NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عصفور الجنس

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي......عندي 20سنه عندي مشكله ومحتاج حل ضروري اختي عندها 16سنه بتفرج علي افلام سكس اخوات كتير اوي هي متعرفش اني عارف و انا مش عارف اعمل ايه اقولها اني عارف وتبطل ولا اقول لأهلي واعمل رجاء الرد بسرعه

• عجبني
  • جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx, عماد الحلبي, بت النيل و 7 آخرين
وانت عرفت ازاي انها بتسمع سكس اخوات

• انا معترض
التفاعلات: عصفور الجنس
انا اسمي......عندي 20سنه عندي مشكله ومحتاج حل ضروري اختي عندها 16سنه بتفرج علي افلام سكس اخوات كتير اوي هي متعرفش اني عارف و انا مش عارف اعمل ايه اقولها اني عارف وتبطل ولا اقول لأهلي واعمل رجاء الرد بسرعه
ابعتلى افهمك

حاول تتكلم معاها بهدوء وفاتحها فالموضوع بس مش بطريقة مباشرة وعارفها انه إلى بتعمله غلط بس تخلى كلامك بهدوء ومتبينلهاش انك عارف هى بتعمل ايه

• عجبني
تعال خاص وأنا هفهمك

انا اسمي......عندي 20سنه عندي مشكله ومحتاج حل ضروري اختي عندها 16سنه بتفرج علي افلام سكس اخوات كتير اوي هي متعرفش اني عارف و انا مش عارف اعمل ايه اقولها اني عارف وتبطل ولا اقول لأهلي واعمل رجاء الرد بسرعة
سكس اخوات 😂

حاول تقرب منها وتصاحبها عشان تقبل نصيحتك وتكلم معاك بصدق

• عجبني
حاول لما تلاقيها قاعدة لوحدها تنادي عليها و متخلهاش تقعد لوحدها كتير و بردو اعرف كدة صحبها بيتكلموا في الحاجات دي ولا لا و بردو ممكن تبقى تقول لمامتك على الحوار بس المهم انها متهزهاش ممكن هي تتكلم معاها و تفهمها احسن و انت بردو متمشيش قدامها بلبس تخليها تفكر او تتخيل

• عجبني
التفاعلات: قاذف اللهب و عماد الحلبي
اكتب قصة .. هتلاقي تفاعل كويس

• بيضحكني
التفاعلات: MadamVanDerSexXx، عماد الحلبي و BABA YAGA
الفكرة معاك سكس اخوات ولا كـ سكس عموما،؟

يا خسارة الراجل منزل عايز نصيحة لكن الذئاب اللي هنا عايزينه فالخاص

اخويا نصيحة حاول فأسرع وقت تفهمها ان دا غلط لان في احتمالين الاول انها مجرد بتشوف سكس وخلاص وبحكم انها فتحت سكس اخوات اول مرة فدايما حيطلع مقاطع قريبة وكدا لو هيا مبتفهمش انجلش حتدخل تتفرج وخلاص
والثاني انها قاصدة كدا وفعلا فدماغها شهوة ناحيتك

فالحالتين انت الحقها قبل ما تضيع لان فأول حالة حيجي يوم وتكتشف اصناف سكس تانية وهو صح كلو غلط بس عالاقل حاليا سكس اخوات راجل وست مش معروف يمكن بكرا تشوف حاجة تغير ميولها وياما اتكلمت مع ناس ميولها اتغيرت بالافلام اللي بقت سحاقية واللي صار بايسيكشوال واللي صار ديوث فأنت الحقها دام انها فالسليم وكل موضوعها شهوة تقضيها وخلاص
وفالحالة التانية اللي هيا اسوء انها حاليا بتشتهيك فلو انت عامل اجذب فالنهاية نحنا مش فقصة سكس هيا مش حتستناك طول عمرها لو انت سكتت عالموضوع وهيا مشافتش اهتمام منك صدقني يمكن اول عيل شمام بكلمتين يضحك عليها ومش معروف نهاية السيناريو بعدين

