NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

꧁𝕄𝕒𝕤𝕥𝕖𝕣 𝕊𝕒𝕚𝕗꧂

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Alaa69, Cool samy, Aus99 و 23 آخرين
اكتبلنا موقف مع محارمك

مرة كانت اختي بالحمام ودخلت عليها وقعدتها ع زبي وبلشت حك زبي بفخادها وبعدين دق الباب طلعت فتحت وبفاجا بعدين رجعت دخلت لعندي رجعت قعدت ع زبي هيك لحتا شعبنا وبعدين طلعنا

• عجبني
  • ماااشي
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Cool samy, Egyptian walfe, بطل مصر في نيك الطيز و 3 آخرين
مرة كانت اختي بالحمام ودخلت عليها وقعدتها ع زبي وبلشت حك زبي بفخادها وبعدين دق الباب طلعت فتحت وبفاجا بعدين رجعت دخلت لعندي رجعت قعدت ع زبي هيك لحتا شعبنا وبعدين طلعنا

بس كانت تحك فخادها بزبك؟ ماحاولت تدخل زبك بطيزها؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe
كان عندنا اعمال بناء في البيت وكان في واحد من العمال بينيكي وفي مرة وانا مروح من المدرسة ملقتش امي في الشقة قلت يبا بتطلع الاكل للعامل اوي الشاي وطلعت فوق ملقتهاش فا طلعت الاوضة الي في السطح ولقيتها رافعة جلبيتها والي بينيكي شغال نيك فيها كان عامل من الصعيد الموقف ده حصل حقيقي مش خيال

• عجبني
التفاعلات: Adriano mado, Cool samy, Egyptian walfe و 2 آخرين
كان عندنا اعمال بناء في البيت وكان في واحد من العمال بينيكي وفي مرة وانا مروح من المدرسة ملقتش امي في الشقة قلت يبا بتطلع الاكل للعامل اوي الشاي وطلعت فوق ملقتهاش فا طلعت الاوضة الي في السطح ولقيتها رافعة جلبيتها والي بينيكي شغال نيك فيها كان عامل من الصعيد الموقف ده حصل حقيقي مش خيال

المهم يكون كيفك وكيفها

• حبيته
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣
  • عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و Abo hassan
بعبصت بنت خالتى و هى بايتة عندنا و صحيت و شافتنى

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Cool samy، Egyptian walfe و بطل مصر في نيك الطيز
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Cool samy و Egyptian walfe
يا بخت العامل شكل امك كانت فرسه

• عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%