NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة سادية اختي حولتني لمتناك - حتى الجزء الثاني 18/10/2023

قصة النهرض ناار ياريت تستمتع وتقول رائيكم..
احنا عائلة من ٣ افراض سكنين في بين في منطقة عشوائيه اعرفكم بأهلي
انا.. اسمي (علي) .. 17 سنه.. اختي الكبيرة ( ليلي) 24 سنه نسخه من (مي عمر) بس متمكنه .. امي.. (سمر) 49 سنه .. والدي متوفي....
قصتي بتبدأ بأول معرفتي بمقاطع XNXX وبقيت شبه أدمنت عليه يوميا لحد ما في يوم صادفت افلام محارم.. وشدني اسامي المقاطع وتغلبت عليه شهوتي وبدات اتفرج وبقيت بفكر في اختي..ليلي. وجسمها وبدات افكر وانا بنيك فيه وبق حلم جميل بنام عليه.. وفكرت اذاي اوصل لاختي.. لحد ما فكرت اسيب مقاطع علي الكمبيوتر واخلي اختي تشوفه واشوف رد فعلها هيبق ايه.. وكانت الفكره دي هيا الي قلبت حياتي ١٨٠ درجه.. لما بدأت أنفذ الفكره وكنت عارف اختي امتا بتدخل غرفتي لحد يوم الخميس كان يوم الغسيل واختي هيا الي بتلم الهدوم من البيت الصبح وصحيت بدري وشغلت الكمبيوتر علي فيلم سيكس وقافل الصوت وموجه وش الكبيوتر للسرير وانا عملت نفسي نايم وجه الوقت الي اختي ليلي تخش تاخد الهدوم عشان تغسل وأول ما دخلت وبدات تاخذ الهدوم ولحظة الكمبيوتر شغال وانا نايم وقربت عليه عشان تقفله لقت الفيلم شغاال ساعته وشه احمر وقامت مصحيني وقالتلي ايه دا. ؟
انا.. ايه في ايه.. اختي متستهبلش ايه الي انتا مشغله علي الكمبيوتر.. انا.. دا.. دا.. وسكت معرفتش ارد اقول ايه لاني مكنتش اعرف انه هتصحيني.. اختي.. خلاص اروح اصحي امك تعرفك ايه دا.. انا.. لا لا لا بلاش عشان خطري امك لو عرفت هتضربني ...
اختي.. منتا لازم تتربي من جديد يا ماما..
انا.. لا لا ابوس ايدك متقليش لماما عشان خطري وانا بدأت اعيط..
اختي.. خلاص متعيطش بس بعد كدا اي حاجه هقلك عليه تعمله من سكات ودا اتفاق بناا..
انا.. حاضر اي حاجه تقوليها انا هعملها حاضر..
اختي.. تمام يالي روح اغسل وشك وتعالي..
انا.. حاضر رحت عشان اغسل وشي ورجعت لقيت اختي قاعده قدام الكمبيوترات وبتتفرج انا مفهمتش ليه..
اختي.. واضح انك بتحب النوع دا وبتفكر فيا وفي امك صح يا خول..
انا.. كانت اول مرا اختي تشتمني بس فضلت ساكت..
اختي... انطق يا خول من هنا ورايح الي هقلك عليه تعمله فاهم..
انا.. حاضر يا ليلي..
اختي اسمي.. ستك ليلي يا خول تقولي بيني وبينك لما نكون لوحدنا يا ستي فاهم وإلى هقول لامك..
انا.. لا لا خلاص حاضر يا ستي ليلي..
اختي.. ههههههه شاطر يالي غور صحي امك لحد ما ارمي الهدوم في الغسالة..
انا.. حاضر يا ستي.. وعدي اليوم وجيه الليل وامي كانت بتنام بدري الساعة 9 مساء ولما جت الساعه 11 بليل لقيت باب الغرفه بينفتح واختي دخلتي علياا...
انا.. ايا يا ليلي.. في حاجه..
اختي.. جت وضربتني بالقلم وقلتلي شكلك بتنسي بسرعه ولازم افكرك يا خول انا ابق مين..
انا.. اسف يا ستي..
اختي.. شاطرانا جايه اقعد معاك شويه.. وراحت قعد جانبي علي السرير وقلتلي شغل فيلم من بتوع الصبح اصلو هيجني هههههه.
انا اتصدمت وفضلت ساكت ومش فاهم هيا دي اختي ليلي ولا واحده تانيه.. ورحت مشغل فيلم فحل اسود بينيك بت صغيره وفاشخ كسه .. وببص لاختي لقيته بدات تتفرج وتركز في الفيلم وبعد ما خلص قالتلي شغل فلم تاني وانا بقلب لقيت فيلم فيه البنت الي بتنيك الولد.. انا اتصدمت.. اختي لحظت الفلم وقلتلي وقف وشغل دا وفعلن شغلته وبدا البنت بدأت تبعبص الولد في طيزه وتلعب في زبه وانا بدات احس بي ايد بتلعب في زبي كانت اختي.. وانا بدات انسي الي حصل وبدات اهيج علي الفيديو لحد ما زبي جاب لبنه تحت البنطلون واختي لحظت البقعه وشالت ايديها..
اختي.. ههههه اه يا خول بتهيج من الافلام دي ههه شغل غيره من نفس النوعيه
.. وفعلن شغلت غيره واختي بدات تخلع في هدومي وهدومه وبقينه هيا بالسنتيانه واللباس وانا ملط..
وبدات تلعب في زبي من تاني ورجعت اهيج لحد اما لقيت اختي بتقولي نام علي ظهرك.. وانا نمت علي ظهري وبدات اختي تنزل تمص في زبي وواحد واحد ايديه التانيه بتلعب في طيزي وانا سايح لحد ما حسيت بي وجع في خرم طيري انا ااااه اااي ايه دا.. اختي.. مالك يا خول اجمد كدا وستحمل ومسمعش صوتك.. انا خفت من طريقة كلامه وبقول مش دي اختي لا.. وعد ١٠ دقائق وفعلن بدات انسي واحس بي متعي وكنت قربت انزل وقلت هجيب ..
