NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

saegvc

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
19 ديسمبر 2021
المشاركات
42
مستوى التفاعل
309
نقاط
145
ا محمد عندي 18سنه
اختي اسماء 25 سنه اختي مخطوبه وخطيبها مسافر وهينزل يتجوزو علطول
مش عايز اطول ف القصه
اختي اسماء من ام تانيه امها ماتت وبعد فتره ابويا مات وامي عايش معاه بس
امي عندها 44 سنه امي ست جميله وجسمها حلو وعلطول ف البيت بقمصان بس عمري مافكرت فيها تفكير جنسي مع ان جسمها حلو اوي
هيا مليانه شوي

284624666475150ebdd481c1054683432f05755c
كانت طول ماهيا ف البيت تلبس زي كده وكنت بشوف نص بزازها طالعه وهيا ولا هنا وانا كان زوبري 16 سنتي وطخين شوي وابيض زي جسمي
المهم ابويا كان سايب لينا فلوس كتير والدنيا تمام واختي بردو معاها فلوس باسمه المهم الفرح اتعمل واختي اتجوزت وكان احلي يوم رقص لصبح وعده شهرين اختي حملت وفرحنا كلنا وجوزها فرح اووي وقال ان هو لازم يسافر ضروري ومش هيتاخر السافريه دي واختي زعلت اوووي وهو كان عندو بيت لوحدو مش ف بيت عايله وسافر وانا اخدت اختي عندنا عشان نهتم بيها وامي كانت بتحبها واختي بتحب امي ماتنسوش ان اختي من ام تاني اشطا اشطا
اختي دي بقي حتت ملبن بيضه زي الشمع وجسمها عريض مش طخين وصدرها ملبن وطيزها عريضه اوووي تجنن بصراحه لما بشوفها ب العبايه البيتي تجنن طيزها انا بقيت قاعد ف وسط امي واختي هيجان كل شوي امي طول اليوم صدرها طالع وطيزها كبيره واختي كل يوم عن يوم بطنها تكبر والعبايات تبقي ديقه عليها وجسمها يجننك اكتر
عده شهر واختي عندنا وانا كل يوم اضرب عشره عليهم ف يوم ابن خالتي كلم امي وقالها اختك تعبانه وعايزاك تنامي معاها عندي خالتي 65 سنه عندها 3 عيال بس متجوزين وكل عيل ف حته والكبير امه قاعده معاه بس ف البيت تحت لوحدها وهو قاعد ف الشقه الي فوق ف امي خدت شنطه فيها هدوم وقالتلي هروح اقعد عندها واختي قالتلي وانا هروح اقعد ف شقتي وروح انضفها ومشيو مع بعض وانا كلمت اختي قولتلها هاجي انام عندك عشان لو عوزتي حاجه عشان ماتتعبيش وهيا قالت ياريت
وطلعت عندها قفلت بيتنا وروحت عند اختي
فتحتلي الباب كانت لبسه عبايه بس لزقه عليه لزقه طين طيزها تجنن وبزازها نار
بطنها لسه مكبرتش اوي يعني كانت بتروق البيت وانا كنت بساعدها خلصنا وانا زوبري مولع نار
اختي قالتلي هدخل اخد دش عشان جسمي كلو عرق قولتلها ماشي انا بعد مادخلت ب5 دقايق
روحت ع المطبخ اجيب حاجه اشربها
سمعت صوت جوه كان اختي بتكلم حد قربت ودني وسمعت جوزها بيقولها وحشتيني اوووي
وهيا قالتلو وانت كمان وحشتني كده تسيبني وتمشي قالها غصب عني عايز امن مستقبلنا ونعيش مرتاحين واقعد جنبك علطول
قالتلو انا لسه عروسه ومعدش غير ع جوازي 3 شهور وبصراحه انا تعبانه اوووي ومحتاجاك جنبي قالها انا اكتر ونفسي فيك دلوقتي قالتلو جسمي تعبني اووي محتاجه تكون معايا تريحني
قالها ارفعي العبايه دي وريني بزازك
062-1000
اختي رفعت العبايه وقالتلو شوف سبتني وانا عمله ازاي قالها جسمك ده الي تعبني فكره ليلة دخلتنا قالتلو اهااااا قالها مش افتحي بواق كده وازاي زوبري كان بيدخل ف بوق للاخر اختي وقفت وفتحت بوقها ليه

089-1000
قالها ااااخ ع بوق وهو كان بيمص زوبري
وبزازك دي الي جننتني تعرفي نفسي انزل دلوقتي واجي افشخك وافشخ كسك وطيزك
قالتلو فاكر لما دخلت زوبرك ف طيزي وجعتني اووي قالها بسيزك تجنن ياحبيبتي
قومي اقلعي خالص كده وانا كنت عايز ابص باي طريقه ع اختي من كلامها افتكرت شباك الحمام حمام صغير بس ممكن تشوف نص الحمام بس
جتلي فكره روحت المطبخ ورميت شوية زيت ع البلاط اودام باب الحمام علطول
وطلعت جري ع السطح بصيت من المصاط او المنور المصاط موجود في شباك الحمام والمطبخ
بصيت اختي كانت وقفه ملط وبتبص للفون

bs4u5p3wliut
وهيا وقفه تمسك بزازها وايد بتلعب ف كسها
وهيا ااااه ااااه وهيا تقول ليه زوبرك وحشني اووي انا تعبانه وعايزه زوبرك ف كسي وهو يقولها ااااه وحشتني لبوتك ف السرير وهيا ايد ع كسها بتدعكو وايد ع بزها وانا ع السطح مطلع زوبري وبدعك في وهو يقولها براحه اخوك يسمع صوتك قالتلو اااااه ياريت ياجي ينكني اودامك ويفشخ كسي قالها لبوه اووي وكسك واكلك
قالتلو انا كسي تعبني وعايزه زوبرك ف كسي وطيزي تعرف لو الي بره ده مش اخويا كنت طلعت عليه زي منا كده وخليتو ينكني ف كل حته
ده انا خرم طيزي وكسي اديقو اووي حتي شوف

1655650798519
قاالها اااه يامتناكه كسك ولعني وخرم طيزك قفل تاني قالتلو اطلع اخلي اخويا يوسعلي كسي وطيزي انا تعبانه اوووي قالها الواد هيسمعك ياشرموطه وطي صوتك قالتلو انا تعبانه اوووي وضلت اختي تلعب ف كسها لحد مانزلت عسلها ع البلاط ووقفت ع الحيطه من التعب وجوز اختي قالها هزي طيزك كده عشان انزلهم اختي بدات تلعب ف طيزها وتهزها

1655650722590
قالها ااااه ااااه طيزك تجنن وراح منزل لبنو وهيا قالتلو انا هقفل بقي عشان اتاخرت اووي وقفلت انا نزلت جري وهيا فتحت الدش ومكنتش عارف حوار الزيت ده حلو ولا غلط
وفضلت قاعد والدش شغال قولت اطلع بسرعه ابص عليها اخر نظره كده طلعت جري يدوب ببص عليه كانت بتنشف جسمها وبتلف الفوطه ع جسمها

995-1000
انا نزلت بسرعه وقفلت الباب براحه ورجعت اودام التلفزيون وسمعت صوت الباب بيتفتح قعدت وقلبي عمال يدق اووي وف ثواني سمعت اختي بتصرخ انا جريت عليه مالك قالتلي اتزحلقت ااااه وهيا لبسه الفوطه وشق بزازها باين لحد نص فخادها وانا مسكتها من ايديها وبحاول ارفعها مش بتقوم معايا قالتلي مش قدره دراعي الشمال ورجلي وجعني اووي قولتلها طب اشيلك قالتلي هتعرف قولتلها ايوه قعدت ع رجلي وحطيت ايديها ع رقبتي وايدي تحت فخادها وايد عند ضهرها ورفعتها مره واحده كانت تقيله بس قدرت بالعافيه مشيت بيها ع اوضة نومها وكنت حاسس ان انا شايل عروستي بين ايدي
دخلت جوه وروحت ع السرير ومكنتش قادر اكتر من كده بصراحه حدفتها ع السرير براحه نامت ع ضهرها بس الفوطه فكت شوفت بزازها مكنتش لابسه اي حاجه خااالص غير كلوت تحت وصدرها واقف وحلمت بزازها تجنن هيا شافتني وانا ببص وفي لحظه غطت نفسها وقولتلها غصب عني رميتك كده قالتلي عادي قولتلها حسا بوجع قالتلي اووي بس خايفه ياثر ع الحمل انا هنا افتكرت انها حامل كنت ناسي خالص وزعلت وقتها قولتلها بكره نروح نتاكد قالتلي ماشي
قولتلها انا بره لو عوزتي حاجه قالتلي ماشي
بعد خمس دقايق اختي بتنادي عليه
دخلت عليها كانت زي ماهيا قالتلي معلش مش قدره انزل اخرج جيب مرات كذا روحت لدكتور قولت ع اسم المرهم ورجعت
كانت غيرت هدومها لبست روب طويل ومش شايف لبسه تحت ايه
قولتلها عايزه حاجه قالتلي تعالي بس ادهن ليه مش عرفه احرك دراعي من الوقعه
قولتلها هنا ولا بره قالتلي اي حاجه خلينا هنا وخلاص وكنت مستني تقلع البروب اشوف تحتو ايه رتحت قلعتو وانا ببص عليه من تحت لتحت
وكانت لبسه تحت قميص نوم شفاف وكل جسمها ظاهر لولا الكلوت والستيان كان كسها وبزازها كمان شوفتهم قالتلي يلا قولتلها ماشر راحت نامت ع جنبه اليمين وقالتلي ادهن من كتفي وايدي لهنا وشاورتلي ع فخادها البيضه شمع والكلوت والستيان لونهم احمر مع القميص الحمر كنت هتجنن عليها وقعدت ادعك ف دراعها وامتع حاجه لما كنت بدهن صوابعها ولعب فيهم وكنت بدخل صوابعي بينهم كاني بنيكهم كدا قالتلي بتعمل ايه قولتلها عشان دي بدايه مفاصل ايدك لما تحركي صوابعك بياثر هنا وانا بحط ايدي ع كوعها وانا ذات نفسي مش عارف بقول ايه خلصت وقالتلي ادهن تحت بقي انا بعدل نفسي وزوبري وقف اوي
وطيزها نحيتي انا قاعد وراها وطيزها الملبن الكلوت مغطي نص طيزها
قعدت ادعك في فخادها جامد وطيزها كنت بمسكعا اووي وهيا ااااه بتوجعني اووي يامحمد
تعباني اووي وانا اقولها انا هريحك ياحبيبتي
الف سلامه عليك ياريتني مكانك قالتلي بعد الشر عنك ياحبيبي وانا بدعك فخادها وطيزها وزوبري وقف اووي وعامل خيمه جامده ف البنطلون ولو كنت اتقدمت 5 سنتي اودام كان لمس طيزها
انا فضلت ادعك قالتلي خلاص اعمل ضهري بقي عشان وجعني اووي قولتلها طب لازم تقلعي قالتلي حاضر قعدت ع طيزها وانا كنت مدخل زوبري بين فخادي عشان ماتشوفوش
هيا قالتلي ارفع القميص انا قربت منها وفجاءه زوبري طلع من بين فخادي
ووقف جامد وانا لسه هرفع قميصها وهيا شافتو وانا ببص عليه وعملت نفسي برفع قميصها وهيا ساعدتني وانا مش عارف اعمل ايه
لقيت اختي بعد ماقلعتها القميص قالتلي مالك ياواد انت كمان تعبان ولا ايه قولتلها تعبان من ايه
راحت مسكت زوبري من فوق البنطلون وقالتلي ده وقف ليه كده انا اتحرجت اووي قولتلها غصب عني معلش قالتلي عادي ياحبيبي ولا يهمك
وقالتلي يلا ادهن ضهري ونامت ع ضهرها

image
قالتلي يلا انا دخلت مابين رجليها وقعدت ادهن ضهرها قالتلي بنطلونك هيتغرق مرهم من رجلي اقلعو عشان انت مجبتش غيار معاك
انا مصدقت وقلعت بسرعه ومن غير ماتشوفني قلعت التشرت كمان وبقيت بالفانله والبوكسر
دخلت مابين رجليها وكنت بتعمد اخلي رجلي تلمس فخادها وحك جامد وبقيت ادهن ضهرها وبقيت ادخل ايدي من تحت الستيان ودعك ضهرها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه قولتلها ماشي بقيت ادعك ضهرها وانا زوبري هيخرم البوكسر هيا قالتلي ادعك فوق شوي وطلعت لعند كتفها وبقيت ادعك وكنت مايل عليها جامد
لحد مازوبري خبط ف طيزها هيا قالت اااه وانا ساكت ولسه بدعك وزوبري لسه ع طيزها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه بيوجعني اووي
انا كنت خلاص زوبري هينفجر من كلمه اااه بيوجعني دي قولتلها فين بيوجعك
قالتلي تحت قولتلها هنا قالتلي تحت شوي لحد مابقيت عند طيزها قالتلي ايوه هنا قولتلها ماشي بقيت ادهن بس الكلوت عمال ادعك والكلوت مديقني بصراحه قالتلي نزلو شوي عشان تعرف تدعك قولتلها ماشي نزلتو حد نص طيزها وكان فاضل شوي وشوف خرم طيزها وكسها بقيت ادعك ف طيزها من عند ضهرها وهيا ااايوووه هنا بتوجعني اووي وانا بدعك وبقيت اطلع ع طؤزها وهيا ساكته لحد مانزلت كلوتها لنص فخادها وشوفت كسها وطيزها الي جننوني وطيزها عريضه وتجنن رفعت ايدي لفوق ع ضهرها ومين غير اي مقدمات قلعتها الستيان وهيا ماتكلمتش
وقالتلي اعمل الي يريحك ياحبيبي وانا قاعد عليها ودخلت رجليها بين رجلي وبقيت مكتف رجليها وطيزها جنان انا شوفت منظرها كنت هتهبل

vzk8ve4pt7k2
قولتلها دي وجعاك قالتلي ااااه قولتلها ادعكها قالتلي ايوه انا كنت خلاص مش قدر منظر كسها وطيزها كده مسكت زوبري وفضلت ادعك في لحد مانطرت لبني ع طيزها وكان كتير اوووي وهيا قالت اااااه ده سخن اووي ايه ده قولتلها المرهم
كانت طيزها كلها بقت لبن وكذالك كسها لحد مانزلت اخر نقطه وسيبت زوبري الي لسه وقف بره وبقيت ادعك طيزها وهيا ااااممممم اممممم ااااه اااه وانا بسمع اهاتها وبصراحه كنت ع اخري وزوبري بقي صاروخ تاني
وبقيت ادعك طيزها ولبني في شويه ع كسها
وانا هايج وعارف ان اختي ع اخرها
لقيت ايد اختي من تحت بطنها بتمد ايديها وحطت صباعها ع كسها واخدت لبني ورفعت نفسها شوي وخرجت ايديها وانا ببص عليها ودخلت صباعها ف بوقها تمص في وهيا بتقول اممم حلو اووي طعمو حلو وانا خلاص انا مسكت المرهم حطيت منو ع كسها بالظبط ومسكت زوبري وقربتو من كسها ودعكت بيه كسها رايح جاااي وهيا اااااه حاو اوووي كمان كمان يامحمد
وانا زوبري بقيت بدعك ف كسها اوووي لحد ماهيا قالتلي حرام عليك مش قدره قولتلها ايه تعبك
قالتلي انت تعبتني ريحني بقي خلاص مش قدره قولتلها بس انا اخوك مش جوزك قالتلي انت جوزي وحبيبي الي بحبو خلاص مش قدره وانا مسكت زوبري ودخلت راسو بس هيا ااااااه كلوووو كلووووو اااااااه قولتلها ايه ده الي ادخلو كلو قالتلي دخل زوبرك يامحمد بسرعه انا تعبانه اووووي ااااااه وانا مصدقت روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وهيا بقت تصرخ تحت اااااااه حلو اووووي زوبرك يجنن اااااه كسي
وانا نايم فوقها وزوبري بقيت محركش نفسي عليه عشان خايف لنزل بسرعه اول مره ليه انيك حد
وانا نايم فوقها ومتمتع بكل لحظه زوبري ف كسها
قالتلي دخل زوبرك وطلعو تعبتني وانا قولتلها دي اول مره ليه وخايف انزل بسرعه قالتلي نزل ف كسي بس نكني وريحني انت كده بتتعبني
روحت وقفت ع ايدي كان بلعب ضغط وبقيت انزل نيك فيها جاامد وهيا ايووه كده كمان اااااه اااااه كمان نيك اوووي اااااه ياكسي وانا كنت خلاص نزلت ف كسها ونمت فوقها وانا لسه نايم قالتلي فينك من بدري ياحبيبي كنت تطفي نار اختك قولتلها انا جنبك اهو ومش هسيبك ابدا
كل ده وزوبري لسه ف كسها قلبت نفسي جنبها واخدتها ف حضني قالتلي انا بحبك اووي
وانا بموت فيكي ياسمسم قالتلي تاجي نتشطف قولتلها انا لسه ماشبعتش منك ولا زهقتي مني قالتلي لا ياحبيبي مزهقتش واخدت شفايفي بوس ونامت بصدرها ع صدري وايديها اليمين بتحسس ع بطني لحد موصلت لزوبري وكان نص وقفه مسكتو وقعدت تلعب في لحد موقف تاني قالتلي كسي كلو بقي لبن قولتلها عايز انيك طيزك ياسمسم قالتلي ياريت ياحبيبي قالتلي خليك وانا همص زوبرك وهمتعك عشان عايزك تلحس كوسي
قولتلها تعالي وبسرعه قلبتها 69 ونزلنا مص لبعض وقالتلي يلا دخلو ف طيزي خليتها تفنس كده وطيزها بقت ف وشي وكانت عريضه اووي
مسكت زوبري وبقيت ادخلو كلو ف كسها وخرم طيزها بيفتح ويقفل ولما زوبري بقي كلو لبن من لبني ف كسها خرجتو وحطيتو ع باب طيزها ودخلتو وهيا اااااه ااااااه ايووووه دخل اوووي لحد مادخلت زوبري للاخر والبضان كانت هتدخل

91f0f7bbc821ebe1a9268def7d56cf4f
وهيا ااااه سيبو جوه شويه وانا وقفت ماتحركتش وهيا بقت تروح بطيزها يمين وشمال لحد مازوبري بقي بيخبط ف جناب طيزها كلها
وبعدين قالتلي نيك بسرعه يلا وانا بقيت ادخل زوبري للاخر وخرجو وفضلت انيك وهيا تصوت
قعدت انيك طيزها وهيا ااأااه اوووي وانا بسرعه دخل وخارج فيها لحد ماقولتلها هنزل ياسمسم قالتلي جوووه طفي نار طيزي
بقيت انزل ف طيزها ونمنا جنب بعض قالتلي مبسوط يامحمد قولتلها اوووي ياسمسم
وقالتلي تعالي ف حضن اختك دخلت ف حضنها وقولتلها انا بحبك اووي قالتلي اوعي حد يعرف يقتلونا قولتلها هو انا هفضح اختي
قعدت ف حضنها شوي ونبوس بقي
انا دخلت ايدي لعند كسها اول مالمستو هيا اااااه بتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي
انا نيمتها ع ضهرها وقعدت ابوس فيها وايدي لعند كسها ادخل صباعين فيها ودعك كسها ونازل بشفايفي امصمص بزازها وهيا ااااه اااااه بتعمل قيا ايه مش قدره وانا كل ااااه بسمعها منها بنيك ف كسها اكتر بصوابعي لقيت مسكت دماغي وانا بمص بزازها وبقت ترفع وسطها اووي لحد مانزلت ع ايدي دعكت كسها بعسلها وهيا شبه نايمه قعدت امص ف شفايفها وهيا فاقت قالتلي تعبتني اوي
قولتلها تعالي ناخد دش يلا وقفت معايا وبتمشي بتعرج قولتلها خفيتي ع النيك وضحكنا وخليتها تسند علي وبزازها مدلدلين اودامي
وقولتلها حد يسيب القمر ده ويسافر
ببص لقيت لبني نازل من كسها ضحكنا وحطيت ايدي ع كسها وبعبصتها قالت اااه بتعمل ايه
قولتلها مش عايز نقطه لبن تخرج من كسك
دخلنا الحمام قولتلها تعالي احميك قالتلي هننزل البانيو قولتلها لا قولتلها عندي فكره حلو روحت جايب الخرطوم من المطبخ وقولتلها سبيلي نفسك اقعدي بس انتي ع قعده الحمام 🚽 وسبيني
قعدت ركبت الخرطوم شغلت الميه وبقيت ادعك كل سنتي فيها وبزازها ادعكهم اووي وحلمتهاوقفه
نزلت مصيتها ع السريع وانا زوبري وقف صاروخ هيا مسكتو وتلعب في وانا ماسك بزها اغسلو ونزلت لكسها فتحت رجليها ع الاخر وقعدت ادعك في اووي والميه مغرقه كسها واختي ااااه ااااه ومالت بضهرها لورت وكسها فتح اودامي قالتلي خرم عليك مش قدره انا قفلت الميه وهيا لسه زي ماهيا فاتحه رجليها نزلت بالساني لحس ف كسها وهيا ااااه ااااه الحس دخل لسانك ف كسي انا مكنتش اعرف بس دخلت لساني وهيا اااه اااااه وراحت نزلت عسلها ع وشي كان طعمو خلو غسلت وشي قولتلها عايزك تنامي ع الارض راحت نامت ومسكت الصابونه وقعدت افرك ف جسمها كلو لما بقي صابون

