NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
352
مستوى التفاعل
6,213
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,456
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عايش مع امي ف بيتنا لوحدنا امي ست كبيره ابويا مات من زمان
انا عندي حاليا 22 سنه


اختي اسماء متجوزه ف مصر عندها 3 بنات
اختي اسماء من امي بس
هيا عندها 30 سنه عندها الكبيره12 سنه
والصغيره سنتين جوزها مسافر من شهر للسعودي وهيا حاليا حامل اختي بيضه وجسمها مربرب مش مليانه اووي بس بزازها طول النهار وهيا رايحه جايه تتهز اودامك وطيزها تفضل يمين وشمال
وبذات لما تاجي تنضف الشقه لبسه بيبقي هيتفركت عليها وطيزها الي طالعه من ضهرها بقيت اتخيل اني راكب فوق طيزها وبنيك خرم طيزها من هيجاني عليه كنت بنام والعيال معايا ف اوضتي مكنتش بعرف انام خالص منهم وكنا ف الشتا محدش يعرف ينام ف اوضه الجلوس خالص من البرد ف يوم قولت ل اختي بناتك دول ماينموش معايا تاني انا مش بعرف انام قالتلي خلاص نام مع امك قولتلها لا انا ع سريري وامي بتقعد تقلب بليل ونومها وحش
سبيني انام برحتي ع سريري قالتلي يعني ارمي العيال ف الشارع وهيا بتضحك
امي قالتلها خلاص نامي انتي عندو وسيبي البنات معايا قولتلها اسماء مش بتنام بدري وبتفضل صاحيه طول اليل لقيتها ضربتني ع كتفي وبتقولي هو انت مش عايز امك تنام معاك ولا الولاد ولا انا وهو انت تطول انام جنبك وانا بضحك علي كلامها قولتلها خلاص انتي غلبانه نشفق عليك ونيمك جنبي وبضحك لقيتها قامت تجري ورايا يدوب انا بجري وهيا اتقعبلت ف السجاده ووقعت ع وشها موت من الضحك عليها والي جنني ان بزها الشمال خرج بره وامي ولا ولادها كانو شايفين حاجه عشان كانو ف ضهرها
انا كنت ف وشها شفتو حلماتها وقفه ووردي وبزازها بيضه اوووي وانا ببص هيا شافت بزها دخلتوو وشفتني باصص ليها وقالتلي قومني يازباله دخلت عليه وقفتها وانا لامح شق بزازها
وهيا بتقولي بصوت واطي بتبص فين ياوسخ
انا وقفتها ووشي ف الارض وهيا ماشيه بتعرج وولادها بيضحكو عليها
انا بزها جنني مع ان هيا لبسه ستيان ازاي بزها خرج كده اختي انا ببصلها وهيا بصتلي بصه جننتني طلعت بره ورجعت العصر
لقيتها بتروق البيت قعدت اتفرج ع التلفزيون وهيا بتنضف وعبايتها لسه لبسها وانا بخطف نظره كل شوي وبشوف طيزها

HWk31Gs.md.jpg
وانا بشوف طيزها الي تجنن ف العبايه
وهيا تفضل توطي وطيزها تجنن

HWkfBu2.md.jpg
وهيا عرفه ان انا ببص عليها بس ولا هيا هنا
واتا عمال ابص ع طيزها وهيا خلصت ولقيتها قعدت جنبي بتقولي الي شوفته انهارده اوعي حد يعرف بيها قولتلها شوفت ايه
قالتلي ياوله يعني مش فاكر قولتلها ااااه وضحكت وقولتلها ماتقلقيش انا مش اهبل ده انتي لحمي وبضحك قالتلي اضحك عرفه ان ملكش حل
هيا قامت عشان لسه وراها شغل ف البيت
اتكلمت بصوت واطي هو الي انا شوفت ده يتنسي قالتلي بتقول ايه قولتلها مفيش وهيا خرجت وبصالي وانا كنت اتغدبت وكل دقيقه ابص ع بزازها وطيزها وهيا بتلمحني والساعه بقت 10 بليل كلو دخل ينام واختي دخلت اوضتي
وانا الساعه 11 دخلت كانت بتلعب ف التلفون
قولتلها انا هنام التلفون مايطلعش صوت بقي
واتغطيت ونمت وصحيت قلقان اختي كانت لفه وشها النحيه التانيه ومشغله الفون مش عارف ع ايه وانا كنت نايم ع ضهري
مسكت تلفوني ورفعتو بايدي لفوق شاشه تلفوني جابت شاشه تلفون اختي وكنت بتسمع سكس ولمحت ان رجلين بينيكو ف واحده
نزلت تلفوني وزوبري وقف قلبت وشي ل اختي
وقربت منها وهيا حست بنفسي وحطيت ايدي ع وسطها ولقيت تلفونها اتقفل وهيا مستنيه اي تحرك مني تاني وانا ايدي ع وسطها حوالي دقيقتين ولقيت شغلت الفيديو تاني
والنور تلفونها نور الاوضه وانا زوبري وقف ولقيت السرير بتهز بسيط وعرفت انها بتلعب ف كسها من فوق عبايتها وانا قربت ولزقت فيها وهيا قفلت التلفون وزوبري ع طيزها وكان وقف اوووي قالتلي اعبدو ياعبدو وانا مش عايز ارد وهيا مش عايزه تتحرك وشكلها عجبها الموضوع ولقيتها بتمد ايديها ع طيزها ومسكت زوبري ومسكت من وسطو وبدات تنزل تحت كانها عايزه تعرف زوبري قد ايه وكان احساس يجنن ولما مسكتو كلو سبتو وقفلت تلفونها ونامت وانا نمت علطول صحيت وزوبري كان وقف واختي مش جنبي
فضلت العب ف زوبري ومكنش عايز بنام دخلت الحمام ضربت عشره ع الي حصل
واختي كانت بتعمل فطار قولتلها امك فين قالتلي خدت سلمي وورد عند خالتك شوي
وبنتها السنتين هيا الي هنا
قعدت ف اوضه الجلوس وهيا بتعمل اكل ولقيتها بتصوت جريت عليها لقيتها وقعه ع الارض
مسكت ايديها وحطيتها ع كتفي وبدات ارفعها وانا ماسك وسطها وبقولها ايه حصل قالتلي اتزحلقت قعدتها علي الكنبه وهيا ماسكه ركبتها بتحسس عليها ولقيتها رفعت العبايه ومكنتش لبسه بنطلون بس لمحت حاجه لزقه ع جسمها فوق الركبه
ورجليها بيضه اووي ومفهاش شعرايه
جيبت زيت وقعدت عند رجليها وحطيت ع ايدي وفضلت ادعك ف رقبتها وهيا تقول اااه بتوجعني اووي وانا بحسس زوبري وقف اووي وكنت خايف تشوفو وقولتلها لبسه كده ليه قالتلي ليه لبسي وحش انا متعوده البس كده ف شقتي
قولتلها مش قصدي ده بيتك بردو بس قصدي الجو برد عليك وكده هتتعبي
قالتلي منا تعبانه اووي بصتلها وقولتلها تعبانه من ايه قالتلي كل حاجه جوزي مسافر والواحده مالهاش غير جوزها وعيالها
وانا بحسس ع ركبتها وهيا ركبتها احمرت اووي
وببص ع صوابع رجليها كانت بتفعصهم ف بعض
مسكت صوابع رجليها وبقولها هما مالهم كدا قالتلي حسيت بالبرد اوي انا وقفت وقفلت باب اوضه الجلوس ورجعت قعدت عند رجليها وكملت دعك ف ركبتها براحه وبايدي التانيه مسكت صوابع رجليها وكانت بردانه شوي قعدت امسكهم اووي ودخل صوابعي بينهم قالتلي بتعمل ايه قولتلها مش قولتي صوابعك بردانه انا هدفيهم
ودخلت صباعي الوسطاني ف صوابع رجليها كاني بنيكها ف صوابعها وهيا بتبص والهيجان ف عنيها
قولتلها حسه ب ايه دلوقتي
هيا قالتلي بصوت مقطع احساس حلو اووي
وانا قولتلها ركبك بقت حلوه قالتلي ايووه
قعدت جنبها واخدت وشها ع صدري وقولتلها انا بحبك اووي ماليش غيرك ياحبيبتي
لو عوزتي اي حاجه قوليلي وانا تحت امرك
انا اخوك وابوك وجوزك وابنك وكل حاجه ليك
لقيتها بتقولي **** يخليك ليه ياحبيبي
وعطتني بوسه من جنب شفايفي
قولتلها اي حاجه توجعك تاني قوليلي وانا هدعكهالك اصل بحب الدعك اوووي
هيا قالتلي ياقليل الادب احترم نفسك
قولتلها تحمدي **** انك اختي وبضحك هيا ضحكت وقالتلي اتوكس وقامت تعرج وطيزها تجنن وقالتلي بتبص ع ايه يازباله وهيا شافتني
قولتلها مفيش قامت تعمل الاكل وبعد شوي رجعت معاها الصانيه ووطت وبزازها كلها واضحه وقعدت وانا قعدت جنبها والبنت الصغيره صحت واكلت معانا وانا عيني ع وش اختي وشفايفها المورده وحلاوه شفايفها خلصانه اكل وايد اختي كانت كلها عسل وهيا بتاكل بنتها وانا بقولها انتي ف الشهر الكام قالت لسه التاني اهو
قولتلها ماتعرفيش واد ولا بنت قالتلي زي مايجيبو **** كويس قولتلها جوزك مش زعلان من البنات قالتلي هو راضي ومبسوط بيهم بس مهما كان نفسو ف ولد قولتلها وانتي عايزه اي قالتلي اي حاجه قولتلها ممكن اسالك سؤال قالتلي ها
قولتلها انتي حلوه اووي كده لمين لقيتها ضحكت بشرمطه وقالت مش عرفه قولتلها اوقات بحس اننا مش اخوات انتي جميله اووي انا شوفت ابوك ****يرحمو مكنش حلو اوي يعني وامك اهي مش لدرجادي انما انتي لمين قالتلي رباني وبتضحك
قالتلي انا بجد حلوه ولا بتجملني
قولتلها هيا دي فيها مجامله انتي كل حاجه فيكي حلوه ياسمسم وقربت منها واخدت بوسه من خدها قالتلي بتعمل ايه قولتلها ببوس اختي حبيبتي في حاجه قالتلي لا مفيش وخلصنا اكل
وهيا قامت شالت الصنايه قولتلها ثواني
قالتلي ف ايه روحت بصباعي حطيتو ع شفايفها الي تحت ومسحتها كلها وكانت نعمه اووي قولتلها ده عسل قالتلي خضتني ياوله واحساس شفايفها تجنن وتمنيت اني ابوسها وقتها راحت عملت الشاي ورجعت شربنا وخلصت وقعدت تتكلم معايا ف كلام مالوش لازمه قولتلها حسابي روحت مسحت شفايفها بس المرادي اتاخرت ف مسح شفايفها وقالتلي عسل بردو
قولتلها لا ده بوق بينقط سكر
ضحكت وقالتلي ياوله يارومانسي
بوقي بس الي بينزل سكر قولتلها اي حاجه هتنزل سكر منك همسحها بايدي او بالساني وهبلع اي سكر هينزل منك قالتلي ازاي
قربت منها وطلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وبقولها كده وهيا بصالي قولتلها انا بحبك اوووي
وهيا قالتلي ماتعملش كده تاني قولتلها معملش ايه قالتلي الحركه الي عملتها دي
قولتلها دي ورجعت الحس شفايفها بالساني رايح جاي وروحت واخد بوسه من شفايفها الي تحت وهيا مش بتتحرك رجعت لورا
قالتلي بتعمل ايه ياعبدو
قولتلها مش عارف ماتزعليش مش قصدي وهيا قامت حسيتها زعلانه دخلت جوه اوضتي وقفلت ع نفسها الباب وبنتها معايا
بعد شويه قولت اروح اكلمها لما قربت من الباب سمعت صوتها بتتوجع مشيت براحه وببص من الشباك الي ف المنور
لقيت اختي رفعه عبايتها وبتلعب ف كسها من فوق البنطلون للركبتها وهيا بتتوجع براحه ااااه تعالي الحس سكر اختك الحس كسها من عسلها وانا زوبري وقف اوووي لما لقيت البت بتعيط مشيت ورجعت عندها وقعدت العب معاها بعد ربع ساعه اختي رجعت اول ماشوفتها اخدتها ف حضني وقولتلها ماتزعليش مني
انا عملت كده غصب عني **** مش عارف عملت كده ازاي وانا لحم اختي كلو ف حضني
ولقيتها حضنتني وقالتلي خلاص ياعبدو مش زعلانه منك ياحبيبي وانا اصلا مش بخاف منك انت زي ابني الصغير انا رجعت وبقولها ماشي ياستي مش مشكله ابنك ابنك كلمي جوزك بقي وقوليلو انا خلفت ولد شحط ضحكت وقولتلها بموت ف ضحكتك واخدتها ف حضني ولفيت بيها ف الاوضه شويه وهيا تضحك لما لقيتها داخت سيبتها وهيا نامت ع الكنبه وبتضحك وبتقولي انا دايخه اووي وانا نمت فوقها وقالتلي قوم قولتلها اصبري دايخ هقع لو قومت ونمت عليها وزبري بيحك ف بطنها وصدري بيفعص بزازها
وببصلها ومسكت وشها بقولها وشك حلو اووي قالتلي قوم بقي من عليه قولتلها مش قولتلك اي سكر هينزل منك هلحسو بالساني قالتلي قصدك ايه ابعد عني بقي كانت بتقولها ومتردده كده
قولتلها لما دخلتي جووه نزلتي عسلك كنتي قوليلي اجي الحسو قالتلي عيب كلامك ده ياعبدو انا اختك قولتلها انا تعبان انا كبرت ومش قادر
قالتلي عشان خطري ابعد دلوقتي قولتلها هبعد بس هاخد بوسه منك قالتلي بلاش عشان خطري مسكت ايديها بايدي وقولتلها مش قادر فكره انبارح لما صدرك طلع اودامي كنت هتجنن
واخدت بوسه خطف وروحت عند ودنها
بقولها تعبان ياختي انتي ليه مش حسا بيه انا بحبك وانا مش هعمل فيك حاجه وحشه انا عايز اتمتع بجسمك بس مش هدخل بتاعي فيكي سبيني بس راكب فواق وبوسك بس عشان خطري انتي ليه مش بتحبيني قالتلي انا بحبك بس انت اخويا وده غلط قولتلها الغلط ان انا اغلط مع حد بره انما نتي اختي هتخافي عليه
قالتلي بس المره دي بس
بصتلها وهيا بصالي وشكلها يجنن نزلت ابوس وشها وخدودها وعنيها ورقبتها وهيا مغمضه عنيها وانا نزلت بوسطي وزوبري وقف وخليتو نايم علي كسها وهيا حست بيه وفتحت عنيها وقالتلي كده هتتعبني قولتلها لو تعبتي هريحك ونزلت ع شفايفها ف بوسها وهيا مش بتتفاعل معايا
وقولتلها مالوش لازمه ابوسك وانتي مش عايزه
بس هقولك حاجه وهسيبك واخرج
انا بحبك اووي وعايز اتمتع بجسمك انا بحبك من زمان اووي وكان نفسي ابقي جوزك
وخلمت بيكي كذا مره كنت مراتي ومخلفه مني
وانا كان نفسي ادخل عليك ف الاوضه وانزل الحس ف كسك وابلع كل عسلك ده وكنت حاسس ان زوبري هيدخل ف كسها لولا الهدوم
وقولتلها كان نفسي اووي اخد حلمات بزازك ومص فيهم وانا مسكت بزازها الاتنين وكانو طريين اووي وقفت من عليها ودخلت اوضتي لبست وخرجت ومش عارف اروح فين وكنت بقول لنفسي الي عملتو غلط وقعدت ع القهوه لحد الساعه 9 روحت وكلو كان قاعد امي قالتلي كنت فين
قولتلها عند محمود صحبي ودخلت ع اوضتي وبعد ساعه كلو دخل ينام واختي دخلت وكانت لبسه هدومها كامله تقريبا
انا قومت اخدت بطانيه من الدولاب اختي قالتلي رايح فين قولتلها هسهر اودام التلفزيون شوي بس هتغطا الجو برد خرجت ونمت ع الكنبه وشغلت التلفزيون ع قناه روتانا كلاسيك اغاني قديمه
ونمت صحيت ع ايد اختي بتقولي انت نمت هنا ليه قعدت وقولتلها مفيش نمت ع نفسي بس
قعدت جنبي وقالتلي انا فكرت ف كلامك
انا تعبانه اكتر منك انا ست حامل المفرود متحاجه راجل جنبي بس انت اخويا ف الاخر
قولتلها مش انا زي ابنك ضحكت وقالتلي ااه الصغير قولتلها انا جعان قالتلي هقوم اعملك اكل
قولتلها لا عايز من هنا ومسكت بزها كان كف ايدي مش مسكو كلو قالتلي انت كبير ع ده
روحت نيمتها ع الكنبه ونمت فوقها وزوبري نايم ع كسها ف عبايتها قولتلها همتعك ياحبيبتي
وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها اووي من شفايفها وانا بدعك ف بزازها اووي وطلعت بزها من العبايه والستيان قالتلي هتعمل ايه
قولتلها هعمل الي كان نفسي اعملو من زمان