اختي.. لا مش هخليك تجيب كدا.. وقامت شيلي اديها من علي زبي وسبيته لحد ما هدي وكانت بتنيكني بي صباعه وبدات احس بي متعي وزبي وقف من غير ما ستي تلمسه.. اختي لحظت كدا ولقيته بتبتسم بخبث.. وقالت لي لف ونام علي بطنك علي اما ارجع وخرجت اختي ورجعت ولقيته جيبه علبت برهم وخياري صغيره.. ورجعت دهنت طيزط بالبرهم وبدات تنيكني بسبعه والبرهم كان ساقع بس كان جميل اوي وبدات اهيج وزبي يقف وقربت اختي.. مني جنب ودني وقالتلي عجبك يا خول انطق عجبك وانا بنيكك كدا اامم..
انا.. كنت في عالم تاني وانا بقوله ااااه ااااام حميل اوي ااااممم
اختي.. طيب اجهز لزبي بق ههههه ياعرص... وراحت جيب الخيار وبدات تدخله في طيزي براحه.. انا ااااااه اااممم براحه بيوجع..
اختي.. ههههه استحملي يا لبوه هانت.. لحد ما دخلت نص الخياره وسبته شويه ورجعت تنيكني تاني ودخلت الخياره جووي طيزي جامد وبدات تنيك فيا وتشتمني وتضرد ذبي وانا في عالم تاني مفيش علي بقي غير ااااااه اااام اااااااي كمان يا ستي كماااان اااااه ااام لحد ما جب لبني واختي قامت رشق الخياره في طيزي كسرتها جواا انا.. ااااااه ااااي ليه كدا ااي بتوجعني هطلعه اذاي..
اختي... ههههههه لا دي مش هتطلع يا متناك دلوقتي هتسبه تنام بيها وبكرا هطلعهالك..

وكدا انته الجزء الأول من قصة اختي حولتني لمتناك


الجزء الثاني من اختي حولتني لمتانك..

عملين ايه وقفنا لما اختي كسرت الخياره وسبته في طيزي ونمت بيه وصحيت الصبح بدري لقيت اختي بتلعب في زبي وبتقولي صباحية مباركة يا متناكه لس الخيارف في طيزك ولا شلتيه..
انا.. ااه لس وبتوجعني..
اختي معلش هريحك النهرض خد اشرب اللبن دا وقوم روح الحمام ونزله هتنزل معاك وتعالي تاني وفعلن شربت كبايت اللبن ورحت عملت حمام وفضلت احاول انزله كا اني عندي امساك لحد ما نزلت وحسيت بروحي طلعت.. ورجعت لقيت اختي قعد قدام الكمبيوترات وبتتفرج علي فيلم وبتلعب في كسه ولما شفتني ندهتلي ورحت عليه وقالت لي انزل الحس كسي وفعلن نزلت قعت الحس وامص كسه وهياا بدات تشدني من شعري علي كسه جامد وهيا طالع منه احلي اهااات
اختي.. ااااااه اااااي اااااه ااامم ااوي هجيب افتح بقك يا خول ستك.. انا فاتح بقي وبلحس وفجأه لقيت شلال عسل نازل في بقي واختي بتتشنج بس كان طعمه مالح بس حلو
اختي.. اااااممممم اااااه ابلعه كله اااامم ونزل الحس رجل ستك بتكلني من انبارح ااهه
وانا فضلت مبلم ليه لحد ما ضربتني بالقلم ومسكتني من شعري ونزلتني لحد رجليه وخلتني الحس له وامص رجليه انزل يا عرص امص رجل ستك وبوسه
وانا قعت ابوس والحس وهيا مبسوطه وفرحانه. وبتلعب في صدرها وقالتلي كفايه كدا روح اغسل وشك وظبط نفسك وصحي امك وخليك جاهز لبليل هههههه عشان عندي ليك مفاجأة.. وعدي اليوم طبيعي وجع الليل ونفس التوقيت بعد ما اختي تأكدت ان ماما نامت.. جتلي الغرفه وفتحت كانت معه كيس ولقيته بتقولي شغل فيلم من الي بتحبه يا حبيبي. انا استغربت من احترمه ورحت مشغل فيلم ولقيته جت جنبي وبصت علي الفلم وقالتي ايه دا مش دا الي انتا بتحبه اخلع هدومك وانا هجبلك فيديو انتا هتعشقه.. وفعلن خلعت هدومي وبقيت ملط واختي جابت فلم لفحل بينيك بنت وفي شاب بيلحس كس البنت وهيا بتتناك وانا سرحت في الفيم وزبي قام لحد ما الفحل جاب لبنه في كس البنت والشاب التاني فضل يلحس كس البنت وياكل اللبن بتاع الفحل واختي لحظت كدا وبتسكت وبدات تنيمني وتمص زبي لحد ما قربت احيب لقيته اختي قالت استني وجابت كبايه ومسكت زبي تعصر فيه لحد ما فضيت لبني فيه وحطت الكبايه علي جنب وانا مش فاهم ليه ونيمتني علي بطني وجابت الكريم وبدات تدخل ٣ صوابع وتنيكني وتشتم فيه وتضربني بي دلع علي طيزي وانا بدات استمتع واهيج وبدات يطلع مني ااااهه ااات اااام ااااه. واختي جابت الكيس الي كانت دخل بيه من بره وطلعت منه زب صناعي حجمه ١٨ سم تقريبن وتخين وانا مفهمتش جبيته منين وزاي بس محطيتش في دماغي وكنت في عالم تاني وبدات تحط برهم علي الصناعي كان ليه حذام لقيت اختي اقمت وخلعت ملط ولبس الذب وقالت.
اختي.. الليلي بنينك يا لبو يا خول.. استحمل بق..
وبدات تدخل زبه في طيزي ودخل بسهوله عشان الزيت كنت بتوجع بس كان احساس جميل لحد ما رشقت زبه في طيزي انا.. اهه ااااااه ااااي طيزياااااااه اتفشخت ااااااامم اااااي..
اختي.. ههههه بقيت ولا احسنه لبوه خد يا عرص اختك خد في طيزك الي بكرا سيدك هخليه يفشخ بجد..