قولتلها افتحي رجلك وقفت مابين رجليها ومسكت زوبري وبقيت العب ف كسها ودخلو كلو وطلعو تاني وهيا اااااه حرام سيبو ف كسي وانا كنت عايز اعزبها شوي قعدت ادخل زوبري ف كسها وفجاءه لقيتها قفلت ع زوبري برجليها وشدتني عليه حضنتني وزوبري جووه كسها وهيا بقت تروح وتاجي تحتي بتنيك نفسها وانا راكب فوقها بقيت انيك فيها اووي وانا بنيكها تلفونها رن قالتلي معلش اطلع جيبو بسرعه قولتلها هو ده وقتو قالتلي معلش قوم بس طلعت بسرعه وعطيتو ليها ورجعت زي منا دخلت زوبري وهيا اااه اااه براحه وشاورتلي هوووس نيك من غير صوت
لقيتها بتكلم جوزها وفاتحه المايك
ايوه ياحبيبي ااااه بيقولها مالك قالتلو تعبانه اووي
بلعب ف نفسي قالها اااخ زوبري وقف ياخربيتك
قالتلو دخلو ف كسي قالها ااااهو وانا انيك بسرعه وهيا اااااه ااااااه اوووي دخلو اوووي يامحمد جوزها كمان اسمو محمد نيكني يامحمد افشخني وهو اااااه يامتناكه خودي زوبري ف كسك اهوووو وانا بنيك جامد كل ده وانا بنيك وسامع جوزها وهو بيقولها وريني كسك هموت عليها قالتلو جسمي كلو صابون كنت بتشطف ف افتكرتك وانت بتنكني تحت الدش هجت اووي ف لعبت ف نفسي قالها لما تنزلي افتحي الكاميرا اشوف جسمك قالتلو ماشي بس نيك فيا يلا وانا ازود ف النيك جاامد وهيا تصرخ اااااه اااااه دخل زوبرك اوووي يامحمد نكني وانا انيك اوووي وكنت هايج وانا بنيك اختي وجوزها سامع
لحد منزلت لبني ف كسها وهيا ااااه ااااه نزل ف كسي نزل جووه وهو كان نزل لبنو
قالها افتحي الكاميرا انا خرجت ملط ومقفلتش الباب ورايا وهيا فتحت الكاميرا

IMG-20220603-WA0022
انا كنت عايز اعرف جوزها بيقولها ايه
حطيت ودني عند الباب وكنت سامع كل كلمه
بيقولها خلاص محمد طلع قالتلو ايووه خرج
قالها اتمعتي ياحبيبتي قالتلو اووي
نكني 3 مرات دلوقتي قالها اتمتعي باخوك
وخليه يبسطك وقوليلو ينيك كسك كتير عشان كسك يفتح عشان لما تولدي
انا بسمع الكلام ومصدوم يعني جوز اختي عارف ان بنيك اختي يبقي اختي كانت عرفه ان انا ببص عليها من فوق السطح بقي
قالتلو انا هقوم اتشطف بقي عشان مايخدش بالو انا جريت براحه ع الاوضه
وبعد دقيقه نادت علي روحت ليها وكملت حما ليها وقولتلها انبسط اووي وانا بنيكك وجوزك بيكلمك قالتلي ولسه همتعك كمان ياحبيبي حشرت زوبري بين طيزها ومسكت بزازها وزنقتها ف الحيطه
وقولتلها انا هايج عليك اووي وعايز افشخ كسك تاني وقالتلي اهدي بس ناكل حاجه كده هتموت مني وانا مكنتش قادر كلام جوزها هيجني
خليتها تلف وشها ليه ونزلت مص ف بزازها وايدي اليمين بدعك ف كسها اوووي دقيقتين كانت اختي نزلت تاني اخدتها تحت الدش وقفت وراها وبقيت ادعك جسمها كلو ونشفتها ووقفت اودامي ملط

julm49j8vmyx
قولتلها يلا نخرج لسه بتمشي شيلتها زي العرسان ع اوضه النوم ونمت فوقها ونازل مص ف شفايفها وهيا فتحت رجليها لزوبري وزوبري دخل مابين رجليها وقالتلي حرام عليك
قولتلها قومي اعملي لينا اكل ع ماجسمي يهدي شويه عشان هنيكك تاني بس عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي انت بتحب تنكني وجوزي سامع قولتلها ااااه اووي وتعرفي ياسمسم نفسي انيكك وهو يعرف ان انا بنيكك ف غيابو
قالتلي ده انت ليلتك طويله خليك زي مانت
قامت تعمل الاكل ومسكت تلفونها وانا علطول عملت بريد الكتروني عندي ع الجميل ودخلتو ف حسابها وكلمه السر كانت لازم تتغير
غيرتها بس اختي مش بتخرج من حسابها خالص وهيا اخرها تكلم جوزها وخلاص
قفلت تلفونها تاني وفتحتو من عندي وكانت بتبعتلو كلام كلو جنس وكانت هخلي اخويا ينام معايا احسن اخونك مع الغريب وهيا كانت مصممه وافق وكان مبسوط من كلامو ان بنيكها
واختي قالتلي يامحمد تعالي يلا قفلت فوني وروحت ع المطبخ كانت لبسه كلوت اسود وسنتيانه وطرحه انا قولتلها احا طب والطرحه ليه ضحكت وقالتلي وانت مالك

33290551e6009651
قولتلها تعرفي ياسمسم طيزك تجنن اووي
انتي جسمك كلو حلو بس طيزك توقف اي زوبر
قالتلي عجباك وانا كنت لسه ملط
قربت منها وزوبري دخل بين طيزها وقولتلها عجباني اوووي وكمان شويه هنيكك فيها لما افشخهالك وحطيت ايدي ع كسها وشلت الكلوت ف زويه وايدي بقت ع كسها وقولتلها ولا عايزه تتناكي من كسك وانا بلعب في وهيا وقفه نص وقفه كده قالتلي سيبني اخلص الاول قولتلها
عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي حاضر
وانا كنت خلاص عايز انيكها
لفيت وشها ليه ولتحت كسها بايدي ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه انت ماشبعتش
قولتلها محدش يشبع منك ابدا وقعدت انيك فيها ع الواقف قولتلها ايه رايك انيك فيكي وانتي فاتحه الكاميرا لجوزك وهيا ااااه ااااه ياريت
قولتلها جوزك عارف ان انا بنيكك صح
وهيا اااااه ااااه عارف كل حاجه وانا بنيك فيها اوووي وقولتلها اااه يالبوه فضلت انيك فيها وانا وقف لحد مانزلت ف كسها وقعدنا ع الارض من التعب وقالتلي انت سمعت قولتلها ايووه وفرحان اووي كمان قالتلي هناكل وع الساعه 12 يليل نكلمو وتنيكني بس عايزاك تنزل تجيب حبايه تاخر شهوتك شوي عشان يعرف ان اخويا بيطول مش زيو 3 دقايق وينزل قولتلها ماشي ونزلت جيبتها واتعشينا وقالتلي انا كنت زعلانه ان هقعد لوحدي من غير ماحد ينكني وجوزي مسافر بس انت عوضتني عن كل ده وكسي بقي عامل زي الحنافيه كل ماتنيك ينزل عسل
قالتلي اكلت حلو قولتلها ايوه قالتلي طب يلا خود الحبايه عشان هكلم جوزي ع النت ع مامفعول الحبايه يشتغل انا قعدت برا ماسك تلفوني بقراء المحادثه وعرفتو ان اخويا عرف بس انا هرن عليك وانت تسمع كل كلامنا عنك قالها ماشي رنت عليه انا خرجت من المسنجر
وقالتلي يامحمد تعالي يلا
انا دخلت عليها وقولتلها هتكلمي جوزك قالتلي مش دلوقتي وقربت منها والتلفون كان جنبها وقالتلي بصوت واطي ع التلفون
وانا قربت منها وقولتلها يعني ازاي جوزك يسيب القمر دي ويمشي ده انا هفشخك نصين قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري تمصو كلو وتدخل بيضاني ف بوقها وكان يهيج اووي وانا اقولها مصك حلوو يالبوه اوووي وهيا عجبك قولتلها اووي

CFBCC655-118-A-41-DF-AC0-C-F0645-E289-EB7

1-CB11064-43-EB-4230-879-D-46-E7-B8-F29-FA3
وانا اقولها مصك حلو اوووي ياسمسم قالتلي
وانت زوبرك يجنن ياقلب سمسم وقعدت تكمل مص وانا نايم وقولتلها افتحي الكاميرا خليها يشوفنا وحطي الفون بعيد وفعلا قامت ورنت فيديو فتح وحطت الفون عوالتسريحه وهيا رجعت تمص زوبري اووي عن الاول
انا قولتلها مصي اووي يالبوه هيا قالتلي انا تعبت من زوبرك دخلو بقي قولتلها عيوني
قعدتها مابين رجلي زي المقص كده
وحضنتها وزوبري ف كسها وانا بنيك اوووي
وقولتلها كسك مولع اوووي تقولي مولعومن زوبرك ياحبيبي عايزك تطفي نااار كسي
وهيا رايحه جاي وزوبري داخل طالع ف كسها تقو

14bf9a97988fe38249bbd18419bec513
وانا ماسك طيزها من تحت وبحركها ع زوبري وبقولها عايز اتجوزك ياسمسم تبقي مراتي وتخلفي مني وهيا اااااه انا مراتك ياحبيبي وانا هخلف منك اهوو لبنك كلو ف كسي هيبقي ابنك وابن جوزي
وانا بنيك ف نفس الوضع ده قولتلها قومي اوقفي وخليت وشها للتسريحه والفون ع التسريحه خليتها تسند بايديها ع التسريحه
وانا وقفت وراها

IMG
وانا بقولها كسك كانك لسه بنت بنوت قالتلي كان نفسي اكون بنت بنوت وانت الي تفتحني
انا علطول دخلت زوبري ف كسها مره واحده وفضلت انيك وبزازها عماله تتمرجح
وهيا ااااااه نيكني عايزك تفشخني لما جووزي ينزل من السفر عايزه ينزل ويشوفك وانت بتنكني
وانا بنيك فيها وقولها ااااه هنيكك اودامو ولو اتكلم هنيكو هو كمان قالتلي عايز تنيك جوزي
قولتلها اااه هنيكو معاك
هخليه ينام عليك وزوبرو ف كسك وانا هنيكو ف طيزو واختي بدات تهيج وتقولي اااااه كمان نيكني جامد وانا الحبايه مش رحماني وتقولي انا تعبت قولتلها اصبري قربت اهووو قالتلي مش قدره اوقف وراحت نزله ع السرير

IMG
قالتلي يلا دخل زوبرك ف كسي ياحبيبي
انا وقفت وراها وحشرت زوبري وفضلت انيك وقولها كسك يجنن ياشرموطه انتي وجوزك
وفضلت انيك وهيا تصرخ اااااه كفايه كفايه تعبت قولتلها نامي ع ضهرك بسرعه
قلبت نفسها ورفعت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وقعدت انيك ف كسها لما حسيت ان زوبري خلاص هينفجر خرجتو من كسها ورميت لبني ع بطنها وهيا تقولي نزل جوه ف كسي

imageوكان جسمها كلو اتغرق من لبني روحت وقفت ومسكت تلفونها وعطيتها التلفون وقولتلها فرجي جوزك قالتلو ايه رايك هو قالها كل ده لبن قالتلو ااااه انا تعبت من كتر النيك قالي اخووك ده زبير اتمتعي معاه وريحي نفسك وخليه ينيكك كل شويه وانت يامحمد خلي بالك من اختك قولتلو من غير ماتقول قولتلو بضحك ابنك الي ف بطن اسماء هيبقي احنا شركاء في ضحك وقالي عادي ياعم ولو عايزه تخلف منك معنديش مانع بس تجيب الي ف بطنها وبعدين خليها تحبل منك خدها فاسحها شهر ف اي حته
وكانها كانت عندي زياره وعرف كلو انها هتسافر لجوزها وعيش معاه احلي شهر بعد الولاده وخليها تخلف كمان انا قولتلو بجد يامحمد قالي لا بجد مش معاك فلوس تصرف ع العيال قولتلو ايوه قالي خلاص انا هكتبهم باسمي وكانهم ولادي بس هما عيالك واختك تربيهم اختي كانت مسحت لبنها وقالت بس نشوف الي ف بطني وبعدين نتكلم انتم اتفقتم عليه ولا ايه انا وقفت واختي وقفت جنبي وقولت ل محمد بقي حد يسيب المتناكه دي ويمشي وهيا وقفت جنبي والفون ع التسريحه
وهيا مسكت زوبري وقالت لجوزها شوف لسه منزل قد ايه ولسه زوبرو وقف
وانا مسكت بزازها وقولتلو يابختك بيهم

cc321f34a3971e4d874a6abe1a9425f6
روحت قافش بزها جامد وهيا صووتت براحه ع بزي قالي براحه ع اختك قولتلها مش قادر قولتلها انا مش قادر قولتلو لازم افشخ كسها دلوقتي وقولتلها يلا يامتناكه عشان انيكك اودام جوزك

قالتلي يلا يادكري
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Tousefzzzz, 3asheq Algens, eljokar2 و 44 آخرين
👍👍
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
روووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و ميدو الفشيخ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ا محمد عندي 18سنه
اختي اسماء 25 سنه اختي مخطوبه وخطيبها مسافر وهينزل يتجوزو علطول
مش عايز اطول ف القصه
اختي اسماء من ام تانيه امها ماتت وبعد فتره ابويا مات وامي عايش معاه بس
امي عندها 44 سنه امي ست جميله وجسمها حلو وعلطول ف البيت بقمصان بس عمري مافكرت فيها تفكير جنسي مع ان جسمها حلو اوي
هيا مليانه شوي

284624666475150ebdd481c1054683432f05755c
كانت طول ماهيا ف البيت تلبس زي كده وكنت بشوف نص بزازها طالعه وهيا ولا هنا وانا كان زوبري 16 سنتي وطخين شوي وابيض زي جسمي
المهم ابويا كان سايب لينا فلوس كتير والدنيا تمام واختي بردو معاها فلوس باسمه المهم الفرح اتعمل واختي اتجوزت وكان احلي يوم رقص لصبح وعده شهرين اختي حملت وفرحنا كلنا وجوزها فرح اووي وقال ان هو لازم يسافر ضروري ومش هيتاخر السافريه دي واختي زعلت اوووي وهو كان عندو بيت لوحدو مش ف بيت عايله وسافر وانا اخدت اختي عندنا عشان نهتم بيها وامي كانت بتحبها واختي بتحب امي ماتنسوش ان اختي من ام تاني اشطا اشطا
اختي دي بقي حتت ملبن بيضه زي الشمع وجسمها عريض مش طخين وصدرها ملبن وطيزها عريضه اوووي تجنن بصراحه لما بشوفها ب العبايه البيتي تجنن طيزها انا بقيت قاعد ف وسط امي واختي هيجان كل شوي امي طول اليوم صدرها طالع وطيزها كبيره واختي كل يوم عن يوم بطنها تكبر والعبايات تبقي ديقه عليها وجسمها يجننك اكتر
عده شهر واختي عندنا وانا كل يوم اضرب عشره عليهم ف يوم ابن خالتي كلم امي وقالها اختك تعبانه وعايزاك تنامي معاها عندي خالتي 65 سنه عندها 3 عيال بس متجوزين وكل عيل ف حته والكبير امه قاعده معاه بس ف البيت تحت لوحدها وهو قاعد ف الشقه الي فوق ف امي خدت شنطه فيها هدوم وقالتلي هروح اقعد عندها واختي قالتلي وانا هروح اقعد ف شقتي وروح انضفها ومشيو مع بعض وانا كلمت اختي قولتلها هاجي انام عندك عشان لو عوزتي حاجه عشان ماتتعبيش وهيا قالت ياريت
وطلعت عندها قفلت بيتنا وروحت عند اختي
فتحتلي الباب كانت لبسه عبايه بس لزقه عليه لزقه طين طيزها تجنن وبزازها نار
بطنها لسه مكبرتش اوي يعني كانت بتروق البيت وانا كنت بساعدها خلصنا وانا زوبري مولع نار
اختي قالتلي هدخل اخد دش عشان جسمي كلو عرق قولتلها ماشي انا بعد مادخلت ب5 دقايق
روحت ع المطبخ اجيب حاجه اشربها
سمعت صوت جوه كان اختي بتكلم حد قربت ودني وسمعت جوزها بيقولها وحشتيني اوووي
وهيا قالتلو وانت كمان وحشتني كده تسيبني وتمشي قالها غصب عني عايز امن مستقبلنا ونعيش مرتاحين واقعد جنبك علطول
قالتلو انا لسه عروسه ومعدش غير ع جوازي 3 شهور وبصراحه انا تعبانه اوووي ومحتاجاك جنبي قالها انا اكتر ونفسي فيك دلوقتي قالتلو جسمي تعبني اووي محتاجه تكون معايا تريحني
قالها ارفعي العبايه دي وريني بزازك
062-1000
اختي رفعت العبايه وقالتلو شوف سبتني وانا عمله ازاي قالها جسمك ده الي تعبني فكره ليلة دخلتنا قالتلو اهااااا قالها مش افتحي بواق كده وازاي زوبري كان بيدخل ف بوق للاخر اختي وقفت وفتحت بوقها ليه

089-1000
قالها ااااخ ع بوق وهو كان بيمص زوبري
وبزازك دي الي جننتني تعرفي نفسي انزل دلوقتي واجي افشخك وافشخ كسك وطيزك
قالتلو فاكر لما دخلت زوبرك ف طيزي وجعتني اووي قالها بسيزك تجنن ياحبيبتي
قومي اقلعي خالص كده وانا كنت عايز ابص باي طريقه ع اختي من كلامها افتكرت شباك الحمام حمام صغير بس ممكن تشوف نص الحمام بس
جتلي فكره روحت المطبخ ورميت شوية زيت ع البلاط اودام باب الحمام علطول
وطلعت جري ع السطح بصيت من المصاط او المنور المصاط موجود في شباك الحمام والمطبخ
بصيت اختي كانت وقفه ملط وبتبص للفون

bs4u5p3wliut
وهيا وقفه تمسك بزازها وايد بتلعب ف كسها
وهيا ااااه ااااه وهيا تقول ليه زوبرك وحشني اووي انا تعبانه وعايزه زوبرك ف كسي وهو يقولها ااااه وحشتني لبوتك ف السرير وهيا ايد ع كسها بتدعكو وايد ع بزها وانا ع السطح مطلع زوبري وبدعك في وهو يقولها براحه اخوك يسمع صوتك قالتلو اااااه ياريت ياجي ينكني اودامك ويفشخ كسي قالها لبوه اووي وكسك واكلك
قالتلو انا كسي تعبني وعايزه زوبرك ف كسي وطيزي تعرف لو الي بره ده مش اخويا كنت طلعت عليه زي منا كده وخليتو ينكني ف كل حته
ده انا خرم طيزي وكسي اديقو اووي حتي شوف

1655650798519
قاالها اااه يامتناكه كسك ولعني وخرم طيزك قفل تاني قالتلو اطلع اخلي اخويا يوسعلي كسي وطيزي انا تعبانه اوووي قالها الواد هيسمعك ياشرموطه وطي صوتك قالتلو انا تعبانه اوووي وضلت اختي تلعب ف كسها لحد مانزلت عسلها ع البلاط ووقفت ع الحيطه من التعب وجوز اختي قالها هزي طيزك كده عشان انزلهم اختي بدات تلعب ف طيزها وتهزها

1655650722590
قالها ااااه ااااه طيزك تجنن وراح منزل لبنو وهيا قالتلو انا هقفل بقي عشان اتاخرت اووي وقفلت انا نزلت جري وهيا فتحت الدش ومكنتش عارف حوار الزيت ده حلو ولا غلط
وفضلت قاعد والدش شغال قولت اطلع بسرعه ابص عليها اخر نظره كده طلعت جري يدوب ببص عليه كانت بتنشف جسمها وبتلف الفوطه ع جسمها

