NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه احيانا بتحط نفسك ف مواقف بايخه

• عجبني
التفاعلات: jjojja
انت بتهبد صح علشان تطلع نفسك فاهم و خلاص انا مقولتش كدا خالص خاااالص يعني اسكت احمادة اعتبرني بهبد مع اختي
طيب انا مستقبله هبدكم انتم الاتنين هدي حالك

انت بتهبد صح علشان تطلع نفسك فاهم و خلاص انا مقولتش كدا خالص خاااالص يعني اسكت احمادة اعتبرني بهبد مع اختي
متهبد ي عم انا مالى انتا كلامك وصلى انك فاهم كدا ف حبيت اصلح بس خلاص انتا حر اهبد ي عم براحتك
ومتزعلش انى اتدخلت ي عم حقك عليا

• عجبني
طيب انا مستقبله هبدكم انتم الاتنين هدي حالك
يستي هو انا اللى بهبد مفهمش يقول وضح لكن مش بحب شغل اللى عامل فاهم وخلاص انا طالع من البوست اصلا

• عجبني
  • عجبني
بظبط الهوا عادي مفيش تميز مفيش كنترول
منا قولتلك دا راى يعنى وانتى حره انك تخليكى عادى بس وقت متحسى ان حد بيتمحلس عشان يستغل دا اديلوا دماغه وبغشامه كمان عشان يفهم انك اخرك ف منطلق الهزار بس

• أتفق
متهبد ي عم انا مالى انتا كلامك وصلى انك فاهم كدا ف حبيت اصلح بس خلاص انتا حر اهبد ي عم براحتك
ومتزعلش انى اتدخلت ي عم حقك عليا
خلاص يصحبي طلعت محترم مش منهم حقك عليا

• حبيته
  • عجبني
انا هنا قصدي انك اول ما تتحمقي حيبقى جواكي طاقة من النرفزة للشخص عاوز. تتطلع ف تروحي لحد ثقة تطلعي مع الطاقة اللى اتشحنت جواكي ف اكيد حتروحي لخطيبك فاهمه النقطة دي ؟

• حبيته
  • حبيته
يستي هو انا اللى بهبد مفهمش يقول وضح لكن مش بحب شغل اللى عامل فاهم وخلاص انا طالع من البوست اصلا
طيب 🙂👍

• عجبني
التفاعلات: Boxing player
انا هنا قصدي انك اول ما تتحمقي حيبقى جواكي طاقة من النرفزة للشخص عاوز. تتطلع ف تروحي لحد ثقة تطلعي مع الطاقة اللى اتشحنت جواكي ف اكيد حتروحي لخطيبك فاهمه النقطة دي ؟
ايون

لا من ايا الاصول قبل ميتلعب فيها 😂
حبيبي اللي اتربي ع الاصول عمره ما يتخطاها
سيبك انت من العيال اللي شايله بتاعها علي اكتافها دي اصلهم لسه بالغين النهارده الصبح

• بيضحكني
يعم ولا يهمك واحد ادينا بنهزر و خلاص 😂
لا يسطا اصل في ناس بتعمل كدا بجد و تنرفزني اللى هو عاوز يبين انه فاهم و هو عبيط اصلا حقك عليا يعم 😂

• بيضحكني
الحمدلللللللله اخيييرا كدا اول حاجة
تاني حاجة انا بدرس فعلم النفس لو عاوزة تبطلي عادة لازم تخلي حاحة وحشة تحصل وراها او معاها يعني مثلا في موقف وحش حصلك بسبب الانفعال دة افتكريه اول ما تحسي انك حتتحمقي لحد حتلاقي نفسك رجعتي ف الفكرة و هديتي

• عجبني
حبيبي اللي اتربي ع الاصول عمره ما يتخطاها
سيبك انت من العيال اللي شايله بتاعها علي اكتافها دي اصلهم لسه بالغين النهارده الصبح
مهو فيه مترباش عليها عادى ي خال 😂😂

