NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ديوث بيدور علي عروسه
اختي لما بدات تتشرمط كانت بتصاحب عادي وبتشرب سجاير الوقت عرفت انها بتضرب ترمدول وبتشرب حشيش ومعتش عارف ارجعها احنا من عيله كبيره جدا وانا كنت ف الاول بشجعها عشان تعريصي الوقت هي بطلت تتناك بس مزوداها ف الضرب وخايف حد من اهلي يلاحظ
بس العيب منك انت

• عجبني
التفاعلات: ديوث بيدور علي عروسه و mark el3ntil
شجعها تشرب حشيش وبلاش كيميا عالاقل الحشيش اهون شوية اى ادمان يعالج بالتدريج مينفعش تقول لحد بطل عالطول سيبله حاجه يتلاهى فيها وامنع النوع الخطر اللى هو البرشام بعدها بشويه حتقدر تمنع الحشيش وده امره سهل مش ادمان يعنى

• عجبني
التفاعلات: ديوث بيدور علي عروسه و mark el3ntil
شجعها تشرب حشيش وبلاش كيميا عالاقل الحشيش اهون شوية اى ادمان يعالج بالتدريج مينفعش تقول لحد بطل عالطول سيبله حاجه يتلاهى فيها وامنع النوع الخطر اللى هو البرشام بعدها بشويه حتقدر تمنع الحشيش وده امره سهل مش ادمان يعنى
الحشيش صعب لانها مش بتخرج كتير

اختي لما بدات تتشرمط كانت بتصاحب عادي وبتشرب سجاير الوقت عرفت انها بتضرب ترمدول وبتشرب حشيش ومعتش عارف ارجعها احنا من عيله كبيره جدا وانا كنت ف الاول بشجعها عشان تعريصي الوقت هي بطلت تتناك بس مزوداها ف الضرب وخايف حد من اهلي يلاحظ
احسن حاجة مصحة لازم لان الادمان لو زاد مش هاتعرف تيحبه بسهولة

• عجبني
كلمني عندي حل

• عجبني
بص يصحبي احبسها في اوضه اسبوعين و اكلها اكل صحي و متخرجهاش من الاوضه قبل اسبوعين و حطلها مهداءات في الاكل عشان هتبقي عصبيه جدا و خالي بالك عشان ممكن تنتحر

• عجبني
التفاعلات: ديوث بيدور علي عروسه و asaad2024
هى مبطلتش ولا حاجة...الضرب والسكس مرتبطين ببعض

• عجبني
بص يصحبي احبسها في اوضه اسبوعين و اكلها اكل صحي و متخرجهاش من الاوضه قبل اسبوعين و حطلها مهداءات في الاكل عشان هتبقي عصبيه جدا و خالي بالك عشان ممكن تنتحر
دا ع اساس ان انا وهي عايشين لوحدنا واهلي مش هيحسوا

تتناك اه
تضرب ترامدول لا 😁

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%