NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

piko

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اسمى محمد والوتكه اختى سمها مروه واحنا صغيرين ياما هريت طيزها وبزازها وفرشت كسها كانت سخنه نيك كنت أنا فى ثانوى وهى فى إعدادى بس كان عليها جسم ابن متماسكه كانت تعبه زبى على طول ومكناس بسبب اى فرصه الا لما أحد بتاعة فيها حتى واحنا وسط الناس وهى كانت فهمانى نيك اول ما اقولها لسكتى لحسن هضربك تفهم انى عايز انيكها تقومتقعد تستفزنى وتيجى لحد اوضتى علشان ابقى براحتى اقوم شاددها جوه الاوضه ونازل تقفيش فى بزازاها المرمر إلى منفوخين وبارزين وحلمه وردى احا على جمالها وأقوم ملقعها ونازل نيك فى طيزها لحد ما أنزل على فخادها واقوم لحد ما فى مره هجت نيك عليها وقررت افتحها وفى يوم رجعت من المدرسه كانت قاعده لوحدها فى البيت امنا فى الشغل وابويا برده وكانت احسن فرصه انى افشخها فشخ وقمت قافل باب الشقه بالانفتاح بس من غبائى واستعجالى شلت المفتاح وده خلى الحكايه متكملش وهتعرفوه ليه كمان شويه وروحت داخل عليها هى كانت بتحب عمل نفسها مش عايزه وتخلينى قال يعنى يغتصبها وانا كنت بحب كده فشخ بس المره دى هى كانت فكرها زى كل مره هنيكها واحنا لابسين بس كنت أنا مقرر اخليها ملط وهى اتفاجات لمالقيتنى بقلعهاحته حته ومقلبتهاش على طيزها دى القيامة بفتح رجليها ومصمم انى افتحها وهى عماله تقولى لا بلاش هنا وانا ولا سامع ونازل فيها بعبصه وتقفيش فى بزازها وبفرش كوسها بزبرى لحد ما كانت خلاص بدأت تفتح كسها وعسلها نزل ولسه هدخل زبى لقينا الباب بيتفتح قومت بسرعه من فوقيها ودخلت الحمام وليست وهى لبست بسرعه نيك ولقينا امنا رجعت واحنا كان نفسنا بإيمان احنا مش مظبوطين بس عدت بس من ساعتها وانا بفشخها وهى عريانه واكتفيت بتفريش كسها ونيك طيزها الملبن

• عجبني
التفاعلات: Molto, العمده المصري, زبر برو ماكس و 12 آخرين
ممتعة وجميلة
كملها بعد متفتحا

اممممم

• عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و الحالم10
القصة حلوه بس فيه اخطاء املائية كتير و التفاصيل قليلة جدا

المواضيع المشابهة