انا.. مختش بالي من كلامه لاني كنت بتوجع ومستمتع وفي عالم تاني ومش طالع مني غير ااااااهااات كمان اااهاااااه هجيب
. اختي استني.. ولفت جابت الكبايه وحطيته تحت زبي وفضلت ترزع في طيزي ودخل زبه لحد ما جبت لبني بي كميه جمده وملت شويه حلوين في الكبايه ورجعت حطيتها علي الطوله ورجعت تنيك فيا جامد وانا مش قادر ااااه اااممم خلاص تعبت ااااي كفايه ااااام اااااه.. لحد ما اختي فعلا شالت زبه وترمت جنبي علي ضهرها وقالتلي قوم مص زب ستك وفعلن قمت امص فيه مكنتش بعرف امص بس هيا علمتني وشديتني من شعري علي بيزازه وبدات ارضع فيهم وتقولي عجبينك.. انا... اااه اوي حلوين قوي.. وهيا بتلعب في خرم طيزي بي اديه وحست بي زبي بدا يهيج وقامت من تاحتي ونيمتني علي بطني وحشرت زبه في طيزي ورجعت ترزع وتنيك بعنف في طيزي وقربت من ودني وتشتمني وتهيجني بالكلام وتقولي عجبك وانا بنيكك يا حبيبي. انا.. ااااه اااوي اااه اااممم. اختي نفسك في فحل ينيكك بجد وترزع زبه جامد.. انا.. اااااه نفسي اوي ااااااممم ااااااه ااااي ااااااه لحد ما قلت ليه هجيب واختي لفت جابت الكبايه وعملت نفس الشيء وجبت في الكبايه لبني من غير ما تلمس زبي
اختي.. افتح طيزك بايدك جامد يا خول. وانا سمعت كلامه وفتحت طيزي بايدي وهيا مسكت الكبيايه وشالت الزب من طيزي وفضت لبني في خرم طيزي وراحت حشرات زبه تاني في طيزي..
انا.. اححح اااي اااااه براحه..
اختي.. هههههه عجبك يا عرص ولبنك في طيزك كدا انا عشرتك..
انا... اه احساس حلو بس ليه فضيته في طيزي..
اختي.. بكره تعرف هههههههه
انا ولقيته بتضحك بشرمطه وخلعت الحذام بتاع الصناعي من عليه وسابت الزب في طيزي كاتم اللبن جواا وقالتلي تفضل نايم علي بطنك شويه لحد ما لبنك ينشف في طيزك يا لبوه فاهم وجت قدامي وقربت كسه من وشي وانا فهمت وبدات الحس ليه كسه وهياا.. اااااه اااااي ااااامممم كمان يا ابن المتناك اااااههه انا هجيب خدهم في بقك وفعلن جابت عسله كله في بقي وبلعتهم وقربت رجله من بقي وبدات ابوس فيه والحس ليه وكل دا وانا نايم علي بطني والزب في طيزي وقامت من قدامي..
اختي.. بروح استحمي وانتا خليك كدا لحد مرجع لك وفعلن خرجت ونص ساعه رجعت وشالت الزب من طيزي وقربيته من بقي قوالتلي مصه وفعلن مصيته ونظفته..
اختي.. هتروح تستحمي ومتقربش لطيزك فاهم..
انا.. هاضر وفعلن رحت استحميت ومغسلتش طيزي ورجعت علي الغرفه لقيته مغيره الملايه ومظبط السرير وقالتلي هتنام علي بطنك من هنا ورايح هههههه عوزاك تتعود علي كدا فاهم..
انا.. حاضر يا ستي..
اختي ههههه شاطر ياخول.. ونمت وصحيت علي طيزي بتاكلني جاكد وعمل اهرش فيه ومش قادر لحد ما اختي جتلي الصبح لقتني بلعب في طيزي طيزي بتاكلني ..
اختي.. هههههه مبروك بقيت شرموطه رسمي كدا عشان طيزك تبرد لازم دكر حقيقي ينيكك ويجيب في طيزك يا لبوه.
انا.. طب والحل اااه مش قادر يا ستي بتاكلني جامد .. اختي.. طول ما انا معاك متقلكش اخلع هدومك انزل اعمل وضع الكلب ورفع طيزك .. انا عملت زي ما قالتلي
اختي.. طيب افتح بقك هعمل حمام مياه بدل ماروح الحمام وتاخر عليك.. ولا اروح وسيبك كدا.
انا كنت مش قادر ارفض ومش مستحمل طيزي وفتحت بقي وهيا قربت من وشي وخلعت البنطلون واللباس وقربت كسه من بقي وعملت حمام وفعلن بدات اشرب مياه اختي..
وهنا انته الجزء الثاني..
تسلم ايدك بس عرفنا في الجذء الرابع مستني
 
قصة عادية مافيها اشي
 
قصة النهرض ناار ياريت تستمتع وتقول رائيكم..
احنا عائلة من ٣ افراض سكنين في بين في منطقة عشوائيه اعرفكم بأهلي
انا.. اسمي (علي) .. 17 سنه.. اختي الكبيرة ( ليلي) 24 سنه نسخه من (مي عمر) بس متمكنه .. امي.. (سمر) 49 سنه .. والدي متوفي....
قصتي بتبدأ بأول معرفتي بمقاطع XNXX وبقيت شبه أدمنت عليه يوميا لحد ما في يوم صادفت افلام محارم.. وشدني اسامي المقاطع وتغلبت عليه شهوتي وبدات اتفرج وبقيت بفكر في اختي..ليلي. وجسمها وبدات افكر وانا بنيك فيه وبق حلم جميل بنام عليه.. وفكرت اذاي اوصل لاختي.. لحد ما فكرت اسيب مقاطع علي الكمبيوتر واخلي اختي تشوفه واشوف رد فعلها هيبق ايه.. وكانت الفكره دي هيا الي قلبت حياتي ١٨٠ درجه.. لما بدأت أنفذ الفكره وكنت عارف اختي امتا بتدخل غرفتي لحد يوم الخميس كان يوم الغسيل واختي هيا الي بتلم الهدوم من البيت الصبح وصحيت بدري وشغلت الكمبيوتر علي فيلم سيكس وقافل الصوت وموجه وش الكبيوتر للسرير وانا عملت نفسي نايم وجه الوقت الي اختي ليلي تخش تاخد الهدوم عشان تغسل وأول ما دخلت وبدات تاخذ الهدوم ولحظة الكمبيوتر شغال وانا نايم وقربت عليه عشان تقفله لقت الفيلم شغاال ساعته وشه احمر وقامت مصحيني وقالتلي ايه دا. ؟
انا.. ايه في ايه.. اختي متستهبلش ايه الي انتا مشغله علي الكمبيوتر.. انا.. دا.. دا.. وسكت معرفتش ارد اقول ايه لاني مكنتش اعرف انه هتصحيني.. اختي.. خلاص اروح اصحي امك تعرفك ايه دا.. انا.. لا لا لا بلاش عشان خطري امك لو عرفت هتضربني ...
