NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

hazemjaco

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عايز انيك طيز اختي مش قادر عايز طريقه تكون فعاله و سريعه اوصل لطيزها اللي هي عندها ٢٤ سنه مساعده ارجوكم.

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: هانى سلامه, aymen htm, salmaaklaas و 4 آخرين
اذا لقيت طريقه علمني

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: قحبة اخويا و نفسي انيك اختي في طيزها
انا عايز انيك طيز اختي مش قادر عايز طريقه تكون فعاله و سريعه اوصل لطيزها اللي هي عندها ٢٤ سنه مساعده ارجوكم.
كلمني خاص

هيجها الاول يامعلم وهى اللى هتفتحلك رجليها

لو انت أصغر منها ف بلاش عشان مش هتعرف

و انا كمان بدي نيك اختي انا 23 و هي 27 ماقدرت اصبر اكثر من هيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: هانى سلامه، salmaaklaas و قحبة اخويا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و انا كمان عاوز انيك امي

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه
انا زيك برضو هموت وانيك اختي فى طيزها بس نصيحتي ليك اوع تبعت اسماء او صور ليها مهما كلن السبب الاسم والصور ملوش دعوه بان الشخص هيوصلك لي اختك وشخص لى بيسعدك اصلن مفروض بيسدعك من غير مقابل لان فى ناس كتير بنت حرام وهتمسك الموضوع ده عليك

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: هانى سلامه, salmaaklaas, قحبة اخويا و شخص آخر
انا زيك برضو هموت وانيك اختي فى طيزها بس نصيحتي ليك اوع تبعت اسماء او صور ليها مهما كلن السبب الاسم والصور ملوش دعوه بان الشخص هيوصلك لي اختك وشخص لى بيسعدك اصلن مفروض بيسدعك من غير مقابل لان فى ناس كتير بنت حرام وهتمسك الموضوع ده عليك
و انا كمان اححححح
كلامك صح

• حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
لازم تجيبها بالحنية والملاطفة وتحسسها بجمالها وتتقرب منها لاماكن ضيقة

• حبيته
وصلت لايه مع اختك عرفت تنيكها

🥵 🥵 🥵 🥵 نيك الاخت متعة احححححححححححححححح

• حبيته
لو لقيت اولي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%