NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش غريبه شويه
اي هيا اللي غريبة أنا بسال لو مش عاوزه تردي خلاص يستي ولا كان سالت ومتزعليش 🤔😂😂

لا انا لسه على المواد القديم شويه
انا لسه من النوع الي بستنا الراجل الي يهتم و الي يتعب والي يقنعني مش الي بعمل مبادره فده بالذات
ايوا يعني في راجل ولا مفيش (وعلي فكرة أنا برضو احب البنت مبقاش مدلوكة)

• عجبني
التفاعلات: loully58
لا انا لسه على المواد القديم شويه
انا لسه من النوع الي بستنا الراجل الي يهتم و الي يتعب والي يقنعني مش الي بعمل مبادره فده بالذات
بس انا احب البنت مثلا يعني تاخد خطوة ولو بسيطة مثلا تخش خاص تقول اي حاجه وانا افتح معاها طريق إنما عشان اروح لواحدة ممكن تكون مش طايقاني فأنا مقدرش صراحه 😂😂😂

• جامد
  • عجبني
تيجي وحده تقول ازاي الفت انتباه الراجل 😒
مش عارفين إن انتباههم ملفوت لوحده و يقعدوا يعملو فخطط وحجات🤦🏼
سؤال سريع و خفيف هو بتاخدو بالكم لو وحده بتحاول تلفت انتباه واي رد فعلكم ؟
على حسب هى بتعمل ايه عشان تلفت انتاهنا انا عن نفسى ساعات مش باخد بالى من الحاجات المدارية اوى او بترجمها بعد وقت بعكس الحاجات الصريحة يعنى اسهل حااجة تلفت انتباهى لواحدة انها تعمل معايا اتنصال بصرى واخد بالى انها بتبصلى طتير دا بيلفت انتباهى ليها
رد فعلى بقى بيختلف على حسب حاجات كتير منها المود العام بتاعى ومنها شكل وجسم الىل بتحاول تلفت انتباهى ومنها الظروف المحيطة

• جامد
بس انا احب البنت مثلا يعني تاخد خطوة ولو بسيطة مثلا تخش خاص تقول اي حاجه وانا افتح معاها طريق إنما عشان اروح لواحدة ممكن تكون مش طايقاني فأنا مقدرش صراحه 😂😂😂
انا عكس البنت دي تماما اصلا لو عجبني حد مش بلفت انتباهو بالعكس ممكن اختفي من المحيط بتاعو لو امكن او اتلاشاه

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
على حسب هى بتعمل ايه عشان تلفت انتاهنا انا عن نفسى ساعات مش باخد بالى من الحاجات المدارية اوى او بترجمها بعد وقت بعكس الحاجات الصريحة يعنى اسهل حااجة تلفت انتباهى لواحدة انها تعمل معايا اتنصال بصرى واخد بالى انها بتبصلى طتير دا بيلفت انتباهى ليها
رد فعلى بقى بيختلف على حسب حاجات كتير منها المود العام بتاعى ومنها شكل وجسم الىل بتحاول تلفت انتباهى ومنها الظروف المحيطة
كلام معقول برده

• أتفق
التفاعلات: الملك السادى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عكس البنت دي تماما اصلا لو عجبني حد مش بلفت انتباهو بالعكس ممكن اختفي من المحيط بتاعو لو امكن او اتلاشاه
يعني بتبقي محروجة منه

• عجبني
انتي كدا ملكيش فرصة 😂😂

• عجبني
يعني بتبقي محروجة منه
لا بس لا ارادي هتلاقي تصرفاتي غريبة مع الشخص ده بالذات مبحبش ياخد بالو ابدا

• أتفق
التفاعلات: Adam Afndena
لا بس لا ارادي هتلاقي تصرفاتي غريبة مع الشخص ده بالذات مبحبش ياخد بالو ابدا
سؤال انتي متزوجة مخطوبه حد متكلم عليكي اصل مش شايفلك اي فرصة ارتباط 😂😂

تيجي وحده تقول ازاي الفت انتباه الراجل 😒
مش عارفين إن انتباههم ملفوت لوحده و يقعدوا يعملو فخطط وحجات🤦🏼
سؤال سريع و خفيف هو بتاخدو بالكم لو وحده بتحاول تلفت انتباه واي رد فعلكم ؟
ببقي عارف وبعمل مش واخد بالي ولو اصرت توضح ببعد عنها واتجاهلها

يعني بتبقا عارف بس تتهرج تاخد خطوة
ببقي عارف ايه؟.. لا كده في لبس في الموضوع..هو انتي لما سالتي ( طيب حصل من طرفك ) كنتي تقصدي اني انا اعجبت بحد قبل كده او حاولت الفت انتباهه؟ ولا كنتي تقصدي اني حسيت ان في وحده بتحاول تلفت انتباهي وانا كان في حاجه من ناحيتي ولا لا؟.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%