اختي.. منتا لازم تتربي من جديد يا ماما..
انا.. لا لا ابوس ايدك متقليش لماما عشان خطري وانا بدأت اعيط..
اختي.. خلاص متعيطش بس بعد كدا اي حاجه هقلك عليه تعمله من سكات ودا اتفاق بناا..
انا.. حاضر اي حاجه تقوليها انا هعملها حاضر..
اختي.. تمام يالي روح اغسل وشك وتعالي..
انا.. حاضر رحت عشان اغسل وشي ورجعت لقيت اختي قاعده قدام الكمبيوترات وبتتفرج انا مفهمتش ليه..
اختي.. واضح انك بتحب النوع دا وبتفكر فيا وفي امك صح يا خول..
انا.. كانت اول مرا اختي تشتمني بس فضلت ساكت..
اختي... انطق يا خول من هنا ورايح الي هقلك عليه تعمله فاهم..
انا.. حاضر يا ليلي..
اختي اسمي.. ستك ليلي يا خول تقولي بيني وبينك لما نكون لوحدنا يا ستي فاهم وإلى هقول لامك..
انا.. لا لا خلاص حاضر يا ستي ليلي..
اختي.. ههههههه شاطر يالي غور صحي امك لحد ما ارمي الهدوم في الغسالة..
انا.. حاضر يا ستي.. وعدي اليوم وجيه الليل وامي كانت بتنام بدري الساعة 9 مساء ولما جت الساعه 11 بليل لقيت باب الغرفه بينفتح واختي دخلتي علياا...
انا.. ايا يا ليلي.. في حاجه..
اختي.. جت وضربتني بالقلم وقلتلي شكلك بتنسي بسرعه ولازم افكرك يا خول انا ابق مين..
انا.. اسف يا ستي..
اختي.. شاطرانا جايه اقعد معاك شويه.. وراحت قعد جانبي علي السرير وقلتلي شغل فيلم من بتوع الصبح اصلو هيجني هههههه.
انا اتصدمت وفضلت ساكت ومش فاهم هيا دي اختي ليلي ولا واحده تانيه.. ورحت مشغل فيلم فحل اسود بينيك بت صغيره وفاشخ كسه .. وببص لاختي لقيته بدات تتفرج وتركز في الفيلم وبعد ما خلص قالتلي شغل فلم تاني وانا بقلب لقيت فيلم فيه البنت الي بتنيك الولد.. انا اتصدمت.. اختي لحظت الفلم وقلتلي وقف وشغل دا وفعلن شغلته وبدا البنت بدأت تبعبص الولد في طيزه وتلعب في زبه وانا بدات احس بي ايد بتلعب في زبي كانت اختي.. وانا بدات انسي الي حصل وبدات اهيج علي الفيديو لحد ما زبي جاب لبنه تحت البنطلون واختي لحظت البقعه وشالت ايديها..
اختي.. ههههه اه يا خول بتهيج من الافلام دي ههه شغل غيره من نفس النوعيه
.. وفعلن شغلت غيره واختي بدات تخلع في هدومي وهدومه وبقينه هيا بالسنتيانه واللباس وانا ملط..
وبدات تلعب في زبي من تاني ورجعت اهيج لحد اما لقيت اختي بتقولي نام علي ظهرك.. وانا نمت علي ظهري وبدات اختي تنزل تمص في زبي وواحد واحد ايديه التانيه بتلعب في طيزي وانا سايح لحد ما حسيت بي وجع في خرم طيري انا ااااه اااي ايه دا.. اختي.. مالك يا خول اجمد كدا وستحمل ومسمعش صوتك.. انا خفت من طريقة كلامه وبقول مش دي اختي لا.. وعد ١٠ دقائق وفعلن بدات انسي واحس بي متعي وكنت قربت انزل وقلت هجيب ..
اختي.. لا مش هخليك تجيب كدا.. وقامت شيلي اديها من علي زبي وسبيته لحد ما هدي وكانت بتنيكني بي صباعه وبدات احس بي متعي وزبي وقف من غير ما ستي تلمسه.. اختي لحظت كدا ولقيته بتبتسم بخبث.. وقالت لي لف ونام علي بطنك علي اما ارجع وخرجت اختي ورجعت ولقيته جيبه علبت برهم وخياري صغيره.. ورجعت دهنت طيزط بالبرهم وبدات تنيكني بسبعه والبرهم كان ساقع بس كان جميل اوي وبدات اهيج وزبي يقف وقربت اختي.. مني جنب ودني وقالتلي عجبك يا خول انطق عجبك وانا بنيكك كدا اامم..
انا.. كنت في عالم تاني وانا بقوله ااااه ااااام حميل اوي ااااممم
اختي.. طيب اجهز لزبي بق ههههه ياعرص... وراحت جيب الخيار وبدات تدخله في طيزي براحه.. انا ااااااه اااممم براحه بيوجع..
اختي.. ههههه استحملي يا لبوه هانت.. لحد ما دخلت نص الخياره وسبته شويه ورجعت تنيكني تاني ودخلت الخياره جووي طيزي جامد وبدات تنيك فيا وتشتمني وتضرد ذبي وانا في عالم تاني مفيش علي بقي غير ااااااه اااام اااااااي كمان يا ستي كماااان اااااه ااام لحد ما جب لبني واختي قامت رشق الخياره في طيزي كسرتها جواا انا.. ااااااه ااااي ليه كدا ااي بتوجعني هطلعه اذاي..
اختي... ههههههه لا دي مش هتطلع يا متناك دلوقتي هتسبه تنام بيها وبكرا هطلعهالك..

وكدا انته الجزء الأول من قصة اختي حولتني لمتناك


الجزء الثاني من اختي حولتني لمتانك..

عملين ايه وقفنا لما اختي كسرت الخياره وسبته في طيزي ونمت بيه وصحيت الصبح بدري لقيت اختي بتلعب في زبي وبتقولي صباحية مباركة يا متناكه لس الخيارف في طيزك ولا شلتيه..
انا.. ااه لس وبتوجعني..
