NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعد اذن الناس ال بتقول إنها فحول وموجب والكلام الهجص دا و بيبصو للسالب او المبادل نظرة استحقار وان دا مجرد خول او متناك اخرو انيكو وخلاص لا ياحبيبي ال انت بتقول عليه خول او متناك دا أنتو بتحفو ورانا علشان بس نقابلوكو ونام معاكو غير كدا متعرفعوش تطولو شعره من أى سالب فينا او مبادل وتانى حاجة دى ميولنا واحنا حابين كده أنا شخصيا بعشق حاجة اسمها تبادل حتى بعد ما اتجوز هكمل فى ميولى و اتبادل مع شباب عادي ال اثق فيه احترمو السالب او المبادل فينا مش تكلمو على انو أقل منكو

45874

• عجبني
التفاعلات: حمادة سالب و المايستروو
الفهم عندهم ناقص ياقلبي

• عجبني
التفاعلات: Mirogogo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد اذن الناس ال بتقول إنها فحول وموجب والكلام الهجص دا و بيبصو للسالب او المبادل نظرة استحقار وان دا مجرد خول او متناك اخرو انيكو وخلاص لا ياحبيبي ال انت بتقول عليه خول او متناك دا أنتو بتحفو ورانا علشان بس نقابلوكو ونام معاكو غير كدا متعرفعوش تطولو شعره من أى سالب فينا او مبادل وتانى حاجة دى ميولنا واحنا حابين كده أنا شخصيا بعشق حاجة اسمها تبادل حتى بعد ما اتجوز هكمل فى ميولى و اتبادل مع شباب عادي ال اثق فيه احترمو السالب او المبادل فينا مش تكلمو على انو أقل منكو

45874
صح جدا

مين يفهم ومين يقدر عاوزين حاجه يفضوا شهوتهم فيه وخلاص وتلاقى استحقار ويقل منك
مفيش احسن من التبادل

• حبيته
التفاعلات: الشرقيةةة
ناس مبتفهمش

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: إنفصام و الشرقيةةة
يسلم لسانك يا ابن بلدي كلمتين صح وانا سبق و شرحت كلمتين قريب من كلامك

45874
محدش ليه انه يحكم على حد او يهين حد انا موجب دي ميولي وانا حر فيها انت ك سالب او مبادل دي ميولك بردو وانت حر فيها كل واحد حر في حياته واختياراته إنما الشيمه والاهانه والقرف ده ملوش اي لازمه المفروض انها علاقه ممتعه تكون لذيذه وممتعه ومرضيه للطرفين..... اتمنى ليك وقت حلو

محدش ليه انه يحكم على حد او يهين حد انا موجب دي ميولي وانا حر فيها انت ك سالب او مبادل دي ميولك بردو وانت حر فيها كل واحد حر في حياته واختياراته إنما الشيمه والاهانه والقرف ده ملوش اي لازمه المفروض انها علاقه ممتعه تكون لذيذه وممتعه ومرضيه للطرفين..... اتمنى ليك وقت حلو
متشكر لزوقك

• عجبني
التفاعلات: Mikooo
سالب مبادل موجب ليست ميول
هي ادوار داخل ميول : مثلية او بايسكشوال
يعني لا احد افضل من احد
تنيك او تتناك انت مثلي شئت ان ابيت

جميل كلامك

السالب او موجب التنين gay
ما في فرق والتنين بدهم شيء من بعض وبكملو بعض

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%