله ثبته و لم اتحرك بس هي حسيتها انها تعبت قوي تحتي فخرجته براحه قوي اول ما خرج حسيتها انها ردت ليها روحها قمت من عليها قلتلها مالك قالت فشختني بجد حاسه ان طيزي مفشوخه و مش قادره اقوم قعدت الاعبها لغاية ما حست بتحسن اتصلت بالصيديله خليتها تجيب لي مطهر داخلي و مرهم مخدر قمت مخليها تقوم تنضف خرمها و بقيت احط جواه المخدر علشان ترتاح و قعدنا نتكلم و تقولي مع انها بتتوجع بس كانت مبسوطه و انها حست بمتعه لما قطعت القميص عليها و عرفت انها عجبها الجنس بعنف و لاقيتها بتقولي انها كانت عايشه في كبت من سنين و حرمان و انها مبسوطه جدا و حاسه انها رجعت صغيره و بتحب الجنس و بدأت افرجها علي افلام اتنين ستات علي راجل و ستات مع بعض و بشكل غريب تحولت الي مدمنه جنس و افلام و شرب حشيش سخنا علي بعض مع الحشيش قمت منزلها علي زوبري تمص فيه و اقولها مصي سيدك يا وسخه و هي تمصه بعنف و تقولي طعمه حلو قوي نيمتها علي وشها و نزلت الحس طيزها و قعدت ابعبص فيها حسيتها ميتجيبه لان المخدر عمل مفعوله قمت جيبت كريم و دهنت زوبري و دخلته في خرمها و بدأت ادخل زوبري فيها و هي بتتوجع بس بسيط لغاية ما دخل و بقيت بحركه فيها و هي تتوجع بس عاجبها الوجع و بقت تقول اه يا فاشخني افشخ هي لما بتشرب حشيش بتبقي فاجره و بقت تقولي نيكني اقولها فشختك يا متناكه و فتحت طيزك تقولي بتاعتك و تقولي اه اه حلو حلو و بيوجع بس حلو اوجعني و اديني ارزع فيها تصرخ و تقول اي ناار اقولها حلو تقولي جامد فضلت ارزع لغاية ما جيبتهم في طيزها و هما نازلين في طيزها قالت اححححححح سخن قوي نااااااار مولعه في طيزي خرجته براحه و نمت جنبها و قالت انت تجنن قلتلها انتي اتغيرتي خالص انا متفاجئ بيكي التغير ده و جنونك الجنسي المفاجئ قالت انا من زمان ايام جوزي كنت بحب الموضوع ده و كنا بنعمله كل يوم و لما مات اتحرمت من حاجه بحبها قوي لسنين و كنت لما اتعب احط ايدي علي كسي لغاية ما ارتاح و لما حصل الي بينا شوفت متعه اكبر و احلي في حاجه بحبها قوي و خليتني اتمتع بيها و احبها اكتر سئلتها ايه من الافلام شوفتيه نفسك تجربيه سكتت ثواني و قالت نفسي تكون معانا واحده تانيه قلتلها نفسك تجربي جنس معاها قالت اجرب لو ما عجبنيش هاتمتع معاك قلتلها خلاص نجيب واحده معانا قالت و تفضحنا و قلبناها هزار و ضحك قمنا كان النهار طلع روحت علي شقتي اخدت دش و نمت علشان حبيبه الي هاتجي عندي بعد العصر .... نلتقي في الجزء القادم

الجزء الثالث ...