اختي معلش هريحك النهرض خد اشرب اللبن دا وقوم روح الحمام ونزله هتنزل معاك وتعالي تاني وفعلن شربت كبايت اللبن ورحت عملت حمام وفضلت احاول انزله كا اني عندي امساك لحد ما نزلت وحسيت بروحي طلعت.. ورجعت لقيت اختي قعد قدام الكمبيوترات وبتتفرج علي فيلم وبتلعب في كسه ولما شفتني ندهتلي ورحت عليه وقالت لي انزل الحس كسي وفعلن نزلت قعت الحس وامص كسه وهياا بدات تشدني من شعري علي كسه جامد وهيا طالع منه احلي اهااات
اختي.. ااااااه اااااي اااااه ااامم ااوي هجيب افتح بقك يا خول ستك.. انا فاتح بقي وبلحس وفجأه لقيت شلال عسل نازل في بقي واختي بتتشنج بس كان طعمه مالح بس حلو
اختي.. اااااممممم اااااه ابلعه كله اااامم ونزل الحس رجل ستك بتكلني من انبارح ااهه
وانا فضلت مبلم ليه لحد ما ضربتني بالقلم ومسكتني من شعري ونزلتني لحد رجليه وخلتني الحس له وامص رجليه انزل يا عرص امص رجل ستك وبوسه
وانا قعت ابوس والحس وهيا مبسوطه وفرحانه. وبتلعب في صدرها وقالتلي كفايه كدا روح اغسل وشك وظبط نفسك وصحي امك وخليك جاهز لبليل هههههه عشان عندي ليك مفاجأة.. وعدي اليوم طبيعي وجع الليل ونفس التوقيت بعد ما اختي تأكدت ان ماما نامت.. جتلي الغرفه وفتحت كانت معه كيس ولقيته بتقولي شغل فيلم من الي بتحبه يا حبيبي. انا استغربت من احترمه ورحت مشغل فيلم ولقيته جت جنبي وبصت علي الفلم وقالتي ايه دا مش دا الي انتا بتحبه اخلع هدومك وانا هجبلك فيديو انتا هتعشقه.. وفعلن خلعت هدومي وبقيت ملط واختي جابت فلم لفحل بينيك بنت وفي شاب بيلحس كس البنت وهيا بتتناك وانا سرحت في الفيم وزبي قام لحد ما الفحل جاب لبنه في كس البنت والشاب التاني فضل يلحس كس البنت وياكل اللبن بتاع الفحل واختي لحظت كدا وبتسكت وبدات تنيمني وتمص زبي لحد ما قربت احيب لقيته اختي قالت استني وجابت كبايه ومسكت زبي تعصر فيه لحد ما فضيت لبني فيه وحطت الكبايه علي جنب وانا مش فاهم ليه ونيمتني علي بطني وجابت الكريم وبدات تدخل ٣ صوابع وتنيكني وتشتم فيه وتضربني بي دلع علي طيزي وانا بدات استمتع واهيج وبدات يطلع مني ااااهه ااات اااام ااااه. واختي جابت الكيس الي كانت دخل بيه من بره وطلعت منه زب صناعي حجمه ١٨ سم تقريبن وتخين وانا مفهمتش جبيته منين وزاي بس محطيتش في دماغي وكنت في عالم تاني وبدات تحط برهم علي الصناعي كان ليه حذام لقيت اختي اقمت وخلعت ملط ولبس الذب وقالت.
اختي.. الليلي بنينك يا لبو يا خول.. استحمل بق..
وبدات تدخل زبه في طيزي ودخل بسهوله عشان الزيت كنت بتوجع بس كان احساس جميل لحد ما رشقت زبه في طيزي انا.. اهه ااااااه ااااي طيزياااااااه اتفشخت ااااااامم اااااي..
اختي.. ههههه بقيت ولا احسنه لبوه خد يا عرص اختك خد في طيزك الي بكرا سيدك هخليه يفشخ بجد..
انا.. مختش بالي من كلامه لاني كنت بتوجع ومستمتع وفي عالم تاني ومش طالع مني غير ااااااهااات كمان اااهاااااه هجيب
. اختي استني.. ولفت جابت الكبايه وحطيته تحت زبي وفضلت ترزع في طيزي ودخل زبه لحد ما جبت لبني بي كميه جمده وملت شويه حلوين في الكبايه ورجعت حطيتها علي الطوله ورجعت تنيك فيا جامد وانا مش قادر ااااه اااممم خلاص تعبت ااااي كفايه ااااام اااااه.. لحد ما اختي فعلا شالت زبه وترمت جنبي علي ضهرها وقالتلي قوم مص زب ستك وفعلن قمت امص فيه مكنتش بعرف امص بس هيا علمتني وشديتني من شعري علي بيزازه وبدات ارضع فيهم وتقولي عجبينك.. انا... اااه اوي حلوين قوي.. وهيا بتلعب في خرم طيزي بي اديه وحست بي زبي بدا يهيج وقامت من تاحتي ونيمتني علي بطني وحشرت زبه في طيزي ورجعت ترزع وتنيك بعنف في طيزي وقربت من ودني وتشتمني وتهيجني بالكلام وتقولي عجبك وانا بنيكك يا حبيبي. انا.. ااااه اااوي اااه اااممم. اختي نفسك في فحل ينيكك بجد وترزع زبه جامد.. انا.. اااااه نفسي اوي ااااااممم ااااااه ااااي ااااااه لحد ما قلت ليه هجيب واختي لفت جابت الكبايه وعملت نفس الشيء وجبت في الكبايه لبني من غير ما تلمس زبي
اختي.. افتح طيزك بايدك جامد يا خول. وانا سمعت كلامه وفتحت طيزي بايدي وهيا مسكت الكبيايه وشالت الزب من طيزي وفضت لبني في خرم طيزي وراحت حشرات زبه تاني في طيزي..
انا.. اححح اااي اااااه براحه..
اختي.. هههههه عجبك يا عرص ولبنك في طيزك كدا انا عشرتك..
انا... اه احساس حلو بس ليه فضيته في طيزي..
اختي.. بكره تعرف هههههههه
انا ولقيته بتضحك بشرمطه وخلعت الحذام بتاع الصناعي من عليه وسابت الزب في طيزي كاتم اللبن جواا وقالتلي تفضل نايم علي بطنك شويه لحد ما لبنك ينشف في طيزك يا لبوه فاهم وجت قدامي وقربت كسه من وشي وانا فهمت وبدات الحس ليه كسه وهياا.. اااااه اااااي ااااامممم كمان يا ابن المتناك اااااههه انا هجيب خدهم في بقك وفعلن جابت عسله كله في بقي وبلعتهم وقربت رجله من بقي وبدات ابوس فيه والحس ليه وكل دا وانا نايم علي بطني والزب في طيزي وقامت من قدامي..