995-1000
انا نزلت بسرعه وقفلت الباب براحه ورجعت اودام التلفزيون وسمعت صوت الباب بيتفتح قعدت وقلبي عمال يدق اووي وف ثواني سمعت اختي بتصرخ انا جريت عليه مالك قالتلي اتزحلقت ااااه وهيا لبسه الفوطه وشق بزازها باين لحد نص فخادها وانا مسكتها من ايديها وبحاول ارفعها مش بتقوم معايا قالتلي مش قدره دراعي الشمال ورجلي وجعني اووي قولتلها طب اشيلك قالتلي هتعرف قولتلها ايوه قعدت ع رجلي وحطيت ايديها ع رقبتي وايدي تحت فخادها وايد عند ضهرها ورفعتها مره واحده كانت تقيله بس قدرت بالعافيه مشيت بيها ع اوضة نومها وكنت حاسس ان انا شايل عروستي بين ايدي
دخلت جوه وروحت ع السرير ومكنتش قادر اكتر من كده بصراحه حدفتها ع السرير براحه نامت ع ضهرها بس الفوطه فكت شوفت بزازها مكنتش لابسه اي حاجه خااالص غير كلوت تحت وصدرها واقف وحلمت بزازها تجنن هيا شافتني وانا ببص وفي لحظه غطت نفسها وقولتلها غصب عني رميتك كده قالتلي عادي قولتلها حسا بوجع قالتلي اووي بس خايفه ياثر ع الحمل انا هنا افتكرت انها حامل كنت ناسي خالص وزعلت وقتها قولتلها بكره نروح نتاكد قالتلي ماشي
قولتلها انا بره لو عوزتي حاجه قالتلي ماشي
بعد خمس دقايق اختي بتنادي عليه
دخلت عليها كانت زي ماهيا قالتلي معلش مش قدره انزل اخرج جيب مرات كذا روحت لدكتور قولت ع اسم المرهم ورجعت
كانت غيرت هدومها لبست روب طويل ومش شايف لبسه تحت ايه
قولتلها عايزه حاجه قالتلي تعالي بس ادهن ليه مش عرفه احرك دراعي من الوقعه
قولتلها هنا ولا بره قالتلي اي حاجه خلينا هنا وخلاص وكنت مستني تقلع البروب اشوف تحتو ايه رتحت قلعتو وانا ببص عليه من تحت لتحت
وكانت لبسه تحت قميص نوم شفاف وكل جسمها ظاهر لولا الكلوت والستيان كان كسها وبزازها كمان شوفتهم قالتلي يلا قولتلها ماشر راحت نامت ع جنبه اليمين وقالتلي ادهن من كتفي وايدي لهنا وشاورتلي ع فخادها البيضه شمع والكلوت والستيان لونهم احمر مع القميص الحمر كنت هتجنن عليها وقعدت ادعك ف دراعها وامتع حاجه لما كنت بدهن صوابعها ولعب فيهم وكنت بدخل صوابعي بينهم كاني بنيكهم كدا قالتلي بتعمل ايه قولتلها عشان دي بدايه مفاصل ايدك لما تحركي صوابعك بياثر هنا وانا بحط ايدي ع كوعها وانا ذات نفسي مش عارف بقول ايه خلصت وقالتلي ادهن تحت بقي انا بعدل نفسي وزوبري وقف اوي
وطيزها نحيتي انا قاعد وراها وطيزها الملبن الكلوت مغطي نص طيزها
قعدت ادعك في فخادها جامد وطيزها كنت بمسكعا اووي وهيا ااااه بتوجعني اووي يامحمد
تعباني اووي وانا اقولها انا هريحك ياحبيبتي
الف سلامه عليك ياريتني مكانك قالتلي بعد الشر عنك ياحبيبي وانا بدعك فخادها وطيزها وزوبري وقف اووي وعامل خيمه جامده ف البنطلون ولو كنت اتقدمت 5 سنتي اودام كان لمس طيزها
انا فضلت ادعك قالتلي خلاص اعمل ضهري بقي عشان وجعني اووي قولتلها طب لازم تقلعي قالتلي حاضر قعدت ع طيزها وانا كنت مدخل زوبري بين فخادي عشان ماتشوفوش
هيا قالتلي ارفع القميص انا قربت منها وفجاءه زوبري طلع من بين فخادي
ووقف جامد وانا لسه هرفع قميصها وهيا شافتو وانا ببص عليه وعملت نفسي برفع قميصها وهيا ساعدتني وانا مش عارف اعمل ايه
لقيت اختي بعد ماقلعتها القميص قالتلي مالك ياواد انت كمان تعبان ولا ايه قولتلها تعبان من ايه
راحت مسكت زوبري من فوق البنطلون وقالتلي ده وقف ليه كده انا اتحرجت اووي قولتلها غصب عني معلش قالتلي عادي ياحبيبي ولا يهمك
وقالتلي يلا ادهن ضهري ونامت ع ضهرها

image
قالتلي يلا انا دخلت مابين رجليها وقعدت ادهن ضهرها قالتلي بنطلونك هيتغرق مرهم من رجلي اقلعو عشان انت مجبتش غيار معاك
انا مصدقت وقلعت بسرعه ومن غير ماتشوفني قلعت التشرت كمان وبقيت بالفانله والبوكسر
دخلت مابين رجليها وكنت بتعمد اخلي رجلي تلمس فخادها وحك جامد وبقيت ادهن ضهرها وبقيت ادخل ايدي من تحت الستيان ودعك ضهرها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه قولتلها ماشي بقيت ادعك ضهرها وانا زوبري هيخرم البوكسر هيا قالتلي ادعك فوق شوي وطلعت لعند كتفها وبقيت ادعك وكنت مايل عليها جامد
لحد مازوبري خبط ف طيزها هيا قالت اااه وانا ساكت ولسه بدعك وزوبري لسه ع طيزها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه بيوجعني اووي
انا كنت خلاص زوبري هينفجر من كلمه اااه بيوجعني دي قولتلها فين بيوجعك
قالتلي تحت قولتلها هنا قالتلي تحت شوي لحد مابقيت عند طيزها قالتلي ايوه هنا قولتلها ماشي بقيت ادهن بس الكلوت عمال ادعك والكلوت مديقني بصراحه قالتلي نزلو شوي عشان تعرف تدعك قولتلها ماشي نزلتو حد نص طيزها وكان فاضل شوي وشوف خرم طيزها وكسها بقيت ادعك ف طيزها من عند ضهرها وهيا ااايوووه هنا بتوجعني اووي وانا بدعك وبقيت اطلع ع طؤزها وهيا ساكته لحد مانزلت كلوتها لنص فخادها وشوفت كسها وطيزها الي جننوني وطيزها عريضه وتجنن رفعت ايدي لفوق ع ضهرها ومين غير اي مقدمات قلعتها الستيان وهيا ماتكلمتش
وقالتلي اعمل الي يريحك ياحبيبي وانا قاعد عليها ودخلت رجليها بين رجلي وبقيت مكتف رجليها وطيزها جنان انا شوفت منظرها كنت هتهبل

vzk8ve4pt7k2
قولتلها دي وجعاك قالتلي ااااه قولتلها ادعكها قالتلي ايوه انا كنت خلاص مش قدر منظر كسها وطيزها كده مسكت زوبري وفضلت ادعك في لحد مانطرت لبني ع طيزها وكان كتير اوووي وهيا قالت اااااه ده سخن اووي ايه ده قولتلها المرهم
كانت طيزها كلها بقت لبن وكذالك كسها لحد مانزلت اخر نقطه وسيبت زوبري الي لسه وقف بره وبقيت ادعك طيزها وهيا ااااممممم اممممم ااااه اااه وانا بسمع اهاتها وبصراحه كنت ع اخري وزوبري بقي صاروخ تاني
وبقيت ادعك طيزها ولبني في شويه ع كسها
وانا هايج وعارف ان اختي ع اخرها
لقيت ايد اختي من تحت بطنها بتمد ايديها وحطت صباعها ع كسها واخدت لبني ورفعت نفسها شوي وخرجت ايديها وانا ببص عليها ودخلت صباعها ف بوقها تمص في وهيا بتقول اممم حلو اووي طعمو حلو وانا خلاص انا مسكت المرهم حطيت منو ع كسها بالظبط ومسكت زوبري وقربتو من كسها ودعكت بيه كسها رايح جاااي وهيا اااااه حاو اوووي كمان كمان يامحمد
وانا زوبري بقيت بدعك ف كسها اوووي لحد ماهيا قالتلي حرام عليك مش قدره قولتلها ايه تعبك
قالتلي انت تعبتني ريحني بقي خلاص مش قدره قولتلها بس انا اخوك مش جوزك قالتلي انت جوزي وحبيبي الي بحبو خلاص مش قدره وانا مسكت زوبري ودخلت راسو بس هيا ااااااه كلوووو كلووووو اااااااه قولتلها ايه ده الي ادخلو كلو قالتلي دخل زوبرك يامحمد بسرعه انا تعبانه اووووي ااااااه وانا مصدقت روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وهيا بقت تصرخ تحت اااااااه حلو اووووي زوبرك يجنن اااااه كسي
وانا نايم فوقها وزوبري بقيت محركش نفسي عليه عشان خايف لنزل بسرعه اول مره ليه انيك حد
وانا نايم فوقها ومتمتع بكل لحظه زوبري ف كسها
قالتلي دخل زوبرك وطلعو تعبتني وانا قولتلها دي اول مره ليه وخايف انزل بسرعه قالتلي نزل ف كسي بس نكني وريحني انت كده بتتعبني
روحت وقفت ع ايدي كان بلعب ضغط وبقيت انزل نيك فيها جاامد وهيا ايووه كده كمان اااااه اااااه كمان نيك اوووي اااااه ياكسي وانا كنت خلاص نزلت ف كسها ونمت فوقها وانا لسه نايم قالتلي فينك من بدري ياحبيبي كنت تطفي نار اختك قولتلها انا جنبك اهو ومش هسيبك ابدا
كل ده وزوبري لسه ف كسها قلبت نفسي جنبها واخدتها ف حضني قالتلي انا بحبك اووي
وانا بموت فيكي ياسمسم قالتلي تاجي نتشطف قولتلها انا لسه ماشبعتش منك ولا زهقتي مني قالتلي لا ياحبيبي مزهقتش واخدت شفايفي بوس ونامت بصدرها ع صدري وايديها اليمين بتحسس ع بطني لحد موصلت لزوبري وكان نص وقفه مسكتو وقعدت تلعب في لحد موقف تاني قالتلي كسي كلو بقي لبن قولتلها عايز انيك طيزك ياسمسم قالتلي ياريت ياحبيبي قالتلي خليك وانا همص زوبرك وهمتعك عشان عايزك تلحس كوسي
قولتلها تعالي وبسرعه قلبتها 69 ونزلنا مص لبعض وقالتلي يلا دخلو ف طيزي خليتها تفنس كده وطيزها بقت ف وشي وكانت عريضه اووي
مسكت زوبري وبقيت ادخلو كلو ف كسها وخرم طيزها بيفتح ويقفل ولما زوبري بقي كلو لبن من لبني ف كسها خرجتو وحطيتو ع باب طيزها ودخلتو وهيا اااااه ااااااه ايووووه دخل اوووي لحد مادخلت زوبري للاخر والبضان كانت هتدخل

91f0f7bbc821ebe1a9268def7d56cf4f
وهيا ااااه سيبو جوه شويه وانا وقفت ماتحركتش وهيا بقت تروح بطيزها يمين وشمال لحد مازوبري بقي بيخبط ف جناب طيزها كلها
وبعدين قالتلي نيك بسرعه يلا وانا بقيت ادخل زوبري للاخر وخرجو وفضلت انيك وهيا تصوت
قعدت انيك طيزها وهيا ااأااه اوووي وانا بسرعه دخل وخارج فيها لحد ماقولتلها هنزل ياسمسم قالتلي جوووه طفي نار طيزي
بقيت انزل ف طيزها ونمنا جنب بعض قالتلي مبسوط يامحمد قولتلها اوووي ياسمسم
وقالتلي تعالي ف حضن اختك دخلت ف حضنها وقولتلها انا بحبك اووي قالتلي اوعي حد يعرف يقتلونا قولتلها هو انا هفضح اختي
قعدت ف حضنها شوي ونبوس بقي
انا دخلت ايدي لعند كسها اول مالمستو هيا اااااه بتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي
انا نيمتها ع ضهرها وقعدت ابوس فيها وايدي لعند كسها ادخل صباعين فيها ودعك كسها ونازل بشفايفي امصمص بزازها وهيا ااااه اااااه بتعمل قيا ايه مش قدره وانا كل ااااه بسمعها منها بنيك ف كسها اكتر بصوابعي لقيت مسكت دماغي وانا بمص بزازها وبقت ترفع وسطها اووي لحد مانزلت ع ايدي دعكت كسها بعسلها وهيا شبه نايمه قعدت امص ف شفايفها وهيا فاقت قالتلي تعبتني اوي
قولتلها تعالي ناخد دش يلا وقفت معايا وبتمشي بتعرج قولتلها خفيتي ع النيك وضحكنا وخليتها تسند علي وبزازها مدلدلين اودامي
وقولتلها حد يسيب القمر ده ويسافر
ببص لقيت لبني نازل من كسها ضحكنا وحطيت ايدي ع كسها وبعبصتها قالت اااه بتعمل ايه
قولتلها مش عايز نقطه لبن تخرج من كسك
دخلنا الحمام قولتلها تعالي احميك قالتلي هننزل البانيو قولتلها لا قولتلها عندي فكره حلو روحت جايب الخرطوم من المطبخ وقولتلها سبيلي نفسك اقعدي بس انتي ع قعده الحمام 🚽 وسبيني
قعدت ركبت الخرطوم شغلت الميه وبقيت ادعك كل سنتي فيها وبزازها ادعكهم اووي وحلمتهاوقفه
نزلت مصيتها ع السريع وانا زوبري وقف صاروخ هيا مسكتو وتلعب في وانا ماسك بزها اغسلو ونزلت لكسها فتحت رجليها ع الاخر وقعدت ادعك في اووي والميه مغرقه كسها واختي ااااه ااااه ومالت بضهرها لورت وكسها فتح اودامي قالتلي خرم عليك مش قدره انا قفلت الميه وهيا لسه زي ماهيا فاتحه رجليها نزلت بالساني لحس ف كسها وهيا ااااه ااااه الحس دخل لسانك ف كسي انا مكنتش اعرف بس دخلت لساني وهيا اااه اااااه وراحت نزلت عسلها ع وشي كان طعمو خلو غسلت وشي قولتلها عايزك تنامي ع الارض راحت نامت ومسكت الصابونه وقعدت افرك ف جسمها كلو لما بقي صابون

قولتلها افتحي رجلك وقفت مابين رجليها ومسكت زوبري وبقيت العب ف كسها ودخلو كلو وطلعو تاني وهيا اااااه حرام سيبو ف كسي وانا كنت عايز اعزبها شوي قعدت ادخل زوبري ف كسها وفجاءه لقيتها قفلت ع زوبري برجليها وشدتني عليه حضنتني وزوبري جووه كسها وهيا بقت تروح وتاجي تحتي بتنيك نفسها وانا راكب فوقها بقيت انيك فيها اووي وانا بنيكها تلفونها رن قالتلي معلش اطلع جيبو بسرعه قولتلها هو ده وقتو قالتلي معلش قوم بس طلعت بسرعه وعطيتو ليها ورجعت زي منا دخلت زوبري وهيا اااه اااه براحه وشاورتلي هوووس نيك من غير صوت
لقيتها بتكلم جوزها وفاتحه المايك
ايوه ياحبيبي ااااه بيقولها مالك قالتلو تعبانه اووي
بلعب ف نفسي قالها اااخ زوبري وقف ياخربيتك
قالتلو دخلو ف كسي قالها ااااهو وانا انيك بسرعه وهيا اااااه ااااااه اوووي دخلو اوووي يامحمد جوزها كمان اسمو محمد نيكني يامحمد افشخني وهو اااااه يامتناكه خودي زوبري ف كسك اهوووو وانا بنيك جامد كل ده وانا بنيك وسامع جوزها وهو بيقولها وريني كسك هموت عليها قالتلو جسمي كلو صابون كنت بتشطف ف افتكرتك وانت بتنكني تحت الدش هجت اووي ف لعبت ف نفسي قالها لما تنزلي افتحي الكاميرا اشوف جسمك قالتلو ماشي بس نيك فيا يلا وانا ازود ف النيك جاامد وهيا تصرخ اااااه اااااه دخل زوبرك اوووي يامحمد نكني وانا انيك اوووي وكنت هايج وانا بنيك اختي وجوزها سامع
لحد منزلت لبني ف كسها وهيا ااااه ااااه نزل ف كسي نزل جووه وهو كان نزل لبنو
قالها افتحي الكاميرا انا خرجت ملط ومقفلتش الباب ورايا وهيا فتحت الكاميرا

IMG-20220603-WA0022
انا كنت عايز اعرف جوزها بيقولها ايه
حطيت ودني عند الباب وكنت سامع كل كلمه
بيقولها خلاص محمد طلع قالتلو ايووه خرج
قالها اتمعتي ياحبيبتي قالتلو اووي
نكني 3 مرات دلوقتي قالها اتمتعي باخوك
وخليه يبسطك وقوليلو ينيك كسك كتير عشان كسك يفتح عشان لما تولدي
انا بسمع الكلام ومصدوم يعني جوز اختي عارف ان بنيك اختي يبقي اختي كانت عرفه ان انا ببص عليها من فوق السطح بقي
قالتلو انا هقوم اتشطف بقي عشان مايخدش بالو انا جريت براحه ع الاوضه
وبعد دقيقه نادت علي روحت ليها وكملت حما ليها وقولتلها انبسط اووي وانا بنيكك وجوزك بيكلمك قالتلي ولسه همتعك كمان ياحبيبي حشرت زوبري بين طيزها ومسكت بزازها وزنقتها ف الحيطه
وقولتلها انا هايج عليك اووي وعايز افشخ كسك تاني وقالتلي اهدي بس ناكل حاجه كده هتموت مني وانا مكنتش قادر كلام جوزها هيجني
خليتها تلف وشها ليه ونزلت مص ف بزازها وايدي اليمين بدعك ف كسها اوووي دقيقتين كانت اختي نزلت تاني اخدتها تحت الدش وقفت وراها وبقيت ادعك جسمها كلو ونشفتها ووقفت اودامي ملط

julm49j8vmyx
قولتلها يلا نخرج لسه بتمشي شيلتها زي العرسان ع اوضه النوم ونمت فوقها ونازل مص ف شفايفها وهيا فتحت رجليها لزوبري وزوبري دخل مابين رجليها وقالتلي حرام عليك
قولتلها قومي اعملي لينا اكل ع ماجسمي يهدي شويه عشان هنيكك تاني بس عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي انت بتحب تنكني وجوزي سامع قولتلها ااااه اووي وتعرفي ياسمسم نفسي انيكك وهو يعرف ان انا بنيكك ف غيابو
قالتلي ده انت ليلتك طويله خليك زي مانت
قامت تعمل الاكل ومسكت تلفونها وانا علطول عملت بريد الكتروني عندي ع الجميل ودخلتو ف حسابها وكلمه السر كانت لازم تتغير
غيرتها بس اختي مش بتخرج من حسابها خالص وهيا اخرها تكلم جوزها وخلاص
قفلت تلفونها تاني وفتحتو من عندي وكانت بتبعتلو كلام كلو جنس وكانت هخلي اخويا ينام معايا احسن اخونك مع الغريب وهيا كانت مصممه وافق وكان مبسوط من كلامو ان بنيكها
واختي قالتلي يامحمد تعالي يلا قفلت فوني وروحت ع المطبخ كانت لبسه كلوت اسود وسنتيانه وطرحه انا قولتلها احا طب والطرحه ليه ضحكت وقالتلي وانت مالك

33290551e6009651
قولتلها تعرفي ياسمسم طيزك تجنن اووي
انتي جسمك كلو حلو بس طيزك توقف اي زوبر
قالتلي عجباك وانا كنت لسه ملط
قربت منها وزوبري دخل بين طيزها وقولتلها عجباني اوووي وكمان شويه هنيكك فيها لما افشخهالك وحطيت ايدي ع كسها وشلت الكلوت ف زويه وايدي بقت ع كسها وقولتلها ولا عايزه تتناكي من كسك وانا بلعب في وهيا وقفه نص وقفه كده قالتلي سيبني اخلص الاول قولتلها
عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي حاضر
وانا كنت خلاص عايز انيكها
لفيت وشها ليه ولتحت كسها بايدي ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه انت ماشبعتش
قولتلها محدش يشبع منك ابدا وقعدت انيك فيها ع الواقف قولتلها ايه رايك انيك فيكي وانتي فاتحه الكاميرا لجوزك وهيا ااااه ااااه ياريت
قولتلها جوزك عارف ان انا بنيكك صح
وهيا اااااه ااااه عارف كل حاجه وانا بنيك فيها اوووي وقولتلها اااه يالبوه فضلت انيك فيها وانا وقف لحد مانزلت ف كسها وقعدنا ع الارض من التعب وقالتلي انت سمعت قولتلها ايووه وفرحان اووي كمان قالتلي هناكل وع الساعه 12 يليل نكلمو وتنيكني بس عايزاك تنزل تجيب حبايه تاخر شهوتك شوي عشان يعرف ان اخويا بيطول مش زيو 3 دقايق وينزل قولتلها ماشي ونزلت جيبتها واتعشينا وقالتلي انا كنت زعلانه ان هقعد لوحدي من غير ماحد ينكني وجوزي مسافر بس انت عوضتني عن كل ده وكسي بقي عامل زي الحنافيه كل ماتنيك ينزل عسل
قالتلي اكلت حلو قولتلها ايوه قالتلي طب يلا خود الحبايه عشان هكلم جوزي ع النت ع مامفعول الحبايه يشتغل انا قعدت برا ماسك تلفوني بقراء المحادثه وعرفتو ان اخويا عرف بس انا هرن عليك وانت تسمع كل كلامنا عنك قالها ماشي رنت عليه انا خرجت من المسنجر
وقالتلي يامحمد تعالي يلا
انا دخلت عليها وقولتلها هتكلمي جوزك قالتلي مش دلوقتي وقربت منها والتلفون كان جنبها وقالتلي بصوت واطي ع التلفون
وانا قربت منها وقولتلها يعني ازاي جوزك يسيب القمر دي ويمشي ده انا هفشخك نصين قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري تمصو كلو وتدخل بيضاني ف بوقها وكان يهيج اووي وانا اقولها مصك حلوو يالبوه اوووي وهيا عجبك قولتلها اووي

CFBCC655-118-A-41-DF-AC0-C-F0645-E289-EB7

1-CB11064-43-EB-4230-879-D-46-E7-B8-F29-FA3
وانا اقولها مصك حلو اوووي ياسمسم قالتلي
وانت زوبرك يجنن ياقلب سمسم وقعدت تكمل مص وانا نايم وقولتلها افتحي الكاميرا خليها يشوفنا وحطي الفون بعيد وفعلا قامت ورنت فيديو فتح وحطت الفون عوالتسريحه وهيا رجعت تمص زوبري اووي عن الاول
انا قولتلها مصي اووي يالبوه هيا قالتلي انا تعبت من زوبرك دخلو بقي قولتلها عيوني
قعدتها مابين رجلي زي المقص كده
وحضنتها وزوبري ف كسها وانا بنيك اوووي
وقولتلها كسك مولع اوووي تقولي مولعومن زوبرك ياحبيبي عايزك تطفي نااار كسي
وهيا رايحه جاي وزوبري داخل طالع ف كسها تقو

