NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ricky

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بغض النظر عن الحال فى الدنيا و الممارسات الجنسيه الى منغير جواز و انها حرام بس كنت عايز أناقش شويه أخلاقيات لو فرضنا ان حد هيعمل علاقة مع وحده.

١- فكرة انك التصوير انا شايف انها اكتر حاجه مقززة و اى حد بيصور بنت ويطلع وشها انسان مش شهم و مش رجال، ايه فكرة ان البنت وثقت فيك و ادتك الأمان و انت تطلع ندل و تصورها و هنا ممكن الواحد يبتزها و يستغلها لقدام و يهددها بالفضيحة و لو خلفت إرادته بجد الناس دى عايزة ضرب النار و فى ناس بتصوير و تخليها للذكرة و الموبايلات بتاعتهم بتتهكر، بتتسرق، او حد بيدخل عليها و تحصل مشاكل بس انا لو مكانهم عمرى ما اصور حد منغير موافقته و لو وفقت مستحيل اطلع وشها لأن دا ممكن يبقى خطر عليها.

٢-مش عشان انت وصلت لكسها يبقى هى رخيصه و تعاملها كا شرموطة و تعمل فيها كل خيالاتك برحتك افتكر ان دى مش عاهرة انت مأجرها دى وحده حبتك و اديتك الأمان و شافت فيك راجل.
سمعت عن قصة من حد صحبى عن حد كان ماسك على وحدة فديوهات و هددها انها لو مجتش و اتناكت منه و من صحابه هيفضحها و طبعا بنسمع عن حكايات تقطع القلب و تخلينا نتسأل ايه الى حصل للرجولة و الشهامة و فى ناس بتبرر و تقول هى الى جنت على نفسها و تستاهل الى حصلها و نسيب المجرم عديم الإنسانية و نمسك فى البنت

٣- لو البنت سابتك و قررت تبطل لازم تحترم رغبتها و متضغطش عليها انها تفضل معاك، فى ناس ممكن الموضوع يوصل للاستحواذ و ان البنت تبقى دخلت فى مأزق عشان الى معاها شايفها مجرد عبده جنسية عندو او شايف الرجولة انو يسطير عليها و يخوفها و فاكر نفسه فهلوى فى نفسة و في الأخر البنت ممكن تعمل حاجه فى نفسها عشان مش عارفه تعمل ايه بتبقى مابين نارين و شايفة الى قدمها مجرد حيوان بيستعملها عشان يفرغ شهوته فيها بس.

٤- لو فى بينكوا جنس.
عارف انك مش متجوزها و ان الى بقاولوا مش منطقى بس عاملها كانك متجوزة يعنى تحترمها و تقدر مشاعرها و زى ما انت بطلع شهوتك طلع الطيبة و الحنان الى جواك عشان تحس انك فعلا بتحبها و راجل لأن الست فى الأخر بتحب الأمان و انها تتصان و مين عالم ممكن فى الأخر تستر عليها و تتجاوزها طالما انها شافتك امين و محافظ عليها منغير جواز و كده وسعتها الى بنكوا يبقى احسن بكتير عشان حلال.

٥- لو واحدة فى أزمة او ممكن تتفضح اوعى تستغلها و استر عليها، لو وحده واقعة فى ايد واحد من النماذج الوسخة دى خليك انت راجل و انقذها انت تعرف الخير دا عند **** لما يردهولك يبقى عامل ازاي و خليك فاكر ان الرجولة لسه عايشه فى الدنيا بفضلك انت و الناس الى شبهك بعيد عن نقطة الحرام و الحلال بس دى فلسفه حبيت اناقشها.

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: deb, حسن٩٤, الـ مجتاو و 2 آخرين
عين العقل ياريكى
موضوع مهم جدا
تحياتي ليك

• عجبني
التفاعلات: Ricky
بجد تسلم على الموضوع ده

• عجبني
التفاعلات: Ricky
كلام حلو ❤️🌹