NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SoftAnaconda

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ارجوا الافاده من طبيب متخصص عندي مشكله بتظهر في الشتا و هي ان اطرافي دايما بتكون عباره عن تلج حتى لو دفيتها بأيه في ناس قالولي ان ده يعتبر قصور في الدورة الدموية في الأطراف
هل لها علاج

• عجبني
التفاعلات: TheBlackCat و @The GodFather@
ارجوا الافاده من طبيب متخصص عندي مشكله بتظهر في الشتا و هي ان اطرافي دايما بتكون عباره عن تلج حتى لو دفيتها بأيه في ناس قالولي ان ده يعتبر قصور في الدورة الدموية في الأطراف
هل لها علاج
ف حقن اسمها ديبو فيت للأعصاب كويسه كده بتاخد مرتين ف الاسبوع

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي و SoftAnaconda
هل لها علاج
دا كلنا غالبا

• عجبني
التفاعلات: bruc lee
هل لها علاج
تثلج وهالشي طبيعي فيه ناس عندها هالشي وراثي وفيه ناس بطبيعتها موجود هالشي
لكن لو ظهر انتفاخات وحكة بنصحك تراجع دكتور مختص

• عجبني
التفاعلات: SoftAnaconda
تثلج وهالشي طبيعي فيه ناس عندها هالشي وراثي وفيه ناس بطبيعتها موجود هالشي
لكن لو ظهر انتفاخات وحكة بنصحك تراجع دكتور مختص
لا مفيش حكه و لا انتفاخ حتى الموضوع ده مفيش حد عندي في العيله كده

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين شخص حالتك ب قصور ف الدورة الدموية لان ال انتى فيه ليس له علاقه ب القصور ف الدورة الدموية لان الاعراض تختلف عن قصور الدورة الدموية ...ممكن المناعه ضعيفه او في انيميا او ف دهون ثلاثيه او كوليسترول ممكن عندك مشاكل ف الضغط وده بيتحدد لو فى اعراض تانيه

هل لها علاج
ممكن كمان يكون من أثار إرتفاع السكّر بيعمل مشكلة في الأطراف، عموماً من الأفضل تكشف عند دكتور أوعية دموية هيخليك تعمل أشعة بالصبغة يشوف لو في أي إنسدادات في الشرايين في أي مكان،،، بالشفا

كل الحكايه عندك نقص فى حمض الفوليك وفيتامين ب ولو عندك فى العيله السكر بالوراثه ياريت تواظبى على فيتامين ب حبايه كل يوم لمدة ٣ شهور

موضوع طبيعي لا تقلق ولا تهتم بالموضوع

كان عندي صوبعين من كتر مسكت الفون دلوقتي خفو دا بيبقي تلف في الاعصاب انت بتعمل حاجه بتحمل عليهم فوق طاقتهم

هل لها علاج
بص بقي
اصابع القدم؟ لونها بيتغير وبيميل للزراق وبتبقي فيها نشققات دي عاده ما بتيجي لطوال القامه
طيب العلاج ايه
اولا لازم تدفي رجليك وتلبس جوارب
ولو ايدك تلبس جلافز طيب حلها الاسهل؟
هو دا عاوز علاج اقولك اسبرين 100

كان عندي صوبعين من كتر مسكت الفون دلوقتي خفو دا بيبقي تلف في الاعصاب انت بتعمل حاجه بتحمل عليهم فوق طاقتهم
لا يا قمري دا في القدم عموما والاصابع في الشتاء

• عجبني
التفاعلات: RE HAM
  • عجبني
تعرفي انتي. لما. يقولك صوابعي تلجت وازرقت دا بيحصل في الشتاء بس نتيجه ان البرد بيخليها دايما بارده وصعب وصول الدم ليها بسهوله

• عجبني
تعرفي انتي. لما. يقولك صوابعي تلجت وازرقت دا بيحصل في الشتاء بس نتيجه ان البرد بيخليها دايما بارده وصعب وصول الدم ليها بسهوله
المشكله تلف اعصاب او مشكله في الدورة الدموية

• حبيته
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
هل لها علاج
اتمنى لك الشفاء

• عجبني
انصحك بطبيب اوعية دموية وربنا يشفيكى ويعافيكى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%