NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا الجاني ولا احنا الضحية ؟

بيكهام الاسمر

العالمي ⁦❤️⁩
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الحقيقة فالبداية انا بشكر الناس اللي بتحب بوستاتي وبتتفاعل معاها خصوصا العضو sylas والعضو Any name .
نخش فالموضوع علطول زي ما قريتو كدة ااحنا الجاني ولا الضحية ؟وده لان أخطائنا فاختيار اول حب لينا وغالبا هيكون الوحيد هو سبب أن قلوبنا مشاعرها يعتبر ماتت هي الغلطة دي غلطة تساوي مقتل القلب والمشاعر وتحولنا لأشخاص عايشين جسد بلا روح أو بمعني أدق مش عايشين اصلا لأن لا يمكن اعتبار أن دي تكون عيشة اصلا
اول مرة اقول الكلام ده هنا بس انا من 2017 شهر 8 نهاية اكتر قصة حب في حياتي لسة قلبي واجعني ولسة فاكر دموعي وانا بقرا رسالتها ليا انت لو اخر واحد انا مستحيل ابصلك رغم اني كنت شغال فالقرية الذكية في عز النار ومستحمل علشان اخطبها ولسة حتي الآن حاسس بكسرة قلبي وكان الموضوع حصل من ثواني 💔.
للاسف الشديد احنا اتقتلنا من اكتر حد كان عندنا استعداد نضحي باي حاجه علشانهم
انا بعتذر لو البوست حزين بس الحقيقة حبيت اقول اللي جوايا

• عجبني
  • حبيته
  • محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, Any name, ♥العقرب♥ و 2 آخرين
انا عقلي الصغنون مش مستوعب كلامك الكبير
بس الي اقدر ارد عليك بية. في ناس خسارتهم في حياتك مكسب صدقني ومش بتعرف دة الالما تقابل الاحسن. ساعتها بتحس بالفرق ومع العم انا كمان متبعاك يا استاذ 😇😇😇

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
اولا الحياه باختيارتها
نصيب
احنا بنسعي النصيب ده
وربنا بيوفقنا
لكن نصيب الارتباط ده محدش يقدر يختارها
اسعي ومتشلش هم حاجه

• حبيته
انا عقلي الصغنون مش مستوعب كلامك الكبير
بس الي اقدر ارد عليك بية. في ناس خسارتهم في حياتك مكسب صدقني ومش بتعرف دة الالما تقابل الاحسن. ساعتها بتحس بالفرق ومع العم انا كمان متبعاك يا استاذ 😇😇😇
لا كبير ولا حاجة 😂😂
عادي انا بقول اللي في قلبي بس
هل تعتقدي انك ممكن تحبي حد زي حبك الاول ؟

اولا الحياه باختيارتها
نصيب
احنا بنسعي النصيب ده
وربنا بيوفقنا
لكن نصيب الارتباط ده محدش يقدر يختارها
اسعي ومتشلش هم حاجه
اتفق معاك
انا مش شايل هم حاجة بس الذكريات اوقات بتتعب الواحد

اتفق معاك
انا مش شايل هم حاجة بس الذكريات اوقات بتتعب الواحد
الذكريات شي واقعي
وساعات بتفوقك من دوامه التفكير
التفكير قاتل جدا

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا كبير ولا حاجة 😂😂
عادي انا بقول اللي في قلبي بس
هل تعتقدي انك ممكن تحبي حد زي حبك الاول ؟
اتنيلت حبيت حب الاول والاخير. ولما الجرح لم عرفت اني كنت غلطانة وندمت علي الابتسامة الي قدمتها لية حتي. 😌😌

• بيضحكني
اتنيلت حبيت حب الاول والاخير. ولما الجرح لم عرفت اني كنت غلطانة وندمت علي الابتسامة الي قدمتها لية حتي. 😌😌
بمناسبة أن الجرح لم تعزمينا علي ايه 😂😂😂😂

• بيضحكني
اول حاجه انا ليا الشرف انك تذكرني في البوست بتاعك طبعا ♥️♥️♥️

تاني حاجه ان الدنيا مش عادله عمرها ما كانت عادله فا في الحاله ديه احنا لا ضحيه ولا احنا جاني ده شيء لازم تعدي بيه للاسف

• حبيته
اول حاجه انا ليا الشرف انك تذكرني في البوست بتاعك طبعا ♥️♥️♥️

تاني حاجه ان الدنيا مش عادله عمرها ما كانت عادله فا في الحاله ديه احنا لا ضحيه ولا احنا جاني ده شيء لازم تعدي بيه للاسف
الشرف ليا يا صديقي
+معك حق تماما ⁦❤️⁩