وبالساني بلعب ف حلمت بزها وهيا اااااه امممم وانا اخدت الحلمه ف بوقي وهيا بقت تشدني ع بزها جامد وتقولي اااااه مص ياحبيبي مص بزاز اختك حبيبتك وانا بمص وطلعت بزها التاني
فضلت امص فيهم اختي قالتلي كفايه كفايه انا وقفت ومنظرها وبزازها بره وحلماتها وقفه قولتلها تعالي ندخل ننام يلا جوه قالتلي يلا لسه بتقوم وبتدخل بزازها انا قفلت التلفزيون وقولتلها ثواني روحت شيلها زي العايله وضحكت وقالتلي تقيله عليك وانا قولتلها مفيش مشكله ووصلتها ل اوضتي ونزلتها ع السرير وقالتلي ميرسي ياقمر
قولتلها عايزه تنامي قالتلي ماليش نفس
انا نمت جيت انام عليها هيا نامت ع بطنها وكانت عايزه تهرب بس انا نمت عليه وزوبري علي طيزها
وقولتلها عايزه تروحي مني فين بس
قالتلي قوم من عليه قولتلها سبيني شوي
قالتلي ياواد قوم ضهري وجعني
قولتلها ضهرك الي وجعك ولا حاجه تانيه
قالتلي حاجه تانيه ياخفيف قولتلها طب سبيني احط لساني عليه وانا هدلعهالك
قالتلي كلامك ده بيتعبني قولتلها انتي حسا بحاجه قالتلي اااه قولتلها كبير ولا صغير قالتلي لا كبير وناشف اووي قولتلها مش نفسك تمصيه وهيا مردتش قولتلها انا هخرج للحمام دقيقه عايزه ارجع انزل الحس ف الي هيجنني ده وقومت وهيا عدلت نفسها ع ضهرها حطيت ايدي ع كسها حسست عليه وهيا بصالي خرجت اتصيرت
ورجعت اختي كانت متغطيه بالحاف بس عبليتها ع الارض انا قلعت هدومي كلها الا البوكسر وهيا كانت مخبيه وشها انا نزلت من تحت الحاف مابين رجليها وكانت قالعه خالص فضلت احسس ع رجليها واخدت صوابع رجليها بالساني وفضلت ابوس رجليها لحد ركبتها وفضلت احسس ع فخادها ونزلت بوس فيها مكنتش شايف حاجه بحسس ع كسها كانت لبسه كلوت قعدت احسس عليه وكان مبلول من كسها مسكتو وجيبتو ف جنب وشميت كسها يجنن وبالساني ع كسها وكان ملوق كلو ولقيتني تلاقئي ببلع كسها ف بوقي
ودخلت صباعين ف كسها وهيا ااااه اااه بصوت واطي ولقيتها بتقولي احنا اتفقنا مش هتدخل حاجه فيا طلعت صوابعي وقولتلها كسك يجنن نفسي اشوفو قالتلي لا ماتشيلش الحاف عشان ماقومش وانا قولتلها خلاص خليك
نزلت لحس ف كسها وكان كسها بينزل عسل
وانا بقيت ابلعو علطول ولقيت زنبورها كان زي عقله صباعي اخدتو ف بوقي وفضلت امص في ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماتكلمتش مديت ايدي قلعت البوكسر بتاعي ودخلت صباعين ف كسها وفضلت ابلع الي بينزل من كسها لقيتها مسكت دماغي اااااه ااااااه عرفت انها هتنزل طلعت صوابعي من كسها وبصوابعي فضلت ادعك ف كسها اووي من بره وهيا ااااااه اااااه ولقيت عسلها بيطير ف كف ايدي وانا ايدي ع كسها وفضلت ادعك في لحد ماهيا نزلت وجسمها اتهد شوي طلعت لفوق كانت لبسه حاجه خفيفه وفيها زراير فكيت الزاراير حسيت انه قميص رجالي
طلعت بزازها وفضلت امص في بزازها وزوبري علي كسها وعمال احكو فيها وهيا مسكه دماغي وانا رافع وسطي لفوق وزوبري راسو بتلمس كسها وبرفع نفسي تاني ونزل زوبري بيحشر نفسه بين شفايف كسها من جنب الكلوت ورفعو تاني وهيا ااااااه مصي بزازي كمان ياحبيبي انت جننتني
وانا طلعت ع شفايفها بوس جامد وهيا بتبوس معايا ونزلت بوسطي لقيت كلوتها ف جنب خالص عرفت انها جبتو ف جنب نزلت بزوبري لكسها وراس زوبري دخلت ف كسها وهيا عايزه تتكلم
بس انا ببوسها وهيا مش عرفه تتحرك
قالتلي طلع ط طلعو متدخلوش قولتلها راسو بس عشلن خطري وهيا ااااه وانا بحرك زوبري براحه ف كسها وهيا اااااه خرجو ياحبيبي
قولتلها كسك سخن اوووي ادخلو ف كسك ونرتاح ونزل ف كسك ياحبيبتي كده كده انتي حامل محدش هيعرف حاجه وهيا اااااه لا بلاش بلاش
قولتلها خلاص هدخل زوبري لنصو بس هيا لا بلاش كنت انا نزلت بزوبري شوي ف كسها وهيا اااااااه زوبرك كبير اوووي خرجو خرجو قولتلها مش قادر سبيني شويه وهخرجو وبقيت ادخلو وطلعو براحه وهيا اااهاتها زادت شوي وانا بنيكها براحه وهيا ااااااااااه بصوت واطي
وقولتلها كسك سخن اوووي سبيني انيكك ودخلو كلو ياحبيبتي سبيني اتمتع بيك مره واحده بس وهيا ااااه اااااه ولقيتها لفت رجليها ع طيزها وحضناني وانا عرفت انها خلاص
وانا قعدت اسخنها بالكلام سبيني ادخل زوبري كلو ف كسك ونزل جواكي وفضل انيكك ف كسك علطول متعي اخوكي حبيبك
ولقيتها برجليها وايديها بتشدني جامد عليها وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا ااااااااااااااااااااااااه وانا نزلت بوس فيها علطول وبحمد *** ان امي بتاخد حبوب منوم عشان تعرف تنام
وزوبري دخل كلو ف كس اختي وهيا ااااااااااه زوبرك كبير اووووي كسي وجعني
قولتلها سبيني انيكك برحتي ف كسك ياحبيبتي ونزلت نيك فيها وهيا اااااه اااه كسي كسي نيك اووي وانا بنيك ومقدرتش استحمل ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا ااااااااااح ناااااااااار ف كسي نااااااار وانا نايم عليها لما نزلت كل لبني وحضنتها وزوبري لسه ف كسها ونايم فوقها ولقيتها بتعيط وانا زعلت عليها وقولتلها بتعيطي ليه كده
قالتلي انت نكت اختك قولتلها ماتزعليش
اعمل ايه غصب عني وانا زوبري ف كسها لسه وهيا بتعيط لما زوبري وقف تاني ف كسها
فضلت حضنها ولما رجعتلي الشهوه تاني حضنتها وبقيت اطلع ودخل زوبري وهيا بتعيط وتتوجع وانا ببوس شفايفها وبقولها مش قادر ابعد عنك خليكي معايا بقي ماتسبيش اخوكي واعتبريني جوزك حبيبك وفضلت انيكها اوووي وهيا اااااه بىاحه وانا اقولها ايه الي براحه قالتلي دخل زوبرك براحه مش كده قولتلها كلمه زوبرك طالعه منك حلوه اوووي وفضلت انيك فيها براحه وهيا اااااه اااااه لما قولتلها خلاص مش قادر روحت رميت الحاف من عليها ونور الي ف الطرقه كان منور شوي شوفت بزازها كانت لبسه قميص رجالي شكلو بتاع جوزها وكلوت وبزازها كلها بره ضميت رجليها ل اودام ونزلت نيك فيها

HWkp6P4.md.jpg
فتحت رجليها وفضلت انيك فيها وقولها ااااااه جسمك حلو اووووي ليه حرماني من جسمك ده وهو محروم وانا بنيكها جامد وزوبري لاخر كسها وكنت حاسس ان بيوضي هتدخل جوووه
فضلت انيكها اوووي ومسكت رجليها الاتنين ونمت عليها وزوبري ف كسها واتا ببوس ف شفايفها ورجليها عند كتفها وهيا اااااااه زوبرك حلو اووي ف كسي نيك اووووي ياحبيبي واتا بنيكها اوووي
قولتلها هنزل هنزل قالتلي ف كسي غرقني بالبنك وانا بنيكعا اووووي لحد مانزلت لبني ف كسها وقعدت ابوس فيها ونمت جنبها وهيا ف حضني بقولها فينك من زمان ياختي انا تعبان اووي
قالتلي ورتحت ياحبيبي قولتلها ايووه بس ماشبعتش منك لسه قالتلي زوبرك طلع كبير اووي ياحبيبي قولتلها عشان ف كس حبيبتو بس ونزلت فيها بوس قالتلي كفايه انت ماشبعتش
قولتلها عمري ماشبع منك قالتلي نام بقي انت تعبتني قولتلها ولسه هتتعبي ومسكت بزازها
ونمنا ف حضن بعض صحيت قبلها وكانت ف حضني وفضلت باصص ليها ومنظر شفايفها الوردي ووشها القمر وانا قلعتها القميص ونزلتلها الكلوت وبقت ملط اودامي وهيا نايمه روحت عند وشها وحطيت زوبري علي شفايفها لما صحيت فتحت بوقها وانا دخلت زوبري وبقيت ادخلو وطلعو وهيا فاتحه بوقها بس وبنتها خبطت ع الباب قامت بسرعه لبست طرحه وعبايه تقيله وواسعه وانا اتغطيت وكانت عايزه تدخل الحمام دخلتها وقالتلها ارجعي نامي ياحبيبتي واختي رجعتلي ولقيتها قلعت العبايه ولقيتها مسكت زوبري تلعب فيه وقالتلي انت جننتني ياخربيتك ودخلت زوبري ف بقها


وقعدت تمص وكانت محترفه ف المص
وقعدت تمص زوبري وهيا بتبصلي وعنيها كلها هيجان وخرجت زوبري وبالسانها تلعبةف خرم زوبري وبتقولي زوبرك كبير اوووي
اكبر من زوبر جوزي مرتين وبلعت زوبري تاني
ولقيتها عطيتني طيزها بتقولي يلا دخلو كلو ف كسي وانا علطول مسكت زوبري وبدخلو ف كسها

HWv2Ft9.md.jpg
ودخلت زوبري كلو ف كسها وهيا اااااااه كبير اوووي وانا بنيك فيها وهيا ااااااه اااااااااه اااااااااه قولتلها هتفضحينا ياكسمك قالتلي اااااه زوبرك كبير اوووي ولقيتها نامت ع بطنها وانا نمت عليها وزوبري لسه ف كسها وفضلت انيكها وهيا اااا اااااه اااااه ناااار كمان كمان وانا فضلت انيك فيها ونزلت ف كسها لبني ونمنا جنب بعض ولقيتها قامت لبست كلوت وستيان وعبايه بيتي وقالتلي قوم يلا عشان تفطر معايا يارجلي وانا ريحت شوي وقومت وفطرنا كلنا وانا كنت مبسوط اووي واختي وشها مورد وجسمها ابيض اووي ويجنن
خلصنا وانا خرجت ورجعت العصر وفضلت قاعدين مع بعض لحد بليل امي نامت والعيال صاحيين معانا وفضلنا قاعدين الساعه كانت 1 بليل كانت الي صاحيه سلمي الكبيره بالت انا دخله ياماما انام ودخلت وفضلت انا واختي فضلت اقفش فيها وبوسها ومسك بزها وكسها وطيزها لما اتاكدنا ان الكل نام علطول وقفت وراها وزوبري ع طيزها قلعت كل هدومي
وقلعتها العبايه وكلوتها جوه كسها قعدتها ع الكنبه وفتحت رجليها وحسست ع كسها وهيا سندها بضهرها لورا وبصالي وانا جيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين وبدات انيكها بصباعي وهيا اااااااه اااااااه وانا بصباعين مش رحمها
ولقيتها مسكت زوبري تلعب في جامد

HWvKSNp.md.jpg
وانا فضلت انيكها اووووي وهيا ااااااه ااااااه براحه براحه وانا بقولها كسك يجنن ونزلت مص في كسها ودخل لساني ف كسها وهيا مسكه زوبري لسه تدعك في وانا بلحس كسها لقيتها زقتني ع ضهري نمت وزوبري وقف زي الصاروخ
وهيا تفت علي زوبري وقعدت ع زوبري زوبري دخل كلو ف كسها فضلت تنط ع زوبري خمس دقايق وهيا ااااااه اااااه كبير اوووي ااااااه اااااااه ياحبيبي ااااااااه اااااااه وهيا تنط اووي ترفع نفسها وتنزل ع زوبري يطلع صوت زوبري ف كسها
ولقيتها طلعت زوبري من كسها وفضلت تدعك ف كسها ولقيتها نزلت عسلها علي بطني وزوبري وكان كسها بينقط من عسلها رفعت نفسي ودخلت زوبري ف كسها وقعدتها تاني ع زوبري وهيا اااااه كبير اووووي كسي تعبني اااااه وانا ماسك وسطها وبنزلها وطلعه ع زوبري وهيا تنط وبزازها ف الستيانه تنط اووي خرجتهم من الستيان وحضنتها وفضلت انيك ف كسها وانا حضنها وهيا تصرخ ااااااه اااااااه كل ده مكتومه وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسها وانا حضنها هيا وقفت ولبني بينزل منها وحطت رجل ع الكنبه وتغتح كسها وانا وقفت وبقيت اشوف كسها احمر زي الدم جووه
ولبني بينزل من كسها انا حسست ع كسها هيا كان كهربا مسكتها وانا تحت كسها بحسس عليه وبدعك في وهيا وقفه رجليها بترتعش بقيت احسس جامد ودخل صباعي ف كسها لحد ماهيا نزلت كل عسلها ع الارض ووقفه تنهج وفاتحه كسها
انا وقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها من ورا وهيا ااااااااه ارحمني وانا بنيكها اوووي
وهيا مدت ايديها مسكت زوبري خرجتو ودخلتو تاني بايديها وهيا اااااااه كبير اوووي

HWvCGrF.md.jpg
ودخل ف كسها كلو وهيا رافعه رجليها وفضلت تقول نكني اوووي نيك اختك البوه ااااااه ااااااه كمان كمان وانا بنيكها اووي ورافع رجليها وهيا اااااااه نزل ف كس اختك حبيبتك نزل ف كسي الممحون وانا بنيك فيها وزوبري مش حاسس بيه خالص واتا بنيكها لحد مالقيت نفسي قربت انزل بقيت انيك اوووي وهيا اااااااااااه اااااااااااه براحه براحه زوبرك كبير اااااه وانا لما حسيت اني بنزل دخلت زوبري للاخر ف كسها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا نامت ع الكنبه واتا نمت فوقها من التعب وفضلت انيكها سنه لحد ماخلفت جابت واد سمتو ع اسمي abdallah
وكان شبه ابوه جوزها كان نزل وهيا روحت وانا انحرمت من كس اختي ولما كانت بتاجي عندنا او اروح عندها وجوزها مش موجود كنت بنيكها مرتين وكنت بنزل ف كسها عشان هيا شالت الرحم خالص وكنت بنيكها لحد ما امي ماتت وفضلت ف البيت لوحدي وكنت اختي بتاجي عندي مكناش بنعمل حاجه مر سنه كامله وكنت رجعت تاني
واختي لما جات عسان تروق البيت اخدتها ع اوضتي ونكتها من الصبح للظهر
نزلت ف كسها مرتين وبلعت لبني مره
وفضلت تقولي وحشتني اووي ووحشني زوبرك
وبقت تاجي كل يومين يكون جوزها ف الشغل وانيكها واتمتع بجسمها كل يوم حته بعد جوازي كنت بنيكها دايما



