NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اذواجيه المعايير وتعدد الاقنعه

دكتور فتح اخرام

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه في بنات وشباب كتير محترمه في التعامل مع الناس بس علي النت الوضع مختلف يعني مثلا خطيبها سنين ميلمسش أيدها لكن من النت ممكن بعد ٣ ايام يقابلها ينام معاها والشباب بردو نفس الوضع تلاقيه مع خطيبته بيغير وراجل وعلي النت يطلع كل رغبات التعريض اللي جواة

ليه الناس متتعاملش بطبيعتها مع اللي حواليها ونعيش كلنا سعداء كل واحد بميوله ورغباته نحترمها ونمارسها بحريه

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
ليه في بنات وشباب كتير محترمه في التعامل مع الناس بس علي النت الوضع مختلف يعني مثلا خطيبها سنين ميلمسش أيدها لكن من النت ممكن بعد ٣ ايام يقابلها ينام معاها والشباب بردو نفس الوضع تلاقيه مع خطيبته بيغير وراجل وعلي النت يطلع كل رغبات التعريض اللي جواة

ليه الناس متتعاملش بطبيعتها مع اللي حواليها ونعيش كلنا سعداء كل واحد بميوله ورغباته نحترمها ونمارسها بحريه
بيخافوا من الفضايح امام اهلهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو ده مستحيل , بره النت انتا ليك واجهة معينة لازم تخليها بشكل معين و بتختلف فى شكلها بس لكن فى النت بتبقا بحريتك لان كل واحد بيبقا كده فعادى , أنا مثلا فى الفترة الاخيرة و اخرهم النهارده شوفت بنات فتاكة كنت عايز انط املا ايدى من بزازهم الرهيبة اللى قد الكنتالوب بس مكنش ينفع و اتعاملت معاهم باحترام عكس هنا عادى ااقول لواحدة بزازك روعة جسمك حلو عايز اجيبه تحتى و هكذا :ROFLMAO:

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%