NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
حبيت اعمل الموضوع دا للناس الي يعرفو مواضيعي قبل كدا و الي ميعرفوش يدخلو عندي و يشوفو
دلوقتي انا عايزه افهمكوا حاجه ان التحول من غير اشراف طبيب مختص دا صعب جدا وخطر فا لازم يبقي في طبيب مختص اما لو مفيش طبيب مختص في بلدك يعني مش هتقدر تتحول خالص زي مصر كدا
وياريت الي عنده معلومات عند دكاتره يقدرو يساعدوا يبقي كتر خيرهم
دلوقتي الحاجه الامنه هي الجرعات الصغيره جدا هي تأثيرها هيكون بطئ بس مش مهم
انا حبيت اوضح في موضوعي الي فات عن حقن هرمونات الانوثه انما دي خطر جدا ياجماعه لأنها جرعاتها عاليه اوي حتي لو عندك هرمونات الذكوره مرتفعه جدا برضو متاخدهاش
اكتر جرعه امنه هي ديان 35 و يتاخد حبه واحده بس ولو قدرتو تقسمو البرشامه علي جرعتين في اليوم يبقي احسن

التحول ياجماعه حاجه خطيره جدا نفسيا لأن الدكتور النفسي المتخصص في المواضيع الي زي دي هو الي يقدر يحدد انت تتحول او لا لأن انت ببساطه ممكن ميكونش عندك اضطراب هويه جنسيه دائم فا بعد ما تتحول هتندم جدا و هتكره نفسك انا عامله المواضيع دي للحالات القصوي جدا و ياريت تقرأ اكتر في مواضيع الانحراف الجنسي و اضطراب الهويه الجنسيه و انا هنزل كل يوم موضوع عن الامراض دي والاحسن تكلمني برايفت
ياريت محدش يتهور و يهون عليه صحته النفسيه و الجسديه ويعمل اي حاجه بدون طبيب مختص
انا اعرف دكاتره نفسيين بس الي عندو دكاتره هرمونات يقدرو يساعدو يكلمونى برايفت وهكون شااكره جدا ليهم و كمان علشان نساعد كل الناس الي زينا
مش بس الصحه الجسديه مهمه لا الصحه النفسيه اهم بكتير فا محدش يبدأ من تلقاء نفسه
ومش اي ترانس تصدقوه زي هيفاء ماجيك مثلا طلعت قالت انها عملت زرع رحم وحملت واجهضت بس دا مش حقيقي لازم اي حاجه نشوفها منصدقهاش غير بعد بحث طويل
متاخدش جرعه كبيره لأن هرمونات الانوثه عندك ممكن تكون عاليه شويه او هرمونات الذكوره تبقي قليله فا بالتالي هتضر جدا وهيجيلك مشاكل مش لطيفه فا ياريت نلتزم بأقل جرعه و الكلام دا للحالات القصوي جدا جدا ياريت محدش يبدأ غير بعد ما يروح للدكتور انا عملت الموضوع دا للناس الي بتتعذب في حياتها جدا و الي نفسهم يموتوا علي انهم يعيشو ك ولاد فا حبيت اساعدكم بأي طريقه امنه و الاحسن برضو انك تعمل تحاليل و تشوف هرمونات الذكوره و الانوثه و تعمل تحاليل واشعه علي الاعذاء التناسليه و الغده الدرقيه و اهم حاجه الدكتور النفسي محدش يستخف بأي كلمه بقولها
في الاول مكنتش بحط تحذيرات كتير بس في واحده نبهتني علي الموضوع دا
انا عملت مواضيع عن حقن الانوثه بس انا كنت بشرحها ياريت محدش يتعاطي الحقن دي لأن جرعاتها كبيره اوي اوي

ياريت تدخلوا و تشوفو مواضيعي لأن الموضوع دا لوحده مش كافي وزي ماقولت لازم تقرأو اكتر عن الاضطرابات النفسيه
و برضو للمره التالته الي يعرف دكتور هرمونات يكلمني برايفت
الشيميل دي مجرد مرحله انتقاليه مش اكتر و الموضوع دا مش للبايسكشوال

• عجبني
التفاعلات: مريم بنوتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%