ياريت القصه تكون عجبتكم ❤😘
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Nayak Maharem, Aloosh Alda, عايز بنت انتيكها و 26 آخرين
قصة جميلة
روعة
سلمت يداك
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
روعة
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
جميلة ومثيرة
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
جميله ياريت واحدة جامده كدا
اللي عاوزه تيجي تتواصل معايا
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
روووووووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd و dejin
انا عايش مع امي ف بيتنا لوحدنا امي ست كبيره ابويا مات من زمان
انا عندي حاليا 22 سنه


اختي اسماء متجوزه ف مصر عندها 3 بنات
اختي اسماء من امي بس
هيا عندها 30 سنه عندها الكبيره12 سنه
والصغيره سنتين جوزها مسافر من شهر للسعودي وهيا حاليا حامل اختي بيضه وجسمها مربرب مش مليانه اووي بس بزازها طول النهار وهيا رايحه جايه تتهز اودامك وطيزها تفضل يمين وشمال
وبذات لما تاجي تنضف الشقه لبسه بيبقي هيتفركت عليها وطيزها الي طالعه من ضهرها بقيت اتخيل اني راكب فوق طيزها وبنيك خرم طيزها من هيجاني عليه كنت بنام والعيال معايا ف اوضتي مكنتش بعرف انام خالص منهم وكنا ف الشتا محدش يعرف ينام ف اوضه الجلوس خالص من البرد ف يوم قولت ل اختي بناتك دول ماينموش معايا تاني انا مش بعرف انام قالتلي خلاص نام مع امك قولتلها لا انا ع سريري وامي بتقعد تقلب بليل ونومها وحش
سبيني انام برحتي ع سريري قالتلي يعني ارمي العيال ف الشارع وهيا بتضحك
امي قالتلها خلاص نامي انتي عندو وسيبي البنات معايا قولتلها اسماء مش بتنام بدري وبتفضل صاحيه طول اليل لقيتها ضربتني ع كتفي وبتقولي هو انت مش عايز امك تنام معاك ولا الولاد ولا انا وهو انت تطول انام جنبك وانا بضحك علي كلامها قولتلها خلاص انتي غلبانه نشفق عليك ونيمك جنبي وبضحك لقيتها قامت تجري ورايا يدوب انا بجري وهيا اتقعبلت ف السجاده ووقعت ع وشها موت من الضحك عليها والي جنني ان بزها الشمال خرج بره وامي ولا ولادها كانو شايفين حاجه عشان كانو ف ضهرها
انا كنت ف وشها شفتو حلماتها وقفه ووردي وبزازها بيضه اوووي وانا ببص هيا شافت بزها دخلتوو وشفتني باصص ليها وقالتلي قومني يازباله دخلت عليه وقفتها وانا لامح شق بزازها
وهيا بتقولي بصوت واطي بتبص فين ياوسخ
انا وقفتها ووشي ف الارض وهيا ماشيه بتعرج وولادها بيضحكو عليها
انا بزها جنني مع ان هيا لبسه ستيان ازاي بزها خرج كده اختي انا ببصلها وهيا بصتلي بصه جننتني طلعت بره ورجعت العصر
لقيتها بتروق البيت قعدت اتفرج ع التلفزيون وهيا بتنضف وعبايتها لسه لبسها وانا بخطف نظره كل شوي وبشوف طيزها

HWk31Gs.md.jpg
وانا بشوف طيزها الي تجنن ف العبايه
وهيا تفضل توطي وطيزها تجنن

HWkfBu2.md.jpg
وهيا عرفه ان انا ببص عليها بس ولا هيا هنا
واتا عمال ابص ع طيزها وهيا خلصت ولقيتها قعدت جنبي بتقولي الي شوفته انهارده اوعي حد يعرف بيها قولتلها شوفت ايه
قالتلي ياوله يعني مش فاكر قولتلها ااااه وضحكت وقولتلها ماتقلقيش انا مش اهبل ده انتي لحمي وبضحك قالتلي اضحك عرفه ان ملكش حل
هيا قامت عشان لسه وراها شغل ف البيت
اتكلمت بصوت واطي هو الي انا شوفت ده يتنسي قالتلي بتقول ايه قولتلها مفيش وهيا خرجت وبصالي وانا كنت اتغدبت وكل دقيقه ابص ع بزازها وطيزها وهيا بتلمحني والساعه بقت 10 بليل كلو دخل ينام واختي دخلت اوضتي
وانا الساعه 11 دخلت كانت بتلعب ف التلفون
قولتلها انا هنام التلفون مايطلعش صوت بقي
واتغطيت ونمت وصحيت قلقان اختي كانت لفه وشها النحيه التانيه ومشغله الفون مش عارف ع ايه وانا كنت نايم ع ضهري
مسكت تلفوني ورفعتو بايدي لفوق شاشه تلفوني جابت شاشه تلفون اختي وكنت بتسمع سكس ولمحت ان رجلين بينيكو ف واحده
نزلت تلفوني وزوبري وقف قلبت وشي ل اختي
وقربت منها وهيا حست بنفسي وحطيت ايدي ع وسطها ولقيت تلفونها اتقفل وهيا مستنيه اي تحرك مني تاني وانا ايدي ع وسطها حوالي دقيقتين ولقيت شغلت الفيديو تاني
والنور تلفونها نور الاوضه وانا زوبري وقف ولقيت السرير بتهز بسيط وعرفت انها بتلعب ف كسها من فوق عبايتها وانا قربت ولزقت فيها وهيا قفلت التلفون وزوبري ع طيزها وكان وقف اوووي قالتلي اعبدو ياعبدو وانا مش عايز ارد وهيا مش عايزه تتحرك وشكلها عجبها الموضوع ولقيتها بتمد ايديها ع طيزها ومسكت زوبري ومسكت من وسطو وبدات تنزل تحت كانها عايزه تعرف زوبري قد ايه وكان احساس يجنن ولما مسكتو كلو سبتو وقفلت تلفونها ونامت وانا نمت علطول صحيت وزوبري كان وقف واختي مش جنبي
فضلت العب ف زوبري ومكنش عايز بنام دخلت الحمام ضربت عشره ع الي حصل
واختي كانت بتعمل فطار قولتلها امك فين قالتلي خدت سلمي وورد عند خالتك شوي
وبنتها السنتين هيا الي هنا
قعدت ف اوضه الجلوس وهيا بتعمل اكل ولقيتها بتصوت جريت عليها لقيتها وقعه ع الارض
مسكت ايديها وحطيتها ع كتفي وبدات ارفعها وانا ماسك وسطها وبقولها ايه حصل قالتلي اتزحلقت قعدتها علي الكنبه وهيا ماسكه ركبتها بتحسس عليها ولقيتها رفعت العبايه ومكنتش لبسه بنطلون بس لمحت حاجه لزقه ع جسمها فوق الركبه
ورجليها بيضه اووي ومفهاش شعرايه
جيبت زيت وقعدت عند رجليها وحطيت ع ايدي وفضلت ادعك ف رقبتها وهيا تقول اااه بتوجعني اووي وانا بحسس زوبري وقف اووي وكنت خايف تشوفو وقولتلها لبسه كده ليه قالتلي ليه لبسي وحش انا متعوده البس كده ف شقتي
قولتلها مش قصدي ده بيتك بردو بس قصدي الجو برد عليك وكده هتتعبي
قالتلي منا تعبانه اووي بصتلها وقولتلها تعبانه من ايه قالتلي كل حاجه جوزي مسافر والواحده مالهاش غير جوزها وعيالها
وانا بحسس ع ركبتها وهيا ركبتها احمرت اووي
وببص ع صوابع رجليها كانت بتفعصهم ف بعض
مسكت صوابع رجليها وبقولها هما مالهم كدا قالتلي حسيت بالبرد اوي انا وقفت وقفلت باب اوضه الجلوس ورجعت قعدت عند رجليها وكملت دعك ف ركبتها براحه وبايدي التانيه مسكت صوابع رجليها وكانت بردانه شوي قعدت امسكهم اووي ودخل صوابعي بينهم قالتلي بتعمل ايه قولتلها مش قولتي صوابعك بردانه انا هدفيهم
ودخلت صباعي الوسطاني ف صوابع رجليها كاني بنيكها ف صوابعها وهيا بتبص والهيجان ف عنيها
قولتلها حسه ب ايه دلوقتي
هيا قالتلي بصوت مقطع احساس حلو اووي
وانا قولتلها ركبك بقت حلوه قالتلي ايووه
قعدت جنبها واخدت وشها ع صدري وقولتلها انا بحبك اووي ماليش غيرك ياحبيبتي
لو عوزتي اي حاجه قوليلي وانا تحت امرك
انا اخوك وابوك وجوزك وابنك وكل حاجه ليك
لقيتها بتقولي **** يخليك ليه ياحبيبي
وعطتني بوسه من جنب شفايفي
قولتلها اي حاجه توجعك تاني قوليلي وانا هدعكهالك اصل بحب الدعك اوووي
هيا قالتلي ياقليل الادب احترم نفسك
قولتلها تحمدي **** انك اختي وبضحك هيا ضحكت وقالتلي اتوكس وقامت تعرج وطيزها تجنن وقالتلي بتبص ع ايه يازباله وهيا شافتني
قولتلها مفيش قامت تعمل الاكل وبعد شوي رجعت معاها الصانيه ووطت وبزازها كلها واضحه وقعدت وانا قعدت جنبها والبنت الصغيره صحت واكلت معانا وانا عيني ع وش اختي وشفايفها المورده وحلاوه شفايفها خلصانه اكل وايد اختي كانت كلها عسل وهيا بتاكل بنتها وانا بقولها انتي ف الشهر الكام قالت لسه التاني اهو
قولتلها ماتعرفيش واد ولا بنت قالتلي زي مايجيبو **** كويس قولتلها جوزك مش زعلان من البنات قالتلي هو راضي ومبسوط بيهم بس مهما كان نفسو ف ولد قولتلها وانتي عايزه اي قالتلي اي حاجه قولتلها ممكن اسالك سؤال قالتلي ها
قولتلها انتي حلوه اووي كده لمين لقيتها ضحكت بشرمطه وقالت مش عرفه قولتلها اوقات بحس اننا مش اخوات انتي جميله اووي انا شوفت ابوك ****يرحمو مكنش حلو اوي يعني وامك اهي مش لدرجادي انما انتي لمين قالتلي رباني وبتضحك
قالتلي انا بجد حلوه ولا بتجملني
قولتلها هيا دي فيها مجامله انتي كل حاجه فيكي حلوه ياسمسم وقربت منها واخدت بوسه من خدها قالتلي بتعمل ايه قولتلها ببوس اختي حبيبتي في حاجه قالتلي لا مفيش وخلصنا اكل
وهيا قامت شالت الصنايه قولتلها ثواني
قالتلي ف ايه روحت بصباعي حطيتو ع شفايفها الي تحت ومسحتها كلها وكانت نعمه اووي قولتلها ده عسل قالتلي خضتني ياوله واحساس شفايفها تجنن وتمنيت اني ابوسها وقتها راحت عملت الشاي ورجعت شربنا وخلصت وقعدت تتكلم معايا ف كلام مالوش لازمه قولتلها حسابي روحت مسحت شفايفها بس المرادي اتاخرت ف مسح شفايفها وقالتلي عسل بردو
قولتلها لا ده بوق بينقط سكر
ضحكت وقالتلي ياوله يارومانسي
بوقي بس الي بينزل سكر قولتلها اي حاجه هتنزل سكر منك همسحها بايدي او بالساني وهبلع اي سكر هينزل منك قالتلي ازاي
قربت منها وطلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وبقولها كده وهيا بصالي قولتلها انا بحبك اوووي
وهيا قالتلي ماتعملش كده تاني قولتلها معملش ايه قالتلي الحركه الي عملتها دي
قولتلها دي ورجعت الحس شفايفها بالساني رايح جاي وروحت واخد بوسه من شفايفها الي تحت وهيا مش بتتحرك رجعت لورا
قالتلي بتعمل ايه ياعبدو
قولتلها مش عارف ماتزعليش مش قصدي وهيا قامت حسيتها زعلانه دخلت جوه اوضتي وقفلت ع نفسها الباب وبنتها معايا
بعد شويه قولت اروح اكلمها لما قربت من الباب سمعت صوتها بتتوجع مشيت براحه وببص من الشباك الي ف المنور
لقيت اختي رفعه عبايتها وبتلعب ف كسها من فوق البنطلون للركبتها وهيا بتتوجع براحه ااااه تعالي الحس سكر اختك الحس كسها من عسلها وانا زوبري وقف اوووي لما لقيت البت بتعيط مشيت ورجعت عندها وقعدت العب معاها بعد ربع ساعه اختي رجعت اول ماشوفتها اخدتها ف حضني وقولتلها ماتزعليش مني
انا عملت كده غصب عني **** مش عارف عملت كده ازاي وانا لحم اختي كلو ف حضني
ولقيتها حضنتني وقالتلي خلاص ياعبدو مش زعلانه منك ياحبيبي وانا اصلا مش بخاف منك انت زي ابني الصغير انا رجعت وبقولها ماشي ياستي مش مشكله ابنك ابنك كلمي جوزك بقي وقوليلو انا خلفت ولد شحط ضحكت وقولتلها بموت ف ضحكتك واخدتها ف حضني ولفيت بيها ف الاوضه شويه وهيا تضحك لما لقيتها داخت سيبتها وهيا نامت ع الكنبه وبتضحك وبتقولي انا دايخه اووي وانا نمت فوقها وقالتلي قوم قولتلها اصبري دايخ هقع لو قومت ونمت عليها وزبري بيحك ف بطنها وصدري بيفعص بزازها
وببصلها ومسكت وشها بقولها وشك حلو اووي قالتلي قوم بقي من عليه قولتلها مش قولتلك اي سكر هينزل منك هلحسو بالساني قالتلي قصدك ايه ابعد عني بقي كانت بتقولها ومتردده كده
قولتلها لما دخلتي جووه نزلتي عسلك كنتي قوليلي اجي الحسو قالتلي عيب كلامك ده ياعبدو انا اختك قولتلها انا تعبان انا كبرت ومش قادر
قالتلي عشان خطري ابعد دلوقتي قولتلها هبعد بس هاخد بوسه منك قالتلي بلاش عشان خطري مسكت ايديها بايدي وقولتلها مش قادر فكره انبارح لما صدرك طلع اودامي كنت هتجنن
واخدت بوسه خطف وروحت عند ودنها
بقولها تعبان ياختي انتي ليه مش حسا بيه انا بحبك وانا مش هعمل فيك حاجه وحشه انا عايز اتمتع بجسمك بس مش هدخل بتاعي فيكي سبيني بس راكب فواق وبوسك بس عشان خطري انتي ليه مش بتحبيني قالتلي انا بحبك بس انت اخويا وده غلط قولتلها الغلط ان انا اغلط مع حد بره انما نتي اختي هتخافي عليه
قالتلي بس المره دي بس
بصتلها وهيا بصالي وشكلها يجنن نزلت ابوس وشها وخدودها وعنيها ورقبتها وهيا مغمضه عنيها وانا نزلت بوسطي وزوبري وقف وخليتو نايم علي كسها وهيا حست بيه وفتحت عنيها وقالتلي كده هتتعبني قولتلها لو تعبتي هريحك ونزلت ع شفايفها ف بوسها وهيا مش بتتفاعل معايا
وقولتلها مالوش لازمه ابوسك وانتي مش عايزه
بس هقولك حاجه وهسيبك واخرج
انا بحبك اووي وعايز اتمتع بجسمك انا بحبك من زمان اووي وكان نفسي ابقي جوزك
وخلمت بيكي كذا مره كنت مراتي ومخلفه مني
وانا كان نفسي ادخل عليك ف الاوضه وانزل الحس ف كسك وابلع كل عسلك ده وكنت حاسس ان زوبري هيدخل ف كسها لولا الهدوم
وقولتلها كان نفسي اووي اخد حلمات بزازك ومص فيهم وانا مسكت بزازها الاتنين وكانو طريين اووي وقفت من عليها ودخلت اوضتي لبست وخرجت ومش عارف اروح فين وكنت بقول لنفسي الي عملتو غلط وقعدت ع القهوه لحد الساعه 9 روحت وكلو كان قاعد امي قالتلي كنت فين
قولتلها عند محمود صحبي ودخلت ع اوضتي وبعد ساعه كلو دخل ينام واختي دخلت وكانت لبسه هدومها كامله تقريبا
انا قومت اخدت بطانيه من الدولاب اختي قالتلي رايح فين قولتلها هسهر اودام التلفزيون شوي بس هتغطا الجو برد خرجت ونمت ع الكنبه وشغلت التلفزيون ع قناه روتانا كلاسيك اغاني قديمه
ونمت صحيت ع ايد اختي بتقولي انت نمت هنا ليه قعدت وقولتلها مفيش نمت ع نفسي بس
قعدت جنبي وقالتلي انا فكرت ف كلامك
انا تعبانه اكتر منك انا ست حامل المفرود متحاجه راجل جنبي بس انت اخويا ف الاخر
قولتلها مش انا زي ابنك ضحكت وقالتلي ااه الصغير قولتلها انا جعان قالتلي هقوم اعملك اكل
قولتلها لا عايز من هنا ومسكت بزها كان كف ايدي مش مسكو كلو قالتلي انت كبير ع ده
روحت نيمتها ع الكنبه ونمت فوقها وزوبري نايم ع كسها ف عبايتها قولتلها همتعك ياحبيبتي
وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها اووي من شفايفها وانا بدعك ف بزازها اووي وطلعت بزها من العبايه والستيان قالتلي هتعمل ايه
قولتلها هعمل الي كان نفسي اعملو من زمان

