NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Nourali

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
أنا اسمي نور ١٩ سنة عيل طري نيك وأبيضاني أوي، المهم أنتم عارفني هخش في الموضوع، أنا من زمان وبحب أخويا الصغير الفرق بيني وبينه بتاع سنتين كدا هو يتاكل أكل أسمراني ومربرب وحلوة فشخ فكنت بحب أنام جنبه وأقعد ألعب في طيزه وهو يلعبلي وأمسك زبره وهو يمسك زبري وفضلنا كدا بتاع سنة مثلا وبطلنا شوية، الفترة دي بدأ هو يبلغ وبقى عايزني أنيكه أنا لسة مانولتهالوش بس هعملها قريب وهخليه بعدها ينكني، الواد حليوة وأسمر وجميل نييك، وطيزه تترج كدا، علمته الشرمطة كويس، المهم بقى إمبارح لقيت دخل الأوضة عليا وقفل الباب وراه وقام قاعد لازق طيزه فيا على أساس إني مش واخد بالي يعني وبدأ يحكها في رجلي وأنا مطنشه لحد ما لقيته كان هيموت مم الهيجان قال لي إنت مش حران قولت اه حران قال لي أنا هقلع التي شيرت اقلع إنت كمان وبعد ما قلعت قام قايل لي دا أنا لسة حران أوي مش قادر وقام قاعد لي ملط خالص وأنا كنت لسة بالبنطلون وهو واقف قدامي زي الخول بعد ما قلع، لقيته بيلف لي طيزه وبيهزها لي كدا قولت له البس حاجة أحسن قال لي ليه؟ قولت له أنا مش باخد رأيك دا أمر يا كسمك إلبس حاجة، لقيته هيلبس هدومه لسة روحت ضربته علىطيزه جامد لدرجة إنه قال ااه عالية أوي قولت له لا روح هات قميص نوم من عند أمك وتعالا وخليته يلبسه ويمشي بيه قدامي كدا وبعدين قولت له لا مش عاجبني قال لي طب أنا عايز أعجبك أعمل ايه؟ قولت له اتصرف مش عارف لقيته قام نازل بايس زبري من فوق البنطلون ونزل لي البنطلون وكان هيضرب لي عشرة وقام مصه مصة بسيطة وبعدين كان عايز يدخله في طيزه بس أنا مارضتش وخليته يقوم يطلع برا بعد ما لبسته هدومه، كان هيموت من شرقان وهيجان، رأيكم أعمل له ايه؟

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: موجب حلوان, عاشق الجنس31, Dr Samy و 6 آخرين
متعملوش حاجة تعالو وانا اعملكم انتو الاتنين

• بيضحكني
التفاعلات: Mazen mohamed
ريحه 😂😂✌🏻

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
تعالي اعمل معاكي احلي صح😋

• حبيته
التفاعلات: Nourali
انت بتسأل تعمل ايه ودا بدو سؤال انت لازم تنيكه وهوا ينيكك ما في احلى وامتع نيك الأخوة بعض انا شخصيا عشتها وجربتها ومتعة حقيقة

• عجبني
التفاعلات: سمسم الامام، مودي الناكح و نفسي بجد
تعالي انكو

• حبيته
أنا اسمي نور ١٩ سنة عيل طري نيك وأبيضاني أوي، المهم أنتم عارفني هخش في الموضوع، أنا من زمان وبحب أخويا الصغير الفرق بيني وبينه بتاع سنتين كدا هو يتاكل أكل أسمراني ومربرب وحلوة فشخ فكنت بحب أنام جنبه وأقعد ألعب في طيزه وهو يلعبلي وأمسك زبره وهو يمسك زبري وفضلنا كدا بتاع سنة مثلا وبطلنا شوية، الفترة دي بدأ هو يبلغ وبقى عايزني أنيكه أنا لسة مانولتهالوش بس هعملها قريب وهخليه بعدها ينكني، الواد حليوة وأسمر وجميل نييك، وطيزه تترج كدا، علمته الشرمطة كويس، المهم بقى إمبارح لقيت دخل الأوضة عليا وقفل الباب وراه وقام قاعد لازق طيزه فيا على أساس إني مش واخد بالي يعني وبدأ يحكها في رجلي وأنا مطنشه لحد ما لقيته كان هيموت مم الهيجان قال لي إنت مش حران قولت اه حران قال لي أنا هقلع التي شيرت اقلع إنت كمان وبعد ما قلعت قام قايل لي دا أنا لسة حران أوي مش قادر وقام قاعد لي ملط خالص وأنا كنت لسة بالبنطلون وهو واقف قدامي زي الخول بعد ما قلع، لقيته بيلف لي طيزه وبيهزها لي كدا قولت له البس حاجة أحسن قال لي ليه؟ قولت له أنا مش باخد رأيك دا أمر يا كسمك إلبس حاجة، لقيته هيلبس هدومه لسة روحت ضربته علىطيزه جامد لدرجة إنه قال ااه عالية أوي قولت له لا روح هات قميص نوم من عند أمك وتعالا وخليته يلبسه ويمشي بيه قدامي كدا وبعدين قولت له لا مش عاجبني قال لي طب أنا عايز أعجبك أعمل ايه؟ قولت له اتصرف مش عارف لقيته قام نازل بايس زبري من فوق البنطلون ونزل لي البنطلون وكان هيضرب لي عشرة وقام مصه مصة بسيطة وبعدين كان عايز يدخله في طيزه بس أنا مارضتش وخليته يقوم يطلع برا بعد ما لبسته هدومه، كان هيموت من شرقان وهيجان، رأيكم أعمل له ايه؟
انتو الاثنين حلوين ، وانا مستعد ابسطكم سوا، حتى لو عايزين اتزوجكم حبايبي

• حبيته
اتناكتم ولا لسه

تعالوا انيكم انتو الاتنين

ديه نصيحه مني ليك بجد اخوك انت اولي بيه، الحق اتمتع بيه و هو صغير و ده عادي علي فكره و احسن ما حد غريب يلسمه، و صدقني لما تنيكه يبقي احسن ليك و له، و صدقني ده طبيعي جدا

• عجبني
التفاعلات: Dr Samy و سمسم الامام
ده سؤال بذمتك طبعا اكيد لازم تنيكه وتمتعه

• عجبني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

متعة نيك الاخوة

طبعا نيكو بدل ما غيرك ينيكو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%