• بيضحكني
جت مره حصلت وبعد متكلمت مع واحده ندمت انك وصلت معاها للمرحله دي بعد مكان في احترام وتقدير بنكم.....
أنا كدا مع اي راجل بجد حاجه بنت مرا (لو حد عندو حل...)
أنا بتعلم لغه وبكلم ناس تساعدني يعني ونتكلم سوا المهم كلمت واحد من مصر ممرض وبعد مكلمنا فتره وخدنا ارقام بعض عشان نتواصل ونتعلم.اكتر حكالي انو متجوز....عادي لحد الآن الدنيا تمام....جت فتره اكتئاب وينزل استوري كئيب قلت ادخل اسأل قالي مش حابب اتكلم بلغه أنا عاوزه اتكلم عربي عادي عشان مش فايق افكر هكتب اي المهم حكالي أن في مشاكل وأنه هيطلق مراتو بس مقلش السبب وقالي انها مش بتسمع كلامو وخلاص ......
فيما بعد الكلام تطور.....وعرفت أن مراتوو مش بتديلو حقوقو وأنها مش بتحسسو باي مشاعر وبتمنعو عن حجات كتير فيما يعني أنه هيطلق عشان هي بارده جنسياً من الاخر المهم انا اسكتتتت لاااا طبعا وازاي لاوم اتحمق وانصحو يعمل اي واني بعمل وبعمل وبعمل مع خطيببييي وطبعا الراجل المحترم بقي شايفني بنظره بنت مرا وانا حاليا بتهرب منو عشان هو محروم يعيني وانا ف نظرز الست اللبوه ع اصلو🙂

بصي يا عزيزتى انك تعملى او متعمليش دا شأن خاص بكى

كون انه محروم دى مشكلته الشخصيه ومش عشان الصداقه اللى بينكم تبقي وجبه سهله فى نظره

المفروض هوا من نفسه لو مش انتى اللى هتموتى عليه وعايزاه ميفكرش فيكى جنسيا من الاساس

أنا م حابه دا يحصل سواء معاه أو غيرو أنا بحب اهزر واتكلم والحوار بيتمادا وم بعرف المو هل حد عندو حل ....؟

بصراحه مفهمتش النقطه دى يعنى ايه مبعرفش المو

انتى شخصيتك ضعيفه معاه ؟ مسيطر يعنى ؟

• عجبني
لا يسطا اصل في ناس بتعمل كدا بجد و تنرفزني اللى هو عاوز يبين انه فاهم و هو عبيط اصلا حقك عليا يعم 😂
ولا يهمك ي اخويا خد راحتك

• حبيته
التفاعلات: jjojja و Boxing player
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي يا عزيزتى انك تعملى او متعمليش دا شأن خاص بكى

كون انه محروم دى مشكلته الشخصيه ومش عشان الصداقه اللى بينكم تبقي وجبه سهله فى نظره

المفروض هوا من نفسه لو مش انتى اللى هتموتى عليه وعايزاه ميفكرش فيكى جنسيا من الاساس

بصراحه مفهمتش النقطه دى يعنى ايه مبعرفش المو

انتى شخصيتك ضعيفه معاه ؟ مسيطر يعنى ؟
م بعرف اقفل الموضوع قصدي...وبيتمادي يعني بيتطور وبيدخل ف الجنس ف الاخر

هو مفيش راجل حاليا هيقول لا لمجرد أنه شايف ست بتكلم عادي ف الحوار....وهيفهم غلط فعشان كدا مضايقه من تلقائيه بتاعتي ..

الحمدلللللللله اخيييرا كدا اول حاجة
تاني حاجة انا بدرس فعلم النفس لو عاوزة تبطلي عادة لازم تخلي حاحة وحشة تحصل وراها او معاها يعني مثلا في موقف وحش حصلك بسبب الانفعال دة افتكريه اول ما تحسي انك حتتحمقي لحد حتلاقي نفسك رجعتي ف الفكرة و هديتي
اامممم.فكره بردو

• أتفق
التفاعلات: Boxing player

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%