وبالساني بلعب ف حلمت بزها وهيا اااااه امممم وانا اخدت الحلمه ف بوقي وهيا بقت تشدني ع بزها جامد وتقولي اااااه مص ياحبيبي مص بزاز اختك حبيبتك وانا بمص وطلعت بزها التاني
فضلت امص فيهم اختي قالتلي كفايه كفايه انا وقفت ومنظرها وبزازها بره وحلماتها وقفه قولتلها تعالي ندخل ننام يلا جوه قالتلي يلا لسه بتقوم وبتدخل بزازها انا قفلت التلفزيون وقولتلها ثواني روحت شيلها زي العايله وضحكت وقالتلي تقيله عليك وانا قولتلها مفيش مشكله ووصلتها ل اوضتي ونزلتها ع السرير وقالتلي ميرسي ياقمر
قولتلها عايزه تنامي قالتلي ماليش نفس
انا نمت جيت انام عليها هيا نامت ع بطنها وكانت عايزه تهرب بس انا نمت عليه وزوبري علي طيزها
وقولتلها عايزه تروحي مني فين بس
قالتلي قوم من عليه قولتلها سبيني شوي
قالتلي ياواد قوم ضهري وجعني
قولتلها ضهرك الي وجعك ولا حاجه تانيه
قالتلي حاجه تانيه ياخفيف قولتلها طب سبيني احط لساني عليه وانا هدلعهالك
قالتلي كلامك ده بيتعبني قولتلها انتي حسا بحاجه قالتلي اااه قولتلها كبير ولا صغير قالتلي لا كبير وناشف اووي قولتلها مش نفسك تمصيه وهيا مردتش قولتلها انا هخرج للحمام دقيقه عايزه ارجع انزل الحس ف الي هيجنني ده وقومت وهيا عدلت نفسها ع ضهرها حطيت ايدي ع كسها حسست عليه وهيا بصالي خرجت اتصيرت
ورجعت اختي كانت متغطيه بالحاف بس عبليتها ع الارض انا قلعت هدومي كلها الا البوكسر وهيا كانت مخبيه وشها انا نزلت من تحت الحاف مابين رجليها وكانت قالعه خالص فضلت احسس ع رجليها واخدت صوابع رجليها بالساني وفضلت ابوس رجليها لحد ركبتها وفضلت احسس ع فخادها ونزلت بوس فيها مكنتش شايف حاجه بحسس ع كسها كانت لبسه كلوت قعدت احسس عليه وكان مبلول من كسها مسكتو وجيبتو ف جنب وشميت كسها يجنن وبالساني ع كسها وكان ملوق كلو ولقيتني تلاقئي ببلع كسها ف بوقي
ودخلت صباعين ف كسها وهيا ااااه اااه بصوت واطي ولقيتها بتقولي احنا اتفقنا مش هتدخل حاجه فيا طلعت صوابعي وقولتلها كسك يجنن نفسي اشوفو قالتلي لا ماتشيلش الحاف عشان ماقومش وانا قولتلها خلاص خليك
نزلت لحس ف كسها وكان كسها بينزل عسل
وانا بقيت ابلعو علطول ولقيت زنبورها كان زي عقله صباعي اخدتو ف بوقي وفضلت امص في ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماتكلمتش مديت ايدي قلعت البوكسر بتاعي ودخلت صباعين ف كسها وفضلت ابلع الي بينزل من كسها لقيتها مسكت دماغي اااااه ااااااه عرفت انها هتنزل طلعت صوابعي من كسها وبصوابعي فضلت ادعك ف كسها اووي من بره وهيا ااااااه اااااه ولقيت عسلها بيطير ف كف ايدي وانا ايدي ع كسها وفضلت ادعك في لحد ماهيا نزلت وجسمها اتهد شوي طلعت لفوق كانت لبسه حاجه خفيفه وفيها زراير فكيت الزاراير حسيت انه قميص رجالي
طلعت بزازها وفضلت امص في بزازها وزوبري علي كسها وعمال احكو فيها وهيا مسكه دماغي وانا رافع وسطي لفوق وزوبري راسو بتلمس كسها وبرفع نفسي تاني ونزل زوبري بيحشر نفسه بين شفايف كسها من جنب الكلوت ورفعو تاني وهيا ااااااه مصي بزازي كمان ياحبيبي انت جننتني
وانا طلعت ع شفايفها بوس جامد وهيا بتبوس معايا ونزلت بوسطي لقيت كلوتها ف جنب خالص عرفت انها جبتو ف جنب نزلت بزوبري لكسها وراس زوبري دخلت ف كسها وهيا عايزه تتكلم
بس انا ببوسها وهيا مش عرفه تتحرك
قالتلي طلع ط طلعو متدخلوش قولتلها راسو بس عشلن خطري وهيا ااااه وانا بحرك زوبري براحه ف كسها وهيا اااااه خرجو ياحبيبي
قولتلها كسك سخن اوووي ادخلو ف كسك ونرتاح ونزل ف كسك ياحبيبتي كده كده انتي حامل محدش هيعرف حاجه وهيا اااااه لا بلاش بلاش
قولتلها خلاص هدخل زوبري لنصو بس هيا لا بلاش كنت انا نزلت بزوبري شوي ف كسها وهيا اااااااه زوبرك كبير اوووي خرجو خرجو قولتلها مش قادر سبيني شويه وهخرجو وبقيت ادخلو وطلعو براحه وهيا اااهاتها زادت شوي وانا بنيكها براحه وهيا ااااااااااه بصوت واطي
وقولتلها كسك سخن اوووي سبيني انيكك ودخلو كلو ياحبيبتي سبيني اتمتع بيك مره واحده بس وهيا ااااه اااااه ولقيتها لفت رجليها ع طيزها وحضناني وانا عرفت انها خلاص
وانا قعدت اسخنها بالكلام سبيني ادخل زوبري كلو ف كسك ونزل جواكي وفضل انيكك ف كسك علطول متعي اخوكي حبيبك
ولقيتها برجليها وايديها بتشدني جامد عليها وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا ااااااااااااااااااااااااه وانا نزلت بوس فيها علطول وبحمد *** ان امي بتاخد حبوب منوم عشان تعرف تنام
وزوبري دخل كلو ف كس اختي وهيا ااااااااااه زوبرك كبير اووووي كسي وجعني
قولتلها سبيني انيكك برحتي ف كسك ياحبيبتي ونزلت نيك فيها وهيا اااااه اااه كسي كسي نيك اووي وانا بنيك ومقدرتش استحمل ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا ااااااااااح ناااااااااار ف كسي نااااااار وانا نايم عليها لما نزلت كل لبني وحضنتها وزوبري لسه ف كسها ونايم فوقها ولقيتها بتعيط وانا زعلت عليها وقولتلها بتعيطي ليه كده
قالتلي انت نكت اختك قولتلها ماتزعليش
اعمل ايه غصب عني وانا زوبري ف كسها لسه وهيا بتعيط لما زوبري وقف تاني ف كسها
فضلت حضنها ولما رجعتلي الشهوه تاني حضنتها وبقيت اطلع ودخل زوبري وهيا بتعيط وتتوجع وانا ببوس شفايفها وبقولها مش قادر ابعد عنك خليكي معايا بقي ماتسبيش اخوكي واعتبريني جوزك حبيبك وفضلت انيكها اوووي وهيا اااااه بىاحه وانا اقولها ايه الي براحه قالتلي دخل زوبرك براحه مش كده قولتلها كلمه زوبرك طالعه منك حلوه اوووي وفضلت انيك فيها براحه وهيا اااااه اااااه لما قولتلها خلاص مش قادر روحت رميت الحاف من عليها ونور الي ف الطرقه كان منور شوي شوفت بزازها كانت لبسه قميص رجالي شكلو بتاع جوزها وكلوت وبزازها كلها بره ضميت رجليها ل اودام ونزلت نيك فيها

HWkp6P4.md.jpg
فتحت رجليها وفضلت انيك فيها وقولها ااااااه جسمك حلو اووووي ليه حرماني من جسمك ده وهو محروم وانا بنيكها جامد وزوبري لاخر كسها وكنت حاسس ان بيوضي هتدخل جوووه
فضلت انيكها اوووي ومسكت رجليها الاتنين ونمت عليها وزوبري ف كسها واتا ببوس ف شفايفها ورجليها عند كتفها وهيا اااااااه زوبرك حلو اووي ف كسي نيك اووووي ياحبيبي واتا بنيكها اوووي
قولتلها هنزل هنزل قالتلي ف كسي غرقني بالبنك وانا بنيكعا اووووي لحد مانزلت لبني ف كسها وقعدت ابوس فيها ونمت جنبها وهيا ف حضني بقولها فينك من زمان ياختي انا تعبان اووي
قالتلي ورتحت ياحبيبي قولتلها ايووه بس ماشبعتش منك لسه قالتلي زوبرك طلع كبير اووي ياحبيبي قولتلها عشان ف كس حبيبتو بس ونزلت فيها بوس قالتلي كفايه انت ماشبعتش
قولتلها عمري ماشبع منك قالتلي نام بقي انت تعبتني قولتلها ولسه هتتعبي ومسكت بزازها
ونمنا ف حضن بعض صحيت قبلها وكانت ف حضني وفضلت باصص ليها ومنظر شفايفها الوردي ووشها القمر وانا قلعتها القميص ونزلتلها الكلوت وبقت ملط اودامي وهيا نايمه روحت عند وشها وحطيت زوبري علي شفايفها لما صحيت فتحت بوقها وانا دخلت زوبري وبقيت ادخلو وطلعو وهيا فاتحه بوقها بس وبنتها خبطت ع الباب قامت بسرعه لبست طرحه وعبايه تقيله وواسعه وانا اتغطيت وكانت عايزه تدخل الحمام دخلتها وقالتلها ارجعي نامي ياحبيبتي واختي رجعتلي ولقيتها قلعت العبايه ولقيتها مسكت زوبري تلعب فيه وقالتلي انت جننتني ياخربيتك ودخلت زوبري ف بقها


وقعدت تمص وكانت محترفه ف المص
وقعدت تمص زوبري وهيا بتبصلي وعنيها كلها هيجان وخرجت زوبري وبالسانها تلعبةف خرم زوبري وبتقولي زوبرك كبير اوووي
اكبر من زوبر جوزي مرتين وبلعت زوبري تاني
ولقيتها عطيتني طيزها بتقولي يلا دخلو كلو ف كسي وانا علطول مسكت زوبري وبدخلو ف كسها

HWv2Ft9.md.jpg
ودخلت زوبري كلو ف كسها وهيا اااااااه كبير اوووي وانا بنيك فيها وهيا ااااااه اااااااااه اااااااااه قولتلها هتفضحينا ياكسمك قالتلي اااااه زوبرك كبير اوووي ولقيتها نامت ع بطنها وانا نمت عليها وزوبري لسه ف كسها وفضلت انيكها وهيا اااا اااااه اااااه ناااار كمان كمان وانا فضلت انيك فيها ونزلت ف كسها لبني ونمنا جنب بعض ولقيتها قامت لبست كلوت وستيان وعبايه بيتي وقالتلي قوم يلا عشان تفطر معايا يارجلي وانا ريحت شوي وقومت وفطرنا كلنا وانا كنت مبسوط اووي واختي وشها مورد وجسمها ابيض اووي ويجنن
خلصنا وانا خرجت ورجعت العصر وفضلت قاعدين مع بعض لحد بليل امي نامت والعيال صاحيين معانا وفضلنا قاعدين الساعه كانت 1 بليل كانت الي صاحيه سلمي الكبيره بالت انا دخله ياماما انام ودخلت وفضلت انا واختي فضلت اقفش فيها وبوسها ومسك بزها وكسها وطيزها لما اتاكدنا ان الكل نام علطول وقفت وراها وزوبري ع طيزها قلعت كل هدومي
وقلعتها العبايه وكلوتها جوه كسها قعدتها ع الكنبه وفتحت رجليها وحسست ع كسها وهيا سندها بضهرها لورا وبصالي وانا جيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين وبدات انيكها بصباعي وهيا اااااااه اااااااه وانا بصباعين مش رحمها
ولقيتها مسكت زوبري تلعب في جامد

HWvKSNp.md.jpg
وانا فضلت انيكها اووووي وهيا ااااااه ااااااه براحه براحه وانا بقولها كسك يجنن ونزلت مص في كسها ودخل لساني ف كسها وهيا مسكه زوبري لسه تدعك في وانا بلحس كسها لقيتها زقتني ع ضهري نمت وزوبري وقف زي الصاروخ
وهيا تفت علي زوبري وقعدت ع زوبري زوبري دخل كلو ف كسها فضلت تنط ع زوبري خمس دقايق وهيا ااااااه اااااه كبير اوووي ااااااه اااااااه ياحبيبي ااااااااه اااااااه وهيا تنط اووي ترفع نفسها وتنزل ع زوبري يطلع صوت زوبري ف كسها
ولقيتها طلعت زوبري من كسها وفضلت تدعك ف كسها ولقيتها نزلت عسلها علي بطني وزوبري وكان كسها بينقط من عسلها رفعت نفسي ودخلت زوبري ف كسها وقعدتها تاني ع زوبري وهيا اااااه كبير اووووي كسي تعبني اااااه وانا ماسك وسطها وبنزلها وطلعه ع زوبري وهيا تنط وبزازها ف الستيانه تنط اووي خرجتهم من الستيان وحضنتها وفضلت انيك ف كسها وانا حضنها وهيا تصرخ ااااااه اااااااه كل ده مكتومه وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسها وانا حضنها هيا وقفت ولبني بينزل منها وحطت رجل ع الكنبه وتغتح كسها وانا وقفت وبقيت اشوف كسها احمر زي الدم جووه
ولبني بينزل من كسها انا حسست ع كسها هيا كان كهربا مسكتها وانا تحت كسها بحسس عليه وبدعك في وهيا وقفه رجليها بترتعش بقيت احسس جامد ودخل صباعي ف كسها لحد ماهيا نزلت كل عسلها ع الارض ووقفه تنهج وفاتحه كسها
انا وقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها من ورا وهيا ااااااااه ارحمني وانا بنيكها اوووي
وهيا مدت ايديها مسكت زوبري خرجتو ودخلتو تاني بايديها وهيا اااااااه كبير اوووي

HWvCGrF.md.jpg
ودخل ف كسها كلو وهيا رافعه رجليها وفضلت تقول نكني اوووي نيك اختك البوه ااااااه ااااااه كمان كمان وانا بنيكها اووي ورافع رجليها وهيا اااااااه نزل ف كس اختك حبيبتك نزل ف كسي الممحون وانا بنيك فيها وزوبري مش حاسس بيه خالص واتا بنيكها لحد مالقيت نفسي قربت انزل بقيت انيك اوووي وهيا اااااااااااه اااااااااااه براحه براحه زوبرك كبير اااااه وانا لما حسيت اني بنزل دخلت زوبري للاخر ف كسها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا نامت ع الكنبه واتا نمت فوقها من التعب وفضلت انيكها سنه لحد ماخلفت جابت واد سمتو ع اسمي abdallah
وكان شبه ابوه جوزها كان نزل وهيا روحت وانا انحرمت من كس اختي ولما كانت بتاجي عندنا او اروح عندها وجوزها مش موجود كنت بنيكها مرتين وكنت بنزل ف كسها عشان هيا شالت الرحم خالص وكنت بنيكها لحد ما امي ماتت وفضلت ف البيت لوحدي وكنت اختي بتاجي عندي مكناش بنعمل حاجه مر سنه كامله وكنت رجعت تاني
واختي لما جات عسان تروق البيت اخدتها ع اوضتي ونكتها من الصبح للظهر
نزلت ف كسها مرتين وبلعت لبني مره
وفضلت تقولي وحشتني اووي ووحشني زوبرك
وبقت تاجي كل يومين يكون جوزها ف الشغل وانيكها واتمتع بجسمها كل يوم حته بعد جوازي كنت بنيكها دايما



