NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه أرض السافلين فائز فى مسابقه الافضل 2022

x🅨🅞🅖🅘

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هيا الارض التي تخون فيها زوجتك وتبيع فيها دولتك وتكفر فيها فكل قانون على هذه الارض سقط وكل قناع على تلك الارض اتكسر ولم تصبح الا سافل تسير مع السافلين لا تحركك الوحده او الدين او حب الوطن او الانتماء للزوجه انما يحركك فيها شهوتك التى اصبحت سافله مع السافلين ولكن هل ستظل سافل مع السافلين ام تخرج من قمه القاع فالمبدء دائما هو ان القاع ممتلئ وكما اقول دائما لولا النزول الى القاع لما فهمت ولما علمت ان الهواء النقيه رائحته جميله
تلك كانت مجرد كلمات اقولها لكم فى صباح معطر لكل نسوانجي هيشوف الكلام صباحك ورد يصديقى او يا صديقتى واتمني الكلام يكون وصل منه اي احساس

• عجبني
التفاعلات: weal12 و Adam Afndena
دي تعويزة. دي يوجي 😂😂

صباح شريف يوجي 🥰🥰

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
صباح الورد
بس ليه متحامل علينا
احنا رجاله زي بعض

صباح الخير مجنونه

ممكن سوال بدي
اعرف كان هون في شخصية
اسمها مصمم أزياء
هل موجود

• عجبني
صباح الورد
بس ليه متحامل علينا
احنا رجاله زي بعض

صباح الخير مجنونه

ممكن سوال بدي
اعرف كان هون في شخصية
اسمها مصمم أزياء
هل موجود
صباح الورد انت تعرف مصمم منين

صباح الورد انت تعرف مصمم منين
واضح انك
مش عارف
كنت الاول عماتابع المنتدى من الخارج
وكنت بشوف تعليقاته
هو كام شخص
ايها المفكر الصغير
وده اللي حببني بدخول المنتدى

• بيضحكني
واضح انك
مش عارف
كنت الاول عماتابع المنتدى من الخارج
وكنت بشوف تعليقاته
هو كام شخص
ايها المفكر الصغير
وده اللي حببني بدخول المنتدى
انت كمان عرفت اسم المفكر الصغير دا

• ايه ده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مبتريقش انا بقولك انت عرفت اسم المفكر الصغير دا منين
اصلك
عامل ايموشن ضحك على كلامي
اسف لو فهمتها غلط
تقريبا حد كان كاتبه بموضوع

• عجبني
من المفكر الكبير للمفكر الصغير
صباح الفل على الكلام السريالي الي بيحمل معاني تتحس و لا تتفهم 🙏

• عجبني
التفاعلات: &🅨🅞🅖🅘
هيا الارض التي تخون فيها زوجتك وتبيع فيها دولتك وتكفر فيها فكل قانون على هذه الارض سقط وكل قناع على تلك الارض اتكسر ولم تصبح الا سافل تسير مع السافلين لا تحركك الوحده او الدين او حب الوطن او الانتماء للزوجه انما يحركك فيها شهوتك التى اصبحت سافله مع السافلين ولكن هل ستظل سافل مع السافلين ام تخرج من قمه القاع فالمبدء دائما هو ان القاع ممتلئ وكما اقول دائما لولا النزول الى القاع لما فهمت ولما علمت ان الهواء النقيه رائحته جميله
تلك كانت مجرد كلمات اقولها لكم فى صباح معطر لكل نسوانجي هيشوف الكلام صباحك ورد يصديقى او يا صديقتى واتمني الكلام يكون وصل منه اي احساس
كلام جميل جدا ولكن الحياة تجارب صديقي وكل ممنوع مرغوب للأسف صباحك ورد

• حبيته
المهم ان احنا وصلنا للقاع مش هنسقط تاني 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: 𒆜o͠m͠a͠r͠ k͠a͠2͠d͠𒆜
كما أن البدن إذا مرض لم ينفع فيه الطعام والشراب فكذلك القلب إذا مرض بالشهوات لم تنجع فيه المواعظ
بل الواعظ الاول والاخير هو نفسه وضميره

• الموضوع ده يدعو للتفكير
يا فضيحتي! يا خراشي! حابس حابس ياخويا و ده جالو من ايه؟ 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: Justme، x🅨🅞🅖🅘 و Life selector
كلام كبيييييييير بس معدنيش رد علية الصراحة بس بحترم كلامك اوى

• عجبني
التفاعلات: &🅨🅞🅖🅘
  • حبيته
التفاعلات: شريف باشا
  • بيضحكني