NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Slim bottom

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا سالب وبعمل هارد

عايز نصايح ازاي اتعود امارس كتير ومتعبش مهما كان الحجم وليه بعد كل مرة بتعب واتوجع وافضل مش قاجر اعمل سكس يوم او يومين او اكتر هل فيه حل

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: فحل على مرات اخويا, نزيه الخاطر, دكتور شهواني ^ و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سالب وبعمل هارد

عايز نصايح ازاي اتعود امارس كتير ومتعبش مهما كان الحجم وليه بعد كل مرة بتعب واتوجع وافضل مش قاجر اعمل سكس يوم او يومين او اكتر هل فيه حل
مع اني مش بحب اشارك ف المواضيع دي ولكن هجاوبك
بكل بساطه بعد الممارسه مبتقدرش تمارس يوم او يومين لإن طبيعه خلق فتحه الشرج ليست كما طبيعة خلص على سبيل المثال فرچ المرأه يتمدد ويتم افراز سوائل للمساعده في عمليه الإيلاج فتحه الشرج لم تخلق لمثل هذه الممارسات ف بالتالي انت بتعمل حاجه مش بتتوافق مع طبيعه عملها ف بتتعب بسبب كده لإن هي مش وظيفتها كده ومفيش وسائل مساعده للإيلاج بس .

• عجبني
التفاعلات: زول نيك و ع م ه م
انا سالب وبعمل هارد

من خلال تعاملي مع عشرات الاطياز صبيان وبنات ونساء كبار :::: الموجب لما يمارس معاك (بعد النظافة التامة من الداخل ) وهو بيحبك جدا لا يزيد ادخال زبره عن 10 سم و8 كفاية فل لخرمك ومع السحب والادخال المتكرر المتواصل والمستمر ستصل للنشوة وممكن بتاعك ينزل من غير ما يقوم ومكن كده مره كمان #الحل : تذوب مسحوق الشب في ماء دافي وتجلس وسط الميه ربع ساعه ، وكمان الصيف عالأبواب لو عملتوها وسط مياه البحر تبقى نزاكه وقشطه وموز ( لو اللي بيمارس في خرمك لون بوله به عمقان ومش ابيض صاف معناها عنده التهاب وممن تصيبك العدوى #راسلني وسأفيدك رغم انني اموت في المهلبيه

هنا
انا سالب وبعمل هارد

عايز نصايح ازاي اتعود امارس كتير ومتعبش مهما كان الحجم وليه بعد كل مرة بتعب واتوجع وافضل مش قاجر اعمل سكس يوم او يومين او اكتر هل فيه #توجد
انا سالب وبعمل هارد

توجد كريمات ومرهم مخدره تستعمل للبواسير
انا سالب وبعمل هارد

توجد كريمات ومرهم مخدره تستعمل للبواسير أفظلها (سويدي الصنع ) ابيض وعليه شريط ازرق ونسبة التركيز تكون من 5 الى 10%

هنا

توجد كريمات ومرهم مخدره تستعمل للبواسير أفظلها (سويدي الصنع ) ابيض وعليه شريط ازرق ونسبة التركيز تكون من 5 الى 10%
اسمه ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%