NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مشكلة ازاي ارجع ميولي و انجذابي للبنات من تاني ؟

Ahmed70050

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا اخدت فترة بنجذب للرجالة وبتشد ليهم وبحب اتفرج عليهم في كل حتة في الشارع وانا ونازل رايح اي حته بيبقي شكلهم حلو اوي وبتشد اكتر للراجل اللي جسمه جامد كدا وعنده شعر في صدره وجسمه وبقعد اتخيل نفسي وانا في حضن واحد فيهم وانجذابي للبنات راح خالص دلوقتي انا كبرت و لازم طبعا اتجوز و عايز ارجع انجذابي للبنات من تاني قولولي افكار زاي ازود وانمي عقلي انه يرجع يحب البنات تاني واني ابقي راجل وبنيك مش العكس ؟

• عجبني
التفاعلات: فحل هايجان
راجع طبيب نفسي

اولا اقطع علاقتك بكل انواع المواقع الاباحيه
ثانيا اشغل نفسك بعنف
ثالثا متستعجلش ع النتيجه هتلاقي الشهوه الفطريه رجعت بس هتاخد وقت مش اكتر من 3 شهور لو التزمت

• عجبني
التفاعلات: Ahmed70050
راجع طبيب نفسي
الموضوع مش سهل عليه ثما انا شايف انو لازم يحث بثقه في نفسو الاول وبرجلتو

شايف انك تبدا تهتم بنفسك تروح جيم تهتم بشكل جسمك تشوف ايه الحاجة اللي هترجعلك ثقتك بنفسك واعملها
ولو احتجت حاجة ابعتلي

• عجبني
انا اخدت فترة بنجذب للرجالة وبتشد ليهم وبحب اتفرج عليهم في كل حتة في الشارع وانا ونازل رايح اي حته بيبقي شكلهم حلو اوي وبتشد اكتر للراجل اللي جسمه جامد كدا وعنده شعر في صدره وجسمه وبقعد اتخيل نفسي وانا في حضن واحد فيهم وانجذابي للبنات راح خالص دلوقتي انا كبرت و لازم طبعا اتجوز و عايز ارجع انجذابي للبنات من تاني قولولي افكار زاي ازود وانمي عقلي انه يرجع يحب البنات تاني واني ابقي راجل وبنيك مش العكس ؟
بص اعرف حاله عندنا بتتعالج من الميول الشاذه كان بياخد ادويه كتير ومبطلات ادمان نصيحه راجع دكتور نفسي حتى لو مستشفى حكومى برا بلدك

لازم تحاول كتير ودكتور وخاف واعمل حساب انك لو انتكست صعب ترجع تاني حاول وبلاش تمل

• عجبني
لازم تحاول كتير ودكتور وخاف واعمل حساب انك لو انتكست صعب ترجع تاني حاول وبلاش تمل
مش هقدر للاسف اروح لدكتور اديني بحاول مع نفسي وبدأت اجرب اسمع فيديوهات وصور لبنات حلوة واتفرج علي الكس بتاعهم وبزازهم وبحاول اقنع عقلي واضحك عليه ان البنات والستات مفيش حاجه بعدهم ولا اجمل من نيكتهم ويارب تظبط رغم اني بادئ من حوالي يومين فيها بس اهو حاسس ببوادر امل اني هرجع زي ما كنت بنجذب للبنات

شايف انك تبدا تهتم بنفسك تروح جيم تهتم بشكل جسمك تشوف ايه الحاجة اللي هترجعلك ثقتك بنفسك واعملها
ولو احتجت حاجة ابعتلي
من حوالي ٤ سنين كنت بنزل جيم قبل الكورونا وبعدها كملت وكنت فعلا مبسوط بشكل جسمي بس للاسف دخلت كليه هلكتني بدنيا ونفسيا وماديا والحالة مبقتش احسن حاجه فبحاول اجلها لما اخلص كليه وجيش ... حبيبي تسلملي يارب ❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وًهل انجذابك للبنات كان موجود؟
الميول ما فيهاش عودة و رجهة
لو انت بايسكشوال تنجذب للاثنين ممكن
لكن لو غير هذا
المثلية مش مرش و مش عندها اسباب
الي انت ذكرتو عوامل ساعدتك تفتح او تكتشف ميولك
لكنها مش شيء جديد يعني