14bf9a97988fe38249bbd18419bec513
وانا ماسك طيزها من تحت وبحركها ع زوبري وبقولها عايز اتجوزك ياسمسم تبقي مراتي وتخلفي مني وهيا اااااه انا مراتك ياحبيبي وانا هخلف منك اهوو لبنك كلو ف كسي هيبقي ابنك وابن جوزي
وانا بنيك ف نفس الوضع ده قولتلها قومي اوقفي وخليت وشها للتسريحه والفون ع التسريحه خليتها تسند بايديها ع التسريحه
وانا وقفت وراها

IMG
وانا بقولها كسك كانك لسه بنت بنوت قالتلي كان نفسي اكون بنت بنوت وانت الي تفتحني
انا علطول دخلت زوبري ف كسها مره واحده وفضلت انيك وبزازها عماله تتمرجح
وهيا ااااااه نيكني عايزك تفشخني لما جووزي ينزل من السفر عايزه ينزل ويشوفك وانت بتنكني
وانا بنيك فيها وقولها ااااه هنيكك اودامو ولو اتكلم هنيكو هو كمان قالتلي عايز تنيك جوزي
قولتلها اااه هنيكو معاك
هخليه ينام عليك وزوبرو ف كسك وانا هنيكو ف طيزو واختي بدات تهيج وتقولي اااااه كمان نيكني جامد وانا الحبايه مش رحماني وتقولي انا تعبت قولتلها اصبري قربت اهووو قالتلي مش قدره اوقف وراحت نزله ع السرير

IMG
قالتلي يلا دخل زوبرك ف كسي ياحبيبي
انا وقفت وراها وحشرت زوبري وفضلت انيك وقولها كسك يجنن ياشرموطه انتي وجوزك
وفضلت انيك وهيا تصرخ اااااه كفايه كفايه تعبت قولتلها نامي ع ضهرك بسرعه
قلبت نفسها ورفعت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وقعدت انيك ف كسها لما حسيت ان زوبري خلاص هينفجر خرجتو من كسها ورميت لبني ع بطنها وهيا تقولي نزل جوه ف كسي

imageوكان جسمها كلو اتغرق من لبني روحت وقفت ومسكت تلفونها وعطيتها التلفون وقولتلها فرجي جوزك قالتلو ايه رايك هو قالها كل ده لبن قالتلو ااااه انا تعبت من كتر النيك قالي اخووك ده زبير اتمتعي معاه وريحي نفسك وخليه ينيكك كل شويه وانت يامحمد خلي بالك من اختك قولتلو من غير ماتقول قولتلو بضحك ابنك الي ف بطن اسماء هيبقي احنا شركاء في ضحك وقالي عادي ياعم ولو عايزه تخلف منك معنديش مانع بس تجيب الي ف بطنها وبعدين خليها تحبل منك خدها فاسحها شهر ف اي حته
وكانها كانت عندي زياره وعرف كلو انها هتسافر لجوزها وعيش معاه احلي شهر بعد الولاده وخليها تخلف كمان انا قولتلو بجد يامحمد قالي لا بجد مش معاك فلوس تصرف ع العيال قولتلو ايوه قالي خلاص انا هكتبهم باسمي وكانهم ولادي بس هما عيالك واختك تربيهم اختي كانت مسحت لبنها وقالت بس نشوف الي ف بطني وبعدين نتكلم انتم اتفقتم عليه ولا ايه انا وقفت واختي وقفت جنبي وقولت ل محمد بقي حد يسيب المتناكه دي ويمشي وهيا وقفت جنبي والفون ع التسريحه
وهيا مسكت زوبري وقالت لجوزها شوف لسه منزل قد ايه ولسه زوبرو وقف
وانا مسكت بزازها وقولتلو يابختك بيهم

cc321f34a3971e4d874a6abe1a9425f6
روحت قافش بزها جامد وهيا صووتت براحه ع بزي قالي براحه ع اختك قولتلها مش قادر قولتلها انا مش قادر قولتلو لازم افشخ كسها دلوقتي وقولتلها يلا يامتناكه عشان انيكك اودام جوزك

قالتلي يلا يادكري
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
جامدة فشخ
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
قصه جميله اوي بس ياريت تكمل فيهم القصص بتاعتك لانها ممكن تكون على أجزاء ويكون فيها حوارات معها
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
رووووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
قصة جميلة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
ا محمد عندي 18سنه
اختي اسماء 25 سنه اختي مخطوبه وخطيبها مسافر وهينزل يتجوزو علطول
مش عايز اطول ف القصه
اختي اسماء من ام تانيه امها ماتت وبعد فتره ابويا مات وامي عايش معاه بس
امي عندها 44 سنه امي ست جميله وجسمها حلو وعلطول ف البيت بقمصان بس عمري مافكرت فيها تفكير جنسي مع ان جسمها حلو اوي
هيا مليانه شوي

284624666475150ebdd481c1054683432f05755c
كانت طول ماهيا ف البيت تلبس زي كده وكنت بشوف نص بزازها طالعه وهيا ولا هنا وانا كان زوبري 16 سنتي وطخين شوي وابيض زي جسمي
المهم ابويا كان سايب لينا فلوس كتير والدنيا تمام واختي بردو معاها فلوس باسمه المهم الفرح اتعمل واختي اتجوزت وكان احلي يوم رقص لصبح وعده شهرين اختي حملت وفرحنا كلنا وجوزها فرح اووي وقال ان هو لازم يسافر ضروري ومش هيتاخر السافريه دي واختي زعلت اوووي وهو كان عندو بيت لوحدو مش ف بيت عايله وسافر وانا اخدت اختي عندنا عشان نهتم بيها وامي كانت بتحبها واختي بتحب امي ماتنسوش ان اختي من ام تاني اشطا اشطا
اختي دي بقي حتت ملبن بيضه زي الشمع وجسمها عريض مش طخين وصدرها ملبن وطيزها عريضه اوووي تجنن بصراحه لما بشوفها ب العبايه البيتي تجنن طيزها انا بقيت قاعد ف وسط امي واختي هيجان كل شوي امي طول اليوم صدرها طالع وطيزها كبيره واختي كل يوم عن يوم بطنها تكبر والعبايات تبقي ديقه عليها وجسمها يجننك اكتر
عده شهر واختي عندنا وانا كل يوم اضرب عشره عليهم ف يوم ابن خالتي كلم امي وقالها اختك تعبانه وعايزاك تنامي معاها عندي خالتي 65 سنه عندها 3 عيال بس متجوزين وكل عيل ف حته والكبير امه قاعده معاه بس ف البيت تحت لوحدها وهو قاعد ف الشقه الي فوق ف امي خدت شنطه فيها هدوم وقالتلي هروح اقعد عندها واختي قالتلي وانا هروح اقعد ف شقتي وروح انضفها ومشيو مع بعض وانا كلمت اختي قولتلها هاجي انام عندك عشان لو عوزتي حاجه عشان ماتتعبيش وهيا قالت ياريت
وطلعت عندها قفلت بيتنا وروحت عند اختي
فتحتلي الباب كانت لبسه عبايه بس لزقه عليه لزقه طين طيزها تجنن وبزازها نار
بطنها لسه مكبرتش اوي يعني كانت بتروق البيت وانا كنت بساعدها خلصنا وانا زوبري مولع نار
اختي قالتلي هدخل اخد دش عشان جسمي كلو عرق قولتلها ماشي انا بعد مادخلت ب5 دقايق
روحت ع المطبخ اجيب حاجه اشربها
سمعت صوت جوه كان اختي بتكلم حد قربت ودني وسمعت جوزها بيقولها وحشتيني اوووي
وهيا قالتلو وانت كمان وحشتني كده تسيبني وتمشي قالها غصب عني عايز امن مستقبلنا ونعيش مرتاحين واقعد جنبك علطول
قالتلو انا لسه عروسه ومعدش غير ع جوازي 3 شهور وبصراحه انا تعبانه اوووي ومحتاجاك جنبي قالها انا اكتر ونفسي فيك دلوقتي قالتلو جسمي تعبني اووي محتاجه تكون معايا تريحني
قالها ارفعي العبايه دي وريني بزازك
062-1000
اختي رفعت العبايه وقالتلو شوف سبتني وانا عمله ازاي قالها جسمك ده الي تعبني فكره ليلة دخلتنا قالتلو اهااااا قالها مش افتحي بواق كده وازاي زوبري كان بيدخل ف بوق للاخر اختي وقفت وفتحت بوقها ليه

089-1000
قالها ااااخ ع بوق وهو كان بيمص زوبري
وبزازك دي الي جننتني تعرفي نفسي انزل دلوقتي واجي افشخك وافشخ كسك وطيزك
قالتلو فاكر لما دخلت زوبرك ف طيزي وجعتني اووي قالها بسيزك تجنن ياحبيبتي
قومي اقلعي خالص كده وانا كنت عايز ابص باي طريقه ع اختي من كلامها افتكرت شباك الحمام حمام صغير بس ممكن تشوف نص الحمام بس
جتلي فكره روحت المطبخ ورميت شوية زيت ع البلاط اودام باب الحمام علطول
وطلعت جري ع السطح بصيت من المصاط او المنور المصاط موجود في شباك الحمام والمطبخ
بصيت اختي كانت وقفه ملط وبتبص للفون

bs4u5p3wliut
وهيا وقفه تمسك بزازها وايد بتلعب ف كسها
وهيا ااااه ااااه وهيا تقول ليه زوبرك وحشني اووي انا تعبانه وعايزه زوبرك ف كسي وهو يقولها ااااه وحشتني لبوتك ف السرير وهيا ايد ع كسها بتدعكو وايد ع بزها وانا ع السطح مطلع زوبري وبدعك في وهو يقولها براحه اخوك يسمع صوتك قالتلو اااااه ياريت ياجي ينكني اودامك ويفشخ كسي قالها لبوه اووي وكسك واكلك
قالتلو انا كسي تعبني وعايزه زوبرك ف كسي وطيزي تعرف لو الي بره ده مش اخويا كنت طلعت عليه زي منا كده وخليتو ينكني ف كل حته
ده انا خرم طيزي وكسي اديقو اووي حتي شوف

1655650798519
قاالها اااه يامتناكه كسك ولعني وخرم طيزك قفل تاني قالتلو اطلع اخلي اخويا يوسعلي كسي وطيزي انا تعبانه اوووي قالها الواد هيسمعك ياشرموطه وطي صوتك قالتلو انا تعبانه اوووي وضلت اختي تلعب ف كسها لحد مانزلت عسلها ع البلاط ووقفت ع الحيطه من التعب وجوز اختي قالها هزي طيزك كده عشان انزلهم اختي بدات تلعب ف طيزها وتهزها

1655650722590
قالها ااااه ااااه طيزك تجنن وراح منزل لبنو وهيا قالتلو انا هقفل بقي عشان اتاخرت اووي وقفلت انا نزلت جري وهيا فتحت الدش ومكنتش عارف حوار الزيت ده حلو ولا غلط
وفضلت قاعد والدش شغال قولت اطلع بسرعه ابص عليها اخر نظره كده طلعت جري يدوب ببص عليه كانت بتنشف جسمها وبتلف الفوطه ع جسمها

995-1000
انا نزلت بسرعه وقفلت الباب براحه ورجعت اودام التلفزيون وسمعت صوت الباب بيتفتح قعدت وقلبي عمال يدق اووي وف ثواني سمعت اختي بتصرخ انا جريت عليه مالك قالتلي اتزحلقت ااااه وهيا لبسه الفوطه وشق بزازها باين لحد نص فخادها وانا مسكتها من ايديها وبحاول ارفعها مش بتقوم معايا قالتلي مش قدره دراعي الشمال ورجلي وجعني اووي قولتلها طب اشيلك قالتلي هتعرف قولتلها ايوه قعدت ع رجلي وحطيت ايديها ع رقبتي وايدي تحت فخادها وايد عند ضهرها ورفعتها مره واحده كانت تقيله بس قدرت بالعافيه مشيت بيها ع اوضة نومها وكنت حاسس ان انا شايل عروستي بين ايدي
دخلت جوه وروحت ع السرير ومكنتش قادر اكتر من كده بصراحه حدفتها ع السرير براحه نامت ع ضهرها بس الفوطه فكت شوفت بزازها مكنتش لابسه اي حاجه خااالص غير كلوت تحت وصدرها واقف وحلمت بزازها تجنن هيا شافتني وانا ببص وفي لحظه غطت نفسها وقولتلها غصب عني رميتك كده قالتلي عادي قولتلها حسا بوجع قالتلي اووي بس خايفه ياثر ع الحمل انا هنا افتكرت انها حامل كنت ناسي خالص وزعلت وقتها قولتلها بكره نروح نتاكد قالتلي ماشي
قولتلها انا بره لو عوزتي حاجه قالتلي ماشي
بعد خمس دقايق اختي بتنادي عليه
دخلت عليها كانت زي ماهيا قالتلي معلش مش قدره انزل اخرج جيب مرات كذا روحت لدكتور قولت ع اسم المرهم ورجعت
كانت غيرت هدومها لبست روب طويل ومش شايف لبسه تحت ايه
قولتلها عايزه حاجه قالتلي تعالي بس ادهن ليه مش عرفه احرك دراعي من الوقعه
قولتلها هنا ولا بره قالتلي اي حاجه خلينا هنا وخلاص وكنت مستني تقلع البروب اشوف تحتو ايه رتحت قلعتو وانا ببص عليه من تحت لتحت
وكانت لبسه تحت قميص نوم شفاف وكل جسمها ظاهر لولا الكلوت والستيان كان كسها وبزازها كمان شوفتهم قالتلي يلا قولتلها ماشر راحت نامت ع جنبه اليمين وقالتلي ادهن من كتفي وايدي لهنا وشاورتلي ع فخادها البيضه شمع والكلوت والستيان لونهم احمر مع القميص الحمر كنت هتجنن عليها وقعدت ادعك ف دراعها وامتع حاجه لما كنت بدهن صوابعها ولعب فيهم وكنت بدخل صوابعي بينهم كاني بنيكهم كدا قالتلي بتعمل ايه قولتلها عشان دي بدايه مفاصل ايدك لما تحركي صوابعك بياثر هنا وانا بحط ايدي ع كوعها وانا ذات نفسي مش عارف بقول ايه خلصت وقالتلي ادهن تحت بقي انا بعدل نفسي وزوبري وقف اوي
وطيزها نحيتي انا قاعد وراها وطيزها الملبن الكلوت مغطي نص طيزها
قعدت ادعك في فخادها جامد وطيزها كنت بمسكعا اووي وهيا ااااه بتوجعني اووي يامحمد
تعباني اووي وانا اقولها انا هريحك ياحبيبتي
الف سلامه عليك ياريتني مكانك قالتلي بعد الشر عنك ياحبيبي وانا بدعك فخادها وطيزها وزوبري وقف اووي وعامل خيمه جامده ف البنطلون ولو كنت اتقدمت 5 سنتي اودام كان لمس طيزها
انا فضلت ادعك قالتلي خلاص اعمل ضهري بقي عشان وجعني اووي قولتلها طب لازم تقلعي قالتلي حاضر قعدت ع طيزها وانا كنت مدخل زوبري بين فخادي عشان ماتشوفوش
هيا قالتلي ارفع القميص انا قربت منها وفجاءه زوبري طلع من بين فخادي
ووقف جامد وانا لسه هرفع قميصها وهيا شافتو وانا ببص عليه وعملت نفسي برفع قميصها وهيا ساعدتني وانا مش عارف اعمل ايه
لقيت اختي بعد ماقلعتها القميص قالتلي مالك ياواد انت كمان تعبان ولا ايه قولتلها تعبان من ايه
راحت مسكت زوبري من فوق البنطلون وقالتلي ده وقف ليه كده انا اتحرجت اووي قولتلها غصب عني معلش قالتلي عادي ياحبيبي ولا يهمك
وقالتلي يلا ادهن ضهري ونامت ع ضهرها

image
قالتلي يلا انا دخلت مابين رجليها وقعدت ادهن ضهرها قالتلي بنطلونك هيتغرق مرهم من رجلي اقلعو عشان انت مجبتش غيار معاك
انا مصدقت وقلعت بسرعه ومن غير ماتشوفني قلعت التشرت كمان وبقيت بالفانله والبوكسر
دخلت مابين رجليها وكنت بتعمد اخلي رجلي تلمس فخادها وحك جامد وبقيت ادهن ضهرها وبقيت ادخل ايدي من تحت الستيان ودعك ضهرها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه قولتلها ماشي بقيت ادعك ضهرها وانا زوبري هيخرم البوكسر هيا قالتلي ادعك فوق شوي وطلعت لعند كتفها وبقيت ادعك وكنت مايل عليها جامد
لحد مازوبري خبط ف طيزها هيا قالت اااه وانا ساكت ولسه بدعك وزوبري لسه ع طيزها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه بيوجعني اووي
انا كنت خلاص زوبري هينفجر من كلمه اااه بيوجعني دي قولتلها فين بيوجعك
قالتلي تحت قولتلها هنا قالتلي تحت شوي لحد مابقيت عند طيزها قالتلي ايوه هنا قولتلها ماشي بقيت ادهن بس الكلوت عمال ادعك والكلوت مديقني بصراحه قالتلي نزلو شوي عشان تعرف تدعك قولتلها ماشي نزلتو حد نص طيزها وكان فاضل شوي وشوف خرم طيزها وكسها بقيت ادعك ف طيزها من عند ضهرها وهيا ااايوووه هنا بتوجعني اووي وانا بدعك وبقيت اطلع ع طؤزها وهيا ساكته لحد مانزلت كلوتها لنص فخادها وشوفت كسها وطيزها الي جننوني وطيزها عريضه وتجنن رفعت ايدي لفوق ع ضهرها ومين غير اي مقدمات قلعتها الستيان وهيا ماتكلمتش
وقالتلي اعمل الي يريحك ياحبيبي وانا قاعد عليها ودخلت رجليها بين رجلي وبقيت مكتف رجليها وطيزها جنان انا شوفت منظرها كنت هتهبل

vzk8ve4pt7k2
قولتلها دي وجعاك قالتلي ااااه قولتلها ادعكها قالتلي ايوه انا كنت خلاص مش قدر منظر كسها وطيزها كده مسكت زوبري وفضلت ادعك في لحد مانطرت لبني ع طيزها وكان كتير اوووي وهيا قالت اااااه ده سخن اووي ايه ده قولتلها المرهم
كانت طيزها كلها بقت لبن وكذالك كسها لحد مانزلت اخر نقطه وسيبت زوبري الي لسه وقف بره وبقيت ادعك طيزها وهيا ااااممممم اممممم ااااه اااه وانا بسمع اهاتها وبصراحه كنت ع اخري وزوبري بقي صاروخ تاني
وبقيت ادعك طيزها ولبني في شويه ع كسها
وانا هايج وعارف ان اختي ع اخرها
لقيت ايد اختي من تحت بطنها بتمد ايديها وحطت صباعها ع كسها واخدت لبني ورفعت نفسها شوي وخرجت ايديها وانا ببص عليها ودخلت صباعها ف بوقها تمص في وهيا بتقول اممم حلو اووي طعمو حلو وانا خلاص انا مسكت المرهم حطيت منو ع كسها بالظبط ومسكت زوبري وقربتو من كسها ودعكت بيه كسها رايح جاااي وهيا اااااه حاو اوووي كمان كمان يامحمد
وانا زوبري بقيت بدعك ف كسها اوووي لحد ماهيا قالتلي حرام عليك مش قدره قولتلها ايه تعبك
قالتلي انت تعبتني ريحني بقي خلاص مش قدره قولتلها بس انا اخوك مش جوزك قالتلي انت جوزي وحبيبي الي بحبو خلاص مش قدره وانا مسكت زوبري ودخلت راسو بس هيا ااااااه كلوووو كلووووو اااااااه قولتلها ايه ده الي ادخلو كلو قالتلي دخل زوبرك يامحمد بسرعه انا تعبانه اووووي ااااااه وانا مصدقت روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وهيا بقت تصرخ تحت اااااااه حلو اووووي زوبرك يجنن اااااه كسي
وانا نايم فوقها وزوبري بقيت محركش نفسي عليه عشان خايف لنزل بسرعه اول مره ليه انيك حد
وانا نايم فوقها ومتمتع بكل لحظه زوبري ف كسها
قالتلي دخل زوبرك وطلعو تعبتني وانا قولتلها دي اول مره ليه وخايف انزل بسرعه قالتلي نزل ف كسي بس نكني وريحني انت كده بتتعبني
روحت وقفت ع ايدي كان بلعب ضغط وبقيت انزل نيك فيها جاامد وهيا ايووه كده كمان اااااه اااااه كمان نيك اوووي اااااه ياكسي وانا كنت خلاص نزلت ف كسها ونمت فوقها وانا لسه نايم قالتلي فينك من بدري ياحبيبي كنت تطفي نار اختك قولتلها انا جنبك اهو ومش هسيبك ابدا
كل ده وزوبري لسه ف كسها قلبت نفسي جنبها واخدتها ف حضني قالتلي انا بحبك اووي
وانا بموت فيكي ياسمسم قالتلي تاجي نتشطف قولتلها انا لسه ماشبعتش منك ولا زهقتي مني قالتلي لا ياحبيبي مزهقتش واخدت شفايفي بوس ونامت بصدرها ع صدري وايديها اليمين بتحسس ع بطني لحد موصلت لزوبري وكان نص وقفه مسكتو وقعدت تلعب في لحد موقف تاني قالتلي كسي كلو بقي لبن قولتلها عايز انيك طيزك ياسمسم قالتلي ياريت ياحبيبي قالتلي خليك وانا همص زوبرك وهمتعك عشان عايزك تلحس كوسي
قولتلها تعالي وبسرعه قلبتها 69 ونزلنا مص لبعض وقالتلي يلا دخلو ف طيزي خليتها تفنس كده وطيزها بقت ف وشي وكانت عريضه اووي
مسكت زوبري وبقيت ادخلو كلو ف كسها وخرم طيزها بيفتح ويقفل ولما زوبري بقي كلو لبن من لبني ف كسها خرجتو وحطيتو ع باب طيزها ودخلتو وهيا اااااه ااااااه ايووووه دخل اوووي لحد مادخلت زوبري للاخر والبضان كانت هتدخل

