NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Fox99

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندى ٢٣ سنه ليه اختى الكبير عمر ٣٠ سنه مش متجوزه بصدفا لقيت على تلفونها أنها بتكلم اكتر من شاب وصور ملط وفديوهات ليها المصيبه انى لقيت فديوهات ليها وهى بتتناك من شاب اكتر من 7 فديوهات وهى شايفه المغامره ومبسوطه انا كنت زعلان كده فى الاول لكن بعد كده انا خدت التلفون منها وخليته معايا فى الاول كان نفسي انكها لكن بعد كده اصبح نفسي اجيب حد ينكها ويفشخها كدامى مش عارف ليه انا وصلت لكده

• عجبني
التفاعلات: Sandro، فحل وديوث محارمي و بوروتو
علشان بس لاقيتها شرموطه

ما تورينا صورها النيك دي من غير ما تظهر وشها واحنا هنقولك تجبلها حد ينيكها ولا انت اولها بيها الشرموطه دي

• بيضحكني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
ما تورينا صورها النيك دي من غير ما تظهر وشها واحنا هنقولك تجبلها حد ينيكها ولا انت اولها بيها الشرموطه دي
بقيد رايك الصريح

انا عندى ٢٣ سنه ليه اختى الكبير عمر ٣٠ سنه مش متجوزه بصدفا لقيت على تلفونها أنها بتكلم اكتر من شاب وصور ملط وفديوهات ليها المصيبه انى لقيت فديوهات ليها وهى بتتناك من شاب اكتر من 7 فديوهات وهى شايفه المغامره ومبسوطه انا كنت زعلان كده فى الاول لكن بعد كده انا خدت التلفون منها وخليته معايا فى الاول كان نفسي انكها لكن بعد كده اصبح نفسي اجيب حد ينكها ويفشخها كدامى مش عارف ليه انا وصلت لكده
علشان عرفت ان اختك منيوكه كبيره
وبتتناك من رجاله كتير

لانك اتصدمت بس اتمتعت وكنت هيجان بطريقه غريبه وحلوه و بقيت تحب انك تشوفها بتتناك عل انك تنكها انت اصلا نفس الحوار معايا بس امي وهتبتدي تديث عليها و تتكلم مع رجاله عنها لانك هتلاقي متعتك فكدا

• حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
لو انت جاد وعاوز حد ثقة كلمني خاص

خلاص بقي نزلنا صور جسها

اشتهيتها تبقي المنيوكه بتاعتك وتطلعها للفحول يكيفوها
وهي ايه رأيها؟

هاتستفيد ايه متعتك ممكن تفرغها في أي حاجه تانيه

اي رايك تجيب صورها وتيجي تورهاني واعزمك علي لبن دافي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%