NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جماعه انا نفسي اتناك اوي بس انا مش حابب اني ابقي سالب علطول و افضل اتناك و اي سالب بسأله يقولي لا متجربش ده ادمان... و في نفس الوقت طيزي مولعه و بحب العب فيها... ف انا لو قضيتها لعب في طيزي وخلاص يبقي احسن ولا هي نفس النيك و هتعود عليه .
ياريت ترشحلولي حاجات رفيعه ممكن ادخلها في طيزي
و شكرا ليكم ❤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الجنتل حوده, Top_Egyptian, lostmind و 8 آخرين
انا كمان عندي نفس المشكله بس انا جربت النيك وتعبان اوي

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و hani1
جماعه انا نفسي اتناك اوي بس انا مش حابب اني ابقي سالب علطول و افضل اتناك و اي سالب بسأله يقولي لا متجربش ده ادمان... و في نفس الوقت طيزي مولعه و بحب العب فيها... ف انا لو قضيتها لعب في طيزي وخلاص يبقي احسن ولا هي نفس النيك و هتعود عليه .
و شكرا ليكم ❤
لو لعبت فى طيزك هتتعود ولو دخلت حاجة صغيرة هتحب بعض كده تدخل حاجة اكبر فمن الول قرر انت عاوز طيزك تكون متناكة او لا

• عجبني
التفاعلات: hani1 و سالب طري
انا كمان عايز اجرب الشعور وراس الزب الساخنة تلعب فى خرم طيزى وتتزحلق عليه وهو واقف ورايا وبعدين يزنقه فى طيزى لغاية ما راس زبه تدخل فى طيزى ويطلع زبه من طيزى ويداخل زبه تانى بس راسه بس
تعالي انيكك

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و hani1
و شكرا ليكم ❤
تعالي خاص نتفق

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كمان عايز اجرب الشعور وراس الزب الساخنة تلعب فى خرم طيزى وتتزحلق عليه وهو واقف ورايا وبعدين يزنقه فى طيزى لغاية ما راس زبه تدخل فى طيزى ويطلع زبه من طيزى ويداخل زبه تانى بس راسه بس
راسلنى انا نفسي الاقى حد زيك من زمان

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%