ياريت القصه تكون عجبتكم ❤😘
عاش كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فين بافى القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
🤪 🤪 😎 😎 :love: :love: :) :) :unsure: :unsure: :cautious: :cautious: :coffee: :coffee: (y) (y) 🥱 🥱 o_O o_O :whistle: :whistle:
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
روعه
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
انا عايش مع امي ف بيتنا لوحدنا امي ست كبيره ابويا مات من زمان
انا عندي حاليا 22 سنه


اختي اسماء متجوزه ف مصر عندها 3 بنات
اختي اسماء من امي بس
هيا عندها 30 سنه عندها الكبيره12 سنه
والصغيره سنتين جوزها مسافر من شهر للسعودي وهيا حاليا حامل اختي بيضه وجسمها مربرب مش مليانه اووي بس بزازها طول النهار وهيا رايحه جايه تتهز اودامك وطيزها تفضل يمين وشمال
وبذات لما تاجي تنضف الشقه لبسه بيبقي هيتفركت عليها وطيزها الي طالعه من ضهرها بقيت اتخيل اني راكب فوق طيزها وبنيك خرم طيزها من هيجاني عليه كنت بنام والعيال معايا ف اوضتي مكنتش بعرف انام خالص منهم وكنا ف الشتا محدش يعرف ينام ف اوضه الجلوس خالص من البرد ف يوم قولت ل اختي بناتك دول ماينموش معايا تاني انا مش بعرف انام قالتلي خلاص نام مع امك قولتلها لا انا ع سريري وامي بتقعد تقلب بليل ونومها وحش
سبيني انام برحتي ع سريري قالتلي يعني ارمي العيال ف الشارع وهيا بتضحك
امي قالتلها خلاص نامي انتي عندو وسيبي البنات معايا قولتلها اسماء مش بتنام بدري وبتفضل صاحيه طول اليل لقيتها ضربتني ع كتفي وبتقولي هو انت مش عايز امك تنام معاك ولا الولاد ولا انا وهو انت تطول انام جنبك وانا بضحك علي كلامها قولتلها خلاص انتي غلبانه نشفق عليك ونيمك جنبي وبضحك لقيتها قامت تجري ورايا يدوب انا بجري وهيا اتقعبلت ف السجاده ووقعت ع وشها موت من الضحك عليها والي جنني ان بزها الشمال خرج بره وامي ولا ولادها كانو شايفين حاجه عشان كانو ف ضهرها
انا كنت ف وشها شفتو حلماتها وقفه ووردي وبزازها بيضه اوووي وانا ببص هيا شافت بزها دخلتوو وشفتني باصص ليها وقالتلي قومني يازباله دخلت عليه وقفتها وانا لامح شق بزازها
وهيا بتقولي بصوت واطي بتبص فين ياوسخ
انا وقفتها ووشي ف الارض وهيا ماشيه بتعرج وولادها بيضحكو عليها
انا بزها جنني مع ان هيا لبسه ستيان ازاي بزها خرج كده اختي انا ببصلها وهيا بصتلي بصه جننتني طلعت بره ورجعت العصر
لقيتها بتروق البيت قعدت اتفرج ع التلفزيون وهيا بتنضف وعبايتها لسه لبسها وانا بخطف نظره كل شوي وبشوف طيزها

HWk31Gs.md.jpg
وانا بشوف طيزها الي تجنن ف العبايه
وهيا تفضل توطي وطيزها تجنن

HWkfBu2.md.jpg
وهيا عرفه ان انا ببص عليها بس ولا هيا هنا
واتا عمال ابص ع طيزها وهيا خلصت ولقيتها قعدت جنبي بتقولي الي شوفته انهارده اوعي حد يعرف بيها قولتلها شوفت ايه
قالتلي ياوله يعني مش فاكر قولتلها ااااه وضحكت وقولتلها ماتقلقيش انا مش اهبل ده انتي لحمي وبضحك قالتلي اضحك عرفه ان ملكش حل
هيا قامت عشان لسه وراها شغل ف البيت
اتكلمت بصوت واطي هو الي انا شوفت ده يتنسي قالتلي بتقول ايه قولتلها مفيش وهيا خرجت وبصالي وانا كنت اتغدبت وكل دقيقه ابص ع بزازها وطيزها وهيا بتلمحني والساعه بقت 10 بليل كلو دخل ينام واختي دخلت اوضتي
وانا الساعه 11 دخلت كانت بتلعب ف التلفون
قولتلها انا هنام التلفون مايطلعش صوت بقي
واتغطيت ونمت وصحيت قلقان اختي كانت لفه وشها النحيه التانيه ومشغله الفون مش عارف ع ايه وانا كنت نايم ع ضهري
مسكت تلفوني ورفعتو بايدي لفوق شاشه تلفوني جابت شاشه تلفون اختي وكنت بتسمع سكس ولمحت ان رجلين بينيكو ف واحده
نزلت تلفوني وزوبري وقف قلبت وشي ل اختي
وقربت منها وهيا حست بنفسي وحطيت ايدي ع وسطها ولقيت تلفونها اتقفل وهيا مستنيه اي تحرك مني تاني وانا ايدي ع وسطها حوالي دقيقتين ولقيت شغلت الفيديو تاني
والنور تلفونها نور الاوضه وانا زوبري وقف ولقيت السرير بتهز بسيط وعرفت انها بتلعب ف كسها من فوق عبايتها وانا قربت ولزقت فيها وهيا قفلت التلفون وزوبري ع طيزها وكان وقف اوووي قالتلي اعبدو ياعبدو وانا مش عايز ارد وهيا مش عايزه تتحرك وشكلها عجبها الموضوع ولقيتها بتمد ايديها ع طيزها ومسكت زوبري ومسكت من وسطو وبدات تنزل تحت كانها عايزه تعرف زوبري قد ايه وكان احساس يجنن ولما مسكتو كلو سبتو وقفلت تلفونها ونامت وانا نمت علطول صحيت وزوبري كان وقف واختي مش جنبي
فضلت العب ف زوبري ومكنش عايز بنام دخلت الحمام ضربت عشره ع الي حصل
واختي كانت بتعمل فطار قولتلها امك فين قالتلي خدت سلمي وورد عند خالتك شوي
وبنتها السنتين هيا الي هنا
قعدت ف اوضه الجلوس وهيا بتعمل اكل ولقيتها بتصوت جريت عليها لقيتها وقعه ع الارض
مسكت ايديها وحطيتها ع كتفي وبدات ارفعها وانا ماسك وسطها وبقولها ايه حصل قالتلي اتزحلقت قعدتها علي الكنبه وهيا ماسكه ركبتها بتحسس عليها ولقيتها رفعت العبايه ومكنتش لبسه بنطلون بس لمحت حاجه لزقه ع جسمها فوق الركبه
ورجليها بيضه اووي ومفهاش شعرايه
جيبت زيت وقعدت عند رجليها وحطيت ع ايدي وفضلت ادعك ف رقبتها وهيا تقول اااه بتوجعني اووي وانا بحسس زوبري وقف اووي وكنت خايف تشوفو وقولتلها لبسه كده ليه قالتلي ليه لبسي وحش انا متعوده البس كده ف شقتي
قولتلها مش قصدي ده بيتك بردو بس قصدي الجو برد عليك وكده هتتعبي
قالتلي منا تعبانه اووي بصتلها وقولتلها تعبانه من ايه قالتلي كل حاجه جوزي مسافر والواحده مالهاش غير جوزها وعيالها
وانا بحسس ع ركبتها وهيا ركبتها احمرت اووي
وببص ع صوابع رجليها كانت بتفعصهم ف بعض
مسكت صوابع رجليها وبقولها هما مالهم كدا قالتلي حسيت بالبرد اوي انا وقفت وقفلت باب اوضه الجلوس ورجعت قعدت عند رجليها وكملت دعك ف ركبتها براحه وبايدي التانيه مسكت صوابع رجليها وكانت بردانه شوي قعدت امسكهم اووي ودخل صوابعي بينهم قالتلي بتعمل ايه قولتلها مش قولتي صوابعك بردانه انا هدفيهم
ودخلت صباعي الوسطاني ف صوابع رجليها كاني بنيكها ف صوابعها وهيا بتبص والهيجان ف عنيها
قولتلها حسه ب ايه دلوقتي
هيا قالتلي بصوت مقطع احساس حلو اووي
وانا قولتلها ركبك بقت حلوه قالتلي ايووه
قعدت جنبها واخدت وشها ع صدري وقولتلها انا بحبك اووي ماليش غيرك ياحبيبتي
لو عوزتي اي حاجه قوليلي وانا تحت امرك
انا اخوك وابوك وجوزك وابنك وكل حاجه ليك
لقيتها بتقولي **** يخليك ليه ياحبيبي
وعطتني بوسه من جنب شفايفي
قولتلها اي حاجه توجعك تاني قوليلي وانا هدعكهالك اصل بحب الدعك اوووي
هيا قالتلي ياقليل الادب احترم نفسك
قولتلها تحمدي **** انك اختي وبضحك هيا ضحكت وقالتلي اتوكس وقامت تعرج وطيزها تجنن وقالتلي بتبص ع ايه يازباله وهيا شافتني
قولتلها مفيش قامت تعمل الاكل وبعد شوي رجعت معاها الصانيه ووطت وبزازها كلها واضحه وقعدت وانا قعدت جنبها والبنت الصغيره صحت واكلت معانا وانا عيني ع وش اختي وشفايفها المورده وحلاوه شفايفها خلصانه اكل وايد اختي كانت كلها عسل وهيا بتاكل بنتها وانا بقولها انتي ف الشهر الكام قالت لسه التاني اهو
قولتلها ماتعرفيش واد ولا بنت قالتلي زي مايجيبو **** كويس قولتلها جوزك مش زعلان من البنات قالتلي هو راضي ومبسوط بيهم بس مهما كان نفسو ف ولد قولتلها وانتي عايزه اي قالتلي اي حاجه قولتلها ممكن اسالك سؤال قالتلي ها
قولتلها انتي حلوه اووي كده لمين لقيتها ضحكت بشرمطه وقالت مش عرفه قولتلها اوقات بحس اننا مش اخوات انتي جميله اووي انا شوفت ابوك ****يرحمو مكنش حلو اوي يعني وامك اهي مش لدرجادي انما انتي لمين قالتلي رباني وبتضحك
قالتلي انا بجد حلوه ولا بتجملني
قولتلها هيا دي فيها مجامله انتي كل حاجه فيكي حلوه ياسمسم وقربت منها واخدت بوسه من خدها قالتلي بتعمل ايه قولتلها ببوس اختي حبيبتي في حاجه قالتلي لا مفيش وخلصنا اكل
وهيا قامت شالت الصنايه قولتلها ثواني
قالتلي ف ايه روحت بصباعي حطيتو ع شفايفها الي تحت ومسحتها كلها وكانت نعمه اووي قولتلها ده عسل قالتلي خضتني ياوله واحساس شفايفها تجنن وتمنيت اني ابوسها وقتها راحت عملت الشاي ورجعت شربنا وخلصت وقعدت تتكلم معايا ف كلام مالوش لازمه قولتلها حسابي روحت مسحت شفايفها بس المرادي اتاخرت ف مسح شفايفها وقالتلي عسل بردو
قولتلها لا ده بوق بينقط سكر
ضحكت وقالتلي ياوله يارومانسي
بوقي بس الي بينزل سكر قولتلها اي حاجه هتنزل سكر منك همسحها بايدي او بالساني وهبلع اي سكر هينزل منك قالتلي ازاي
قربت منها وطلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وبقولها كده وهيا بصالي قولتلها انا بحبك اوووي
وهيا قالتلي ماتعملش كده تاني قولتلها معملش ايه قالتلي الحركه الي عملتها دي
قولتلها دي ورجعت الحس شفايفها بالساني رايح جاي وروحت واخد بوسه من شفايفها الي تحت وهيا مش بتتحرك رجعت لورا
قالتلي بتعمل ايه ياعبدو
قولتلها مش عارف ماتزعليش مش قصدي وهيا قامت حسيتها زعلانه دخلت جوه اوضتي وقفلت ع نفسها الباب وبنتها معايا
بعد شويه قولت اروح اكلمها لما قربت من الباب سمعت صوتها بتتوجع مشيت براحه وببص من الشباك الي ف المنور
لقيت اختي رفعه عبايتها وبتلعب ف كسها من فوق البنطلون للركبتها وهيا بتتوجع براحه ااااه تعالي الحس سكر اختك الحس كسها من عسلها وانا زوبري وقف اوووي لما لقيت البت بتعيط مشيت ورجعت عندها وقعدت العب معاها بعد ربع ساعه اختي رجعت اول ماشوفتها اخدتها ف حضني وقولتلها ماتزعليش مني
انا عملت كده غصب عني **** مش عارف عملت كده ازاي وانا لحم اختي كلو ف حضني
ولقيتها حضنتني وقالتلي خلاص ياعبدو مش زعلانه منك ياحبيبي وانا اصلا مش بخاف منك انت زي ابني الصغير انا رجعت وبقولها ماشي ياستي مش مشكله ابنك ابنك كلمي جوزك بقي وقوليلو انا خلفت ولد شحط ضحكت وقولتلها بموت ف ضحكتك واخدتها ف حضني ولفيت بيها ف الاوضه شويه وهيا تضحك لما لقيتها داخت سيبتها وهيا نامت ع الكنبه وبتضحك وبتقولي انا دايخه اووي وانا نمت فوقها وقالتلي قوم قولتلها اصبري دايخ هقع لو قومت ونمت عليها وزبري بيحك ف بطنها وصدري بيفعص بزازها
وببصلها ومسكت وشها بقولها وشك حلو اووي قالتلي قوم بقي من عليه قولتلها مش قولتلك اي سكر هينزل منك هلحسو بالساني قالتلي قصدك ايه ابعد عني بقي كانت بتقولها ومتردده كده
قولتلها لما دخلتي جووه نزلتي عسلك كنتي قوليلي اجي الحسو قالتلي عيب كلامك ده ياعبدو انا اختك قولتلها انا تعبان انا كبرت ومش قادر
قالتلي عشان خطري ابعد دلوقتي قولتلها هبعد بس هاخد بوسه منك قالتلي بلاش عشان خطري مسكت ايديها بايدي وقولتلها مش قادر فكره انبارح لما صدرك طلع اودامي كنت هتجنن
واخدت بوسه خطف وروحت عند ودنها
بقولها تعبان ياختي انتي ليه مش حسا بيه انا بحبك وانا مش هعمل فيك حاجه وحشه انا عايز اتمتع بجسمك بس مش هدخل بتاعي فيكي سبيني بس راكب فواق وبوسك بس عشان خطري انتي ليه مش بتحبيني قالتلي انا بحبك بس انت اخويا وده غلط قولتلها الغلط ان انا اغلط مع حد بره انما نتي اختي هتخافي عليه
قالتلي بس المره دي بس
بصتلها وهيا بصالي وشكلها يجنن نزلت ابوس وشها وخدودها وعنيها ورقبتها وهيا مغمضه عنيها وانا نزلت بوسطي وزوبري وقف وخليتو نايم علي كسها وهيا حست بيه وفتحت عنيها وقالتلي كده هتتعبني قولتلها لو تعبتي هريحك ونزلت ع شفايفها ف بوسها وهيا مش بتتفاعل معايا
وقولتلها مالوش لازمه ابوسك وانتي مش عايزه
بس هقولك حاجه وهسيبك واخرج
انا بحبك اووي وعايز اتمتع بجسمك انا بحبك من زمان اووي وكان نفسي ابقي جوزك
وخلمت بيكي كذا مره كنت مراتي ومخلفه مني
وانا كان نفسي ادخل عليك ف الاوضه وانزل الحس ف كسك وابلع كل عسلك ده وكنت حاسس ان زوبري هيدخل ف كسها لولا الهدوم
وقولتلها كان نفسي اووي اخد حلمات بزازك ومص فيهم وانا مسكت بزازها الاتنين وكانو طريين اووي وقفت من عليها ودخلت اوضتي لبست وخرجت ومش عارف اروح فين وكنت بقول لنفسي الي عملتو غلط وقعدت ع القهوه لحد الساعه 9 روحت وكلو كان قاعد امي قالتلي كنت فين
قولتلها عند محمود صحبي ودخلت ع اوضتي وبعد ساعه كلو دخل ينام واختي دخلت وكانت لبسه هدومها كامله تقريبا
انا قومت اخدت بطانيه من الدولاب اختي قالتلي رايح فين قولتلها هسهر اودام التلفزيون شوي بس هتغطا الجو برد خرجت ونمت ع الكنبه وشغلت التلفزيون ع قناه روتانا كلاسيك اغاني قديمه
ونمت صحيت ع ايد اختي بتقولي انت نمت هنا ليه قعدت وقولتلها مفيش نمت ع نفسي بس
قعدت جنبي وقالتلي انا فكرت ف كلامك
انا تعبانه اكتر منك انا ست حامل المفرود متحاجه راجل جنبي بس انت اخويا ف الاخر
قولتلها مش انا زي ابنك ضحكت وقالتلي ااه الصغير قولتلها انا جعان قالتلي هقوم اعملك اكل
قولتلها لا عايز من هنا ومسكت بزها كان كف ايدي مش مسكو كلو قالتلي انت كبير ع ده
روحت نيمتها ع الكنبه ونمت فوقها وزوبري نايم ع كسها ف عبايتها قولتلها همتعك ياحبيبتي
وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها اووي من شفايفها وانا بدعك ف بزازها اووي وطلعت بزها من العبايه والستيان قالتلي هتعمل ايه
قولتلها هعمل الي كان نفسي اعملو من زمان