بعد التغيير الي حصل لحنان و تحولها من ست كبيره محترمه و ليها مكانه و هيبه عند الكل و انا كنت باعتبرها زي والدتي و قعدتي عندها كل الناس اتعودت عليها لانهم عمر ما حد يفكر اي تفكير فيها غلط و الكل كان بيشوفني ابنها فعلا تحولت حنان الي شرموطه فاجره معايا برغم سنها و جنونها للجنس و الافلام السكس الي بقت مدمنه ليها لدرجة انها بقت مشغلاها طول اليوم و الحشيش الي بقت تحبه قوي لدرجة انها طلبت مني اشتري ليها و طبعا انا قلت في البدايه انها مدمنه سجاير و بتشربها امام الكل عادي و خصوصا اننا في منطقه قديمه و راقيه و خلاص اتفقنا ان لقاءنا كل ليله ادخل عندها بعد ما باب العماره يتقفل في الليل و البواب يدخل غرفته خلاص و اخرج من عندها الصبح و طول اليوم نتعامل عادي امام الناس .. المهم انا بعد ما خرجت من عندها الصبح روحت انام علشان اتفاقي مع حبيبه انها هاتجيلي بعد العصر فعلا صحيت اخدت دش و اتغديت و شربت سيجارة حشيش و قعدت انتظرها و فعلا لاقيتها جت و اول ما دخلت اخدتها في حضني و قلتلها لو جايه خايفه مني يبقي بلاش و ما تخافيش قالت في البدايه كنت مرعوبه بس لما فكرت لاقيت اني معجبه بيك و انك ابن ناس و مش بتاع فضايح و كلام ده لانك حتي لو حد شافه صحيح هاتفضح بس انت كمان هايبقي شكلك وحش و انا عايزاك و هاسيبلك نفسي خالص بس بشرط .. افضل بنت زي ما انا انا كنت باقفل رجلي مع سيد علشان عيل و ممكن يفضحني لكن انت كبير و هاتحافظ عليا .. توعدني ؟ قلتلها طبعا اوعدك لاني هاخاف عليكي حضنا بعض قوي و اخدتها علي غرفة النوم و بقينا نحضن و نبوس بعض برومانسيه قلعتها عبايه كانت لابساها لاقيتها لابسه براه اسود صغير علي قد بزازها الصغيره الي علي جسم صغير بس مجسم بشكل يجنن و تحت اندر اسود زيه علي وسط بطياز مدوره تهبل لاقيت نفسي اتجننت عليها و بقينا نبوس بعض كحبيبين غايبين عن بعض سنين و بحسس علي جسمها قلعتني التيشيرت بتاعي و حطت خدها علي صدري و تحسس علي صدري نيمتها علي السرير و قعدت ابوسها و احسس عليها و نزلت طلعت بزازها الصغيره البيضه بحلمات وردي رضعتها لاقيتها بتقولي اه يا حبيبي دلعني بقيت ارضع فيهم و ادخل بزها تقريبا جوه بوقي قلعتها البراه و بقيت ارضعهم و العب فيهم و هي اه يا حبيبي اه بحبك قوي و انا اقولها و انا كمان و بحسس علي وسطها لغاية ما نزلت علي كسها بقيت احسس عليه براحه من فوق الاندر و هي بقت تقول اه بهيجان اكتر و بقت تحرك رجليها من هيجانها نزلت ابوس في بطنها و انزل علي كسها و باقلعها الاندر لغاية ما ظهر كسها الصغير الابيض الوردي البكر ده و نازل منه عسل مخليه بيلمع حطيت لساني الحسه سمعت احححح بدأت الحسه و ابوسه و العب بلساني فيه و هي تتلوي و تقول احححححح ااااأاه عجبك يا حبيبي اقولها هو ايه ؟ تقولي كسي عجبك اقولها يجنن كسك عسل تقولي ااااه يا حبيبي بحبك قوي قمت قالع بنطلوني و نمت جنبها و قلتلها مش نفسك تشوفي ده بصت لزوبري و هجمت عليه و نزلت فيه مص و كأنها بتاكله و تقول حبيبي ده بحبه قوي يجنن زوبرك قوي كسي هايموت عليه قلتلها ريحي كسك قامت قاعده علي زوبري بكسها طبعا ما دخلتوش بقي بين شفايف كسها و بقت تدعكهم في بعض و بقت زي المجنونه و تقول اااه اااه يا كسي يا ابن المتناكه هايج علي طول ابن الوسخه نيكه بزوبرك الحلو نيك هاموت و طبعا انا ماسك بزازها بادعك فيهم و هي بتدعك كسها في زوبري و هايجه بجنون و تقول ااااه جامد نيكني جامد كسي مولع هايج هايموت علي زوبر ينيكه قوي و تدعك جامد لغاية ما اترمت فوقي و تبوسني جامد عرفت انها بتجيب جابت و اترمت عليا في حضني قالت بحبك بجد و نامت جنبي و هي ماسكه زوبري بتلعب فيه و تقول تعرف انك اول زوبر يلمس كسي فقلتلها ليه هو اخوكي زوبره ما لمسوش قالت خالص علشان كنت بخاف يفتحني قلتلها طب مافيش حد تاني غير اخوكي قالت هو لو كان فيه حد كنت عملت كده مع اخويا هنا لو عرفت واحد تاني يوم الشارع كله بيعرف قلتلها اشمعني انا طيب قالت لانك مش من هنا و لا تعرف حد و محترم و كبير قلتلها شكرا اتعدلت و قامت تمص زوبري و تقولي هاتهم في بوقي عايزه اعرف طعمهم عامل ازاي قلتلها عرفتي الحاجات دي منين قالت الافلام السكس قعدت تمص فيه لغاية ما فعلا جيبتهم في بوقها بس هي اول ما جيبتهم خرجته و كملت علي شفايفها و وشها خلصت قعدت تلعب فيه و هو غرقان في لبنه و تلعب في وشها الغرقان بلبني هو كمان و سئلتني انسطت قلتلها قوي قالت و انا كمان قامت دخلت الحمام و خرجت تلبس و انا دخلت و خرجت البس لاقيتها قاعده مولعه سيجاره و كنت اول مره اشوفها بتدخن قلتلها انتي بتدخني قالت خفيف قعدت جنبها و اخدتها في حضني زي اي حبيبين و بقت تحكي لي حكايتها مع اخوها و ان السبب ابوهم الي بينيك امهم و هما موجودين و انه واطي و بتكرهه لانه وسخ يعرف واحد قريب من المنطقه بيأجر شقق مفروشه و خدامين شراميط و ابويا الخول شغال معاه معرص و ياريته بنشوف منه غير الشتيمه و الضرب و كل فلوسه علي البلد بيشتري مواشي بيتاجر فيها مع اخوه الي مات قلتلها طب و امك ضحكت و قالت امي عاجباك صح ؟ قلتلها جدا قالت شكلك بتاع نسوان قلتلها انا باعشق الجنس و باحب الي بيبقو سكس زيك انتي و امك ضحكت و قالت مش عايز تنيك سيد هو كمان قلتلها بهزار لو طيزه حلوه انيكها قالت اطمن حلوه قلت خلاص انيكها كل ده بنقوله و بنضحك يعني بنهزر قلتلها تعرفي اجمل حاجه فيكي انك بتحبي الجنس مش مجرد عايزه تتناكي و خلاص قالت عايز ايه من واحده من اول ما وعيت علي الدنيا و هي بتشوف ابوها بينيك امها و ماكنتش فاهمه بيعملو ايه في الاول و بعدها فهمت و كنت باقعد ابص علي كسي و اشوف ابويا بيدخل زوبره فين في كس امي و طبعا كنت باحط صباعي ده حسسني بالمتعه من و انا طفله و بقيت بالعب في كسي كتير و بقيت باحب اتفرج عليهم و انا عامله نفسي نايمه علي الكنبه و كنت بابقي شايفه كل حاجه و كنت باجيب شهوتي عليهم من تحت الغطا قلتلها و