NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اختي ام بزاز لبن

لااىرا

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هكملكم بقيت قصصي مع اختي الكبيره في يوم كانت اختي نايمه جامبي وكانت لابسه تيشرت كات و كان واسع شويه وكانت بزازها بتبان كل ما تميل او تتحرك ف كان التيشرت بينزل و بزازها بتبان المهم كانت نايمه و لقيت نفسي فجاه ايديا بتقرب نحيتها ف قولت انا لازم احط ايديا علي بزاها ف قربت منها وروت حاضنها براحه و كل شويه ارفع ايدي لفوق حبه لغايه ماحطيت ايدي كلها علي بزازها من فوق التيشرت و استنيت شويه عشان اشوفها هتعمل ايه ف محصلش اي حاجه روحت كملت و حطيت ايديا علي لحم صدرها من فوق وقعدت العب فيهم و هما زي الملبن ف روحت حطيت ايدي بين بزازها وقعدت امرجح ف صدرها و فجاه راحت اتحركت و اتقلبت النحيه التانيه يعني بقي وشها نحيه الحيطه وانا مش عارف اعمل ايه ايدي بين بزازها و مش عارف اطلع ايدي بسرعه ولا اخليهم عشان متصحاش روحت استنيت شويه و كملت لعب وبعدين دخلت ايديا جوه البراه واحساس بزازها فظيع وانا خلاص هجبهم قعدت ادخل ايدي وانا عايز المس حالمتها و مش لاقيها عشان بزازها كلها طاريه و مش صغيره و وصلت لحلمتها اخيرا وكانت داخله لجوه قعدت العب فيها لغايه مالقيت مره واحده ايديها دخلت جوه و راحت شدت ايدي من بزازها و طلعتها بره و انا قلبي بيدق جامد و مش عارف اعمل ايه بس هي كملت نوم ف عرفت انها كانت صاحيه و كانت سيباني العب في صدرها .

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: الدب اليمني, I love your mom's pussy, ISIS و 22 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%