وبالساني بلعب ف حلمت بزها وهيا اااااه امممم وانا اخدت الحلمه ف بوقي وهيا بقت تشدني ع بزها جامد وتقولي اااااه مص ياحبيبي مص بزاز اختك حبيبتك وانا بمص وطلعت بزها التاني
فضلت امص فيهم اختي قالتلي كفايه كفايه انا وقفت ومنظرها وبزازها بره وحلماتها وقفه قولتلها تعالي ندخل ننام يلا جوه قالتلي يلا لسه بتقوم وبتدخل بزازها انا قفلت التلفزيون وقولتلها ثواني روحت شيلها زي العايله وضحكت وقالتلي تقيله عليك وانا قولتلها مفيش مشكله ووصلتها ل اوضتي ونزلتها ع السرير وقالتلي ميرسي ياقمر
قولتلها عايزه تنامي قالتلي ماليش نفس
انا نمت جيت انام عليها هيا نامت ع بطنها وكانت عايزه تهرب بس انا نمت عليه وزوبري علي طيزها
وقولتلها عايزه تروحي مني فين بس
قالتلي قوم من عليه قولتلها سبيني شوي
قالتلي ياواد قوم ضهري وجعني
قولتلها ضهرك الي وجعك ولا حاجه تانيه
قالتلي حاجه تانيه ياخفيف قولتلها طب سبيني احط لساني عليه وانا هدلعهالك
قالتلي كلامك ده بيتعبني قولتلها انتي حسا بحاجه قالتلي اااه قولتلها كبير ولا صغير قالتلي لا كبير وناشف اووي قولتلها مش نفسك تمصيه وهيا مردتش قولتلها انا هخرج للحمام دقيقه عايزه ارجع انزل الحس ف الي هيجنني ده وقومت وهيا عدلت نفسها ع ضهرها حطيت ايدي ع كسها حسست عليه وهيا بصالي خرجت اتصيرت
ورجعت اختي كانت متغطيه بالحاف بس عبليتها ع الارض انا قلعت هدومي كلها الا البوكسر وهيا كانت مخبيه وشها انا نزلت من تحت الحاف مابين رجليها وكانت قالعه خالص فضلت احسس ع رجليها واخدت صوابع رجليها بالساني وفضلت ابوس رجليها لحد ركبتها وفضلت احسس ع فخادها ونزلت بوس فيها مكنتش شايف حاجه بحسس ع كسها كانت لبسه كلوت قعدت احسس عليه وكان مبلول من كسها مسكتو وجيبتو ف جنب وشميت كسها يجنن وبالساني ع كسها وكان ملوق كلو ولقيتني تلاقئي ببلع كسها ف بوقي
ودخلت صباعين ف كسها وهيا ااااه اااه بصوت واطي ولقيتها بتقولي احنا اتفقنا مش هتدخل حاجه فيا طلعت صوابعي وقولتلها كسك يجنن نفسي اشوفو قالتلي لا ماتشيلش الحاف عشان ماقومش وانا قولتلها خلاص خليك
نزلت لحس ف كسها وكان كسها بينزل عسل
وانا بقيت ابلعو علطول ولقيت زنبورها كان زي عقله صباعي اخدتو ف بوقي وفضلت امص في ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماتكلمتش مديت ايدي قلعت البوكسر بتاعي ودخلت صباعين ف كسها وفضلت ابلع الي بينزل من كسها لقيتها مسكت دماغي اااااه ااااااه عرفت انها هتنزل طلعت صوابعي من كسها وبصوابعي فضلت ادعك ف كسها اووي من بره وهيا ااااااه اااااه ولقيت عسلها بيطير ف كف ايدي وانا ايدي ع كسها وفضلت ادعك في لحد ماهيا نزلت وجسمها اتهد شوي طلعت لفوق كانت لبسه حاجه خفيفه وفيها زراير فكيت الزاراير حسيت انه قميص رجالي
طلعت بزازها وفضلت امص في بزازها وزوبري علي كسها وعمال احكو فيها وهيا مسكه دماغي وانا رافع وسطي لفوق وزوبري راسو بتلمس كسها وبرفع نفسي تاني ونزل زوبري بيحشر نفسه بين شفايف كسها من جنب الكلوت ورفعو تاني وهيا ااااااه مصي بزازي كمان ياحبيبي انت جننتني
وانا طلعت ع شفايفها بوس جامد وهيا بتبوس معايا ونزلت بوسطي لقيت كلوتها ف جنب خالص عرفت انها جبتو ف جنب نزلت بزوبري لكسها وراس زوبري دخلت ف كسها وهيا عايزه تتكلم
بس انا ببوسها وهيا مش عرفه تتحرك
قالتلي طلع ط طلعو متدخلوش قولتلها راسو بس عشلن خطري وهيا ااااه وانا بحرك زوبري براحه ف كسها وهيا اااااه خرجو ياحبيبي
قولتلها كسك سخن اوووي ادخلو ف كسك ونرتاح ونزل ف كسك ياحبيبتي كده كده انتي حامل محدش هيعرف حاجه وهيا اااااه لا بلاش بلاش
قولتلها خلاص هدخل زوبري لنصو بس هيا لا بلاش كنت انا نزلت بزوبري شوي ف كسها وهيا اااااااه زوبرك كبير اوووي خرجو خرجو قولتلها مش قادر سبيني شويه وهخرجو وبقيت ادخلو وطلعو براحه وهيا اااهاتها زادت شوي وانا بنيكها براحه وهيا ااااااااااه بصوت واطي
وقولتلها كسك سخن اوووي سبيني انيكك ودخلو كلو ياحبيبتي سبيني اتمتع بيك مره واحده بس وهيا ااااه اااااه ولقيتها لفت رجليها ع طيزها وحضناني وانا عرفت انها خلاص
وانا قعدت اسخنها بالكلام سبيني ادخل زوبري كلو ف كسك ونزل جواكي وفضل انيكك ف كسك علطول متعي اخوكي حبيبك
ولقيتها برجليها وايديها بتشدني جامد عليها وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا ااااااااااااااااااااااااه وانا نزلت بوس فيها علطول وبحمد *** ان امي بتاخد حبوب منوم عشان تعرف تنام
وزوبري دخل كلو ف كس اختي وهيا ااااااااااه زوبرك كبير اووووي كسي وجعني
قولتلها سبيني انيكك برحتي ف كسك ياحبيبتي ونزلت نيك فيها وهيا اااااه اااه كسي كسي نيك اووي وانا بنيك ومقدرتش استحمل ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا ااااااااااح ناااااااااار ف كسي نااااااار وانا نايم عليها لما نزلت كل لبني وحضنتها وزوبري لسه ف كسها ونايم فوقها ولقيتها بتعيط وانا زعلت عليها وقولتلها بتعيطي ليه كده
قالتلي انت نكت اختك قولتلها ماتزعليش
اعمل ايه غصب عني وانا زوبري ف كسها لسه وهيا بتعيط لما زوبري وقف تاني ف كسها
فضلت حضنها ولما رجعتلي الشهوه تاني حضنتها وبقيت اطلع ودخل زوبري وهيا بتعيط وتتوجع وانا ببوس شفايفها وبقولها مش قادر ابعد عنك خليكي معايا بقي ماتسبيش اخوكي واعتبريني جوزك حبيبك وفضلت انيكها اوووي وهيا اااااه بىاحه وانا اقولها ايه الي براحه قالتلي دخل زوبرك براحه مش كده قولتلها كلمه زوبرك طالعه منك حلوه اوووي وفضلت انيك فيها براحه وهيا اااااه اااااه لما قولتلها خلاص مش قادر روحت رميت الحاف من عليها ونور الي ف الطرقه كان منور شوي شوفت بزازها كانت لبسه قميص رجالي شكلو بتاع جوزها وكلوت وبزازها كلها بره ضميت رجليها ل اودام ونزلت نيك فيها

HWkp6P4.md.jpg
فتحت رجليها وفضلت انيك فيها وقولها ااااااه جسمك حلو اووووي ليه حرماني من جسمك ده وهو محروم وانا بنيكها جامد وزوبري لاخر كسها وكنت حاسس ان بيوضي هتدخل جوووه
فضلت انيكها اوووي ومسكت رجليها الاتنين ونمت عليها وزوبري ف كسها واتا ببوس ف شفايفها ورجليها عند كتفها وهيا اااااااه زوبرك حلو اووي ف كسي نيك اووووي ياحبيبي واتا بنيكها اوووي
قولتلها هنزل هنزل قالتلي ف كسي غرقني بالبنك وانا بنيكعا اووووي لحد مانزلت لبني ف كسها وقعدت ابوس فيها ونمت جنبها وهيا ف حضني بقولها فينك من زمان ياختي انا تعبان اووي
قالتلي ورتحت ياحبيبي قولتلها ايووه بس ماشبعتش منك لسه قالتلي زوبرك طلع كبير اووي ياحبيبي قولتلها عشان ف كس حبيبتو بس ونزلت فيها بوس قالتلي كفايه انت ماشبعتش
قولتلها عمري ماشبع منك قالتلي نام بقي انت تعبتني قولتلها ولسه هتتعبي ومسكت بزازها
ونمنا ف حضن بعض صحيت قبلها وكانت ف حضني وفضلت باصص ليها ومنظر شفايفها الوردي ووشها القمر وانا قلعتها القميص ونزلتلها الكلوت وبقت ملط اودامي وهيا نايمه روحت عند وشها وحطيت زوبري علي شفايفها لما صحيت فتحت بوقها وانا دخلت زوبري وبقيت ادخلو وطلعو وهيا فاتحه بوقها بس وبنتها خبطت ع الباب قامت بسرعه لبست طرحه وعبايه تقيله وواسعه وانا اتغطيت وكانت عايزه تدخل الحمام دخلتها وقالتلها ارجعي نامي ياحبيبتي واختي رجعتلي ولقيتها قلعت العبايه ولقيتها مسكت زوبري تلعب فيه وقالتلي انت جننتني ياخربيتك ودخلت زوبري ف بقها


وقعدت تمص وكانت محترفه ف المص
وقعدت تمص زوبري وهيا بتبصلي وعنيها كلها هيجان وخرجت زوبري وبالسانها تلعبةف خرم زوبري وبتقولي زوبرك كبير اوووي
اكبر من زوبر جوزي مرتين وبلعت زوبري تاني
ولقيتها عطيتني طيزها بتقولي يلا دخلو كلو ف كسي وانا علطول مسكت زوبري وبدخلو ف كسها

HWv2Ft9.md.jpg
ودخلت زوبري كلو ف كسها وهيا اااااااه كبير اوووي وانا بنيك فيها وهيا ااااااه اااااااااه اااااااااه قولتلها هتفضحينا ياكسمك قالتلي اااااه زوبرك كبير اوووي ولقيتها نامت ع بطنها وانا نمت عليها وزوبري لسه ف كسها وفضلت انيكها وهيا اااا اااااه اااااه ناااار كمان كمان وانا فضلت انيك فيها ونزلت ف كسها لبني ونمنا جنب بعض ولقيتها قامت لبست كلوت وستيان وعبايه بيتي وقالتلي قوم يلا عشان تفطر معايا يارجلي وانا ريحت شوي وقومت وفطرنا كلنا وانا كنت مبسوط اووي واختي وشها مورد وجسمها ابيض اووي ويجنن
خلصنا وانا خرجت ورجعت العصر وفضلت قاعدين مع بعض لحد بليل امي نامت والعيال صاحيين معانا وفضلنا قاعدين الساعه كانت 1 بليل كانت الي صاحيه سلمي الكبيره بالت انا دخله ياماما انام ودخلت وفضلت انا واختي فضلت اقفش فيها وبوسها ومسك بزها وكسها وطيزها لما اتاكدنا ان الكل نام علطول وقفت وراها وزوبري ع طيزها قلعت كل هدومي
وقلعتها العبايه وكلوتها جوه كسها قعدتها ع الكنبه وفتحت رجليها وحسست ع كسها وهيا سندها بضهرها لورا وبصالي وانا جيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين وبدات انيكها بصباعي وهيا اااااااه اااااااه وانا بصباعين مش رحمها
ولقيتها مسكت زوبري تلعب في جامد

HWvKSNp.md.jpg
وانا فضلت انيكها اووووي وهيا ااااااه ااااااه براحه براحه وانا بقولها كسك يجنن ونزلت مص في كسها ودخل لساني ف كسها وهيا مسكه زوبري لسه تدعك في وانا بلحس كسها لقيتها زقتني ع ضهري نمت وزوبري وقف زي الصاروخ
وهيا تفت علي زوبري وقعدت ع زوبري زوبري دخل كلو ف كسها فضلت تنط ع زوبري خمس دقايق وهيا ااااااه اااااه كبير اوووي ااااااه اااااااه ياحبيبي ااااااااه اااااااه وهيا تنط اووي ترفع نفسها وتنزل ع زوبري يطلع صوت زوبري ف كسها
ولقيتها طلعت زوبري من كسها وفضلت تدعك ف كسها ولقيتها نزلت عسلها علي بطني وزوبري وكان كسها بينقط من عسلها رفعت نفسي ودخلت زوبري ف كسها وقعدتها تاني ع زوبري وهيا اااااه كبير اووووي كسي تعبني اااااه وانا ماسك وسطها وبنزلها وطلعه ع زوبري وهيا تنط وبزازها ف الستيانه تنط اووي خرجتهم من الستيان وحضنتها وفضلت انيك ف كسها وانا حضنها وهيا تصرخ ااااااه اااااااه كل ده مكتومه وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسها وانا حضنها هيا وقفت ولبني بينزل منها وحطت رجل ع الكنبه وتغتح كسها وانا وقفت وبقيت اشوف كسها احمر زي الدم جووه
ولبني بينزل من كسها انا حسست ع كسها هيا كان كهربا مسكتها وانا تحت كسها بحسس عليه وبدعك في وهيا وقفه رجليها بترتعش بقيت احسس جامد ودخل صباعي ف كسها لحد ماهيا نزلت كل عسلها ع الارض ووقفه تنهج وفاتحه كسها
انا وقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها من ورا وهيا ااااااااه ارحمني وانا بنيكها اوووي
وهيا مدت ايديها مسكت زوبري خرجتو ودخلتو تاني بايديها وهيا اااااااه كبير اوووي

HWvCGrF.md.jpg
ودخل ف كسها كلو وهيا رافعه رجليها وفضلت تقول نكني اوووي نيك اختك البوه ااااااه ااااااه كمان كمان وانا بنيكها اووي ورافع رجليها وهيا اااااااه نزل ف كس اختك حبيبتك نزل ف كسي الممحون وانا بنيك فيها وزوبري مش حاسس بيه خالص واتا بنيكها لحد مالقيت نفسي قربت انزل بقيت انيك اوووي وهيا اااااااااااه اااااااااااه براحه براحه زوبرك كبير اااااه وانا لما حسيت اني بنزل دخلت زوبري للاخر ف كسها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا نامت ع الكنبه واتا نمت فوقها من التعب وفضلت انيكها سنه لحد ماخلفت جابت واد سمتو ع اسمي abdallah
وكان شبه ابوه جوزها كان نزل وهيا روحت وانا انحرمت من كس اختي ولما كانت بتاجي عندنا او اروح عندها وجوزها مش موجود كنت بنيكها مرتين وكنت بنزل ف كسها عشان هيا شالت الرحم خالص وكنت بنيكها لحد ما امي ماتت وفضلت ف البيت لوحدي وكنت اختي بتاجي عندي مكناش بنعمل حاجه مر سنه كامله وكنت رجعت تاني
واختي لما جات عسان تروق البيت اخدتها ع اوضتي ونكتها من الصبح للظهر
نزلت ف كسها مرتين وبلعت لبني مره
وفضلت تقولي وحشتني اووي ووحشني زوبرك
وبقت تاجي كل يومين يكون جوزها ف الشغل وانيكها واتمتع بجسمها كل يوم حته بعد جوازي كنت بنيكها دايما