وًهل انجذابك للبنات كان موجود؟
الميول ما فيهاش عودة و رجهة
لو انت بايسكشوال تنجذب للاثنين ممكن
لكن لو غير هذا
المثلية مش مرش و مش عندها اسباب
الي انت ذكرتو عوامل ساعدتك تفتح او تكتشف ميولك
لكنها مش شيء جديد يعني
كان موجود بس حصل موضوع زمان انا وفي ابتدائي مع صاحبي في الديسك كان بيحكي عن ليلة الدخلة واللي بيحصل بين العريس والعروسه هو وصاحبه التاني وانا بسبب اني كنت منغلق مكنتش فاهم اللي بيحكي عليه دا صح وحقيقي ولا لا استدرجي وابتدني يبعبصني ويجري وانا في الفسحه وانا كنت بدايق وبعدين استدرجني ودخلنا حمام المدرسه وقلعنا بنطلوناتنا انا وهو وابتدا يعمل معايا شبه علاقه مش علاقه كامله كان بيحك زبره علي طيزي ويمشيه عليا وانا كنت مستمتع جدا وخايف في نفس الوقت ودي كانت اول مره واخر مره بسبب انه بعد كدا حكي لصحابه معانا وانا صورتي اتهزت بعد ما كنت متوفق في دراسته والناس كلها مدرسين وغيرهم يشهدولي بأدبي وتفوقي والموضوع دا فضل مرافقني لغاية الاعداديه بسبب كلام صحابه حصل ولا محصلش وانا كنت بنكر،،، الميول ابتدت ترجع حقيقي بنجذب للبنات وكنت بحبهم وكبرت بقيت في ٣ اعداي وكان معايا ابن عمي وجاري كنا قريبين من بعض عرفنا علي طريقة ضرب العشره وعلي السكس وابتدينا نتفرج انا وهو بس علي بنات وكنت بنجذب ليهم عادي لحد ما فجأه دخلنا في موضوع ان في رجاله وكظا بيعملو مع بعض وابتديت ابحث لقيت فعلا في فيديوهات لمثليينوانا كنت منبهر ازاي في فيديوهات زي كدا لان موضوع الشواذ مكنش منتشر اوي في الفترة دي وسمعت فيديو ورا التاني لغاية لما الموضوع ثبت في دماغي وابتديت اعجب بالرجالة واول فيديو لشواذ شفته وريته ل ابن عمي قلي ايه القرف دا يع وانا كنت بتفرج عليهم ومستمتع

مش هقدر للاسف اروح لدكتور اديني بحاول مع نفسي وبدأت اجرب اسمع فيديوهات وصور لبنات حلوة واتفرج علي الكس بتاعهم وبزازهم وبحاول اقنع عقلي واضحك عليه ان البنات والستات مفيش حاجه بعدهم ولا اجمل من نيكتهم ويارب تظبط رغم اني بادئ من حوالي يومين فيها بس اهو حاسس ببوادر امل اني هرجع زي ما كنت بنجذب للبنات
عاش استمر وحاول الموضوع يستاهل ولو معرفتش انا موجود لو محتاج مساعده

• عجبني
كان موجود بس حصل موضوع زمان انا وفي ابتدائي مع صاحبي في الديسك كان بيحكي عن ليلة الدخلة واللي بيحصل بين العريس والعروسه هو وصاحبه التاني وانا بسبب اني كنت منغلق مكنتش فاهم اللي بيحكي عليه دا صح وحقيقي ولا لا استدرجي وابتدني يبعبصني ويجري وانا في الفسحه وانا كنت بدايق وبعدين استدرجني ودخلنا حمام المدرسه وقلعنا بنطلوناتنا انا وهو وابتدا يعمل معايا شبه علاقه مش علاقه كامله كان بيحك زبره علي طيزي ويمشيه عليا وانا كنت مستمتع جدا وخايف في نفس الوقت ودي كانت اول مره واخر مره بسبب انه بعد كدا حكي لصحابه معانا وانا صورتي اتهزت بعد ما كنت متوفق في دراسته والناس كلها مدرسين وغيرهم يشهدولي بأدبي وتفوقي والموضوع دا فضل مرافقني لغاية الاعداديه بسبب كلام صحابه حصل ولا محصلش وانا كنت بنكر،،، الميول ابتدت ترجع حقيقي بنجذب للبنات وكنت بحبهم وكبرت بقيت في ٣ اعداي وكان معايا ابن عمي وجاري كنا قريبين من بعض عرفنا علي طريقة ضرب العشره وعلي السكس وابتدينا نتفرج انا وهو بس علي بنات وكنت بنجذب ليهم عادي لحد ما فجأه دخلنا في موضوع ان في رجاله وكظا بيعملو مع بعض وابتديت ابحث لقيت فعلا في فيديوهات لمثليينوانا كنت منبهر ازاي في فيديوهات زي كدا لان موضوع الشواذ مكنش منتشر اوي في الفترة دي وسمعت فيديو ورا التاني لغاية لما الموضوع ثبت في دماغي وابتديت اعجب بالرجالة واول فيديو لشواذ شفته وريته ل ابن عمي قلي ايه القرف دا يع وانا كنت بتفرج عليهم ومستمتع
صديقي
العلاقات هاذي مش لازم تحكي عنها
يمكن انت شايفها مسببات لكن هي لا علاقة ليها بالميول ابدا
لو محتاج تفهم نفسك اكثر شوف طبيب نفسي
ما فيش تاثير بيكون بهذه الطريقة على الميول
يمكن انت بايسكشوال
و ده يعطيك الاختيار اكثر الى اي كفة تذهب وقت تشاء هذا ما قراته مما كتبته
رجاء عدم الخوض في حكايات القاصرين ولو تحربة شخصية
. انا ارى انه اولا امتنع عن اي فيديو بورن كان! اعمل عزلة لنفسك
اضرب عشرة اوك! لكن حاول تقعها شهرين على الاقل و لو رجعت مرك فالاسبوع من غير اي صور… و بعدها شوف

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حتتعب حبتين بس لو رغبتك في الجواز قوية، وقررت فعلا تصلح حالك، أنصحك تزور طبيب نفسي هو الوحيد اللي يعرف ازاي يخليك تتصرف وتتغلب على عاداتك القديمة وتتخلص من إدمان حب الرجال.. مفيش حل تاني إلا إذا سوء الحظ وداك عند طبيب موجب بيحب نيك الغلمان.. وهذا نادر وقليل الاتمال

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%