NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋

نسوانجى الاصلى
نمبر وان متحرر
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
عدم الإفصاح

‏لسه راجع من الكلية بعد متلغى محاضرتين بفتح الباب ,سمعت صوت صويت جااامد اووى معرفش جى منين ببص على ماما لقيت المنظر ده اخدت بعضى ونزلت اقعد على القهوة أشرب شاي وخلاص ومعرفش مين الراجل ده اصلاا🙄❤️🦌

image
upload image

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: بدور, دكر بجد, ابن متحرر و 19 آخرين

‏لسه راجع من الكلية بعد متلغى محاضرتين بفتح الباب ,سمعت صوت صويت جااامد اووى معرفش جى منين ببص على ماما لقيت المنظر ده اخدت بعضى ونزلت اقعد على القهوة أشرب شاي وخلاص ومعرفش مين الراجل ده اصلاا🙄❤️🦌

image
upload image
يعنى مشوفتنيش ياعرص ولا حتى عرفتنى من زبرى اللى فاشخ امك على طول

• عجبني
التفاعلات: Sir Jimmy و فحل حريمك ياعرص
كسمك وطيزها زبرى هيفشخ فيهم لحد ميشبع وبعدين امك اللى متناكه وعاوزه كده حتى اسألها ياعرص
سالتها. وبتقلي. هوا. الي. زبو. كبير. وبيكيفها.

هاد انا فاشخ امك الشرموطة بعد مابصتك بالكلية امشيت كمل بامك

image
upload image
ده انا يا ابن الزانية وده زبري جوة كسها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت جايب صورة syren de mer عشق حياتي ♥️

دا انا لبفشخ كس امك و هي سايحه تتوسل اريحها

امك مقالتلكش انها بقت مدمنة لزبي وانها كل يوم بترن عليا عشان كيفها المومس دي بس بامانة انا ما يحلاش ليا اني انيك امك غير قدامك يا معرص انا وامك بنتمع جامد بالذات لما بتيجي تنضف كسها من لبني وتمصيلي زبي عشان افضل اعشر فيها

image
upload image
المفروض يكون لينا قهوه تجمعنا

• حبيته
التفاعلات: midoo911

image
upload image
انا محلك انزل الحس بيضه

image
upload image
دا انا يا حبيبي اللي كنت مع مامتك بالبيت ماتقلقش

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%