ياريت القصه تكون عجبتكم ❤😘
يا رااااائع انت
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd
م
انا عايش مع امي ف بيتنا لوحدنا امي ست كبيره ابويا مات من زمان
انا عندي حاليا 22 سنه


اختي اسماء متجوزه ف مصر عندها 3 بنات
اختي اسماء من امي بس
هيا عندها 30 سنه عندها الكبيره12 سنه
والصغيره سنتين جوزها مسافر من شهر للسعودي وهيا حاليا حامل اختي بيضه وجسمها مربرب مش مليانه اووي بس بزازها طول النهار وهيا رايحه جايه تتهز اودامك وطيزها تفضل يمين وشمال
وبذات لما تاجي تنضف الشقه لبسه بيبقي هيتفركت عليها وطيزها الي طالعه من ضهرها بقيت اتخيل اني راكب فوق طيزها وبنيك خرم طيزها من هيجاني عليه كنت بنام والعيال معايا ف اوضتي مكنتش بعرف انام خالص منهم وكنا ف الشتا محدش يعرف ينام ف اوضه الجلوس خالص من البرد ف يوم قولت ل اختي بناتك دول ماينموش معايا تاني انا مش بعرف انام قالتلي خلاص نام مع امك قولتلها لا انا ع سريري وامي بتقعد تقلب بليل ونومها وحش
سبيني انام برحتي ع سريري قالتلي يعني ارمي العيال ف الشارع وهيا بتضحك
امي قالتلها خلاص نامي انتي عندو وسيبي البنات معايا قولتلها اسماء مش بتنام بدري وبتفضل صاحيه طول اليل لقيتها ضربتني ع كتفي وبتقولي هو انت مش عايز امك تنام معاك ولا الولاد ولا انا وهو انت تطول انام جنبك وانا بضحك علي كلامها قولتلها خلاص انتي غلبانه نشفق عليك ونيمك جنبي وبضحك لقيتها قامت تجري ورايا يدوب انا بجري وهيا اتقعبلت ف السجاده ووقعت ع وشها موت من الضحك عليها والي جنني ان بزها الشمال خرج بره وامي ولا ولادها كانو شايفين حاجه عشان كانو ف ضهرها
انا كنت ف وشها شفتو حلماتها وقفه ووردي وبزازها بيضه اوووي وانا ببص هيا شافت بزها دخلتوو وشفتني باصص ليها وقالتلي قومني يازباله دخلت عليه وقفتها وانا لامح شق بزازها
وهيا بتقولي بصوت واطي بتبص فين ياوسخ
انا وقفتها ووشي ف الارض وهيا ماشيه بتعرج وولادها بيضحكو عليها
انا بزها جنني مع ان هيا لبسه ستيان ازاي بزها خرج كده اختي انا ببصلها وهيا بصتلي بصه جننتني طلعت بره ورجعت العصر
لقيتها بتروق البيت قعدت اتفرج ع التلفزيون وهيا بتنضف وعبايتها لسه لبسها وانا بخطف نظره كل شوي وبشوف طيزها

HWk31Gs.md.jpg
وانا بشوف طيزها الي تجنن ف العبايه
وهيا تفضل توطي وطيزها تجنن

HWkfBu2.md.jpg
وهيا عرفه ان انا ببص عليها بس ولا هيا هنا
واتا عمال ابص ع طيزها وهيا خلصت ولقيتها قعدت جنبي بتقولي الي شوفته انهارده اوعي حد يعرف بيها قولتلها شوفت ايه
قالتلي ياوله يعني مش فاكر قولتلها ااااه وضحكت وقولتلها ماتقلقيش انا مش اهبل ده انتي لحمي وبضحك قالتلي اضحك عرفه ان ملكش حل
هيا قامت عشان لسه وراها شغل ف البيت
اتكلمت بصوت واطي هو الي انا شوفت ده يتنسي قالتلي بتقول ايه قولتلها مفيش وهيا خرجت وبصالي وانا كنت اتغدبت وكل دقيقه ابص ع بزازها وطيزها وهيا بتلمحني والساعه بقت 10 بليل كلو دخل ينام واختي دخلت اوضتي
وانا الساعه 11 دخلت كانت بتلعب ف التلفون
قولتلها انا هنام التلفون مايطلعش صوت بقي
واتغطيت ونمت وصحيت قلقان اختي كانت لفه وشها النحيه التانيه ومشغله الفون مش عارف ع ايه وانا كنت نايم ع ضهري
مسكت تلفوني ورفعتو بايدي لفوق شاشه تلفوني جابت شاشه تلفون اختي وكنت بتسمع سكس ولمحت ان رجلين بينيكو ف واحده
نزلت تلفوني وزوبري وقف قلبت وشي ل اختي
وقربت منها وهيا حست بنفسي وحطيت ايدي ع وسطها ولقيت تلفونها اتقفل وهيا مستنيه اي تحرك مني تاني وانا ايدي ع وسطها حوالي دقيقتين ولقيت شغلت الفيديو تاني
والنور تلفونها نور الاوضه وانا زوبري وقف ولقيت السرير بتهز بسيط وعرفت انها بتلعب ف كسها من فوق عبايتها وانا قربت ولزقت فيها وهيا قفلت التلفون وزوبري ع طيزها وكان وقف اوووي قالتلي اعبدو ياعبدو وانا مش عايز ارد وهيا مش عايزه تتحرك وشكلها عجبها الموضوع ولقيتها بتمد ايديها ع طيزها ومسكت زوبري ومسكت من وسطو وبدات تنزل تحت كانها عايزه تعرف زوبري قد ايه وكان احساس يجنن ولما مسكتو كلو سبتو وقفلت تلفونها ونامت وانا نمت علطول صحيت وزوبري كان وقف واختي مش جنبي
فضلت العب ف زوبري ومكنش عايز بنام دخلت الحمام ضربت عشره ع الي حصل
واختي كانت بتعمل فطار قولتلها امك فين قالتلي خدت سلمي وورد عند خالتك شوي
وبنتها السنتين هيا الي هنا
قعدت ف اوضه الجلوس وهيا بتعمل اكل ولقيتها بتصوت جريت عليها لقيتها وقعه ع الارض
مسكت ايديها وحطيتها ع كتفي وبدات ارفعها وانا ماسك وسطها وبقولها ايه حصل قالتلي اتزحلقت قعدتها علي الكنبه وهيا ماسكه ركبتها بتحسس عليها ولقيتها رفعت العبايه ومكنتش لبسه بنطلون بس لمحت حاجه لزقه ع جسمها فوق الركبه
ورجليها بيضه اووي ومفهاش شعرايه
جيبت زيت وقعدت عند رجليها وحطيت ع ايدي وفضلت ادعك ف رقبتها وهيا تقول اااه بتوجعني اووي وانا بحسس زوبري وقف اووي وكنت خايف تشوفو وقولتلها لبسه كده ليه قالتلي ليه لبسي وحش انا متعوده البس كده ف شقتي
قولتلها مش قصدي ده بيتك بردو بس قصدي الجو برد عليك وكده هتتعبي
قالتلي منا تعبانه اووي بصتلها وقولتلها تعبانه من ايه قالتلي كل حاجه جوزي مسافر والواحده مالهاش غير جوزها وعيالها
وانا بحسس ع ركبتها وهيا ركبتها احمرت اووي
وببص ع صوابع رجليها كانت بتفعصهم ف بعض
مسكت صوابع رجليها وبقولها هما مالهم كدا قالتلي حسيت بالبرد اوي انا وقفت وقفلت باب اوضه الجلوس ورجعت قعدت عند رجليها وكملت دعك ف ركبتها براحه وبايدي التانيه مسكت صوابع رجليها وكانت بردانه شوي قعدت امسكهم اووي ودخل صوابعي بينهم قالتلي بتعمل ايه قولتلها مش قولتي صوابعك بردانه انا هدفيهم
ودخلت صباعي الوسطاني ف صوابع رجليها كاني بنيكها ف صوابعها وهيا بتبص والهيجان ف عنيها
قولتلها حسه ب ايه دلوقتي
هيا قالتلي بصوت مقطع احساس حلو اووي
وانا قولتلها ركبك بقت حلوه قالتلي ايووه
قعدت جنبها واخدت وشها ع صدري وقولتلها انا بحبك اووي ماليش غيرك ياحبيبتي
لو عوزتي اي حاجه قوليلي وانا تحت امرك
انا اخوك وابوك وجوزك وابنك وكل حاجه ليك
لقيتها بتقولي **** يخليك ليه ياحبيبي
وعطتني بوسه من جنب شفايفي
قولتلها اي حاجه توجعك تاني قوليلي وانا هدعكهالك اصل بحب الدعك اوووي
هيا قالتلي ياقليل الادب احترم نفسك
قولتلها تحمدي **** انك اختي وبضحك هيا ضحكت وقالتلي اتوكس وقامت تعرج وطيزها تجنن وقالتلي بتبص ع ايه يازباله وهيا شافتني
قولتلها مفيش قامت تعمل الاكل وبعد شوي رجعت معاها الصانيه ووطت وبزازها كلها واضحه وقعدت وانا قعدت جنبها والبنت الصغيره صحت واكلت معانا وانا عيني ع وش اختي وشفايفها المورده وحلاوه شفايفها خلصانه اكل وايد اختي كانت كلها عسل وهيا بتاكل بنتها وانا بقولها انتي ف الشهر الكام قالت لسه التاني اهو
قولتلها ماتعرفيش واد ولا بنت قالتلي زي مايجيبو **** كويس قولتلها جوزك مش زعلان من البنات قالتلي هو راضي ومبسوط بيهم بس مهما كان نفسو ف ولد قولتلها وانتي عايزه اي قالتلي اي حاجه قولتلها ممكن اسالك سؤال قالتلي ها
قولتلها انتي حلوه اووي كده لمين لقيتها ضحكت بشرمطه وقالت مش عرفه قولتلها اوقات بحس اننا مش اخوات انتي جميله اووي انا شوفت ابوك ****يرحمو مكنش حلو اوي يعني وامك اهي مش لدرجادي انما انتي لمين قالتلي رباني وبتضحك
قالتلي انا بجد حلوه ولا بتجملني
قولتلها هيا دي فيها مجامله انتي كل حاجه فيكي حلوه ياسمسم وقربت منها واخدت بوسه من خدها قالتلي بتعمل ايه قولتلها ببوس اختي حبيبتي في حاجه قالتلي لا مفيش وخلصنا اكل
وهيا قامت شالت الصنايه قولتلها ثواني
قالتلي ف ايه روحت بصباعي حطيتو ع شفايفها الي تحت ومسحتها كلها وكانت نعمه اووي قولتلها ده عسل قالتلي خضتني ياوله واحساس شفايفها تجنن وتمنيت اني ابوسها وقتها راحت عملت الشاي ورجعت شربنا وخلصت وقعدت تتكلم معايا ف كلام مالوش لازمه قولتلها حسابي روحت مسحت شفايفها بس المرادي اتاخرت ف مسح شفايفها وقالتلي عسل بردو
قولتلها لا ده بوق بينقط سكر
ضحكت وقالتلي ياوله يارومانسي
بوقي بس الي بينزل سكر قولتلها اي حاجه هتنزل سكر منك همسحها بايدي او بالساني وهبلع اي سكر هينزل منك قالتلي ازاي
قربت منها وطلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وبقولها كده وهيا بصالي قولتلها انا بحبك اوووي
وهيا قالتلي ماتعملش كده تاني قولتلها معملش ايه قالتلي الحركه الي عملتها دي
قولتلها دي ورجعت الحس شفايفها بالساني رايح جاي وروحت واخد بوسه من شفايفها الي تحت وهيا مش بتتحرك رجعت لورا
قالتلي بتعمل ايه ياعبدو
قولتلها مش عارف ماتزعليش مش قصدي وهيا قامت حسيتها زعلانه دخلت جوه اوضتي وقفلت ع نفسها الباب وبنتها معايا
بعد شويه قولت اروح اكلمها لما قربت من الباب سمعت صوتها بتتوجع مشيت براحه وببص من الشباك الي ف المنور
لقيت اختي رفعه عبايتها وبتلعب ف كسها من فوق البنطلون للركبتها وهيا بتتوجع براحه ااااه تعالي الحس سكر اختك الحس كسها من عسلها وانا زوبري وقف اوووي لما لقيت البت بتعيط مشيت ورجعت عندها وقعدت العب معاها بعد ربع ساعه اختي رجعت اول ماشوفتها اخدتها ف حضني وقولتلها ماتزعليش مني
انا عملت كده غصب عني **** مش عارف عملت كده ازاي وانا لحم اختي كلو ف حضني
ولقيتها حضنتني وقالتلي خلاص ياعبدو مش زعلانه منك ياحبيبي وانا اصلا مش بخاف منك انت زي ابني الصغير انا رجعت وبقولها ماشي ياستي مش مشكله ابنك ابنك كلمي جوزك بقي وقوليلو انا خلفت ولد شحط ضحكت وقولتلها بموت ف ضحكتك واخدتها ف حضني ولفيت بيها ف الاوضه شويه وهيا تضحك لما لقيتها داخت سيبتها وهيا نامت ع الكنبه وبتضحك وبتقولي انا دايخه اووي وانا نمت فوقها وقالتلي قوم قولتلها اصبري دايخ هقع لو قومت ونمت عليها وزبري بيحك ف بطنها وصدري بيفعص بزازها
وببصلها ومسكت وشها بقولها وشك حلو اووي قالتلي قوم بقي من عليه قولتلها مش قولتلك اي سكر هينزل منك هلحسو بالساني قالتلي قصدك ايه ابعد عني بقي كانت بتقولها ومتردده كده
قولتلها لما دخلتي جووه نزلتي عسلك كنتي قوليلي اجي الحسو قالتلي عيب كلامك ده ياعبدو انا اختك قولتلها انا تعبان انا كبرت ومش قادر
قالتلي عشان خطري ابعد دلوقتي قولتلها هبعد بس هاخد بوسه منك قالتلي بلاش عشان خطري مسكت ايديها بايدي وقولتلها مش قادر فكره انبارح لما صدرك طلع اودامي كنت هتجنن
واخدت بوسه خطف وروحت عند ودنها
بقولها تعبان ياختي انتي ليه مش حسا بيه انا بحبك وانا مش هعمل فيك حاجه وحشه انا عايز اتمتع بجسمك بس مش هدخل بتاعي فيكي سبيني بس راكب فواق وبوسك بس عشان خطري انتي ليه مش بتحبيني قالتلي انا بحبك بس انت اخويا وده غلط قولتلها الغلط ان انا اغلط مع حد بره انما نتي اختي هتخافي عليه
قالتلي بس المره دي بس
بصتلها وهيا بصالي وشكلها يجنن نزلت ابوس وشها وخدودها وعنيها ورقبتها وهيا مغمضه عنيها وانا نزلت بوسطي وزوبري وقف وخليتو نايم علي كسها وهيا حست بيه وفتحت عنيها وقالتلي كده هتتعبني قولتلها لو تعبتي هريحك ونزلت ع شفايفها ف بوسها وهيا مش بتتفاعل معايا
وقولتلها مالوش لازمه ابوسك وانتي مش عايزه
بس هقولك حاجه وهسيبك واخرج
انا بحبك اووي وعايز اتمتع بجسمك انا بحبك من زمان اووي وكان نفسي ابقي جوزك
وخلمت بيكي كذا مره كنت مراتي ومخلفه مني
وانا كان نفسي ادخل عليك ف الاوضه وانزل الحس ف كسك وابلع كل عسلك ده وكنت حاسس ان زوبري هيدخل ف كسها لولا الهدوم
وقولتلها كان نفسي اووي اخد حلمات بزازك ومص فيهم وانا مسكت بزازها الاتنين وكانو طريين اووي وقفت من عليها ودخلت اوضتي لبست وخرجت ومش عارف اروح فين وكنت بقول لنفسي الي عملتو غلط وقعدت ع القهوه لحد الساعه 9 روحت وكلو كان قاعد امي قالتلي كنت فين
قولتلها عند محمود صحبي ودخلت ع اوضتي وبعد ساعه كلو دخل ينام واختي دخلت وكانت لبسه هدومها كامله تقريبا
انا قومت اخدت بطانيه من الدولاب اختي قالتلي رايح فين قولتلها هسهر اودام التلفزيون شوي بس هتغطا الجو برد خرجت ونمت ع الكنبه وشغلت التلفزيون ع قناه روتانا كلاسيك اغاني قديمه
ونمت صحيت ع ايد اختي بتقولي انت نمت هنا ليه قعدت وقولتلها مفيش نمت ع نفسي بس
قعدت جنبي وقالتلي انا فكرت ف كلامك
انا تعبانه اكتر منك انا ست حامل المفرود متحاجه راجل جنبي بس انت اخويا ف الاخر
قولتلها مش انا زي ابنك ضحكت وقالتلي ااه الصغير قولتلها انا جعان قالتلي هقوم اعملك اكل
قولتلها لا عايز من هنا ومسكت بزها كان كف ايدي مش مسكو كلو قالتلي انت كبير ع ده
روحت نيمتها ع الكنبه ونمت فوقها وزوبري نايم ع كسها ف عبايتها قولتلها همتعك ياحبيبتي
وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها اووي من شفايفها وانا بدعك ف بزازها اووي وطلعت بزها من العبايه والستيان قالتلي هتعمل ايه
قولتلها هعمل الي كان نفسي اعملو من زمان

