NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
بص انا نفس الحالة والسبب مراتي لكني متصالح مع نفسي وقادر اسيطر على رغبتي بالحاجة دي. يعني وقت ما اعوز اديث اكون اوسخ من الحياة نفيها ولما اعوز ابطل ابطل بسهولة لاني عارف بقدر ارجع وبقدر ابطل زي ما انا عايز. مش بلاقي الي عايزه من الدياثة دي الا بعقلي ومع نفسي وبقعد ارسم او اكتب القصص دي وبلاقيها راحت من تفكيري. وبكون عارف برضه اني مشغول بحياتي بالشغل والعيال والبيت والعيلة. فوقتي بيبقى مليان وما عنديش دايما فراغ افكر بالكلام ده. لكن لما اهيج اوي وابقى عايز اديث عليها تلاقيني فتحت بدل الاكاونت تنين وبقعد ادردش مع ناس عليها ونتبادل وحاجات حلوة لحد ما اشبع تماما وارجع ابطل. هو ده الحل الي انا بستخدمه بعرفش اذا بينفع تعمل كده. بالتوفيق

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: متعه التعريص, عاشق ميرفت, khalidkhdaer2 و 4 آخرين
ابعد عن السبب اللي بيخليك توصل للمرحلة دي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كده ...الدياثه ادمان ومتعه خصوصا الي جرب التصوير

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و king 👑1
عندك حق انا بقالي 10 سنين ديوث ومش عارف ابطل والسبب ماما برضوا هما الي بيعملو فينا كده
هي كام سنه

لازم تقتنع ان دا مرض والحل الوحيد انك تتعالج

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت و hani1
نفس الفكرة عندي مع اختي

• عجبني
التفاعلات: hani1 و king 👑1
ده مرض خيالى ممكن تعيشه على المواقع انما الحقيقة لا طبعا
عقلك بيصورك المتعة اشغل نفسك وهتنسى
كنت نفس حالتك شات بس بعد كدة قللت الفترات وفى تحسن

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت و hanan321
ده مرض خيالى ممكن تعيشه على المواقع انما الحقيقة لا طبعا
عقلك بيصورك المتعة اشغل نفسك وهتنسى
كنت نفس حالتك شات بس بعد كدة قللت الفترات وفى تحسن
اذاي ي اخويا ♥️

انا زيك كل ما احاول ابطل مش بعرف والمرات الي بطلت فيها رجعت اوسخ من الاول الحل انك تفضل تحاول تبطل او تديث صح وبامان مع ناس ثقه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق ميرفت، hani1 و hanan321
هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
ونا زيك بظبط

حد عنده حل ولا هتفضل كده

انا زيك كل ما احاول ابطل مش بعرف والمرات الي بطلت فيها رجعت اوسخ من الاول الحل انك تفضل تحاول تبطل او تديث صح وبامان مع ناس ثقه
انا كده للاسف

• عجبني
التفاعلات: عاشق ميرفت
اول شي لازم تعرف اسباب ادمانك مثلا ديوث امك ايه الى غير افكارك ونظرتك ليها ماتقولش جسمها دي امك طبيعي تلبس براحتها بببتها وتبدا تراجع افكارك واذا عايز استشاره تعال خاص

• عجبني
التفاعلات: متعه التعريص
احح لو اخواتي كدا🔥

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: AndyCat, big-blackdick, Karim Ayman 22 و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%