NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ااحمد ..

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل واحد هنا داخل باكونت فيك عشان يمارس اللي هو بيحبه واللي الي حد ما بيكون عكس طبيعته اللي معروف بيها وسط الناس السؤال هنا بقا تفتكر انهي شخصيه فيهم اللي بجد اللي عايش بيها وسط الناس ولا اللي هنا

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed, زوج راقى فكريا, جديد لانج 3535 و شخص آخر
انا بتعامل بشخصيه واحده مع الكل و الي هنا دي شخصيتي الحقيقه مش وهميه.

انك يكون عند اسم مستخدم مش معناها اني فايك!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل واحد هنا داخل باكونت فيك عشان يمارس اللي هو بيحبه واللي الي حد ما بيكون عكس طبيعته اللي معروف بيها وسط الناس السؤال هنا بقا تفتكر انهي شخصيه فيهم اللي بجد اللي عايش بيها وسط الناس ولا اللي هنا
أنا شخصيتي ادام الناس غير هنا نهائي بس انا عايز اعيش بشخصيتي اللي هنا مش عارف ليه كل الناس اللي حوليه وخدين عني فكره اني انا محترم

يعني قصدك أن هنا اللي حقيقيه
أنا شخصيتي ادام الناس غير هنا نهائي بس انا عايز اعيش بشخصيتي اللي هنا مش عارف ليه كل الناس اللي حوليه وخدين عني فكره اني انا محترم

• عجبني
التفاعلات: سبارتاكوس
مثلي الجنسيه يعني
اعتقد الامور الشخصية بتبقى شخصية ما حدش ماشي فالشارع بيحكي اسراروًيعنيً😂
لكن الناس المقربين عارفين

لا انا بتعامل بالطريقه دي هنا وبرا عادي

سؤال بسيط هل ينفع تتعامل مع حريم انت تعرفها فى حياتك فى الشغل مثلا او فى الكليه او مهما يكن بنفس طريقه التعامل الى بتتعامل بيها مع الحريم هنا ؟

حريم؟😂مش شتيمة هذي؟

الاتنين واحد اللى هنا نفس إللى بتعامل بيها فى الحقيقة

الاغلبيه ازدواجية فالشخصبه طبعا
نادرا اللى ثابت بنفس شخصيته الحقيقية هنا

كل التصرافات اللى بتطلع منك وقت الشهوة 90٪ منها انت بتندم عليها بعد مالشهوة تروح

كل التصرافات اللى بتطلع منك وقت الشهوة 90٪ منها انت بتندم عليها بعد مالشهوة تروح
عندك حق ده حقيقي بس الشهوة نار متجددة وترجع تاني لنفس التصرفات

• عجبني
التفاعلات: Om Ahmed

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%