• حبيته
التفاعلات: Sylas
الحقيقة فالبداية انا بشكر الناس اللي بتحب بوستاتي وبتتفاعل معاها خصوصا العضو sylas والعضو Any name .
نخش فالموضوع علطول زي ما قريتو كدة ااحنا الجاني ولا الضحية ؟وده لان أخطائنا فاختيار اول حب لينا وغالبا هيكون الوحيد هو سبب أن قلوبنا مشاعرها يعتبر ماتت هي الغلطة دي غلطة تساوي مقتل القلب والمشاعر وتحولنا لأشخاص عايشين جسد بلا روح أو بمعني أدق مش عايشين اصلا لأن لا يمكن اعتبار أن دي تكون عيشة اصلا
اول مرة اقول الكلام ده هنا بس انا من 2017 شهر 8 نهاية اكتر قصة حب في حياتي لسة قلبي واجعني ولسة فاكر دموعي وانا بقرا رسالتها ليا انت لو اخر واحد انا مستحيل ابصلك رغم اني كنت شغال فالقرية الذكية في عز النار ومستحمل علشان اخطبها ولسة حتي الآن حاسس بكسرة قلبي وكان الموضوع حصل من ثواني 💔.
للاسف الشديد احنا اتقتلنا من اكتر حد كان عندنا استعداد نضحي باي حاجه علشانهم
انا بعتذر لو البوست حزين بس الحقيقة حبيت اقول اللي جوايا
مفروض متزعلش بالعكس لازم تفرح لأن دي متستهلكش.. مينفعش نتعلق او نكمل حب مع حد مقدرناش ولا قدر تضحيتنا علشانه.. لازم نحب حد يحبنا اكتر محبناه .. افرض اتجوزتها كنت هتعيش في مرار ونكد طول حياتك كنت ساعتها هتعمل ايه ... لازم تشكر القدر انه بعدها عنك ودور علي حد يكون بيحبك

• حبيته
مفروض متزعلش بالعكس لازم تفرح لأن دي متستهلكش.. مينفعش نتعلق او نكمل حب مع حد مقدرناش ولا قدر تضحيتنا علشانه.. لازم نحب حد يحبنا اكتر محبناه .. افرض اتجوزتها كنت هتعيش في مرار ونكد طول حياتك كنت ساعتها هتعمل ايه ... لازم تشكر القدر انه بعدها عنك ودور علي حد يكون بيحبك
اشكرك لكلامك الجميل
بس الفكرة فالذكري نفسها فاهمني هنفضل فاكرين ذكرياتنا للابد بحلوها ومرها .

اشكرك لكلامك الجميل
بس الفكرة فالذكري نفسها فاهمني هنفضل فاكرين ذكرياتنا للابد بحلوها ومرها .
اكيد في ذكريات جميله هتفضل فاكرها .. لكن خليها مجرد ذكري مش اكتر والحياه بتنسي الواحد اسمه مش حبيبته... يا عم كبر وارمي ورا ضهرك وعيش حياتك .. إلي يبيعك بيعه واقبض عليه كمان

• حبيته
هو احنا ضحايا بتتحول لجناة اذا عسشنا دور الضحية اكثر من وقته
انا اخذت وقت طويل للخروج من دور الضحية
بالنسبة للعلاقات : هي تبدا و تتطور و يمكن ان تنتهي.. نعم يوجد خذلان لكن ستطير هذه الاحاسيس يوم تجد من يكمل معك الطريق
اتذكر انني كنت ضحية الحب لمرة و انني كنت حانيا في مرة لان قلبي كان منكسرا و لم اعطي اهتماما لمن احبني بعدها…
لكن اعتذرت و الحمايات قد تنتهي..
الى ان قابلت شريك العمر

• أتفق
هو احنا ضحايا بتتحول لجناة اذا عسشنا دور الضحية اكثر من وقته
انا اخذت وقت طويل للخروج من دور الضحية
بالنسبة للعلاقات : هي تبدا و تتطور و يمكن ان تنتهي.. نعم يوجد خذلان لكن ستطير هذه الاحاسيس يوم تجد من يكمل معك الطريق
اتذكر انني كنت ضحية الحب لمرة و انني كنت حانيا في مرة لان قلبي كان منكسرا و لم اعطي اهتماما لمن احبني بعدها…
لكن اعتذرت و الحمايات قد تنتهي..
الى ان قابلت شريك العمر
اتفق معك

• عجبني
التفاعلات: Gingerito

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%