NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مودي الديوث

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا مودي 20 سنه انا وهحكي انهارده عن اخر موقف حصل ليا مع عيلتي الشرمطه
نبدا مع اختي هبه : هبه22 سنه شغله ف مكتب محامه بتاع صاحب ولدي بقلها سنتين محامي كبير وكان فيه علاقه بنه وبين امي بعد وفاة ابويا عشان كدا شغل اختي عنده واختي نسخه من امي ف الشرمطه بس علي اجمد طولها حوالي 165 سنتي ومقلبظه شويه من فوق صدرها مرفوع وقد البرتقانه وطيزها كيرفي ومشدوده وتحس انها ممثلة بورنو ودايما تروح الشغل بجيب فوق الركبه ونص صدرها طالع من البلوزه وكان الحمامي ابنه اسمه جمال شغال معاهم ف المكتب واختي كانت ع علاقه بيه عشان يتجوزها المهم من كام يوم داخل ع اختي وسمعتها بتكلمه ف التليفون وتقوله ابوك اخر مره شافني وانا بدخل بزازي ف البلوزه قالها ابويا عارف اني بنام معاكي وساكت عشان انا عارف انه بينام مع امك قالتله اكيد ابوك دكر عشان امي مش بتروح غير للراجل الي يقدر عليها المهم خلاصو هزار وبدا ينام معاها ف التليفون وانا بسمعها وبضرب عشره ع صوت محنها واللبونه الي طالعه منها وبعدين خلصو و قالها هبعتلك الصور الي صورتهالك ف المكتب انهارده وبعتلها الصور الي هنزلهلكم دلوقتي وقاعدو يتقفو ع معاد يقبلو فيه وقالها ان ابوه هياخد امي اخر الاسبوع ويطلعو يصيفه ف الغردقه اجيلك وتصرفي اخوكي باي شكل انا سمعت كدا وقولت اخير الفرصه جت عدا يومين ولقيت امي بتحضر الشنطه وبتقول انها مسافره بكره عشان تخلص ورق شغل هجيب فلوس طبعا محدش يقدر يسلها رايحه فين وسبنها وبعدين اختي دخلت سمعتها بتقول لامي انا جمال ابن عمو احمد عاوز يجي يقعد معاه ف البيت ومودي خليه يروح عند خالته شويه وفعلا امي ندهتلي وقالتلي بكره تصحا تروح لخلتك عشان اصحاب اختك جاين ومش هتقعد وسط البنات وقولتها ماشي ونمنا وصحيت امي مع الفجر خدت شنطتها ومشيت وانا صحيت لقيت اختي بتتجهز كانه فرحها انهارده وماشيه بقميص ابيض قصير من غير اي جحاجه تحتيه وقالتلي خلص عشان اصحابي جاين خدت نفسي ونزلت قعدت تحت لحد ما لقيت جمال طالع سبتهم نص ساعه وطلعت
لو مستني الجزء التاني اتفاعل مع القصه
دي صور اختي وهي ف الشغل

المرفقات

434.9 KB · المشاهدات: 303
    272.5 KB · المشاهدات: 278
  • عجبني
التفاعلات: العنتيل 007
عيش و سيبهم يعيشو

دى بس القصه فين الباقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوه فين الجزء التانى

المواضيع المشابهة