اختي.. بروح استحمي وانتا خليك كدا لحد مرجع لك وفعلن خرجت ونص ساعه رجعت وشالت الزب من طيزي وقربيته من بقي قوالتلي مصه وفعلن مصيته ونظفته..
اختي.. هتروح تستحمي ومتقربش لطيزك فاهم..
انا.. هاضر وفعلن رحت استحميت ومغسلتش طيزي ورجعت علي الغرفه لقيته مغيره الملايه ومظبط السرير وقالتلي هتنام علي بطنك من هنا ورايح هههههه عوزاك تتعود علي كدا فاهم..
انا.. حاضر يا ستي..
اختي ههههه شاطر ياخول.. ونمت وصحيت علي طيزي بتاكلني جاكد وعمل اهرش فيه ومش قادر لحد ما اختي جتلي الصبح لقتني بلعب في طيزي طيزي بتاكلني ..
اختي.. هههههه مبروك بقيت شرموطه رسمي كدا عشان طيزك تبرد لازم دكر حقيقي ينيكك ويجيب في طيزك يا لبوه.
انا.. طب والحل اااه مش قادر يا ستي بتاكلني جامد .. اختي.. طول ما انا معاك متقلكش اخلع هدومك انزل اعمل وضع الكلب ورفع طيزك .. انا عملت زي ما قالتلي
اختي.. طيب افتح بقك هعمل حمام مياه بدل ماروح الحمام وتاخر عليك.. ولا اروح وسيبك كدا.
انا كنت مش قادر ارفض ومش مستحمل طيزي وفتحت بقي وهيا قربت من وشي وخلعت البنطلون واللباس وقربت كسه من بقي وعملت حمام وفعلن بدات اشرب مياه اختي..
وهنا انته الجزء الثاني..
فين التكمله متعة نيك الستات للرجاله
 
قصة النهرض ناار ياريت تستمتع وتقول رائيكم..
احنا عائلة من ٣ افراض سكنين في بين في منطقة عشوائيه اعرفكم بأهلي
انا.. اسمي (علي) .. 17 سنه.. اختي الكبيرة ( ليلي) 24 سنه نسخه من (مي عمر) بس متمكنه .. امي.. (سمر) 49 سنه .. والدي متوفي....
قصتي بتبدأ بأول معرفتي بمقاطع XNXX وبقيت شبه أدمنت عليه يوميا لحد ما في يوم صادفت افلام محارم.. وشدني اسامي المقاطع وتغلبت عليه شهوتي وبدات اتفرج وبقيت بفكر في اختي..ليلي. وجسمها وبدات افكر وانا بنيك فيه وبق حلم جميل بنام عليه.. وفكرت اذاي اوصل لاختي.. لحد ما فكرت اسيب مقاطع علي الكمبيوتر واخلي اختي تشوفه واشوف رد فعلها هيبق ايه.. وكانت الفكره دي هيا الي قلبت حياتي ١٨٠ درجه.. لما بدأت أنفذ الفكره وكنت عارف اختي امتا بتدخل غرفتي لحد يوم الخميس كان يوم الغسيل واختي هيا الي بتلم الهدوم من البيت الصبح وصحيت بدري وشغلت الكمبيوتر علي فيلم سيكس وقافل الصوت وموجه وش الكبيوتر للسرير وانا عملت نفسي نايم وجه الوقت الي اختي ليلي تخش تاخد الهدوم عشان تغسل وأول ما دخلت وبدات تاخذ الهدوم ولحظة الكمبيوتر شغال وانا نايم وقربت عليه عشان تقفله لقت الفيلم شغاال ساعته وشه احمر وقامت مصحيني وقالتلي ايه دا. ؟
انا.. ايه في ايه.. اختي متستهبلش ايه الي انتا مشغله علي الكمبيوتر.. انا.. دا.. دا.. وسكت معرفتش ارد اقول ايه لاني مكنتش اعرف انه هتصحيني.. اختي.. خلاص اروح اصحي امك تعرفك ايه دا.. انا.. لا لا لا بلاش عشان خطري امك لو عرفت هتضربني ...
اختي.. منتا لازم تتربي من جديد يا ماما..
انا.. لا لا ابوس ايدك متقليش لماما عشان خطري وانا بدأت اعيط..
اختي.. خلاص متعيطش بس بعد كدا اي حاجه هقلك عليه تعمله من سكات ودا اتفاق بناا..
انا.. حاضر اي حاجه تقوليها انا هعملها حاضر..
اختي.. تمام يالي روح اغسل وشك وتعالي..
انا.. حاضر رحت عشان اغسل وشي ورجعت لقيت اختي قاعده قدام الكمبيوترات وبتتفرج انا مفهمتش ليه..
اختي.. واضح انك بتحب النوع دا وبتفكر فيا وفي امك صح يا خول..
انا.. كانت اول مرا اختي تشتمني بس فضلت ساكت..
اختي... انطق يا خول من هنا ورايح الي هقلك عليه تعمله فاهم..
انا.. حاضر يا ليلي..
اختي اسمي.. ستك ليلي يا خول تقولي بيني وبينك لما نكون لوحدنا يا ستي فاهم وإلى هقول لامك..
انا.. لا لا خلاص حاضر يا ستي ليلي..
اختي.. ههههههه شاطر يالي غور صحي امك لحد ما ارمي الهدوم في الغسالة..
انا.. حاضر يا ستي.. وعدي اليوم وجيه الليل وامي كانت بتنام بدري الساعة 9 مساء ولما جت الساعه 11 بليل لقيت باب الغرفه بينفتح واختي دخلتي علياا...
انا.. ايا يا ليلي.. في حاجه..
اختي.. جت وضربتني بالقلم وقلتلي شكلك بتنسي بسرعه ولازم افكرك يا خول انا ابق مين..
انا.. اسف يا ستي..
اختي.. شاطرانا جايه اقعد معاك شويه.. وراحت قعد جانبي علي السرير وقلتلي شغل فيلم من بتوع الصبح اصلو هيجني هههههه.