91f0f7bbc821ebe1a9268def7d56cf4f
وهيا ااااه سيبو جوه شويه وانا وقفت ماتحركتش وهيا بقت تروح بطيزها يمين وشمال لحد مازوبري بقي بيخبط ف جناب طيزها كلها
وبعدين قالتلي نيك بسرعه يلا وانا بقيت ادخل زوبري للاخر وخرجو وفضلت انيك وهيا تصوت
قعدت انيك طيزها وهيا ااأااه اوووي وانا بسرعه دخل وخارج فيها لحد ماقولتلها هنزل ياسمسم قالتلي جوووه طفي نار طيزي
بقيت انزل ف طيزها ونمنا جنب بعض قالتلي مبسوط يامحمد قولتلها اوووي ياسمسم
وقالتلي تعالي ف حضن اختك دخلت ف حضنها وقولتلها انا بحبك اووي قالتلي اوعي حد يعرف يقتلونا قولتلها هو انا هفضح اختي
قعدت ف حضنها شوي ونبوس بقي
انا دخلت ايدي لعند كسها اول مالمستو هيا اااااه بتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي
انا نيمتها ع ضهرها وقعدت ابوس فيها وايدي لعند كسها ادخل صباعين فيها ودعك كسها ونازل بشفايفي امصمص بزازها وهيا ااااه اااااه بتعمل قيا ايه مش قدره وانا كل ااااه بسمعها منها بنيك ف كسها اكتر بصوابعي لقيت مسكت دماغي وانا بمص بزازها وبقت ترفع وسطها اووي لحد مانزلت ع ايدي دعكت كسها بعسلها وهيا شبه نايمه قعدت امص ف شفايفها وهيا فاقت قالتلي تعبتني اوي
قولتلها تعالي ناخد دش يلا وقفت معايا وبتمشي بتعرج قولتلها خفيتي ع النيك وضحكنا وخليتها تسند علي وبزازها مدلدلين اودامي
وقولتلها حد يسيب القمر ده ويسافر
ببص لقيت لبني نازل من كسها ضحكنا وحطيت ايدي ع كسها وبعبصتها قالت اااه بتعمل ايه
قولتلها مش عايز نقطه لبن تخرج من كسك
دخلنا الحمام قولتلها تعالي احميك قالتلي هننزل البانيو قولتلها لا قولتلها عندي فكره حلو روحت جايب الخرطوم من المطبخ وقولتلها سبيلي نفسك اقعدي بس انتي ع قعده الحمام 🚽 وسبيني
قعدت ركبت الخرطوم شغلت الميه وبقيت ادعك كل سنتي فيها وبزازها ادعكهم اووي وحلمتهاوقفه
نزلت مصيتها ع السريع وانا زوبري وقف صاروخ هيا مسكتو وتلعب في وانا ماسك بزها اغسلو ونزلت لكسها فتحت رجليها ع الاخر وقعدت ادعك في اووي والميه مغرقه كسها واختي ااااه ااااه ومالت بضهرها لورت وكسها فتح اودامي قالتلي خرم عليك مش قدره انا قفلت الميه وهيا لسه زي ماهيا فاتحه رجليها نزلت بالساني لحس ف كسها وهيا ااااه ااااه الحس دخل لسانك ف كسي انا مكنتش اعرف بس دخلت لساني وهيا اااه اااااه وراحت نزلت عسلها ع وشي كان طعمو خلو غسلت وشي قولتلها عايزك تنامي ع الارض راحت نامت ومسكت الصابونه وقعدت افرك ف جسمها كلو لما بقي صابون

قولتلها افتحي رجلك وقفت مابين رجليها ومسكت زوبري وبقيت العب ف كسها ودخلو كلو وطلعو تاني وهيا اااااه حرام سيبو ف كسي وانا كنت عايز اعزبها شوي قعدت ادخل زوبري ف كسها وفجاءه لقيتها قفلت ع زوبري برجليها وشدتني عليه حضنتني وزوبري جووه كسها وهيا بقت تروح وتاجي تحتي بتنيك نفسها وانا راكب فوقها بقيت انيك فيها اووي وانا بنيكها تلفونها رن قالتلي معلش اطلع جيبو بسرعه قولتلها هو ده وقتو قالتلي معلش قوم بس طلعت بسرعه وعطيتو ليها ورجعت زي منا دخلت زوبري وهيا اااه اااه براحه وشاورتلي هوووس نيك من غير صوت
لقيتها بتكلم جوزها وفاتحه المايك
ايوه ياحبيبي ااااه بيقولها مالك قالتلو تعبانه اووي
بلعب ف نفسي قالها اااخ زوبري وقف ياخربيتك
قالتلو دخلو ف كسي قالها ااااهو وانا انيك بسرعه وهيا اااااه ااااااه اوووي دخلو اوووي يامحمد جوزها كمان اسمو محمد نيكني يامحمد افشخني وهو اااااه يامتناكه خودي زوبري ف كسك اهوووو وانا بنيك جامد كل ده وانا بنيك وسامع جوزها وهو بيقولها وريني كسك هموت عليها قالتلو جسمي كلو صابون كنت بتشطف ف افتكرتك وانت بتنكني تحت الدش هجت اووي ف لعبت ف نفسي قالها لما تنزلي افتحي الكاميرا اشوف جسمك قالتلو ماشي بس نيك فيا يلا وانا ازود ف النيك جاامد وهيا تصرخ اااااه اااااه دخل زوبرك اوووي يامحمد نكني وانا انيك اوووي وكنت هايج وانا بنيك اختي وجوزها سامع
لحد منزلت لبني ف كسها وهيا ااااه ااااه نزل ف كسي نزل جووه وهو كان نزل لبنو
قالها افتحي الكاميرا انا خرجت ملط ومقفلتش الباب ورايا وهيا فتحت الكاميرا

IMG-20220603-WA0022
انا كنت عايز اعرف جوزها بيقولها ايه
حطيت ودني عند الباب وكنت سامع كل كلمه
بيقولها خلاص محمد طلع قالتلو ايووه خرج
قالها اتمعتي ياحبيبتي قالتلو اووي
نكني 3 مرات دلوقتي قالها اتمتعي باخوك
وخليه يبسطك وقوليلو ينيك كسك كتير عشان كسك يفتح عشان لما تولدي
انا بسمع الكلام ومصدوم يعني جوز اختي عارف ان بنيك اختي يبقي اختي كانت عرفه ان انا ببص عليها من فوق السطح بقي
قالتلو انا هقوم اتشطف بقي عشان مايخدش بالو انا جريت براحه ع الاوضه
وبعد دقيقه نادت علي روحت ليها وكملت حما ليها وقولتلها انبسط اووي وانا بنيكك وجوزك بيكلمك قالتلي ولسه همتعك كمان ياحبيبي حشرت زوبري بين طيزها ومسكت بزازها وزنقتها ف الحيطه
وقولتلها انا هايج عليك اووي وعايز افشخ كسك تاني وقالتلي اهدي بس ناكل حاجه كده هتموت مني وانا مكنتش قادر كلام جوزها هيجني
خليتها تلف وشها ليه ونزلت مص ف بزازها وايدي اليمين بدعك ف كسها اوووي دقيقتين كانت اختي نزلت تاني اخدتها تحت الدش وقفت وراها وبقيت ادعك جسمها كلو ونشفتها ووقفت اودامي ملط

julm49j8vmyx
قولتلها يلا نخرج لسه بتمشي شيلتها زي العرسان ع اوضه النوم ونمت فوقها ونازل مص ف شفايفها وهيا فتحت رجليها لزوبري وزوبري دخل مابين رجليها وقالتلي حرام عليك
قولتلها قومي اعملي لينا اكل ع ماجسمي يهدي شويه عشان هنيكك تاني بس عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي انت بتحب تنكني وجوزي سامع قولتلها ااااه اووي وتعرفي ياسمسم نفسي انيكك وهو يعرف ان انا بنيكك ف غيابو
قالتلي ده انت ليلتك طويله خليك زي مانت
قامت تعمل الاكل ومسكت تلفونها وانا علطول عملت بريد الكتروني عندي ع الجميل ودخلتو ف حسابها وكلمه السر كانت لازم تتغير
غيرتها بس اختي مش بتخرج من حسابها خالص وهيا اخرها تكلم جوزها وخلاص
قفلت تلفونها تاني وفتحتو من عندي وكانت بتبعتلو كلام كلو جنس وكانت هخلي اخويا ينام معايا احسن اخونك مع الغريب وهيا كانت مصممه وافق وكان مبسوط من كلامو ان بنيكها
واختي قالتلي يامحمد تعالي يلا قفلت فوني وروحت ع المطبخ كانت لبسه كلوت اسود وسنتيانه وطرحه انا قولتلها احا طب والطرحه ليه ضحكت وقالتلي وانت مالك

33290551e6009651
قولتلها تعرفي ياسمسم طيزك تجنن اووي
انتي جسمك كلو حلو بس طيزك توقف اي زوبر
قالتلي عجباك وانا كنت لسه ملط
قربت منها وزوبري دخل بين طيزها وقولتلها عجباني اوووي وكمان شويه هنيكك فيها لما افشخهالك وحطيت ايدي ع كسها وشلت الكلوت ف زويه وايدي بقت ع كسها وقولتلها ولا عايزه تتناكي من كسك وانا بلعب في وهيا وقفه نص وقفه كده قالتلي سيبني اخلص الاول قولتلها
عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي حاضر
وانا كنت خلاص عايز انيكها
لفيت وشها ليه ولتحت كسها بايدي ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه انت ماشبعتش
قولتلها محدش يشبع منك ابدا وقعدت انيك فيها ع الواقف قولتلها ايه رايك انيك فيكي وانتي فاتحه الكاميرا لجوزك وهيا ااااه ااااه ياريت
قولتلها جوزك عارف ان انا بنيكك صح
وهيا اااااه ااااه عارف كل حاجه وانا بنيك فيها اوووي وقولتلها اااه يالبوه فضلت انيك فيها وانا وقف لحد مانزلت ف كسها وقعدنا ع الارض من التعب وقالتلي انت سمعت قولتلها ايووه وفرحان اووي كمان قالتلي هناكل وع الساعه 12 يليل نكلمو وتنيكني بس عايزاك تنزل تجيب حبايه تاخر شهوتك شوي عشان يعرف ان اخويا بيطول مش زيو 3 دقايق وينزل قولتلها ماشي ونزلت جيبتها واتعشينا وقالتلي انا كنت زعلانه ان هقعد لوحدي من غير ماحد ينكني وجوزي مسافر بس انت عوضتني عن كل ده وكسي بقي عامل زي الحنافيه كل ماتنيك ينزل عسل
قالتلي اكلت حلو قولتلها ايوه قالتلي طب يلا خود الحبايه عشان هكلم جوزي ع النت ع مامفعول الحبايه يشتغل انا قعدت برا ماسك تلفوني بقراء المحادثه وعرفتو ان اخويا عرف بس انا هرن عليك وانت تسمع كل كلامنا عنك قالها ماشي رنت عليه انا خرجت من المسنجر
وقالتلي يامحمد تعالي يلا
انا دخلت عليها وقولتلها هتكلمي جوزك قالتلي مش دلوقتي وقربت منها والتلفون كان جنبها وقالتلي بصوت واطي ع التلفون
وانا قربت منها وقولتلها يعني ازاي جوزك يسيب القمر دي ويمشي ده انا هفشخك نصين قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري تمصو كلو وتدخل بيضاني ف بوقها وكان يهيج اووي وانا اقولها مصك حلوو يالبوه اوووي وهيا عجبك قولتلها اووي

CFBCC655-118-A-41-DF-AC0-C-F0645-E289-EB7

1-CB11064-43-EB-4230-879-D-46-E7-B8-F29-FA3
وانا اقولها مصك حلو اوووي ياسمسم قالتلي
وانت زوبرك يجنن ياقلب سمسم وقعدت تكمل مص وانا نايم وقولتلها افتحي الكاميرا خليها يشوفنا وحطي الفون بعيد وفعلا قامت ورنت فيديو فتح وحطت الفون عوالتسريحه وهيا رجعت تمص زوبري اووي عن الاول
انا قولتلها مصي اووي يالبوه هيا قالتلي انا تعبت من زوبرك دخلو بقي قولتلها عيوني
قعدتها مابين رجلي زي المقص كده
وحضنتها وزوبري ف كسها وانا بنيك اوووي
وقولتلها كسك مولع اوووي تقولي مولعومن زوبرك ياحبيبي عايزك تطفي نااار كسي
وهيا رايحه جاي وزوبري داخل طالع ف كسها تقو

14bf9a97988fe38249bbd18419bec513
وانا ماسك طيزها من تحت وبحركها ع زوبري وبقولها عايز اتجوزك ياسمسم تبقي مراتي وتخلفي مني وهيا اااااه انا مراتك ياحبيبي وانا هخلف منك اهوو لبنك كلو ف كسي هيبقي ابنك وابن جوزي
وانا بنيك ف نفس الوضع ده قولتلها قومي اوقفي وخليت وشها للتسريحه والفون ع التسريحه خليتها تسند بايديها ع التسريحه
وانا وقفت وراها

IMG
وانا بقولها كسك كانك لسه بنت بنوت قالتلي كان نفسي اكون بنت بنوت وانت الي تفتحني
انا علطول دخلت زوبري ف كسها مره واحده وفضلت انيك وبزازها عماله تتمرجح
وهيا ااااااه نيكني عايزك تفشخني لما جووزي ينزل من السفر عايزه ينزل ويشوفك وانت بتنكني
وانا بنيك فيها وقولها ااااه هنيكك اودامو ولو اتكلم هنيكو هو كمان قالتلي عايز تنيك جوزي
قولتلها اااه هنيكو معاك
هخليه ينام عليك وزوبرو ف كسك وانا هنيكو ف طيزو واختي بدات تهيج وتقولي اااااه كمان نيكني جامد وانا الحبايه مش رحماني وتقولي انا تعبت قولتلها اصبري قربت اهووو قالتلي مش قدره اوقف وراحت نزله ع السرير

IMG
قالتلي يلا دخل زوبرك ف كسي ياحبيبي
انا وقفت وراها وحشرت زوبري وفضلت انيك وقولها كسك يجنن ياشرموطه انتي وجوزك
وفضلت انيك وهيا تصرخ اااااه كفايه كفايه تعبت قولتلها نامي ع ضهرك بسرعه
قلبت نفسها ورفعت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وقعدت انيك ف كسها لما حسيت ان زوبري خلاص هينفجر خرجتو من كسها ورميت لبني ع بطنها وهيا تقولي نزل جوه ف كسي

imageوكان جسمها كلو اتغرق من لبني روحت وقفت ومسكت تلفونها وعطيتها التلفون وقولتلها فرجي جوزك قالتلو ايه رايك هو قالها كل ده لبن قالتلو ااااه انا تعبت من كتر النيك قالي اخووك ده زبير اتمتعي معاه وريحي نفسك وخليه ينيكك كل شويه وانت يامحمد خلي بالك من اختك قولتلو من غير ماتقول قولتلو بضحك ابنك الي ف بطن اسماء هيبقي احنا شركاء في ضحك وقالي عادي ياعم ولو عايزه تخلف منك معنديش مانع بس تجيب الي ف بطنها وبعدين خليها تحبل منك خدها فاسحها شهر ف اي حته
وكانها كانت عندي زياره وعرف كلو انها هتسافر لجوزها وعيش معاه احلي شهر بعد الولاده وخليها تخلف كمان انا قولتلو بجد يامحمد قالي لا بجد مش معاك فلوس تصرف ع العيال قولتلو ايوه قالي خلاص انا هكتبهم باسمي وكانهم ولادي بس هما عيالك واختك تربيهم اختي كانت مسحت لبنها وقالت بس نشوف الي ف بطني وبعدين نتكلم انتم اتفقتم عليه ولا ايه انا وقفت واختي وقفت جنبي وقولت ل محمد بقي حد يسيب المتناكه دي ويمشي وهيا وقفت جنبي والفون ع التسريحه
وهيا مسكت زوبري وقالت لجوزها شوف لسه منزل قد ايه ولسه زوبرو وقف
وانا مسكت بزازها وقولتلو يابختك بيهم

cc321f34a3971e4d874a6abe1a9425f6
روحت قافش بزها جامد وهيا صووتت براحه ع بزي قالي براحه ع اختك قولتلها مش قادر قولتلها انا مش قادر قولتلو لازم افشخ كسها دلوقتي وقولتلها يلا يامتناكه عشان انيكك اودام جوزك

قالتلي يلا يادكري
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
جميلة و الصور تحفة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
ا محمد عندي 18سنه
اختي اسماء 25 سنه اختي مخطوبه وخطيبها مسافر وهينزل يتجوزو علطول
مش عايز اطول ف القصه
اختي اسماء من ام تانيه امها ماتت وبعد فتره ابويا مات وامي عايش معاه بس
امي عندها 44 سنه امي ست جميله وجسمها حلو وعلطول ف البيت بقمصان بس عمري مافكرت فيها تفكير جنسي مع ان جسمها حلو اوي
هيا مليانه شوي

284624666475150ebdd481c1054683432f05755c
كانت طول ماهيا ف البيت تلبس زي كده وكنت بشوف نص بزازها طالعه وهيا ولا هنا وانا كان زوبري 16 سنتي وطخين شوي وابيض زي جسمي
المهم ابويا كان سايب لينا فلوس كتير والدنيا تمام واختي بردو معاها فلوس باسمه المهم الفرح اتعمل واختي اتجوزت وكان احلي يوم رقص لصبح وعده شهرين اختي حملت وفرحنا كلنا وجوزها فرح اووي وقال ان هو لازم يسافر ضروري ومش هيتاخر السافريه دي واختي زعلت اوووي وهو كان عندو بيت لوحدو مش ف بيت عايله وسافر وانا اخدت اختي عندنا عشان نهتم بيها وامي كانت بتحبها واختي بتحب امي ماتنسوش ان اختي من ام تاني اشطا اشطا
اختي دي بقي حتت ملبن بيضه زي الشمع وجسمها عريض مش طخين وصدرها ملبن وطيزها عريضه اوووي تجنن بصراحه لما بشوفها ب العبايه البيتي تجنن طيزها انا بقيت قاعد ف وسط امي واختي هيجان كل شوي امي طول اليوم صدرها طالع وطيزها كبيره واختي كل يوم عن يوم بطنها تكبر والعبايات تبقي ديقه عليها وجسمها يجننك اكتر
عده شهر واختي عندنا وانا كل يوم اضرب عشره عليهم ف يوم ابن خالتي كلم امي وقالها اختك تعبانه وعايزاك تنامي معاها عندي خالتي 65 سنه عندها 3 عيال بس متجوزين وكل عيل ف حته والكبير امه قاعده معاه بس ف البيت تحت لوحدها وهو قاعد ف الشقه الي فوق ف امي خدت شنطه فيها هدوم وقالتلي هروح اقعد عندها واختي قالتلي وانا هروح اقعد ف شقتي وروح انضفها ومشيو مع بعض وانا كلمت اختي قولتلها هاجي انام عندك عشان لو عوزتي حاجه عشان ماتتعبيش وهيا قالت ياريت
وطلعت عندها قفلت بيتنا وروحت عند اختي
فتحتلي الباب كانت لبسه عبايه بس لزقه عليه لزقه طين طيزها تجنن وبزازها نار
بطنها لسه مكبرتش اوي يعني كانت بتروق البيت وانا كنت بساعدها خلصنا وانا زوبري مولع نار
اختي قالتلي هدخل اخد دش عشان جسمي كلو عرق قولتلها ماشي انا بعد مادخلت ب5 دقايق
روحت ع المطبخ اجيب حاجه اشربها
سمعت صوت جوه كان اختي بتكلم حد قربت ودني وسمعت جوزها بيقولها وحشتيني اوووي
وهيا قالتلو وانت كمان وحشتني كده تسيبني وتمشي قالها غصب عني عايز امن مستقبلنا ونعيش مرتاحين واقعد جنبك علطول
قالتلو انا لسه عروسه ومعدش غير ع جوازي 3 شهور وبصراحه انا تعبانه اوووي ومحتاجاك جنبي قالها انا اكتر ونفسي فيك دلوقتي قالتلو جسمي تعبني اووي محتاجه تكون معايا تريحني
قالها ارفعي العبايه دي وريني بزازك
062-1000
اختي رفعت العبايه وقالتلو شوف سبتني وانا عمله ازاي قالها جسمك ده الي تعبني فكره ليلة دخلتنا قالتلو اهااااا قالها مش افتحي بواق كده وازاي زوبري كان بيدخل ف بوق للاخر اختي وقفت وفتحت بوقها ليه