اخوكي قالت نفس الموضوع بس هو طبعا اتجرأ عليا لانه مافيش غيري امامه و كنت لما بنام في الصيف ممكن تترفع جلبيتي لغاية وسطي و ده هيجه و كان بيجيبهم و هو بيحسس عليا خفيف و كنت باحس بيه و اعمل نفسي نايمه لغاية ما اتجرأ يلمس كسي انا خوفت ففتحت عنيا هو كان هايموت من الخوف لان ابويا لو عرف هايقتله بجد مش هزار انا هديته و صعب عليا و فكرت مادمت انا باكون مبسوطه لما بيحسس عليا يبقي ابسطه و انبسط و نبقي سر بعض قالت لي هو طيب قوي و غلبان قلتلها انا عارف و قالت هو بيسمع كلامي في اي حاجه اقولها له قلت ليها كويس فقلت ليها بس امك اكيد بتنبسط مع ابوكي قالت زمان من ساعة ما اشتغل معرص و امي قرفت منه و بقت مش طايقاه و خصوصا انها عارفه انه بينيك الشراميط الي بيسرحهم في الشقق المفروشه ضحكت و قالت اهدي لما تيجي نبقي نشوف و قامت علشان تشوف اخوها و هي خارجه حضنا بعض و بوسنا بعض و قالت انا مبسوطه قوي انت مبسوط ؟ قلتلها قوي خرجت و قالت اشوفك بكره و انا قعدت افكر في الي حصل و الي قالته و هاشوفها ازاي لما ابوها و امها يرجعو اتصلت بحنان لاقيتها بره قالت بتشتري حاجات و راجعه و انها كانت فكراني نايم علشان كده ما اتصلتش لما صحيت و اتفقنا نتقابل في موعدنا بعد ما باب العماره يتقفل ادخل لها قمت لبست و روحت اشتريت حشيش و اتصلت بمديري في الشغل طلبت منه اجازه اسبوع هو وافق و قلت كده بقيت فاضي لما اشوف هاعمل معاهم ايه و بصراحه كبرت في دماغي اني اقابلهم ببعض لان حنان نفسها تمارس جنس مع واحده و حبيبه شكلها هي كمان فاجره و ممكن توافق بس بقيت افكر ازاي اعمل كده و اجمعهم ... المهم حنان رجعت و كلمتني و اتفقنا نتعشي سوا دخلت ليها بعد ما الباب اتقفل لاقيتها عامله شعرها عند الكوافير و مانيكير و لابسه قميص نوم احمر و حاطه ميكاب كتير قلتلها ايه القمر ده قالت عجبتك حبيبي قلتلها تجنني حضنتها و بوستها و دخلت لاقيتها عامله عشا حلو اتعشينا و طبعا طول العشا نأكل بعض و تتشرمط عليا و بعدها عملت شاي و قعدنا نشرب حشيش معاه و هي في حضني و بنتفرج علي سكس طبعا هي من كتر الفرجه بقت تختار افلام معينه تفرجها لي لاحظت انها معظمها جماعي اتنين ستات علي راجل او فيلم كله شتايم و بهدله و احنا بنتفرج قلتلها نفسك في مين يمارس معانا لو فكرتي في واحده فكرت شويه و قالت مش عارفه بس عايزه واحده تكون تحب تعمل كده زيهم تقصد يلعبو لبعض و هما بيتناكو فقلت ليها طب تحبيها كبيره و لا شابه قالت مش عارفه انا نفسي اجرب العلاقه لانها بتهيجني قوي قلتلها اقولك سر قالت قول قلتلها انا هجت مره علي البت حبيبه و مره علي امها ضحكت قوي و قالت انا كنت حاسه كنت باشوفك و انت بتبص علي طياز الوليه بس كنت باقول مش تقصد بس حبيبه دي عيله بالنسبه ليك قلتلها هاتفرق ؟ قالت لأ ما انا اهو بتناك من واحد قد ابني بس مظبطني قلتلها يبقي هي هاتظبطني ضحكت و قالت يعني عايز تنيك المره و بنتها انت زوبرك ده عايز ينيك الكل و مسكت زوبري و بتضحك و كانت خلصت السيجاره الي معاها و دماغها راحت و نامت جنبي علي السرير حضنتها و قلتلها بس ايه الفجر ده قالت علشان تعجبك الشرموطه و ضحكت بوستها و قعدت العب في جسمها و هي تحضني طلعت بزازها لاقيتها لازقه عليه تاتو بشكل ورده حمرا قلتلها يالهوي انت بقيتي فاجره و بقيت اكل بزازها و هي ااااه قطعهم ولاد الوسخه دول بياكلوني دلعني ادلعك يا حبيبي و نزلت بإيدي رفعت قميص النوم و نزلت الحس كسها لاقيتها حاطه تاتو علي شكل قلب فوق كسها نزلت الحسه و هي ااااه يا حبيبي هاتجنن و انا اقولها ايه الجمال ده تقولي عجبتك اقولها انتي و لا اجدع شرموطه بقيت الحس كسها و ابعبصها في طيزها و هي بقت نار و صوتها علي و لاقيتها بتقولي عايز تنيك البت و امها يا خول قلتلها اه قالت و تخليني انيكهم معاك قلتلها نفشخهم سوا طبعا الكلام ده بتقوله و احنا مولعين من الهيجان مع الحشيش بيخلينا نهيج اكتر و بقيت ادخل صباعي في طيزها و اخرجه بسرعه و انا بالحس كسها و انيكها بلساني و هي مستسلمه للمتعه و تقول اححححححح جامد اقولها عايزه تنيكيهم معايا قالت اه و تفشخنا نيك قمت فوقها و دخلت زوبري في كسها و اقولها انيكهم كده تقولي ايوه كده جامد ... طبعا هي بتقول بهيجان و صوت عالي ... اقولها و انتي هاتنيكيهم معايا ازاي قالت الحس كسهم و انت بتنيكهم و يلحسو لي كسي و انت بتنيكني ااااه جامد بقي نيك المعرصه الشرموطه بتاعتك بقي و متعني و انا بانيك و ارزع فيها قمت قالبها علي وشها و نزلت الحس خرم طيزها و غرقته بريقي و غرقت زوبري بريقي و نمت فوقها و بدأت ادخل زوبري فيها هي كانت بتتوجع بس مستسلمه خالص علشان يدخل بعد ما دخل سيبته شويه و بدأت احركه و هي بقت تتوجع بسيط اقولها حاسه بإيه تقولي وجع حلو كمل اديني بقيت ازود في سرعتي و هي بقت الاه تعلي بس تحسها متمتعه و بتفنس طيزها ليا و تقولي اديني افشخ افشخ اححححححح طيزي بقت متناكه زي كسي و انا الشرموطه بتاعتهم قلتلها طيزك بتاكلك قالت و كسي هايموتني قمت قالبها و نيمتها علي ظهرها و نمت فوقها و فضلت ارزع فيها لغاية ما جيبناهم سوا و قمت من عليها و دخلنا الحمام نستحمي سوا و عملت معاها واحد في طيزها في الحمام و خرجنا قعدنا نتكلم فسئلتها بجد كلامك انك موافقه علي حبيبه و امها قالت احنا بقينا مجانين بس ازاي و حبيبه بنت طب قول امها يبقي معقول و ضحكت قلت المهم انك موافقه قالت ازاي هايحصل قلت نفكر و واحده واحده ممكن حد يجي منهم و دول هايبقي ستر علينا قالت بس مش عايزين فضايح قلت طبعا اكيد .. قعدت معاها شويه كمان نتكلم و الفجر قمت دخلت شقتي بصراحه كنت هاموت من التعب اترميت علي السرير نمت للصبح ..... نلتقي في الجزء القادم .. دعمكم علشان اعرف انها عاجباكم
حلوه جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde, Hicham Yoseef792008, Shded² و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%