وبالساني بلعب ف حلمت بزها وهيا اااااه امممم وانا اخدت الحلمه ف بوقي وهيا بقت تشدني ع بزها جامد وتقولي اااااه مص ياحبيبي مص بزاز اختك حبيبتك وانا بمص وطلعت بزها التاني
فضلت امص فيهم اختي قالتلي كفايه كفايه انا وقفت ومنظرها وبزازها بره وحلماتها وقفه قولتلها تعالي ندخل ننام يلا جوه قالتلي يلا لسه بتقوم وبتدخل بزازها انا قفلت التلفزيون وقولتلها ثواني روحت شيلها زي العايله وضحكت وقالتلي تقيله عليك وانا قولتلها مفيش مشكله ووصلتها ل اوضتي ونزلتها ع السرير وقالتلي ميرسي ياقمر
قولتلها عايزه تنامي قالتلي ماليش نفس
انا نمت جيت انام عليها هيا نامت ع بطنها وكانت عايزه تهرب بس انا نمت عليه وزوبري علي طيزها
وقولتلها عايزه تروحي مني فين بس
قالتلي قوم من عليه قولتلها سبيني شوي
قالتلي ياواد قوم ضهري وجعني
قولتلها ضهرك الي وجعك ولا حاجه تانيه
قالتلي حاجه تانيه ياخفيف قولتلها طب سبيني احط لساني عليه وانا هدلعهالك
قالتلي كلامك ده بيتعبني قولتلها انتي حسا بحاجه قالتلي اااه قولتلها كبير ولا صغير قالتلي لا كبير وناشف اووي قولتلها مش نفسك تمصيه وهيا مردتش قولتلها انا هخرج للحمام دقيقه عايزه ارجع انزل الحس ف الي هيجنني ده وقومت وهيا عدلت نفسها ع ضهرها حطيت ايدي ع كسها حسست عليه وهيا بصالي خرجت اتصيرت
ورجعت اختي كانت متغطيه بالحاف بس عبليتها ع الارض انا قلعت هدومي كلها الا البوكسر وهيا كانت مخبيه وشها انا نزلت من تحت الحاف مابين رجليها وكانت قالعه خالص فضلت احسس ع رجليها واخدت صوابع رجليها بالساني وفضلت ابوس رجليها لحد ركبتها وفضلت احسس ع فخادها ونزلت بوس فيها مكنتش شايف حاجه بحسس ع كسها كانت لبسه كلوت قعدت احسس عليه وكان مبلول من كسها مسكتو وجيبتو ف جنب وشميت كسها يجنن وبالساني ع كسها وكان ملوق كلو ولقيتني تلاقئي ببلع كسها ف بوقي
ودخلت صباعين ف كسها وهيا ااااه اااه بصوت واطي ولقيتها بتقولي احنا اتفقنا مش هتدخل حاجه فيا طلعت صوابعي وقولتلها كسك يجنن نفسي اشوفو قالتلي لا ماتشيلش الحاف عشان ماقومش وانا قولتلها خلاص خليك
نزلت لحس ف كسها وكان كسها بينزل عسل
وانا بقيت ابلعو علطول ولقيت زنبورها كان زي عقله صباعي اخدتو ف بوقي وفضلت امص في ودخلت صباعي ف كسها وهيا ماتكلمتش مديت ايدي قلعت البوكسر بتاعي ودخلت صباعين ف كسها وفضلت ابلع الي بينزل من كسها لقيتها مسكت دماغي اااااه ااااااه عرفت انها هتنزل طلعت صوابعي من كسها وبصوابعي فضلت ادعك ف كسها اووي من بره وهيا ااااااه اااااه ولقيت عسلها بيطير ف كف ايدي وانا ايدي ع كسها وفضلت ادعك في لحد ماهيا نزلت وجسمها اتهد شوي طلعت لفوق كانت لبسه حاجه خفيفه وفيها زراير فكيت الزاراير حسيت انه قميص رجالي
طلعت بزازها وفضلت امص في بزازها وزوبري علي كسها وعمال احكو فيها وهيا مسكه دماغي وانا رافع وسطي لفوق وزوبري راسو بتلمس كسها وبرفع نفسي تاني ونزل زوبري بيحشر نفسه بين شفايف كسها من جنب الكلوت ورفعو تاني وهيا ااااااه مصي بزازي كمان ياحبيبي انت جننتني
وانا طلعت ع شفايفها بوس جامد وهيا بتبوس معايا ونزلت بوسطي لقيت كلوتها ف جنب خالص عرفت انها جبتو ف جنب نزلت بزوبري لكسها وراس زوبري دخلت ف كسها وهيا عايزه تتكلم
بس انا ببوسها وهيا مش عرفه تتحرك
قالتلي طلع ط طلعو متدخلوش قولتلها راسو بس عشلن خطري وهيا ااااه وانا بحرك زوبري براحه ف كسها وهيا اااااه خرجو ياحبيبي
قولتلها كسك سخن اوووي ادخلو ف كسك ونرتاح ونزل ف كسك ياحبيبتي كده كده انتي حامل محدش هيعرف حاجه وهيا اااااه لا بلاش بلاش
قولتلها خلاص هدخل زوبري لنصو بس هيا لا بلاش كنت انا نزلت بزوبري شوي ف كسها وهيا اااااااه زوبرك كبير اوووي خرجو خرجو قولتلها مش قادر سبيني شويه وهخرجو وبقيت ادخلو وطلعو براحه وهيا اااهاتها زادت شوي وانا بنيكها براحه وهيا ااااااااااه بصوت واطي
وقولتلها كسك سخن اوووي سبيني انيكك ودخلو كلو ياحبيبتي سبيني اتمتع بيك مره واحده بس وهيا ااااه اااااه ولقيتها لفت رجليها ع طيزها وحضناني وانا عرفت انها خلاص
وانا قعدت اسخنها بالكلام سبيني ادخل زوبري كلو ف كسك ونزل جواكي وفضل انيكك ف كسك علطول متعي اخوكي حبيبك
ولقيتها برجليها وايديها بتشدني جامد عليها وزوبري دخل كلو ف كسها وهيا ااااااااااااااااااااااااه وانا نزلت بوس فيها علطول وبحمد *** ان امي بتاخد حبوب منوم عشان تعرف تنام
وزوبري دخل كلو ف كس اختي وهيا ااااااااااه زوبرك كبير اووووي كسي وجعني
قولتلها سبيني انيكك برحتي ف كسك ياحبيبتي ونزلت نيك فيها وهيا اااااه اااه كسي كسي نيك اووي وانا بنيك ومقدرتش استحمل ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا ااااااااااح ناااااااااار ف كسي نااااااار وانا نايم عليها لما نزلت كل لبني وحضنتها وزوبري لسه ف كسها ونايم فوقها ولقيتها بتعيط وانا زعلت عليها وقولتلها بتعيطي ليه كده
قالتلي انت نكت اختك قولتلها ماتزعليش
اعمل ايه غصب عني وانا زوبري ف كسها لسه وهيا بتعيط لما زوبري وقف تاني ف كسها
فضلت حضنها ولما رجعتلي الشهوه تاني حضنتها وبقيت اطلع ودخل زوبري وهيا بتعيط وتتوجع وانا ببوس شفايفها وبقولها مش قادر ابعد عنك خليكي معايا بقي ماتسبيش اخوكي واعتبريني جوزك حبيبك وفضلت انيكها اوووي وهيا اااااه بىاحه وانا اقولها ايه الي براحه قالتلي دخل زوبرك براحه مش كده قولتلها كلمه زوبرك طالعه منك حلوه اوووي وفضلت انيك فيها براحه وهيا اااااه اااااه لما قولتلها خلاص مش قادر روحت رميت الحاف من عليها ونور الي ف الطرقه كان منور شوي شوفت بزازها كانت لبسه قميص رجالي شكلو بتاع جوزها وكلوت وبزازها كلها بره ضميت رجليها ل اودام ونزلت نيك فيها

HWkp6P4.md.jpg
فتحت رجليها وفضلت انيك فيها وقولها ااااااه جسمك حلو اووووي ليه حرماني من جسمك ده وهو محروم وانا بنيكها جامد وزوبري لاخر كسها وكنت حاسس ان بيوضي هتدخل جوووه
فضلت انيكها اوووي ومسكت رجليها الاتنين ونمت عليها وزوبري ف كسها واتا ببوس ف شفايفها ورجليها عند كتفها وهيا اااااااه زوبرك حلو اووي ف كسي نيك اووووي ياحبيبي واتا بنيكها اوووي
قولتلها هنزل هنزل قالتلي ف كسي غرقني بالبنك وانا بنيكعا اووووي لحد مانزلت لبني ف كسها وقعدت ابوس فيها ونمت جنبها وهيا ف حضني بقولها فينك من زمان ياختي انا تعبان اووي
قالتلي ورتحت ياحبيبي قولتلها ايووه بس ماشبعتش منك لسه قالتلي زوبرك طلع كبير اووي ياحبيبي قولتلها عشان ف كس حبيبتو بس ونزلت فيها بوس قالتلي كفايه انت ماشبعتش
قولتلها عمري ماشبع منك قالتلي نام بقي انت تعبتني قولتلها ولسه هتتعبي ومسكت بزازها
ونمنا ف حضن بعض صحيت قبلها وكانت ف حضني وفضلت باصص ليها ومنظر شفايفها الوردي ووشها القمر وانا قلعتها القميص ونزلتلها الكلوت وبقت ملط اودامي وهيا نايمه روحت عند وشها وحطيت زوبري علي شفايفها لما صحيت فتحت بوقها وانا دخلت زوبري وبقيت ادخلو وطلعو وهيا فاتحه بوقها بس وبنتها خبطت ع الباب قامت بسرعه لبست طرحه وعبايه تقيله وواسعه وانا اتغطيت وكانت عايزه تدخل الحمام دخلتها وقالتلها ارجعي نامي ياحبيبتي واختي رجعتلي ولقيتها قلعت العبايه ولقيتها مسكت زوبري تلعب فيه وقالتلي انت جننتني ياخربيتك ودخلت زوبري ف بقها


وقعدت تمص وكانت محترفه ف المص
وقعدت تمص زوبري وهيا بتبصلي وعنيها كلها هيجان وخرجت زوبري وبالسانها تلعبةف خرم زوبري وبتقولي زوبرك كبير اوووي
اكبر من زوبر جوزي مرتين وبلعت زوبري تاني
ولقيتها عطيتني طيزها بتقولي يلا دخلو كلو ف كسي وانا علطول مسكت زوبري وبدخلو ف كسها

HWv2Ft9.md.jpg
ودخلت زوبري كلو ف كسها وهيا اااااااه كبير اوووي وانا بنيك فيها وهيا ااااااه اااااااااه اااااااااه قولتلها هتفضحينا ياكسمك قالتلي اااااه زوبرك كبير اوووي ولقيتها نامت ع بطنها وانا نمت عليها وزوبري لسه ف كسها وفضلت انيكها وهيا اااا اااااه اااااه ناااار كمان كمان وانا فضلت انيك فيها ونزلت ف كسها لبني ونمنا جنب بعض ولقيتها قامت لبست كلوت وستيان وعبايه بيتي وقالتلي قوم يلا عشان تفطر معايا يارجلي وانا ريحت شوي وقومت وفطرنا كلنا وانا كنت مبسوط اووي واختي وشها مورد وجسمها ابيض اووي ويجنن
خلصنا وانا خرجت ورجعت العصر وفضلت قاعدين مع بعض لحد بليل امي نامت والعيال صاحيين معانا وفضلنا قاعدين الساعه كانت 1 بليل كانت الي صاحيه سلمي الكبيره بالت انا دخله ياماما انام ودخلت وفضلت انا واختي فضلت اقفش فيها وبوسها ومسك بزها وكسها وطيزها لما اتاكدنا ان الكل نام علطول وقفت وراها وزوبري ع طيزها قلعت كل هدومي
وقلعتها العبايه وكلوتها جوه كسها قعدتها ع الكنبه وفتحت رجليها وحسست ع كسها وهيا سندها بضهرها لورا وبصالي وانا جيبت الكلوت ف جنب ودخلت صباعين وبدات انيكها بصباعي وهيا اااااااه اااااااه وانا بصباعين مش رحمها
ولقيتها مسكت زوبري تلعب في جامد

HWvKSNp.md.jpg
وانا فضلت انيكها اووووي وهيا ااااااه ااااااه براحه براحه وانا بقولها كسك يجنن ونزلت مص في كسها ودخل لساني ف كسها وهيا مسكه زوبري لسه تدعك في وانا بلحس كسها لقيتها زقتني ع ضهري نمت وزوبري وقف زي الصاروخ
وهيا تفت علي زوبري وقعدت ع زوبري زوبري دخل كلو ف كسها فضلت تنط ع زوبري خمس دقايق وهيا ااااااه اااااه كبير اوووي ااااااه اااااااه ياحبيبي ااااااااه اااااااه وهيا تنط اووي ترفع نفسها وتنزل ع زوبري يطلع صوت زوبري ف كسها
ولقيتها طلعت زوبري من كسها وفضلت تدعك ف كسها ولقيتها نزلت عسلها علي بطني وزوبري وكان كسها بينقط من عسلها رفعت نفسي ودخلت زوبري ف كسها وقعدتها تاني ع زوبري وهيا اااااه كبير اووووي كسي تعبني اااااه وانا ماسك وسطها وبنزلها وطلعه ع زوبري وهيا تنط وبزازها ف الستيانه تنط اووي خرجتهم من الستيان وحضنتها وفضلت انيك ف كسها وانا حضنها وهيا تصرخ ااااااه اااااااه كل ده مكتومه وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسها وانا حضنها هيا وقفت ولبني بينزل منها وحطت رجل ع الكنبه وتغتح كسها وانا وقفت وبقيت اشوف كسها احمر زي الدم جووه
ولبني بينزل من كسها انا حسست ع كسها هيا كان كهربا مسكتها وانا تحت كسها بحسس عليه وبدعك في وهيا وقفه رجليها بترتعش بقيت احسس جامد ودخل صباعي ف كسها لحد ماهيا نزلت كل عسلها ع الارض ووقفه تنهج وفاتحه كسها
انا وقفت وراها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها من ورا وهيا ااااااااه ارحمني وانا بنيكها اوووي
وهيا مدت ايديها مسكت زوبري خرجتو ودخلتو تاني بايديها وهيا اااااااه كبير اوووي

HWvCGrF.md.jpg
ودخل ف كسها كلو وهيا رافعه رجليها وفضلت تقول نكني اوووي نيك اختك البوه ااااااه ااااااه كمان كمان وانا بنيكها اووي ورافع رجليها وهيا اااااااه نزل ف كس اختك حبيبتك نزل ف كسي الممحون وانا بنيك فيها وزوبري مش حاسس بيه خالص واتا بنيكها لحد مالقيت نفسي قربت انزل بقيت انيك اوووي وهيا اااااااااااه اااااااااااه براحه براحه زوبرك كبير اااااه وانا لما حسيت اني بنزل دخلت زوبري للاخر ف كسها ونزلت كل لبني ف كسها وهيا نامت ع الكنبه واتا نمت فوقها من التعب وفضلت انيكها سنه لحد ماخلفت جابت واد سمتو ع اسمي abdallah
وكان شبه ابوه جوزها كان نزل وهيا روحت وانا انحرمت من كس اختي ولما كانت بتاجي عندنا او اروح عندها وجوزها مش موجود كنت بنيكها مرتين وكنت بنزل ف كسها عشان هيا شالت الرحم خالص وكنت بنيكها لحد ما امي ماتت وفضلت ف البيت لوحدي وكنت اختي بتاجي عندي مكناش بنعمل حاجه مر سنه كامله وكنت رجعت تاني
واختي لما جات عسان تروق البيت اخدتها ع اوضتي ونكتها من الصبح للظهر
نزلت ف كسها مرتين وبلعت لبني مره
وفضلت تقولي وحشتني اووي ووحشني زوبرك
وبقت تاجي كل يومين يكون جوزها ف الشغل وانيكها واتمتع بجسمها كل يوم حته بعد جوازي كنت بنيكها دايما



ياريت القصه تكون عجبتكم ❤😘
مثيره جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: shaddd

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%