انا اتصدمت وفضلت ساكت ومش فاهم هيا دي اختي ليلي ولا واحده تانيه.. ورحت مشغل فيلم فحل اسود بينيك بت صغيره وفاشخ كسه .. وببص لاختي لقيته بدات تتفرج وتركز في الفيلم وبعد ما خلص قالتلي شغل فلم تاني وانا بقلب لقيت فيلم فيه البنت الي بتنيك الولد.. انا اتصدمت.. اختي لحظت الفلم وقلتلي وقف وشغل دا وفعلن شغلته وبدا البنت بدأت تبعبص الولد في طيزه وتلعب في زبه وانا بدات احس بي ايد بتلعب في زبي كانت اختي.. وانا بدات انسي الي حصل وبدات اهيج علي الفيديو لحد ما زبي جاب لبنه تحت البنطلون واختي لحظت البقعه وشالت ايديها..
اختي.. ههههه اه يا خول بتهيج من الافلام دي ههه شغل غيره من نفس النوعيه
.. وفعلن شغلت غيره واختي بدات تخلع في هدومي وهدومه وبقينه هيا بالسنتيانه واللباس وانا ملط..
وبدات تلعب في زبي من تاني ورجعت اهيج لحد اما لقيت اختي بتقولي نام علي ظهرك.. وانا نمت علي ظهري وبدات اختي تنزل تمص في زبي وواحد واحد ايديه التانيه بتلعب في طيزي وانا سايح لحد ما حسيت بي وجع في خرم طيري انا ااااه اااي ايه دا.. اختي.. مالك يا خول اجمد كدا وستحمل ومسمعش صوتك.. انا خفت من طريقة كلامه وبقول مش دي اختي لا.. وعد ١٠ دقائق وفعلن بدات انسي واحس بي متعي وكنت قربت انزل وقلت هجيب ..
اختي.. لا مش هخليك تجيب كدا.. وقامت شيلي اديها من علي زبي وسبيته لحد ما هدي وكانت بتنيكني بي صباعه وبدات احس بي متعي وزبي وقف من غير ما ستي تلمسه.. اختي لحظت كدا ولقيته بتبتسم بخبث.. وقالت لي لف ونام علي بطنك علي اما ارجع وخرجت اختي ورجعت ولقيته جيبه علبت برهم وخياري صغيره.. ورجعت دهنت طيزط بالبرهم وبدات تنيكني بسبعه والبرهم كان ساقع بس كان جميل اوي وبدات اهيج وزبي يقف وقربت اختي.. مني جنب ودني وقالتلي عجبك يا خول انطق عجبك وانا بنيكك كدا اامم..
انا.. كنت في عالم تاني وانا بقوله ااااه ااااام حميل اوي ااااممم
اختي.. طيب اجهز لزبي بق ههههه ياعرص... وراحت جيب الخيار وبدات تدخله في طيزي براحه.. انا ااااااه اااممم براحه بيوجع..
اختي.. ههههه استحملي يا لبوه هانت.. لحد ما دخلت نص الخياره وسبته شويه ورجعت تنيكني تاني ودخلت الخياره جووي طيزي جامد وبدات تنيك فيا وتشتمني وتضرد ذبي وانا في عالم تاني مفيش علي بقي غير ااااااه اااام اااااااي كمان يا ستي كماااان اااااه ااام لحد ما جب لبني واختي قامت رشق الخياره في طيزي كسرتها جواا انا.. ااااااه ااااي ليه كدا ااي بتوجعني هطلعه اذاي..
اختي... ههههههه لا دي مش هتطلع يا متناك دلوقتي هتسبه تنام بيها وبكرا هطلعهالك..

وكدا انته الجزء الأول من قصة اختي حولتني لمتناك


الجزء الثاني من اختي حولتني لمتانك..

عملين ايه وقفنا لما اختي كسرت الخياره وسبته في طيزي ونمت بيه وصحيت الصبح بدري لقيت اختي بتلعب في زبي وبتقولي صباحية مباركة يا متناكه لس الخيارف في طيزك ولا شلتيه..
انا.. ااه لس وبتوجعني..
اختي معلش هريحك النهرض خد اشرب اللبن دا وقوم روح الحمام ونزله هتنزل معاك وتعالي تاني وفعلن شربت كبايت اللبن ورحت عملت حمام وفضلت احاول انزله كا اني عندي امساك لحد ما نزلت وحسيت بروحي طلعت.. ورجعت لقيت اختي قعد قدام الكمبيوترات وبتتفرج علي فيلم وبتلعب في كسه ولما شفتني ندهتلي ورحت عليه وقالت لي انزل الحس كسي وفعلن نزلت قعت الحس وامص كسه وهياا بدات تشدني من شعري علي كسه جامد وهيا طالع منه احلي اهااات
اختي.. ااااااه اااااي اااااه ااامم ااوي هجيب افتح بقك يا خول ستك.. انا فاتح بقي وبلحس وفجأه لقيت شلال عسل نازل في بقي واختي بتتشنج بس كان طعمه مالح بس حلو
اختي.. اااااممممم اااااه ابلعه كله اااامم ونزل الحس رجل ستك بتكلني من انبارح ااهه
وانا فضلت مبلم ليه لحد ما ضربتني بالقلم ومسكتني من شعري ونزلتني لحد رجليه وخلتني الحس له وامص رجليه انزل يا عرص امص رجل ستك وبوسه
وانا قعت ابوس والحس وهيا مبسوطه وفرحانه. وبتلعب في صدرها وقالتلي كفايه كدا روح اغسل وشك وظبط نفسك وصحي امك وخليك جاهز لبليل هههههه عشان عندي ليك مفاجأة.. وعدي اليوم طبيعي وجع الليل ونفس التوقيت بعد ما اختي تأكدت ان ماما نامت.. جتلي الغرفه وفتحت كانت معه كيس ولقيته بتقولي شغل فيلم من الي بتحبه يا حبيبي. انا استغربت من احترمه ورحت مشغل فيلم ولقيته جت جنبي وبصت علي الفلم وقالتي ايه دا مش دا الي انتا بتحبه اخلع هدومك وانا هجبلك فيديو انتا هتعشقه.. وفعلن خلعت هدومي وبقيت ملط واختي جابت فلم لفحل بينيك بنت وفي شاب بيلحس كس البنت وهيا بتتناك وانا سرحت في الفيم وزبي قام لحد ما الفحل جاب لبنه في كس البنت والشاب التاني فضل يلحس كس البنت وياكل اللبن بتاع الفحل واختي لحظت كدا وبتسكت وبدات تنيمني وتمص زبي لحد ما قربت احيب لقيته اختي قالت استني وجابت كبايه ومسكت زبي تعصر فيه لحد ما فضيت لبني فيه وحطت الكبايه علي جنب وانا مش فاهم ليه ونيمتني علي بطني وجابت الكريم وبدات تدخل ٣ صوابع وتنيكني وتشتم فيه وتضربني بي دلع علي طيزي وانا بدات استمتع واهيج وبدات يطلع مني ااااهه ااات اااام ااااه. واختي جابت الكيس الي كانت دخل بيه من بره وطلعت منه زب صناعي حجمه ١٨ سم تقريبن وتخين وانا مفهمتش جبيته منين وزاي بس محطيتش في دماغي وكنت في عالم تاني وبدات تحط برهم علي الصناعي كان ليه حذام لقيت اختي اقمت وخلعت ملط ولبس الذب وقالت.