089-1000
قالها ااااخ ع بوق وهو كان بيمص زوبري
وبزازك دي الي جننتني تعرفي نفسي انزل دلوقتي واجي افشخك وافشخ كسك وطيزك
قالتلو فاكر لما دخلت زوبرك ف طيزي وجعتني اووي قالها بسيزك تجنن ياحبيبتي
قومي اقلعي خالص كده وانا كنت عايز ابص باي طريقه ع اختي من كلامها افتكرت شباك الحمام حمام صغير بس ممكن تشوف نص الحمام بس
جتلي فكره روحت المطبخ ورميت شوية زيت ع البلاط اودام باب الحمام علطول
وطلعت جري ع السطح بصيت من المصاط او المنور المصاط موجود في شباك الحمام والمطبخ
بصيت اختي كانت وقفه ملط وبتبص للفون

bs4u5p3wliut
وهيا وقفه تمسك بزازها وايد بتلعب ف كسها
وهيا ااااه ااااه وهيا تقول ليه زوبرك وحشني اووي انا تعبانه وعايزه زوبرك ف كسي وهو يقولها ااااه وحشتني لبوتك ف السرير وهيا ايد ع كسها بتدعكو وايد ع بزها وانا ع السطح مطلع زوبري وبدعك في وهو يقولها براحه اخوك يسمع صوتك قالتلو اااااه ياريت ياجي ينكني اودامك ويفشخ كسي قالها لبوه اووي وكسك واكلك
قالتلو انا كسي تعبني وعايزه زوبرك ف كسي وطيزي تعرف لو الي بره ده مش اخويا كنت طلعت عليه زي منا كده وخليتو ينكني ف كل حته
ده انا خرم طيزي وكسي اديقو اووي حتي شوف

1655650798519
قاالها اااه يامتناكه كسك ولعني وخرم طيزك قفل تاني قالتلو اطلع اخلي اخويا يوسعلي كسي وطيزي انا تعبانه اوووي قالها الواد هيسمعك ياشرموطه وطي صوتك قالتلو انا تعبانه اوووي وضلت اختي تلعب ف كسها لحد مانزلت عسلها ع البلاط ووقفت ع الحيطه من التعب وجوز اختي قالها هزي طيزك كده عشان انزلهم اختي بدات تلعب ف طيزها وتهزها

1655650722590
قالها ااااه ااااه طيزك تجنن وراح منزل لبنو وهيا قالتلو انا هقفل بقي عشان اتاخرت اووي وقفلت انا نزلت جري وهيا فتحت الدش ومكنتش عارف حوار الزيت ده حلو ولا غلط
وفضلت قاعد والدش شغال قولت اطلع بسرعه ابص عليها اخر نظره كده طلعت جري يدوب ببص عليه كانت بتنشف جسمها وبتلف الفوطه ع جسمها

995-1000
انا نزلت بسرعه وقفلت الباب براحه ورجعت اودام التلفزيون وسمعت صوت الباب بيتفتح قعدت وقلبي عمال يدق اووي وف ثواني سمعت اختي بتصرخ انا جريت عليه مالك قالتلي اتزحلقت ااااه وهيا لبسه الفوطه وشق بزازها باين لحد نص فخادها وانا مسكتها من ايديها وبحاول ارفعها مش بتقوم معايا قالتلي مش قدره دراعي الشمال ورجلي وجعني اووي قولتلها طب اشيلك قالتلي هتعرف قولتلها ايوه قعدت ع رجلي وحطيت ايديها ع رقبتي وايدي تحت فخادها وايد عند ضهرها ورفعتها مره واحده كانت تقيله بس قدرت بالعافيه مشيت بيها ع اوضة نومها وكنت حاسس ان انا شايل عروستي بين ايدي
دخلت جوه وروحت ع السرير ومكنتش قادر اكتر من كده بصراحه حدفتها ع السرير براحه نامت ع ضهرها بس الفوطه فكت شوفت بزازها مكنتش لابسه اي حاجه خااالص غير كلوت تحت وصدرها واقف وحلمت بزازها تجنن هيا شافتني وانا ببص وفي لحظه غطت نفسها وقولتلها غصب عني رميتك كده قالتلي عادي قولتلها حسا بوجع قالتلي اووي بس خايفه ياثر ع الحمل انا هنا افتكرت انها حامل كنت ناسي خالص وزعلت وقتها قولتلها بكره نروح نتاكد قالتلي ماشي
قولتلها انا بره لو عوزتي حاجه قالتلي ماشي
بعد خمس دقايق اختي بتنادي عليه
دخلت عليها كانت زي ماهيا قالتلي معلش مش قدره انزل اخرج جيب مرات كذا روحت لدكتور قولت ع اسم المرهم ورجعت
كانت غيرت هدومها لبست روب طويل ومش شايف لبسه تحت ايه
قولتلها عايزه حاجه قالتلي تعالي بس ادهن ليه مش عرفه احرك دراعي من الوقعه
قولتلها هنا ولا بره قالتلي اي حاجه خلينا هنا وخلاص وكنت مستني تقلع البروب اشوف تحتو ايه رتحت قلعتو وانا ببص عليه من تحت لتحت
وكانت لبسه تحت قميص نوم شفاف وكل جسمها ظاهر لولا الكلوت والستيان كان كسها وبزازها كمان شوفتهم قالتلي يلا قولتلها ماشر راحت نامت ع جنبه اليمين وقالتلي ادهن من كتفي وايدي لهنا وشاورتلي ع فخادها البيضه شمع والكلوت والستيان لونهم احمر مع القميص الحمر كنت هتجنن عليها وقعدت ادعك ف دراعها وامتع حاجه لما كنت بدهن صوابعها ولعب فيهم وكنت بدخل صوابعي بينهم كاني بنيكهم كدا قالتلي بتعمل ايه قولتلها عشان دي بدايه مفاصل ايدك لما تحركي صوابعك بياثر هنا وانا بحط ايدي ع كوعها وانا ذات نفسي مش عارف بقول ايه خلصت وقالتلي ادهن تحت بقي انا بعدل نفسي وزوبري وقف اوي
وطيزها نحيتي انا قاعد وراها وطيزها الملبن الكلوت مغطي نص طيزها
قعدت ادعك في فخادها جامد وطيزها كنت بمسكعا اووي وهيا ااااه بتوجعني اووي يامحمد
تعباني اووي وانا اقولها انا هريحك ياحبيبتي
الف سلامه عليك ياريتني مكانك قالتلي بعد الشر عنك ياحبيبي وانا بدعك فخادها وطيزها وزوبري وقف اووي وعامل خيمه جامده ف البنطلون ولو كنت اتقدمت 5 سنتي اودام كان لمس طيزها
انا فضلت ادعك قالتلي خلاص اعمل ضهري بقي عشان وجعني اووي قولتلها طب لازم تقلعي قالتلي حاضر قعدت ع طيزها وانا كنت مدخل زوبري بين فخادي عشان ماتشوفوش
هيا قالتلي ارفع القميص انا قربت منها وفجاءه زوبري طلع من بين فخادي
ووقف جامد وانا لسه هرفع قميصها وهيا شافتو وانا ببص عليه وعملت نفسي برفع قميصها وهيا ساعدتني وانا مش عارف اعمل ايه
لقيت اختي بعد ماقلعتها القميص قالتلي مالك ياواد انت كمان تعبان ولا ايه قولتلها تعبان من ايه
راحت مسكت زوبري من فوق البنطلون وقالتلي ده وقف ليه كده انا اتحرجت اووي قولتلها غصب عني معلش قالتلي عادي ياحبيبي ولا يهمك
وقالتلي يلا ادهن ضهري ونامت ع ضهرها

image
قالتلي يلا انا دخلت مابين رجليها وقعدت ادهن ضهرها قالتلي بنطلونك هيتغرق مرهم من رجلي اقلعو عشان انت مجبتش غيار معاك
انا مصدقت وقلعت بسرعه ومن غير ماتشوفني قلعت التشرت كمان وبقيت بالفانله والبوكسر
دخلت مابين رجليها وكنت بتعمد اخلي رجلي تلمس فخادها وحك جامد وبقيت ادهن ضهرها وبقيت ادخل ايدي من تحت الستيان ودعك ضهرها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه قولتلها ماشي بقيت ادعك ضهرها وانا زوبري هيخرم البوكسر هيا قالتلي ادعك فوق شوي وطلعت لعند كتفها وبقيت ادعك وكنت مايل عليها جامد
لحد مازوبري خبط ف طيزها هيا قالت اااه وانا ساكت ولسه بدعك وزوبري لسه ع طيزها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه بيوجعني اووي
انا كنت خلاص زوبري هينفجر من كلمه اااه بيوجعني دي قولتلها فين بيوجعك
قالتلي تحت قولتلها هنا قالتلي تحت شوي لحد مابقيت عند طيزها قالتلي ايوه هنا قولتلها ماشي بقيت ادهن بس الكلوت عمال ادعك والكلوت مديقني بصراحه قالتلي نزلو شوي عشان تعرف تدعك قولتلها ماشي نزلتو حد نص طيزها وكان فاضل شوي وشوف خرم طيزها وكسها بقيت ادعك ف طيزها من عند ضهرها وهيا ااايوووه هنا بتوجعني اووي وانا بدعك وبقيت اطلع ع طؤزها وهيا ساكته لحد مانزلت كلوتها لنص فخادها وشوفت كسها وطيزها الي جننوني وطيزها عريضه وتجنن رفعت ايدي لفوق ع ضهرها ومين غير اي مقدمات قلعتها الستيان وهيا ماتكلمتش
وقالتلي اعمل الي يريحك ياحبيبي وانا قاعد عليها ودخلت رجليها بين رجلي وبقيت مكتف رجليها وطيزها جنان انا شوفت منظرها كنت هتهبل

vzk8ve4pt7k2
قولتلها دي وجعاك قالتلي ااااه قولتلها ادعكها قالتلي ايوه انا كنت خلاص مش قدر منظر كسها وطيزها كده مسكت زوبري وفضلت ادعك في لحد مانطرت لبني ع طيزها وكان كتير اوووي وهيا قالت اااااه ده سخن اووي ايه ده قولتلها المرهم
كانت طيزها كلها بقت لبن وكذالك كسها لحد مانزلت اخر نقطه وسيبت زوبري الي لسه وقف بره وبقيت ادعك طيزها وهيا ااااممممم اممممم ااااه اااه وانا بسمع اهاتها وبصراحه كنت ع اخري وزوبري بقي صاروخ تاني
وبقيت ادعك طيزها ولبني في شويه ع كسها
وانا هايج وعارف ان اختي ع اخرها
لقيت ايد اختي من تحت بطنها بتمد ايديها وحطت صباعها ع كسها واخدت لبني ورفعت نفسها شوي وخرجت ايديها وانا ببص عليها ودخلت صباعها ف بوقها تمص في وهيا بتقول اممم حلو اووي طعمو حلو وانا خلاص انا مسكت المرهم حطيت منو ع كسها بالظبط ومسكت زوبري وقربتو من كسها ودعكت بيه كسها رايح جاااي وهيا اااااه حاو اوووي كمان كمان يامحمد
وانا زوبري بقيت بدعك ف كسها اوووي لحد ماهيا قالتلي حرام عليك مش قدره قولتلها ايه تعبك
قالتلي انت تعبتني ريحني بقي خلاص مش قدره قولتلها بس انا اخوك مش جوزك قالتلي انت جوزي وحبيبي الي بحبو خلاص مش قدره وانا مسكت زوبري ودخلت راسو بس هيا ااااااه كلوووو كلووووو اااااااه قولتلها ايه ده الي ادخلو كلو قالتلي دخل زوبرك يامحمد بسرعه انا تعبانه اووووي ااااااه وانا مصدقت روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وهيا بقت تصرخ تحت اااااااه حلو اووووي زوبرك يجنن اااااه كسي
وانا نايم فوقها وزوبري بقيت محركش نفسي عليه عشان خايف لنزل بسرعه اول مره ليه انيك حد
وانا نايم فوقها ومتمتع بكل لحظه زوبري ف كسها
قالتلي دخل زوبرك وطلعو تعبتني وانا قولتلها دي اول مره ليه وخايف انزل بسرعه قالتلي نزل ف كسي بس نكني وريحني انت كده بتتعبني
روحت وقفت ع ايدي كان بلعب ضغط وبقيت انزل نيك فيها جاامد وهيا ايووه كده كمان اااااه اااااه كمان نيك اوووي اااااه ياكسي وانا كنت خلاص نزلت ف كسها ونمت فوقها وانا لسه نايم قالتلي فينك من بدري ياحبيبي كنت تطفي نار اختك قولتلها انا جنبك اهو ومش هسيبك ابدا
كل ده وزوبري لسه ف كسها قلبت نفسي جنبها واخدتها ف حضني قالتلي انا بحبك اووي
وانا بموت فيكي ياسمسم قالتلي تاجي نتشطف قولتلها انا لسه ماشبعتش منك ولا زهقتي مني قالتلي لا ياحبيبي مزهقتش واخدت شفايفي بوس ونامت بصدرها ع صدري وايديها اليمين بتحسس ع بطني لحد موصلت لزوبري وكان نص وقفه مسكتو وقعدت تلعب في لحد موقف تاني قالتلي كسي كلو بقي لبن قولتلها عايز انيك طيزك ياسمسم قالتلي ياريت ياحبيبي قالتلي خليك وانا همص زوبرك وهمتعك عشان عايزك تلحس كوسي
قولتلها تعالي وبسرعه قلبتها 69 ونزلنا مص لبعض وقالتلي يلا دخلو ف طيزي خليتها تفنس كده وطيزها بقت ف وشي وكانت عريضه اووي
مسكت زوبري وبقيت ادخلو كلو ف كسها وخرم طيزها بيفتح ويقفل ولما زوبري بقي كلو لبن من لبني ف كسها خرجتو وحطيتو ع باب طيزها ودخلتو وهيا اااااه ااااااه ايووووه دخل اوووي لحد مادخلت زوبري للاخر والبضان كانت هتدخل

91f0f7bbc821ebe1a9268def7d56cf4f
وهيا ااااه سيبو جوه شويه وانا وقفت ماتحركتش وهيا بقت تروح بطيزها يمين وشمال لحد مازوبري بقي بيخبط ف جناب طيزها كلها
وبعدين قالتلي نيك بسرعه يلا وانا بقيت ادخل زوبري للاخر وخرجو وفضلت انيك وهيا تصوت
قعدت انيك طيزها وهيا ااأااه اوووي وانا بسرعه دخل وخارج فيها لحد ماقولتلها هنزل ياسمسم قالتلي جوووه طفي نار طيزي
بقيت انزل ف طيزها ونمنا جنب بعض قالتلي مبسوط يامحمد قولتلها اوووي ياسمسم
وقالتلي تعالي ف حضن اختك دخلت ف حضنها وقولتلها انا بحبك اووي قالتلي اوعي حد يعرف يقتلونا قولتلها هو انا هفضح اختي
قعدت ف حضنها شوي ونبوس بقي
انا دخلت ايدي لعند كسها اول مالمستو هيا اااااه بتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي
انا نيمتها ع ضهرها وقعدت ابوس فيها وايدي لعند كسها ادخل صباعين فيها ودعك كسها ونازل بشفايفي امصمص بزازها وهيا ااااه اااااه بتعمل قيا ايه مش قدره وانا كل ااااه بسمعها منها بنيك ف كسها اكتر بصوابعي لقيت مسكت دماغي وانا بمص بزازها وبقت ترفع وسطها اووي لحد مانزلت ع ايدي دعكت كسها بعسلها وهيا شبه نايمه قعدت امص ف شفايفها وهيا فاقت قالتلي تعبتني اوي
قولتلها تعالي ناخد دش يلا وقفت معايا وبتمشي بتعرج قولتلها خفيتي ع النيك وضحكنا وخليتها تسند علي وبزازها مدلدلين اودامي
وقولتلها حد يسيب القمر ده ويسافر
ببص لقيت لبني نازل من كسها ضحكنا وحطيت ايدي ع كسها وبعبصتها قالت اااه بتعمل ايه
قولتلها مش عايز نقطه لبن تخرج من كسك
دخلنا الحمام قولتلها تعالي احميك قالتلي هننزل البانيو قولتلها لا قولتلها عندي فكره حلو روحت جايب الخرطوم من المطبخ وقولتلها سبيلي نفسك اقعدي بس انتي ع قعده الحمام 🚽 وسبيني
قعدت ركبت الخرطوم شغلت الميه وبقيت ادعك كل سنتي فيها وبزازها ادعكهم اووي وحلمتهاوقفه
نزلت مصيتها ع السريع وانا زوبري وقف صاروخ هيا مسكتو وتلعب في وانا ماسك بزها اغسلو ونزلت لكسها فتحت رجليها ع الاخر وقعدت ادعك في اووي والميه مغرقه كسها واختي ااااه ااااه ومالت بضهرها لورت وكسها فتح اودامي قالتلي خرم عليك مش قدره انا قفلت الميه وهيا لسه زي ماهيا فاتحه رجليها نزلت بالساني لحس ف كسها وهيا ااااه ااااه الحس دخل لسانك ف كسي انا مكنتش اعرف بس دخلت لساني وهيا اااه اااااه وراحت نزلت عسلها ع وشي كان طعمو خلو غسلت وشي قولتلها عايزك تنامي ع الارض راحت نامت ومسكت الصابونه وقعدت افرك ف جسمها كلو لما بقي صابون

قولتلها افتحي رجلك وقفت مابين رجليها ومسكت زوبري وبقيت العب ف كسها ودخلو كلو وطلعو تاني وهيا اااااه حرام سيبو ف كسي وانا كنت عايز اعزبها شوي قعدت ادخل زوبري ف كسها وفجاءه لقيتها قفلت ع زوبري برجليها وشدتني عليه حضنتني وزوبري جووه كسها وهيا بقت تروح وتاجي تحتي بتنيك نفسها وانا راكب فوقها بقيت انيك فيها اووي وانا بنيكها تلفونها رن قالتلي معلش اطلع جيبو بسرعه قولتلها هو ده وقتو قالتلي معلش قوم بس طلعت بسرعه وعطيتو ليها ورجعت زي منا دخلت زوبري وهيا اااه اااه براحه وشاورتلي هوووس نيك من غير صوت
لقيتها بتكلم جوزها وفاتحه المايك
ايوه ياحبيبي ااااه بيقولها مالك قالتلو تعبانه اووي
بلعب ف نفسي قالها اااخ زوبري وقف ياخربيتك
قالتلو دخلو ف كسي قالها ااااهو وانا انيك بسرعه وهيا اااااه ااااااه اوووي دخلو اوووي يامحمد جوزها كمان اسمو محمد نيكني يامحمد افشخني وهو اااااه يامتناكه خودي زوبري ف كسك اهوووو وانا بنيك جامد كل ده وانا بنيك وسامع جوزها وهو بيقولها وريني كسك هموت عليها قالتلو جسمي كلو صابون كنت بتشطف ف افتكرتك وانت بتنكني تحت الدش هجت اووي ف لعبت ف نفسي قالها لما تنزلي افتحي الكاميرا اشوف جسمك قالتلو ماشي بس نيك فيا يلا وانا ازود ف النيك جاامد وهيا تصرخ اااااه اااااه دخل زوبرك اوووي يامحمد نكني وانا انيك اوووي وكنت هايج وانا بنيك اختي وجوزها سامع
لحد منزلت لبني ف كسها وهيا ااااه ااااه نزل ف كسي نزل جووه وهو كان نزل لبنو
قالها افتحي الكاميرا انا خرجت ملط ومقفلتش الباب ورايا وهيا فتحت الكاميرا

IMG-20220603-WA0022
انا كنت عايز اعرف جوزها بيقولها ايه
حطيت ودني عند الباب وكنت سامع كل كلمه
بيقولها خلاص محمد طلع قالتلو ايووه خرج
قالها اتمعتي ياحبيبتي قالتلو اووي
نكني 3 مرات دلوقتي قالها اتمتعي باخوك
وخليه يبسطك وقوليلو ينيك كسك كتير عشان كسك يفتح عشان لما تولدي
انا بسمع الكلام ومصدوم يعني جوز اختي عارف ان بنيك اختي يبقي اختي كانت عرفه ان انا ببص عليها من فوق السطح بقي
قالتلو انا هقوم اتشطف بقي عشان مايخدش بالو انا جريت براحه ع الاوضه
وبعد دقيقه نادت علي روحت ليها وكملت حما ليها وقولتلها انبسط اووي وانا بنيكك وجوزك بيكلمك قالتلي ولسه همتعك كمان ياحبيبي حشرت زوبري بين طيزها ومسكت بزازها وزنقتها ف الحيطه
وقولتلها انا هايج عليك اووي وعايز افشخ كسك تاني وقالتلي اهدي بس ناكل حاجه كده هتموت مني وانا مكنتش قادر كلام جوزها هيجني
خليتها تلف وشها ليه ونزلت مص ف بزازها وايدي اليمين بدعك ف كسها اوووي دقيقتين كانت اختي نزلت تاني اخدتها تحت الدش وقفت وراها وبقيت ادعك جسمها كلو ونشفتها ووقفت اودامي ملط

julm49j8vmyx
قولتلها يلا نخرج لسه بتمشي شيلتها زي العرسان ع اوضه النوم ونمت فوقها ونازل مص ف شفايفها وهيا فتحت رجليها لزوبري وزوبري دخل مابين رجليها وقالتلي حرام عليك
قولتلها قومي اعملي لينا اكل ع ماجسمي يهدي شويه عشان هنيكك تاني بس عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي انت بتحب تنكني وجوزي سامع قولتلها ااااه اووي وتعرفي ياسمسم نفسي انيكك وهو يعرف ان انا بنيكك ف غيابو
قالتلي ده انت ليلتك طويله خليك زي مانت
قامت تعمل الاكل ومسكت تلفونها وانا علطول عملت بريد الكتروني عندي ع الجميل ودخلتو ف حسابها وكلمه السر كانت لازم تتغير
غيرتها بس اختي مش بتخرج من حسابها خالص وهيا اخرها تكلم جوزها وخلاص
قفلت تلفونها تاني وفتحتو من عندي وكانت بتبعتلو كلام كلو جنس وكانت هخلي اخويا ينام معايا احسن اخونك مع الغريب وهيا كانت مصممه وافق وكان مبسوط من كلامو ان بنيكها
واختي قالتلي يامحمد تعالي يلا قفلت فوني وروحت ع المطبخ كانت لبسه كلوت اسود وسنتيانه وطرحه انا قولتلها احا طب والطرحه ليه ضحكت وقالتلي وانت مالك

