NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ازاي الواحد يبقى بورن ستار ؟

MarkPola

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Gegy و Aymanx123
سافر ميلانو

• عجبني
التفاعلات: MarkPola و Aymanx123
لو عملتها هنا بوشك و أتشهرت هتتسجن!!

• عجبني
التفاعلات: MarkPola و Aymanx123
هو عاوزه اسال ليه عاوز تبقا بورن ستار 😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Gegy, نفسي انيك اختي في طيزها, MarkPola و شخص آخر
  • بيضحكني
التفاعلات: Gegy و MarkPola
  • بيضحكني
التفاعلات: Gegy، موودي و MarkPola
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خليك بورن ستار مع مراتك لاكن لو انت جاد يبقى تسافر برا
و تنزل فيديوهات على only fan

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: MarkPola و Gegy
طبعا مينفعش فى مصر ولا فى الوطن العربى كله انك تبقى بورن ستار لكن لو عايز كده فعلا يبقى عليك وعلى اسفر برا وتحديدا امريكا لان اغلب شركات انتاج الافلام الاباحية امريكية

• عجبني
التفاعلات: MarkPola
انصحك تتفرج ع اى مقابله صحفيه لبورن ستار للاسف مش متذكر اسمه .. متاكد انك لو شوفت الفيديو هتغير رايك ومش هتاخد خطوه زى دى ابدا

• عجبني
التفاعلات: MarkPola
انت فاكر انهم بينيكوا 24ساعة وللاسف دا غلط

اولا انت عشان تبقى بورن ستار لازم طول زبك يكون كبير اكبر من 18سنتي لأن لو ركزت مفيش بورن ستار زبه متوسط

وثانيا انت لو كنت لسا فبداياتك مينفعش تعمل ذكر
اللي يقولولك عليه رح تنفذه يعني يمكن تنيك ويمكن تتناك وللتأكيد روح اتفرج على اي فيلم بورن وركز في خرم اي دكر رح تلاقيه مفتوح يعني كلهم متناكين

ثثالثا الموضوع بده نيك بالساعات يعني رح تاخد ادوية وحبوب كتير وانت عارف لما تكتر من دواء شو رح يصير لجسمك

رابعا للعلم اغلب اللي بتشوفهم عندهم امراض جنسية زي الايدز وغيره كتير ومتفلش بستعمل واقي لأن رح تمارس اقل شي مرتين ثلاثة فاليوم
يعني اي تمزق صغير فالواقي او حتى مثلا جرح صغير على زبك من علاقة الشعر يمكن ينقلك المرض

خامسا مش دايما رح يعطوك لانا رودز وانجيلا وايت تنيكهم انت حرفيا رح تبدا مع شراميط رخاص وعالاغلب مليانين امراض من الشارع لأن اغلب البورن ستارز عندهم بيبتدوا كده يعني لما تروح تمثل فبداياتك اعرف انك يمكن تجيك عجوزة او بنت بشعة وانت غصبا عنك رح تخلي زبك يهيج وتبوسها وتعمل علاقة

واخيرا انت حياتك رح تنقلب 180درجة
انا فمرة شفت لقاء مع ممثلين جنسيين وكل واحد متجوز
الاول قال اتعرفت على مراتي من بداية مسيرتي وحبينا بعض كتير لدرجة اننا بطلنا افلام بورن رغم فلوسها وقررنا نشتغل اي حاجة حتى لو شغل مرمطة بس الحال منفعش والمصاريف كترت اتفقنا نرجع للبورن بس هيا رح تسيب سكة البورن وهو رح يكمل يشتغل لكن مع الوقت علاقتهم انهارت لأنه صار بيعاملها زي ممثلات البورن نيك بالساعات
وللعلم مفيش مرا تتناك بالوقت دا الا بكريمات مخدرة لأن الكس والكيز مستحيل يستحملوا ساعات من الاحتكاك بس زي ما قتلك مثلات البورن بستعملوا ادوية وحبوب خاصة تمنع دي الاشياء

اما الممثل الثاني فكان متجوز قبل ما يشتغل فالبورن بس قال انه بعد ما اشتغل فالبورن معدش بيشوف مراته زي الاول
رغم انه حتى زمان كان بيخونا من فترة لفترة مع شراميط بس لما اشتغل بورن ستار الجنس عنده صار عادي لدرجة فقد الشغف مع مراته

• عجبني
التفاعلات: هاني عصام
انت فاكر انهم بينيكوا 24ساعة وللاسف دا غلط

اولا انت عشان تبقى بورن ستار لازم طول زبك يكون كبير اكبر من 18سنتي لأن لو ركزت مفيش بورن ستار زبه متوسط

وثانيا انت لو كنت لسا فبداياتك مينفعش تعمل ذكر
اللي يقولولك عليه رح تنفذه يعني يمكن تنيك ويمكن تتناك وللتأكيد روح اتفرج على اي فيلم بورن وركز في خرم اي دكر رح تلاقيه مفتوح يعني كلهم متناكين

ثثالثا الموضوع بده نيك بالساعات يعني رح تاخد ادوية وحبوب كتير وانت عارف لما تكتر من دواء شو رح يصير لجسمك

رابعا للعلم اغلب اللي بتشوفهم عندهم امراض جنسية زي الايدز وغيره كتير ومتفلش بستعمل واقي لأن رح تمارس اقل شي مرتين ثلاثة فاليوم
يعني اي تمزق صغير فالواقي او حتى مثلا جرح صغير على زبك من علاقة الشعر يمكن ينقلك المرض

خامسا مش دايما رح يعطوك لانا رودز وانجيلا وايت تنيكهم انت حرفيا رح تبدا مع شراميط رخاص وعالاغلب مليانين امراض من الشارع لأن اغلب البورن ستارز عندهم بيبتدوا كده يعني لما تروح تمثل فبداياتك اعرف انك يمكن تجيك عجوزة او بنت بشعة وانت غصبا عنك رح تخلي زبك يهيج وتبوسها وتعمل علاقة

واخيرا انت حياتك رح تنقلب 180درجة
انا فمرة شفت لقاء مع ممثلين جنسيين وكل واحد متجوز
الاول قال اتعرفت على مراتي من بداية مسيرتي وحبينا بعض كتير لدرجة اننا بطلنا افلام بورن رغم فلوسها وقررنا نشتغل اي حاجة حتى لو شغل مرمطة بس الحال منفعش والمصاريف كترت اتفقنا نرجع للبورن بس هيا رح تسيب سكة البورن وهو رح يكمل يشتغل لكن مع الوقت علاقتهم انهارت لأنه صار بيعاملها زي ممثلات البورن نيك بالساعات
وللعلم مفيش مرا تتناك بالوقت دا الا بكريمات مخدرة لأن الكس والكيز مستحيل يستحملوا ساعات من الاحتكاك بس زي ما قتلك مثلات البورن بستعملوا ادوية وحبوب خاصة تمنع دي الاشياء

اما الممثل الثاني فكان متجوز قبل ما يشتغل فالبورن بس قال انه بعد ما اشتغل فالبورن معدش بيشوف مراته زي الاول
رغم انه حتى زمان كان بيخونا من فترة لفترة مع شراميط بس لما اشتغل بورن ستار الجنس عنده صار عادي لدرجة فقد الشغف مع مراته
انا عندي باور رهيب وقوه جنسيه غريبه و طول بتاعي كبير و مش بهدى اعمل ايه ؟

انا عندي باور رهيب وقوه جنسيه غريبه و طول بتاعي كبير و مش بهدى اعمل ايه ؟
اتجوز افضل
واكرم ليك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%