NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
أهلا بيكم

آنا هشام كنت كتبتلكم قبل كدة.
الموقف دة حصل معاية إمبارح وكنت خارج مع صحابي ووفجأه تليفوني رن ومكنتش مصدق نفسي أنة بيرن علية.

تطلع مجدي أكتر واحد كان بكيفني.
سنة دلوقتي 49 سنة طويل قمحاوي جسمة يجنن وزبة 18 ووتخين.
المهم مكنتش عارف ارد علية لان صحابي معاية مشيت بعيد ورديت ععليةوانا هتججن أشوفة.
سالتة كنت فين المدة دي كلها ولسة فاكرني قلي نفسة يشوفني وهيحكيلي على كل حاجة.
انت مكدبتش خبر واتفقنا نتقابل واستأذنت صحابي ومشيت. أخدت العنوان ورحت رنيت الجرس الباب انفتح ألقيت مجدي واقف عريان وزبة واقف اخدني بالحضن وفضل يبوس فية وفي رقبتي رحت نازل على زبة بوس ومص

قلعني هدومي وخدني على الحمام نزلنا تحت الدش وهو شغال بوس وبعبصة فية

وأنا من المتعة جبتهم على نفسي .
وبعد كدة قلي كمل الدش بتاعك وأنا مستنيك جوة. كمل الدش بتاعي ونضفت نفسي ودخلتلة لاقيتو نايم على السرير بيشرب سيجارة حشيش وزبة واقف زي الحديد انا شفت كدة رحت ماسك زبة بوس ومص زبة كبير ويجنن

شدني لية وقطع شفيفي بوس وأنا هايج وبقولة نكني يامجدي نزلني على الأرض وخلاني افلقص طيزي وراح ماسك رقبتي من ورة ويدخل زبة الكبير في طيزي وأنا من كثر المتعة رحت شدة من وسطة عشان يدخلة كلة

كان احساس زبة وهو بيركبني ويرزع فية احساس جميل وجع ومتعة مش قادر اقولة زبك بيوجني ونفس الوقت مش عاوزة يبطل نيك بعد ربع ساعة من النيك والمتعة نزلهم وكان بيرتعش واترمي ععليةفضل نايم فوقية .
لحد ما زبة طلع لوحدة.

قمت اتشطفت وفضلنا نتكلم مع بعض وإحنا بنتكلم لاقيت زبة بيقف تاني بصراحة فرحت لاني كنت عاوزة ينيكني تاني من غير كلام شدني وبسني وخلاني امصلة.

قومني وخلاني ارفع طيزي فوق وصدري على السرير كان وضع الدوجي

بس كانت ظيزي مفشوخة قوي قام هو وحطلي جل علي الخرم وحط علي ززبةوراح مدخلة

مرة واحدة من كتر النيك فية وانا مستمتع بزبة مش عارف هو نكني قد اية كنت في دنيا تانية

من كتر المتعة معرفتش هو نزلهم امتي

بعد ما خلص اخدني في حضة ومحسناش بالوقت صحينا الساعة 9 بالليل.
اتشطفنا مع بعض واتفقنا نتقابل تتاني.
اتمني تكون عجبتكم حكايتي مع مجدي وزبة الي بيكيفني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%