33290551e6009651
قولتلها تعرفي ياسمسم طيزك تجنن اووي
انتي جسمك كلو حلو بس طيزك توقف اي زوبر
قالتلي عجباك وانا كنت لسه ملط
قربت منها وزوبري دخل بين طيزها وقولتلها عجباني اوووي وكمان شويه هنيكك فيها لما افشخهالك وحطيت ايدي ع كسها وشلت الكلوت ف زويه وايدي بقت ع كسها وقولتلها ولا عايزه تتناكي من كسك وانا بلعب في وهيا وقفه نص وقفه كده قالتلي سيبني اخلص الاول قولتلها
عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي حاضر
وانا كنت خلاص عايز انيكها
لفيت وشها ليه ولتحت كسها بايدي ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه انت ماشبعتش
قولتلها محدش يشبع منك ابدا وقعدت انيك فيها ع الواقف قولتلها ايه رايك انيك فيكي وانتي فاتحه الكاميرا لجوزك وهيا ااااه ااااه ياريت
قولتلها جوزك عارف ان انا بنيكك صح
وهيا اااااه ااااه عارف كل حاجه وانا بنيك فيها اوووي وقولتلها اااه يالبوه فضلت انيك فيها وانا وقف لحد مانزلت ف كسها وقعدنا ع الارض من التعب وقالتلي انت سمعت قولتلها ايووه وفرحان اووي كمان قالتلي هناكل وع الساعه 12 يليل نكلمو وتنيكني بس عايزاك تنزل تجيب حبايه تاخر شهوتك شوي عشان يعرف ان اخويا بيطول مش زيو 3 دقايق وينزل قولتلها ماشي ونزلت جيبتها واتعشينا وقالتلي انا كنت زعلانه ان هقعد لوحدي من غير ماحد ينكني وجوزي مسافر بس انت عوضتني عن كل ده وكسي بقي عامل زي الحنافيه كل ماتنيك ينزل عسل
قالتلي اكلت حلو قولتلها ايوه قالتلي طب يلا خود الحبايه عشان هكلم جوزي ع النت ع مامفعول الحبايه يشتغل انا قعدت برا ماسك تلفوني بقراء المحادثه وعرفتو ان اخويا عرف بس انا هرن عليك وانت تسمع كل كلامنا عنك قالها ماشي رنت عليه انا خرجت من المسنجر
وقالتلي يامحمد تعالي يلا
انا دخلت عليها وقولتلها هتكلمي جوزك قالتلي مش دلوقتي وقربت منها والتلفون كان جنبها وقالتلي بصوت واطي ع التلفون
وانا قربت منها وقولتلها يعني ازاي جوزك يسيب القمر دي ويمشي ده انا هفشخك نصين قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري تمصو كلو وتدخل بيضاني ف بوقها وكان يهيج اووي وانا اقولها مصك حلوو يالبوه اوووي وهيا عجبك قولتلها اووي

CFBCC655-118-A-41-DF-AC0-C-F0645-E289-EB7

1-CB11064-43-EB-4230-879-D-46-E7-B8-F29-FA3
وانا اقولها مصك حلو اوووي ياسمسم قالتلي
وانت زوبرك يجنن ياقلب سمسم وقعدت تكمل مص وانا نايم وقولتلها افتحي الكاميرا خليها يشوفنا وحطي الفون بعيد وفعلا قامت ورنت فيديو فتح وحطت الفون عوالتسريحه وهيا رجعت تمص زوبري اووي عن الاول
انا قولتلها مصي اووي يالبوه هيا قالتلي انا تعبت من زوبرك دخلو بقي قولتلها عيوني
قعدتها مابين رجلي زي المقص كده
وحضنتها وزوبري ف كسها وانا بنيك اوووي
وقولتلها كسك مولع اوووي تقولي مولعومن زوبرك ياحبيبي عايزك تطفي نااار كسي
وهيا رايحه جاي وزوبري داخل طالع ف كسها تقو

14bf9a97988fe38249bbd18419bec513
وانا ماسك طيزها من تحت وبحركها ع زوبري وبقولها عايز اتجوزك ياسمسم تبقي مراتي وتخلفي مني وهيا اااااه انا مراتك ياحبيبي وانا هخلف منك اهوو لبنك كلو ف كسي هيبقي ابنك وابن جوزي
وانا بنيك ف نفس الوضع ده قولتلها قومي اوقفي وخليت وشها للتسريحه والفون ع التسريحه خليتها تسند بايديها ع التسريحه
وانا وقفت وراها

IMG
وانا بقولها كسك كانك لسه بنت بنوت قالتلي كان نفسي اكون بنت بنوت وانت الي تفتحني
انا علطول دخلت زوبري ف كسها مره واحده وفضلت انيك وبزازها عماله تتمرجح
وهيا ااااااه نيكني عايزك تفشخني لما جووزي ينزل من السفر عايزه ينزل ويشوفك وانت بتنكني
وانا بنيك فيها وقولها ااااه هنيكك اودامو ولو اتكلم هنيكو هو كمان قالتلي عايز تنيك جوزي
قولتلها اااه هنيكو معاك
هخليه ينام عليك وزوبرو ف كسك وانا هنيكو ف طيزو واختي بدات تهيج وتقولي اااااه كمان نيكني جامد وانا الحبايه مش رحماني وتقولي انا تعبت قولتلها اصبري قربت اهووو قالتلي مش قدره اوقف وراحت نزله ع السرير

IMG
قالتلي يلا دخل زوبرك ف كسي ياحبيبي
انا وقفت وراها وحشرت زوبري وفضلت انيك وقولها كسك يجنن ياشرموطه انتي وجوزك
وفضلت انيك وهيا تصرخ اااااه كفايه كفايه تعبت قولتلها نامي ع ضهرك بسرعه
قلبت نفسها ورفعت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وقعدت انيك ف كسها لما حسيت ان زوبري خلاص هينفجر خرجتو من كسها ورميت لبني ع بطنها وهيا تقولي نزل جوه ف كسي

imageوكان جسمها كلو اتغرق من لبني روحت وقفت ومسكت تلفونها وعطيتها التلفون وقولتلها فرجي جوزك قالتلو ايه رايك هو قالها كل ده لبن قالتلو ااااه انا تعبت من كتر النيك قالي اخووك ده زبير اتمتعي معاه وريحي نفسك وخليه ينيكك كل شويه وانت يامحمد خلي بالك من اختك قولتلو من غير ماتقول قولتلو بضحك ابنك الي ف بطن اسماء هيبقي احنا شركاء في ضحك وقالي عادي ياعم ولو عايزه تخلف منك معنديش مانع بس تجيب الي ف بطنها وبعدين خليها تحبل منك خدها فاسحها شهر ف اي حته
وكانها كانت عندي زياره وعرف كلو انها هتسافر لجوزها وعيش معاه احلي شهر بعد الولاده وخليها تخلف كمان انا قولتلو بجد يامحمد قالي لا بجد مش معاك فلوس تصرف ع العيال قولتلو ايوه قالي خلاص انا هكتبهم باسمي وكانهم ولادي بس هما عيالك واختك تربيهم اختي كانت مسحت لبنها وقالت بس نشوف الي ف بطني وبعدين نتكلم انتم اتفقتم عليه ولا ايه انا وقفت واختي وقفت جنبي وقولت ل محمد بقي حد يسيب المتناكه دي ويمشي وهيا وقفت جنبي والفون ع التسريحه
وهيا مسكت زوبري وقالت لجوزها شوف لسه منزل قد ايه ولسه زوبرو وقف
وانا مسكت بزازها وقولتلو يابختك بيهم

cc321f34a3971e4d874a6abe1a9425f6
روحت قافش بزها جامد وهيا صووتت براحه ع بزي قالي براحه ع اختك قولتلها مش قادر قولتلها انا مش قادر قولتلو لازم افشخ كسها دلوقتي وقولتلها يلا يامتناكه عشان انيكك اودام جوزك

قالتلي يلا يادكري
انا مش قادر زوبري هيتفرتك من المتناكه اللي في القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego و A_0
قصة جميلة جدااااااا
سلمت يداك
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
جميله جدا والصور جميله وماشيه مع القصه أستمر
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
ياريت يبا ليها كمالة
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
قصه جامده
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
ا محمد عندي 18سنه
اختي اسماء 25 سنه اختي مخطوبه وخطيبها مسافر وهينزل يتجوزو علطول
مش عايز اطول ف القصه
اختي اسماء من ام تانيه امها ماتت وبعد فتره ابويا مات وامي عايش معاه بس
امي عندها 44 سنه امي ست جميله وجسمها حلو وعلطول ف البيت بقمصان بس عمري مافكرت فيها تفكير جنسي مع ان جسمها حلو اوي
هيا مليانه شوي

284624666475150ebdd481c1054683432f05755c
كانت طول ماهيا ف البيت تلبس زي كده وكنت بشوف نص بزازها طالعه وهيا ولا هنا وانا كان زوبري 16 سنتي وطخين شوي وابيض زي جسمي
المهم ابويا كان سايب لينا فلوس كتير والدنيا تمام واختي بردو معاها فلوس باسمه المهم الفرح اتعمل واختي اتجوزت وكان احلي يوم رقص لصبح وعده شهرين اختي حملت وفرحنا كلنا وجوزها فرح اووي وقال ان هو لازم يسافر ضروري ومش هيتاخر السافريه دي واختي زعلت اوووي وهو كان عندو بيت لوحدو مش ف بيت عايله وسافر وانا اخدت اختي عندنا عشان نهتم بيها وامي كانت بتحبها واختي بتحب امي ماتنسوش ان اختي من ام تاني اشطا اشطا
اختي دي بقي حتت ملبن بيضه زي الشمع وجسمها عريض مش طخين وصدرها ملبن وطيزها عريضه اوووي تجنن بصراحه لما بشوفها ب العبايه البيتي تجنن طيزها انا بقيت قاعد ف وسط امي واختي هيجان كل شوي امي طول اليوم صدرها طالع وطيزها كبيره واختي كل يوم عن يوم بطنها تكبر والعبايات تبقي ديقه عليها وجسمها يجننك اكتر
عده شهر واختي عندنا وانا كل يوم اضرب عشره عليهم ف يوم ابن خالتي كلم امي وقالها اختك تعبانه وعايزاك تنامي معاها عندي خالتي 65 سنه عندها 3 عيال بس متجوزين وكل عيل ف حته والكبير امه قاعده معاه بس ف البيت تحت لوحدها وهو قاعد ف الشقه الي فوق ف امي خدت شنطه فيها هدوم وقالتلي هروح اقعد عندها واختي قالتلي وانا هروح اقعد ف شقتي وروح انضفها ومشيو مع بعض وانا كلمت اختي قولتلها هاجي انام عندك عشان لو عوزتي حاجه عشان ماتتعبيش وهيا قالت ياريت
وطلعت عندها قفلت بيتنا وروحت عند اختي
فتحتلي الباب كانت لبسه عبايه بس لزقه عليه لزقه طين طيزها تجنن وبزازها نار
بطنها لسه مكبرتش اوي يعني كانت بتروق البيت وانا كنت بساعدها خلصنا وانا زوبري مولع نار
اختي قالتلي هدخل اخد دش عشان جسمي كلو عرق قولتلها ماشي انا بعد مادخلت ب5 دقايق
روحت ع المطبخ اجيب حاجه اشربها
سمعت صوت جوه كان اختي بتكلم حد قربت ودني وسمعت جوزها بيقولها وحشتيني اوووي
وهيا قالتلو وانت كمان وحشتني كده تسيبني وتمشي قالها غصب عني عايز امن مستقبلنا ونعيش مرتاحين واقعد جنبك علطول
قالتلو انا لسه عروسه ومعدش غير ع جوازي 3 شهور وبصراحه انا تعبانه اوووي ومحتاجاك جنبي قالها انا اكتر ونفسي فيك دلوقتي قالتلو جسمي تعبني اووي محتاجه تكون معايا تريحني
قالها ارفعي العبايه دي وريني بزازك
062-1000
اختي رفعت العبايه وقالتلو شوف سبتني وانا عمله ازاي قالها جسمك ده الي تعبني فكره ليلة دخلتنا قالتلو اهااااا قالها مش افتحي بواق كده وازاي زوبري كان بيدخل ف بوق للاخر اختي وقفت وفتحت بوقها ليه

089-1000
قالها ااااخ ع بوق وهو كان بيمص زوبري
وبزازك دي الي جننتني تعرفي نفسي انزل دلوقتي واجي افشخك وافشخ كسك وطيزك
قالتلو فاكر لما دخلت زوبرك ف طيزي وجعتني اووي قالها بسيزك تجنن ياحبيبتي
قومي اقلعي خالص كده وانا كنت عايز ابص باي طريقه ع اختي من كلامها افتكرت شباك الحمام حمام صغير بس ممكن تشوف نص الحمام بس
جتلي فكره روحت المطبخ ورميت شوية زيت ع البلاط اودام باب الحمام علطول
وطلعت جري ع السطح بصيت من المصاط او المنور المصاط موجود في شباك الحمام والمطبخ
بصيت اختي كانت وقفه ملط وبتبص للفون

bs4u5p3wliut
وهيا وقفه تمسك بزازها وايد بتلعب ف كسها
وهيا ااااه ااااه وهيا تقول ليه زوبرك وحشني اووي انا تعبانه وعايزه زوبرك ف كسي وهو يقولها ااااه وحشتني لبوتك ف السرير وهيا ايد ع كسها بتدعكو وايد ع بزها وانا ع السطح مطلع زوبري وبدعك في وهو يقولها براحه اخوك يسمع صوتك قالتلو اااااه ياريت ياجي ينكني اودامك ويفشخ كسي قالها لبوه اووي وكسك واكلك
قالتلو انا كسي تعبني وعايزه زوبرك ف كسي وطيزي تعرف لو الي بره ده مش اخويا كنت طلعت عليه زي منا كده وخليتو ينكني ف كل حته
ده انا خرم طيزي وكسي اديقو اووي حتي شوف

1655650798519
قاالها اااه يامتناكه كسك ولعني وخرم طيزك قفل تاني قالتلو اطلع اخلي اخويا يوسعلي كسي وطيزي انا تعبانه اوووي قالها الواد هيسمعك ياشرموطه وطي صوتك قالتلو انا تعبانه اوووي وضلت اختي تلعب ف كسها لحد مانزلت عسلها ع البلاط ووقفت ع الحيطه من التعب وجوز اختي قالها هزي طيزك كده عشان انزلهم اختي بدات تلعب ف طيزها وتهزها

1655650722590
قالها ااااه ااااه طيزك تجنن وراح منزل لبنو وهيا قالتلو انا هقفل بقي عشان اتاخرت اووي وقفلت انا نزلت جري وهيا فتحت الدش ومكنتش عارف حوار الزيت ده حلو ولا غلط
وفضلت قاعد والدش شغال قولت اطلع بسرعه ابص عليها اخر نظره كده طلعت جري يدوب ببص عليه كانت بتنشف جسمها وبتلف الفوطه ع جسمها

995-1000
انا نزلت بسرعه وقفلت الباب براحه ورجعت اودام التلفزيون وسمعت صوت الباب بيتفتح قعدت وقلبي عمال يدق اووي وف ثواني سمعت اختي بتصرخ انا جريت عليه مالك قالتلي اتزحلقت ااااه وهيا لبسه الفوطه وشق بزازها باين لحد نص فخادها وانا مسكتها من ايديها وبحاول ارفعها مش بتقوم معايا قالتلي مش قدره دراعي الشمال ورجلي وجعني اووي قولتلها طب اشيلك قالتلي هتعرف قولتلها ايوه قعدت ع رجلي وحطيت ايديها ع رقبتي وايدي تحت فخادها وايد عند ضهرها ورفعتها مره واحده كانت تقيله بس قدرت بالعافيه مشيت بيها ع اوضة نومها وكنت حاسس ان انا شايل عروستي بين ايدي
دخلت جوه وروحت ع السرير ومكنتش قادر اكتر من كده بصراحه حدفتها ع السرير براحه نامت ع ضهرها بس الفوطه فكت شوفت بزازها مكنتش لابسه اي حاجه خااالص غير كلوت تحت وصدرها واقف وحلمت بزازها تجنن هيا شافتني وانا ببص وفي لحظه غطت نفسها وقولتلها غصب عني رميتك كده قالتلي عادي قولتلها حسا بوجع قالتلي اووي بس خايفه ياثر ع الحمل انا هنا افتكرت انها حامل كنت ناسي خالص وزعلت وقتها قولتلها بكره نروح نتاكد قالتلي ماشي
قولتلها انا بره لو عوزتي حاجه قالتلي ماشي
بعد خمس دقايق اختي بتنادي عليه
دخلت عليها كانت زي ماهيا قالتلي معلش مش قدره انزل اخرج جيب مرات كذا روحت لدكتور قولت ع اسم المرهم ورجعت
كانت غيرت هدومها لبست روب طويل ومش شايف لبسه تحت ايه
قولتلها عايزه حاجه قالتلي تعالي بس ادهن ليه مش عرفه احرك دراعي من الوقعه
قولتلها هنا ولا بره قالتلي اي حاجه خلينا هنا وخلاص وكنت مستني تقلع البروب اشوف تحتو ايه رتحت قلعتو وانا ببص عليه من تحت لتحت
وكانت لبسه تحت قميص نوم شفاف وكل جسمها ظاهر لولا الكلوت والستيان كان كسها وبزازها كمان شوفتهم قالتلي يلا قولتلها ماشر راحت نامت ع جنبه اليمين وقالتلي ادهن من كتفي وايدي لهنا وشاورتلي ع فخادها البيضه شمع والكلوت والستيان لونهم احمر مع القميص الحمر كنت هتجنن عليها وقعدت ادعك ف دراعها وامتع حاجه لما كنت بدهن صوابعها ولعب فيهم وكنت بدخل صوابعي بينهم كاني بنيكهم كدا قالتلي بتعمل ايه قولتلها عشان دي بدايه مفاصل ايدك لما تحركي صوابعك بياثر هنا وانا بحط ايدي ع كوعها وانا ذات نفسي مش عارف بقول ايه خلصت وقالتلي ادهن تحت بقي انا بعدل نفسي وزوبري وقف اوي
وطيزها نحيتي انا قاعد وراها وطيزها الملبن الكلوت مغطي نص طيزها
قعدت ادعك في فخادها جامد وطيزها كنت بمسكعا اووي وهيا ااااه بتوجعني اووي يامحمد
تعباني اووي وانا اقولها انا هريحك ياحبيبتي
الف سلامه عليك ياريتني مكانك قالتلي بعد الشر عنك ياحبيبي وانا بدعك فخادها وطيزها وزوبري وقف اووي وعامل خيمه جامده ف البنطلون ولو كنت اتقدمت 5 سنتي اودام كان لمس طيزها
انا فضلت ادعك قالتلي خلاص اعمل ضهري بقي عشان وجعني اووي قولتلها طب لازم تقلعي قالتلي حاضر قعدت ع طيزها وانا كنت مدخل زوبري بين فخادي عشان ماتشوفوش
هيا قالتلي ارفع القميص انا قربت منها وفجاءه زوبري طلع من بين فخادي
ووقف جامد وانا لسه هرفع قميصها وهيا شافتو وانا ببص عليه وعملت نفسي برفع قميصها وهيا ساعدتني وانا مش عارف اعمل ايه
لقيت اختي بعد ماقلعتها القميص قالتلي مالك ياواد انت كمان تعبان ولا ايه قولتلها تعبان من ايه
راحت مسكت زوبري من فوق البنطلون وقالتلي ده وقف ليه كده انا اتحرجت اووي قولتلها غصب عني معلش قالتلي عادي ياحبيبي ولا يهمك
وقالتلي يلا ادهن ضهري ونامت ع ضهرها

image
قالتلي يلا انا دخلت مابين رجليها وقعدت ادهن ضهرها قالتلي بنطلونك هيتغرق مرهم من رجلي اقلعو عشان انت مجبتش غيار معاك
انا مصدقت وقلعت بسرعه ومن غير ماتشوفني قلعت التشرت كمان وبقيت بالفانله والبوكسر
دخلت مابين رجليها وكنت بتعمد اخلي رجلي تلمس فخادها وحك جامد وبقيت ادهن ضهرها وبقيت ادخل ايدي من تحت الستيان ودعك ضهرها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه قولتلها ماشي بقيت ادعك ضهرها وانا زوبري هيخرم البوكسر هيا قالتلي ادعك فوق شوي وطلعت لعند كتفها وبقيت ادعك وكنت مايل عليها جامد
لحد مازوبري خبط ف طيزها هيا قالت اااه وانا ساكت ولسه بدعك وزوبري لسه ع طيزها قولتلها لسه بيوجعك قالتلي اااه بيوجعني اووي
انا كنت خلاص زوبري هينفجر من كلمه اااه بيوجعني دي قولتلها فين بيوجعك
قالتلي تحت قولتلها هنا قالتلي تحت شوي لحد مابقيت عند طيزها قالتلي ايوه هنا قولتلها ماشي بقيت ادهن بس الكلوت عمال ادعك والكلوت مديقني بصراحه قالتلي نزلو شوي عشان تعرف تدعك قولتلها ماشي نزلتو حد نص طيزها وكان فاضل شوي وشوف خرم طيزها وكسها بقيت ادعك ف طيزها من عند ضهرها وهيا ااايوووه هنا بتوجعني اووي وانا بدعك وبقيت اطلع ع طؤزها وهيا ساكته لحد مانزلت كلوتها لنص فخادها وشوفت كسها وطيزها الي جننوني وطيزها عريضه وتجنن رفعت ايدي لفوق ع ضهرها ومين غير اي مقدمات قلعتها الستيان وهيا ماتكلمتش
وقالتلي اعمل الي يريحك ياحبيبي وانا قاعد عليها ودخلت رجليها بين رجلي وبقيت مكتف رجليها وطيزها جنان انا شوفت منظرها كنت هتهبل

