NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تم حظر العضوين اصحاب المشكله وحذف الردود المهينه للميول والاعضاء

وساد الهدوء ارجعو للمناقشه فى حدود اللياقه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الباحث عن المتع و ولد عسول

شكرا جدا ليكى❤

انا وخطيبتي بنام مع بعض وعايزين نعمل ارباح من اللي العلاقه دي ارباح ماليه وطبعا بدون ما حد يلمسها

• بيضحكني
التفاعلات: Soli6969
  • بيضحكني
انتي هبله الوحده منا ما تسدق تكبر وتحلو ونتي بدك تصعريها

• عجبني
التفاعلات: Civil eng
حاول تمشى على الأرض بطيزك

• بيضحكني
اولا ما يعرفوا طب ما انت بتتناك فعلا هما مشكلتهم في ايه طالما ابنهم من جواه مرا ومبسوط يعني اية مثلا الاستفادة بتاعتهم لو حاولوا يغيروك ومش هيحصل لو هما عاملين من الفضائح والكرامة فأنت اصلا اتنكت بالعكس المفروض يحتووك كانثي ويعلموك عن الانثي وينصحوك بالاستقرار مع راجل يكون ليك سند يبنتي انتي خلاص من اول دكر اعتلاكي انتي فقدتي حاجة اسمها رجولة والكرامة ده مع دكرك مفيش انتي مرا وهما لازم يتعاملوا ع كدا طيزك الكبيرة ده من جمالك هي اصلا الجمال
انا مش معاك لان ممكن حد من اهله يجراله حاجه لو عرف كده العادات والتقاليد بتقول كده

اولا ما يعرفوا طب ما انت بتتناك فعلا هما مشكلتهم في ايه طالما ابنهم من جواه مرا ومبسوط يعني اية مثلا الاستفادة بتاعتهم لو حاولوا يغيروك ومش هيحصل لو هما عاملين من الفضائح والكرامة فأنت اصلا اتنكت بالعكس المفروض يحتووك كانثي ويعلموك عن الانثي وينصحوك بالاستقرار مع راجل يكون ليك سند يبنتي انتي خلاص من اول دكر اعتلاكي انتي فقدتي حاجة اسمها رجولة والكرامة ده مع دكرك مفيش انتي مرا وهما لازم يتعاملوا ع كدا طيزك الكبيرة ده من جمالك هي اصلا الجمال
تفكيرك غلط جدا في ناس كتير ميولها تكون تتناك او تكون خدامين وفي ناس تبادل وفي ناس بتحب ميول كتير بس في اساس التعامل مش بيبان عليهم وبيبقو رجاله جدا انا مختلف في رايك

دلوقتى انا بقالى فتره اصحابى بينكونى ف طيزى وبيجيبوا لبنهم جوا وساعات برا على طيزى ويدعكهولالى بلبنهم مع الوقت طيزى كبرت وبقى منظرها ملفت وعندى ف البيت بقوا بيبصولى بصه مش كويسه وقرايبى نفس الموضوع حتى اصحابى البنات ف محتاج اخسس طيزى ضرورى يا جماعه اعمل ايه ؟؟؟
الحوار سهل خالص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا مفيش حاجه اسمها فقده رجولتك وكرامتك في ناس بتتناك وارجل من ناس زيك الرجوله مش كده الرجوله احترام ووفاء وعدم غدروخيانه وحاجات كتير أتمناء العقول إلى بتفكر زيك تنحرق من الدنيا
اول مفيش راجل بستناك عنده شخصيه لأن عنيه متكون مكسوره
ثاني انا من مشجع الحريه الشخصيه ودي حريتك انت لازم اهلك يفهمون كده كويس اوي أما تمكنت خايف منهم فبطل تتناك واتبع الرياضه بس لو انت غايب الموضوع يباليك أودع بعيد عن البيت وأعرب لو خاف بس انا بنصحك أن اهلك يعرفون احسن مواحد من اللينك ممكن يعرفهم وسعته انت في خبر كان
♥️♥️♥️

دلوقتى انا بقالى فتره اصحابى بينكونى ف طيزى وبيجيبوا لبنهم جوا وساعات برا على طيزى ويدعكهولالى بلبنهم مع الوقت طيزى كبرت وبقى منظرها ملفت وعندى ف البيت بقوا بيبصولى بصه مش كويسه وقرايبى نفس الموضوع حتى اصحابى البنات ف محتاج اخسس طيزى ضرورى يا جماعه اعمل ايه ؟؟؟

خفف وزنك بشكل عام وهيه شوي شوي رح تصغر ممكن تكون هرمونات الانوثة عندك عاليه وخلت جسمك يصير يخزن دهون بشكل عالي ، ممكن كمان ال posture عندك في مشكلة وهو الي مسبب بروز طيزك الكبير

بص كيك
BODA.ALGAMED12
ونعمل علاقه لان اصلا هي ملهاش حل غير تفضل تتناك

كلمني وانشاء حل حلو وطبيعي بالتمرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%