NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اخيرا جربت الجنس الجماعي انا لسه خارجة قبل شوية من عند فحلين هروني نيك اكتر من ساعتين طيزي مليانة لبن و بيسيل منها
اااه كانت اجمل تجربة خصوصا لاني بقالي اكتر من شهرين منتكتش اححح كل واحد منهم قضيبه كبير و عريض و شكلهم بقا لهم فترة ما ناكوش هروني نيك لحد ما بقيت بحس خرم طيزي مفتوح لحد دلوقتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mnak, بنوتي اسمر, Mostafaelshazly و 11 آخرين
اخيرا جربت الجنس الجماعي انا لسه خارجة قبل شوية من عند فحلين هروني نيك اكتر من ساعتين طيزي مليانة لبن و بيسيل منها
اااه كانت اجمل تجربة خصوصا لاني بقالي اكتر من شهرين منتكتش اححح كل واحد منهم قضيبه كبير و عريض و شكلهم بقا لهم فترة ما ناكوش هروني نيك لحد ما بقيت بحس خرم طيزي مفتوح لحد دلوقتي
يبختهم بيكي يلبوه ❤️‍🔥

مبروك متعت حالك ومتعتهم

هنيالك ولهم

نفسي امسك واحده هايجه زيك هخليها تدمن زبي

مبروك عقبالنا بقي 🤣

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و ناضج اوى
روحي اكشفي تلاقيكي حملتي منهم يا لبوة😂+متيجي انيكك انا كمان مليش نصيب زيهم ولا اي🤣

يا بختك

• عجبني
التفاعلات: جيجي بنوتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممم انبسطى

مبروووك يا حبيتي

الف هنا عليكى يا حبيبتى، ااأه
كنتى شرمووووطة خالص .. صح
غرقانة فى المحنة 😋😋😋

يا بختك وصحتين وهنا على طيزك حبيبتي... انا اكتر حاجة نفسي فيها اتناك جماعي بس لسه ما حصلش

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%