ومتدخلش معاها من سكة زعيق خدها لوحدها واسألها اهم حاجة افهم هيا بتعمل كدا ليه ووقتها عليك انت لما تسمع سببها اعملها اي عذر او اي كلمتين المهم خليها تبعد عالاقل مش فعمرها ده.دي لو 16سنة وكدا بكرا لما تدخل ثانوية عامة ودروس وبعدها جامعة وشغل وكل الاختلاط اللي حيصير حتعمل ايه

ممكن تكلمها وتنصحها لانها فى مرحلة المراهقة وممكن تعمل اى حاجة انت متخيلها او متتخيلهاش ف لو خايف عليها كلمها وانصحها

• عجبني
التفاعلات: عماد الحلبي
حتت انك تقول لاهلك لا لا لا ... انت كدا هتفقد ثقتها فيك نهائيا .... احسنلك اقعد اتكلم معاها ... كلنا معرضين للخطأ ... حتى انت واقع اهو في نفس الخطأ ... اتكلم معاها مرة واتنين وتلاته .. هتكبر في نظرها جدا وهتحترمك

• عجبني
التفاعلات: عماد الحلبي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش يمكن انت متهيقلك وهى مبتعملشى كدة

وانت عرفت ازاي وكمان التفصيلية دي

حاول لما تلاقيها قاعدة لوحدها تنادي عليها و متخلهاش تقعد لوحدها كتير و بردو اعرف كدة صحبها بيتكلموا في الحاجات دي ولا لا و بردو ممكن تبقى تقول لمامتك على الحوار بس المهم انها متهزهاش ممكن هي تتكلم معاها و تفهمها احسن و انت بردو متمشيش قدامها بلبس تخليها تفكر او تتخيل
عايز اعرف ازاي الحمح من بعيد

يا خسارة الراجل منزل عايز نصيحة لكن الذئاب اللي هنا عايزينه فالخاص

اخويا نصيحة حاول فأسرع وقت تفهمها ان دا غلط لان في احتمالين الاول انها مجرد بتشوف سكس وخلاص وبحكم انها فتحت سكس اخوات اول مرة فدايما حيطلع مقاطع قريبة وكدا لو هيا مبتفهمش انجلش حتدخل تتفرج وخلاص
والثاني انها قاصدة كدا وفعلا فدماغها شهوة ناحيتك

فالحالتين انت الحقها قبل ما تضيع لان فأول حالة حيجي يوم وتكتشف اصناف سكس تانية وهو صح كلو غلط بس عالاقل حاليا سكس اخوات راجل وست مش معروف يمكن بكرا تشوف حاجة تغير ميولها وياما اتكلمت مع ناس ميولها اتغيرت بالافلام اللي بقت سحاقية واللي صار بايسيكشوال واللي صار ديوث فأنت الحقها دام انها فالسليم وكل موضوعها شهوة تقضيها وخلاص
وفالحالة التانية اللي هيا اسوء انها حاليا بتشتهيك فلو انت عامل اجذب فالنهاية نحنا مش فقصة سكس هيا مش حتستناك طول عمرها لو انت سكتت عالموضوع وهيا مشافتش اهتمام منك صدقني يمكن اول عيل شمام بكلمتين يضحك عليها ومش معروف نهاية السيناريو بعدين

ومتدخلش معاها من سكة زعيق خدها لوحدها واسألها اهم حاجة افهم هيا بتعمل كدا ليه ووقتها عليك انت لما تسمع سببها اعملها اي عذر او اي كلمتين المهم خليها تبعد عالاقل مش فعمرها ده.دي لو 16سنة وكدا بكرا لما تدخل ثانوية عامة ودروس وبعدها جامعة وشغل وكل الاختلاط اللي حيصير حتعمل ايه
في الاول كان سحاق دلوقتي اخوات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%