اختي.. الليلي بنينك يا لبو يا خول.. استحمل بق..
وبدات تدخل زبه في طيزي ودخل بسهوله عشان الزيت كنت بتوجع بس كان احساس جميل لحد ما رشقت زبه في طيزي انا.. اهه ااااااه ااااي طيزياااااااه اتفشخت ااااااامم اااااي..
اختي.. ههههه بقيت ولا احسنه لبوه خد يا عرص اختك خد في طيزك الي بكرا سيدك هخليه يفشخ بجد..
انا.. مختش بالي من كلامه لاني كنت بتوجع ومستمتع وفي عالم تاني ومش طالع مني غير ااااااهااات كمان اااهاااااه هجيب
. اختي استني.. ولفت جابت الكبايه وحطيته تحت زبي وفضلت ترزع في طيزي ودخل زبه لحد ما جبت لبني بي كميه جمده وملت شويه حلوين في الكبايه ورجعت حطيتها علي الطوله ورجعت تنيك فيا جامد وانا مش قادر ااااه اااممم خلاص تعبت ااااي كفايه ااااام اااااه.. لحد ما اختي فعلا شالت زبه وترمت جنبي علي ضهرها وقالتلي قوم مص زب ستك وفعلن قمت امص فيه مكنتش بعرف امص بس هيا علمتني وشديتني من شعري علي بيزازه وبدات ارضع فيهم وتقولي عجبينك.. انا... اااه اوي حلوين قوي.. وهيا بتلعب في خرم طيزي بي اديه وحست بي زبي بدا يهيج وقامت من تاحتي ونيمتني علي بطني وحشرت زبه في طيزي ورجعت ترزع وتنيك بعنف في طيزي وقربت من ودني وتشتمني وتهيجني بالكلام وتقولي عجبك وانا بنيكك يا حبيبي. انا.. ااااه اااوي اااه اااممم. اختي نفسك في فحل ينيكك بجد وترزع زبه جامد.. انا.. اااااه نفسي اوي ااااااممم ااااااه ااااي ااااااه لحد ما قلت ليه هجيب واختي لفت جابت الكبايه وعملت نفس الشيء وجبت في الكبايه لبني من غير ما تلمس زبي
اختي.. افتح طيزك بايدك جامد يا خول. وانا سمعت كلامه وفتحت طيزي بايدي وهيا مسكت الكبيايه وشالت الزب من طيزي وفضت لبني في خرم طيزي وراحت حشرات زبه تاني في طيزي..
انا.. اححح اااي اااااه براحه..
اختي.. هههههه عجبك يا عرص ولبنك في طيزك كدا انا عشرتك..
انا... اه احساس حلو بس ليه فضيته في طيزي..
اختي.. بكره تعرف هههههههه
انا ولقيته بتضحك بشرمطه وخلعت الحذام بتاع الصناعي من عليه وسابت الزب في طيزي كاتم اللبن جواا وقالتلي تفضل نايم علي بطنك شويه لحد ما لبنك ينشف في طيزك يا لبوه فاهم وجت قدامي وقربت كسه من وشي وانا فهمت وبدات الحس ليه كسه وهياا.. اااااه اااااي ااااامممم كمان يا ابن المتناك اااااههه انا هجيب خدهم في بقك وفعلن جابت عسله كله في بقي وبلعتهم وقربت رجله من بقي وبدات ابوس فيه والحس ليه وكل دا وانا نايم علي بطني والزب في طيزي وقامت من قدامي..
اختي.. بروح استحمي وانتا خليك كدا لحد مرجع لك وفعلن خرجت ونص ساعه رجعت وشالت الزب من طيزي وقربيته من بقي قوالتلي مصه وفعلن مصيته ونظفته..
اختي.. هتروح تستحمي ومتقربش لطيزك فاهم..
انا.. هاضر وفعلن رحت استحميت ومغسلتش طيزي ورجعت علي الغرفه لقيته مغيره الملايه ومظبط السرير وقالتلي هتنام علي بطنك من هنا ورايح هههههه عوزاك تتعود علي كدا فاهم..
انا.. حاضر يا ستي..
اختي ههههه شاطر ياخول.. ونمت وصحيت علي طيزي بتاكلني جاكد وعمل اهرش فيه ومش قادر لحد ما اختي جتلي الصبح لقتني بلعب في طيزي طيزي بتاكلني ..
اختي.. هههههه مبروك بقيت شرموطه رسمي كدا عشان طيزك تبرد لازم دكر حقيقي ينيكك ويجيب في طيزك يا لبوه.
انا.. طب والحل اااه مش قادر يا ستي بتاكلني جامد .. اختي.. طول ما انا معاك متقلكش اخلع هدومك انزل اعمل وضع الكلب ورفع طيزك .. انا عملت زي ما قالتلي
اختي.. طيب افتح بقك هعمل حمام مياه بدل ماروح الحمام وتاخر عليك.. ولا اروح وسيبك كدا.
انا كنت مش قادر ارفض ومش مستحمل طيزي وفتحت بقي وهيا قربت من وشي وخلعت البنطلون واللباس وقربت كسه من بقي وعملت حمام وفعلن بدات اشرب مياه اختي..
وهنا انته الجزء الثاني..
نفسي اووي ف كده
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميله منتظر باقى الاجزاء
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%