vzk8ve4pt7k2
قولتلها دي وجعاك قالتلي ااااه قولتلها ادعكها قالتلي ايوه انا كنت خلاص مش قدر منظر كسها وطيزها كده مسكت زوبري وفضلت ادعك في لحد مانطرت لبني ع طيزها وكان كتير اوووي وهيا قالت اااااه ده سخن اووي ايه ده قولتلها المرهم
كانت طيزها كلها بقت لبن وكذالك كسها لحد مانزلت اخر نقطه وسيبت زوبري الي لسه وقف بره وبقيت ادعك طيزها وهيا ااااممممم اممممم ااااه اااه وانا بسمع اهاتها وبصراحه كنت ع اخري وزوبري بقي صاروخ تاني
وبقيت ادعك طيزها ولبني في شويه ع كسها
وانا هايج وعارف ان اختي ع اخرها
لقيت ايد اختي من تحت بطنها بتمد ايديها وحطت صباعها ع كسها واخدت لبني ورفعت نفسها شوي وخرجت ايديها وانا ببص عليها ودخلت صباعها ف بوقها تمص في وهيا بتقول اممم حلو اووي طعمو حلو وانا خلاص انا مسكت المرهم حطيت منو ع كسها بالظبط ومسكت زوبري وقربتو من كسها ودعكت بيه كسها رايح جاااي وهيا اااااه حاو اوووي كمان كمان يامحمد
وانا زوبري بقيت بدعك ف كسها اوووي لحد ماهيا قالتلي حرام عليك مش قدره قولتلها ايه تعبك
قالتلي انت تعبتني ريحني بقي خلاص مش قدره قولتلها بس انا اخوك مش جوزك قالتلي انت جوزي وحبيبي الي بحبو خلاص مش قدره وانا مسكت زوبري ودخلت راسو بس هيا ااااااه كلوووو كلووووو اااااااه قولتلها ايه ده الي ادخلو كلو قالتلي دخل زوبرك يامحمد بسرعه انا تعبانه اووووي ااااااه وانا مصدقت روحت مدخل زوبري ف كسها مره واحده وهيا بقت تصرخ تحت اااااااه حلو اووووي زوبرك يجنن اااااه كسي
وانا نايم فوقها وزوبري بقيت محركش نفسي عليه عشان خايف لنزل بسرعه اول مره ليه انيك حد
وانا نايم فوقها ومتمتع بكل لحظه زوبري ف كسها
قالتلي دخل زوبرك وطلعو تعبتني وانا قولتلها دي اول مره ليه وخايف انزل بسرعه قالتلي نزل ف كسي بس نكني وريحني انت كده بتتعبني
روحت وقفت ع ايدي كان بلعب ضغط وبقيت انزل نيك فيها جاامد وهيا ايووه كده كمان اااااه اااااه كمان نيك اوووي اااااه ياكسي وانا كنت خلاص نزلت ف كسها ونمت فوقها وانا لسه نايم قالتلي فينك من بدري ياحبيبي كنت تطفي نار اختك قولتلها انا جنبك اهو ومش هسيبك ابدا
كل ده وزوبري لسه ف كسها قلبت نفسي جنبها واخدتها ف حضني قالتلي انا بحبك اووي
وانا بموت فيكي ياسمسم قالتلي تاجي نتشطف قولتلها انا لسه ماشبعتش منك ولا زهقتي مني قالتلي لا ياحبيبي مزهقتش واخدت شفايفي بوس ونامت بصدرها ع صدري وايديها اليمين بتحسس ع بطني لحد موصلت لزوبري وكان نص وقفه مسكتو وقعدت تلعب في لحد موقف تاني قالتلي كسي كلو بقي لبن قولتلها عايز انيك طيزك ياسمسم قالتلي ياريت ياحبيبي قالتلي خليك وانا همص زوبرك وهمتعك عشان عايزك تلحس كوسي
قولتلها تعالي وبسرعه قلبتها 69 ونزلنا مص لبعض وقالتلي يلا دخلو ف طيزي خليتها تفنس كده وطيزها بقت ف وشي وكانت عريضه اووي
مسكت زوبري وبقيت ادخلو كلو ف كسها وخرم طيزها بيفتح ويقفل ولما زوبري بقي كلو لبن من لبني ف كسها خرجتو وحطيتو ع باب طيزها ودخلتو وهيا اااااه ااااااه ايووووه دخل اوووي لحد مادخلت زوبري للاخر والبضان كانت هتدخل

91f0f7bbc821ebe1a9268def7d56cf4f
وهيا ااااه سيبو جوه شويه وانا وقفت ماتحركتش وهيا بقت تروح بطيزها يمين وشمال لحد مازوبري بقي بيخبط ف جناب طيزها كلها
وبعدين قالتلي نيك بسرعه يلا وانا بقيت ادخل زوبري للاخر وخرجو وفضلت انيك وهيا تصوت
قعدت انيك طيزها وهيا ااأااه اوووي وانا بسرعه دخل وخارج فيها لحد ماقولتلها هنزل ياسمسم قالتلي جوووه طفي نار طيزي
بقيت انزل ف طيزها ونمنا جنب بعض قالتلي مبسوط يامحمد قولتلها اوووي ياسمسم
وقالتلي تعالي ف حضن اختك دخلت ف حضنها وقولتلها انا بحبك اووي قالتلي اوعي حد يعرف يقتلونا قولتلها هو انا هفضح اختي
قعدت ف حضنها شوي ونبوس بقي
انا دخلت ايدي لعند كسها اول مالمستو هيا اااااه بتعمل ايه قولتلها هخليك تنزلي
انا نيمتها ع ضهرها وقعدت ابوس فيها وايدي لعند كسها ادخل صباعين فيها ودعك كسها ونازل بشفايفي امصمص بزازها وهيا ااااه اااااه بتعمل قيا ايه مش قدره وانا كل ااااه بسمعها منها بنيك ف كسها اكتر بصوابعي لقيت مسكت دماغي وانا بمص بزازها وبقت ترفع وسطها اووي لحد مانزلت ع ايدي دعكت كسها بعسلها وهيا شبه نايمه قعدت امص ف شفايفها وهيا فاقت قالتلي تعبتني اوي
قولتلها تعالي ناخد دش يلا وقفت معايا وبتمشي بتعرج قولتلها خفيتي ع النيك وضحكنا وخليتها تسند علي وبزازها مدلدلين اودامي
وقولتلها حد يسيب القمر ده ويسافر
ببص لقيت لبني نازل من كسها ضحكنا وحطيت ايدي ع كسها وبعبصتها قالت اااه بتعمل ايه
قولتلها مش عايز نقطه لبن تخرج من كسك
دخلنا الحمام قولتلها تعالي احميك قالتلي هننزل البانيو قولتلها لا قولتلها عندي فكره حلو روحت جايب الخرطوم من المطبخ وقولتلها سبيلي نفسك اقعدي بس انتي ع قعده الحمام 🚽 وسبيني
قعدت ركبت الخرطوم شغلت الميه وبقيت ادعك كل سنتي فيها وبزازها ادعكهم اووي وحلمتهاوقفه
نزلت مصيتها ع السريع وانا زوبري وقف صاروخ هيا مسكتو وتلعب في وانا ماسك بزها اغسلو ونزلت لكسها فتحت رجليها ع الاخر وقعدت ادعك في اووي والميه مغرقه كسها واختي ااااه ااااه ومالت بضهرها لورت وكسها فتح اودامي قالتلي خرم عليك مش قدره انا قفلت الميه وهيا لسه زي ماهيا فاتحه رجليها نزلت بالساني لحس ف كسها وهيا ااااه ااااه الحس دخل لسانك ف كسي انا مكنتش اعرف بس دخلت لساني وهيا اااه اااااه وراحت نزلت عسلها ع وشي كان طعمو خلو غسلت وشي قولتلها عايزك تنامي ع الارض راحت نامت ومسكت الصابونه وقعدت افرك ف جسمها كلو لما بقي صابون

قولتلها افتحي رجلك وقفت مابين رجليها ومسكت زوبري وبقيت العب ف كسها ودخلو كلو وطلعو تاني وهيا اااااه حرام سيبو ف كسي وانا كنت عايز اعزبها شوي قعدت ادخل زوبري ف كسها وفجاءه لقيتها قفلت ع زوبري برجليها وشدتني عليه حضنتني وزوبري جووه كسها وهيا بقت تروح وتاجي تحتي بتنيك نفسها وانا راكب فوقها بقيت انيك فيها اووي وانا بنيكها تلفونها رن قالتلي معلش اطلع جيبو بسرعه قولتلها هو ده وقتو قالتلي معلش قوم بس طلعت بسرعه وعطيتو ليها ورجعت زي منا دخلت زوبري وهيا اااه اااه براحه وشاورتلي هوووس نيك من غير صوت
لقيتها بتكلم جوزها وفاتحه المايك
ايوه ياحبيبي ااااه بيقولها مالك قالتلو تعبانه اووي
بلعب ف نفسي قالها اااخ زوبري وقف ياخربيتك
قالتلو دخلو ف كسي قالها ااااهو وانا انيك بسرعه وهيا اااااه ااااااه اوووي دخلو اوووي يامحمد جوزها كمان اسمو محمد نيكني يامحمد افشخني وهو اااااه يامتناكه خودي زوبري ف كسك اهوووو وانا بنيك جامد كل ده وانا بنيك وسامع جوزها وهو بيقولها وريني كسك هموت عليها قالتلو جسمي كلو صابون كنت بتشطف ف افتكرتك وانت بتنكني تحت الدش هجت اووي ف لعبت ف نفسي قالها لما تنزلي افتحي الكاميرا اشوف جسمك قالتلو ماشي بس نيك فيا يلا وانا ازود ف النيك جاامد وهيا تصرخ اااااه اااااه دخل زوبرك اوووي يامحمد نكني وانا انيك اوووي وكنت هايج وانا بنيك اختي وجوزها سامع
لحد منزلت لبني ف كسها وهيا ااااه ااااه نزل ف كسي نزل جووه وهو كان نزل لبنو
قالها افتحي الكاميرا انا خرجت ملط ومقفلتش الباب ورايا وهيا فتحت الكاميرا

IMG-20220603-WA0022
انا كنت عايز اعرف جوزها بيقولها ايه
حطيت ودني عند الباب وكنت سامع كل كلمه
بيقولها خلاص محمد طلع قالتلو ايووه خرج
قالها اتمعتي ياحبيبتي قالتلو اووي
نكني 3 مرات دلوقتي قالها اتمتعي باخوك
وخليه يبسطك وقوليلو ينيك كسك كتير عشان كسك يفتح عشان لما تولدي
انا بسمع الكلام ومصدوم يعني جوز اختي عارف ان بنيك اختي يبقي اختي كانت عرفه ان انا ببص عليها من فوق السطح بقي
قالتلو انا هقوم اتشطف بقي عشان مايخدش بالو انا جريت براحه ع الاوضه
وبعد دقيقه نادت علي روحت ليها وكملت حما ليها وقولتلها انبسط اووي وانا بنيكك وجوزك بيكلمك قالتلي ولسه همتعك كمان ياحبيبي حشرت زوبري بين طيزها ومسكت بزازها وزنقتها ف الحيطه
وقولتلها انا هايج عليك اووي وعايز افشخ كسك تاني وقالتلي اهدي بس ناكل حاجه كده هتموت مني وانا مكنتش قادر كلام جوزها هيجني
خليتها تلف وشها ليه ونزلت مص ف بزازها وايدي اليمين بدعك ف كسها اوووي دقيقتين كانت اختي نزلت تاني اخدتها تحت الدش وقفت وراها وبقيت ادعك جسمها كلو ونشفتها ووقفت اودامي ملط

julm49j8vmyx
قولتلها يلا نخرج لسه بتمشي شيلتها زي العرسان ع اوضه النوم ونمت فوقها ونازل مص ف شفايفها وهيا فتحت رجليها لزوبري وزوبري دخل مابين رجليها وقالتلي حرام عليك
قولتلها قومي اعملي لينا اكل ع ماجسمي يهدي شويه عشان هنيكك تاني بس عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي انت بتحب تنكني وجوزي سامع قولتلها ااااه اووي وتعرفي ياسمسم نفسي انيكك وهو يعرف ان انا بنيكك ف غيابو
قالتلي ده انت ليلتك طويله خليك زي مانت
قامت تعمل الاكل ومسكت تلفونها وانا علطول عملت بريد الكتروني عندي ع الجميل ودخلتو ف حسابها وكلمه السر كانت لازم تتغير
غيرتها بس اختي مش بتخرج من حسابها خالص وهيا اخرها تكلم جوزها وخلاص
قفلت تلفونها تاني وفتحتو من عندي وكانت بتبعتلو كلام كلو جنس وكانت هخلي اخويا ينام معايا احسن اخونك مع الغريب وهيا كانت مصممه وافق وكان مبسوط من كلامو ان بنيكها
واختي قالتلي يامحمد تعالي يلا قفلت فوني وروحت ع المطبخ كانت لبسه كلوت اسود وسنتيانه وطرحه انا قولتلها احا طب والطرحه ليه ضحكت وقالتلي وانت مالك

33290551e6009651
قولتلها تعرفي ياسمسم طيزك تجنن اووي
انتي جسمك كلو حلو بس طيزك توقف اي زوبر
قالتلي عجباك وانا كنت لسه ملط
قربت منها وزوبري دخل بين طيزها وقولتلها عجباني اوووي وكمان شويه هنيكك فيها لما افشخهالك وحطيت ايدي ع كسها وشلت الكلوت ف زويه وايدي بقت ع كسها وقولتلها ولا عايزه تتناكي من كسك وانا بلعب في وهيا وقفه نص وقفه كده قالتلي سيبني اخلص الاول قولتلها
عايزك تكلمي جوزك وانا بنيكك قالتلي حاضر
وانا كنت خلاص عايز انيكها
لفيت وشها ليه ولتحت كسها بايدي ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااه انت ماشبعتش
قولتلها محدش يشبع منك ابدا وقعدت انيك فيها ع الواقف قولتلها ايه رايك انيك فيكي وانتي فاتحه الكاميرا لجوزك وهيا ااااه ااااه ياريت
قولتلها جوزك عارف ان انا بنيكك صح
وهيا اااااه ااااه عارف كل حاجه وانا بنيك فيها اوووي وقولتلها اااه يالبوه فضلت انيك فيها وانا وقف لحد مانزلت ف كسها وقعدنا ع الارض من التعب وقالتلي انت سمعت قولتلها ايووه وفرحان اووي كمان قالتلي هناكل وع الساعه 12 يليل نكلمو وتنيكني بس عايزاك تنزل تجيب حبايه تاخر شهوتك شوي عشان يعرف ان اخويا بيطول مش زيو 3 دقايق وينزل قولتلها ماشي ونزلت جيبتها واتعشينا وقالتلي انا كنت زعلانه ان هقعد لوحدي من غير ماحد ينكني وجوزي مسافر بس انت عوضتني عن كل ده وكسي بقي عامل زي الحنافيه كل ماتنيك ينزل عسل
قالتلي اكلت حلو قولتلها ايوه قالتلي طب يلا خود الحبايه عشان هكلم جوزي ع النت ع مامفعول الحبايه يشتغل انا قعدت برا ماسك تلفوني بقراء المحادثه وعرفتو ان اخويا عرف بس انا هرن عليك وانت تسمع كل كلامنا عنك قالها ماشي رنت عليه انا خرجت من المسنجر
وقالتلي يامحمد تعالي يلا
انا دخلت عليها وقولتلها هتكلمي جوزك قالتلي مش دلوقتي وقربت منها والتلفون كان جنبها وقالتلي بصوت واطي ع التلفون
وانا قربت منها وقولتلها يعني ازاي جوزك يسيب القمر دي ويمشي ده انا هفشخك نصين قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها تعالي نمت ع ضهري وهيا مسكت زوبري تمصو كلو وتدخل بيضاني ف بوقها وكان يهيج اووي وانا اقولها مصك حلوو يالبوه اوووي وهيا عجبك قولتلها اووي

CFBCC655-118-A-41-DF-AC0-C-F0645-E289-EB7

1-CB11064-43-EB-4230-879-D-46-E7-B8-F29-FA3
وانا اقولها مصك حلو اوووي ياسمسم قالتلي
وانت زوبرك يجنن ياقلب سمسم وقعدت تكمل مص وانا نايم وقولتلها افتحي الكاميرا خليها يشوفنا وحطي الفون بعيد وفعلا قامت ورنت فيديو فتح وحطت الفون عوالتسريحه وهيا رجعت تمص زوبري اووي عن الاول
انا قولتلها مصي اووي يالبوه هيا قالتلي انا تعبت من زوبرك دخلو بقي قولتلها عيوني
قعدتها مابين رجلي زي المقص كده
وحضنتها وزوبري ف كسها وانا بنيك اوووي
وقولتلها كسك مولع اوووي تقولي مولعومن زوبرك ياحبيبي عايزك تطفي نااار كسي
وهيا رايحه جاي وزوبري داخل طالع ف كسها تقو

14bf9a97988fe38249bbd18419bec513
وانا ماسك طيزها من تحت وبحركها ع زوبري وبقولها عايز اتجوزك ياسمسم تبقي مراتي وتخلفي مني وهيا اااااه انا مراتك ياحبيبي وانا هخلف منك اهوو لبنك كلو ف كسي هيبقي ابنك وابن جوزي
وانا بنيك ف نفس الوضع ده قولتلها قومي اوقفي وخليت وشها للتسريحه والفون ع التسريحه خليتها تسند بايديها ع التسريحه
وانا وقفت وراها

IMG
وانا بقولها كسك كانك لسه بنت بنوت قالتلي كان نفسي اكون بنت بنوت وانت الي تفتحني
انا علطول دخلت زوبري ف كسها مره واحده وفضلت انيك وبزازها عماله تتمرجح
وهيا ااااااه نيكني عايزك تفشخني لما جووزي ينزل من السفر عايزه ينزل ويشوفك وانت بتنكني
وانا بنيك فيها وقولها ااااه هنيكك اودامو ولو اتكلم هنيكو هو كمان قالتلي عايز تنيك جوزي
قولتلها اااه هنيكو معاك
هخليه ينام عليك وزوبرو ف كسك وانا هنيكو ف طيزو واختي بدات تهيج وتقولي اااااه كمان نيكني جامد وانا الحبايه مش رحماني وتقولي انا تعبت قولتلها اصبري قربت اهووو قالتلي مش قدره اوقف وراحت نزله ع السرير

IMG
قالتلي يلا دخل زوبرك ف كسي ياحبيبي
انا وقفت وراها وحشرت زوبري وفضلت انيك وقولها كسك يجنن ياشرموطه انتي وجوزك
وفضلت انيك وهيا تصرخ اااااه كفايه كفايه تعبت قولتلها نامي ع ضهرك بسرعه
قلبت نفسها ورفعت رجليها وانا دخلت زوبري ف كسها وقعدت انيك ف كسها لما حسيت ان زوبري خلاص هينفجر خرجتو من كسها ورميت لبني ع بطنها وهيا تقولي نزل جوه ف كسي

imageوكان جسمها كلو اتغرق من لبني روحت وقفت ومسكت تلفونها وعطيتها التلفون وقولتلها فرجي جوزك قالتلو ايه رايك هو قالها كل ده لبن قالتلو ااااه انا تعبت من كتر النيك قالي اخووك ده زبير اتمتعي معاه وريحي نفسك وخليه ينيكك كل شويه وانت يامحمد خلي بالك من اختك قولتلو من غير ماتقول قولتلو بضحك ابنك الي ف بطن اسماء هيبقي احنا شركاء في ضحك وقالي عادي ياعم ولو عايزه تخلف منك معنديش مانع بس تجيب الي ف بطنها وبعدين خليها تحبل منك خدها فاسحها شهر ف اي حته
وكانها كانت عندي زياره وعرف كلو انها هتسافر لجوزها وعيش معاه احلي شهر بعد الولاده وخليها تخلف كمان انا قولتلو بجد يامحمد قالي لا بجد مش معاك فلوس تصرف ع العيال قولتلو ايوه قالي خلاص انا هكتبهم باسمي وكانهم ولادي بس هما عيالك واختك تربيهم اختي كانت مسحت لبنها وقالت بس نشوف الي ف بطني وبعدين نتكلم انتم اتفقتم عليه ولا ايه انا وقفت واختي وقفت جنبي وقولت ل محمد بقي حد يسيب المتناكه دي ويمشي وهيا وقفت جنبي والفون ع التسريحه
وهيا مسكت زوبري وقالت لجوزها شوف لسه منزل قد ايه ولسه زوبرو وقف
وانا مسكت بزازها وقولتلو يابختك بيهم

cc321f34a3971e4d874a6abe1a9425f6
روحت قافش بزها جامد وهيا صووتت براحه ع بزي قالي براحه ع اختك قولتلها مش قادر قولتلها انا مش قادر قولتلو لازم افشخ كسها دلوقتي وقولتلها يلا يامتناكه عشان انيكك اودام جوزك

قالتلي يلا يادكري
من اجمل القصص اللى قراتها
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
قصه جميله جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: magamego

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%