NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
مش لوحدك الحوار دة فعلا ملهوش تحكم وبيزيد حاول متفتحش الموضوع دة خليه بينك وبين نفسك بس عشان مش يزيد

انا زيك بس شات مش اكتر من كده مش لاقى حل
انتا بتقول مش لاقي حلل اولا ازاي بتقول مش لاقي حل و انتا من جواك لسه عايز تتمتع اكتر و بطرق مختلفة و اكتر و تولع اكتر و توصل لمراحل اكتر في طرق للحل بس الفكر في التنفيذ و بردو في طرق اكتر للهيجان و الدياثة لطرق مختلفة انتا الي بتختار

• عجبني
التفاعلات: Am Mm، Messiw و ديشا2108
هل فيه اي حل اني اعرف ابطل دياثه حرفيا انا بقيت عايش بس بتديث مش بعمل حاجة تانيه و**** بيعدي عليا ايام متواصله مش بقوم من السرير عمال اتديث مع فحول وبعد كل مره اتفشخ فيها جامد من الفحول بندم وبعيط جامد وبسمح كل الصور والاكونتاات واي حاجة وبقرر اني هبطل خالص لكن مفيش يوم واحد حرفيا وبرجع اوسخ من الاول واعمل اكونتات تاني واتديث😭
لأنك ديوث و بتحب كداا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتا بتقول مش لاقي حلل اولا ازاي بتقول مش لاقي حل و انتا من جواك لسه عايز تتمتع اكتر و بطرق مختلفة و اكتر و تولع اكتر و توصل لمراحل اكتر في طرق للحل بس الفكر في التنفيذ و بردو في طرق اكتر للهيجان و الدياثة لطرق مختلفة انتا الي بتختار
ايه الطرق المختلفه

لو حابب نتكلم وانا ممكن اساعدك

• عجبني
التفاعلات: Messiw
ايه الطرق المختلفه
تعالي خاص و احكيلي قصتك جت ازاي لان كل حالة و قصة بتختلف عن اي حد و اقولك الطرق المفيدة ليك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%